PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 316 Valvetronic Φλάτζα και ρήγμα Καπάκι


AGRiOGATOS
19-10-15, 19:52
Καλησπέρα παιδιά,

ήρθε η ώρα που χρειάζομαι και γω τις γνώμες σας καθως εχω πελαγωσει τελειως...έχω μια Ε46 316ti M-packet με κωδικο μηχανης Ν46Β18Α η οποια το τελευταιο χρόνο εχανε αρκετα συχνα νερα αλλα επειδη ημουν φανταρος δεν ειχα ασχοληθει σοβαρα και απλα συμπληρωνα. Το καλοκαιρι λοιπον και ενω μετα απο σωστη εξαερωση και συμπληρωση υγρων σταματησε να χανει και υπεθεσα οτι λυθηκε το θεμα, αλλα μια μερα μετα απο λιγο ανηφορικη διαδρομη ανεβασε θερμοκρασια.

Το πηγα συνεργειο αλλαχτηκαν ο διακλαδωτηρας, θερμοστατης, ψυγειο και η ταπα του ψυγειου τα οποια οντως ειχαν θεμα.. καποιες αλλες ενδειξεις δεν ειχα μεχρι εκεινο το σημειο. Ολα αυτα εγιναν Κρητη...Υποθετοντας και παλι οτι ολα ηταν καλα ανεβηκα με το αμαξι πελοποννησο. Εδω λοιπον και επειτα απο πιο στενη παρακολουθηση ειδα οτι φουσκωναν τα κολαρα υπερβολικα και επισης τις τελευταιες μερες φαινεται κ η σαπουναδα στην ταπα του λαδιου ενω πλοεν μερικες φορες δυσκολευεται και να ξεκινησει.

σε συνεργειο εδω λοιπον εγινε η διαγνωση οτι εχει κοψει η φλαντζα και ισως εχει και ρηγμα το καπακι.. οι επιλογες που μ εδωσαν ειναι

1. λυσιμο και επισκευη με κοστος 1000 στην περιπτωση μονο φλαντζας (μαζι με ρεκτιφιε, τσιμουχες, λαδια κτλ) + 300 αν εχει ρηγμα και το καπακι
2.αντικατασταση του μοτερ με αλλο μεταχειρισμενο κοστος συνολικα 1500 με 1 μηνα εγγυηση
3.συμπληρωση καποιου ειδικου υγρου το οποιο κλεινει ρηγματα αλλα δεν μου εγγυαται για ποσο θα κρατησει

Ο μαστορας μου στην Κρητη μ εδωσε τιμες 300 πιο κατω και επισης ειναι κ το θεμα της εμπιστοσυνης καθως εδω δεν τους γνωριζω...σκεφτομαι μημπως του βαλω αυτο το υγρο και το μπαλωσω μεχρι τα χριστουγεννα π θα κατεβω κρητη για να το επικευασω εκει.

Εσεις τι ποια θεωρειτε πιο σωστη λυση; Την περιπτωση του υγρου ξερει καποιος να μου πει τι υπερ και κατα εχει; ευχαριστω

BMW_330i
19-10-15, 20:50
E46 316 Valvetronic δεν υπαρχει....το υγρο κλεινει ρωγμες στα μεταλλα και σταματα διαρροες απο φλαντζες αλλα δεν ειναι για παντα.κλεινεις την διαρροη το αφηνεις και οσο κρατησει.

AGRiOGATOS
19-10-15, 21:24
ευχαριστω για την απαντηση... κι ομως υπαρχει 316 e46 valvetronic ειναι 1,8 το αμαξι πολλοι δεν το πιστευουν ... καποιες σειρες 316 ηταν τα πρωτα αμαξια τα οποια ειχαν valvetronic ...μπορεις να το δεις και εδω https://en.wikipedia.org/wiki/Valvetronic https://de.wikipedia.org/wiki/Valvetronic

MZ3
19-10-15, 21:42
εγω που ειμαι απο κρητη θα σου πω στην κρητη μην το φτιαξεις

αν δεν θελεις να μπλεκεις με μαστορους βαλε το υγρο και εχε στο νου σου να βρεις ενα σωστό μοτερ να το βαλεις πανω

πολλα κομπακτ φορανε το μοτερ που εχεις
υπαρχει και ενα κομπακτ ασημί στο καρ που ειναι λιφτινγκ και το πουλανε ανταλακτικα
δεν θυμαμε αν φοραει το μοτερ αυτο που θελεις ομως

BMW_330i
19-10-15, 21:58
ευχαριστω για την απαντηση... κι ομως υπαρχει 316 e46 valvetronic ειναι 1,8 το αμαξι πολλοι δεν το πιστευουν ... καποιες σειρες 316 ηταν τα πρωτα αμαξια τα οποια ειχαν valvetronic ...μπορεις να το δεις και εδω https://en.wikipedia.org/wiki/Valvetronic https://de.wikipedia.org/wiki/Valvetronic

αν μιλαμε για το 1800 τοτε ναι ειναι

AGRiOGATOS
20-10-15, 13:15
Με τη χρηση του υγρου αυτου θα πρεπει μετα να αλλαξω καποια εξαρτηματα πχ θερμοστατη, αντλια κτλ η απλα το βαζω και τελος;

KATSARAIOS
20-10-15, 14:22
Παντως Αθηνα ειναι χαμηλοτερη η επισκευη αν δεν εχει ρηγμα το καπακι σου.
Το υγρο που λες ποιο ειναι?
Επισης δεν μπορεις να εισαι σιγουρος τι μεγεθος εχει η ζημια ,καλυτερα μην το κουνας περα απο το να το πας συνεργειο με οδικη ..

AGRiOGATOS
20-10-15, 15:41
το υγρο ειναι κατι τετοιο http://www.wynns.eu/product/cylinder-block-seal/ δεν εχω ψαχτει για να ξερω τι μαρκες εχει εδω.. Αθηνα τι τιμες παιζουν περιπου ξερεις;

KATSARAIOS
21-10-15, 10:37
Για την επισκευη τουλαχιστον 200-300 ευρω αναλογα και τον τεχνικο που θα βρεις.

rapid_fast
21-10-15, 11:52
Εντάξει ρε φίλε..
Θα σου φανεί παράλογο αυτό που θα σου πώ..
Αλλά η γνώμη μου είναι να επισκευάσεις το όχημα αμέσως..
Αυτές οι λύσεις με τα ζουμιά μπορεί να προκαλέσουν την πλήρη αστοχία του κινητήρα.
Δεν κάνουν όλα τα φάρμακα για όλους τους ασθενείς...
Επιπρόσθετα, αν αλλάξεις μοτέρ, και βάλεις ας πούμε ένα που κάνει 1500 ευρώ, και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει τέτοιο ζουμί και πήγαινε, και μετά απο 3 μήνες σου κάνει πάλι τερτίπια δεν θα έχεις πετάξει τα χρήματα σου για ένα άγνωστο μοτέρ άγνωστων χιλιομέτρων??
Τουλάχιστο το δικό σου, ξέρεις σε τι κατάσταση το έχεις.
Αν θεωρείς οτι η κατάσταση του μοτέρ σου είναι σωστή πέρα απο το πρόβλημα σου, η λύση της επισκευής για εμένα είναι μονόδρομος..
Ακόμα και σε όχημα Ε28 με 372000 χιλιόμετρα είχα επιλέξει στο παρελθόν επισκευή και όχι αλλαγή, αν και κόστιζε σημαντικά λιγότερα γιατί ήξερα το μοτέρ μου..
Επιπρόσθετα, το έχω ξαναπεί, όταν είχα κάνει την μετατροπή σε δίλιτρο απο 1800,
είχα κάνει ρεκτιφιέ, φλάντζες, φλάντζες καθρέπτη, ιμάντες χρονισμού, θερμοστάτες, κολάρα, φλάτζες κάρτερ, άσχετα που το μοτεράκι ήταν JET..

konc
21-10-15, 16:47
Είμαι και εγώ υπέρ του ανοίγματος να δείτε ακριβώς τι συμβαίνει και φτιάξιμο ότι χρειάζεται. Δεν ξέρω που και αν θα το φτιάξεις τελικά, αυτό που ήθελα να σχολιάσω είναι πως οι τιμές που παραθέτεις είναι τουλάχιστον τρελές. Τι κοστίζει δηλαδή 1000 ευρώ? 150 με το ζόρι τα υλικά (φλάτζα, τσιμούχες και νέα μπουλόνια), ένα 50άρικο ταρίφα το πλανάρισμα του καπακιού πριν το ξαναβάλεις πάνω, +το "ρεκτιφιέ" (αυτό δεν ξέρω που το είδε ο μάστορης χωρίς να το ανοίξει, δεν ξέρω και πόσα km έχεις) + τα υγρά. Κάνε τους υπολογισμούς και βγάλε το μεροκάματό του :)
Ακόμα και σε αντιπροσωπεία οι τιμές είναι οι μισές, σε συνοικιακό ακόμα λιγότερο. Φυσικά αν υπάρχει άλλη ζημιά που δεν έγραψες πάω πάσο, αναφέρομαι στις εργασίες που διάβασα.

grlag
21-10-15, 17:32
ευχαριστω για την απαντηση... κι ομως υπαρχει 316 e46 valvetronic ειναι 1,8 το αμαξι πολλοι δεν το πιστευουν ... καποιες σειρες 316 ηταν τα πρωτα αμαξια τα οποια ειχαν valvetronic ...μπορεις να το δεις και εδω https://en.wikipedia.org/wiki/Valvetronic https://de.wikipedia.org/wiki/Valvetronic

Κι εγώ το ίδιο έχω E-46 1800 valvetronic αγορασμένο από Γερμανία, Με κινητήρα Ν42 Β18.
Greg!

MarinosE46
21-10-15, 21:08
Είμαι και εγώ υπέρ του ανοίγματος να δείτε ακριβώς τι συμβαίνει και φτιάξιμο ότι χρειάζεται. Δεν ξέρω που και αν θα το φτιάξεις τελικά, αυτό που ήθελα να σχολιάσω είναι πως οι τιμές που παραθέτεις είναι τουλάχιστον τρελές. Τι κοστίζει δηλαδή 1000 ευρώ? 150 με το ζόρι τα υλικά (φλάτζα, τσιμούχες και νέα μπουλόνια), ένα 50άρικο ταρίφα το πλανάρισμα του καπακιού πριν το ξαναβάλεις πάνω, +το "ρεκτιφιέ" (αυτό δεν ξέρω που το είδε ο μάστορης χωρίς να το ανοίξει, δεν ξέρω και πόσα km έχεις) + τα υγρά. Κάνε τους υπολογισμούς και βγάλε το μεροκάματό του :)
Ακόμα και σε αντιπροσωπεία οι τιμές είναι οι μισές, σε συνοικιακό ακόμα λιγότερο. Φυσικά αν υπάρχει άλλη ζημιά που δεν έγραψες πάω πάσο, αναφέρομαι στις εργασίες που διάβασα.
πολλά συνεργεία συνηθίζουν να αναφέρουν ως ρεκτιφιέ το μηχανουργείο που θα πλανίσει την κεφαλή και είτε θα πρεσσάρει είτε θα της κάνει dye check για να δει κατά πόσο υπάρχει ρήγμα.Το συνηθισμένο κόστος για πάνω κάτω κεφαλής Αθήνα είναι 200 με 300 ευρώ.
Οσον αφορά τις τιμές των υλικών,αν κάνεις σωστή δουλειά και αγοράσεις πλήρες σέτ κεφαλής με όλες τις φλάντζες και όλα τα o ring γνήσια,θες 500 ευρώ +τα λάδια+τα ψυκτικά υγρά.

AGRiOGATOS
22-10-15, 00:14
Και εγω ειμαι υπερ της επισκευης αλλα στην λυση του υγρου θα πηγαινα ισα ισα για ενα μπαλωμα μεχρι να επεστρεφα στο μαστορα μου γιατι ηταν κυριως θεμα εμπιστοσυνης επειδη οι τιμες αυτες μου φανηκαν πραγματικα τρελες καθως ηταν τιμες απο συνεργειο που απλα ασχολειται με bmw (οχι επισημη αντιπροσωπια)....
ρωτησα ομως και στην επισημη αντιπροσωπια και μου εδωσαν τιμη ιδια με του συνεργειου δλδ 300 η εργασια + 700 ολα τα ανταλλακτικα μαζι με το ρεκτιφιε + το καπακι αν χρειαστει αλλα με ΦΠΑ... οποτε καταλαβαινετε οτι οι τιμες του συνεργειου δεν υπηρχαν καθως σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι θα εβαζε τα ιδια ανταλλακτικα με την αντιπροσωπια ενω για ΦΠΑ δεν σχολιαζω καν...

Τελικα βρηκα μεσω γνωστου ενα μαστορα ο οποιος μου μιλησε εξ αρχης εντιμα και μου ζητησε για την δικη του εργασια 200 + 60 πλανισμα + 80 πρεσσαρισμα το μηχανουργιο και συμφωνησαμε να του παω εγω ολα τα ανταλλακτικα οποτε ξερω ακριβως τι θα χρησιμοποιηθει και που πηγαν τα λεφτα μου... οποτε υπολογιζω στην περιπτωση μονο φλαντζας να μου παει γυρω στα 600 και στην περιπτωση καπακι καπου στα 900

KATSARAIOS
22-10-15, 11:16
Μιας και θα προχωρησεις στην επισκευη -πολυ σωστα- μην τσιγκουνευτεις φλαντζες βασης φιλτρου λαδιου-5 ευρω,και καθρεπτη 30 ευρω αφου θα εχει λυθει το μοτερ ,καθως και αλλαγη διακλαδωτηρα νερου στο πισω μερος του κινητηρα και ελεγχο των κολαρων ...
Θα γλυτωσεις τα εργατικα αν αργοτερα χανεις απο αυτα..
Επισης μετα υπομονετικο στρωσιμο για να πατησουν ολα παλι σωστα και γρηγορη αλλαγη λαδιων να καθαρισει τυχον υπολειματα...

Φιλικα...

AGRiOGATOS
23-10-15, 12:39
Διακλαδωτηρα ειχα αλλαξει πριν κανα μηνα οταν ακομα εχανε απο εκει λες να θελει παλι αλλαγμα; ο καθρεπτης τι ακριβως ειναι; ευχαριστω για τις συμβουλες

konc
23-10-15, 19:48
Τελικα βρηκα μεσω γνωστου ενα μαστορα ο οποιος μου μιλησε εξ αρχης εντιμα και μου ζητησε για την δικη του εργασια 200 + 60 πλανισμα + 80 πρεσσαρισμα το μηχανουργιο και συμφωνησαμε να του παω εγω ολα τα ανταλλακτικα οποτε ξερω ακριβως τι θα χρησιμοποιηθει και που πηγαν τα λεφτα μου... οποτε υπολογιζω στην περιπτωση μονο φλαντζας να μου παει γυρω στα 600 και στην περιπτωση καπακι καπου στα 900

Α μπράβο, τώρα έγινε λογικό το νούμερο :)

AGRiOGATOS
04-11-15, 00:45
Λοιπον ηα μηχανη ανοιχτικε αλλα μας εμπλεξες τα πραματα ακομα πιο πολυ καθως η φλαντζα δεν εχει τπτ ουτε ρωγμη ουτε τπτ... οποτε πιαθανολογουμε να εχει το καπακι το προβλημα. Το θεμα ειναι οτι απο οτι μ ειπαν κ αλλου σε αρκετες περιπτωσεις εχει κ θεμα ο κορμος της μηχανης και ετσι ο μαστορας εφερε εναν ρεκτιφιε εκει να κανει κατι μετρησεις και απο οτι μ ειπε σημερα τ αποτελεσμα ειναι ντεμι....δλδ οτι ο κορμος χανει κατι δεκατα (ουτε που καταλαβα τι εννοει..παντως δεν εννοουσε ρωγμη) και ουσιαστικα μου ειπε οτι και καπακι να αλλαξουμε ενδεχεται και παλι να εχει προβλημα...οποτε μου συνιστησε να αλλαξω ολο το μοτερ.

Εσεις τι λετε; αυτο με το κορμο τι παιζει ξερει καποιος να με διαφωτισει; Επισης απο οσο εψαξα μηχανη Ν46Β18Α σαν την δικια μου δεν κυκλοφορουν πολλες κ μια που βρηκα εκανε 1500+ αντιθετα βρισκω ευκολα και πολυ πιο φτηνες Ν42Β18 ξερει καποιος αν μπορω να του βαλω Ν42Β18; Ευχαριστω παιδες

MZ3
04-11-15, 01:24
σου ειπαν με απλα λογια..
Δεν εχουμε ιδεα απο που προηλθε η βλαβη και αν πλανιαρουμε βαλουμε φλαντζα και τα λοιπα θα εχεις το ιδιο προβλημα μιας και δεν εχουμε ιδεα. Τους βγαζω το καπελο μονο που στο ειπανε !!

σουπα εγω βαλε τα ζουμια , μεχρι να βρεις μοτερ....

rapid_fast
04-11-15, 14:30
Λοιπον ηα μηχανη ανοιχτικε αλλα μας εμπλεξες τα πραματα ακομα πιο πολυ καθως η φλαντζα δεν εχει τπτ ουτε ρωγμη ουτε τπτ... οποτε πιαθανολογουμε να εχει το καπακι το προβλημα. Το θεμα ειναι οτι απο οτι μ ειπαν κ αλλου σε αρκετες περιπτωσεις εχει κ θεμα ο κορμος της μηχανης και ετσι ο μαστορας εφερε εναν ρεκτιφιε εκει να κανει κατι μετρησεις και απο οτι μ ειπε σημερα τ αποτελεσμα ειναι ντεμι....δλδ οτι ο κορμος χανει κατι δεκατα (ουτε που καταλαβα τι εννοει..παντως δεν εννοουσε ρωγμη) και ουσιαστικα μου ειπε οτι και καπακι να αλλαξουμε ενδεχεται και παλι να εχει προβλημα...οποτε μου συνιστησε να αλλαξω ολο το μοτερ.

Εσεις τι λετε; αυτο με το κορμο τι παιζει ξερει καποιος να με διαφωτισει; Επισης απο οσο εψαξα μηχανη Ν46Β18Α σαν την δικια μου δεν κυκλοφορουν πολλες κ μια που βρηκα εκανε 1500+ αντιθετα βρισκω ευκολα και πολυ πιο φτηνες Ν42Β18 ξερει καποιος αν μπορω να του βαλω Ν42Β18; Ευχαριστω παιδες
Τι είναι αυτά που λές?
Εβγαλε τη φλάτζα και κοιτούσε να δεί αν έχει η φλάτζα ρωγμή?
Και πιθανολογεί να έχει πρόβλημα το καπάκι, που κάνει αμέσως μπαμ αν έχει ρωγμή?
Και επειδή έχει υψομετρική διαφορά το καπάκι, και είναι αυτός στόκος είναι η κατάσταση ντεμί???
Σοβαρά τώρα, προσπαθείς να μας κάνεις πλάκα, η προσπαθεί αυτός να σου φαει το μοτέρ?
Αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου, ακόμα και ιδιου κυβισμού απαγορεύεται.

AGRiOGATOS
04-11-15, 15:19
Τι είναι αυτά που λές?
Εβγαλε τη φλάτζα και κοιτούσε να δεί αν έχει η φλάτζα ρωγμή?
Και πιθανολογεί να έχει πρόβλημα το καπάκι, που κάνει αμέσως μπαμ αν έχει ρωγμή?
Και επειδή έχει υψομετρική διαφορά το καπάκι, και είναι αυτός στόκος είναι η κατάσταση ντεμί???
Σοβαρά τώρα, προσπαθείς να μας κάνεις πλάκα, η προσπαθεί αυτός να σου φαει το μοτέρ?
Αλλαγή κινητήρα με άλλου τύπου, ακόμα και ιδιου κυβισμού απαγορεύεται.

Δεν ξερω τι να σου πω, αλλα το καπακι πως κανει αμεσως μπαμ; αμα ηταν εμφανης με τη μια για ποιο λογο να το στειλεις για πρεσαρισμα, δεν υπαρχει περιπτωση να χει εσωτερικα κάπου ρωγμη; να μ φαει το μοτερ δεν το νομιζω γτ μου ειπε ουτως η αλλως να το παρω κ μηχανη αμα βαλω θα την παω εγω. αμα δεν ειναι η φλαντζα δεν ειναι το καπακι τι στην ευχη ειναι; Εσυ τι προτεινεις δλδ να στειλω το καπακι στο ρεκτιφιε κ αν ειναι να αλλαξω μονο αυτο;

MarinosE46
04-11-15, 16:50
Δεν ξερω τι να σου πω, αλλα το καπακι πως κανει αμεσως μπαμ; αμα ηταν εμφανης με τη μια για ποιο λογο να το στειλεις για πρεσαρισμα, δεν υπαρχει περιπτωση να χει εσωτερικα κάπου ρωγμη; να μ φαει το μοτερ δεν το νομιζω γτ μου ειπε ουτως η αλλως να το παρω κ μηχανη αμα βαλω θα την παω εγω. αμα δεν ειναι η φλαντζα δεν ειναι το καπακι τι στην ευχη ειναι; Εσυ τι προτεινεις δλδ να στειλω το καπακι στο ρεκτιφιε κ αν ειναι να αλλαξω μονο αυτο;

Aδερφέ,εγώ προτείνω να εξοφλήσεις τον κύριο για το λύσιμο,να πάρεις το αυτοκίνητο με έναν γερανό και να το πας σε έναν σοβαρό μάστορα.Λοιπόν,ένα καπάκι,κεφαλάρι όπως θες πες το,όταν έχει ρήγμα,τα νερά που εισέρχονται στο θάλαμο καύσης ''ξεπλένουν'' την καρβουνίλα που υπάρχει πάνω στο έμβολο και στις βαλβίδες-χώρο καύσης.Με απλά ελληνικά ο κύλινδρος που έχει πρόβλημα είναι πιο ''καθαρός'' από τους υπόλοιπους όσον αφορά τα κατάλοιπα.Η καμμένη φλάντζα δεν έχει ρήγμα αλλά μαυρίλα πάνω στο δαχτυλίδι του εκάστοτε κυλίνδρου.Για αυτό και δεν σφραγίζει ώστε να έχεις συμπίεση ή στεγανότητα υγρών κλπ.Το μπλοκ πες στους έξυπνους που μάλλον θα το μέτρησαν με ρίγα σαν μπακαλόγατοι που είναι,είναι ΜΑΝΤΕΜΕΝΙΟ.Πάρε το αμάξι απο εκεί...

konc
04-11-15, 17:22
Προσπαθώ να δώσω reputation και κλασσικά δεν με αφήνει μιας και οι συνηθισμένοι "3 κ ο κούκος" ασχολούνται. Συνεπώς θα τα πω εδώ: είμαι ευγνώμων που συνεχίζονται να γράφονται σωστά πράγματα σε αυτό το forum, η ποιότητα της πληροφορίας που μπορεί να λάβει κάποιος εδωμέσα είναι απίστευτη.

Α, ναι. Γερανός...

AGRiOGATOS
04-11-15, 17:38
Aδερφέ,εγώ προτείνω να εξοφλήσεις τον κύριο για το λύσιμο,να πάρεις το αυτοκίνητο με έναν γερανό και να το πας σε έναν σοβαρό μάστορα.Λοιπόν,ένα καπάκι,κεφαλάρι όπως θες πες το,όταν έχει ρήγμα,τα νερά που εισέρχονται στο θάλαμο καύσης ''ξεπλένουν'' την καρβουνίλα που υπάρχει πάνω στο έμβολο και στις βαλβίδες-χώρο καύσης.Με απλά ελληνικά ο κύλινδρος που έχει πρόβλημα είναι πιο ''καθαρός'' από τους υπόλοιπους όσον αφορά τα κατάλοιπα.Η καμμένη φλάντζα δεν έχει ρήγμα αλλά μαυρίλα πάνω στο δαχτυλίδι του εκάστοτε κυλίνδρου.Για αυτό και δεν σφραγίζει ώστε να έχεις συμπίεση ή στεγανότητα υγρών κλπ.Το μπλοκ πες στους έξυπνους που μάλλον θα το μέτρησαν με ρίγα σαν μπακαλόγατοι που είναι,είναι ΜΑΝΤΕΜΕΝΙΟ.Πάρε το αμάξι απο εκεί...

η φλαντζα δεν ειχε τπτ ουτε μαυριλα ουτε ηταν κομμενη καπου...δεν ξερω...λεω να στειλω το καπακι για πρεσαρισμα να δω αν χανει απο εκει σε πρωτη φαση κ μετα βλεποντας κ κανοντας κατι αλλο δεν ξερω να κανω κ μαστορα αλλο εδω αξιοπιστο δεν γνωριζω.

AGRiOGATOS
04-11-15, 17:40
Προσπαθώ να δώσω reputation και κλασσικά δεν με αφήνει μιας και οι συνηθισμένοι "3 κ ο κούκος" ασχολούνται. Συνεπώς θα τα πω εδώ: είμαι ευγνώμων που συνεχίζονται να γράφονται σωστά πράγματα σε αυτό το forum, η ποιότητα της πληροφορίας που μπορεί να λάβει κάποιος εδωμέσα είναι απίστευτη.

Α, ναι. Γερανός...

Οντως μεγαλη βοηθεια παιδια κ ευχαριστω