PDA

Επιστροφή στο Forum : μ3 ε46 λαμπακι μηχανης


theom3
13-12-15, 21:04
Καλησπερα παιδια σημερα μου αναψε το λαμπακι μηχανης εκει που πηγαινα νορμαλ μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια.Σταματαω στο βενζιναδικο και στο ξεκινημα ενιωσα σαν να ταρακουναει λιγο(νορμαλ ξεκινημα).Μετα απο ενα χιλιομετρο αναβει το λαμπακι μηχανης και το αμαξι κανει οπως οταν μενεις απο βενζινη σταματαω αμεσως στην ακρη σβηνω και ξαναβαζω μπροστα και το λαμπακι δεν ξαναναψε ευτυχως ημουν ουτε ενα χιλιομετρο απτο σπιτι και το πηγα σιγα σιγα.Το αφηνω στο ρελαντι λιγο πριν το σβησω και μαρσαρω μεχρι 2 χιλ.στροφες μολις αφηνω το γκαζι τρεμει σαν να παει να σβησει.Ξερετε τι μπορει να ειναι?

Mike_gr
13-12-15, 21:08
το ειχα παθει και εγω, ειχε καει ο 6ος πολλαπλασιαστης.

theom3
13-12-15, 21:11
δεν ειναι τιποτα σοβαρο με μεταλα η κατι τετοιο?αν ηταν αυτο δεν θα επρεπε να ειναι συνεχεια αναμμενο το λαμπακι?ποσο παει ο πολλαπλασιαστης?

Mike_gr
13-12-15, 21:14
αποκλειεται να ειναι κατι σοβαρο, το λαμπακι μηχανης συνηθως αναβει οταν υπαρχει ηλεκτρικο προβλημα, μπορει να ειναι στα τελευταια του ο πολλαπλασιαστης.. πρεπει να το μπριζωσεις σε διαγνωστικο να δεις τι σφαλμα κρατησε ο εγκεφαλος μεσα.. 35ε εχει ενας πολλαπλασιαστης bosch.

theom3
13-12-15, 21:27
Μπορω να το περπατησω μεχρι το συνεργειο? ειναι 3 χιλιομετρα μακρια απτο το σπιτι.Επισης αλλαζετε ευκολα ο πολλαπλασιαστης η εχει φασαρια?

Mike_gr
13-12-15, 21:34
αλλαζετε πολυ ευκολα, φωναξε καποιον που ξερει να το ακουσει να δει αν δουλευουν κανονικα ολοι οι κυλινδροι.

theom3
13-12-15, 21:37
ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση φιλε.Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις απλα εχω αγχωθει και δεν μπορω να περιμενω μεχρι αυριο.Εσενα σου εκανε ακριβως το ιδιο οπως το περιγραφω?

Mike_gr
13-12-15, 21:59
δεν δουλευε στρωτα και μετα αναψε λαμπακι μηχανης , καταλαβα οτι δεν δουλευουν ολοι οι κυλινδροι.

theom3
16-12-15, 07:37
τελικα ηταν μπουζι το διαγνωστικο εδειχνε οτι δεν δουλευει σωστα ο τριτος κυλινδρος(κατι για προβλημα στην προθερμανση εγραφε το μηχανημα)βγαλαμε το μπουζι και ηταν για πεταμα.Τα αλλαξαμε ολα βαλαμε NGK platinum ειναι τα σωστα? Επισης με την επομενη αλλαγη λαδιων να αλλαξω και ολους τους πολλαπλασιαστες?Δεν ξερω αν εχουν αλλαχτει ποτε.

andreas_R
16-12-15, 12:02
Κανε απο 500 εως 1000 χλμ και πηγαινε να ξαναδουν το μπουζι.

Κυριως εαν εχει υγρασια...

theom3
16-12-15, 13:13
οκ και αν εχει τι γινεται?τα μπουζι που εβαλα ειναι τα σωστα?

MarinosE46
16-12-15, 15:20
οκ και αν εχει τι γινεται?τα μπουζι που εβαλα ειναι τα σωστα?
καλησπέρα.Το ''NGK Platinum'' είναι η μάρκα-τύπος των μπουζί.Το αν είναι σωστά εξαρτάται από τον κωδικό που γράφουν τα μπουζί.Αν λοιπόν ο κωδικός των μπουζί που έβαλες είναι αντίστοιχος με τον κωδικό των εργοστασιακών μπουζί (είναι άλλης μάρκας τα εργοστασιακά μπουζί),δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Για την υγρασία που είπε ο φίλος παραπάνω πιθανόν να σκέφτηκε μήπως δεν κάνει καλή επαφή το βύσμα του πολλαπλασιαστή κ.ο.κ.
Τους πολλαπλασιαστές μην τους αλλάξεις άνευ λόγου.Τα μπουζί σου να αλλάζεις στα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή χιλιόμετρα ή και λίγο νωρίτερα και ΑΝ ποτέ χαλάσει πολλαπλασιαστής τον αλλάζεις.
Ενα φθαρμένο ή αρύθμιστο μπουζί με μεγάλο διάκενο μεταξύ ακίδας και πυρήνα οπωσδήποτε δεν είναι ότι καλύτερο για έναν πολλαπλασιαστή.

Υ.Γ:Γιατί τόσο άγχος?Εχεις πάθει ποτέ κάποια μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο και σου έμεινε φοβία?

theom3
16-12-15, 16:39
Για να ξερω τι να περιμενω τα μπουζι που ειχε πανω ηταν τα πιο φθηνα που υπηρχαν και αλλος τυπος μαλλον ο προηγουμενος ηθελε να κανει οικονομια... οποτε δεν ξερω αν ο κωδικος ειναι ιδιος με τα εργοστασιακα.Γενικα δεν θελω να παθει τιποτα γιαυτο το αγχος

MarinosE46
16-12-15, 17:08
Για να ξερω τι να περιμενω τα μπουζι που ειχε πανω ηταν τα πιο φθηνα που υπηρχαν και αλλος τυπος μαλλον ο προηγουμενος ηθελε να κανει οικονομια... οποτε δεν ξερω αν ο κωδικος ειναι ιδιος με τα εργοστασιακα.Γενικα δεν θελω να παθει τιποτα γιαυτο το αγχος
Κοίταξε,ο κάθε ανταλλακτικατζής έχει έναν καταλογο με τι μπουζί,τακάκια κλπ φοράει το κάθε αυτοκίνητο.Ο μάστορας που τα άλλαξε δεν είναι της εμπιστοσύνης σου?Δεν ασχολείται με ΒΜW?

MarinosE46
16-12-15, 17:15
NGK DCPR8EKP.Aυτά είναι τα μπουζί του Μ3 σύμφωνα με το realoem...Φοράει NGK από το εργοστάσιο.

rapid_fast
16-12-15, 17:34
Κοίταξε,ο κάθε ανταλλακτικατζής έχει έναν καταλογο με τι μπουζί,τακάκια κλπ φοράει το κάθε αυτοκίνητο.Ο μάστορας που τα άλλαξε δεν είναι της εμπιστοσύνης σου?Δεν ασχολείται με ΒΜW?

Αν πρόσεξες το διαγνωστικό του έβγαλε προθερμαντήρες...
Αρα το είδε σαν πετρέλαιο..
Καταλαβαίνεις πιστεύω, χωρίς να συνεχίσω..

theom3
16-12-15, 17:39
ειναι της εμπιστοσυνης μου αλλα δεν τα ειχε αυτος τα μπουζι τα παραγγειλαμε ηρθαν και τα βαλαμε πανω

MarinosE46
16-12-15, 17:39
Αν πρόσεξες το διαγνωστικό του έβγαλε προθερμαντήρες...
Αρα το είδε σαν πετρέλαιο..
Καταλαβαίνεις πιστεύω, χωρίς να συνεχίσω..
2 κιλά μπανάνες να παραγγείλω!!!

theom3
16-12-15, 17:40
Αν πρόσεξες το διαγνωστικό του έβγαλε προθερμαντήρες...
Αρα το είδε σαν πετρέλαιο..
Καταλαβαίνεις πιστεύω, χωρίς να συνεχίσω..

Δεν καταλαβα φιλε τι εννοεις.Εξηγησε μου αν θελεις.Τα προηγουμενα μπουζι τα εβαλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης οποτε δεν ξερω τι και πως.Τι εννοεις εσυ?

MZ3
16-12-15, 22:18
εννοει οτι προθερμαντηρες εχουν μονο η κινητηρες πετρελεου αρα κατι αλλο ειδε και στο μετεφερε λαθος η εσυ μας το μετεφερες λαθος
εχει εκει ενα φαουλ ο μηχανηκος οσο καλος και να ειναι

γενικος για αποφυγη παρεξηγησεων εδω το φορουμ δεν ειχε ουτε εχει ποτε καμια καχυποψια με κανεναν μηχανικο
απλα κατα 99% εχουν διαλεξει λαθος επαγγελμα

rapid_fast
18-12-15, 10:47
Ναι, αυτό εννοώ..
Μόνο στο κομμάτι του μηχανικού φυσικά, όχι στο δικό σου..
Ένας άσχετος με το αντικείμενο, είναι αδύνατο να φανταστεί οτι στο διαγνωστικό έβγαλε προθερμάνσεις..
Συνεπώς, εσύ το μετέφερες σωστά..
Αλλά το διαγνωστικό μηχάνημα του μηχανικού δεν αναγνωρίζει το όχημα σου σωστά..
Πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα..
Για εμένα, και για όλους όσους ξέρουν, το διαγνωστικό δεν είναι το βασικό εργαλείο ενός μηχανικού..
Εμείς πάντα το χρησιμοποιούσαμε σαν επαλήθευση της σκέψης και την εμπειρίας.
Εάν ο μηχανικός σου είναι εξειδικευμένος σε BMW, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.
Είναι παράδοξο όμως να έχεις εξειδικευμένο, και το διαγνωστικό του να μην διαβάζει σωστά τα BMW..
Απο εμπειρία πάντα, έχω δεί στο δικό μου συνεργείο να έρχεται αυτοκίνητο άλλη μάρκας,
να το μπριζώνουν, να βγάζει συγκεκριμένη βλάβη, και να αναφέρουν στον ιδιοκτήτη αυτολεξεί:
Το διαγνωστικό βγάζει αισθητήρα στροφάλου, επειδή όμως τα συμπτώματα που αναφέρεις δεν είναι προερχόμενα μόνο απο τον αισθητήρα, έχουμε δύο επιλογές.
Η μία είναι να ακολουθήσουμε το διαγνωστικό με ρίσκο, και η άλλη που είναι πιο σωστή, να σε στείλω σε ένα καλό συνεργείο της όπελ ή στην αντιπροσωπεία, για να γλυτώσεις έξοδα και χρόνο.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Υ.Γ.
Εχω αλλάξει 3 μηχανές σε πλαίσια βελτίωσης του προηγούμενου οχήματος.
Πρίν βάλω τον κινητήρα επάνω, έκανα πλήρες σέρβις, που κόστισε περισσότερο απο την αξία του μοτέρ.
Εχω αγοράσει απο τον αδερφό μου το αυτοκίνητο του.
Την πρώτη μέρα, το πήγα για γενικό σέρβις, παρά το γεγονός οτι το έκανε συντήρηση πάντα χωρίς παραχωρήσεις και μάλιστα στο ίδιο συνεργείο που πηγαίνουμε απο το 1986.
Η κυκλοφορία μεταχειρισμένου, όσο καλού και αν δείχνει, χωρίς να προηγηθεί σέρβις είναι λανθασμένη.

BMW Power
18-12-15, 10:52
Η κυκλοφορία μεταχειρισμένου, όσο καλού και αν δείχνει, χωρίς να προηγηθεί σέρβις είναι λανθασμένη.

Ακριβώς αυτό :bullhorn: