PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E 46 εισαγωγη


theom3
17-12-15, 21:43
Καλησπερα.Τι εισαγωγη προτεινετε?Επισης θα χρειαστει και προγραμμα?

BMW Power
18-12-15, 09:10
Συγνώμη αλλά πρέπει πρώτα απ όλα να κάνεις service στο αυτοκίνητο και μετά να σκεφθείς οτιδήποτε άλλο. Αν κρίνω από τα μπουζί η συντήρηση είναι, για να το πω ευγενικά, ελλιπής.

Πρέπει να αλλάξεις:

Λάδια και φίλτρο
Φίλτρο βενζίνης
Μαφ
Μπεκ
Έλεγχος μέταλλα
Ρύθμιση βαλβίδων
Λάδια σαζμάν
Βαλβολίνες διαφορικού
Κάποιες από τις κομμένες βάσεις της εξάτμισης

Το αυτοκίνητο σου θα νομίζεις ότι πήρε 50 άλογα έτσι.

theom3
18-12-15, 10:47
Μην βγαζεις βιαστικα συμπερασματα φιλε.Ολα εκτος απο μαφ ειναι αλλαγμενα ο λογος που δεν αλλαξα τα μπουζι στο σερβις ειναι γιατι ο προηγουμενος ειπε οτι τα αλλαξε.Τα αλλα τα αλλαξα εγω

BMW Power
18-12-15, 10:51
Έκανες ρύθμιση βαλβίδων, άλλαξες μπεκ και δεν είδες τα μπουζί?

Πλάκα μας κάνεις?

theom3
18-12-15, 10:56
Γιατι τετοια επιθετικοτητα?Τα ειδε τα μπουζι ο μηχανικος και ηταν μια χαρα οταν εγινε το σερβις απλως δεν με ενημερωσε οτι δεν ηταν τα σωστα(μαμα ψυχροτητα).Βλεπεις καποιον λογο να σου κανω πλακα?Η φταιω εγω που ο μηχανικος δεν ηξερε οτι ηταν τα λαθος μπουζι πανω?

BMW Power
18-12-15, 11:05
Αγαπητέ theom3 δεν είμαι καθόλου επιθετικός, παρανόησες, απλά αυτά που γράφεις δεν κολλάνε και προσπαθείς να τα μπαλώσεις.

Πήγαινε το αυτοκίνητο σου σε κάποιον μηχανικό που να ξέρει από Μ3 για να δεις τι πραγματικά χρειάζεται και μετά θα συζητήσουμε οποιαδήποτε βελτίωση.

Εδώ δεν θα σου χαϊδέψει κανείς τα αυτιά και θα ακούσεις μόνο αλήθειες.

Αν έγιναν όλα όπως τα έγραψες σε κορόιδεψε και ο πρώην ιδιοκτήτης και ο μηχανικός.

theom3
18-12-15, 11:14
Τα πραγματα εγιναν οπως ακριβως σου τα ειπα.Τωρα αν με κοροιδεψε ο παλιος ιδιοκτητης η ο μηχανικος(μπορει απλα να μην ξερει απο Μ)ειναι αλλο θεμα.Θα επρεπε να βρω εναν μηχανικο που ξερει απο Μ αποδεδειγμενα.Ετσι ναι να συμφωνησω.Τωρα αυτο που λες για χαιδεμα αυτιων δεν το καταλαβαινω..Τι να μπαλωσω? τι παπαρ@@@ ειναι αυτες?Καταλαβες οτι δεν τα ξερω και ολα και τωρα προσφατα μπηκα στον χωρο αντι να βοηθησεις εναν καινουριο τον κολας στον τοιχο και λες οτι στην ουσια σε δουλευει?Αν τα πραγματα ειχαν γινει διαφορετικα απο οτι τα εγραφα τον εαυτο μου θα κοροιδευα οχι εσενα.

Dim77
18-12-15, 11:17
Αν κάτσεις να ψάξεις στο θέμα των Μ3, θα βρείς πραγματικά επιτυχημένα πράγματα που μπορείς να κάνεις στον S54. Αυτά είναι πολύ λίγα.

Αυτό που σου λέει ο BMW Power και τον παρεξήγησες, είναι ότι το Μ3, έχει μια απόδοση.
Αυτή πέφτει ΕΥΚΟΛΑ και διατηρείται μόνο με σχολαστική συντήρηση.

Επί χρόνια υπήρχαν βελτιωμένα αυτοκίνητα που απέδιδαν τελικά χειρότερα από μαμά οχήματα που είχαν πιο σχολαστική συντήρηση από την προβλεπόμενη.

Η πιο καλή βελτίωση του Μ3 Ε46, ήταν η τέλεια συντήρηση.

Dim77
18-12-15, 11:18
Διάβασε όλο αυτό το θέμα αν θέλεις να μάθεις για το αυτοκίνητο σου...
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=5956

Είναι συζήτηση που ξεκίνησε μια δεκαετία πριν....

rapid_fast
18-12-15, 16:00
θα ήθελα να πώ ένα απλο πράγμα..
Έγραψα το πρωί στον φίλο μας σε pm, οτι γράφω με γρίφους, διότι αν τα πώ όπως πρέπει
θα νομίσει οτι του την πέφτω αγρίως και επιθετικά..
Κανένας εδώ δεν την πέφτει σε κανέναν, ποτέ, εκτός αν πέσει χοντράδα στο τραπέζι..
Είμαστε μια χαρούμενη οικογένεια, είμαστε φίλοι, και είναι όλοι καλά παιδιά, με τις παραξενιές τους..:search:
Λέμε μόνο την πραγματικότητα όπως είναι, και όχι όπως κάποιος θέλει να την ακούσει
για να του αρέσει..
W))

Dim77
18-12-15, 17:09
Να πώ και εγώ επίσης, ίσως να προσθέσω στον rapid_fast, ότι ένα Μ3 Ε46 ακόμα και 5000 ευρώ να το πάρουμε, δε σημαίνει ότι η συντήρηση του είναι σαν ενός φτηνού οχήματος.

Η συντήρηση του αντιστοιχεί στην οικονομική δυνατότητα αυτού που έχει 100.000 ευρώ να το πάρει καινούριο και να το δώσει τσάμπα 4 χρόνια μετά και να ξαναπάρει καινούριο...

Τα γράψαμε και τα ξαναγράψαμε.

Ναι κανονικά δε θέλει πολλά και σπουδαία για τα πρώτα 50-60.000χλμ.
Αλλά ΚΑΘΕ κάποια χρόνια, χρειάζεται ένα κουστούμι υψηλής ραπτικής, και μετά πάλι είναι χαλαρά τα πράγματα για άλλα 40.000χλμ και πάλι από την αρχή...

Υ.Γ. Όχι μόνο το Μ3. Όλα τα ακριβά οχήματα το έχουν αυτό....

rapid_fast
18-12-15, 17:42
Να πώ και εγώ επίσης, ίσως να προσθέσω στον rapid_fast, ότι ένα Μ3 Ε46 ακόμα και 5000 ευρώ να το πάρουμε, δε σημαίνει ότι η συντήρηση του είναι σαν ενός φτηνού οχήματος.

Η συντήρηση του αντιστοιχεί στην οικονομική δυνατότητα αυτού που έχει 100.000 ευρώ να το πάρει καινούριο και να το δώσει τσάμπα 4 χρόνια μετά και να ξαναπάρει καινούριο...

Τα γράψαμε και τα ξαναγράψαμε.

Ναι κανονικά δε θέλει πολλά και σπουδαία για τα πρώτα 50-60.000χλμ.
Αλλά ΚΑΘΕ κάποια χρόνια, χρειάζεται ένα κουστούμι υψηλής ραπτικής, και μετά πάλι είναι χαλαρά τα πράγματα για άλλα 40.000χλμ και πάλι από την αρχή...

Υ.Γ. Όχι μόνο το Μ3. Όλα τα ακριβά οχήματα το έχουν αυτό....
Εχω έξω παρκαρισμένο ένα πόρσε καημαν... 24 χιλιάρικα το πήρε το παιδί που έχει μισθό
800 ευρω..
οι βενζίνες του μόνο είναι 40 ευρώ τη μέρα...
Όταν έχει καλό καιρό έρχεται με το ποδήλατο...
I rest my case...

MZ3
18-12-15, 22:37
Εχω έξω παρκαρισμένο ένα πόρσε καημαν... 24 χιλιάρικα το πήρε το παιδί που έχει μισθό
800 ευρω..
οι βενζίνες του μόνο είναι 40 ευρώ τη μέρα...
Όταν έχει καλό καιρό έρχεται με το ποδήλατο...
I rest my case...

τα παιδια δικαιολογουντε διοτι δεν εχουν υποχρεοσης και κανουν τα κεφια τους
3 μερες ποδηλατο και μια με γκαζιες δεν τρεχει κατι γουστα ειναι αυτα

Ο ζορες ερχετε με την οικογενοια και τα τεκνα...εκει δεν εχει αστεια.