PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E30 M40 θέμα με την εκκίνηση


God
29-01-16, 11:43
Τώρα θα σας βάλω δύσκολα.

Ο κινητήρας είναι Μ40 1.8.

Όλα δουλεύουν τέλεια. Καμία απώλεια συμπίεσης, κανένα ρετάρισμα, κροτάλισμα ή και κάθε άλλου είδους ήχος. Καμία αύξηση κατανάλωσης ή άλλου είδους πρόβλημα.

Το θέμα είναι το εξής. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, παίρνει με την μία, χωρίς κανένα πρόβλημα. Όταν είναι ζεστό και το ξαναβάλεις μέσα σε λίγη ώρα, κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν το αφήσεις ζεστό και μείνει από μισή ως περίπου 3 ώρες, τότε μιζάρω 5-6 δευτερόλεπτα για να πάρει, και ξεκίνησε να το κάνει έτσι, στα καλά καθούμενα. Πλην αυτού και μόνο, το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως άλλο πρόβλημα.

Τσεκαρισμένα:
Πίεση καυσίμου
Μπουζί-μπουζοκαλώδια
Αισθητήρας θερμοκρασίας κινητήρα
Σωληνάκια αέρα, αναθυμιάσεων, κτλ.

Καμία ιδέα;

Straight six
29-01-16, 12:18
το ίδιο πάθαινα παλιά σε ένα dedra του 97, όταν ζεσταινόταν και πολλές φορές δεν έπαιρνε και καθόλου. μόνο αν χτύπαγα ελαφριά την ανάφλεξη! αλλιώς έπρεπε να κρυώσει. :icon_pai: είχα τσεκάρει τα πάντα...

andreas e46
29-01-16, 12:30
χωρίς να είμαι ειδικός το έχω ακούσει και το λέω μήπως φαγωμένος εκκεντροφόρος και εγώ είχα απορήσει όταν το άκουσα απλά το λέω σαν ιδέα :peepwall:

Dim77
29-01-16, 12:42
Τώρα θα σας βάλω δύσκολα.

Ο κινητήρας είναι Μ40 1.8.

Όλα δουλεύουν τέλεια. Καμία απώλεια συμπίεσης, κανένα ρετάρισμα, κροτάλισμα ή και κάθε άλλου είδους ήχος. Καμία αύξηση κατανάλωσης ή άλλου είδους πρόβλημα.

Το θέμα είναι το εξής. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, παίρνει με την μία, χωρίς κανένα πρόβλημα. Όταν είναι ζεστό και το ξαναβάλεις μέσα σε λίγη ώρα, κανένα πρόβλημα. Μόνο όταν το αφήσεις ζεστό και μείνει από μισή ως περίπου 3 ώρες, τότε μιζάρω 5-6 δευτερόλεπτα για να πάρει, και ξεκίνησε να το κάνει έτσι, στα καλά καθούμενα. Πλην αυτού και μόνο, το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως άλλο πρόβλημα.



Ακριβώς το ίδιο μου το κάνει η Carina εδώ και κάτι μήνες...Απλά μου το κάνει και όταν είναι ζεστό και σβήσω και ξαναβάλω μπροστά. Τις πιο πολλές φορές. Σαν να κολλάει η μίζα μου μοιάζει.
Δεν έφτασα σε βαθμό ανησυχίας γιατί πάντα παίρνει μετά από 3-4 sec , αλλά όντως κάτι φταίει και κάποια στιγμή μπορεί να υπάρξει θέμα.

KAZA
29-01-16, 15:21
Διανομέας!
Είχα τα ίδια συμπτώματα το 2008 και η αντιπροσωπεία με ταλαιπωρούσε ένα ολόκληρο χρόνο!
Ώσπου μου είπε ένας παππούς, καλά να είναι ο άνθρωπος από οδική Βοήθεια, να δω τον διανομέα.
Οπότε πήγα για έλεγχο σε άλλο συνεργείο και μου είπαν το ίδιο και μου εξήγησαν γιατί έχει αυτά τα συμπτώματα.
Ο διανομέας έχει ένα ματάκι που γυρίζει και αυτό με τον καιρό βγάζει ρινισματα και δεν μπορεί το καπάκι ραουλο να διαβάσει σωστά τα ρεύματα....κάτι τέτοιο τέλος πάντων...
Ειδικά αν το πιάσει το πείσμα και δεν παίρνει μιζαρισμα στο μιζαρισμα θα σκάσει κιόλας...
Ο Μ40 όμως έχει διανομέα...;

georgepap
29-01-16, 19:32
Ελεγχος-μετρημα-καθαρισμα σε μηχανημα και στα 4 μπεκ....

God
29-01-16, 20:06
χωρίς να είμαι ειδικός το έχω ακούσει και το λέω μήπως φαγωμένος εκκεντροφόρος και εγώ είχα απορήσει όταν το άκουσα απλά το λέω σαν ιδέα :peepwall:

Σετ κεφαλής όλο αλλαγμένο πριν ούτε 7.000χλμ. Το καπάκι όλο είναι πρακτικά καινούργιο.

Διανομέας!

Μετρημένος, καθαρισμένος, αλλαγμένο σφυρί και καπάκι από πέρυσι.

Ελεγχος-μετρημα-καθαρισμα σε μηχανημα και στα 4 μπεκ....

Καθαρισμένα είναι, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα έπαιρνε και κρύο έτσι. Το κάνει μόνο ζεστό και μόνο αν μείνει κάποια ώρα. Αντιθέτως, κολλημένα μπεκ το ζορίζουν όταν είναι κρύο, επειδή πλημμυρίζει και χάνεται και η πίεση. Εγώ έχω το αντίθετο πρόβλημα.


Σας το είπα πως θα σας βάλω δύσκολα. :D

MZ3
29-01-16, 20:58
Σετ κεφαλής όλο αλλαγμένο πριν ούτε 7.000χλμ. Το καπάκι όλο είναι πρακτικά καινούργιο.



Μετρημένος, καθαρισμένος, αλλαγμένο σφυρί και καπάκι από πέρυσι.



Καθαρισμένα είναι, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα έπαιρνε και κρύο έτσι. Το κάνει μόνο ζεστό και μόνο αν μείνει κάποια ώρα. Αντιθέτως, κολλημένα μπεκ το ζορίζουν όταν είναι κρύο, επειδή πλημμυρίζει και χάνεται και η πίεση. Εγώ έχω το αντίθετο πρόβλημα.


Σας το είπα πως θα σας βάλω δύσκολα. :D


Με αυτην τη λογικη κανενα καινουριο αυτοκινητο δεν θα επρεπε να παρουσιαζει προβλημα, δυστηχως ομος ακομα και τα καινουρια αυτοκινητα παρουσιαζουν τετοιου ειδους προβληματα και εχουν και τους αναλογους δυσαρεστημενους πελατους αφου καινουριο το πειρανε γιατι να εχουν προβλημα.
Θα σου ελεγα να κοιταξεις το τελευταιο πραγμα που εβαλες καινουριο μηπως εχεις απο εκει καμια δυσλειτουργια η ακομα καλυτερα να φανταστης οτι ειναι ολα παλια και να πιασεις το προβλημα με την λογικη και απο την αρχη για να μην σε ξεγελαει ο ορος καινουριο που περισσοτερο θα σε προβληματιζει παρα θα σε βοηθαει.

God
30-01-16, 02:22
Με αυτην τη λογικη κανενα καινουριο αυτοκινητο δεν θα επρεπε να παρουσιαζει προβλημα, δυστηχως ομος ακομα και τα καινουρια αυτοκινητα παρουσιαζουν τετοιου ειδους προβληματα και εχουν και τους αναλογους δυσαρεστημενους πελατους αφου καινουριο το πειρανε γιατι να εχουν προβλημα.
Θα σου ελεγα να κοιταξεις το τελευταιο πραγμα που εβαλες καινουριο μηπως εχεις απο εκει καμια δυσλειτουργια η ακομα καλυτερα να φανταστης οτι ειναι ολα παλια και να πιασεις το προβλημα με την λογικη και απο την αρχη για να μην σε ξεγελαει ο ορος καινουριο που περισσοτερο θα σε προβληματιζει παρα θα σε βοηθαει.

Δεν αντιλέγω. Το "σπάσιμο" είναι πως το ξεκίνησε στα καλά καθούμενα μέσα στις γιορτές, χωρίς να έχω αλλάξει κάτι ή πειράξει κάτι.

Το τελευταίο πράγμα που έβαλα καινούργιο σίγουρα δεν φταίει. Είναι υαλοκαθαριστήρες. :D

Έχω κοιτάξει/μετρήσει τα πάντα που μπορώ, ακόμα και αυτά που μπήκαν καινούργια. Αυτά τα κοίταξα και πρώτα, σκεφτόμενος κάποιο σφάλμα ή λάθος τοποθέτηση. Τίποτα. Αισθητήρες τους μέτρησα, error ο εγκέφαλος δεν βγάζει τίποτα, πίεση καυσίμου άριστη, βαλβίδα ρελαντί μία χαρά. Άλλαξα και μπουζί, χωρίς κανένα λόγο και με μόλις 1.400 χλμ σε μπουζί ιριδίου, προληπτικά. Γι'αυτό με τρελαίνει, που δεν μπορώ να βρω τι φταίει.

MZ3
30-01-16, 03:56
αυτες της μετρησεις τις εχεις κανει οταν ειναι ζεστο το αμαξη και την στιγμη που πηστευεις οτι δεν θα παρει μπρος? αλλιως δεν εχει νοημα να καθεσε να μετρας το πρωι ας πουμε που περνει με την μια

μια φορα που ειχα καθαρισει μπεκ επερνε δυσκολα μπροστα αλλα δεν θυμαμαι αν το εκανε συνεχεια η ζεστο μονο, αλλαχτηκανε τα λαστιχακια που πατανε τα μπεκ και μετα εφτιαξε. Το καταλαβα γιατι ειχα κανει μονο αυτην την εργασια και αρχισανε τα προβληματα.

KAZA
30-01-16, 18:29
Καθαρισμένα είναι, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα έπαιρνε και κρύο έτσι. Το κάνει μόνο ζεστό και μόνο αν μείνει κάποια ώρα. Αντιθέτως, κολλημένα μπεκ το ζορίζουν όταν είναι κρύο, επειδή πλημμυρίζει και χάνεται και η πίεση. Εγώ έχω το αντίθετο πρόβλημα.

μια φορα που ειχα καθαρισει μπεκ επερνε δυσκολα μπροστα αλλα δεν θυμαμαι αν το εκανε συνεχεια η ζεστο μονο, αλλαχτηκανε τα λαστιχακια που πατανε τα μπεκ και μετα εφτιαξε. Το καταλαβα γιατι ειχα κανει μονο αυτην την εργασια και αρχισανε τα προβληματα.

Χωρίς να θέλω να χαλάσω το θέμα , μια και αναφέρθηκε δύο λόγια μόνο επειδή το κάνατε αν είστε ευχαριστημένοι και προτείνετε τον καθαρισμό μπεκ.
Ένας μηχανικός μου λέει μακριά θα ανοίξουν σαν γαρύφαλλο....
Ο άλλος που έχει μηχάνημα όταν του λέω αυτό μου λέει δεν μπορώ να ακούω κουβέντες καφενείου...αν γίνει σε σωστό μηχάνημα , σωστή διαδικασία δεν έχει κανένα πρόβλημα!
Τελικά τι....;

rapid_fast
31-01-16, 01:20
Ρελέ εγκεφάλου ή ρελέ αντλίας..

God
01-02-16, 01:59
Χωρίς να θέλω να χαλάσω το θέμα , μια και αναφέρθηκε δύο λόγια μόνο επειδή το κάνατε αν είστε ευχαριστημένοι και προτείνετε τον καθαρισμό μπεκ.
Ένας μηχανικός μου λέει μακριά θα ανοίξουν σαν γαρύφαλλο....
Ο άλλος που έχει μηχάνημα όταν του λέω αυτό μου λέει δεν μπορώ να ακούω κουβέντες καφενείου...αν γίνει σε σωστό μηχάνημα , σωστή διαδικασία δεν έχει κανένα πρόβλημα!
Τελικά τι....;

Αν με έναν καθαρισμό ανοίγαν τα μπεκ, δεν θα προλάβαινε η παραγωγή τη ζήτηση...

Ρελέ εγκεφάλου ή ρελέ αντλίας..

Αυτά δεν τα έχω δει. Αλλαγή και τα δύο το επόμενο Σ/Κ.

αυτες της μετρησεις τις εχεις κανει οταν ειναι ζεστο το αμαξη και την στιγμη που πηστευεις οτι δεν θα παρει μπρος? αλλιως δεν εχει νοημα να καθεσε να μετρας το πρωι ας πουμε που περνει με την μια

μια φορα που ειχα καθαρισει μπεκ επερνε δυσκολα μπροστα αλλα δεν θυμαμαι αν το εκανε συνεχεια η ζεστο μονο, αλλαχτηκανε τα λαστιχακια που πατανε τα μπεκ και μετα εφτιαξε. Το καταλαβα γιατι ειχα κανει μονο αυτην την εργασια και αρχισανε τα προβληματα.

Εννοείται. Αν ήταν να το δοκίμαζα μόνο όταν παίρνει με την μία, δεν θα το έβρισκα και ποτέ (ενώ τώρα λες και το βρήκα).

Dimzan
01-02-16, 03:47
να κανω κι εγω μια χαζη ερωτηση... μπαταρια κοιταξες?

λογικα εχεις κοιταξει αλλα ας ρωτησω..

Bassakos
01-02-16, 11:10
Ρελέ εγκεφάλου ή ρελέ αντλίας..

κλασικο προβλημα !
το επομενο σταδιο ειναι να σου κανει σβησιματα στο ασχετο
αλλες φορες να παιρνει μπροστα αμεσως αλλες οχι

sakis4paok
01-02-16, 11:11
Το ηλεκτρικο μερος του διακοπτη.

God
01-02-16, 19:55
να κανω κι εγω μια χαζη ερωτηση... μπαταρια κοιταξες?

λογικα εχεις κοιταξει αλλα ας ρωτησω..

Ναι, μάλιστα την άλλαξα με καινούργια γιατί την μέτρησα και ήταν "πεσμένη", αλλά δεν ήταν αυτό.

Το ηλεκτρικο μερος του διακοπτη.

Δεν είναι, μιζάρει μία χαρά, γυρίζει η μίζα άψογα, απλά δεν παίρνει για 4-5-6 δευτερόλεπτα. Δεν έχει immobilizer ή άλλο σύστημα που να παρεμβάλλεται αυτό το αυτοκίνητο.

DiMiTrIs_
01-02-16, 22:11
δεν ξερω μπορει να πω βλακεια αλλα θα τη... πω
αν δεν ειναι απο τα ρελε που μαλλον απο εκει θα ειναι...
θα ελεγα να κοιταξεις μιας και κατι εχει να κανει με το ζεστο κρυο αποτι καταλαβαινω ή με το μειγμα αφου ειναι μονο τη συγκεκριμενη περιπτωση
μηπως εχει να κανει τιποτα με το αντιστοιχο "αυτοματο τσοκ" φανταζομαι που θα υπαρχει στο μ40
δλδ καποια βαλβιδα δν ξερω τι που κραταει στην αρχη οταν ειναι κρυο τις στροφες πιο πανω και μετα πεφτουν
και οταν ειναι ψιλοζεστο καπου μπερδευει και δν δινει τις σωστες τιμες στον εγκεφαλο....δν ξερω αν εγινα κατανοητος σε αυτο που θελω να πω..μιας και δν ξερω πως δουλευει το αντιστοιχο "τσοκ" στα ιντζεξιον

Dimzan
01-02-16, 22:18
με αλλο εγκεφαλο συμπεριφερεται το ιδιο?

DiMiTrIs_
01-02-16, 22:30
αυτος εδω μαλλον ειχε το ιδιο προβλημα με εσενα και το ελυσε
I fitted the non-return valve that I purchased from ebay, started the car after leaving 15mins and it started with minimal effort! I left it a further 30 mins and checked again and it started on the second turn-over
βεβαια αν ειναι αυτο δν καταλαβαινω γιατι με τελειως κρυο και σε αυτον επαιρνε μπρος κανονικα

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f17/1990-e30-316i-m40-start-problem-after-turning-off-10-15mins-t74007/

DiMiTrIs_
01-02-16, 22:48
και εδω κατι αντιστοιχο με check valve λενε
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=51497

mike21
02-02-16, 23:22
Για καύσιμο μου κάνει,μήπως σου κάνει επιστροφή όταν περνάει κάποια ώρα;

God
03-02-16, 01:16
με αλλο εγκεφαλο συμπεριφερεται το ιδιο?

Ναι, έχω έναν δεύτερο, τον έβαλα, ακριβώς τα ίδια.

και εδω κατι αντιστοιχο με check valve λενε
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=51497

Δεν φοράνε τέτοιο τα injection. Retrofit το κάνουν σε αυτοκίνητα που είναι στα όρια να χαλάσει η αντλία και χάνει την πίεση. Βλακωδώς κατά την γνώμη μου, γιατί αυτές οι βαλβίδες δεν είναι φτιαγμένες να αντέχουν τις υψηλές πιέσεις των injection αυτοκινήτων.

Από την στιγμή που δεν το φόραγε ποτέ, δεν το χρειάζεται, κάπου έχει πρόβλημα. And I will find it. And I will fix it. (Κι ας με βγάλει στην τρέλα στο ενδιάμεσο)

Για καύσιμο μου κάνει,μήπως σου κάνει επιστροφή όταν περνάει κάποια ώρα;

Δεν θα έπαιρνε και κρύο, αλλά το κάνει και όταν το βάζω σε start on gas (να πάρει με υγραέριο απ'ευθείας). Κρύο παίρνει με την μία.

Βέβαια, θα μετρήσω πίεση και πίσω, έτσι για σιγουριά. Μπεκιέρα μέτρησα, κρατάει κανονικά.

DiMiTrIs_
03-02-16, 13:47
αν ειδες φωτογραφιες ειναι γνησιο της bmw με κωδικο
και λεει οτι ειναι φιξ με το σωληνακι
δν λεει οτι το εβαλε αργοτερα

Bassakos
03-02-16, 17:22
σε vw polo με ιδια συμπτωματα
εφταιγε ρυθμιστης πιεσης βενζινης

rapid_fast
04-02-16, 09:45
αν ειδες φωτογραφιες ειναι γνησιο της bmw με κωδικο
και λεει οτι ειναι φιξ με το σωληνακι
δν λεει οτι το εβαλε αργοτερα

Ο ρυθμιστής υπάρχει μέσα στο ρεζερβουάρ, σέτ με την αντλία..
Χαλάει.. η αντλία κάνει 300 ευρώ..
Ο κόσμος ξεσηκώνεται..
Η μπεμβε παρουσιάζει ένα εξάρτημα που κοστίζει 3 ευρώ και λύνει το θέμα..
Αυτό είναι ρετροφίτ, δεν υπήρχε εγκατεστημένο σε κανένα αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο..
Με σωλήνα που ταίριαζε για 316 έως και 750...

DiMiTrIs_
04-02-16, 21:54
αυτα δν τα ξερω....απλα ειδα οτι υπαρχει

God
11-02-16, 22:36
Ρελέ εγκεφάλου ή ρελέ αντλίας..

Ούτε αυτά δεν ήταν.

Και τελικά ήταν...

...η βαλβίδα εξαερισμού. Τέλειο;

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/318i-M40/L-M/jan1989/browse/fuel_preparation_system/fuel_tank_breath_valve_disturb_air_valve/

Το No. 1.

Το γιατί, άγνωστον. Εικάζω πως κολλούσε, δεν άφηνε αέρα να μπει όπως πρέπει κι έτσι δεν μπορούσε ο κινητήρας να τραβήξει καύσιμο.

Έβαλα μία άλλη που βρήκα μεταχειρισμένη και το πρόβλημα εξαφανιζόλ. :dblthumb2

rapid_fast
12-02-16, 09:15
Ούτε αυτά δεν ήταν.

Και τελικά ήταν...

...η βαλβίδα εξαερισμού. Τέλειο;

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/318i-M40/L-M/jan1989/browse/fuel_preparation_system/fuel_tank_breath_valve_disturb_air_valve/

Το No. 1.

Το γιατί, άγνωστον. Εικάζω πως κολλούσε, δεν άφηνε αέρα να μπει όπως πρέπει κι έτσι δεν μπορούσε ο κινητήρας να τραβήξει καύσιμο.

Έβαλα μία άλλη που βρήκα μεταχειρισμένη και το πρόβλημα εξαφανιζόλ. :dblthumb2

Ω!! ανατροπή... !!!

KAZA
12-02-16, 19:25
Ούτε αυτά δεν ήταν.

Και τελικά ήταν...

...η βαλβίδα εξαερισμού. Τέλειο;

http://bmwfans.info/parts-catalog/E30-2-doors/Europe/318i-M40/L-M/jan1989/browse/fuel_preparation_system/fuel_tank_breath_valve_disturb_air_valve/

Το No. 1.

Το γιατί, άγνωστον. Εικάζω πως κολλούσε, δεν άφηνε αέρα να μπει όπως πρέπει κι έτσι δεν μπορούσε ο κινητήρας να τραβήξει καύσιμο.

Έβαλα μία άλλη που βρήκα μεταχειρισμένη και το πρόβλημα εξαφανιζόλ. :dblthumb2

Όλεεεε!!!!!!!!!! :clap:
Χαίρομαι πολύ που λύθηκε και κυρίως που για ακόμη μια φορά αποδείχτηκε ότι ο υπαίτιος είχε πολύ χαμηλό κόστος σε σχέση με τα σενάρια που κάναμε,
αλλά είχε ως αντίτιμο την δύσκολη εύρεση του.
Τέλος καλό! :dblthumb2