PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση περί συντήρησης και αξιοπιστίας σε Χ5 Ε70 ή Χ6 Ε71


thanassis
18-04-16, 15:22
Καλησπέρα σε όλους αν και μετά από πολλά χρόνια!
Δυστυχώς λόγω των καταστάσεων στην Ελλάδα έφυγα εξωτερικό, ευτυχώς τουλάχιστον μπορώ να απολαύσω αυτοκίνητα εδώ που βρίσκομαι.

Υπάρχει η προοπτική να προστεθεί στην οικογένεια ένα E70 ή E71 χρονολογίας 2009-2011 με τον 35i (N55B30) ή 50i (N63B44) κινητήρα.
Δεδομένου ότι όλα αυτά έχουν περίπου στα 150.000-200.000χλμ θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το κόστος της συντήρησης τους και αν υπάρχει ωφέλιμο ζωής των μηχανικών μερών καθώς έχουν φτάσει τα 200.000χλμ
(πχ απαιτούν πολλαπλασιαστές κάθε κάποια χλμ; service των τουρμπινών; κλπ)
Ευχαριστώ πολύ!

Fanis
19-04-16, 14:09
Δεδομένου ότι όλα αυτά έχουν περίπου στα 150.000-200.000χλμ θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το κόστος της συντήρησης τους και αν υπάρχει ωφέλιμο ζωής των μηχανικών μερών καθώς έχουν φτάσει τα 200.000χλμ
(πχ απαιτούν πολλαπλασιαστές κάθε κάποια χλμ; service των τουρμπινών; κλπ)
Ευχαριστώ πολύ!
ΟΛΑ αυτά που ρωτάς εξαρτώνται κυρίως από το πόσο σωστή συντήρηση έχει γίνει μέχρι τώρα. Για παράδειγμα εάν δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λαδιών στο αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει α) να υπολογίσεις το κόστος μιας τέτοιας αλλαγής και β) ότι πιθανόν να βγάλει πρόωρη φθορά (αλλιώς είναι σχεδόν αθάνατα). Πολλαπλασιαστές σίγουρα θα ζητήσει κάποια στιγμή (ειδικά εάν δεν έχουν αλλαχθεί τα μπουζί στην ώρα τους).

Από εκεί και πέρα, στα 200.000χλμ σίγουρα θα ζητάει αναλώσιμα (σε αναρτήσεις, π.χ. αμορτισέρ, συνδέσμους, βάσεις κλπ. σε φρένα κλπ.) και το πόσα και πόσο συχνά εξαρτάται από την χρήση και φυσικά το πότε αλλάχθηκαν τελευταία φορά. Είναι βαρύ αυτοκίνητο οπότε τα φρένα και οι αναρτήσεις καταπονούνται αρκετά.

m_power_lunatic
19-04-16, 16:13
Καλως τον και ας ελειψε, πες μας καταρχην σε ποια χωρα εισαι και επαγγελματικα πως ειναι τα πραγματα και θα τα πουμε για τα BMW, νομιζω αυτα απασχολουνε αμεσα και εμμεσα και αλλους.

Stunt Mike
19-04-16, 22:22
Θαναση καταρχην καλως μας βρηκες και παλι!Οσον αφορα τα 2 αυτοκινητα που ειπες,σε γενικες γραμμες,αν κυκλοφορουσαν σε μεγαλουπολεις της Γερμανιας πχ(δεν ξερω που εισαι),τοτε στατιστικα μιλωντας,εχουν φαει λιγοτερη καταπονηση σε λακουβες,χιονια,off road καταστασεις,μιας και συνηθως χρησιμοποιουνται ως δρομεις μεγαλων αποστασεων και οικογενειακων ταξιδιων....Τα περισσοτερα τετοια αυτοκινητα που εχω δει προσωπικα εκει,συνηθως ειναι σε αψογη κατασταση σε συνδεσμους,συνεμπλοκ,αμορτισερ ακομα και με 200.000+χλμ στο καντραν.....Προσπαθησε να βρεις ενα με φουλ ιστορικο σερβις,αλλα μην περιμενεις αλλαγες λαδιων καθε 5000χλμ!!!Οτι λεει η εταιρεια στην καλυτερη των περιπτωσεων!!Ξαδερφακι μου με SL55AMG αλλαζει λαδια καθε 30.000χλμ στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!

thanassis
24-04-16, 11:09
Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!
βλέπω γνωστά ονόματα και χαίρομαι!!!
Βρίσκομαι εδώ και 6 μήνες Άμπου Ντάμπι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) και εργάζομαι σαν μηχανικός υπολογιστών σε ιδιωτική εταιρεία. Πήρα για εμένα ένα Mustang 2015 ecoboost (2.3L) λόγω έρωτα από την πρώτη ματιά, χωρίς να σκεφτώ καθόλου για SUV της BMW καθώς μπορούσα να βρω X5 και Χ6 στα ίδια χρήματα με τον 50i κινητήρα ή πχ Μ3 Ε92.

Εδώ όσο περνούν τα χρόνια ζορίζουν τα χρόνια σε σχέση με παλαιότερα αλλά δεν υπάρχει επαφή με τα ελληνικά δεδομένα.

Η κοπέλα μου θέλει να πάρει X6 και βρήκαμε ένα του 2008 μεν αλλά με 150.000χλμ και με πλήρες ιστορικό στην αντιπροσωπεία της BMW (καθώς εδώ δίνουν πολλές φορές μαζί με το αυτοκίνητο δωρεάν service + εγγύηση για κάποια χρόνια) και αυτός συνέχισε και πήγαινε εκεί.
Το πιο σημαντικό είναι ότι τα ατυχήματα καταγράφονται στη χώρα με τον αριθμό πλαισίου μέσω της τροχαίας και χωρίς καταγραφή τροχαίας κανένα συνεργείο δεν σου κάνει επισκευή. Άρα μπορείς να ξέρεις που έχει χτυπήσει το αυτοκίνητο και πόσα ατυχήματα είχε και να μπορέσεις να κρίνεις τι έχει γίνει.

Α8hnaios
28-04-16, 21:02
Καλώς (ξανα)ήρθες....

Εγώ θα κοίταγα για καινούργιο.... Αν είχαμε καλή δουλειά..Γιά πές τι γινετε ως αναφορά την αγορά new car..τεκμήρια,φόροι,τιμές κτλ...

thanassis
11-05-16, 11:33
καλώς σας (ξανά)βρήκα :P
Φόροι γενικά δεν υπάρχουν αλλά οι τιμές των νέων είναι απαγορευτικές! (ξεπερνούν τις 100.000 ευρώ)
Αγοράστηκε τελικά το Χ6 με Ν54Β30. Με όλα τα Service στην bmw και χωρίς θέματα γενικά (υφίσταται κάποιος θόρυβος αλλά θα ελεγχθεί στο άμεσο μέλλον, σαν ρουλεμάν τροχαλίας ένα πράγμα)
Οι τιμές εδώ στα ευρωπαϊκά τσιμπούν λίγο αλλά δεν υπάρχουν ούτε τεκμήρια, ούτε φόροι, ούτε τίποτα. Μόνο η ασφάλεια που κοστίζει από 500 έως 1000 ευρώ το χρόνο, μεικτή πλήρους κάλυψης και 100 ευρώ ανανέωση άδειας κυκλοφορίας ανά έτος (είτε έχεις matiz είτε έχεις Ferrari)

m_power_lunatic
11-05-16, 11:46
Ξενερωσαμε τώρα Θαναση μου.......
Να περνάτε καλά με την κοπέλα και να ΜΗΝ γυρίσετε σου εύχομαι :)

thanassis
02-06-16, 08:24
Σ ευχαριστώ πολύ φίλε! ότι θα γυρίσουμε είναι σίγουρο... πότε θα γίνουν πιο ανεκτά τα πράγματα δεν γνωρίζω....

stauros772000
03-06-16, 18:19
βρε βρε καλως τονε.........δωσε ινφο.οχι οτι προκειτε να ερθω κατα εκει ποτες.....η ζεστη υποφερεται?τα οχηματα που εχεις εκει,θα τα φερεις εδω οταν επιστρεψεις?

thanassis
05-06-16, 12:01
Καλησπέρα Σταύρο!!!
Χρόνια και ζαμάνια!
Η ζέστη (μέχρι τους 45 βαθμούς που έζησα) υποφέρεται εφόσον δεν έχει υγρασία.... όταν θα έχει και υγρασία θα δείξει....
Το X6 σε καμιά περίπτωση... για την Mustang θα δω τότε γιατί θέλει κανένα 5000 ευρώ για να μεταφερθεί, σίγουρα θα πωλείται σε καλύτερη τιμή στην Ελλάδα οπότε τα κερδίζεις από εκεί, αλλά θα δείξει... ανάλογα με την κατάσταση...με τα τωρινά δεδομένα ούτε για 316i δεν είναι η Ελλάδα

E36 RULES!!
11-06-17, 14:23
Καλησπέρα!

Επαναφέρω το θέμα μετά απο καιρό...

Σκέφτεται φιλαράκι για αγορά E70 και ενδιαφέρεται να μάθει σχετικά με την αξιοπιστία τους, καθώς και αν βγάζει η τετρακίνηση θέματα.
Όσο πιο πολύς καιρός περνάει, τόσο πιστεύω οτι φαίνονται διάφορα "κουσούρια" σε οποιοδήποτε μοντέλο, απ'οτι έψαξα στο φόρουμ δεν βγάζουν κάτι ιδιαίτερο, αλλα είναι και παλαιότερα τα ποστ.

Επομένως, εν έτει 2017 (αισίως), ποια η γνώμη όσων έχουν εμπειρία? Κάτι που πρέπει να προσέξει ο φίλος?