PDA

Επιστροφή στο Forum : Κομένο σασί στη γέφυρα πίσω σε Ε46


pank
10-05-16, 20:27
Όπως λέει και ο τίτλος μάλλον είναι σύνηθες το πρόβλημα απότι διάβασα (δείτε και φώτο)
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 320 ci με τα 150 ps & μοντέλο του 2000 με 240.000 χλμ.
Το κόστος επισκευής 400 ευρώ σας φαίνεται φυσιολογικό. Δυστυχώς δεν βρήκα κάτι σχετικό και θέλω τη γνώμη σας αν ξέρετε στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.

PetrosD
10-05-16, 21:57
Όχι, εμένα δε μου φαίνεται φυσιολογικό.

m_power_lunatic
10-05-16, 22:09
Κλασσική αδυναμια-προβλημα των σασί Ε46.

BMW Power
10-05-16, 22:25
Απλά δεν το προλαβες γιατί ο μηχανικός σου δεν είναι σωστός και δεν το έλεγχε συνεχώς ως όφειλε. Αρχίζει από μια τρίχα και καταλήγει σε ολόκληρο κόψιμο όπως το δικό σου. Πήγαινε και αλλού για να πάρεις προσφορές.

pank
10-05-16, 22:46
Τελευταίο service 11/2014. Πριν 4 μήνες άλλαξα δισκόπλακες και ρουλεμάν μπροστά και κτέο πριν 1 χρόνο, πριν πόσο καιρό παλιότερα θεωρείτε ότι θα φαινόταν κάτι;

Mike_gr
10-05-16, 23:05
γνωστο προβλημα ειδικα σε μ3 καμπριο.
αλλα οπως φαινεται ακομα και 150 αλογα μπορουν να κανουν τετοια ζημια.

konoss
10-05-16, 23:55
Σου ειπαν με λεπτομεριες τι περιλαμβανει η επισκευη ?
Εννοω θα σου φτιαξουν μονο τη 1 βαση η' θα φτιαξουν και τις 4 ? Απλα θα το μπαλωσουν η' θα το ενισχυσουν με λαμαρινα σαν της φωτογραφιας ?

pank
11-05-16, 00:14
υπάρχει κάποιο "κιτ" ενίσχυσης από την BMW η απλά γίνετε αντικατάσταση του κομμένου μέταλου και κώλυμα εκ νέου;

pank
11-05-16, 00:21
Σου ειπαν με λεπτομεριες τι περιλαμβανει η επισκευη ?
Εννοω θα σου φτιαξουν μονο τη 1 βαση η' θα φτιαξουν και τις 4 ? Απλα θα το μπαλωσουν η' θα το ενισχυσουν με λαμαρινα σαν της φωτογραφιας ?

Μου είπαν ότι θα κάνουν και τις δύο πλευρές, νόμιζα 2 σημεία αλλά μπορεί να εννοούν και 4 δεν ξέρω θα ξαναρωτήσω. Θα μπει επιπλέον μέταλλο ενιαία από κάτω που το παίρνουν από το κατασκευαστή.

rapid_fast
11-05-16, 00:26
Μαλώστε με...
Μόνο πίσω αριστερά είναι αναμενόμενη η φθορά απο την πιπερια του εργοστασίου..
Και κόβει μέσα απο τη λαμαρίνα του πορτ μπαγκάζ προς τα κάτω..
Στα μοντέλα μέχρι το 2001 εμφανίστηκε σε ποσοστό περίπου 4% και το εργοστάσιο απο το 2001 και μετά έβαλε ανάμεσα στη λαμαρίνα του πόρτ μπαγκάζ και του πατώματος αφρό κόλας για να μην σκίζεται το σκάφος..
Το ίδιο σύμπτωμα είχαν και τα Ε36..

pank
11-05-16, 00:41
Μαλώστε με...
Μόνο πίσω αριστερά είναι αναμενόμενη η φθορά απο την πιπερια του εργοστασίου..
Και κόβει μέσα απο τη λαμαρίνα του πορτ μπαγκάζ προς τα κάτω..
Στα μοντέλα μέχρι το 2001 εμφανίστηκε σε ποσοστό περίπου 4% και το εργοστάσιο απο το 2001 και μετά έβαλε ανάμεσα στη λαμαρίνα του πόρτ μπαγκάζ και του πατώματος αφρό κόλας για να μην σκίζεται το σκάφος..
Το ίδιο σύμπτωμα είχαν και τα Ε36..

πιπερια ? τι είναι αυτό
Πως γίνετε η σωστή επισκευή ώστε από αύριο που θα κάνω μια γύρα να πάρω προσφορές να είμαι διαβασμένος.

pank
11-05-16, 00:44
και μία επιπλέον φώτο που δεν είχα βάλει από το ίδιο σημείο από άλλη οπτική. Έχει μεγάλο άνοιγμα οπότε μάλλον έχει ξεκινήσει αρκετό καιρό τώρα αλλά το φοβερό μου service δεν πήρε χαμπάρι.

pank
11-05-16, 01:07
σε ξένα site βλέπω σχετικά άρθρα για επισκευές και φωτογραφίες. Φαντάζομαι αυτός είναι ο σωστός τρόπος επισκευής.

http://vanos-bmw.com/bmw-e46-chassis-subframe-repair-reinforcement-plate-kit

http://www.fluidmotorunion.com/bmw-e46-subframe-reinforcement-cost/

KATSARAIOS
11-05-16, 05:44
Πισω αριστερα και μπροστα δεξια...
Το εχουν κοψει απο 316 εως Μ3 ...
Ενισχυση με φυλλο λαμαρινας και με αφρο συγκολλησης πανω απο το πατωμα..
Ο αφρος της bmw ειναι πανακριβος υπαρχεις σαν κωδικος στα εξουσιοδοτημενα αλλα μπορει να μπει αλλος aftermarket σε πιο οικονομικη τιμη.

KATSARAIOS
11-05-16, 06:00
Ο αφρος της bmw με κοστος νομιζω γυρω στα 180 ευρω...

dionisisM3
11-05-16, 09:10
υπαρχουν πολοι φανοποιοι που το εχουν κανει αρκετες φορες , εγω στο πρωτο μου 46αρι το εκανα σε εναν και καλα 'ΜΕΤΡ' στα bmw και δεν εχω δει χειροτερη προχειροδουλεια . μετα το ξαναεπαθα στο 330 (ε46) το εκανα σε εναν ψιρα αλλον φανοποιο και δεν εχω δει πουθενα μεχρι σημερα καλυτερη δουλεια , ο πρωτος μου πηρε 400 ευρω ο δευτερος 800 . σαφως σε αυτες τις περιπτωσεις οτι πληρωσεις παιρνεις , εαν χρειαστεις οποιαδηποτε πληροφορια μπορω να σε ενημερωσω , καπου εχω και φωτογραφικο αρχειο απο τον καλο, εαν το βρω θα το ανεβασω .

dimimav
11-05-16, 14:06
Το οτι σκίζεται το πάτωμα και στα απλα 46αρια πως υφίσταται
αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Σκληρή ανάρτηση; χαμηλωμένο; πολλα παντηλικια?
υπάρχει κάτι που το δημιουργεί ή
εχεις ενα stock αμάξι και ξαφνικα εμφανιζεται;

konoss
11-05-16, 14:25
Κυριως τα πλευρικα φορτια ευθυνονται για κατι τετοιο .

pank
11-05-16, 17:08
υπαρχουν πολοι φανοποιοι που το εχουν κανει αρκετες φορες , εγω στο πρωτο μου 46αρι το εκανα σε εναν και καλα 'ΜΕΤΡ' στα bmw και δεν εχω δει χειροτερη προχειροδουλεια . μετα το ξαναεπαθα στο 330 (ε46) το εκανα σε εναν ψιρα αλλον φανοποιο και δεν εχω δει πουθενα μεχρι σημερα καλυτερη δουλεια , ο πρωτος μου πηρε 400 ευρω ο δευτερος 800 . σαφως σε αυτες τις περιπτωσεις οτι πληρωσεις παιρνεις , εαν χρειαστεις οποιαδηποτε πληροφορια μπορω να σε ενημερωσω , καπου εχω και φωτογραφικο αρχειο απο τον καλο, εαν το βρω θα το ανεβασω .

Αν είναι εύκολο στείλε μου pm με τα στοιχεία τους, αν μιλάμε για Αττική.

pank
11-05-16, 17:23
Το οτι σκίζεται το πάτωμα και στα απλα 46αρια πως υφίσταται
αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Σκληρή ανάρτηση; χαμηλωμένο; πολλα παντηλικια?
υπάρχει κάτι που το δημιουργεί ή
εχεις ενα stock αμάξι και ξαφνικα εμφανιζεται;


Το αυτοκίνητο είναι καλά συντηρημένο μόνο τα τελευταία 3 χρόνια πάω σε συνοικιακά συνεργεία, το τελ. χρόνο στα Μελίσσια - Δημητρίου. Τα μισά χλμ είναι εθνική αλλά γενικά το τρέχω αρκετά αλλά πάντα με γλυκιά οδήγηση χωρίς άσκοπη καταπόνηση.
Όλα είναι μαμά με την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση, εκτός των αμορτισέρ που έβαλα πριν 3 χρόνια τώρα bilstein (το μετάνιωσα) και φυσικά την εγκατάσταση υγραερίου. Ακόμα πχ δεν έχω αλλάξει δίσκο - πλατό.
Μέχρι πριν 3 χρόνια ήταν απροβλημάτιστο αλλά πλέον κάθε χρόνο έχει αρχίσει να βγάζει θεματάκια όπως ένας καταλύτης, ψυγείο, ανεμιστήρας, ρουλεμάν μπροστά και στους δύο τροχούς. Στα νέα αυτά ανταλλακτικά λόγω κρίσης μπήκαν όλα ΟΕΜ.
Κάθε 100 με 150000χλμ αλλάζω σινεμπλόκ και δισκόπλακες

Dokimos e36
11-05-16, 19:36
Το θεμα αυτο υπηρχε κ στα compact??γιατι δεν το εχω κοιταξει αν εχει θεμα..

pank
17-05-16, 19:00
Τελικά η επισκευή έγινε στο Eastern ATTICA Service στα Σπάτα.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα πολύ εξυπηρετικοί και ειδικότερα ο Δημ. Τσιούνης. Παρέλαβα το αυτοκίνητο σήμερα μετά από 2 μέρες, πλυμένο και 1 μέρα νωρίτερα από ότι υπολόγιζα. Δυστυχώς δεν το πρόλαβα λυμένο να βγάλω φωτογραφίες οπότε αυτές που στέλνω είναι τελειωμένη δουλειά. Έγινε ενίσχυση και από τις δύο μεριές. Επίσης εκτός από το πλύσιμο μέσα, έξω μου λάδωσαν χωρίς να πω τίποτα το συμπλέκτη που ήταν αρκετά σκληρός και είδαν και γενικά το αυτοκόνητο. Σύντομα αλλά όχι ακόμα θα χρειαστώ μπροστινό ψαλίδι και κάποια τσιμουχάκια στη μετάδοση διότι έχει μικρή διαρροή.

dimimav
17-05-16, 19:24
Χαίρομαι που ελυσες ενα τόσο σημαντικό θέμα
Ελπίζω το συγκεκριμένο πρόβλημα να μην σε ξανά απασχολήσει στο μέλλον
και να χαίρεσαι το αυτοκίνητο σου

BMW Power
17-05-16, 19:35
Καλησπέρα, τελικά πόσο κόστισε?

tsalin
17-05-16, 20:12
Λοιπόν μία εμπειρία και από εμένα...

Εγώ το έπαθα μετά από περίπου 190Κ χιλίομετρα σε ένα 318i/1.9 του 1999, συντηρημένο εξονυχιστικά για περισσότερα από 170Κ και 12 χρόνια και με τα βασικά από τα 170Κ έως σήμερα (περίπου 240Κ και 2,5 χρόνια μετά). Η αστοχία (γιατί περί αστοχίας πρόκειται) δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη συντήρηση, ούτε φυσικά με την χρήση. Λέγεται -αν και δεν αποδεικύνεται- ότι τα δυνατότερα E46 (όπως τα Μ3 ή τα 330i) έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να κοπούν. Αυτό από τη μία ακούγεται λογικό, από την άλλη δεν εξηγεί πώς ο τάφος με τα 120 άλογα και την οδήγηση τύπου κηδείας και στις δύο περιόδους της ζωής του αυτοκινήτου οδήγησε στο κόψιμο του σασί...

Συνήθως το κόψιμο είναι στην αρχή μικρό, αλλά το καταλαβαίνεις μόνο όταν ακούς την λαμαρίνα (τουλάχιστο τότε κατάλαβα εγώ ότι κάτι δεν πάει καλά), όταν δηλαδή είναι πολύ πολύ αργά.... Κόστος επισκευής από 600 έως 800€. Υπάρχει σχετικό κιτ -είναι αυτό που αναφέρθηκε- αλλά και η εμπειρία του κάθε μηχανικού... Κατά τα άλλα ισχύουν τα γνωστά για τους μηχανικούς, ειδικά σε ότι αφορά μία τέτοια βλάβη... Υπό κανονικές συνθήκες το 4% που αναφέρθηκε είναι τεράστιο ποσοστό και θα έπρεπε να καλύπτει προληπτική ανάκληση χρόνια πριν...

6ylinder
17-05-16, 20:36
Τελικά η επισκευή έγινε στο Eastern ATTICA Service στα Σπάτα.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα πολύ εξυπηρετικοί και ειδικότερα ο Δημ. Τσιούνης.

...και ολίγον τι "αφ' υψηλού" αν δούνε ότι ξέρεις 5 πράγματα για το αμάξι σου...

pank
17-05-16, 23:37
Καλησπέρα, τελικά πόσο κόστισε?

300 + ΦΠΑ ενώ μου έδωσε και αυτοκίνητο αντικατάστασης. Βέβαια αφρό ανάμεσα στα μέταλλα δεν έβαλαν αλλά δεν με πολύ ενδιαφέρει αφού μετά από δύο μέρες παρέλαβα άλλο αυτοκίνητο

Στο Σφακιανάκη που έστειλα email με πήραν άμεσα αλλά μου είπαν κόστος από 1300 και πάνω χωρίς φυσικά να αναλαμβάνουν την εξαγωγή της μπουκάλας του υγραερίου. Στον Τσεβά μου είπαν δεν αξίζει η αξία του αυτοκινήτου την επισκευή χωρίς να μου πουν νούμερο. Στο παλιό μου συνοικιακό συνεργείο Δημητρίου στα Μελίσσια 400.

RED BILLY CAR LIFTING
19-09-16, 21:59
Συνηθος αυτο το προβλημα με τις βασεις που κοβετε ,ειναι απο τα ζορισματα φαναριες και με καθημενους πισω !

tsalin
20-09-16, 08:24
Συνηθος αυτο το προβλημα με τις βασεις που κοβετε ,ειναι απο τα ζορισματα φαναριες και με καθημενους πισω !

Καλά αυτό που λες δεν υπάρχει... Τουλάχιστον όχι στο δικό μου αυτοκίνητο...

rapid_fast
20-09-16, 09:14
Εγώ απο αυτά που έχω καταλάβει είναι κάτι που θα συμβεί αργά ή γρήγορα σε όλους.
Η επίσπευση εμφάνισης έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης, το οδόστρωμα
και τα φορτία που υπάρχουν στο αυτοκίνητο..

tsalin
21-09-16, 00:19
Αυτό με τους δρόμους να το δεχτώ... αλλά σε ότι αφορά την οδήγηση είμαι κάθετος! Το E46 μου έχει κάνει κοντά στα 250Κ χιλιόμετρα με εξαιρετικά συντηρητικούς ρυθμούς, χωρίς παντιλίκια και "φαναριές". Επίσης θέλει πολύ "τέχνη" για να καταφέρεις να κόψεις σασί με 120 άλογα -χώρια που στο μεταξύ έχουν ψοφήσει και μερικά-. Καταλήγω ότι 1)Αργά ή γρήγορα είναι μια βλάβη θα συμβεί 2)Είναι βασικά θέμα τύχης... 3)Τώρα που του ξανασκέφτομαι, θα μπορούσε η δεξαμενή του LPG στη θέση της ρεζέρβας να έπαιξε ρόλο [πρόσθετο μόνιμο βάρος] 4)Είναι ξεφτίλα της BMW που δεν έχει ανακαλέσει για τοπική ενίσχυση πριν το πρόβλημα

rapid_fast
21-09-16, 09:21
Αυτό με τους δρόμους να το δεχτώ... αλλά σε ότι αφορά την οδήγηση είμαι κάθετος! Το E46 μου έχει κάνει κοντά στα 250Κ χιλιόμετρα με εξαιρετικά συντηρητικούς ρυθμούς, χωρίς παντιλίκια και "φαναριές". Επίσης θέλει πολύ "τέχνη" για να καταφέρεις να κόψεις σασί με 120 άλογα -χώρια που στο μεταξύ έχουν ψοφήσει και μερικά-. Καταλήγω ότι 1)Αργά ή γρήγορα είναι μια βλάβη θα συμβεί 2)Είναι βασικά θέμα τύχης... 3)Τώρα που του ξανασκέφτομαι, θα μπορούσε η δεξαμενή του LPG στη θέση της ρεζέρβας να έπαιξε ρόλο [πρόσθετο μόνιμο βάρος] 4)Είναι ξεφτίλα της BMW που δεν έχει ανακαλέσει για τοπική ενίσχυση πριν το πρόβλημα

Μα δε λέω κάτι διαφορετικό..
Αν το κυνηγούσες το αυτοκίνητο στα φανάρια θα σου είχε εμφανιστεί νωρίτερα το θέμα..
αυτό λέω...
Το θέμα τύχης το βγάζω εντελώς απο τη μέση.. Θα συμβεί, είναι απλά θέμα χρόνου και
συνθηκών..
Είναι δεδομένο, διότι υπάρχει αρχιτεκτονική και κατασκευαστική αστοχία..
Η δεξαμενή αερίου επιβαρύνει με το βάρος ενός επιβάτη..
Για όνομα του θεού αν ένας μόνιμος επιβάτης έκανε τα οχήματα να κόβονται..
Για το θέμα της ανάκλησης έχεις απόλυτο δίκιο..

MarinosE46
22-09-16, 00:03
Eίναι όπως σωστά λέει ο rapid θέμα χρόνου να συμβεί.Είναι αναπόφευκτο το κόψιμο.Συμβαίνει πολύ πιο συχνά σε οχήματα 99-01.Στα επόμενα έκαναν μια βελτίωση και δεν κόβεται τόσο εύκολα.Στα Μ3 Ε46 πιο ανθεκτικά είναι ΄τα οχήματα από το 2004 και μετά.
Εχω δει στο youtube κάποιες επισκευές σε Μ3 από Αγγλία και σε κάποιες περιπτώσεις έχω πάθει σοκ από το μέγεθος του κοψίματος...Η επισκευή εκεί κοστίζει 6000 λίρες(μιλώντας πάντα για Μ3) αλλά η δουλειά είναι άψογη.Για όποιον θέλει να ρίξει μια ματιά ας κοιτάξει Redish Automotive.
Y.γ:Αυτό το θέμα με το σασί,η αντιμετώπισή του από την BMW και κάτι άλλες σαχλαμάρες που με χαλάνε στο 46άρι μου τώρα πια που είναι γριά είναι οι λόγοι που δε θα ξανακοιτάξω προς Βαυαρία για αγορά αυτοκινήτου.
Υ.γ 2:Για να έχεις ένα σωστό 46άρι 15ετίας,πρέπει να τα χώνεις χοντρά κάθε χρόνο.Προσωπικά βαρέθηκα να πληρώνω σχεδόν κάθε χρόνο ένα μεταχειρισμένο μικρό κορεάτικο σε επισκευές...

Dim77
22-09-16, 10:18
Y.γ:Αυτό το θέμα με το σασί,η αντιμετώπισή του από την BMW και κάτι άλλες σαχλαμάρες που με χαλάνε στο 46άρι μου τώρα πια που είναι γριά είναι οι λόγοι που δε θα ξανακοιτάξω προς Βαυαρία για αγορά αυτοκινήτου.
Υ.γ 2:Για να έχεις ένα σωστό 46άρι 15ετίας,πρέπει να τα χώνεις χοντρά κάθε χρόνο.Προσωπικά βαρέθηκα να πληρώνω σχεδόν κάθε χρόνο ένα μεταχειρισμένο μικρό κορεάτικο σε επισκευές...

ΥΓ.1 Αυτό το θέμα με την αντιμετώπιση και ειδικά στα νεά οχήματα που είναι φτιαγμένα για πολύ μικρότερο κύκλο ζωής είναι αποτρεπτικό για οτιδήποτε από Γερμανία για μένα.
Υ.Γ.2 Το έχει γράψει ο rapid_fast πολλές φορές και λοιδωρήθηκε. Το έχω γράψει και εγώ.
Είχα ωραίο 46άρι, αλλά το είχα πληρώσει άλλο 1. Το έδωσα στα ίδια χρήματα που θα έδινα ίδιας χρονολογίας Corolla-Focus-Megane με μισή τιμή αγοράς και μισή τιμή συντήρησης.

m_power_lunatic
22-09-16, 10:23
Οπως ΠΑΡΑ πολυ σωστα εχει πει ο Rapid Fast και ο Dim77 για να εχεις σωστο BMW οπως πρεπει συντηρημενο και να αποδιδει και να συμπεριφερεται οπως σχεδιαστηκε θα πρεπει να εισαι ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ.......

Για τον κυκλο ζωης συμφωνω και εγω και επιπροσθετα να πω οτι οι ακατανοητες χρεωσεις σε σημειο ΕΜΕΤΟΥ σε καποια ανταλλακτικα ειναι απιστευτες.......

Θεωρω οτι το brand ειναι υπερκοστολογημενο,το vfm εχει εξαφανιστει σχεδον.......

BMW Power
22-09-16, 12:01
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με όσα γράφετε για τις βλάβες αλλά πουθενά αλλού στην Ευρώπη (πλην ίσως της Αλβανίας) δεν υπάρχει η κακή Ελληνική νοοτροπία του να πάρουμε ένα αυτοκίνητο που έκανε καινούριο το 2002 60 70 80.000 και μετά από 14 χρόνια που όλα τα εξαρτήματά του σαφώς και θέλουν αλλαγή να το συντηρούμε με μισθό στην καλύτερη 1.000 ευρώ.

Το 90% των οχημάτων αυτών έπρεπε να έχουν ήδη ανακυκλωθεί.

tsalin
22-09-16, 16:06
OK, σωστά είναι όλα όσα γράφονται και ισχύουν. Είμαι ο πρώτος που λέει ότι για να έχεις/συντηρήσεις ένα BMW πρέπει να έχεις αντίστοιχο εισόδημα σαν να ήταν καινούριο. ΌΜΩΣ, η συγκεκριμένη βλάβη στην πραγματικότητα στέλνει το αυτοκίνητο στην ανακύκλωση. Αν το κρατάς, το κάνεις κυρίως από ανάγκη ή για άλλους λόγους -που δεν είναι η στιγμή να αναλύσω-, όμως η αξία του οχήματος έχει πάει περίπατο και η παθητική του ασφάλεια είναι πλέον υπό αμφισβήτηση. Για εμένα αυτό είναι το ζήτημα... ότι η BMW άφησε ένα μοντέλο για πάνω από 6 χρόνια να παράγεται με ένα δομικό πρόβλημα.

Κατά τα λοιπά μία γύρα στα γνωστά sites της Γερμανίας, θα δείξει χιλιάδες Ε46 -το 95% σε οικτρή κατάσταση- να περιμένουν αγοραστές από όλη την Ευρώπη, οπότε το φαινόμενο δεν είναι Ελληνικό...

Dim77
22-09-16, 16:44
OK, σωστά είναι όλα όσα γράφονται και ισχύουν. Είμαι ο πρώτος που λέει ότι για να έχεις/συντηρήσεις ένα BMW πρέπει να έχεις αντίστοιχο εισόδημα σαν να ήταν καινούριο. ΌΜΩΣ, η συγκεκριμένη βλάβη στην πραγματικότητα στέλνει το αυτοκίνητο στην ανακύκλωση. Αν το κρατάς, το κάνεις κυρίως από ανάγκη ή για άλλους λόγους -που δεν είναι η στιγμή να αναλύσω-, όμως η αξία του οχήματος έχει πάει περίπατο και η παθητική του ασφάλεια είναι πλέον υπό αμφισβήτηση. Για εμένα αυτό είναι το ζήτημα... ότι η BMW άφησε ένα μοντέλο για πάνω από 6 χρόνια να παράγεται με ένα δομικό πρόβλημα.

Κατά τα λοιπά μία γύρα στα γνωστά sites της Γερμανίας, θα δείξει χιλιάδες Ε46 -το 95% σε οικτρή κατάσταση- να περιμένουν αγοραστές από όλη την Ευρώπη, οπότε το φαινόμενο δεν είναι Ελληνικό...

Συμφωνώ σε όλα.

Dokimos e36
22-09-16, 17:50
Δηλαδη ενα καινουργιο e46 ειχε 60.000€??δεν νομιζω..το προβλημα που υπαρχει ειναι οτι ο καθε μαστορας ζηταει εν μεσω κρισης 2016 οτι ποσο θελει γιατι εχουν παρει σαν πιπιλα την μαρκα!δεν ειναι ετσι ομως!τα ανταλακτικα εχουν μια ψιλοτσιμπιμενη τιμη απο τα υπολοιπα αυτοκινητα(αλλα κ σε μερικες μαρκες παλι ακριβα ανταλλακτικα εχουν)το εχω ξαναπει..αυτοκινητο ειναι κοινο,θνητο σαν ολα τ αλλα..οχι διαστημοπλοιο..

Dim77
22-09-16, 18:45
Ένα καινούριο 316 ξεκίναγε από 30000σχεδόν. Το δικό μου 318Ci m-pack με ηλιοροφή και 2-3 πράγματα, πρέπει να έκανε κοντά στα 44000...

Ένα 325Ci έκανε άνετα 50000 ευρώ χωρίς πολλά έξτρα. Ένα 330 ξεκίναγε από τα 49000....ξεβράκωτο...

Dokimos e36
22-09-16, 21:41
Καλα εγω μιλαω για το 316..γνωμη μ ειναι οτι πανω απο 2000κεκ δεν κανουν για την ελλαδα κ θα επρεπε καν να κυκλοφορουν!φυσικο κ επομενο ειναι αν ολοι πηραν ενα 1.6 κ το μετατρεψανε σε 2.0-2.5-3.0 να εχει κ το αντιστοιχο τιμημα!αλλα οχι κ ενα απλο 1.6..

LuigiD
23-09-16, 09:01
Το 2004 αγορασε ο πατερας μου ενα Ε46 facelift 316i luxus.
Ειχε λευκα φλας παντου,διαφορετικες ζαντες με 225 λαστιχο(!),βαμενες χειρολαβες,και δαχτυλιδια στο καντραν ασημενια ματ.Με γρυλακια στα πισω παραθυρα,χωρις ενδειξη θερμοκρασιας,και κανενα αλλο εξτρα.Κοστισε 30000 ευρω.Το αντιστοιχο Audi A4 1.6 κοστιζε 27000 με πολυ καλυτερο εξοπλισμο.

ΝΑ πω οτι το παρελαβα εγω και θυμαμαι την ποιοτητα των υλικων να ειναι αριστη και το ιδιο παραμενει ακομα και σημερα.Βεβαια εχει 70 κατι χιλιαδες χιλιομετρα τωρα και το μονο που εχουμε αλλαξει ειναι το εξαρτημα για την καδενα και δυο σινεμπλοκ.

Στο πρωτο σερβις στον Σπανο,μας πεσανε τα δοντια.Αλλαγη λαδιων 300+ ευρω.

Driver M
23-09-16, 10:24
Αν κάποιος ψαχτεί σε γνωστά sites ανταλλακτικών θα δει ότι οι διαφορές σε συνηθισμένα ανταλλακτικά (ψαλίδια, σινεμπλοκς, δισκοπλατώ κλπ, δε μιλάω για εγκέφαλο που ουσιαστικά δεν είναι καν ανταλλακτικό αφού δεν πρέπει να χαλάει στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου) είναι μικρές σε σχέση με πιο καθημερινά αυτοκίνητα (πχ peugeot, ford κλπ).
Μιλάω πάντα για aftermarket αλλά από σοβαρές εταιρείες (lemforder, sachs, febi κλπ, όχι κινέζικα).

Aπλά οι αντιπροσωπείες κοστολογούν στο Θεό γιατί βάζουν μόνο γνήσια, υπερκοστολογημένα ανταλλακτικά κι έχουν μείνει σε τιμές προ κρίσης ως προς τα εργατικά, νομίζοντας ότι έχουν να κάνουν με εκατομμυριούχους.
Σε μάστορες εκτός εξουσιοδοτημένων δεν είναι λογικό να πληρώνει κάποιος πολύ παραπάνω για την τυπική συντήρηση μιας συμβατικής bmw (δε μιλάω για ///Μ προφανώς).
Οπότε αντί κάποιος να αλλάξει αμάξι, ας αλλάξει μάστορα καλύτερα, γιατί δε νοείται να ξοδεύει μια περιουσία για καθημερινά αυτοκίνητα όπως τη συντριπτική πλειοψηφία των bmw.

BMW Power
23-09-16, 10:53
ΌΜΩΣ, η συγκεκριμένη βλάβη στην πραγματικότητα στέλνει το αυτοκίνητο στην ανακύκλωση. Αν το κρατάς, το κάνεις κυρίως από ανάγκη ή για άλλους λόγους -που δεν είναι η στιγμή να αναλύσω-, όμως η αξία του οχήματος έχει πάει περίπατο και η παθητική του ασφάλεια είναι πλέον υπό αμφισβήτηση. Για εμένα αυτό είναι το ζήτημα... ότι η BMW άφησε ένα μοντέλο για πάνω από 6 χρόνια να παράγεται με ένα δομικό πρόβλημα.

Κατά τα λοιπά μία γύρα στα γνωστά sites της Γερμανίας, θα δείξει χιλιάδες Ε46 -το 95% σε οικτρή κατάσταση- να περιμένουν αγοραστές από όλη την Ευρώπη, οπότε το φαινόμενο δεν είναι Ελληνικό...

Συμφωνώ για το πάτωμα και όπως είδες δεν ανέφερα πουθενά το θέμα βλαβών.
Όλα τα άλλα είναι θέμα συντήρησης.

Τα 46 που βλέπεις σε αγγελίες είναι ελάχιστα σε σχέση με τα νέα και σε σχέση με τον πληθυσμό της χώρας. Επίσης αν ασχοληθείς λίγο με την αγορά αυτοκινήτου από την Γερμανία θα δεις ότι μόνο μετανάστες έχουν τέτοια αυτοκίνητα που περιγράφεις. Εξαιρούνται βέβαια οι περιπτώσεις των "ειδικών κατασκευών".

Δηλαδη ενα καινουργιο e46 ειχε 60.000€??δεν νομιζω..το προβλημα που υπαρχει ειναι οτι ο καθε μαστορας ζηταει εν μεσω κρισης 2016 οτι ποσο θελει γιατι εχουν παρει σαν πιπιλα την μαρκα!δεν ειναι ετσι ομως!τα ανταλακτικα εχουν μια ψιλοτσιμπιμενη τιμη απο τα υπολοιπα αυτοκινητα(αλλα κ σε μερικες μαρκες παλι ακριβα ανταλλακτικα εχουν)το εχω ξαναπει..αυτοκινητο ειναι κοινο,θνητο σαν ολα τ αλλα..οχι διαστημοπλοιο..

Τα ανταλλακτικά των περισσότερων BMW είναι πολύ πιο φθηνά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα άλλων Γερμανικών ή και Ιαπωνικών εταιριών. Η τραγική διαφορά είναι σε αυτό που σου προσφέρει το BMW σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρίες καλύτερη οδηγική εμπειρία που είχες ποτέ!!!

m_power_lunatic
23-09-16, 11:14
Αν κάποιος ψαχτεί σε γνωστά sites ανταλλακτικών θα δει ότι οι διαφορές σε συνηθισμένα ανταλλακτικά (ψαλίδια, σινεμπλοκς, δισκοπλατώ κλπ, δε μιλάω για εγκέφαλο που ουσιαστικά δεν είναι καν ανταλλακτικό αφού δεν πρέπει να χαλάει στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου) είναι μικρές σε σχέση με πιο καθημερινά αυτοκίνητα (πχ peugeot, ford κλπ).
Μιλάω πάντα για aftermarket αλλά από σοβαρές εταιρείες (lemforder, sachs, febi κλπ, όχι κινέζικα).

Aπλά οι αντιπροσωπείες κοστολογούν στο Θεό γιατί βάζουν μόνο γνήσια, υπερκοστολογημένα ανταλλακτικά κι έχουν μείνει σε τιμές προ κρίσης ως προς τα εργατικά, νομίζοντας ότι έχουν να κάνουν με εκατομμυριούχους.
Σε μάστορες εκτός εξουσιοδοτημένων δεν είναι λογικό να πληρώνει κάποιος πολύ παραπάνω για την τυπική συντήρηση μιας συμβατικής bmw (δε μιλάω για ///Μ προφανώς).
Οπότε αντί κάποιος να αλλάξει αμάξι, ας αλλάξει μάστορα καλύτερα, γιατί δε νοείται να ξοδεύει μια περιουσία για καθημερινά αυτοκίνητα όπως τη συντριπτική πλειοψηφία των bmw.

Αν σου τυχει ποτε και οδηγησεις BMW με γνησια ανταλλακτικα και ενα απο προμηθευτες που αναφερεις θα δεις διαφορα στην ποιοτητα (στο υπογραφω αυτο και στην ΔΙΑΡΚΕΙΑ) καρατσεκαρισμενο αυτα τα δυο.

Απο τα αμορτισερ που ειναι το πιο χαρακτηριστικο απο ολα μεχρι δισκο-πλατω και συνεμπλοκ κτλ-κτλ.Τα γνησια BMW ανταλλακτικα κατα κυριο λογο αντεχουνε πολυ παραπανω.Ειδικα στο θεμα των αμορτισερ επειδη εχουνε δοκμαστει στα χερια μου και της οικογενειας μου για πολλες χιλιαδες χλμ ολοι οι συνδυασμοι σε Ε34,Ε39,Ε46 μπορω να πω με σιγουρια 100% οτι τον συνδυασμο ανεσης και οδηγικης συμπεριφορας και διαρκειας δεν τον ειχε κανενα BILSTEIN/SACHS κτλ-κτλ.

Εγω θα επιμεινω οτι τα ανταλλακτικα τους τα ΓΝΗΣΙΑ σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπερκοστολογημενα.

Να πω επισης για τα εξειδικευμενα συνεγεια οτι χρεωνουνε με βαση τον τιμοκαταλογο των εξουσιοδοτημενων επειδη ειναι πανακριβα με την εργατοωρα (ασχετα αν δινουν ψιχουλα στα παιδια των service οι αντιπροσωπειες).Σου λεει ''ξερεις ποσα ζηταει η ΒΜW???Τραβα στην BMW αν δεν θες.......''Τους βολευει ο υψηλος τιμοκαταλογος της επισημης BMW ασχετα αν μπορουνε να χρεωσουνε πιο λογο σε καποιες εργασιες λογω χαμηλοτερου ενοικιου,κοστους κτλ-κτλ.

Αυτο που δεν διαπραγματευομαι για την BMW ειναι το γεγονος οτι αν προσεχθει και συντηρηθει σωστα και οπως πρεπει τοτε εχεις αυτοκινητο για μια ζωη πραγματικα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο που δειχνει εντονα σημαδια φθορας σε σχετικα μικρο διαστημα.

Παιδια οδηγας ενα Ε36 απλο τετραπορτο και το πατημα του και η αξιοπιστια του συγκρινεται με την επομενη εως μεθεπομενη γενια αλλων κατασκευαστων.

Για να μην πω για την λατρεμενη μου Ε39 που την οδηγω καθημερινα πλεον μετα την κλοπη του σμαρτ και πιο πιθανο βλεπω να αγοραζω δικια μου Ε39 με τα λεφτα της αποζημιωσης του σμαρτ,η σειρα Ε39 ειναι απο ποιοτητα-εμφανιση-συμπεριφορα κτλ πιθανα η καλυτερη BMW των τελευταιων 20 χρονων και καπου το ειχανε επιβεβαιωσει σε καποια αρθρα.Sorry για το ασχετο που εγραψα απλα την λατρευω και ας εχει 500.000 χλμ πλεον!!!

Παντως καποιοι κατασκευαστες εχουνε κανει πολυ μεγαλα βηματα ποιοτητας π.χ FORD εδω και χρονια και εχουνε πλησιασει πολυ και ποιοτικα και οδηγικα,εκει πιστευω η BMW καπου εχει μεινει στασιμη ή αποπροσανατολιστηκε ή γιγαντωθηκε σαν εταιρεια τοσο πολυ που καπου χαθηκε ο στοχος.

Dim77
23-09-16, 13:00
Αν σου τυχει ποτε και οδηγησεις BMW με γνησια ανταλλακτικα και ενα απο προμηθευτες που αναφερεις θα δεις διαφορα στην ποιοτητα (στο υπογραφω αυτο και στην ΔΙΑΡΚΕΙΑ) καρατσεκαρισμενο αυτα τα δυο.

Απο τα αμορτισερ που ειναι το πιο χαρακτηριστικο απο ολα μεχρι δισκο-πλατω και συνεμπλοκ κτλ-κτλ.Τα γνησια BMW ανταλλακτικα κατα κυριο λογο αντεχουνε πολυ παραπανω.Ειδικα στο θεμα των αμορτισερ επειδη εχουνε δοκμαστει στα χερια μου και της οικογενειας μου για πολλες χιλιαδες χλμ ολοι οι συνδυασμοι σε Ε34,Ε39,Ε46 μπορω να πω με σιγουρια 100% οτι τον συνδυασμο ανεσης και οδηγικης συμπεριφορας και διαρκειας δεν τον ειχε κανενα BILSTEIN/SACHS κτλ-κτλ.

Εγω θα επιμεινω οτι τα ανταλλακτικα τους τα ΓΝΗΣΙΑ σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπερκοστολογημενα.

Να πω επισης για τα εξειδικευμενα συνεγεια οτι χρεωνουνε με βαση τον τιμοκαταλογο των εξουσιοδοτημενων επειδη ειναι πανακριβα με την εργατοωρα (ασχετα αν δινουν ψιχουλα στα παιδια των service οι αντιπροσωπειες).Σου λεει ''ξερεις ποσα ζηταει η ΒΜW???Τραβα στην BMW αν δεν θες.......''Τους βολευει ο υψηλος τιμοκαταλογος της επισημης BMW ασχετα αν μπορουνε να χρεωσουνε πιο λογο σε καποιες εργασιες λογω χαμηλοτερου ενοικιου,κοστους κτλ-κτλ.

Αυτο που δεν διαπραγματευομαι για την BMW ειναι το γεγονος οτι αν προσεχθει και συντηρηθει σωστα και οπως πρεπει τοτε εχεις αυτοκινητο για μια ζωη πραγματικα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο που δειχνει εντονα σημαδια φθορας σε σχετικα μικρο διαστημα.

Παιδια οδηγας ενα Ε36 απλο τετραπορτο και το πατημα του και η αξιοπιστια του συγκρινεται με την επομενη εως μεθεπομενη γενια αλλων κατασκευαστων.

Για να μην πω για την λατρεμενη μου Ε39 που την οδηγω καθημερινα πλεον μετα την κλοπη του σμαρτ και πιο πιθανο βλεπω να αγοραζω δικια μου Ε39 με τα λεφτα της αποζημιωσης του σμαρτ,η σειρα Ε39 ειναι απο ποιοτητα-εμφανιση-συμπεριφορα κτλ πιθανα η καλυτερη BMW των τελευταιων 20 χρονων και καπου το ειχανε επιβεβαιωσει σε καποια αρθρα.Sorry για το ασχετο που εγραψα απλα την λατρευω και ας εχει 500.000 χλμ πλεον!!!

Παντως καποιοι κατασκευαστες εχουνε κανει πολυ μεγαλα βηματα ποιοτητας π.χ FORD εδω και χρονια και εχουνε πλησιασει πολυ και ποιοτικα και οδηγικα,εκει πιστευω η BMW καπου εχει μεινει στασιμη ή αποπροσανατολιστηκε ή γιγαντωθηκε σαν εταιρεια τοσο πολυ που καπου χαθηκε ο στοχος.

Πολύ ωραία και σωστά τα γράφει ο lunatic.

Το απαράδεκτο με τη BMW, είναι οι ποιότητες των γνήσιων ανταλλακτικών.
Έχει γνήσια και γνήσια β-γ διαλογής, που δεν έχουν καμιά σχέση σε ποιότητα και αντοχή.

Αν την προσέχεις και ξοδεύεις (για σέρβις όχι για βελτιώσεις και ζάντες), θα σου μείνει σε φοβερή κατάσταση σαν όχημα ευτελέστερης εταιρείας 10 χρόνια πιο νέο.

Οι τιμοκατάλογοι των εξειδικευμένων κλπ, συμπαρασύρονται πολύ προς τα πάνω λόγω αυτού που έγραψε ο lunatic.

Όντως είναι απολαυστικές στην οδήγηση, αλλά όχι τόσο ΠΙΑ, ενώ η διαφορά της τιμής παραμένει ίδια ανά τις δεκαετίες και γενεές μοντέλων.

Παίρνεις Mondeo αντί για BMW, και με τα ρέστα από αγορά και συντήρηση, παίρνεις το καινούριο πάλι μετά από 5 χρόνια....

Dimzan
23-09-16, 14:20
Διαφωνω λιγο στη φραση αν προσεχθει και συντηρηθει σωστα θα κρατησει μια ζωη. Υπαρχουν και αλλες μαρκες που κοστιζουν τα μισα λεφτα, βγαζουν τις μισες βλαβες, κοστιζουν το 1/3 σε συντηρηση και βλαβες και αμα μπεις μεσα με 300000χλμ δεν κανουν κιχ. Εχω τετοιες περιπτωσεις που τις εχω δει με τα ματια μου.

Driver M
23-09-16, 14:31
Αν σου τυχει ποτε και οδηγησεις BMW με γνησια ανταλλακτικα και ενα απο προμηθευτες που αναφερεις θα δεις διαφορα στην ποιοτητα (στο υπογραφω αυτο και στην ΔΙΑΡΚΕΙΑ) καρατσεκαρισμενο αυτα τα δυο.

Απο τα αμορτισερ που ειναι το πιο χαρακτηριστικο απο ολα μεχρι δισκο-πλατω και συνεμπλοκ κτλ-κτλ.Τα γνησια BMW ανταλλακτικα κατα κυριο λογο αντεχουνε πολυ παραπανω.Ειδικα στο θεμα των αμορτισερ επειδη εχουνε δοκμαστει στα χερια μου και της οικογενειας μου για πολλες χιλιαδες χλμ ολοι οι συνδυασμοι σε Ε34,Ε39,Ε46 μπορω να πω με σιγουρια 100% οτι τον συνδυασμο ανεσης και οδηγικης συμπεριφορας και διαρκειας δεν τον ειχε κανενα BILSTEIN/SACHS κτλ-κτλ.

Εγω θα επιμεινω οτι τα ανταλλακτικα τους τα ΓΝΗΣΙΑ σε πολλες περιπτωσεις ειναι υπερκοστολογημενα.

Να πω επισης για τα εξειδικευμενα συνεγεια οτι χρεωνουνε με βαση τον τιμοκαταλογο των εξουσιοδοτημενων επειδη ειναι πανακριβα με την εργατοωρα (ασχετα αν δινουν ψιχουλα στα παιδια των service οι αντιπροσωπειες).Σου λεει ''ξερεις ποσα ζηταει η ΒΜW???Τραβα στην BMW αν δεν θες.......''Τους βολευει ο υψηλος τιμοκαταλογος της επισημης BMW ασχετα αν μπορουνε να χρεωσουνε πιο λογο σε καποιες εργασιες λογω χαμηλοτερου ενοικιου,κοστους κτλ-κτλ.

Αυτο που δεν διαπραγματευομαι για την BMW ειναι το γεγονος οτι αν προσεχθει και συντηρηθει σωστα και οπως πρεπει τοτε εχεις αυτοκινητο για μια ζωη πραγματικα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο που δειχνει εντονα σημαδια φθορας σε σχετικα μικρο διαστημα.

Παιδια οδηγας ενα Ε36 απλο τετραπορτο και το πατημα του και η αξιοπιστια του συγκρινεται με την επομενη εως μεθεπομενη γενια αλλων κατασκευαστων.

Για να μην πω για την λατρεμενη μου Ε39 που την οδηγω καθημερινα πλεον μετα την κλοπη του σμαρτ και πιο πιθανο βλεπω να αγοραζω δικια μου Ε39 με τα λεφτα της αποζημιωσης του σμαρτ,η σειρα Ε39 ειναι απο ποιοτητα-εμφανιση-συμπεριφορα κτλ πιθανα η καλυτερη BMW των τελευταιων 20 χρονων και καπου το ειχανε επιβεβαιωσει σε καποια αρθρα.Sorry για το ασχετο που εγραψα απλα την λατρευω και ας εχει 500.000 χλμ πλεον!!!

Παντως καποιοι κατασκευαστες εχουνε κανει πολυ μεγαλα βηματα ποιοτητας π.χ FORD εδω και χρονια και εχουνε πλησιασει πολυ και ποιοτικα και οδηγικα,εκει πιστευω η BMW καπου εχει μεινει στασιμη ή αποπροσανατολιστηκε ή γιγαντωθηκε σαν εταιρεια τοσο πολυ που καπου χαθηκε ο στοχος.
Σε πολλά συμφωνώ.

Αλλά επειδή έχω αγορασμένη καινούρια την Ε90 μου ξέρω πως είναι να οδηγείς με γνήσια ανταλλακτικά και πως όχι σε λίγα ανταλλακτικά όπως τακάκια.
Στο μόνο που δεν θα πήγαινα σε aftermarket είναι μάλλον στα αμορτισέρ.
Τώρα αν τα τακάκια (textar όπως τα εργοστασιακά) δεν με βγάλουν 50.000 χλμ αλλά 30.000 , ε δεν έγινε και κατι όταν τα πλήρωσα 140 ευρώ μπρος πίσω με εργατικά ενώ για γνήσια ζητούσαν 310 σε δύο αντιπροσωπείες.
Το ίδιο και για δισκο-πλατώ και πολλά ακόμα.

Κι όλα αυτά αν υποθέσουμε ότι υπάρχει όντως σοβαρή διαφορά σε ανταλλακτικά με σφραγίδα bmw σε σχέση με τα ΟΕΜ.
Το σίγουρο είναι πως κι εκεί που υπάρχει δεν αντικατοπτρίζει την χαοτική διαφορά στην τιμή τους.

m_power_lunatic
23-09-16, 15:35
Το ιδιο λεμε και συμφωνω με αυτο που λες και υποστηριζω και εγω.....ναι τα oem ειναι κορυφαια αλλα υπερκοστολογουνται απιστευτα σε πολλες περιπτωσεις.

Dokimos e36
24-09-16, 00:48
Συμφωνω κ εγω οτι τα γνησια προιοντα bmw ειναι σαφως πιο ανωτερα απο οποιοδηποτε υποδιαιστερο ανταλλακτικο Χ μαρκας!αλλα στην χωρα αυτη οπως εγραψα κ πιο πανω εχουμε παρεξηγησει καποια πραγματα..Π.Χ πριν καμια βδομαδα μ εβγαλε προβλημα ο αισθητηρας γωνιας τιμονιου..καινουργιος παει κανα 200αρι γνησιος(νομιζω)..ειπα να βαλω εναν μεταχειρο κ αν ξαναχαλασει κ μπορω οικονομικα θα τον βαλω καινουργιο!παω λοιπον σε μια μαντρα με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα κ τον ζηταω..90€ μου λεει ο τυπος!κοστολογισε ενα εξαρτημα το οποιο το βρηκε σχεδον τζαπα(αφου αγοραζουν ολοκληρο το αμαξι με 500-1000€)εννοειτε χωρις καμια εγγυηση..το ιδιο κατα εκατονταδες το βρηκα στο e-bay σε τιμη 40€ με εγγυηση καλης λειτουργειας φυσικα με αναγραφομενα:τα χλμ που εχει κανει το αμαξι πριν αφαιρεθει,το μοντελο κ την χρονολογια κ.α!καθως εχω ξαναψωνισει απο εκει:τον ηλεκτροχρωματικο καθρεπτη 25€ εναντι 80€ που μου ζητουσαν εδω,τον διακοπτη με το bc 11€ εναντι 65€ που μου ζητησαν εδω κ.α πολλα..εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι σ ολες τις περιπτωσεις εδω κοιταει να σε γδαρει επειδη σου λεει bmw εχεις τι περιμενες?ε λοιπον ας τα τρωει ο αγγλος-ο γερμανος κ ο καθε πωλητης καθε ξενης χωρας ετσι γιατι αυτοι ειναι οι μαγκες κ οχι τα κοροιδα!κ αστον αυτον εδω να βαραει μυγες κ να ψαχνει πελατες με το ντουφεκι..αυτο του χρειαζετε..

MZ3
24-09-16, 16:00
Συμφωνω κ εγω οτι τα γνησια προιοντα bmw ειναι σαφως πιο ανωτερα απο οποιοδηποτε υποδιαιστερο ανταλλακτικο Χ μαρκας!αλλα στην χωρα αυτη οπως εγραψα κ πιο πανω εχουμε παρεξηγησει καποια πραγματα..Π.Χ πριν καμια βδομαδα μ εβγαλε προβλημα ο αισθητηρας γωνιας τιμονιου..καινουργιος παει κανα 200αρι γνησιος(νομιζω)..ειπα να βαλω εναν μεταχειρο κ αν ξαναχαλασει κ μπορω οικονομικα θα τον βαλω καινουργιο!παω λοιπον σε μια μαντρα με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα κ τον ζηταω..90€ μου λεει ο τυπος!κοστολογισε ενα εξαρτημα το οποιο το βρηκε σχεδον τζαπα(αφου αγοραζουν ολοκληρο το αμαξι με 500-1000€)εννοειτε χωρις καμια εγγυηση..το ιδιο κατα εκατονταδες το βρηκα στο e-bay σε τιμη 40€ με εγγυηση καλης λειτουργειας φυσικα με αναγραφομενα:τα χλμ που εχει κανει το αμαξι πριν αφαιρεθει,το μοντελο κ την χρονολογια κ.α!καθως εχω ξαναψωνισει απο εκει:τον ηλεκτροχρωματικο καθρεπτη 25€ εναντι 80€ που μου ζητουσαν εδω,τον διακοπτη με το bc 11€ εναντι 65€ που μου ζητησαν εδω κ.α πολλα..εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι σ ολες τις περιπτωσεις εδω κοιταει να σε γδαρει επειδη σου λεει bmw εχεις τι περιμενες?ε λοιπον ας τα τρωει ο αγγλος-ο γερμανος κ ο καθε πωλητης καθε ξενης χωρας ετσι γιατι αυτοι ειναι οι μαγκες κ οχι τα κοροιδα!κ αστον αυτον εδω να βαραει μυγες κ να ψαχνει πελατες με το ντουφεκι..αυτο του χρειαζετε..



Συμφωνώ ακόμα θυμάμαι πόσο ζητούσαν για το κομπρεσέρ αιρκοντίσιον στο μ5 και τελικά το πήρα με 80 ευρώ από γερμανία
οι ιδιώτες όμως είναι διαφορετικά και πολύ συζητήσιμη η τιμή που πουλάνε όταν θα χρειαστείς κάτι φυσικά και τους προτιμάω

Dokimos e36
24-09-16, 19:30
Τους ιδιωτες δεν βρισκεις παντα αυτο που θες αλλα εχουν σαφως καλυτερες τιμες απο μαντραδες!εγω πηρα το τριακτινο τιμονι με αεροσακο κ τα χειριστηρια 150€ πολυ καλη τιμη!