PDA

Επιστροφή στο Forum : 10 “θανάσιμα αμαρτήματα” για τους Κινητήρες Diesel


lakis99
14-05-16, 23:00
Τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν από οικονομικής άποψης οι κινητήρες Diesel είναι γνωστά και προφανή, ενώ γίνονται ακόμα σημαντικότερα με γνώμονα την οικονομική συγκυρία, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, είναι πάρα πολύ σημαντική η συντήρηση ενός τέτοιου κινητήρα, αφού σε περίπτωση που καταστραφεί η αντικατάστασή του κοστίζει, λίγο πολύ, όσο ένα ακόμα αυτοκίνητο. Και μπορεί να θεωρούμε ότι ξέρουμε, πάνω κάτω, τι χρειάζεται να κάνουμε, όμως δεν είναι λίγα τα απλά, καθημερινά λάθη που εξελίσσονται σε «θανάσιμα αμαρτήματα» για τη συντήρηση των Dieselκινητήρων. Διαβάστε, λοιπόν, τα 10 συνηθέστερα και σημαντικότερα εξ αυτών, καθώς και τους απλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τα αποφύγετε, ώστε να μακροημερεύσει ο κινητήρας σας.

Δεν αλλάζετε το φίλτρο Καυσίμου

Ένα βουλωμένο φίλτρο Καυσίμου μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά στις αντλίες και τα μπεκ ψεκασμού. Στους κινητήρες Diesel, τα συστήματα ψεκασμού δημιουργούν υψηλή θερμοκρασία και βασίζονται στην ομαλή και ανεμπόδιστη ροή του καυσίμου για να κρατήσουν δροσερή την αντλία. Αυτή η ροή περιορίζεται αισθητά, όταν το φίλτρο βουλώνει. Αν δεν αντιμετωπιστεί η κατάσταση, το φίλτρο θα πάψει να λειτουργεί και το σύστημα ψεκασμού θα μολυνθεί άμεσα, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στον κινητήρα.

Δεν αλλάζετε το φίλτρο Αέρος

Όταν το φίλτρο Αέρος βουλώνει, στην προσπάθειά του να προμηθεύσει με αέρα τον κινητήρα αναγκάζει το τούρμπο να κινείται γρηγορότερα. Αν οποιουδήποτε είδους βρωμιά περάσει από το φίλτρο Αέρος λόγω κακής εγκατάστασης ή διαρροής, μπορεί να προκληθεί μεγάλη ζημιά στον κινητήρα μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Με απλά λόγια, η συχνή αλλαγή του φίλτρου Αέρος (στα διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής) θα συμβάλει δραστικά στη μακροημέρευση του κινητήρα σας.



Δεν αλλάζετε το Φίλτρο Λαδιού

Τα φίλτρα Λαδιού είναι πολύ σημαντικά, καθώς απομακρύνουν κάθε τι που μολύνει το Λάδι. Μια ανάλυση σε ένα εργαστήριο μπορεί να δείξει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κινητήρας, όπως και το επίπεδο των μετάλλων που υπάρχουν στο Λάδι και μπορούν να προκαλέσουν φθορές και άλλα μηχανικά προβλήματα. Η βρωμιά του δρόμου (χώμα, σκόνη, πετραδάκια) είναι μακράν η κυριότερη αιτία φθοράς, ενώ προβλήματα μπορεί να προκαλέσει η ύπαρξη καυσίμου ή ψυκτικού στο Λάδι. Για αυτούς τους λόγους, πρέπει να γίνεται συχνά έλεγχος και αλλαγή του φίλτρου όταν χρειάζεται.



Παραλείπετε να ασχοληθείτε με τα υγρά του αυτοκινήτου

Eίναι πολύ σημαντικό να αλλάζετε συχνά τα υγρά του αυτοκινήτου (Λάδι, ψυκτικό κτλ). Πέραν των υπολοίπων, η εγκατάσταση ενός φίλτρου για το ψυκτικό μπορεί να βοηθήσει και να ενισχύσει αισθητά τον κινητήρα. Ασφαλώς και αρχικά το κόστος θα σας κάνει το σκεφτείτε, όμως να είστε σίγουροι ότι δε θα το μετανιώσετε καθώς θα σας το ανταποδώσει, επιμηκύνοντας τη «ζωή» του οχήματος.

Δεν αφήνετε τον Κινητήρα να «ζεσταθεί»

Ποτέ, ποτέ μην ανάβετε τη μηχανή και ξεκινάτε αμέσως το όχημά σας. Ο κινητήρας δεν θα ζεσταθεί αν δεν ζεσταθεί πρώτα το Λάδι, για αυτό δώστε λίγο χρόνο στο σύστημα να κάνει τη δουλειά του. Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη σε ένα κρύο κλίμα, και στη χώρα μας κυρίως τα πρωινά του χειμώνα. Είναι απλό: όσο περισσότερα «κρύα» ξεκινήματα έχει κάνει ο κινητήρας, τόσο συντομότερα θα εμφανίσει πρόβλημα.

Δεν διαβάζετε τα «Σήματα Καπνού»

Το σίγουρο είναι ότι δε θα πάτε μακριά με φθαρμένα μπεκ. Αν το αυτοκίνητο βγάζει περισσότερο μαύρο καπνό από συνήθως, το πιθανότερο είναι ότι τα μπεκ σας χρειάζονται αλλαγή. Ένας διαγνωστικός έλεγχος μπορεί να αποφανθεί για το ποιο είναι αυτό που έχει το πρόβλημα. Από την άλλη, ο λευκός καπνός μπορεί να υποδηλώνει την ύπαρξη ψυκτικού στο θάλαμο καύσης, ενώ η ύπαρξη λαδιού εκεί αναγνωρίζεται συνήθως από μπλε καπνό.



Δεν διατηρείτε το αυτοκίνητο καθαρό

Ακόμα κι αν το όχημα είναι σε τέλεια κατάσταση από μηχανικής άποψης, μπορεί να καταρρεύσει για έναν απλό λόγο: η σκουριά δεν κοιμάται ποτέ! Πρέπει να διατηρείτε το όχημα καθαρό, ενώ ένα πέρασμα με κερί τρεις φορές το χρόνο είναι αναγκαίο. Ιδιαίτερα το χειμώνα, το πλύσιμο του αυτοκινήτου επιβάλλεται.

Υπερθερμαίνετε τον Κινητήρα

H θερμοκρασία του κινητήρα χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Η γνώση γύρω από ψυκτικά, EGTκαι θερμοκρασία Λαδιού μπορεί να σώσει τον κινητήρα από πολύ δύσκολες καταστάσεις. Διαβάζοντας σωστά τις ενδείξεις, μπορεί να προλάβετε και ενδεχόμενη κατάρρευση του συστήματος ψύξης ή να διαγνώσετε έγκαιρα κάποιο πρόβλημα.



Η φυγόκεντρος δύναμη εξαντλεί τον Κινητήρα σας

Ναι, το κόστος δεν είναι αμελητέο, αλλά το να μην αλλάξετε λάστιχα στο αυτοκίνητό σας όταν πρέπει μπορεί να αποβεί μοιραίο για το όχημα. Κακή ζυγοστάθμιση, φθαρμένα λάστιχα ή λιγότερος αέρας σε αυτά από το ιδανικό προκαλούν έλλειψη ισορροπίας στην οδήγηση, κάτι που μπορεί να επιφέρει σοβαρή ζημία στο αυτοκίνητο και τον κινητήρα σας.



«Δηλητηριάζετε» το ντεπόζιτο

Είναι εξακριβωμένο ότι τα περισσότερα προβλήματα του κινητήρα ξεκινούν από το ντεπόζιτο καυσίμου. Σε σχετικά θερμά κλίματα, το «προσδόκιμο ζωής» του dieselκυμαίνεται μεταξύ 6 και 12 μηνών. Αν βρεθεί στο ντεπόζιτο dieselμεγαλύτερης «ηλικίας», είναι πολύ πιθανόν να αντιδράσει με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας και να πήξει σε ορισμένα σημεία, προκαλώντας προβλήματα στον κινητήρα, αφού φράζουν οι δίοδοι από τις οποίες αυτός λαμβάνει το καύσιμο.

Πηγή: http://antallaktiko.ancomnet.gr/2014/04/10-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%C F%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE/

6ylinder
15-05-16, 01:00
Όλα καλά...εκτός από το "Δεν αφήνετε τον Κινητήρα να «ζεσταθεί»"...

To ζέσταμα στο ρελαντί είναι ό,τι χειρότερο...

konc
15-05-16, 02:14
Αισθάνομαι πως λείπει το πιγί για άλλη μια φορά...
http://antallaktiko.ancomnet.gr/2014/04/10-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%C F%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE/

lakis99
15-05-16, 02:55
το πηγη ρώτα απο που το πήρε αν το λες ειρωνικα !!

stauros772000
15-05-16, 07:10
μολυνση του συστηματος ψεκασμου,βουλωμενο φιλτρο αερα σπουλαρει την τουρμπινα πιοτερο,φιλτρο λαδιου,για χωμα-σκονη -πετραδακια........ωϊμεεεε.....αλι και τρισαλι...........

konc
15-05-16, 12:21
το πηγη ρώτα απο που το πήρε αν το λες ειρωνικα !!

Από που το πήρε λοιπόν? Σοβαρά ρωτάω.

lakis99
15-05-16, 22:41
Από που το πήρε λοιπόν? Σοβαρά ρωτάω.

κοίτα επειδή ήσουν Ήρωνας από μιας !! δεν θα σου πω τι και πως και να μάθεις στην ζωή σου να σέβεσαι τους συνομιλητή σου και ίδιος σε έμενα που δεν με ξέρεις !!το τελιωνο εδώ και αν δεν σου αρέσει κάτι μην το διαβάζεις άσε τους αλλους να το κρίνουν εδώ άλλα και σε άλλα σαι τ !!!

με τα τιμάς :

lakis99

Dim77
16-05-16, 08:37
Φίλτατε lakis99.

Οι κανόνες του φόρουμ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php) με τους οποίους συμφώνησες κατά την εγγραφή σου αναφέρουν για το θέμα αυτό τα εξής:
Copyright

19) Παρακαλώ μην αντιγράφετε ολόκληρο το κείμενο από email ή άρθρα, και μην αντιγράφετε posts από άλλα forums. Μπορείτε να γράψετε μια σύντομη περίληψη και πρέπει πάντα να αναγράφεται με σύνδεσμο (link) την πηγή του πρωτότυπου άρθρου.
20) Οτιδήποτε αντιγραφεί ολόκληρο χωρίς να αναφέρεται η πηγή και δεν είναι γραμμένο από εσάς θα διαγράφεται άμεσα χωρίς προειδοποίηση.

stelmaniac
16-05-16, 15:18
κοίτα επειδή ήσουν Ήρωνας από μιας !! δεν θα σου πω τι και πως και να μάθεις στην ζωή σου να σέβεσαι τους συνομιλητή σου και ίδιος σε έμενα που δεν με ξέρεις !!το τελιωνο εδώ και αν δεν σου αρέσει κάτι μην το διαβάζεις άσε τους αλλους να το κρίνουν εδώ άλλα και σε άλλα σαι τ !!!

με τα τιμάς :

lakis99

Φιλε οχι μαγκιες εδω. Το φορουμ ειναι 12 ετων κι οπως (δυσκολα) αντιλαμβανεσαι δεν εχει αναγκη την κακης ποιοτητας αντιγραμμενη γνωση σου και τα ρωσοβουλγαρικα ελληνικα σου. Αντε μην αρχισω το στολισμα, εχουμε και μια υπομονη. Οι ανθρωποι σε ρωτησαν ποιες ειναι οι πηγες σου, κατι που εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να απαντησεις...

rapid_fast
16-05-16, 22:08
το πηγη ρώτα απο που το πήρε αν το λες ειρωνικα !!

Δε στο λέει ειρωνικά, σε ρωτάει να του πεις ευθέως αν είναι δικό σου το κείμενο και το δανείστηκε αυτός απο εσένα.
Η πηγή σου δεν είναι μέλος του φόρουμ, και όπως καταλαβαίνεις δεν είναι λογικό να
ψάχνουμε όλα τα μπλογκ και τις αναρτήσεις που υπάρχουν στο δίκτυο για τον συγγραφέα.
Σε αντίθεση με αυτό, επειδή εμείς είμαστε επώνυμοι, μπορούμε να δεχτούμε μήνυση οποιαδήποτε στιγμή για μη εξουσιοδοτημένη αναπαραγωγή κειμένου..
Συνεπώς καλώ σε ιδιαίτερη προσοχή.
Μετά απο σύσκεψη, θα αποφασίσουμε εάν τα κείμενα σου θα πρέπει να αφαιρεθούν.
Μέχρι τότε, θα προσθέσω εγώ τις πηγές.

gearboxer
17-05-16, 00:03
Η αρχική πηγή είναι αυτή (http://www.trucktrend.com/features/1205dp-10-ways-your-killing-your-diesel/) και το κείμενο που διαβάσαμε είναι μια - πρόχειρη θα έλεγα -μετάφρασή του. Ειρήνη υμίν συνφορουμίτες όλοι την ίδια γκόμενα (bmw) γουστάρουμε εδώ μέσα και τσακωνόμαστε! :twak::smashtard

PetrosD
17-05-16, 00:06
Ναι αλλά όταν θα έρθει η μήνυση για κλέψιμο, το forum θα την πληρώσει, όχι ο ανώνυμος πόστερ, ούτε εγώ ούτε εσύ.

gearboxer
17-05-16, 00:14
Ναι αλλά όταν θα έρθει η μήνυση για κλέψιμο, το forum θα την πληρώσει, όχι ο ανώνυμος πόστερ, ούτε εγώ ούτε εσύ.

Σκοπός μου είναι να πέσουν οι τόνοι όχι να δικαιολογήσω κανέναν. Αυτό το καταλαβαίνεις ή θέλεις να γράψω και πηγή με σύστημα ΑΡΑ;

PetrosD
17-05-16, 00:42
Δεν εξέλαβα το ποστ σου ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις κάποιον.

BMW Power
17-05-16, 09:56
Σκοπός μου είναι να πέσουν οι τόνοι όχι να δικαιολογήσω κανέναν. Αυτό το καταλαβαίνεις ή θέλεις να γράψω και πηγή με σύστημα ΑΡΑ;

Είσαι γνώστης APA style???

Δεν την πάλευα με τίποτε με τους φίλους μας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού που ήθελαν όλες τις εργασίες APA, έπρεπε να πάρω και course, μικρό ευτυχώς, για το APA style έλεος!!!!

:soapbox:

gearboxer
17-05-16, 15:35
Είσαι γνώστης APA style???

Δεν την πάλευα με τίποτε με τους φίλους μας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού που ήθελαν όλες τις εργασίες APA, έπρεπε να πάρω και course, μικρό ευτυχώς, για το APA style έλεος!!!!

:soapbox:

Χαχαχα αναγκάστηκα να γίνω Μήτσο έπεσα σε περιπτωσΑΡΑ καθηγητή στη διπλωματική του μεταπτυχιακού και μου διέλυσε τα νεύρα....:help: