PDA

Επιστροφή στο Forum : Θερμοκρασία ψυκτικού υγρού


pavlos01
21-06-16, 14:04
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός bmw 520d f10 μοντελο 2015 και είμαι ενθουσιασμένος από το αυτοκίνητο. Το ερώτημα μου είναι το εξής, την Κυριακή σε ένα ταξίδι προς Κοζάνη ο δείκτης θερμοκρασίας νερού ανέβηκε πάνω από το 100 που συνήθως είναι σταθερός. Αυτό συνέβαινε στις ανηφόρες με εξωτερικη θερμοκρασία 27 βαθμούς, πέντε άτομα στο αμάξι και ανοιχτό κλιματισμό. Δεν το πίεσα ιδιαίτερα αφού ανέβαινε ξεκούραστα με ταχύτητες γύρω στα 130. Μετά στις ευθείες ξαναπηγαινε στα 100. Δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα απλώς ρωτάω αν είναι φυσιολογικό γιατί δεν το είχα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου. Επίσης διάβασα σε ένα ξένο φόρουμ ότι ανέβαζει θερμοκρασία για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου ειδικά στην επιλογή eco pro. Εγώ το δουλεύω στο comfort. Ευχαριστώ Παύλος.

gogos523
21-06-16, 14:32
Και στο δικό μου συμβαίνει αυτό (Ε60 όμως) δεν είναι τίποτα. Πολλές φορές συμβαίνει και όταν καθαρίζει το dpf και μετά πέφτει ξανά στην θερμοκρασία που δουλεύει πάντα. Εμένα πχ 91-92 βαθμούς.

pavlos01
21-06-16, 15:00
Μάλλον έχεις δίκιο γιατί τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω με χαμηλές στροφές και ταχύτητες οπότε βρήκε ευκαιρία το αμάξι στο ταξίδι και στα φορτία της ανηφόρας να κάνει καθαρισμό. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

gogos523
21-06-16, 15:41
Εάν καθαριζε και ήσουν και σε ανηφόρα,νορμάλ να πήγε 100+ βαθμούς. Όταν καθαρίζει όμως ακούγεται ελαφρώς ποιο "αγριο" το μοτέρ. Ειδικά στα 4κυλινδρα Diesel bmw. Την Παρασκευή είχα για 2 ώρες και εγώ ένα F10 520d (λίστα τιμής 70.000€ σχεδον) επειδή άφησα το δικό μου στην bmw. Φοβερό και το F10

pavlos01
21-06-16, 15:49
Δυστυχώς και ευτυχώς είναι τόσο αθόρυβο και μαλακό στο δρόμο που δεν κατάλαβα τέτοια διαφορά. Μάλλον θα το ανοίγω πιο συχνά για να διατηρώ το dpf καθαρό. Τωρα το θυμήθηκα ένας φίλος μου, που καθαρίζει φίλτρα dpf μου είπε μια φορά την εβδομάδα να πηγαίνω στην δουλειά με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο ώστε να ανεβάζει θερμοκρασία και να κάνει αναγέννηση.

gogos523
21-06-16, 16:05
Σωστά σε είπε. Εγώ πάω αν όχι κάθε εβδομάδα,τότε κάθε δεύτερη για μισή ώρα στην εθνική και βάζω 5η με 120 130 ώστε να δουλεύω στις 2.100 με 2.500 στροφές και εκεί καθαρίζει το φίλτρο μια χαρά. Βέβαια μπορείς και με 70-80 να το καθαρίσεις απλά πάντα να είσαι ανάμεσα στις 2.000 με 2.500 στροφές. Εκεί είναι η κατάλληλη ευκαιρία για καθάρισμα. Εγώ έχω και εφαρμογή (bmw carly app) και τα βλέπω όλα εκεί όταν θέλω. Πάντως αν δεν το δουλεύεις μόνο για κοντινές αποστάσεις δεν θα έχεις θέμα με το φίλτρο. Γνωστός έχει σε 320d 278.000 χλμ και είναι ακόμα με το πρώτο φίλτρο.