PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη τεντωτηρα καδενας e46 n42


Dokimos e36
12-08-16, 09:50
Καλημερα!δεν βρηκα κατι αντιστοιχο κ ανοιξα καινουργιο θεμα σχετικα με αυτο που αναφερει ο τιτλος!θελω να κανω αλλαγη του τεντωτηρα της καδενας στο 46αρι compact μ (n42b18)μιας κ ειναι πολλων ετων κ δεν εχει αλλαχτει ποτε..η ερωτηση μ τωρα..τι μου προτεινετε για καλυτερα?αν βαλω εμποριου θα εχω θεμα?(ποια μαρκα να κοιταξω?)η να βαλω γνησιο??επεισης σκοπευω να κανω την αλλαγη μονος μου!εχω δει ενα σχετικο βιντεο στο youtube..απλα για να καταλαβω..ειναι τοσο απλο?απλα ξεβιδωνεις τον παλιο κ βιδωνεις τον καινουργιο κ τελος?δεν θα χρειαστει κατι αλλο π.χ χρονισμο?παρακαλω οσοι γνωριζουν επι του θεματος ας με διαφωτησουν..μην κανω καμια βλακεια..!ευχαριστω!!!

giannis 116
12-08-16, 16:13
Για το δικο σου μοτερ να πω την αληθεια δεν ξερω, αλλα εκτιμω πως δεν θα χει διαφορα μεγαλη απ το Ν45 που ειχα, ειδικα οσον αφορα τον τεντωτηρα. Θα σου προτεινα να παρεις γνησιο bmw, δε νομιζω να ναι και μεγαλο το κοστος. Αν εχεις οποιαδηποτε αμφιβολια για το πως και τι θα κανεις, μην το κανεις μονος σου αλλα σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο, οχι εξουσιοδοτημενο και σε πιασουν, δε χρειαζεται για τοσο απλο εξαρτημα και θα σαι κομπλε νομιζω

Dokimos e36
12-08-16, 17:02
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!n45 νομιζω κ εγω οτι ειναι περιπου οι ιδιοι κινητηρες!απλος ο n45 φοραγε τον πιο καινουριο τεντωτηρα καδενας που ηταν πιο βελτιωμενος απο του n42 οπου κ καταργηθηκε ο παλιος κ κυκλοφορει αυτος τωρα..μαλλον γνησιο θα παρω..διαβασα κ σε ξενο forum οτι η διαδικασια ειναι πολυ απλη!βγαζεις βαζεις κ τελος!απλα θελω να ειμαι σιγουρος 100%

MZ3
12-08-16, 19:56
Να θυμάσαι αν το κάνεις μόνος σου τελικά ότι πρέπει να είναι τελείως κρύο το μοτέρ

Κάτι άλλο δεν γνωρίζω να σου πω επαυτού

giannis 116
14-08-16, 02:48
Και να σκεφτεις οτι και πιο καινουριο μοτερ και με αλλο τεντωτηρα και παλι εγινε ανακληση για τον τεντωτηρα, αφου καποια μοτερ, κυριως σε 3αρες ειχαν γινει φραπεδιερες απο πηδημα καδενας σε δοντι εκκεντροφορου λογω αστοχιας του τεντωτηρα!

Dokimos e36
14-08-16, 10:12
Αυτο νομιζω εγινε σε n40 κ n45 μοτερ λογω ελλειψης απο ενα λαμακι που βιδωνε πανω στον εκκεντροφο..ο n42 το ειχε απο το εργοστασιο αυτο κ δεν ειχε θεμα!δεν ξερω αν ειχαν προβλημα κ στο τεντωτηρα καδενας!παντως αν ειχαν κ εκει προβλημα ελπιζω να το εχουν αντιμετωπισει τοσα χρονια..μην τον αλλαξω κ μετα τα παρω ολα στα χερια..

giannis 116
19-08-16, 05:31
Μην αγχωνεσαι, με αλλαγμενο τεντωτηρα εφτασε το μοτερ στις 290+ χιλιαδες χλμ και δεν εκανε κιχ, τουλαχιστον οχι εκει, κατα τ αλλα μ ειχε μαδησει απο διαφορες αλλες βλακειες, αλλα απο τεντωτηρα κανενα θεμα. Ακομα παει, λογικα τωρα θα χει περασει τις 300.000χλμ

Dokimos e36
19-08-16, 06:12
Ε πιστευω κομπλε θα ειμαι τοτε!ευχαριστω πολυ!

vlachosarv
24-08-16, 14:30
Καλησπερα κ απο μενα...στα ποσα χιλιομετρα ειπες να αλλαξεις τεντωτηρα;
Ειναι υποχρεωτικο ή για λογους προληπτικους το κανεις;
Ρωταω γιατι κ το δικο μου που ειναι ν40β16 ε46 εχει αρκετα χιλιομετρα κ με εβαλες σε σκεψεις...
Ευχαριστω εκ των προτερων...

dimimav
24-08-16, 14:45
^ Εσύ το κυριότερο το λαμακι αν δεν εβαλες να βάλεις
που δεν επιτρέπει την καδένα να πηδήσει δόντια και γινουν όλα σούπα εκεί μέσα!

stefos
24-08-16, 19:02
Το ανταλλακτικό αυτό έχει αλλάξει προδιαγραφές και έχει χοντρύτερο ελατήριο που σπρώχνει περισσότερο τη γλύστρα για να σταματήσει να "χαστουκίζει" η αλυσίδα, ειδικά στις εκκινήσεις. Αυτός είναι και ο πιο συνηθισμένος λόγος που τα Ν42 μοτέρ σπάγανε, πήδαγε η αλυσίδα και τέλος το μοτερ (είχαμε και φίλους από το φόρουμ που το είχαν πάθει). Παραθέτω ένα λινκ με οδηγίες για την αλλαγή του η οποία είναι εύκολη αλλα θέλει προσοχή (λόγω περιορισμένου χώρου) μην σπάσει η πλαστική τροχαλία του υδραυλικού τιμονίου. Καλύτερα να αφαιρεθέι η πλαστική τροχαλία για να γυρνάει πιο εύκολα το κλειδί.

http://www.impee.co.uk/bmw_timing_chain_tensioner.htm

Την αλλαγή την έκανα μόνος μου και μπορώ να πω ότι πλέον στην εκκίνηση του κινητήρα σταμάτησα να ακούω ένα τραχύ ήχο που άκουγα, που μάλλον ήταν η αλυσίδα που χόρευε...

Dokimos e36
25-08-16, 06:07
Καλησπερα κ απο μενα...στα ποσα χιλιομετρα ειπες να αλλαξεις τεντωτηρα;
Ειναι υποχρεωτικο ή για λογους προληπτικους το κανεις;
Ρωταω γιατι κ το δικο μου που ειναι ν40β16 ε46 εχει αρκετα χιλιομετρα κ με εβαλες σε σκεψεις...
Ευχαριστω εκ των προτερων...

Καλημερα!εμενα λεει οτι εχει 122.700χλμ(δηλ κανονικα γυρω στις 230.000+)θελω να τον αλλαξω καθως ειναι της προηγουμενης γενιας τεντωτηρας κ χωρια που στην εκκινηση κανει το κλασσικο χτυπημα,οταν ζεσταθει η μηχανη μου κανει ενα σαν τρεμουλο-ρεταρισμα(το γνωστο rattle των n42 που εχω ακουσει οτι το εχουν πολλοι).Διαβασα οτι μπορει απο τεντωτηρα να δημιουργειται το προβλημα αυτο..

Dokimos e36
25-12-16, 15:43
Χρονια πολλα κ καλες γιορτες να εχουμε κ πανω απ ολα υγεια!Ξανανοιγω το θεμα καθως την τριτη θα παω να παρω τον καινουργιο τεντωτηρα!η ερωτηση μου ειναι τωρα..ειχα ακουσει οτι ο n42 δεν ειχε το ιδιο προβλημα με τον n40!δηλαδη λειπει το λαμακι αυτο που απετρεπε την καδενα να πηδηξει δοντι?ισχυει αυτο?αν παιζει κατι τετοιο να το παω για να το προσθεσω αμεσα!υπαρχει καποιος που να γνωριζει σχετικα?

giannis 116
25-12-16, 20:46
Λογικά, εαν βαλεις γνησιο μαμα BMW εξαρτημα, το οποιο να ειναι το πιο καινουριο που δινει η εταιρια για το μοτερ σου, θα ειναι ετσι κατασκευασμενο, ωστε να μην εχει κανενα απο τα κατασκευαστικα σφαλματα που ισως ειχαν στην αρχη αυτα τα ανταλλακτικά, αρα γιατι να σκοτιζεσαι.
Ομοια θεματα ειχαν κι οι Ν45 κινητηρες και αλλαζονταν σε πλαισια καμπανιας, δωρεαν απ τη bmw, ασχετα αν δε σε ειδοποιουσαν ποτέ κι αν ησουν αρκετα τυχερος ή ψαγμενος, το παιρνες χαμπαρι και πηγαινες και στ αλλαζαν! Αλλιως πολλοι σε 3αρες Ε9Χ και πρωτους ασσους κλαιγανε μοτερ απο μια τετοια βλακεια για εξαρτημα!

Dokimos e36
25-12-16, 22:12
Ναι το ξερω αυτο!εγω δεν λεω για τον τεντωτηρα καδενας(σαν εξαρτημα)αλλα για το θεμα που παρουσιασαν τα n40 μοτερ που κοβαν εκκεντροφορους κ εγινε ανακληση ωστε να μπει το περιβοητο "λαμακι"(προστασιας) ωστε να μην πηδαγε δοντι η καδενα!η ερωτηση μου ειναι αν υπηρχε το ιδιο αντιστοιχο προβλημα κ τους n42!(ειχα ακουσει οτι το ειχαν απο την αρχη της κατασκευης το συγκεκριμενο λαμακι χωρις να ειμαι 100% σιγουρος..)αν ειναι να το παω αμεσα για εγκατασταση..μην τα παρω ολα στα χερια..!!!

dimimav
26-12-16, 08:49
Οι ν42 το έχουν απο το εργοστάσιο μην αγχωνεσαι.
Υπόψην βεβαίως οτι στον ν40 δεν έγινε καμια ανάκληση για κανένα λαμακι.
Οποίος θέλει το βάζει.εγώ το ανακάλυψα τυχαία σε forum το 2011 και το
τοποθέτησα στην αντιπροσωπεια (όπου ουτε και αυτοι δεν ήξεραν οτι υπήρχε!)
Και ουτε στον τεντωτηρα υπήρχε ανάκληση.εγώ τον άλλαξαν το 2009 όταν έκανε
θόρυβο αρκετά και εκεί μου ειπαν οτι ο καινούργιος έχει άλλο κωδικό και ειναι
βελτιωμένος

Dokimos e36
26-12-16, 09:38
Σε ευχαριστω πολυ!οντως μου ειπαν οτι υπαρχει τεντωτηρας βελτιωμενος με καινουργιο κωδικο!ελπιζω μονο στην Bmw να τον εχουνε ετοιμοπαραδωτο..

dimimav
26-12-16, 09:41
Εάν το εχει η αντιπροσωπεια το περνεις αμέσως.
Εαν δεν το εχει αλλα το εχει η κεντρική αποθήκη Ελλάδας το περνεις την επομενη μερα
Εαν δεν το εχει κανένας το παραγγέλνουν απο Γερμανία και κανει δέκα μέρες

Dokimos e36
29-12-16, 17:31
Καλησπερα!αυριο τελικα θα παραλαβω τον τεντωτηρα..μου ειπαν σημερα στην bmw οτι εχει ανανεωθει παλι ο κωδικος..http://www.realoem.com/bmw/el/part?id=AT51-EUR-08-2001-E46-BMW-316ti&mg=11&sg=25&diagId=11_3189&q=11317567680 ελπιζω να μην εχω κανενα προβλημα..

Dokimos e36
31-12-16, 18:45
Σημερα το πρωι αντικατασταθηκε ο τεντωτηρας!μ εβγαλε λιγο την πιστη βεβαια γιατι δεν χωρουσε το καρυδακι πανω να ξεβιδωσει κ μετα να βιδωσει..αλλα το αποτελεσμα ηταν αισιο!!!οι διαφορες καινουργιου-παλιου(ηταν της πρωτης γενιας)ηταν εμφανες στο ελατηριο!βιδωνοντας τον καινουργιο τον εσφηξα με δυναμοκλειδο στα 65nm(ελπιζω να ειναι το σωστο..)και βαζοντας μπροστα το αμαξι(αφου σταυροκοπηθηκα 2-3 φορες..)ολα εδειχναν να λειτουργουν σωστα!ο θορυβος της εκκινησης ως διαμαγειας εξαφανιστηκε!!ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας!ευχομαι ολοψυχα ευτηχισμενος ο καινουργιος χρονος!!!!

Υ.Σ:Το γνωστο rattle του n42(που μου το κανει μονο οταν το αμαξι αναπτυξει κανονικη θερμοκρασια λειτουργειας κ κινηθει)τελικα..δεν αποκατασταθηκε..ζω για την ημερα εκεινη, που θα βρω επιτελους τι ειναι!!!!

achilleas-e46
13-03-17, 17:16
Καλησπέρα σε ολους.
Εχει βαλει καποιος το λαμακι κωδ.11317568482 και τη βιδα του 07129903027 σε Ν40 μοτερ;Γιατι αυτά τα δινει η bmw για τα Ν45.
Αν ναι.Κλεινει ευκολα μετα το ψευτοκαπακο;Η θελει άλλη φλαντζα,φλαντζοκολλα,ροποβιδωματα κλπ;