PDA

Επιστροφή στο Forum : Ο ενας τροχος βρισκεται πιο ''μεσα'' απο τον αλλο


Jimmok_///M3
11-09-16, 11:13
Kαλημερα παιδια..τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει κατι παραξενο στο 30αρι μου.. Μετα που εβαλα τις coilover πηγα το αυτοκινητο για ευθυγραμμιση,ρυθμιση camber κτλ..απο τοτε εχω παρατηρησει οτι ο αριστερος μπροστινος τροχος βρισκεται περιπου μισο ποντο πιο μεσα απο τον δεξι.. Που μπορει να οφειλεται αυτο? Δεν ξερω αν γινοταν και απο πριν γιατι το camber ηταν αρυθμιστο! Το παιδι απο την ευθυγραμμιση μου ειπε οτι το ενα ακρο ειναι λιγο στραβωμενο..υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο?

stauros772000
11-09-16, 16:07
σε ποιο σημειο;κεντρο,πανω ή κατω;

konoss
11-09-16, 19:13
Αν οντως το ενα ακρο ειναι στραβο τοτε αυτο ειναι .

///Mflyin'
11-09-16, 19:21
Θα συμφωνησω και γω..πιθανοτατα αυτο ειναι!
Σε ποιες κοιλοβερ κατεληξες τελικα? Θυμαμαι που ρωταγες και επειδη και εγω θελω να βαλω γι αυτο σε ρωταω!!
Καλοριζικες!

rapid_fast
12-09-16, 16:03
Kαλημερα παιδια..τον τελευταιο καιρο εχω παρατηρησει κατι παραξενο στο 30αρι μου.. Μετα που εβαλα τις coilover πηγα το αυτοκινητο για ευθυγραμμιση,ρυθμιση camber κτλ..απο τοτε εχω παρατηρησει οτι ο αριστερος μπροστινος τροχος βρισκεται περιπου μισο ποντο πιο μεσα απο τον δεξι.. Που μπορει να οφειλεται αυτο? Δεν ξερω αν γινοταν και απο πριν γιατι το camber ηταν αρυθμιστο! Το παιδι απο την ευθυγραμμιση μου ειπε οτι το ενα ακρο ειναι λιγο στραβωμενο..υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο?

Δε θυμάσαι πότε το κοπάνησες?
25 ευρώ κάνει το άκρο πάντως..... Και με στραβό άκρο το αμάξι τραβάει...
Δε σου τραβάει???

Jimmok_///M3
16-09-16, 14:58
σε ποιο σημειο;κεντρο,πανω ή κατω;

Oλος ο τροχος ειναι πιο μεσα..

Jimmok_///M3
16-09-16, 14:58
Αν οντως το ενα ακρο ειναι στραβο τοτε αυτο ειναι .

Λες ε? Οκ σε ευχαριστω για την απαντηση..

Jimmok_///M3
16-09-16, 15:03
Δε θυμάσαι πότε το κοπάνησες?
25 ευρώ κάνει το άκρο πάντως..... Και με στραβό άκρο το αμάξι τραβάει...
Δε σου τραβάει???

Δεν το κοπανησα εγω..εδωσα τα ακρα μου με τις bilstein και πηρα τα ακρα του αλλου παιδιου με τις coilover.. Μαλλον το ειχε κοπανησει αυτος... Ναι τραβαει..την μια αριστερα την αλλη δεξια..μου ειπε το παιδι απο την ευθυγραμμιση να κανω ενα τεστ για την κρεμαγιερα για να δω αν φταιει αυτη και οντως πρεπει να ειναι προβλημα της κρεμαγιερας.. Μιλαω για το τραβηγμα!

Jimmok_///M3
16-09-16, 15:04
Θα συμφωνησω και γω..πιθανοτατα αυτο ειναι!
Σε ποιες κοιλοβερ κατεληξες τελικα? Θυμαμαι που ρωταγες και επειδη και εγω θελω να βαλω γι αυτο σε ρωταω!!
Καλοριζικες!

Πηρα απο ενα παιδι εδω κοντα μου κατι D2.. Του εδωσα κατι bilstein χοντρομπουκαλα που ειχα και μερικα χρηματα και τις πηρα!

rapid_fast
20-09-16, 09:24
Ευθυγράμμιση NUMBER 1 και ειδικα για BMW = Πουπακης στην δημοκρατιας Αχαρνες .

Γιατί? έχει καλύτερα μηχανήματα απο το Γαλάνη ας πούμε και τα νούμερα που του
εμφανίζει το μηχάνημα είναι διαφορετικά?
Η ξέρει να ξεβιδώνει και να βιδώνει καλύτερα για να κάνει τη ρύθμιση?
Η τα εργοστασιακά νούμερα για camper / caster / tow και ύψος είναι απο άλλους
κρυφούς πρότυπους πίνακες?
Αυτά που λές τα ακούω και τα προσπερνάω..

rapid_fast
20-09-16, 09:45
Δεν το κοπανησα εγω..εδωσα τα ακρα μου με τις bilstein και πηρα τα ακρα του αλλου παιδιου με τις coilover.. Μαλλον το ειχε κοπανησει αυτος... Ναι τραβαει..την μια αριστερα την αλλη δεξια..μου ειπε το παιδι απο την ευθυγραμμιση να κανω ενα τεστ για την κρεμαγιερα για να δω αν φταιει αυτη και οντως πρεπει να ειναι προβλημα της κρεμαγιερας.. Μιλαω για το τραβηγμα!

Το τράβηγμα του τιμονιού με αυτά που καταλαβαίνω δεν το είχες απο πρίν..
Το τράβηγμα του τιμονιού το προκαλούν τα ελαστικά και οι λάθος ρυθμίσεις ευθυγράμμισης.
Σε πολλές περιπτώσεις η διαφορά αέρα στα ελαστικά ή κάποια κολλημένη δαγκάνα φρένων ή κάποιο ελαττωματικό ρουλεμάν τροχού.
Το caster ορίζει την ασάφεια και την δύναμη επαναφοράς των τροχών άρα και του
τιμονιού στην θέση ευθείας.
Εαν το μεταξόνιο στην δεξια πλευρά και στην αριστερή δεν είναι το ίδιο, το όχημα τραβάει.
Εάν το μετατρόχιο δεν είναι το προβλεπόμενο, η αναλογία εμπρός και πίσω μετατροχίου
μεταβάλλεται και το όχημα έχει συμπεριφορά τρίκυκλου.
Απο τα λίγα που ξέρω, γιατί είμαι γνωστός άσχετος στα θέματα, το ένα σου άκρο
είναι χτυπημένο και σου αλλάζει το μετατρόχιο μπροστά, ενώ αλλάζει και η caster
στην μία πλευρά...
Προτείνω να διορθώσεις το άκρο που έχει δεν έχει 25 ευρώ, και μετά να κοιτάζεις για κρεμαγιέρα που κάνει 1800 και αποκλείεται να είναι χαλασμένη...

PetrosD
20-09-16, 21:38
Ε όχι και 1800 ρε Παναγιώτη η κρεμαγιέρα του Ε30!!!!

Jimmok_///M3
22-09-16, 14:20
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις σας..θα ψαξω να βρω ακρο να το αλλαξω μηπως στρωσει..το αυτοκινητο με τις αλλες αναρτησεις δεν τραβουσε ενω ειχα τα ιδια λαστιχα που εχω και τωρα..αρα δεν ειναι θεμα ελαστικων..

ΥΓ: Μου ειπε ο ευθυγραμμισας οταν μου τραβαει το αυτοκινητο προς μια κατευθυνση...να σταματησω και να τερματισω το τιμονι προς την αλλη κατευθυνση και να συνεχισω για να δω αν ειναι θεμα της κρεμαγιερας..το εκανα λοιπον και πηγε ευθεια το αυτοκινητο μετα που ξεκινησα..μου ειπε οτι καμια φορα κολλαει ο εγκεφαλος της κρεμαγιερας γι αυτο και τραβαει..

PetrosD
22-09-16, 15:01
ΥΓ: Μου ειπε ο ευθυγραμμισας οταν μου τραβαει το αυτοκινητο προς μια κατευθυνση...να σταματησω και να τερματισω το τιμονι προς την αλλη κατευθυνση και να συνεχισω για να δω αν ειναι θεμα της κρεμαγιερας..το εκανα λοιπον και πηγε ευθεια το αυτοκινητο μετα που ξεκινησα..μου ειπε οτι καμια φορα κολλαει ο εγκεφαλος της κρεμαγιερας γι αυτο και τραβαει..

Σε Ε30 όλα αυτά; Τί λες ρε παιδί μου!

Jimmok_///M3
23-09-16, 07:59
Οταν λεμε εγκεφαλο δεν εννοουμε πλακετα..ενα μερος της κρεμαργιερας το λεγε εγκεφαλο απ οτι καταλαβα..

rapid_fast
23-09-16, 11:43
Οταν λεμε εγκεφαλο δεν εννοουμε πλακετα..ενα μερος της κρεμαργιερας το λεγε εγκεφαλο απ οτι καταλαβα..

Το μόνο που κολλάει σε αυτά είναι το κεντρικό μεγάλο τεμάχιο,
που ρυθμίζει το πάνω/κατω του τιμονιού.
Αλλά δεν τραβάει απο αυτό.. μόνο ντούκ ντούκ κάνει...
Παράξενα πράγματα...
Αλλά θέλεις άκρο...

PetrosD
23-09-16, 15:16
Έλα τώρα Παναγιώτη, έχει ρύθμιση πάνω κάτω το Ε30;:rofl2: