PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στο στρόφαλο


tralas
05-10-16, 12:02
καλημέρα σε όλους,

έχω και εγώ μια 116 sport του 2008 και 140 000 χμ. και εμφάνισε ένδειξη(κόκκινη) για πίεση λαδιού παρόλο που τα λάδια τα αλλάζω αρκετά συχνά και η στάθμη ήταν μια χαρά.
Στο πρώτο συνεργείο μου είπαν οτι έχει πρόβλημα η βαλβίδα λαδιού (που είχε αλλαχτεί πέρσυ 3/2015). Λόγω κολλήματος που είχαν με την εγγύηση του εξαρτήματος μου το επέστρεψαν χωρίς να προβούν σε κάποια αλλαγή.
Στο δεύτερο συνεργείο μου είπαν οτι μάλλον έχει χαλάσει ο στρόφαλος και υπάρχουν κενά τα οποία γεμίζουν με λάδι για αυτό προκαλεί και την αύξηση της πίεσης. Εύκολα μπορεί να φανεί και απο τις αλλαγές των ταχυτήτων που τρέμει το αμάξι ολόκληρο. Οπότε σαν λύση είναι η αλλαγή μηχανής (αν κατάλαβα καλά), το οποίο δεν μου ακούγεται πολύ ευχάριστα γιατί γενικά το αμάξι με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά με πολλαπλασιαστές και τις γνωστές ασθένειες.

Έχει πάθει κανείς κάτι παρόμοιο; Κάποια επιπλέον σύσταση ή πληροφορία έχει κανείς;

rapid_fast
05-10-16, 15:25
καλημέρα σε όλους,

έχω και εγώ μια 116 sport του 2008 και 140 000 χμ. και εμφάνισε ένδειξη(κόκκινη) για πίεση λαδιού παρόλο που τα λάδια τα αλλάζω αρκετά συχνά και η στάθμη ήταν μια χαρά.
Στο πρώτο συνεργείο μου είπαν οτι έχει πρόβλημα η βαλβίδα λαδιού (που είχε αλλαχτεί πέρσυ 3/2015). Λόγω κολλήματος που είχαν με την εγγύηση του εξαρτήματος μου το επέστρεψαν χωρίς να προβούν σε κάποια αλλαγή.
Στο δεύτερο συνεργείο μου είπαν οτι μάλλον έχει χαλάσει ο στρόφαλος και υπάρχουν κενά τα οποία γεμίζουν με λάδι για αυτό προκαλεί και την αύξηση της πίεσης. Εύκολα μπορεί να φανεί και απο τις αλλαγές των ταχυτήτων που τρέμει το αμάξι ολόκληρο. Οπότε σαν λύση είναι η αλλαγή μηχανής (αν κατάλαβα καλά), το οποίο δεν μου ακούγεται πολύ ευχάριστα γιατί γενικά το αμάξι με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά με πολλαπλασιαστές και τις γνωστές ασθένειες.

Έχει πάθει κανείς κάτι παρόμοιο; Κάποια επιπλέον σύσταση ή πληροφορία έχει κανείς;

Εχω την εντύπωση (δε λέω βεβαιότητα αν και την έχω, για να μη γίνω γραφικός)
οτι ο αισθητήρας μετράει χαμηλή πίεση λαδιού και μόνο..
Οπότε αν έχω δίκιο, ότι και να σου είπαν για το στρόφαλο είναι μυθοπλασια...
Αυτά..

alpaneras
05-10-16, 16:22
Αν έχει μεγάλα κενά στα κουζινέτα του στροφάλου η πίεση πέφτει (και δεν ανεβαίνει) οπότε ακούγεται λογικό να ανάψει το λαμπάκι. Τώρα βέβαια αν όντως έχει τόσο μεγάλα κενά ώστε να ανάψει λαμπάκι μάλλον θα είχε βαρέσει μπιέλα απο καιρό......

MarinosE46
05-10-16, 16:32
Αν έχει μεγάλα κενά στα κουζινέτα του στροφάλου η πίεση πέφτει (και δεν ανεβαίνει) οπότε ακούγεται λογικό να ανάψει το λαμπάκι. Τώρα βέβαια αν όντως έχει τόσο μεγάλα κενά ώστε να ανάψει λαμπάκι μάλλον θα είχε βαρέσει μπιέλα απο καιρό......

για να χτυπήσει κουζινέτα βάσεως σε 140000 χιλιόμετρα είναι το λιγότερο απίθανο...Με 300000 χιλιόμετρα βλέπεις μοτέρ bmw και τα κουζινέτα βάσεως έχουν ακόμα την λευκή επικάλυψη πάνω...Η' κάτι δεν κατάλαβε σωστά ο φίλος ή τον πάνε για μεροκάματο...

tralas
05-10-16, 20:06
για να χτυπήσει κουζινέτα βάσεως σε 140000 χιλιόμετρα είναι το λιγότερο απίθανο...Με 300000 χιλιόμετρα βλέπεις μοτέρ bmw και τα κουζινέτα βάσεως έχουν ακόμα την λευκή επικάλυψη πάνω...Η' κάτι δεν κατάλαβε σωστά ο φίλος ή τον πάνε για μεροκάματο...

Είναι αλήθεια ο,τι δεν είμαι του χώρου, οπότε δεν γνωρίζω αναλυτικά το θέμα, αλλά μου προκάλεσε και μένα μεγάλη εντύπωση για αυτό ρωτώ, μήπως υπάρχουν παραπάνω πληροφορίες ή εμπειρίες.

Αυτό που άλλαξαν το 2015 είναι Hydraulic valve (http://www.realoem.com/bmw/enUS/partsearch?id=UB71-EUR---E81-BMW-116i+1.6&mg=11&q=11417584990)

Stunt Mike
05-10-16, 20:51
Απο τη στιγμη που σου αναψε κοκκινο λαμπακι λαδιου,σημαινει οτι ειχες χαμηλη ή και μηδενικη πιεση αρα ολα τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου,απλα πανε για φουντο ετσι κι αλλιως....Επρεπε να το'χες σβησει ακαριαια.....Τωρα πηγαινε σ'ενα συνεργειο που εμπιστευεσαι να το ανοιξετε να δειτε ποση ζημια και αν συμφερει να επισκευαστει.....

Dimzan
05-10-16, 21:53
Να πω εγω κατι χαζο, μηπως η αντλια λαδιου τα επαιξε εντελως (δε γυρναει καν) και δε σηκωνει καθολου πιεση?

Επισης, αν καταλαβα καλα, χρησιμοποιεις το αμαξι μετα απο το κοκκινο λαμπακι για τα λαδια? Αμα δε σηκωνει πιεση λαδιου τοτε απλα ξυνεις μεταλα και θα το παρεις στο χερι συντομα.

MZ3
06-10-16, 01:19
Άμα τσουλάει ακόμα χωρίς πρόβλημα το αμάξι πιθανών να είναι χαλασμένος ο αισθητήρας λαδιού

tralas
06-10-16, 11:03
Να πω εγω κατι χαζο, μηπως η αντλια λαδιου τα επαιξε εντελως (δε γυρναει καν) και δε σηκωνει καθολου πιεση?

Επισης, αν καταλαβα καλα, χρησιμοποιεις το αμαξι μετα απο το κοκκινο λαμπακι για τα λαδια? Αμα δε σηκωνει πιεση λαδιου τοτε απλα ξυνεις μεταλα και θα το παρεις στο χερι συντομα.

Η ένδειξη εμφανίστηκε 2 φορές. Και τις δύο σταμάτησα αμέσως, έσβησα τον κινητήρα και περίμενα λίγο. Όταν ξεκίνησα πάλι δεν εμφανίστηκε για αρκετές μέρες.
Και τις δύο φορές το πήγα συνεργείο, όπως περιγράφω στο αρχικό πόστ.

Είμαστε στην φάση στην οποία το ανοίγουν για να αξιολογήσουν την ζημιά.

tsalin
06-10-16, 12:48
Απο τη στιγμη που σου αναψε κοκκινο λαμπακι λαδιου,σημαινει οτι ειχες χαμηλη ή και μηδενικη πιεση αρα ολα τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου,απλα πανε για φουντο ετσι κι αλλιως....Επρεπε να το'χες σβησει ακαριαια.....Τωρα πηγαινε σ'ενα συνεργειο που εμπιστευεσαι να το ανοιξετε να δειτε ποση ζημια και αν συμφερει να επισκευαστει.....

Καλά, αυτά σχήματα... Κόκκινο λαμπάκι λαδιού = ακαριαία κατεστραμμένος κινητήρας και θερμοκρασίες = ακαριαία καμμένη φλάτζα, είναι λιγάκι απλουστευτικά. Οι κινητήρες δεν καίγονται ούτε διαλύονται για πλάκα -εκτός και αν έχεις μαστόρι που θέλει να στα μασήσει... Αν ο κινητήρας ήταν off, δεν θα έπαιρνε καν μπροστά ή θα το καταλάβαινε ακόμα και ήταν άσχετος -που δεν είναι, όπως φαίνεται από τη χρήση του reloem... Οπότε χαλαρά, παει σε συνεργείο το ανοίγει και εκτιμάει τη ζημιά... όπου ακούει υπερβολλές το ξανασκέφεται...

rapid_fast
06-10-16, 17:32
Η ένδειξη εμφανίστηκε 2 φορές. Και τις δύο σταμάτησα αμέσως, έσβησα τον κινητήρα και περίμενα λίγο. Όταν ξεκίνησα πάλι δεν εμφανίστηκε για αρκετές μέρες.
Και τις δύο φορές το πήγα συνεργείο, όπως περιγράφω στο αρχικό πόστ.

Είμαστε στην φάση στην οποία το ανοίγουν για να αξιολογήσουν την ζημιά.

Η φάση όσο πάει και μου αρέσει περισσότερο...
Εχει αρπάξει ο στρόφαλος, και μόλις το έσβησες ξεστράβωσε ο στρόφαλος...
Αλήθεια μου αρέσει πολύ η φάση...

MarinosE46
07-10-16, 00:36
Απο τη στιγμη που σου αναψε κοκκινο λαμπακι λαδιου,σημαινει οτι ειχες χαμηλη ή και μηδενικη πιεση αρα ολα τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου,απλα πανε για φουντο ετσι κι αλλιως....Επρεπε να το'χες σβησει ακαριαια.....Τωρα πηγαινε σ'ενα συνεργειο που εμπιστευεσαι να το ανοιξετε να δειτε ποση ζημια και αν συμφερει να επισκευαστει.....
την πίεση του λαδιού την μετρά μια βαλβίδα,ένας αισθητήρας.Αποκλείεται ρε mike να υπάρχει απλά πρόβλημα στον αισθητήρα και το αυτοκίνητο να μην έχει τίποτα απολύτως?Εφόσον λέει το παιδί ότι αλλάζει λάδια και φίλτρο συχνά είναι δύσκολο να έχει χαμηλή πίεση λαδιού.Εκτός αν κάτι συνέβη μέσα στο μοτέρ,πήγε κάποιο θραύσμα-γρέζι στην αντλία και έκανε ζημιά.Τέλοσπάντων,τι να πούμε τώρα...

Stunt Mike
07-10-16, 01:01
Καλά, αυτά σχήματα... Κόκκινο λαμπάκι λαδιού = ακαριαία κατεστραμμένος κινητήρας και θερμοκρασίες = ακαριαία καμμένη φλάτζα, είναι λιγάκι απλουστευτικά. Οι κινητήρες δεν καίγονται ούτε διαλύονται για πλάκα -εκτός και αν έχεις μαστόρι που θέλει να στα μασήσει... Αν ο κινητήρας ήταν off, δεν θα έπαιρνε καν μπροστά ή θα το καταλάβαινε ακόμα και ήταν άσχετος -που δεν είναι, όπως φαίνεται από τη χρήση του reloem... Οπότε χαλαρά, παει σε συνεργείο το ανοίγει και εκτιμάει τη ζημιά... όπου ακούει υπερβολλές το ξανασκέφεται...

Δεν ειπα ''ακαριαια κατεστραμμενος κινητηρας'' αλλα για αρπαγμενα μεταλλα μπιελων-στροφαλου...Αλλο το ενα αλλο το αλλο....Πηγαινε ρωτα σ'ενα ρεκτιφιε και ελα ξαναπες μας......Το οτι ο κινητηρας συνεχιζει να δουλευει δεν σημαινει οτι δεν εχει ζημια....Εχω κανει 2ημερο αγωνα και 3 προπονησεις με σπασμενο πιστονι!Τι σημαινει δλδ??Οτι τελικα αφου δουλευει,ειναι μια χαρα??

Stunt Mike
07-10-16, 01:05
την πίεση του λαδιού την μετρά μια βαλβίδα,ένας αισθητήρας.Αποκλείεται ρε mike να υπάρχει απλά πρόβλημα στον αισθητήρα και το αυτοκίνητο να μην έχει τίποτα απολύτως?Εφόσον λέει το παιδί ότι αλλάζει λάδια και φίλτρο συχνά είναι δύσκολο να έχει χαμηλή πίεση λαδιού.Εκτός αν κάτι συνέβη μέσα στο μοτέρ,πήγε κάποιο θραύσμα-γρέζι στην αντλία και έκανε ζημιά.Τέλοσπάντων,τι να πούμε τώρα...

Ναι θα μπορουσε....Ολα πιθανα ειναι....Εφοσον ομως τωρα βλεπει οτι το μοτερ δεν δουλευει σωστα πλεον,σημαινει οτι δεν χαλασε η βαλβιδα αλλα κατι αλλο που προξενησε την ζημια(Αν υπαρχει ζημια τελικα βεβαια),δεν μας διευκρινισε το παλικαρι...

mike21
07-10-16, 07:27
Όταν δημηγιουργηθούν κενά στο στρόφαλο παράγουν και μεταλλικό ήχο συνεχώς αυξανόμενο,εάν δέν ακούγεται κάτι πρώτα ελέγχεις την αντλία λαδιού κατα πόσο βγάζει την απαιτούμενη πίεση και μετά ξεκινας να λύνεις το οτιδήποτε.

rapid_fast
07-10-16, 10:04
Για να μη μένουν κενά στη σκέψη γενικότερα...
Στο δικό μου έχει ανάψει το λαμπάκι λαδιού κόκκινο όταν είχα περίπου 200.000 χλμ..
Δεν σταμάτησα ακαριαία, σταμάτησα περίπου 4-5 χιλιόμετρα μετά, γιατί δεν υπήρχε ασφαλές
σημείο..
Η θερμοκρασία του μοτέρ είχε αρχίσει να παίρνει την ανιούσα..
Συμπλήρωσα 2,5 λίτρα λάδι και συνέχισα..
Τώρα έχω 380.000 χιλιόμετρα..
Επισκευή δεν έκανα, άλλο έλεγχο δεν έκανα..
Αυτά..

peter79
07-10-16, 11:41
για να ανάψει λαμπάκι ΧΑΜΗΛΗΣ πιεσης λογικά μπορεί να έχουν πρόβλημα τα παρακάτω

αντλία λαδιού, αισθητήρας πίεσης λαδιού, όντως πρόβλημα στα μέταλλα ή στον κινητήρα γενικά.

θα ξεκίναγα έλεγχο απο αισθητήρα κατόπιν αντλία και έπειτα άνοιγμα μοτέρ.

ΑΛΛΑ, μιας και ο φίλος αναφέρει οτι βλέπει εμφανέστατη δυσλειτουργία στο μοτέρ τότε το πιθανότερο σενάριο είναι οτι και να φταίει οτι έχει δημιουργηθεί ήδη πρόβλημα στο αμάξι....

η αστοχία υλικού μην ξεχνάμε υπάρχει παντού και σε όλα!

επίσης μπορεί η αντλία να τα έπαιξε και να μην είχε πίεση απαράιτητη και απο αυτό στη συνέχεια να δημιουργήθηκε μεγαλύτερο πρόβλημα...

λύση μόνο ενα καλό συνεργείο θα δώσει...

tsalin
07-10-16, 12:40
Δεν ειπα ''ακαριαια κατεστραμμενος κινητηρας'' αλλα για αρπαγμενα μεταλλα μπιελων-στροφαλου...Αλλο το ενα αλλο το αλλο....Πηγαινε ρωτα σ'ενα ρεκτιφιε και ελα ξαναπες μας......Το οτι ο κινητηρας συνεχιζει να δουλευει δεν σημαινει οτι δεν εχει ζημια....Εχω κανει 2ημερο αγωνα και 3 προπονησεις με σπασμενο πιστονι!Τι σημαινει δλδ??Οτι τελικα αφου δουλευει,ειναι μια χαρα??

Για την ιστορία και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης γράφεις "ολα τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου,απλα πανε για φουντο ετσι κι αλλιως." Αν με αυτό δεν θέλεις να πεις ότι είναι κατασταμμένος ο κινητήρας, τότε τι θέλεις να πεις? Εκτός αν ήθελες να πεις ότι είναι επισκευάσιμος και όχι για πέταμα...

Η μεγάλη πλειονότητα των μαστοριών θα πει -ανεξάρτητα από το αν ο κινητήρας δουλεύει σωστά ή όχι- ότι 99% έχει πάρει μέταλα, κάτι που φυσικά δεν μπορεί να καταλάβει χωρίς να κατεβάσει και να ανοίξει κινητήρα... βέβαια αν δεν μπορεί να το καταλάβει χωρίς να ανοίξει μοτέρ, τότε γιατί να θέλει το μοτέρ επισκευή... οεοοο?

Το γιατί το καταλαβαίνουμε όλοι -όσοι τουλάχιστο είμαστε υπερήφανοι ότι έχουμε γίνει έστω και για μία φορά μεροκάματο του μάστορα-... Αυτά!

rapid_fast
07-10-16, 13:00
Ο κινητήρας μπορεί να συμπεριφέρεται όπως περιγράφει
ο φίλος απλά και μόνο επειδή έχει κουρασμένο πολλαπλασιαστη...
Θέλει ψάξιμο απο δικό του συνεργείο...
Ούτε η αντλία έφτιαξε απο τη μια στιγμή στην άλλη,
ούτε ο στρόφαλος..
Σε αυτή τη φάση, με δεδομένα τα δεκάδες θέματα της σειράς 1 που μπορεί να
παρουσιάσουν τα ίδια συμπτώματα εγώ θα έκανα άλλου είδους έρευνα για να καταλάβω αν το μοτέρ μου έχει πρόβλημα...
Πχ, θα το άφηνα να ρολάρει με 5 σβηστό σε κατηφόρα και θα πατούσα λίγο φρένο,
θα το ξαναάφηνα και θα το ξαναπατούσα, κλπ κλπ κλπ
για να δώ πως συμπεριφέρεται ο στρόφαλος...
Πάντως άδικο δεν έχετε σε αυτά που λέτε..
Μπορεί να μας κόψει αύριο το αμάξι στρόφαλο σαν πράσο χωρίς να προηγηθεί το παραμικρό..
Απο την άλλη, μπορεί και να κάνουμε χωρίς λάδια 1000 χιλιόμετρα και να μην πάθει τίποτα...

Αυτό που μένει στο μυαλό μου, είναι οτι το παιδί είχε μια σποραδική βλάβη στην πίεση λαδιού.
Αν το πρόβλημα είναι υπαρκτό, η βλάβη δεν είναι σποραδική..
Επιπρόσθετα, δεν συμπλήρωσε λάδι, άρα λάδι είχε..
Χιλιόμετρα δεν έχει το αυτοκίνητο..
Περιορίζονται δραματικά οι πιθανότητες για στρόφαλο κατα την άποψη μου...
Εγώ που οδήγησα ένα κόρσα με πρόβλημα στο στρόφαλο, έκανε αμέσως αίσθηση
ακόμα και με νεκρό και ανέβασμα κατέβασμα στροφών...
Πόσο μάλλον στο άσε πάτα γκάζι εν κινήσει...

stelmaniac
07-10-16, 16:06
Πιστευω πως το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικο και οχι μηχανολογικο. Ασσος του 08 που ειναι ενα αυτοκινητο με αστεια αξιοπιστια, με προβλημα στα μεταλλα του μοτερ δε θα εκανε πανω απο 100-200 χιλιομετρα πριν διαλυθει...

MZ3
07-10-16, 16:26
Καταλήγουμε στο τρίπτυχο μπεκ πολλαπλασιαστές μπουζί για άσσο του 08
τι πρωτότυπο

Stunt Mike
07-10-16, 23:57
Για την ιστορία και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης γράφεις "ολα τα μεταλλα μπιελων και στροφαλου,απλα πανε για φουντο ετσι κι αλλιως." Αν με αυτό δεν θέλεις να πεις ότι είναι κατασταμμένος ο κινητήρας, τότε τι θέλεις να πεις? Εκτός αν ήθελες να πεις ότι είναι επισκευάσιμος και όχι για πέταμα...

Η μεγάλη πλειονότητα των μαστοριών θα πει -ανεξάρτητα από το αν ο κινητήρας δουλεύει σωστά ή όχι- ότι 99% έχει πάρει μέταλα, κάτι που φυσικά δεν μπορεί να καταλάβει χωρίς να κατεβάσει και να ανοίξει κινητήρα... βέβαια αν δεν μπορεί να το καταλάβει χωρίς να ανοίξει μοτέρ, τότε γιατί να θέλει το μοτέρ επισκευή... οεοοο?

Το γιατί το καταλαβαίνουμε όλοι -όσοι τουλάχιστο είμαστε υπερήφανοι ότι έχουμε γίνει έστω και για μία φορά μεροκάματο του μάστορα-... Αυτά!

Μα δεν καταστρεφεται ενας κινητηρας οταν αρπαζει μεταλλα!Απλα θελει επισκευη!Το παραδειγμα του rapid fast ειναι χαρακτηριστικο:Ειχε πτωση πιεσης απο ελλειψη λαδιου...Προσθεσε λαδι και ολα οκ...Το προλαβε...Οταν ομως εχεις πτωση πιεσης απο αντλια ή μηδενικη πιεση ακομα χειροτερα,τοτε εχεις 100% φθορα μεταλλων αφου δεν υπαρχει πιεση να κρατησει στροφαλο και μπιελες μακρια απο τα μεταλλα τους και υπαρχουν τριβες...ο rapid fast ειχε πιεση στο μοτερ του,απλα μειωμενη και αυτο κρατησε το μοτερ του ζωντανο....Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ετσι ομως...

tsalin
08-10-16, 00:59
Μα δεν καταστρεφεται ενας κινητηρας οταν αρπαζει μεταλλα!Απλα θελει επισκευη!Το παραδειγμα του rapid fast ειναι χαρακτηριστικο:Ειχε πτωση πιεσης απο ελλειψη λαδιου...Προσθεσε λαδι και ολα οκ...Το προλαβε...Οταν ομως εχεις πτωση πιεσης απο αντλια ή μηδενικη πιεση ακομα χειροτερα,τοτε εχεις 100% φθορα μεταλλων αφου δεν υπαρχει πιεση να κρατησει στροφαλο και μπιελες μακρια απο τα μεταλλα τους και υπαρχουν τριβες...ο rapid fast ειχε πιεση στο μοτερ του,απλα μειωμενη και αυτο κρατησε το μοτερ του ζωντανο....Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ετσι ομως...

Ρε συ, δεν διαφωνώ... αν διαφωνούσα θα ήταν σαν να έλεγα ότι ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί χωρίς λάδι... :tapedshut ! Αυτό που λέω είναι ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Το κόκκινο λαμπάκι του λαδιού δεν σημαίνει ντε και καλά αρπαγμένο κινητήρα -τουλάχιστο στο βαθμό που να το κατλαβαίνεις αμέσα-. Αν πας στο μάστορα και του πεις ότι έκανες 5 χιλιόμετρα με κόκκινο λαμπάκι, χωρίς καν να δει το αυτοκίνητο, θα σου πει ότι θέλεις επισκευή. Το ίδιο συμβαίνει με τα νερά και τις φλάτζες... Αν δεν είσαι ψείρας και μπορείς να ζήσεις με τη σκέψη ότι ίσως να έχεις μία σχετική φθορά στα μέταλλα που γενικά δεν είναι αντιληπτή, τότε βάζεις λαδάκι -όπως έκανε ο rapid- ή φτιάχνεις το πρόβλημα που προκάλεσε το θέμα και προχωράς, χωρίς πολλά πολλά. Αν τα ζητάει ο οργανισμός σου, ανοίγεις κινητήρα με ότι συνέπειες μπορείς να έχει αυτό στη τσέπη σου...

Για να κλείσω το off topic, αυτό που λέω είναι ότι θέλει προσοχή και όχι απλουστεύσεις. Μία σοβαρή βλάβη μπορείς να την καταλάβεις και με μία λιγότερο σοβαρή μπορείς(?) να ζήσεις ;)

tralas
10-10-16, 15:20
Τελικά, τα νέα απο το συνεργείο είναι το χειρότερο σενάριο:

Έχει "φάει" στρόφαλο.
Έχουν "γυρίζει" τα κουζινέτα.
Έχει "πάρει" στον κορμό.


Ό,τι κατάλαβα απο το damage report.

Χαμπάρι δεν είχα πάρει για αυτά αλλά ούτε και αυτοί που μου κάναν τα service προφανώς.

Αξίζει να το φτιάξω;

Ήταν μεγάλη απογοήτευση αυτό το αμάξι και ήρθε και ξεχείλισε το ποτήρι.

Dimzan
10-10-16, 15:38
Αουτς.. Μηπως να επαιρνες και μια δευτερη γνωμη??

PetrosD
10-10-16, 21:54
Μήπως "υπερβάλουν λίγο" στο συνεργείο;

nikosdov116i
11-10-16, 07:25
Μήπως "υπερβάλουν λίγο" στο συνεργείο;

Παιδιά δεν μπορεί να είναι τόσο άχρηστο ένα αυτοκίνητο.Εγώ μέχρι που το πούλησα στα 80000χλμ μόνο λάδια άλλαζα και τα βασικά.Μήπως κάποιοι δεν το προσέχουν καθόλου?

BMW Power
11-10-16, 08:35
Οι πρώτοι πολλαπλασιαστές ήταν για πέταμα και υπάρχει οδηγία αντικατάστασης τους στο service.

Το δικό μου 318ci N42B20 του 2002 μέχρι και τα 115.000 χλμ. (τέλος του 2013) που έσκασε ο 4ος δεν είχε αλλάξει παλλαπλασιαστές. Άλλαξα μόνο τον έναν και έκανα άλλα 1.000 χλμ περίπου και έσκασε και ο πρώτος. Έβαλα έναν μεταχειρισμένο που είχε ο φίλος Τάσος και μετά από 500 χλμ άρχισε πάλι να ρετάρει. Τους άλλαξα όλους με νέους και βλέπουμε. Έκανα λάθος εγώ που δεν τους άλλαξα όλους με την μία. Σιγά το πρόβλημα μετά από 11 χρόνια και 115.000 χλμ.

Στην ερώτηση του Νίκου αν το προσέχουν η απάντηση είναι απλή.
Ακολουθούν ότι λέει η bmw στα service το οποίο είναι ένα τραγικό λάθος του marketing.

Όσοι δεν ακολούθησαν την λογική αλλάζω λάδια κάθε 25.000 χλμ. αλλά κάθε 10.000 πχ δεν είχαν προβλήματα γιατί? Όσοι αλλάζουν υγρά στο διαφορικό και το σαζμάν δεν έχουν προβλήματα γιατί?

Ένα άλλο παράδειγμα:
Στα ξένα forum τα ίδια μοτέρ έχουν πολύ λιγότερα προβλήματα με τα μπεκ.
Γιατί? Τι διαφορετικό έχουν εκεί?

α) βενζίνη
β) βενζίνη ή
γ) βενζίνη

Αγαπητέ tralas στέιλε μου τα στοιχεία του συνεργείου με ένα ΡΜ

tralas
11-10-16, 09:05
Παιδιά δεν μπορεί να είναι τόσο άχρηστο ένα αυτοκίνητο.Εγώ μέχρι που το πούλησα στα 80000χλμ μόνο λάδια άλλαζα και τα βασικά.Μήπως κάποιοι δεν το προσέχουν καθόλου?

Δυστυχώς το συγκεκριμένο μοντέλο ξεκίνησε απο πολύ νωρίς τα προβλήματα. Είχα την ατυχία να έχω το θέμα με τους πολλαπλασιαστές απο πολύ νωρίς και η BMW δεν το είχε παραδεχτεί με συνέπεια να τους αλλάζω κάθε λίγο και λιγάκι όταν "εμφάνιζε" το πρόβλημα.

Ήμουν ιδιαίτερα τακτικός στα services και λάδια άλλαζα στα 10 000χμ όπως είχα διαβάσει εδώ μέσα για ασφάλεια. Ο τρόπος οδήγησης του αμαξιού αρκετά συντηρητικός, απλό εργαλείο καθημερινότητας.

Η αίσθηση που αφήνει είναι οτι το αμάξι ήταν προβληματικό απο την αρχή, τεχνικά δεν έχω γνώσεις για μεγαλύτερη εκτίμηση της κατάστασης.

rapid_fast
11-10-16, 09:21
Παιδιά δεν μπορεί να είναι τόσο άχρηστο ένα αυτοκίνητο.Εγώ μέχρι που το πούλησα στα 80000χλμ μόνο λάδια άλλαζα και τα βασικά.Μήπως κάποιοι δεν το προσέχουν καθόλου?

Χμ...
για έλα να κάνουμε μια κουβεντούλα, και να δούμε αν το προσέχω ή όχι το αμάξι..
Και να σου κατεβάσω ολόκληρο σεντόνι τσάμπιονς λίγκ για το τί έχω αλλάξει..
Πρακτικά μόνο το σασί έχει μείνει το ίδιο στην δεκαετία..

Dim77
11-10-16, 09:43
Οι πρώτοι πολλαπλασιαστές ήταν για πέταμα και υπάρχει οδηγία αντικατάστασης τους στο service.

Το δικό μου 318ci N42B20 του 2002 μέχρι και τα 115.000 χλμ. (τέλος του 2013) που έσκασε ο 4ος δεν είχε αλλάξει παλλαπλασιαστές. Άλλαξα μόνο τον έναν και έκανα άλλα 1.000 χλμ περίπου και έσκασε και ο πρώτος. Έβαλα έναν μεταχειρισμένο που είχε ο φίλος Τάσος και μετά από 500 χλμ άρχισε πάλι να ρετάρει. Τους άλλαξα όλους με νέους και βλέπουμε. Έκανα λάθος εγώ που δεν τους άλλαξα όλους με την μία. Σιγά το πρόβλημα μετά από 11 χρόνια και 115.000 χλμ.

Στην ερώτηση του Νίκου αν το προσέχουν η απάντηση είναι απλή.
Ακολουθούν ότι λέει η bmw στα service το οποίο είναι ένα τραγικό λάθος του marketing.

Όσοι δεν ακολούθησαν την λογική αλλάζω λάδια κάθε 25.000 χλμ. αλλά κάθε 10.000 πχ δεν είχαν προβλήματα γιατί? Όσοι αλλάζουν υγρά στο διαφορικό και το σαζμάν δεν έχουν προβλήματα γιατί?

Ένα άλλο παράδειγμα:
Στα ξένα forum τα ίδια μοτέρ έχουν πολύ λιγότερα προβλήματα με τα μπεκ.
Γιατί? Τι διαφορετικό έχουν εκεί?

α) βενζίνη
β) βενζίνη ή
γ) βενζίνη

Αγαπητέ tralas στέιλε μου τα στοιχεία του συνεργείου με ένα ΡΜ

Ο πρώτος ιδιοκτήτης του οχήματος στην Ελλάδα, για 81000χλμ, έβαζε βενζίνη στο αεροδρόμιο στη Shell, στο γνωστό ακριβό βενζινάδικο της γειτονιάς κλπ...
Έβαζε δε, την ακριβή βενζίνη και όταν δεν μπορούσε, δεν πήγε σε φτηνοπρατήριο, αλλά στα ίδια ακριβά πρατήρια, απλά βάζοντας απλή βενζίνη.

Επίσης αλλαγή λιπαντικών στα μισά χιλιόμετρα και χρόνο καθώς και ότι άλλο χρειαζόταν πριν να χαλάσει. Και τα μπουζί κάθε 35000χλμ (που έφτανε το 2ο ινσπεξιον αντί για 50)
Άντεχε οικονομικά. Είχε BMW. Πούλησε BMW στον επόμενο που τύγχανε και φίλος του.
Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να πάρω άλλη μεταχειρισμένη BMW...γιατί πολύ πολύ δύσκολα θα έχει αξιοπρεπή συντήρηση (ότι και να λέτε).

Επίσης στο Ν4χ έβαζε η BMW πολλαπλασιαστές Beru και Bosch. Είχα ακούσει σαν φήμη ότι οι Bosch ήταν καλύτεροι (δεν ξέρω, νομίζω Bosch είχα εγώ).
Όταν μένει το αμάξι σε ακινησία, πολλές φορές τα ηλεκτρικά του εξαρτήματα ''μένουν''.
(Στο δικό μου Ε200, πολλοί μετά από ακινησία έμειναν από αντλία βενζίνης)

Το ποστ αυτό νομίζω (και του BMW Power) ταιριάζουν πιο πολύ στο άλλο θέμα με τους πολλ/στες.

nikosdov116i
11-10-16, 18:57
Χμ...
για έλα να κάνουμε μια κουβεντούλα, και να δούμε αν το προσέχω ή όχι το αμάξι..
Και να σου κατεβάσω ολόκληρο σεντόνι τσάμπιονς λίγκ για το τί έχω αλλάξει..
Πρακτικά μόνο το σασί έχει μείνει το ίδιο στην δεκαετία..

Τότε βρήκες γερό μπελά.

BMWUrban
07-06-22, 22:23
Οι πρώτοι πολλαπλασιαστές ήταν για πέταμα και υπάρχει οδηγία αντικατάστασης τους στο service.

Το δικό μου 318ci N42B20 του 2002 μέχρι και τα 115.000 χλμ. (τέλος του 2013) που έσκασε ο 4ος δεν είχε αλλάξει παλλαπλασιαστές. Άλλαξα μόνο τον έναν και έκανα άλλα 1.000 χλμ περίπου και έσκασε και ο πρώτος. Έβαλα έναν μεταχειρισμένο που είχε ο φίλος Τάσος και μετά από 500 χλμ άρχισε πάλι να ρετάρει. Τους άλλαξα όλους με νέους και βλέπουμε. Έκανα λάθος εγώ που δεν τους άλλαξα όλους με την μία. Σιγά το πρόβλημα μετά από 11 χρόνια και 115.000 χλμ.

Στην ερώτηση του Νίκου αν το προσέχουν η απάντηση είναι απλή.
Ακολουθούν ότι λέει η bmw στα service το οποίο είναι ένα τραγικό λάθος του marketing.

Όσοι δεν ακολούθησαν την λογική αλλάζω λάδια κάθε 25.000 χλμ. αλλά κάθε 10.000 πχ δεν είχαν προβλήματα γιατί? Όσοι αλλάζουν υγρά στο διαφορικό και το σαζμάν δεν έχουν προβλήματα γιατί?

Ένα άλλο παράδειγμα:
Στα ξένα forum τα ίδια μοτέρ έχουν πολύ λιγότερα προβλήματα με τα μπεκ.
Γιατί? Τι διαφορετικό έχουν εκεί?

α) βενζίνη
β) βενζίνη ή
γ) βενζίνη

Αγαπητέ tralas στέιλε μου τα στοιχεία του συνεργείου με ένα ΡΜ

116D μοντελο 2014 με 185.000 χλμ δεν εχει κανει κιχ!
Λαδια αλλαζω ανα 25.000-30.000 χλμ στο ετος καθως κανω αρκετα χιλιομετρα.

8 χρονια το αμαξι, κανενα προβλημα! Σκυλος!

Μεση καταναλωση 4.8 λιτρα.

BMW Power
08-06-22, 06:44
116D μοντελο 2014 με 185.000 χλμ δεν εχει κανει κιχ!
Λαδια αλλαζω ανα 25.000-30.000 χλμ στο ετος καθως κανω αρκετα χιλιομετρα.

8 χρονια το αμαξι, κανενα προβλημα! Σκυλος!

Μεση καταναλωση 4.8 λιτρα.

Τα μοτέρ πετρελαίου δεν έχουν τα προβλήματα των βενζινοκινητήρων και καμία σχέση βέβαια σε λειτουργία.