PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναλογία αέρα/καυσίμου σε κινητήρα n43b20


anthropas7
21-10-16, 19:38
Πριν κάποιους μήνες μου άναψε λαμπάκι για αισθητήρα νοξ. Ψάχνοντας και διαβάζοντας για την λειτουργία του είδα πως η βλάβη του δεν επιτρέπει στον κινητήρα να δουλέψει σε κατάσταση φτωχού μίγματος(λ>1) και δουλεύει στοιχειομετρικά με αποτέλεσμα αυξημένη κατανάλωση και ρύπους. Έκανα μετρηση στο μίγμα μέσω των δεδομένων που δίνει η ecu και όντως το αμάξι δούλευε με λ=1 σε ομαλή λειτουργία.

Λόγω υψηλού κόστους ανταλλακτικού προσπάθησα να καταργήσω τον αισθητήρα νοξ απο την ecu σε έναν προγραμματιστή και το μόνο που κατάφερα ήταν να μην εμφανίζεται η βλάβη του νοξ καθώς το αυτοκίνητο δούλευε πάλι στοιχειομετρικά(λ=1)

Έκανα λοιπόν επαναφορά του εργοστασιακού λογισμικού, το οποίο είναι και πρόσφατα ενημερωμένο απο την bmw, άλλαξα τον χαλασμένο αισθητήρα νοξ και έκανα επαναφορά στα δεδομένα του εγκεφάλου και ενημέρωση του για αλλαγή νοξ. Το αποτέλεσμα είναι μετά απο 20-30 χιλιόμετρα που έχω κάνει να μην εμφανίζεται κάποια βλάβη στην ecu αλλα η αναλογία αέρα καυσίμου παραμένει στοιχειομετρική.

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να επηρεάζει τη λειτουργία του κινητήρα και να μην τον αφήνει να δουλέψει με λ>1 όπως και είναι σχεδιασμένος να δουλεύει; Εγώ υποψιάζομαι τον καταλύτη που βρίσκεται πριν τον αισθητήρα νοξ αλλά φαντάζομαι θα άναβε ένδειξη βλάβης.

rapid_fast
24-10-16, 17:00
Χωρίς φορτίο δεν νομίζω οτι μπορείς να δείς σωστές ενδείξεις στον Λ...

anthropas7
24-10-16, 17:56
Τις ενδείξεις τις βλέπω μέσω ενός αντάπτορα που συνδέω στη θύρα obd του οχήματος και παρακολουθώ τις τιμές που μου δείχνει εν κινήσει. Μάλιστα μου δείχνει και την τιμή του Λ που δίνει εντολή η ecu(command)
αλλά και αυτή που μετράει ο αισθητήρας Λ (measured)
Οι τιμές που βλέπω είναι σε κατάσταση ήπιας επιτάχυνσης afr=14,7 και σε πλήρη επιταχυνση κοντά στο afr=12,5 και νομίζω στιγμιαία μπορεί να πέσει και πιο κάτω κοντά στον κόφτη.

rapid_fast
25-10-16, 17:19
Τις ενδείξεις τις βλέπω μέσω ενός αντάπτορα που συνδέω στη θύρα obd του οχήματος και παρακολουθώ τις τιμές που μου δείχνει εν κινήσει. Μάλιστα μου δείχνει και την τιμή του Λ που δίνει εντολή η ecu(command)
αλλά και αυτή που μετράει ο αισθητήρας Λ (measured)
Οι τιμές που βλέπω είναι σε κατάσταση ήπιας επιτάχυνσης afr=14,7 και σε πλήρη επιταχυνση κοντά στο afr=12,5 και νομίζω στιγμιαία μπορεί να πέσει και πιο κάτω κοντά στον κόφτη.

Ξέρω οτι γίνομαι κουραστικός..
Αλλά μετρούσες και στο παρελθόν και έβλεπες κάτι διαφορετικό?
Ανέβαινε ο λ στο 1,8 και στο 2,5?
Και ποιόν κοιτάζεις, τον bank1 ή τον bank 2??

anthropas7
25-10-16, 21:09
Καθόλου κουραστικός δε γίνεσαι φίλε και σε ευχαριστώ που προσπαθείς να με βοηθήσεις. Δυστυχώς πριν εμφανιστεί το πρόβλημα με τον nox δεν το είχα μετρήσει αλλά μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα ένα άρθρο που εξηγεί την λειτουργία φτωχού μίγματος και έχει ως παράδειγμα το δικό μου μοτερ. Εκεί δείχνει πως σε κατάσταση φτωχού μίγματος δουλεύει με air fuel ratio απο 18 εως 28 ενώ όταν γεμίσει ο καταλύτης οξείδια δουλεύει χοντρικά κοντά στο 12 για να τον καθαρίσει. Επισυνάπτω και το άρθρο που εξηγεί τη λειτουργία φτωχού μίγματος πολύ αναλυτικά

rapid_fast
26-10-16, 15:13
Διάβασα το άρθρο με προσοχή..
Δεν μου δημιουργεί κάποια απορία, είναι ξεκάθαρο..
Βέβαια νομίζω έχεις παρεξηγήσει μερικά πράγματα..
Διάβασα και το εγχειρίδιο του αισθητήρα λ που φοράει το αυτοκίνητο σου..
Ο οποίος μπορεί να μετρήσει απο λ=0,7 μέχρι σκέτο οξυγόνο (άρα περίπου 16-20).
Η τιμή που βλέπεις είναι μιλιαμπέρ, και περνάνε μέσω χάρτη χαρτογράφισης στην DME.
Στην στοιχειομετρική, η τιμή που πρέπει να βλέπεις είναι 0. Αν βάλεις εξωτερικό μετρητή
καυσαερίων θα έχει λ=2!! (όχι δεν κάνω λάθος 2)
Στο φτωχό μείγμα πρέπει να βλέπεις απο 0 μέχρι 1. Οσο πιο κοντά στο 1, τόσο
πιο φτωχό είναι το μείγμα. Αυτό λογικά θα το δείς μόνο σε άφημα του πετάλ.
Και στο πλούσιο να βλέπεις αρνητικά νούμερα..
Δηλαδή, όταν εξωτερικός μετρητής δίνει λ=0,7 εσύ πρέπει να βλέπεις -2 μέχρι 0.
Απο την χαρτογράφηση καθορίζεται φυσικά και αν το λ=0,7 είναι -2 μέσα στο διαγνωστικό, αν το λ=0,8 είναι -1,5 στο διαγνωστικό κλπ
Δείγμα λαμβάνει κάθε 100ms και κάνει διόρθωση. Βλέπεις τον μέσο όρο των καύσεων.
Οι τιμές του λ που κοιτάζεις δεν είναι οξυγόνο,
Νομίζω πρέπει να βρείς μια παρατεταμένη ανηφόρα, να έχεις μια ταχύτητα μεγαλύτερη στο κιβώτιο, και να δείς τι μέτρηση θα σου δώσει.

anthropas7
26-10-16, 20:56
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μου έδωσες. Οπότε καταλαβαίνω πως θα πρέπει να κάνω μια μέτρηση καυσαερίων σε συνεργείο για να δω τις πραγματικές ενδείξεις του Λ και όχι τις τιμές που μου δείχνει απο την obd.
Επίσης να επισημάνω πως οι μετρήσεις γίνονται μέσω της εφαρμογής torque pro για android και ενός bluetooth adapter που συνδέω στην obd.
Τις τιμές για το afr που μου δίνει δεν ξέρω από που τις διαβάζει(φαντάζομαι απο τον λ) αλλά συγκριτικά με χαλασμένο αισθητήρα nox και μετά με τον καινούριο δεν άλλαξαν καθόλου. Επίσης δεν παρατηρώ τον κύκλο μεταξύ φτωχού μίγματος και πλούσιου (LNT regeneration) όπως λέει το άρθρο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο της bmw, που παρεπιπτόντως ήταν το μόνο που βρήκα άνθρωπο που ήξερε ακριβώς πως λειτουργεί ο αισθητήρας νοξ, έκανε reset σε όλες τις αποθηκευμένες βλάβες και παραμέτρους του εγκεφάλου και σαν επόμενο βήμα μου πρότεινε τον επαναπρογραμματισμό του μήπως έχει γίνει κάτι λάθος απο εκεί. Όταν το πάω θα κάνουμε πρώτα μέτρηση στα καυσαέρια μήπως και δουλεύει όντως φτωχά αλλά εγώ βλέπω λάθος παραμέτρους.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου και θα ενημερώσω όταν έχω κάποια εξέλιξη

rapid_fast
27-10-16, 13:00
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μου έδωσες. Οπότε καταλαβαίνω πως θα πρέπει να κάνω μια μέτρηση καυσαερίων σε συνεργείο για να δω τις πραγματικές ενδείξεις του Λ και όχι τις τιμές που μου δείχνει απο την obd.
Επίσης να επισημάνω πως οι μετρήσεις γίνονται μέσω της εφαρμογής torque pro για android και ενός bluetooth adapter που συνδέω στην obd.
Τις τιμές για το afr που μου δίνει δεν ξέρω από που τις διαβάζει(φαντάζομαι απο τον λ) αλλά συγκριτικά με χαλασμένο αισθητήρα nox και μετά με τον καινούριο δεν άλλαξαν καθόλου. Επίσης δεν παρατηρώ τον κύκλο μεταξύ φτωχού μίγματος και πλούσιου (LNT regeneration) όπως λέει το άρθρο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο της bmw, που παρεπιπτόντως ήταν το μόνο που βρήκα άνθρωπο που ήξερε ακριβώς πως λειτουργεί ο αισθητήρας νοξ, έκανε reset σε όλες τις αποθηκευμένες βλάβες και παραμέτρους του εγκεφάλου και σαν επόμενο βήμα μου πρότεινε τον επαναπρογραμματισμό του μήπως έχει γίνει κάτι λάθος απο εκεί. Όταν το πάω θα κάνουμε πρώτα μέτρηση στα καυσαέρια μήπως και δουλεύει όντως φτωχά αλλά εγώ βλέπω λάθος παραμέτρους.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου και θα ενημερώσω όταν έχω κάποια εξέλιξη

Οι τιμές που βλέπεις είναι λογικά απο τον χάρτη της DME.
Ο Nox είναι μετά, και δεν εμπλέκεται ακόμα και αν χαλάσει, παρά μόνο σε ενημέρωση
και ύπαρξη καυσαερίων.
Φυσικά και δεν θα σε αφήνει η DME για φτωχό μείγμα, αλλά κατά τα άλλα καμία διαφορά στην απόδοση.
Το ματζαφλέρι που χρησιμοποιείς είναι ενα καλό παιγνιδάκι αλλά μέχρι εκεί αν μου επιτρέπεις..
Ενα σοβαρό διαγνωστικό όπως αυτό που έχω και κάνει 900 έτσι για την πλάκα
είναι άλλου είδους εργαλείο..

Extacy156
27-10-16, 13:19
φιλε επειδη χρησημοποιω και εγω το torque pro ποιες ενδείξεις μετρας?

anthropas7
28-10-16, 02:26
φιλε επειδη χρησημοποιω και εγω το torque pro ποιες ενδείξεις μετρας?

Έβγαλα ένα screenshot για να τα δεις πιο κατανοητά

anthropas7
02-11-16, 19:09
Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα για επαναπρογραμματισμο και διερεύνηση του θέματος με την αναλογία καυσίμου σε συνεργείο bmw που ο ηλεκτρολόγος με έπεισε πως ήξερε την λειτουργία του ν43. Μετά από επαναπρογραμματισμο στην τελευταία έκδοση(που ήδη είχε) πάλι δούλευε στοιχειομετρικα και μου είπε ο ηλεκτρολόγος πως προφανώς έχει καταργηθεί από την bmw μέσω αναβάθμισης του software η λειτουργία φτωχού μιγματος και η μόνη περίπτωση να δουλέψει φτωχά είναι επαναφορά στην πρώτη έκδοση του κάτι το οποίο μου πρότεινε να το αποφύγω. Αν ισχύει αυτό υποθέτω πως άδικα αλλάζουμε πλέον τον αισθητήρα νοξ καθώς δεν προκαλεί κάποια δυσλειτουργία. Καλό θα ήταν βέβαια για να έχουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα να είχαμε μέτρηση μιγματος και απο άλλο αυτοκίνητο με ν43 μοτέρ

rapid_fast
03-11-16, 10:32
Πήγα το αυτοκίνητο σήμερα για επαναπρογραμματισμο και διερεύνηση του θέματος με την αναλογία καυσίμου σε συνεργείο bmw που ο ηλεκτρολόγος με έπεισε πως ήξερε την λειτουργία του ν43. Μετά από επαναπρογραμματισμο στην τελευταία έκδοση(που ήδη είχε) πάλι δούλευε στοιχειομετρικα και μου είπε ο ηλεκτρολόγος πως προφανώς έχει καταργηθεί από την bmw μέσω αναβάθμισης του software η λειτουργία φτωχού μιγματος και η μόνη περίπτωση να δουλέψει φτωχά είναι επαναφορά στην πρώτη έκδοση του κάτι το οποίο μου πρότεινε να το αποφύγω. Αν ισχύει αυτό υποθέτω πως άδικα αλλάζουμε πλέον τον αισθητήρα νοξ καθώς δεν προκαλεί κάποια δυσλειτουργία. Καλό θα ήταν βέβαια για να έχουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα να είχαμε μέτρηση μιγματος και απο άλλο αυτοκίνητο με ν43 μοτέρ

Αυτό που ο άλλος ξέρει, αλλά εικάζει μου αρέσει πάρα πολύ..
Δεν μπορεί να αλλάξει το software η bmw και να μην λειτουργεί ο κινητήρας σύμφωνα με τα πρότυπα EURO που έχει πάρει έγκριση τύπου..
Εκτός αν ξαναπεράσει τον έλεγχο των καυσαερίων και λάβει έγκριση τύπου εκ νέου για τον κινητήρα με τα νέα καυσαέρια στην ίδια κλάση με πρίν..
Αν όχι, αλλάζει αυτομάτως και ο τύπος του κινητήρα.
Συνεπώς θα είναι υποχρεωμένη να προβεί σε αντικατάσταση κινητήρων ή συστήματος εξατμίσεων σε όλα το οχήματα που έχει πουλήσει με αυτό το μοτέρ αλλάζοντας ταυτόχρονα και τις άδειες κυκλοφορίες σε όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν.
Οπως καταλαβαίνεις, μια τέτοια εικασία με τέτοιες προεκτάσεις, είναι λάθος ακόμα και να ξεστομίζεται απο έναν μηχανικό.
Φτωχά δουλεύει ο κινητήρας σου μόνο όταν το φορτίο στον κινητήρα είναι ελάχιστο.
Πράγμα που δεν μπορείς να ανακαλύψεις παρά μόνο όταν είσαι σε μεγάλη κατηφόρα
και πιέζεις ελάχιστα το πετάλ του γκαζιού..
Τονίζω ξανα.
Ο Νοχ είναι εκεί για συγκεκριμένο λόγο, δείχνεις να μη το έχεις καταλάβει.
Οταν τα καυσαέρια σου είναι υπέρθερμα, έχεις σωματίδια. Αυτά πρέπει να ελεγχθούν και να σταματήσουν με κάποιον τρόπο.
Αυτός είναι ο τρόπος.
Μέτρηση μείγματος με αμάξι στην ράμπα μην περιμένεις άδικα..
Δεν θα δείς τίποτε διαφορετικό απο το στοιχειομετρικό και τέλος..
Η μόνη περίπτωση μη στοιχειομετρικής καύσης εν στάση είναι όταν το όχημα είναι κρύο.

anthropas7
03-11-16, 15:09
Αφορμή για να ψάξω όλη αυτή την ιστορία ήταν να βρώ τον λόγο για τον οποίο πρέπει να αλλάξω τον nox και ποιά οφέλη θα έχω. Αυτό που διαπίστωσα με μετρήσεις στην πορεία και όχι σε ράμπα είναι πως δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην λειτουργία του αυτοκινήτου πριν και μετά την αλλαγή.
Αν έχει καταργηθεί η λειτουργία φτωχού μίγματος απο την αλλαγή software δεν μπορώ να το ξέρω απλώς ανέφερα τα όσα μου είπε ο τεχνικός. Η μόνη επιβεβαίωση σε αυτό θα ήταν να γυρίσω το software σε προηγούμενη έκδοση(που δεν το θεωρώ σωστό) και τότε να δουλέψει φτωχά. Συμφωνώ και εγώ σε αυτό που λες και μου φαίνεται ακραίο να έχει γίνει αυτή η αλλαγή αλλά χωρίς να ξέρω αν όντως αλλάζει κατηγορία euro η κατα πόσο αλλάζουν τα καυσαέρια δεν μπορώ να το αντικρούσω με βεβαιότητα.
Σχετικά με την φτωχή λειτουργία δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με αυτό που λες για το ελάχιστο φορτίο καθώς δεν είμαι μηχανικός αλλά στο άρθρο που επισύναψα σε προηγούμενο ποστ δείχνει φτωχότερο μίγμα του στοιχειομετρικού από μηδενικό φορτίο μέχρι και σχεδόν 60% engine load. Δεν γνωρίζω την αξιοπιστία του άρθρου απλώς το αναφέρω.
Εν κατακλείδι μένω με το αυτοκίνητο να δουλεύει ως έχει αφού δεν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα και αφήνω τις αναζητήσεις φτωχού μίγματος στην άκρη. Σε ευχαριστώ rapid_fast για τον χρόνο και τις γνώσεις που προσέφερες για ένα θέμα που είναι κάπως εξειδικευμένο ακόμα και για συνεργεία.

rapid_fast
04-11-16, 11:57
Αφορμή για να ψάξω όλη αυτή την ιστορία ήταν να βρώ τον λόγο για τον οποίο πρέπει να αλλάξω τον nox και ποιά οφέλη θα έχω. Αυτό που διαπίστωσα με μετρήσεις στην πορεία και όχι σε ράμπα είναι πως δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην λειτουργία του αυτοκινήτου πριν και μετά την αλλαγή.
Αν έχει καταργηθεί η λειτουργία φτωχού μίγματος απο την αλλαγή software δεν μπορώ να το ξέρω απλώς ανέφερα τα όσα μου είπε ο τεχνικός. Η μόνη επιβεβαίωση σε αυτό θα ήταν να γυρίσω το software σε προηγούμενη έκδοση(που δεν το θεωρώ σωστό) και τότε να δουλέψει φτωχά. Συμφωνώ και εγώ σε αυτό που λες και μου φαίνεται ακραίο να έχει γίνει αυτή η αλλαγή αλλά χωρίς να ξέρω αν όντως αλλάζει κατηγορία euro η κατα πόσο αλλάζουν τα καυσαέρια δεν μπορώ να το αντικρούσω με βεβαιότητα.
Σχετικά με την φτωχή λειτουργία δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με αυτό που λες για το ελάχιστο φορτίο καθώς δεν είμαι μηχανικός αλλά στο άρθρο που επισύναψα σε προηγούμενο ποστ δείχνει φτωχότερο μίγμα του στοιχειομετρικού από μηδενικό φορτίο μέχρι και σχεδόν 60% engine load. Δεν γνωρίζω την αξιοπιστία του άρθρου απλώς το αναφέρω.
Εν κατακλείδι μένω με το αυτοκίνητο να δουλεύει ως έχει αφού δεν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα και αφήνω τις αναζητήσεις φτωχού μίγματος στην άκρη. Σε ευχαριστώ rapid_fast για τον χρόνο και τις γνώσεις που προσέφερες για ένα θέμα που είναι κάπως εξειδικευμένο ακόμα και για συνεργεία.
Στο δρόμο, σε κατηφόρα, τί σου δείχνει..
Σε δρόμο, σε ευθεία, που δεν έχει ανηφόρα ούτε κατηφόρα και πάς σταθερά με τάσεις
να χάνεις χιλιόμετρα, τί σου δείχνει?
(στις συνθήκες που σου λέω, 100% δεν έχεις στοιχειομετρική καύση)
Το θέμα είναι, πόσο γρήγορα το πιάνει το πρόγραμμα παρακολούθησης που έχεις?
Ποιό είναι το sampling rate? Μήπως σου δείχνει μέσο όρο ας πούμε?
Βλέπεις διαφορά στο μείγμα / κύλινδρο?
Ας πούμε, κατά την επιτάχυνση, ΚΑΘΕ κύλινδρος έχει διαφορετικό φορτίο, γιατί
κάθε θάλαμος είναι διαφορετικός και κάθε καυση διαφορετική..
Για παράδειγμα, στο δικό μου που κοιτούσα ρελαντί, είχε διαφορά στροφών απο κύλινδρο
σε κύλινδρο που έφτανε μέχρι 25 στροφές.
Εχει τέτοια δυνατότητα όμως το πρόγραμμα που έχεις?>
Οταν το αμάξι είναι απολύτως κρύο και βάζεις μπρός, τί σου δείχνει το πρόγραμμα σου?
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ αυτό..
Μπορείς να μου ανεβάσεις ένα screenshot?

anthropas7
05-11-16, 18:40
Δε μου δείχνει ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο. Σε κατηφόρα με ελάχιστο γκάζι μέχρι AFR(m)=15,10 μου έδειξε αλλά δεν μπόρεσα να το βγάλω. Πάντως επειδή τελευταία το παρατηρώ συνεχώς το AFR(c) δεν περνάει το 14.8 ποτέ. To AFR(m) μόνο όταν αφήνω γκάζι
Τα screenshots που έβγαλα είναι
04.45 : Στο ρελαντί με ζεσταμένο κινητήρα
55.12 : Σε κατηφόρα με ταχύτητα χωρίς να πατάω γκάζι και στροφές στον κινητήρα πάνω απο 2000
20.56 : Στο ρελαντί με κρύο κινητήρα
AFR(c) είναι το command και AFR(m) είναι το measured

peter79
07-11-16, 11:03
Αυτό που ο άλλος ξέρει, αλλά εικάζει μου αρέσει πάρα πολύ..
Δεν μπορεί να αλλάξει το software η bmw και να μην λειτουργεί ο κινητήρας σύμφωνα με τα πρότυπα EURO που έχει πάρει έγκριση τύπου..
Εκτός αν ξαναπεράσει τον έλεγχο των καυσαερίων και λάβει έγκριση τύπου εκ νέου για τον κινητήρα με τα νέα καυσαέρια στην ίδια κλάση με πρίν..
Αν όχι, αλλάζει αυτομάτως και ο τύπος του κινητήρα.
Συνεπώς θα είναι υποχρεωμένη να προβεί σε αντικατάσταση κινητήρων ή συστήματος εξατμίσεων σε όλα το οχήματα που έχει πουλήσει με αυτό το μοτέρ αλλάζοντας ταυτόχρονα και τις άδειες κυκλοφορίες σε όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν.
Οπως καταλαβαίνεις, μια τέτοια εικασία με τέτοιες προεκτάσεις, είναι λάθος ακόμα και να ξεστομίζεται απο έναν μηχανικό.
Φτωχά δουλεύει ο κινητήρας σου μόνο όταν το φορτίο στον κινητήρα είναι ελάχιστο.
Πράγμα που δεν μπορείς να ανακαλύψεις παρά μόνο όταν είσαι σε μεγάλη κατηφόρα
και πιέζεις ελάχιστα το πετάλ του γκαζιού..
Τονίζω ξανα.
Ο Νοχ είναι εκεί για συγκεκριμένο λόγο, δείχνεις να μη το έχεις καταλάβει.
Οταν τα καυσαέρια σου είναι υπέρθερμα, έχεις σωματίδια. Αυτά πρέπει να ελεγχθούν και να σταματήσουν με κάποιον τρόπο.
Αυτός είναι ο τρόπος.
Μέτρηση μείγματος με αμάξι στην ράμπα μην περιμένεις άδικα..
Δεν θα δείς τίποτε διαφορετικό απο το στοιχειομετρικό και τέλος..
Η μόνη περίπτωση μη στοιχειομετρικής καύσης εν στάση είναι όταν το όχημα είναι κρύο.

+1000000 :ylsuper: