PDA

Επιστροφή στο Forum : Εργοστασιακή ανάρτηση Ε36 - απορία


6ylinder
28-10-16, 17:02
Έχεις κανείς την εργοστασιακη ανάρτηση στο Ε36 του; Αμορτισέρ κ ελατήρια απλά ή μ-πακ; Ακόμα καλύτερα θα ήταν να είχε αμορτισέρ εμπορίου.

Έχω πλέον απελπιστεί. Έχω πάνω στο αυτοκίνητο εργοστασιακά ελατήρια κ αντιστρεπτικές μ-πακ. Αμορτισέρ είχα sachs advantage. Με τον ανωτέρω συνδυασμό ο πίσω άξονας ήταν τελείως κατσίκι. Ο μπροστινός μια χαρά. Η απόσβεση του πίσω άξονα ήταν πολύ απότομη. Ήταν απλά τραγικό.

Είπα από περιέργεια να αλλάξω μόνο τα πίσω αμορτισέρ με τα απλά sachs super touring, θεωρώντας ότι τα αμορτισέρ φταίνε για τη συμπεριφορά του πίσω άξονα.

Αποτέλεσμα; Βελτιώθηκε...αλλά λίγο. Ο πίσω άξονας παραμένει χοροπηδηχτός. Είναι άξιο απορίας πως με μπροστινά advantage κ πίσω super touring, ο πίσω άξονας είναι αρκετά πιο σκληρός από τον εμπρός. .

Αν έχει κάποιος εμπειρία από εργοστασιακά αμορτοσέρ τύπου sachs, bilstein κλπ, έχει παρατηρήσει κάτι ανάλογο;

Να σημειώσω ότι τα πίσω αμορτισέρ σε sachs τουλάχιστον είναι τα ίδια για Ε36 και Ε46.

BMW Power
28-10-16, 22:15
Κάτι παίζει με τα ελατήρια. Δεν είναι σωστά ή είναι κομμένα.

6ylinder
28-10-16, 22:39
Είναι τσεκαρισμένα με κωδικό κ μετρημένο το ελεύθερο ύψος τους σε mm σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή (έχω τα γμήσια χαρακτηριστικά των ελατηρίων από το αρχείο της bmw, μου τα έστειλαν από Γερμανία). Κ χωρίς μέτρημα πάντως φαίνεται καθαρά ότι δεν είναι κομμένα.

gearboxer
28-10-16, 22:42
Τι λάστιχα φοράς πίσω Μήτσο και τί πίεση βάζεις; Βάσεις άλλαξες μαζί με τα αμορτισέρ;

6ylinder
28-10-16, 22:50
205/55/16. 2,3 πίεση. Βάσεις είχα αλλάξει προληπτικά, δεν ήταν πρόβλημα.

LEO328
29-10-16, 09:44
Μηπως να δοκιμαζες πισω τα λαστιχενια στηριγματα απο ε46 14.5 mm?
Μηχανικος το εχει παει βολτα?τι ειπε?
Παντως και με superturing και ακομα κατσικι κατι γινεται εκει πισω..

tasos.kamv
29-10-16, 09:54
Θα τον πάω το απόγευμα βολτάκι τον αγαπητό Μητς με το 46άρι, με τα κίτρινα bilstein, και θα ισιώσει... :pimp:

6ylinder
29-10-16, 10:17
Λεο, εχω τα 10αρια ή τα 14,5. Δεν θυμαμαι ποια με σιγουρια. Οπως κ να εχει...ακομα κ τα 5αρια να ειχα, δεν μπορει να φταιει αυτο. Τασαρε το δικο σου ειναι αψογο, το θυμαμαι χαρακτηριστικα!
Το μονο που μπορει να ειναι λαθος, ειναι τα ελατηρια να ηταν για station wagon (316-328 εχουν ιδια πισω ελατηρια). Αλλα κ ετσι να ειναι, δεν δικαιολογειται η συμπεριφορα...
Απο Μ3 σιγουρα δεν ειναι.

LEO328
29-10-16, 18:40
Πρεπει να ξερεις τον κωδικο των πισω ελατηριων να τον δουμε στο realoem.μεχρι και το γαμπριο νομιζω ειναι πιο ενισχυμενα.
Αλλιως δεν βγαζουμε ακρη..

LEO328
29-10-16, 18:43
Αλλιως με σωστα ελατηρια,sachs supertouring και καινουργιες βασεις ετοιμασου για καφε και test drive..θελω να το ακουσω πως δουλευει...

6ylinder
29-10-16, 22:59
Λεο δυστυχώς δεν κράτησα τον κωδικό των ελατηρίων. Θυμάμαι όμως ότι όταν τον έψαχνα στο realoem δεν υπήρχε. Αυτό συμβαίνει συχνά για τα πίσω ελατήρια, έχουν αλλάξει κωδικούς στα χρόνια. Εγώ επιβεβαίωσα από ξένο φόρουμ τον κωδικό και από ebay. Απλά ότι ήταν μ-πακ. Αλλά όχι αν ήταν κάμπριο πχ.

Ίσως περιμένω λίγες μέρες μήπως μαλακώσουν και τα αμορτισέρ. Γιατί βελτιώθηκε με τα αμορτισέρ, απλά όχι όσο περίμενα.

MarinosE46
30-10-16, 04:27
Λεο δυστυχώς δεν κράτησα τον κωδικό των ελατηρίων. Θυμάμαι όμως ότι όταν τον έψαχνα στο realoem δεν υπήρχε. Αυτό συμβαίνει συχνά για τα πίσω ελατήρια, έχουν αλλάξει κωδικούς στα χρόνια. Εγώ επιβεβαίωσα από ξένο φόρουμ τον κωδικό και από ebay. Απλά ότι ήταν μ-πακ. Αλλά όχι αν ήταν κάμπριο πχ.

Ίσως περιμένω λίγες μέρες μήπως μαλακώσουν και τα αμορτισέρ. Γιατί βελτιώθηκε με τα αμορτισέρ, απλά όχι όσο περίμενα.

Προσωπική μου γνώμη είναι να δοκιμάσεις με μικρότερη πίεση ελαστικών.Στο 46άρι μου με bilstein sprint,ελατήρια schnitzer και 34psi που είναι η προτεινόμενη πίεση για τα ελαστικά που φοράω,επαναφέρει τόσο γρήγορα που σε εγκάρσιες ανωμαλίες αν πηγαίνεις σβέλτα,το χάνεις το αυτοκίνητο πίσω.Οσο παλιώνουν δε τα λάστιχα το φαινόμενο γίνεται εντονότερο.Με 32 psi όμως,εχει σημαντική διαφορά προς το καλύτερο.

6ylinder
30-10-16, 10:40
Δεν είναι θέμα πιέσεων. Εσύ δεν έχεις εργοστασιακή ανάρτηση στο αυτοκίνητο. Εγώ έχω εργοστασιακά τα πάντα εκτός των αμορτισέρ, που θεωρούνται όμως σαν εργοστασιακής αντικατάστασης.
Εξάλλου υπήρχαν κ φορές που τα λάστιχά μου είχαν χάσει πίεση.

MarinosE46
30-10-16, 11:26
Δεν είναι θέμα πιέσεων. Εσύ δεν έχεις εργοστασιακή ανάρτηση στο αυτοκίνητο. Εγώ έχω εργοστασιακά τα πάντα εκτός των αμορτισέρ, που θεωρούνται όμως σαν εργοστασιακής αντικατάστασης.
Εξάλλου υπήρχαν κ φορές που τα λάστιχά μου είχαν χάσει πίεση.

αυτή τη συμπεριφορά την είχε το αυτοκίνητό σου από όταν το πήρες ή άλλαξες κάτι και έγινε το πίσω μέρος νευρικό?

6ylinder
30-10-16, 11:48
Όταν το πήρα είχε bilstein b8 με χοντρό καλάμι. Τα ελατήρια που είχε πίσω ήταν από Ford Scorpio (θεός φυλάξει)!!!
Τότε ήταν χειρότερος ο πίσω άξονας.

Μετά έβαλα ελατήρια μ-πακ κ sachs advantage. Μπροστά έγινε πολύ καλό. Πίσω βελτιώθηκε αλλά λίγο. Έφυγε το κοπάνημα, έμεινε το χοροπήδημα. Τώρα βελτιώθηκε, δεν μπορώ να πω, αλλά κάτι δεν πάει καλά...
Υπάρχουν ανωμαλίες που όταν τις περνάει, λες ότι κάτι δεν είναι σωστό...έχει απότομη αναπήδηση, όπως κ κάθισμα...

gearboxer
30-10-16, 22:42
Στη διάθεσή σου ελατήρια Eibach pro street για δοκιμή. Τα είχα επάνω πριν βάλω Mpack

6ylinder
31-10-16, 15:00
Γιάννη ευχαριστώ, αλλά πλέον είμαι εκτός Αθηνών.