PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 ρετάρισμα στο ρελαντί κ όχι μόνο!!!


vlachosarv
15-11-16, 23:16
Κατ' αρχάς καλησπέρα σε όλους.
Πριν μου προτείνετε να διαβάσω παρόμοια threads να σας προλάβω κ να σας πω ότι το έκανα.
Κατά δεύτερον έχω ένα Ε46 facelift Ν40Β16Α 1.6 115hp 183.000 χλμ...

Το πρόβλημα: Στο ρελαντί το αμάξι ρετάρει. Τρέμει σταδιακά αυξανόμενα. Δίνω γκάζι συνέρχεται αλλά όταν πέφτουν οι στροφές ξανά το ίδιο. Δεν το κάνει πάντα αλλά η συχνότητα εμφάνισης έχει αυξηθεί. Την προηγούμενη βδομάδα είπαμε με το μηχανικό να πάρουμε ένα πολλαπλασιαστή κ να δοκιμάσουμε να τον αλλάζουμε σε κάθε κύλινδρο μιας κ μου είπε ότι το ρετάρισμα αυτό δικαιολογείται μόνο με "φτωχό ρεύμα" ή "φτωχό μίγμα λόγω ρεύματος. Με τα πολλά κάηκαν όλοι κ τους άλλαξα όλους κ τα μπουζί!!! Το πρόβλημα δε διορθώθηκε...!Είπαμε να κάνουμε καθαρισμό στα μπεκ για να δούμε αν στρώσει μιας κ ο μηχανικός είδε ανομοιότητες στα μπουζί (άλλο πιο μαύρο, άλλο πιο φαγωμένο κτλ.) αν κ είχαν λιγότερα από 16.000 χλμ...Αυτό δεν έχει γίνει ακόμη.

Να σας πω επίσης, ότι το πήγα σε 2 διαγνωστικά εξειδικευμένων συνεργείων κ τα 2 μου έβγαλαν αισθητήρα λάμδα και λουφτ χωρίς να έχει ανάψει το check engine (πότε ανάβει αυτό το λαμπάκι;)...Μου είπε ο μηχανικός πως επειδή παίρνει λιγότερο ρεύμα άρα μικρότερο σπινθήρα άρα φτωχότερο μίγμα μπερδεύει ο λάμδα και το λουφτ γι'αυτό κ πήγαμε προς τη λύση των πολλ/των...

Επίσης, το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι όταν ρετάρει στο ρελαντί κ κινούμαι στις 2.000 στροφές κ μόνο (όχι πιο χαμηλά) με λίγο γκαζάκι το αμάξι κάνει bunny hops εν κινήσει σαν να μπερδεύει άσχημα όμως....!!!!!!! Πρέπει να του δώσω αρκετό γκαζάκι για να ξεμπερδέψει.

Διάβασα σε άλλο ποστ για δευτερεύον σωληνάκι κι ότι μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο...

Ερώτηση 1: Μπορεί να ισχύει η γνώμη του μηχανικού για τη θεωρία με τους πολλ/τες;
Ερώτηση 2: Αν όντως φταίει ο λάμδα ή το λουφτ ή κ τα 2 θα οδηγούσε κάτι τέτοιο σε ρετάρισμα;
Ερώτηση 3: Γιατί κάνει bunny hops συγκεκριμένα στις 2.000 στροφές κ όχι πιο χαμηλά; Γιατί μπερδεύει μόνο εκεί; Η σκέψη μου πηγαίνει κ σε εγκέφαλο...Στέκει κάτι τέτοιο;

Δεν είμαι μηχανικός. Ξέρω κάποια πράγματα απότι έχω διαβάσει. Είμαι όμως πολύ καλός ανιχνευτής προβλημάτων κ ψείρας όσον αφορά τέτοιους είδους προβλήματα. Ακόμη κι αν δεν μπορώ να το φτιάξω θέλω να ξέρω ποιο είν το πρόβλημα.

Όπως κ να έχει θα εκτιμήσω οποιαδήποτε γνώμη κ συνεργασία. Όπως κι εγώ όπου μπορώ να βοηθήσω ξέρω ότι στο συγκεκριμένο φόρουμ θα βρω καλοπροαίρετη βοήθεια ειδικά από ανθρπς που εκτιμούν γενικά το αυτοκίνητο κι όχι μόνο τη "μπέμπα" τους. Ένας τέτοιος είμ κι εγώ. Αρκετά με το μελό....

Καμιά γνώμη-πρόταση-συμβουλή ρε παιδιά;

rapid_fast
16-11-16, 08:59
Ω Θεέ μου...
κάποιο μπέκ είναι κολλημένο και κατουράει..
Τόσο απλά..
Υ.Γ. απλά δεν παίζει να καούν οι πολλαπλασιαστές όταν τους κάνεις τράμπα..
Υ.Γ.2 Παντού σου ρετάρει. Και 5000 να έχεις σταματημένος με σταθερά πατημένο το γκάζι σου ρετάρει...

vlachosarv
16-11-16, 09:07
Καταρχας ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Εσυ δλδ προτεινεις καθαρισμο μπεκ κ ολα θα φτιαξουν;
Επισης αυτο που λες οτι ρεταρει παντου δεν το εχω δει...

compact
16-11-16, 10:28
luft νομιζω!

rapid_fast
16-11-16, 16:41
Καταρχας ευχαριστω για την αμεση απαντηση.
Εσυ δλδ προτεινεις καθαρισμο μπεκ κ ολα θα φτιαξουν;
Επισης αυτο που λες οτι ρεταρει παντου δεν το εχω δει...

Ο καθαρισμός γίνεται για να μπορεί να ψεκάζει το αυτοκίνητο την ποσότητα που πρέπει.
Οταν κολλάει ανοικτό κάποιο μπέκ, είναι σπάνιο με τον καθαρισμό να φτιάξει..
Θέλει μάλλον αντικατάσταση..
Το ένοχο μπέκ είναι στον μόνο κύλινδρο που έχει το κατάμαυρο μπουζί..

MarinosE46
16-11-16, 18:32
Κατ' αρχάς καλησπέρα σε όλους.
Πριν μου προτείνετε να διαβάσω παρόμοια threads να σας προλάβω κ να σας πω ότι το έκανα.
Κατά δεύτερον έχω ένα Ε46 facelift Ν40Β16Α 1.6 115hp 183.000 χλμ...

Το πρόβλημα: Στο ρελαντί το αμάξι ρετάρει. Τρέμει σταδιακά αυξανόμενα. Δίνω γκάζι συνέρχεται αλλά όταν πέφτουν οι στροφές ξανά το ίδιο. Δεν το κάνει πάντα αλλά η συχνότητα εμφάνισης έχει αυξηθεί. Την προηγούμενη βδομάδα είπαμε με το μηχανικό να πάρουμε ένα πολλαπλασιαστή κ να δοκιμάσουμε να τον αλλάζουμε σε κάθε κύλινδρο μιας κ μου είπε ότι το ρετάρισμα αυτό δικαιολογείται μόνο με "φτωχό ρεύμα" ή "φτωχό μίγμα λόγω ρεύματος. Με τα πολλά κάηκαν όλοι κ τους άλλαξα όλους κ τα μπουζί!!! Το πρόβλημα δε διορθώθηκε...!Είπαμε να κάνουμε καθαρισμό στα μπεκ για να δούμε αν στρώσει μιας κ ο μηχανικός είδε ανομοιότητες στα μπουζί (άλλο πιο μαύρο, άλλο πιο φαγωμένο κτλ.) αν κ είχαν λιγότερα από 16.000 χλμ...Αυτό δεν έχει γίνει ακόμη.

Να σας πω επίσης, ότι το πήγα σε 2 διαγνωστικά εξειδικευμένων συνεργείων κ τα 2 μου έβγαλαν αισθητήρα λάμδα και λουφτ χωρίς να έχει ανάψει το check engine (πότε ανάβει αυτό το λαμπάκι;)...Μου είπε ο μηχανικός πως επειδή παίρνει λιγότερο ρεύμα άρα μικρότερο σπινθήρα άρα φτωχότερο μίγμα μπερδεύει ο λάμδα και το λουφτ γι'αυτό κ πήγαμε προς τη λύση των πολλ/των...

Επίσης, το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι όταν ρετάρει στο ρελαντί κ κινούμαι στις 2.000 στροφές κ μόνο (όχι πιο χαμηλά) με λίγο γκαζάκι το αμάξι κάνει bunny hops εν κινήσει σαν να μπερδεύει άσχημα όμως....!!!!!!! Πρέπει να του δώσω αρκετό γκαζάκι για να ξεμπερδέψει.

Διάβασα σε άλλο ποστ για δευτερεύον σωληνάκι κι ότι μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο...

Ερώτηση 1: Μπορεί να ισχύει η γνώμη του μηχανικού για τη θεωρία με τους πολλ/τες;
Ερώτηση 2: Αν όντως φταίει ο λάμδα ή το λουφτ ή κ τα 2 θα οδηγούσε κάτι τέτοιο σε ρετάρισμα;
Ερώτηση 3: Γιατί κάνει bunny hops συγκεκριμένα στις 2.000 στροφές κ όχι πιο χαμηλά; Γιατί μπερδεύει μόνο εκεί; Η σκέψη μου πηγαίνει κ σε εγκέφαλο...Στέκει κάτι τέτοιο;

Δεν είμαι μηχανικός. Ξέρω κάποια πράγματα απότι έχω διαβάσει. Είμαι όμως πολύ καλός ανιχνευτής προβλημάτων κ ψείρας όσον αφορά τέτοιους είδους προβλήματα. Ακόμη κι αν δεν μπορώ να το φτιάξω θέλω να ξέρω ποιο είν το πρόβλημα.

Όπως κ να έχει θα εκτιμήσω οποιαδήποτε γνώμη κ συνεργασία. Όπως κι εγώ όπου μπορώ να βοηθήσω ξέρω ότι στο συγκεκριμένο φόρουμ θα βρω καλοπροαίρετη βοήθεια ειδικά από ανθρπς που εκτιμούν γενικά το αυτοκίνητο κι όχι μόνο τη "μπέμπα" τους. Ένας τέτοιος είμ κι εγώ. Αρκετά με το μελό....

Καμιά γνώμη-πρόταση-συμβουλή ρε παιδιά;

Να τα πάρουμε από την αρχή.Αλλάξατε Μπουζί-πολλαπλασιαστές επειδή κάηκαν.Μεταχειρισμένα μπουζί?Γιατί αναφέρεις ότι είχαν μόλις 16000 χιλιόμετρα.
Δεν έχει δίκιο ο μηχανικός περί φτωχού μείγματος λόγω αφλογιστιών.Οταν έχεις αφλογιστία και έχεις σωστά μπεκ,αυτά συνεχίζουν να ψεκάζουν και έχεις πλούσιο μείγμα (εξού και το μαύρο μπουζί).Εχει δίκιο όμως ότι υπό συνθήκες Λ,MAF επηρεάζονται και μπορεί η βλάβη του ενός να βγάζει βλάβη στο διαγνωστικό και για το άλλο.
Πήγες σε διαγνωστικά και εντόπισαν βλάβη στο maf και στον Λ.Σβήσατε την βλάβη να δείτε αν θα επανεμφανιστεί?Δεν είδαν πόση είναι η εισερχόμενη ροή αέρα?Nομίζω φαίνεται στο διαγνωστικό με το αυτοκίνητο συνδεδεμένο σε αυτό.
Τέλος,η βλάβη σε MAF Ή Λ δε συνοδεύεται απαραίτητα από λαμπάκι EML...

vlachosarv
17-11-16, 11:20
Τα μπουζι ηταν καινουργια με μολις 16.000 χλμ.
Τη βλαβη τη σβησαμε στο 1ο διαγνωστικο αλλα μετα απο μια βδομαδα την ξαναβρηκαμε στο 2ο διαγνωστικο που ηταν κ διαφορετικο. Για ροη αερα δε μου ειπε κανεας απτους 2...
Οσο για το λαμπακι στου πατερα μ που ειν 2λιτρο βαλβετρονικ αμεσως αναψε μολις χτυπησε ο λ...!!!

MarinosE46
17-11-16, 15:44
Τα μπουζι ηταν καινουργια με μολις 16.000 χλμ.
Τη βλαβη τη σβησαμε στο 1ο διαγνωστικο αλλα μετα απο μια βδομαδα την ξαναβρηκαμε στο 2ο διαγνωστικο που ηταν κ διαφορετικο. Για ροη αερα δε μου ειπε κανεας απτους 2...
Οσο για το λαμπακι στου πατερα μ που ειν 2λιτρο βαλβετρονικ αμεσως αναψε μολις χτυπησε ο λ...!!!
Στο gt1 φαίνεται σε real time όσο το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο με το διαγνωστικό η εισερχόμενη ροή αέρα και κατά πόσο λειτουργεί σωστά ο Maf.Από προσωπική εμπειρία με βλάβη Maf και ταυτόχρονη ένδειξη βλάβης του Λ(Που τελικά εμφανιζόταν λόγω του Maf),το λαμπάκι κινητήρα δεν άναψε ποτέ...
Σέβομαι και εκτιμώ την άποψη του rapid fast γιατί συνήθως πέφτει μέσα,αλλά νομίζω πως θα έπρεπε να κοιτάξεις τα εξαρτήματα τα οποία εμφανίζουν βλάβη στο διαγνωστικό και κυρίως τον Maf...

vlachosarv
17-11-16, 16:31
Όλες τις γνώμες που διάβασα και αυτές που έγραψαν οι παραπάνω φίλοι τις μετέφερα στον μηχανικό και επιμένει να δούμε τα μπεκ....Μου είπε ότι αν το αμάξι ρετάριζε λόγω maf θα ήταν είτε λόγω πολύ φτωχούν μίγματος είτε πολύ πλούσιου μίγματος και όχι μόνο σε ένα κύλινδρο αλλά σε όλους...Επίσης, του περιέγραψα κι ένα άλλο σύμπτωμα που παρατήρησα κ κλείσαμε να το πάω την Τρίτη για να δει τα μπεκ...

Σύμπτωμα: Ενώ έχω κάνει χιλιόμετρα οπότε το μοτέρ είναι ζεστό αν το σβήσω και αμέσως προσπαθήσω να το ξαναβάλω μπροστά τότε παίρνει με πολύ δυσκολία ή και καθόλου και αν πάρει μέχρι να φτάσει στις στροφές του ρελαντί κάνει σαν να είναι μπουκωμένο!!! Αυτό, είπε ο μηχανικός, μάλλον οφείλεται σε κάποιο ή σε κάποια μπεκ μπου δε λειτουργούν σωστά και "καρουράνε" οπότε δεν μπορεί να γίνει σωστά η καύση ειδικά σε αυτές τις θερμοκρασίες (ζεστό το αμάξι) οπότε να είναι μπουκωμένο...

vlachosarv
17-11-16, 16:34
Προτάθηκε και το εξής....
Αφού κάνω τη διαδρομή σπίτι - συνεργείο να μη σβήσω, να το διαβάσουμε στο διαγνωστικό να δούμε τι σφάλματα βγάζει για το ρετάρισμα, να τα σβήσουμε, μετά να σβήσουμε μοτέρ κι εκεί που θα πάρει σαν μπουκωμένο να ξαναδιαβάσουμε εγκέφαλο κ να δούμε τι σφάλματα θα βγάλει κι έτσι θα έχουμε μια εικόνα με το πριν κ το μετά...

rapid_fast
17-11-16, 17:13
Όλες τις γνώμες που διάβασα και αυτές που έγραψαν οι παραπάνω φίλοι τις μετέφερα στον μηχανικό και επιμένει να δούμε τα μπεκ....Μου είπε ότι αν το αμάξι ρετάριζε λόγω maf θα ήταν είτε λόγω πολύ φτωχούν μίγματος είτε πολύ πλούσιου μίγματος και όχι μόνο σε ένα κύλινδρο αλλά σε όλους...Επίσης, του περιέγραψα κι ένα άλλο σύμπτωμα που παρατήρησα κ κλείσαμε να το πάω την Τρίτη για να δει τα μπεκ...

Σύμπτωμα: Ενώ έχω κάνει χιλιόμετρα οπότε το μοτέρ είναι ζεστό αν το σβήσω και αμέσως προσπαθήσω να το ξαναβάλω μπροστά τότε παίρνει με πολύ δυσκολία ή και καθόλου και αν πάρει μέχρι να φτάσει στις στροφές του ρελαντί κάνει σαν να είναι μπουκωμένο!!! Αυτό, είπε ο μηχανικός, μάλλον οφείλεται σε κάποιο ή σε κάποια μπεκ μπου δε λειτουργούν σωστά και "καρουράνε" οπότε δεν μπορεί να γίνει σωστά η καύση ειδικά σε αυτές τις θερμοκρασίες (ζεστό το αμάξι) οπότε να είναι μπουκωμένο...

Ναι..
άλλαξε το μπεκ στο μαύρο μπουζί, ή βγάλτε τα όλα και κάντε έλεγχο με εξωτερικό
πιεστικό να δείτε ποιό δεν λειτουργεί σωστά..
100% είναι εκεί που βρίσκεται το μαύρο μπουζί που ανέφερες στην αρχή..
Αυτά..

rapid_fast
17-11-16, 17:15
Στο gt1 φαίνεται σε real time όσο το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο με το διαγνωστικό η εισερχόμενη ροή αέρα και κατά πόσο λειτουργεί σωστά ο Maf.Από προσωπική εμπειρία με βλάβη Maf και ταυτόχρονη ένδειξη βλάβης του Λ(Που τελικά εμφανιζόταν λόγω του Maf),το λαμπάκι κινητήρα δεν άναψε ποτέ...
Σέβομαι και εκτιμώ την άποψη του rapid fast γιατί συνήθως πέφτει μέσα,αλλά νομίζω πως θα έπρεπε να κοιτάξεις τα εξαρτήματα τα οποία εμφανίζουν βλάβη στο διαγνωστικό και κυρίως τον Maf...

Σέβομαι απόλυτα τις γνώμες όλων σας..
άλλωστε η εμπειρία που έχει ο καθένας απο εμάς με το αυτοκίνητο έχει βοηθήσει δεκάδες φορές να βρεθεί η λύση σε όλους που έχουν ζητήσει βοήθεια απο το φόρουμ..
Αλλά, τα δεδομένα που ανέφερε ο φίλος μας είναι καταπέλτης για τη βλάβη..
Για αυτό και είμαι τόσο απόλυτος..

vlachosarv
17-11-16, 23:36
Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το πρόβλημά μου. Θα σας ενημερώσω όλους από Τρίτη που θα γίνει το επόμενο βήμα...

KAZA
19-11-16, 13:58
Επίσης, το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι όταν ρετάρει στο ρελαντί κ κινούμαι στις 2.000 στροφές κ μόνο (όχι πιο χαμηλά) με λίγο γκαζάκι το αμάξι κάνει bunny hops εν κινήσει σαν να μπερδεύει άσχημα όμως....!!!!!!! Πρέπει να του δώσω αρκετό γκαζάκι για να ξεμπερδέψει.

Διάβασα σε άλλο ποστ για δευτερεύον σωληνάκι κι ότι μπορεί να φταίει κάτι τέτοιο...

Ερώτηση 1: Μπορεί να ισχύει η γνώμη του μηχανικού για τη θεωρία με τους πολλ/τες;
Ερώτηση 2: Αν όντως φταίει ο λάμδα ή το λουφτ ή κ τα 2 θα οδηγούσε κάτι τέτοιο σε ρετάρισμα;
Ερώτηση 3: Γιατί κάνει bunny hops συγκεκριμένα στις 2.000 στροφές κ όχι πιο χαμηλά; Γιατί μπερδεύει μόνο εκεί; Η σκέψη μου πηγαίνει κ σε εγκέφαλο...

Εμένα το κάνει το παραπάνω στις 2300 περίπου και ακόμη δεν βρήκα άκρη, γιατί στη χώρα του ποτέ και της αναζήτησης του εύκολου αβασανιστου μεροκάματου....οι μηχανικαρες κάνουν επιλογές για το πιο αμάξι θα δεχτούν για επισκευή στα υπερ σύγχρονα συνεργεία - παράγκες τους!
Ετοιμάζω όμως κάτι καλό ....και αν πετύχει θα ποστάρω και δεν θέλω να μου πει κανείς για διαφήμιση γιατι God και Rapid γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα μου και τους ευχαριστώ και πάλι που ασχολήθηκαν τόσο πολύ ακόμη και με p.m.

Μακάρι φίλε να λυθεί το πρόβλημα σου σύντομα καλή τύχη!

vlachosarv
22-11-16, 16:53
Τελικά κάτι βρέθηκε και δεν είναι καλό λόγω οικονομικής στενότητας αλλά τουλάχιστον ξέρω τι φταίει...
Μπεκ.....3 από τα 4 μπεκ στην ογκομέτρηση σε ορισμένες συνθήκες λειτουργίας δε λειτουργούσαν καθόλου!!! Κοντά στο ρελαντί και με απαλό γκαζάκι λειτουργούσε μόνο το ένα.

Αποτέλεσμα...; Αλλαγή μπεκ...

Ερώτηση 1: Αλλαγή με μεταχειρισμένα που δουλεύουν θα ήταν λάθος κίνηση;
Ερώτηση 2: Πόσο κοστίζει κάτι τέτοιο;
Ερώτηση 3: Θα έχω κάποιο πρόβλημα στο μέλλον αν συνεχίσω να κινούμαι με το αμάξι υπό αυτές τις συνθήκες;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον σας.

rapid_fast
24-11-16, 09:27
κάπου 86 ευρώ κάνει το μπέκ..
δε νομίζω οτι το μεταχειρισμένο θα έπρεπε να σε φοβίζει.
Φυσικά και θα πρέπει να τα ελέγξεις και να τα καθαρίσεις
Κατά τα άλλα δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.
Αυτό που περιγράφεις ότι κάνουν τα δικά σου πάντως, λογικά με καθαρισμό σε
υπερήχους θα λυθεί..

vlachosarv
24-11-16, 09:39
Ρωτησα για μπεκ κ κατω απο 120.00 το ενα δεν τα βρηκα σε καινουργια παντα...η ογκομετρηση εγινε μετα τον καθαρισμο!!!
Βρηκα μπεκιερα μεταχειρισμενη κ μαζι με τοποθετηση θα μου παει 190.00 ευρω...το πηγα σημερα να τα αλλαξω...θα δουμε....
Το θεμα ειν πως κ γιατι χαλανε τα μπεκ;ειν λογω πολλων χιλιομετρων;

vlachosarv
26-11-16, 11:28
Update:

Μια μέρα μετά την αλλαγή των μπεκ το αμάξι φαίνεται να λειτουργεί σωστά.
Κάποια από τα συμπτώματα έχουν εξαφανιστεί αλλά περιμένω να το χρησιμοποιήσω τώρα το σκ και συμπεράσματα θα βγάλω από Δευτέρα...

ThaNOS E46coupe
26-11-16, 21:05
Η λειτουργία της αντλίας καυσίμου είναι σωστή ; η πίεση της ελέγχθηκε;

vlachosarv
26-11-16, 22:02
Όχι δεν ελέγχθηκε...Αλλάχθηκε όμως από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πριν περίπου 40.000 χλμ.

vlachosarv
21-02-17, 11:44
Καλησπέρα σε όλους.

Ενημερώνω την κατάσταση για όποιους μελλοντικά έχουν τα ίδια ή παρόμοια θέματα....

Τελικά, ούτε τα μπεκ έφταιγαν κ το αμάξι δε ρετάριζε...Μάλλον δεν ασχολήθηκε αρκετά ο μηχανικός κ δεν το πρόσεξε γι' αυτό κ κοιτούσαμε σε λύσεις που είχαν να κάνουν με ρετάρισμα...
Όπως κ να' χει όμως τελικά αλλάξαμε τον αισθητήρα λάμδα, αυτόν που εξαρχής είχε βγάλει το διαγνωστικό ότι ήταν χαλασμένος.
Το πρόβλημα διορθώθηκε όσον αφορά την εμπειρική διαπίστωση. Δεν έχω προλάβει όμως να το πάω να το μετρήσω ξανά κ να το ξαναβάλω στο διαγνωστικό...

Τώρα υπάρχουν άλλα θέματα όπως ότι χάνουν οι σωληνώσεις του ψυγείου νερό...!!!
Έχει κανείς άλλος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα;

KAZA
21-02-17, 19:20
Τέλος δηλαδή με τα προβλήματα που είχες; Ένοχος ήταν ο λ;
Εξαφανίστηκαν και τα λαγουδάκια;

vlachosarv
22-02-17, 08:38
Τέλος δηλαδή με τα προβλήματα που είχες; Ένοχος ήταν ο λ;
Εξαφανίστηκαν και τα λαγουδάκια;

Εξαφανίστηκαν και τα λαγουδάκια....Ναι....

Πάνω σε αυτό ήθελα να ρωτήσω...Υποθέτω (χωρίς να ξέρω σίγουρα) ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ένα πρόγραμμα για τις βαλβίδες (κάτι παρόμοιο με το valvetronic δλδ)....Μήπως έκανε τα λαγουδάκια στις συγκεκριμένες στροφές (2000 σαλ.) γιατί σε αυτές τις στροφές έμπαινε σε λειτουργία το πρόγραμμα αλλά επειδή ο λ δε λειτουργούσε σωστά έκανε αυτά που έκανε; Το λέω πολύ απλοϊκά, όπως το καταλαβαίνω....

Αν ξέρει κάποιος ας μας δώσει τα φώτα του...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

PetrosD
22-02-17, 08:59
Το VANOS εννοείς;

vlachosarv
22-02-17, 09:35
Το VANOS εννοείς;

Δεν ξέρω αν έχει αυτό το συγκεκριμένο. Γι' αυτό ρωτάω, για να ξέρω....
Όντως είναι το VANOS που έχει το δικό μου αυτοκίνητο;

KAZA
22-02-17, 18:08
Και το δικό μου που κάνει λαγουδακια ελαφρώς αισθητά στις 2200.....και δεν έχει ούτε βανος ούτε λ....;
Κάτι άλλο φταίει....

vlachosarv
12-05-17, 07:13
Καλημέρα σε όλους.

Έχω απελπιστεί....!!!

Εντελώς ξαφνικά κι αφού νόμιζα ότι είχα λύσει όλα μου τα θέματα εμφανίζεται κι άλλο ή μάλλον κι άλλα...!

1ον: Μιζάρεις το πρωί παίρνει κανονικά τσακμάκι...Πας στη δουλειά σου (5 χλμ. απόσταση) κ δοκιμάζεις να σβήσεις κ στο καπάκι να ξαναβάλεις μπροστά. Το τσακμάκι χάθηκε....Κάνεις μια μιζιά, αρπάζει, αλλά δεν ανεβάζει στροφές παρά ακούγονται πολλά διαδοχικά τσαφ κ μετά από λίγα δευτερόλεπτα δίνει μια κ ανεβάζει στροφές κ πέφτει στο ρελαντί...Κατά τη διάρκεια των τσαφ που ακούγονται ΔΕΝ πατάω γκάζι κ έχω αφήσει το κλεδί. Τα τσαφ δλδ δεν είναι μιζιές...Έχω τρελαθεί...Ο μηχανικός είπε (γιατί το έκανε κ μπροστά του) ότι τέτοια συμπεριφορά δικαιολογείται όταν το μοτέρ γυρνάει ανάποδα κ μετά γυρίζει κανονικά....!!!!Ισχύουν όλα αυτά; Στέκει μια τέτοια παραδοχή; Να ξανακοίταζα μήπως πάλι τα μπεκ (άλλαξα μεταχειρισμένη μπεκιέρα); Μου πρότεινε ο μηχανικός να ξανακάνουμε ογκομέτρηση...
Όλα αυτά ξεκίνησαν όταν (και παραθέτω κ το 2ο πρόβλημα)...:

2ον: Ενώ είσαι εν κινήσει (είτε έιναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό, το κάνει κ στις 2 καταστάσεις) λίγο πριν ακινητοποιηθεί το αμάξι (στοπ η φανάρι ή οτιδήποτε) ο δείκτης της κατανάλωσης ανεβαίνει ελαφρώς το ίδιο κ ο δείκτης του στροφόμετρου...Δεν το έκανε πριν κ δεν το κάνει κ σε ίδιο αμάξι φίλου που το τσέκαρα...

Καμιά γνώμη ρε παιδιά πριν το πετάξω...;Έτσι για να πούμε ότι βρήκαμε τι φταίει..χιχιχιχι

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Dokimos e36
13-05-17, 10:04
2ον: Ενώ είσαι εν κινήσει (είτε έιναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό, το κάνει κ στις 2 καταστάσεις) λίγο πριν ακινητοποιηθεί το αμάξι (στοπ η φανάρι ή οτιδήποτε) ο δείκτης της κατανάλωσης ανεβαίνει ελαφρώς το ίδιο κ ο δείκτης του στροφόμετρου...Δεν το έκανε πριν κ δεν το κάνει κ σε ίδιο αμάξι φίλου που το τσέκαρα...

Καμιά γνώμη ρε παιδιά πριν το πετάξω...;Έτσι για να πούμε ότι βρήκαμε τι φταίει..χιχιχιχι

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κ μενα το κανει αυτο απο τοτε που το πηρα..οταν σταματαω το αυτοκινητο ο δεικτης καταναλωσης ανεβαινει στιγμιαια(λιγο πριν το 10,στο 8 νομιζω)κ ξαναπεφτει μετα..δηλ?δεν ειναι φυσιολογικο αυτο??το στροφομετρο..δεν εχω παρατηρισει να το κανει..

rapid_fast
14-05-17, 02:31
Καλημέρα σε όλους.

Έχω απελπιστεί....!!!

Εντελώς ξαφνικά κι αφού νόμιζα ότι είχα λύσει όλα μου τα θέματα εμφανίζεται κι άλλο ή μάλλον κι άλλα...!

1ον: Μιζάρεις το πρωί παίρνει κανονικά τσακμάκι...Πας στη δουλειά σου (5 χλμ. απόσταση) κ δοκιμάζεις να σβήσεις κ στο καπάκι να ξαναβάλεις μπροστά. Το τσακμάκι χάθηκε....Κάνεις μια μιζιά, αρπάζει, αλλά δεν ανεβάζει στροφές παρά ακούγονται πολλά διαδοχικά τσαφ κ μετά από λίγα δευτερόλεπτα δίνει μια κ ανεβάζει στροφές κ πέφτει στο ρελαντί...Κατά τη διάρκεια των τσαφ που ακούγονται ΔΕΝ πατάω γκάζι κ έχω αφήσει το κλεδί. Τα τσαφ δλδ δεν είναι μιζιές...Έχω τρελαθεί...Ο μηχανικός είπε (γιατί το έκανε κ μπροστά του) ότι τέτοια συμπεριφορά δικαιολογείται όταν το μοτέρ γυρνάει ανάποδα κ μετά γυρίζει κανονικά....!!!!Ισχύουν όλα αυτά; Στέκει μια τέτοια παραδοχή; Να ξανακοίταζα μήπως πάλι τα μπεκ (άλλαξα μεταχειρισμένη μπεκιέρα); Μου πρότεινε ο μηχανικός να ξανακάνουμε ογκομέτρηση...
Όλα αυτά ξεκίνησαν όταν (και παραθέτω κ το 2ο πρόβλημα)...:

2ον: Ενώ είσαι εν κινήσει (είτε έιναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό, το κάνει κ στις 2 καταστάσεις) λίγο πριν ακινητοποιηθεί το αμάξι (στοπ η φανάρι ή οτιδήποτε) ο δείκτης της κατανάλωσης ανεβαίνει ελαφρώς το ίδιο κ ο δείκτης του στροφόμετρου...Δεν το έκανε πριν κ δεν το κάνει κ σε ίδιο αμάξι φίλου που το τσέκαρα...

Καμιά γνώμη ρε παιδιά πριν το πετάξω...;Έτσι για να πούμε ότι βρήκαμε τι φταίει..χιχιχιχι

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ωχ παναγία μου..
Πολλαπλασιαστής είναι ή βλαμμένο μπουζί, η ρουφάς κάπου λίγο αέρα ή κατουράει κάποιο μπέκ....
Ακου ανάποδες.. η μίζα σου ανάποδα γυρνάει στον στρόφαλο και ανάβει ανάποδα το μοτέρ έτσι?? Και χρονίζει και ο εγκέφαλος κανονικά και δίνει και σπίθα και ψεκάζει και καύσιμο και και και...
πω πω τι άλλο θα σας πούνε...τι άλλο...
Αντε με το καλό, βάλε πρώτη να πάει όπισθεν το αμάξι..
Βγάλε όλα τα μπουζί, δες ποιό είναι ποιο είναι εντελώς χάλια και άλλαξε μπουζί και πολλλαπλασιαστή αφου πρώτα ελέγξεις το συγκεκριμένο μπέκ..
Αν δεν βρείς χάλια μπουζί, ψάξε για τρύπες στα κολλάρα αέρα...
Ποντάρω στον αέρα κατά 51% και στο μπέκ κατά 49%, απο τώρα στο λέω..
Μόνι έτσι δικαιολογεί η φάση που περιγράφεις, γιατί με κρύο μοτέρ τα μπεκ ψεκάζουν παραπάνω και ο αέρας είναι στραγγαλισμένος..

Dokimos e36
14-05-17, 12:08
Συνονοματε?το παραπανω προβλημα που αναφερει ο φιλος κ εγω ειναι φυσιολογικο?αν οχι..ξερεις απο τι μπορει να γινεται?

rapid_fast
14-05-17, 19:30
Συνονοματε?το παραπανω προβλημα που αναφερει ο φιλος κ εγω ειναι φυσιολογικο?αν οχι..ξερεις απο τι μπορει να γινεται?

Οχι δεν είναι φυσιολογικά..
Αλλά έγραψα απο τι μπορεί να είναι...

Dokimos e36
14-05-17, 22:10
Δηλαδη στα φυσιολογικα 46αρια οταν σταματας(μετα απο ξεκινημα)!σταματαει κ η βελονα της καταναλωσης κατευθειαν?

rapid_fast
14-05-17, 22:11
Δηλαδη στα φυσιολογικα 46αρια οταν σταματας(μετα απο ξεκινημα)!σταματαει κ η βελονα της καταναλωσης κατευθειαν?

Ο φίλος λέει του ανεβάζει στροφές και τινάζει ο δείκτης πάνω..

vlachosarv
14-05-17, 22:37
Ωχ παναγία μου..
Πολλαπλασιαστής είναι ή βλαμμένο μπουζί, η ρουφάς κάπου λίγο αέρα ή κατουράει κάποιο μπέκ....
Ακου ανάποδες.. η μίζα σου ανάποδα γυρνάει στον στρόφαλο και ανάβει ανάποδα το μοτέρ έτσι?? Και χρονίζει και ο εγκέφαλος κανονικά και δίνει και σπίθα και ψεκάζει και καύσιμο και και και...
πω πω τι άλλο θα σας πούνε...τι άλλο...
Αντε με το καλό, βάλε πρώτη να πάει όπισθεν το αμάξι..
Βγάλε όλα τα μπουζί, δες ποιό είναι ποιο είναι εντελώς χάλια και άλλαξε μπουζί και πολλλαπλασιαστή αφου πρώτα ελέγξεις το συγκεκριμένο μπέκ..
Αν δεν βρείς χάλια μπουζί, ψάξε για τρύπες στα κολλάρα αέρα...
Ποντάρω στον αέρα κατά 51% και στο μπέκ κατά 49%, απο τώρα στο λέω..
Μόνι έτσι δικαιολογεί η φάση που περιγράφεις, γιατί με κρύο μοτέρ τα μπεκ ψεκάζουν παραπάνω και ο αέρας είναι στραγγαλισμένος..

Αδελφέ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά να ενημερώσω ότι έχω αλλάξει μπεκιέρα (μεταχειρισμένη αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι ελεγμένη κ ότι όλα τα μπεκ δουλεύουν κανονικά) κ ΟΛΟΥΣ τους πολλαπλασιαστές...!!!
Να αρχίσω να βλέπω κολάρα;

Dokimos e36
14-05-17, 23:41
Εμενα σταματημενος(νεκρα) κ να μαρσαρω ειναι στο 0!οταν ξεκινω κ αναπτυσω ταχυτητα ο δειχτης πεταγετε αποτομα(εχει δηλ ενα λαγκαρισμα μισου δευτερολεπτου στην εκκινηση)..οταν ενω εχω ταχυτητα και κινουμε π.χ με 70χλμ κ αφησω γκαζι παει στο 0(φυσιολογικο απο οτι ξερω αυτο)με το που το πατησω λειτουργει σωστα κ δειχνει!οταν ομως παω να σταματησω το αυτοκινητο(ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα)αυτο παει στο μηδεν κ ανεβαινει στιγμιαια στο 8 και μετα ξαναγυριζει στο μηδεν!αυτο ειναι το προβλημα που εχω..αν ειναι προβλημα δηλαδη..
Επισεις ο συγκεκριμενος δειχτης κανει καπως σαν κουδουνισμα οταν λειτουργει(πολυ σιγανο,ακουγετε αν βαλεις το αυτι σου στο κοντερ)!

Βρηκα κατι σχετικο..
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533035
Απλα δεν ξερω αν εχει τετοιο σωληνακι κ το δικο μου..επειδη αυτο ειναι mpg,ελεγα μηπως ειναι διαφορετικο..

rapid_fast
15-05-17, 12:32
Αδελφέ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά να ενημερώσω ότι έχω αλλάξει μπεκιέρα (μεταχειρισμένη αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι ελεγμένη κ ότι όλα τα μπεκ δουλεύουν κανονικά) κ ΟΛΟΥΣ τους πολλαπλασιαστές...!!!
Να αρχίσω να βλέπω κολάρα;
Κοίτα..
σου έδωσα κάποιες γραμμές με μια συγκεκριμένη σειρά..
Ή τις ακολουθείς, ή κάνεις ότι ναναι..
εσύ επιλέγεις..
Κανένας δεν σου λέει οτι η μπεκιέρα είναι σωστή, ακόμα και καινούρια να βάλεις τώρα επάνω στο αυτοκίνητο.
Κανένας δεν σου λέει ότι ο πολλαπλασιαστής είναι σωστός, ακόμα και καινούριο να βάλεις πάνω στο αυτοκίνητο.
Αυτά που πρέπει να κάνεις είναι συγκεκριμένα, και με συγκεκριμένη σειρά..
Αν τα κάνεις και δεν ανακαλύψεις τίποτα προβληματικό, μπορεί να έχεις χαλασμένο λ χαλασμένο μαφ, να έχει βουλώσει ο καταλύτης, να σου λείπει γείωση, να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, να έχει βλάβη η πεταλούδα του γκαζιού στο ποτενσιόμετρο, να έχεις οξείδωση σε κάποια ηλεκτρική επαφή να να να να να...
ένα εκατομμύριο πράγματα..
Για παράδειγμα, όπως ανάβει κρύο τσακμάκι, το σβήνεις αμέσως στο δευτερόλεπτο και ξαναβάζεις.
Αν στο κάνει ξέρουμε τι είναι αμέσως..
Αν δεν στο κάνει πάλι ξέρουμε τι είναι γιατί δεν στο κάνει κρύο αλλά μόνο ζεστό....

vlachosarv
15-05-17, 17:22
Κοίτα..
σου έδωσα κάποιες γραμμές με μια συγκεκριμένη σειρά..
Ή τις ακολουθείς, ή κάνεις ότι ναναι..
εσύ επιλέγεις..
Κανένας δεν σου λέει οτι η μπεκιέρα είναι σωστή, ακόμα και καινούρια να βάλεις τώρα επάνω στο αυτοκίνητο.
Κανένας δεν σου λέει ότι ο πολλαπλασιαστής είναι σωστός, ακόμα και καινούριο να βάλεις πάνω στο αυτοκίνητο.
Αυτά που πρέπει να κάνεις είναι συγκεκριμένα, και με συγκεκριμένη σειρά..
Αν τα κάνεις και δεν ανακαλύψεις τίποτα προβληματικό, μπορεί να έχεις χαλασμένο λ χαλασμένο μαφ, να έχει βουλώσει ο καταλύτης, να σου λείπει γείωση, να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, να έχει βλάβη η πεταλούδα του γκαζιού στο ποτενσιόμετρο, να έχεις οξείδωση σε κάποια ηλεκτρική επαφή να να να να να...
ένα εκατομμύριο πράγματα..
Για παράδειγμα, όπως ανάβει κρύο τσακμάκι, το σβήνεις αμέσως στο δευτερόλεπτο και ξαναβάζεις.
Αν στο κάνει ξέρουμε τι είναι αμέσως..
Αν δεν στο κάνει πάλι ξέρουμε τι είναι γιατί δεν στο κάνει κρύο αλλά μόνο ζεστό....

Δοκιμάζω κ ενημερώνω...

Ευχαριστώ.

rapid_fast
15-05-17, 23:34
Δοκιμάζω κ ενημερώνω...

Ευχαριστώ.
Το πρώτο είναι να βάλεις μπρός και να σβήσεις αμέσως, και να ξαναβάλεις...για να δούμε αν πάθει κομπλαντάν..

KATSARAIOS
16-05-17, 15:40
Εμενα σταματημενος(νεκρα) κ να μαρσαρω ειναι στο 0!οταν ξεκινω κ αναπτυσω ταχυτητα ο δειχτης πεταγετε αποτομα(εχει δηλ ενα λαγκαρισμα μισου δευτερολεπτου στην εκκινηση)..οταν ενω εχω ταχυτητα και κινουμε π.χ με 70χλμ κ αφησω γκαζι παει στο 0(φυσιολογικο απο οτι ξερω αυτο)με το που το πατησω λειτουργει σωστα κ δειχνει!οταν ομως παω να σταματησω το αυτοκινητο(ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα)αυτο παει στο μηδεν κ ανεβαινει στιγμιαια στο 8 και μετα ξαναγυριζει στο μηδεν!αυτο ειναι το προβλημα που εχω..αν ειναι προβλημα δηλαδη..
Επισεις ο συγκεκριμενος δειχτης κανει καπως σαν κουδουνισμα οταν λειτουργει(πολυ σιγανο,ακουγετε αν βαλεις το αυτι σου στο κοντερ)!

Βρηκα κατι σχετικο..
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533035
Απλα δεν ξερω αν εχει τετοιο σωληνακι κ το δικο μου..επειδη αυτο ειναι mpg,ελεγα μηπως ειναι διαφορετικο..

Σε ολα ετσι κανει ο δεικτης καταναλωσης

vlachosarv
16-05-17, 20:03
Το πρώτο είναι να βάλεις μπρός και να σβήσεις αμέσως, και να ξαναβάλεις...για να δούμε αν πάθει κομπλαντάν..

Καλησπέρα...

Το έκανα αυτό που μου είπες και μετά από πολλές μιζιές παίρνει τσακμάκι σε όλες....Κρύο φυσικά....

Οπότε;

:bricks1:

rapid_fast
16-05-17, 22:18
Καλησπέρα...

Το έκανα αυτό που μου είπες και μετά από πολλές μιζιές παίρνει τσακμάκι σε όλες....Κρύο φυσικά....

Οπότε;

:bricks1:

Οπότε δεν είναι ρεύμα..
το επόμενο βήμα είναι να δεις αν έχεις σε κάποιο / κάποια μπουζί μαυρίλα...
Αυτό θα σου δείξει ποιό πιθανό μπέκ δεν σφραγίζει σωστά..
Αν δεν βρείς μαυρίλα, πηγαίνεις στους σωλήνες υπρπίεσης του αέρα..
όταν θα φτάσεις εκεί, πρέπει να συνδέσεις διαγνωστικό για να βλέπεις τον λ οπωσδήποτε.
Και να μετράς καυσαέρια για να δείς αν έχεις, και φταίει λ/μαφ.

Dokimos e36
16-05-17, 22:56
Σε ολα ετσι κανει ο δεικτης καταναλωσης
Ειναι σιγουρο αυτο?γιατι και σε ξενα forum διαβασα οτι δεν ειναι φυσιολογικο αυτο..

rapid_fast
17-05-17, 10:02
Εμενα σταματημενος(νεκρα) κ να μαρσαρω ειναι στο 0!οταν ξεκινω κ αναπτυσω ταχυτητα ο δειχτης πεταγετε αποτομα(εχει δηλ ενα λαγκαρισμα μισου δευτερολεπτου στην εκκινηση)..οταν ενω εχω ταχυτητα και κινουμε π.χ με 70χλμ κ αφησω γκαζι παει στο 0(φυσιολογικο απο οτι ξερω αυτο)με το που το πατησω λειτουργει σωστα κ δειχνει!οταν ομως παω να σταματησω το αυτοκινητο(ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα)αυτο παει στο μηδεν κ ανεβαινει στιγμιαια στο 8 και μετα ξαναγυριζει στο μηδεν!αυτο ειναι το προβλημα που εχω..αν ειναι προβλημα δηλαδη..
Επισεις ο συγκεκριμενος δειχτης κανει καπως σαν κουδουνισμα οταν λειτουργει(πολυ σιγανο,ακουγετε αν βαλεις το αυτι σου στο κοντερ)!

Βρηκα κατι σχετικο..
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533035
Απλα δεν ξερω αν εχει τετοιο σωληνακι κ το δικο μου..επειδη αυτο ειναι mpg,ελεγα μηπως ειναι διαφορετικο..
Οταν είσαι ακίνητος ο δείκτης είναι μηδεν.
Μετράει την κατανάλωση μόνο στο ηλεκτρονικό. Μετά τα 40 λίτρα βγάζει ---
Οταν ξεκινάς, μόλις πιάσεις κάποια συγκεκριμένα χλμ (δεν ξερω πόσα 1-2-3-4-5)
ο δείκτης πάει στην στιγμιαία κατανάλωση.
Οταν είσαι σε ρολάρισμα με ταχύτητα, ο δείκτης πρέπει να δείχνει μηδέν.
Αν πατήσεις συμπλέκτη, ή έχεις νεκρά, ο δείκτης πρέπει να δείχνει 3-4 λίτρα, εξαρτάται απο την ταχύτητα κίνησης που έχεις εκείνη τη στιγμή.
Αυτό συμβαίνει γιατί ρολάροντας με ταχύτητα δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Οταν όμως έχεις νεκρά η πατάς συμπλέκτη, ο κινητήρας πρέπει να έχει καύσιμο για να περιστραφεί στο ρεναντί.
Οταν πάς να σταματήσεις και να ακινητοποιηθείς, έχουμε το εξής απλό...
Αν η ταχύτητα κίνησης σου είναι μικρή, και το μοτέρ πάει να πέσει κάτω απο τις 900 στροφές, ο μετρητής φορτίου καταλαβαίνει θα σβήσει ο κινητήρας και ΨΕΚΑΖΕΙ.
Αρα ναι, απο μηδέν η κατανάλωση σου θα πηδήξει πάνω.. (όσο είναι)
Το ίδιο και όταν βγάλεις νεκρό, ή πατήσεις συμπλέκτη. Το μοτέρ θα ψεκάσει για να κρατήσει το ρελαντί, άρα θα πηδήξει απο το μηδέν προς τα επάνω ο δείκτης.
Και αυτό μέχρι να πέσεις κάτω απο τα 5-4-3-2-1 χιλιόμετρα, δεν ξέρω λέμε πόσα είναι,
όπου ο δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης πάει πάλι στο μηδεν.
Αυτά λοιπόν που διάβασες στο ίντερνετ είναι ένα μάτσο σαχλαμάρες..
Εμάς να διαβάζεις, γιατί τα ξέρουμε σωστά.
Το όργανο σου (του αυτοκινήτου σου) λειτουργεί υποδειγματικά..

MarinosE46
17-05-17, 13:51
Οταν είσαι ακίνητος ο δείκτης είναι μηδεν.
Μετράει την κατανάλωση μόνο στο ηλεκτρονικό. Μετά τα 40 λίτρα βγάζει ---
Οταν ξεκινάς, μόλις πιάσεις κάποια συγκεκριμένα χλμ (δεν ξερω πόσα 1-2-3-4-5)
ο δείκτης πάει στην στιγμιαία κατανάλωση.
Οταν είσαι σε ρολάρισμα με ταχύτητα, ο δείκτης πρέπει να δείχνει μηδέν.
Αν πατήσεις συμπλέκτη, ή έχεις νεκρά, ο δείκτης πρέπει να δείχνει 3-4 λίτρα, εξαρτάται απο την ταχύτητα κίνησης που έχεις εκείνη τη στιγμή.
Αυτό συμβαίνει γιατί ρολάροντας με ταχύτητα δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Οταν όμως έχεις νεκρά η πατάς συμπλέκτη, ο κινητήρας πρέπει να έχει καύσιμο για να περιστραφεί στο ρεναντί.
Οταν πάς να σταματήσεις και να ακινητοποιηθείς, έχουμε το εξής απλό...
Αν η ταχύτητα κίνησης σου είναι μικρή, και το μοτέρ πάει να πέσει κάτω απο τις 900 στροφές, ο μετρητής φορτίου καταλαβαίνει θα σβήσει ο κινητήρας και ΨΕΚΑΖΕΙ.
Αρα ναι, απο μηδέν η κατανάλωση σου θα πηδήξει πάνω.. (όσο είναι)
Το ίδιο και όταν βγάλεις νεκρό, ή πατήσεις συμπλέκτη. Το μοτέρ θα ψεκάσει για να κρατήσει το ρελαντί, άρα θα πηδήξει απο το μηδέν προς τα επάνω ο δείκτης.
Και αυτό μέχρι να πέσεις κάτω απο τα 5-4-3-2-1 χιλιόμετρα, δεν ξέρω λέμε πόσα είναι,
όπου ο δείκτης στιγμιαίας κατανάλωσης πάει πάλι στο μηδεν.
Αυτά λοιπόν που διάβασες στο ίντερνετ είναι ένα μάτσο σαχλαμάρες..
Εμάς να διαβάζεις, γιατί τα ξέρουμε σωστά.
Το όργανο σου (του αυτοκινήτου σου) λειτουργεί υποδειγματικά..
Πιο αναλυτική περιγραφή δε γινόταν

PetrosD
17-05-17, 15:25
Αφού είναι ειδικός! Και μάλιστα με διάθεση να τα γράφει και για μας.

Dokimos e36
17-05-17, 18:53
Ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη επεξεγηση!να κατι που δουλευει σωστα..παλι καλα..

KAZA
19-05-17, 22:14
Καλησπέρα...

Το έκανα αυτό που μου είπες και μετά από πολλές μιζιές παίρνει τσακμάκι σε όλες....Κρύο φυσικά....

Οπότε;

:bricks1:

Οπότε δεν είναι ρεύμα..
το επόμενο βήμα είναι να δεις αν έχεις σε κάποιο / κάποια μπουζί μαυρίλα...
Αυτό θα σου δείξει ποιό πιθανό μπέκ δεν σφραγίζει σωστά..
Αν δεν βρείς μαυρίλα, πηγαίνεις στους σωλήνες υπρπίεσης του αέρα..
όταν θα φτάσεις εκεί, πρέπει να συνδέσεις διαγνωστικό για να βλέπεις τον λ οπωσδήποτε.
Και να μετράς καυσαέρια για να δείς αν έχεις, και φταίει λ/μαφ.

Αυτό που λέει ο φίλος ...με κρύο μοτέρ και συνεχόμενες μιζιες ......βάλε σβήσε ....βάλε σβήσε....κ.τ.λ. με αυτό που του απαντάς Παναγιώτη, εκτός από ρεύμα, δεν είναι λογικό να πνίγεται στο καύσιμο .....οπότε να αρχίσει στην 3 μιζια τα γκι γκι γκι....;
Ή ακόμη να φταίει η πλακέτα της ηλεκτρονικής ανάφλεξης;

vlachosarv
26-05-17, 23:06
Απόψε έγινε το εξής κουλό.....(έχω ήδη πάρει μπογιά πάντως με χρώμα θαλασσί...!!!)

Επέστρεφα σπίτι μου κ στο δρόμο έπαιζα λίγο με το γκάζι. Καθώς ήμουν εν κινήσει έβαζα νεκρά κ έπαιζα με απότομες γκαζιές. Μη με ρωτήσετε γιατί...Ξαφνικά μπούκωσε κ έσβησε αφού είχα βάλει ταχύτητα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Με άφησε εκεί. Ξαναβάζω μπροστά κ με 1η δίνω γκάζι κι αντί να φύγει μπροστά τ' αμάξι κόμπιαζε, μπούκωνε, έκανε λαγουδάκια. Έκανα 2-3 φορές το τετράγωνο του σπιτιού παίζοντας αλλά δεν το ξανάκανε.

Το μυαλό μου πήγε πάλι σε αντλία...Την άλλαξα πρόσφατα.

Πραγματικά θα τρελαθώ...

Όταν έδινα πολύ απαλά και σιγά-σιγά γκάζι ανέβαζε στροφές ομαλά. Όταν έδινα απότομα κόμπιαζε στην αρχή μετά έδινε απότομα κ κάποιες φορές μπούκωνε...

Καμιά γνώμη;

KAZA
27-05-17, 11:37
Απόψε έγινε το εξής κουλό.....(έχω ήδη πάρει μπογιά πάντως με χρώμα θαλασσί...!!!)

Επέστρεφα σπίτι μου κ στο δρόμο έπαιζα λίγο με το γκάζι. Καθώς ήμουν εν κινήσει έβαζα νεκρά κ έπαιζα με απότομες γκαζιές. Μη με ρωτήσετε γιατί...Ξαφνικά μπούκωσε κ έσβησε αφού είχα βάλει ταχύτητα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Με άφησε εκεί. Ξαναβάζω μπροστά κ με 1η δίνω γκάζι κι αντί να φύγει μπροστά τ' αμάξι κόμπιαζε, μπούκωνε, έκανε λαγουδάκια. Έκανα 2-3 φορές το τετράγωνο του σπιτιού παίζοντας αλλά δεν το ξανάκανε.

Το μυαλό μου πήγε πάλι σε αντλία...Την άλλαξα πρόσφατα.

Πραγματικά θα τρελαθώ...

Όταν έδινα πολύ απαλά και σιγά-σιγά γκάζι ανέβαζε στροφές ομαλά. Όταν έδινα απότομα κόμπιαζε στην αρχή μετά έδινε απότομα κ κάποιες φορές μπούκωνε...

Καμιά γνώμη;

Welcome to the club......
Θέλω πολύ να δω τι θα σου απαντήσουν τα παιδιά απο εδώ :smokin:
Δεν έχω να σου πω εγώ κάτι παρα μόνο ότι ένας μηχανικός σήκωσε τα χέρια ψηλά και ένας άλλος δεν ξανά σήκωσε το τηλέφωνο όταν τον καλούσα.....
Μάλλον θα κατέληξαν στη διάγνωση ......δαιμονισμένο.....γι'αυτό το αποφεύγουν.....και όχι ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν, γιατί πολύ απλά είναι μηχανικαρες....

vlachosarv
29-05-17, 09:25
Welcome to the club......
Θέλω πολύ να δω τι θα σου απαντήσουν τα παιδιά απο εδώ :smokin:
Δεν έχω να σου πω εγώ κάτι παρα μόνο ότι ένας μηχανικός σήκωσε τα χέρια ψηλά και ένας άλλος δεν ξανά σήκωσε το τηλέφωνο όταν τον καλούσα.....
Μάλλον θα κατέληξαν στη διάγνωση ......δαιμονισμένο.....γι'αυτό το αποφεύγουν.....και όχι ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν, γιατί πολύ απλά είναι μηχανικαρες....

Καλημέρα.
Αφού μου έκανε αυτά τα κουλά εκείνο το βράδυ το επόμενο βράδυ με άφησε...!!!

Έσβησε κ δεν πήρε ποτέ..υποπτευθηκα αντλία οπότε άρχισα να χτυπάω κ να κουνάω αλλά τπτ. Ένας φίλος μου είπε μήπως κόλλησε το φλοτερ. Να βάλω λίγη βενζίνη να ξεκολλήσει να δούμε...
Κ όντως χθες το βράδυ του έβαλα 5 λίτρα κ πήρε...
Θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο ή παπάτζα νιντζα η δουλειά... Μπορεί να κόλλησε όντως το φλοτερ; αν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον τσάμπα την άλλαξα την αντλία τον προηγούμενο μήνα....

tsalin
29-05-17, 10:17
Απόψε έγινε το εξής κουλό.....(έχω ήδη πάρει μπογιά πάντως με χρώμα θαλασσί...!!!)

Καμιά γνώμη;

Με το χρώμα δεν σώθηκε ποτέ κανείς... :bricks1:

KAZA
29-05-17, 17:36
Καλημέρα.
Αφού μου έκανε αυτά τα κουλά εκείνο το βράδυ το επόμενο βράδυ με άφησε...!!!

Έσβησε κ δεν πήρε ποτέ..υποπτευθηκα αντλία οπότε άρχισα να χτυπάω κ να κουνάω αλλά τπτ. Ένας φίλος μου είπε μήπως κόλλησε το φλοτερ. Να βάλω λίγη βενζίνη να ξεκολλήσει να δούμε...
Κ όντως χθες το βράδυ του έβαλα 5 λίτρα κ πήρε...
Θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο ή παπάτζα νιντζα η δουλειά... Μπορεί να κόλλησε όντως το φλοτερ; αν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον τσάμπα την άλλαξα την αντλία τον προηγούμενο μήνα....

Το συζητάς.....;
Αν δεν στο ξανά κάνει....τότε πολύ πιθανό να έφταιγε το φλοτερ πολύ τυχερός θα είσαι :bigthumb:
Το σταυρό σου και μια λαμπάδα άναψε να πιάσουν τόπο παρά να τα δώσεις στα συνεργεία

rapid_fast
29-05-17, 20:28
Καλημέρα.
Αφού μου έκανε αυτά τα κουλά εκείνο το βράδυ το επόμενο βράδυ με άφησε...!!!

Έσβησε κ δεν πήρε ποτέ..υποπτευθηκα αντλία οπότε άρχισα να χτυπάω κ να κουνάω αλλά τπτ. Ένας φίλος μου είπε μήπως κόλλησε το φλοτερ. Να βάλω λίγη βενζίνη να ξεκολλήσει να δούμε...
Κ όντως χθες το βράδυ του έβαλα 5 λίτρα κ πήρε...
Θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο ή παπάτζα νιντζα η δουλειά... Μπορεί να κόλλησε όντως το φλοτερ; αν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον τσάμπα την άλλαξα την αντλία τον προηγούμενο μήνα....

Οχι, οχι οχι...
το φλοτέρ και η αντλία είναι ένα και το αυτό...
Την αντλία την ακούς αν δουλευει.. κάνει σβββββββββββ.
Κακώς έβαλες βενζίνα..
Είναι η εξαέρωση του ρεζερβουάρ σου που έχει πρόβλημα και θα σου χαλάσει την αντλία σύντομα..
Ρουφάει το μοτέρ το καύσιμο, δημιουργεί υποπίεση στο ρεζερβουάρ, δεν αναπνέει σωστά το ρεζερβουάρ να αναπληρώσει με αέρα και να έχεις ατμοσφαιρική πίεση, και η αντλία πρέπει να σπρώξει καύσιμο αλλά και να ξεπεράσει και την υποπίεση του ρεζερβουάρ..
Απο κάποια στιγμή και μετά δεν μπορεί, ζορίζεται και καίγεται...
Προτείνω να γεμίσεις, να το ξοδέψεις, να σε αφήσει ξανα και απλά να ανοίξεις το καπάκι..
Θα δείς μετά θα πάρει..
Απορώ με τα συνεργεία σας, αλλά και με την νοοτροπία σας να ακούτε ότι τους καπνίσει..
Ολα αυτά υπάρχουν ήδη εδώ μεσα τα έχουμε ξαναπεί..
Ο επόμενος ένοχος που θα κάνει την ίδια ακριβώς συμπτωματική αστοχία, είναι το δοχείο συστολής που μπορεί να έχει φρακάρει..
Αυτά..
άκου κόλλησε το φλοτέρ... δηλαδή έλεος κάπου... έλεος...

Dokimos e36
30-05-17, 16:36
Εκτος αν οταν αλλαξε την αντλια,αλλαξε μονο το μοτερακι(ιμιτασιον δηλαδη..)κ παιζει το σεναριο για το φλοτερ..αλλα πολυ τραβηγμενο ακουγετε..

rapid_fast
01-06-17, 10:21
Εκτος αν οταν αλλαξε την αντλια,αλλαξε μονο το μοτερακι(ιμιτασιον δηλαδη..)κ παιζει το σεναριο για το φλοτερ..αλλα πολυ τραβηγμενο ακουγετε..
Αμα πάω με τη λογική της λάθος επισκευής μιας βλάβης, δεν υπάρχει σωτηρία...
Το καταλαβαίνεις έτσι?

Dokimos e36
01-06-17, 18:04
Απολυτα!απλως το ειπα επειδη εχουν δει αρκετα τα ματια μου απο μαστορια ολα αυτα τα χρονια..

vlachosarv
04-03-18, 14:43
Αδέλφια....Το πρόβλημα λύθηκε...
Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το φανταστεί κανείς αλλά τελικά ήταν........(ήχοι από τύμπανα...!!!!)
το ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ...
Ναι, ναι. Ήταν βουλωμένο οπότε δν μπορούσε να ενεργοποιήσει (κατά κάποιο τρόπο) τη λειτουργία του να στείλει βενζίνη το αριστερό ντεπόζιτο στο δεξί. Δεν έκανε "κύκλωμα". Το αριστεό φλοτέρ εδειχνε πολύ σωστά ότι υπήρχε βενζίνη. Το δεξί δούλευε κ αυτό σωστά. Συνολικά λοιπόν είχα βενζίνη. Επειδή δεν ήγαινε όμως ποτέ στο δεξί ντεπόζιτο που είναι η αντλία, έμενα.....

Ακούστε και το άλλο κουλό. Αλλάζοντας το φίλτρο έφτιαξε και το πρόβλημα που είχα που δεν έπαιρνε τσακμάκι μπροστά όταν ήταν ζεστό. Κι όλα αυτά σε συνεργείο της γειτονιάς που τα παιδιά εκεί επειδή με ξέρουν ψάχτηκαν λίγο παραπάνω. Στο εξειδικευμένο δεν ήθελαν να ασχοληθούν και μου έλεγαν να αλλάξω αντλία κι ότι κατά 90% πάντα αυτό είναι το πρόβλημα....
Ό, τι να' ναι....!!!!

mixalhs
04-03-18, 14:49
Μπράβο ευχάριστα νέα ... να βρεις την ηρεμία σου!!

rapid_fast
05-03-18, 13:30
Αδέλφια....Το πρόβλημα λύθηκε...
Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να το φανταστεί κανείς αλλά τελικά ήταν........(ήχοι από τύμπανα...!!!!)
το ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ...
Ναι, ναι. Ήταν βουλωμένο οπότε δν μπορούσε να ενεργοποιήσει (κατά κάποιο τρόπο) τη λειτουργία του να στείλει βενζίνη το αριστερό ντεπόζιτο στο δεξί. Δεν έκανε "κύκλωμα". Το αριστεό φλοτέρ εδειχνε πολύ σωστά ότι υπήρχε βενζίνη. Το δεξί δούλευε κ αυτό σωστά. Συνολικά λοιπόν είχα βενζίνη. Επειδή δεν ήγαινε όμως ποτέ στο δεξί ντεπόζιτο που είναι η αντλία, έμενα.....

Ακούστε και το άλλο κουλό. Αλλάζοντας το φίλτρο έφτιαξε και το πρόβλημα που είχα που δεν έπαιρνε τσακμάκι μπροστά όταν ήταν ζεστό. Κι όλα αυτά σε συνεργείο της γειτονιάς που τα παιδιά εκεί επειδή με ξέρουν ψάχτηκαν λίγο παραπάνω. Στο εξειδικευμένο δεν ήθελαν να ασχοληθούν και μου έλεγαν να αλλάξω αντλία κι ότι κατά 90% πάντα αυτό είναι το πρόβλημα....
Ό, τι να' ναι....!!!!
Φυσικά και όχι..
Απλά όταν βγήκε το ένα φίλτρο και μπήκε το άλλο, ανακούφισες την υποπίεση που είχε συσσωρευτεί στο ρεζερβουάρ..
Αυτό που κάνεις όταν ανοίγεις το ρεζερβουάρ για να βάλεις βενζίνη, ή το καπάκι πάνω απο την αντλία ή τα φλοτέρ για να κάνεις έλεγχο..
Ανακουφίζεις την υποπίεση..
Μετά απο κάποιο διάστημα θα στο ξανακάνει..
Το φίλτρο έχει επάνω ειδική βαλβίδα να σταματάει την αντεπιστροφή στο δεξί ρεζερβουάρ, και να κρατάει την πίεση της βενζίνης απο το φίλτρο μέχρι τη μπεκιέρα ψηλά..
Μέχρι την ώρα που θα λειτουργήσει η αντλία σου και θα παρακάμψει την εσωτερική βαλβιδα του φίλτρου, αυτό είναι απολύτως φραγμένο.
Ακόμα και αν το βγάλεις πάνω απο το αυτοκίνητο και το κουνάς έξω στον πάγκο, βενζίνα δεν θα τρέξει, παρά μια ελάχιστη ποσότητα και αυτή με το ζόρι, μέχρι να το σκίσεις με κατσαβίδι και να πάρει αέρα..
Ολο αυτό που περιγράφεις, απλά μου επιβεβαιώνει αυτά που σου έγραψα πριν απο 4 πόστ..
Αυτά απο εμένα...

vlachosarv
09-03-18, 23:04
Φυσικά και όχι..
Απλά όταν βγήκε το ένα φίλτρο και μπήκε το άλλο, ανακούφισες την υποπίεση που είχε συσσωρευτεί στο ρεζερβουάρ..
Αυτό που κάνεις όταν ανοίγεις το ρεζερβουάρ για να βάλεις βενζίνη, ή το καπάκι πάνω απο την αντλία ή τα φλοτέρ για να κάνεις έλεγχο..
Ανακουφίζεις την υποπίεση..
Μετά απο κάποιο διάστημα θα στο ξανακάνει..
Το φίλτρο έχει επάνω ειδική βαλβίδα να σταματάει την αντεπιστροφή στο δεξί ρεζερβουάρ, και να κρατάει την πίεση της βενζίνης απο το φίλτρο μέχρι τη μπεκιέρα ψηλά..
Μέχρι την ώρα που θα λειτουργήσει η αντλία σου και θα παρακάμψει την εσωτερική βαλβιδα του φίλτρου, αυτό είναι απολύτως φραγμένο.
Ακόμα και αν το βγάλεις πάνω απο το αυτοκίνητο και το κουνάς έξω στον πάγκο, βενζίνα δεν θα τρέξει, παρά μια ελάχιστη ποσότητα και αυτή με το ζόρι, μέχρι να το σκίσεις με κατσαβίδι και να πάρει αέρα..
Ολο αυτό που περιγράφεις, απλά μου επιβεβαιώνει αυτά που σου έγραψα πριν απο 4 πόστ..
Αυτά απο εμένα...

Αφού τα φλοτέρ δουλεύουν κανονικά. Πως θα το ξανακάνει; Δεν κατάλαβα καλά αυτό που εξηγείς...

bebisbmw
05-11-18, 16:14
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Έχω ένα e46 n40b16 coupe, το πρόβλημα μου είναι οταν ζεσταθεί το αμάξι στο ρελαντί κάνει μπέρδεμα (βύθιση) και μερικές φορές σβήνει με νεκρά. Όχι όμως πάντα αλλά συχνά. Έχω αλλάξει μπουζι, πολλαπλασιαστες. Αισθ έκκεντρ., Αισθ Λ, όλα τα σωληνάκια που περνάει αέρας. Το μόνο που μένει είναι Αισθ στροφάλου. Θα ήθελα την γνώμη σας...

rapid_fast
06-11-18, 21:08
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Έχω ένα e46 n40b16 coupe, το πρόβλημα μου είναι οταν ζεσταθεί το αμάξι στο ρελαντί κάνει μπέρδεμα (βύθιση) και μερικές φορές σβήνει με νεκρά. Όχι όμως πάντα αλλά συχνά. Έχω αλλάξει μπουζι, πολλαπλασιαστες. Αισθ έκκεντρ., Αισθ Λ, όλα τα σωληνάκια που περνάει αέρας. Το μόνο που μένει είναι Αισθ στροφάλου. Θα ήθελα την γνώμη σας...

Για ποιό λόγο άλλαξες όλα τα παραπάνω που περιγράφεις?

bebisbmw
07-11-18, 20:46
Για ποιό λόγο άλλαξες όλα τα παραπάνω που περιγράφεις?

Προληπτικά για να ξέρω ότι τα έβαλα εγώ καινούρια.

rapid_fast
08-11-18, 18:02
Προληπτικά για να ξέρω ότι τα έβαλα εγώ καινούρια.

οκ.. αλλάζεις και έναν αισθητήρα στροφάλου.. 80-100 ευρώ κάνει πάνω κάτω...
Προληπτικά, έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα χαλάσει...
Μετά? πώς θα λύσεις το θέμα με το ρελαντί?
Θα αλλάζεις εγκέφαλο στο αμάξι?

bebisbmw
08-11-18, 21:25
οκ.. αλλάζεις και έναν αισθητήρα στροφάλου.. 80-100 ευρώ κάνει πάνω κάτω...
Προληπτικά, έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα χαλάσει...
Μετά? πώς θα λύσεις το θέμα με το ρελαντί?
Θα αλλάζεις εγκέφαλο στο αμάξι?

Γιαυτό έθεσα το θέμα εδώ μέσα αν αντιμετώπισε κάποιος το ίδιο θέμα να με βοηθήσει λέγοντας πως το έλυσε. Απλά αναφέρω τι έχω κάνει μέχρι στιγμής και που πάει το μυαλό μου ότι φταίει..

rapid_fast
09-11-18, 08:31
Γιαυτό έθεσα το θέμα εδώ μέσα αν αντιμετώπισε κάποιος το ίδιο θέμα να με βοηθήσει λέγοντας πως το έλυσε. Απλά αναφέρω τι έχω κάνει μέχρι στιγμής και που πάει το μυαλό μου ότι φταίει..

Ξεκινάς απο το μηδέν και μετράς καυσαέρια..
Αφού το αμάξι βουλιάζει ζεστό, το μείγμα δεν επαρκεί, ή δεν δίνει εντολή ο αισθητήρας φορτίου για διόρθωση.
Αρα, Λ μαφ εγκέφαλος..
οταν λεω Λ, μπορεί να είναι πλεξούδα, βουλωμένος καταλύτης, ή ο ίδιος ο αισθητήρας.
Οταν λέω μαφ μπορεί να είναι σωλήνας αέρα, πλεξούδα, το ίδιο το εξάρτημα, η βουλωμένο φίλτρο αέρα...
απο 300 εώς 2600 η επισκευή αν χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα αυτα.
Καλή τύχη!!!

bebisbmw
10-11-18, 17:31
Ξεκινάς απο το μηδέν και μετράς καυσαέρια..
Αφού το αμάξι βουλιάζει ζεστό, το μείγμα δεν επαρκεί, ή δεν δίνει εντολή ο αισθητήρας φορτίου για διόρθωση.
Αρα, Λ μαφ εγκέφαλος..
οταν λεω Λ, μπορεί να είναι πλεξούδα, βουλωμένος καταλύτης, ή ο ίδιος ο αισθητήρας.
Οταν λέω μαφ μπορεί να είναι σωλήνας αέρα, πλεξούδα, το ίδιο το εξάρτημα, η βουλωμένο φίλτρο αέρα...
απο 300 εώς 2600 η επισκευή αν χρειαστεί να τα αλλάξεις όλα αυτα.
Καλή τύχη!!!

Ευχαριστώ θα μου χρειαστεί!