PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή e46 320 σε 330


mitsiakis69
16-11-16, 16:33
Γεια σας νέο μέλος εδώ στο φόρουμ θα ήθελα την βοήθεια σας για όσους γνωρίζουν για την μετατροπή του αυτοκινήτου μου . Λοιπόν έχω ένα 320 coupe με κινητήρα m52tub20 μετά από 11 χρόνια απροβληματιστα με αυτό το μοτέρ και με μεγάλη λύπη καθώς το αυτοκίνητο μου έχει μόλις 102000 χλμ και ο κινητήρας δουλεύει λες και είναι καινούργιος πήρα την απόφαση να το κάνω μετατροπή σε μεγαλύτερο και να δηλωθεί και κανονικά. Ενδιαφέρομαι για μετατροπή σε κινητήρα m54b25 ή m54b30 , θα ήθελα τα φώτα σας γενικά με το τι χρειάζομαι για αυτήν την μετατροπή , γνωρίζω ότι θα χρειαστούν μοτέρ σασμαν κεντρικός διαφορικό. Ή μόνη παρέμβαση που έχω κάνει πάνω του από m54 είναι τα μπροστινά φρένα από 330. H ερώτηση μου είναι τι άλλο χρειάζομαι για την μετάβαση από m52tu σε m54 γιατί από όσο γνωρίζω έχουν κάποιες διαφορές ; Τα ηλεκτρικά είναι ίδια ; Πρέπει να γίνει παρέμβαση στην πλεξούδα ; Με το γκάζι τι γίνεται από όσο γνωρίζω το δικό μου είναι με ντιζα ενώ από τα m54 με ηλεκτρονικό;
Θα εκτιμουσα κάθε βοήθεια από μέλη που γνωρίζουν σχετικά με το θέμα μου . Φιλικά Κωστας.

rapid_fast
16-11-16, 16:38
Δεν ξέρω αν έχει γίνει η αλλαγή στις νομικές διατάξεις,
αλλά από αυτά που ξέρω δεν μπορείς να το δηλώσεις νόμιμα.

BMW_330i
16-11-16, 17:16
συμφωνω με τον rapid αυτο ξερω και εγω οτι δεν μπορεις να δηλωσεις νομιμα απο 320 σε 330... απο οσο θυμαμαι και αν δεν εχει αλλαξει κατι στον νομο μπορεις να ανεβεις 20 η 25 τις εκατο σε κυβικα απο αυτα που γραφει η αδεια σου

mitsiakis69
17-11-16, 20:57
Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση , εάν παραβλεψουμετο θέμα με την δήλωση μπορεί να μου πει κάποιος για την μετάβαση απο m52tu σε m54 τι άλλο χρειάζομαι εκτός από αυτά που προαναφέρα;

stelmaniac
18-11-16, 15:23
Μοτερ, σασμαν, πλεξουδα, εγκεφαλος. Νομιζω οτι τα περιφερειακα του μηχανοστασιου δεν διαφοροποιουνται(ψυγειο, δοχεια υγρων κτλ.) Το βημα του διαφορικου ειναι θεμα γουστου. Ποσο θα σου παει μια τετοια διαδικασια; Νομιζω πως αν το παρεις ετοιμο θα σου ερθει φθηνοτερα.Πιο πιθανο ειναι να βρεις ενα καλο 330 ετοιμο απ' το να βρεις μοτερ 3λιτρο σε καλη κατασταση πανω σε μπαλετα...

Dim77
18-11-16, 16:22
Δε θέλει άκρα, αισθητήρες? (To M54 έχει DSCIII ενώ το Μ52 έχει ASC+T).
Θέλει όλο το τροπέτο.

Το βήμα του 320 είναι 3.45. Το καβούκι είναι μικρό (με μακριά ημιαξόνια). Δε θα βγάλει ούτε μήνα...

Το σασμάν είναι διαφορετικό. Ο κεντρικός άξονας επίσης. Δεν έχουν σχέση ούτε με του 328 (Μ52).

zaharias
19-11-16, 15:15
Αν εχεις σκοπο να κρατησεις το αμαξι και θελεις να ριξεις λεφτα για να ανεβασεις αλογα, υπαρχει και η λυση του κομπρεσσορα μιας και το μοτερ σου το ξερεις και οντως εχει λιγα χλμ για την ηλικια του, αν ειναι σωστα συντηρημενο, δεν χρειαζεται κατι περα απο τα βασικα.

mitsiakis69
19-11-16, 17:52
Σας ευχαριστώ ξανά για τις απαντήσεις σας , όντως ή μία σκέψη μου ήταν να το δώσω και να βρω ένα 330 αυθεντικό αλλά το λυπάμαι γιατί όπως προ ανεφερα το αυτοκίνητο πραγματικά είναι σαν καινούριο και από κινητήρα αλλά και ή καρότσα του είναι άριστα . Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πάω μου πρότειναν να γίνει μετατροπή σε 328 και γίνεται σχετικά εύκολα από ότι μου είπαν και με κόστος τα πράγματα τα δικά μου και συν 1500€ πια ή άποψη σας για αυτό; Επείσης για κοπρεσορα ποια εταιρία προτείνεται και ποια ή ειναι αξιοπιστία του κινητήρα μετά ;

BMW_330i
19-11-16, 18:05
δικη μου ταπεινη γνωμη...η γνησιο 330 η μενεις οπως εχει...εχεις λιγα χλμ αριστη καροτσα και το λυπασαι οπως λες.γτ να μπλεκεις με μετατροπες?που δεν ξερεις και αν πετυχει και θα εισαι και παρανομος

konoss
20-11-16, 16:15
Σας ευχαριστώ ξανά για τις απαντήσεις σας , όντως ή μία σκέψη μου ήταν να το δώσω και να βρω ένα 330 αυθεντικό αλλά το λυπάμαι γιατί όπως προ ανεφερα το αυτοκίνητο πραγματικά είναι σαν καινούριο και από κινητήρα αλλά και ή καρότσα του είναι άριστα . Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πάω μου πρότειναν να γίνει μετατροπή σε 328 και γίνεται σχετικά εύκολα από ότι μου είπαν και με κόστος τα πράγματα τα δικά μου και συν 1500€ πια ή άποψη σας για αυτό; Επείσης για κοπρεσορα ποια εταιρία προτείνεται και ποια ή ειναι αξιοπιστία του κινητήρα μετά ;

Εμενα μου φαινεται πολυ μεγαλο το ποσο με βαση τη δουλεια που χρειαζεται για μια τετοια μετατροπη .

tsalin
21-11-16, 12:27
Μεταξύ μας και χωρίς καμία παρεξήγηση.... Πραγματικά πιστεύεις ότι μπορείς να βρεις μετατροπή από 328 με τέτοια χιλιόμετρα και συντήρηση όπως αυτή που περιγράφεις? Κατά τη γνώμη μου στην καλύτερη περίπτωση η μετατροπή που σου προτείνουν θα έχει τουλάχιστο τα διπλάσια χιλιόμετρα και άγνωστο το πώς συντηρήθηκε... Γνώμη μου, δες τι άλλες επιλογές έχεις... (αν έχεις)...

ΥΓ: Τα 1500€ αρχικά δεν φαίνονται πολλά, αλλά εκτός της ιπποδύναμης σκέψου τελικά τι όχημα θα έχεις... και τι θα πρέπει να βάλεις στη πορεία για το έχεις όπως είναι σήμερα...

konoss
21-11-16, 13:28
Επειδη μαλλον τα μπερδεψα στην αναγνωση του προηγουμενου μηνυματος . Αν θελουν 1500 μονο για εργασια μου φαινονται πολλα , αν θελουν 1500 για ολα τοτε ειναι καλη τιμη . Επισης τα παιδια εχουν δικιο στο οτι το μοτερ θα εχει πολλα περισσοτερα χιλιομετρα . Αν το θες καινουργιο υπολογιζε 1000 με 1500 για ρεκτιφιε .

mitsiakis69
14-03-17, 01:14
Τελικά μετά από μεγάλη σκέψη βλέποντας τα θετικά και αρνητικά και τις γνώμες όλον σας (ευχαριστώ) , δυστυχώς το αυτοκίνητο αποφάσισα να το δώσω και να αγοραστεί γνήσιο 330 .

georgepap
14-03-17, 07:46
Η πιο σωστη επιλογη...και οικονομικά λογικα..!!

BMW_330i
14-03-17, 08:17
Τελικά μετά από μεγάλη σκέψη βλέποντας τα θετικά και αρνητικά και τις γνώμες όλον σας (ευχαριστώ) , δυστυχώς το αυτοκίνητο αποφάσισα να το δώσω και να αγοραστεί γνήσιο 330 .

εκανες την πιο σωστη επιλογη..με λιγο ψαξιμο και χωρις βιασυνη πιστευω θα βρεις ενα καλο 330 και σε καλη τιμη