PDA

Επιστροφή στο Forum : Δυσκολία εκκίνησης σε ανηφόρα


greg123
08-01-17, 17:24
Είμαι κάτοχος Χ3 2.0 diesel και αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα.Το αυτοκίνητο δυσκολεύεται πάρα πολύ να ξεκινήσει από στάση σε ανηφορικό δρόμο τόσο που έχει καταντήσει επικίνδυνο,να σημειώσω πως δεν ανάβει καμία ένδειξη στον πίνακα οργάνων ούτε παρουσιάζεται καμία άλλη δυσλειτουργία στο αυτοκίνητο και στον δρόμο.Όμως σε μεγάλες ανηφόρες πηγαίνει μόνο με 1η ταχύτητα και το νιώθεις πολύ βαρύ παρακαλώντας να μην σου τύχει κάποιο εμπόδιο και αναγκαστείς να σταματήσεις γιατί μετά ξεκινάει με 2.000 στροφές και δύσκολα.Να σημειώσω ότι τις ίδιες αναβάσεις με το 2ο αυτοκίνητο (KIA PICANTO) τις ανεβαίνω με 2α και αεράτα.Έχω τοποθετήσει sprintbooster το οποίο βοήθησε πάρα πολύ αλλά δεν έλυσε το πρόβλημα.
Παρακαλώ παιδιά όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

giannis 116
08-01-17, 17:27
Τον συμπλεκτη τον εχει ελεγξει καποιος μηχανικος;.. Μηπως πατιναρει αυτος;.. Αλλιως αν ειναι θεμα μοτερ, δεν εχει δυναμη δηλαδη, δειτε φιλτρα, μπεκ, τουρμπινες κλπ κλπ...

greg123
08-01-17, 17:38
Φίλε μου αρκεί να σου πω ότι συμπλέκτης αλλάχτηκε 2 φορές (δίσκος,πλατό,βολάν) την δεύτερη φορά μάλιστα με χρέωση της ίδιας της αντιπροσωπείας BMW, αφού διαπίστωσαν και οι ίδιοι ότι δεν έγινε τίποτα.Τώρα όσον αφορά φίλτρα,τα πάντα έχουν αλλαχτεί άπειρες φορές εκτός του DPF το οποίο και άρχισα να υποψιάζομαι.Στην bmw όμως δεν βλέπουν να δείχνει ότι έχει βουλώσει.

PetrosD
08-01-17, 20:26
Έχεις σκεφτεί να βγάλεις εκτός το traction control+ESP και να δεις αν ανεβαίνει;

greg123
09-01-17, 16:44
Και βέβαια.Ούτε αυτό βοηθάει.

KAZA
09-01-17, 19:34
Απο ρεύματα πως είσαι;

rapid_fast
10-01-17, 04:43
Τα πετρελαια στις 900-1400 εχουν μεγιστη ροπη.
Το οτι ανεβαζεις 2000 λεει πως εχεις προβλημα στην τουρμπινα ή την βαλβιδα υποπιεσης της.
Δεν υπαρχει κατι αλλο.

greg123
10-01-17, 10:45
Εάν είχα πρόβλημα με την τουρμπίνα δεν θα είχα μεγάλη τελική ταχύτητα πράγμα που δεν συμβαίνει,έτσι νομίζω.

greg123
10-01-17, 11:04
Ας μας πει ο φίλος που αναφέρει για τα ρεύματα τι ακριβώς εννοεί;

KAZA
11-01-17, 12:09
Δεν ξέρω το μοτέρ σου και γενικά τα πετρέλαια πως είναι οπότε στο μόνο που μπορώ να σε βοηθήσω είναι να σου πω το πρόβλημα που είχα εγώ και δες πως αντιστοιχεί στο δικό σου.

Μου το παρουσίαζε μόνο σε ανηφόρες άμα σταματουσα μετά ήταν Γολγοθάς για να ξανά ξεκινήσω. Με 1η ήταν σαν να είχα βάλει 4η και πάω να ανέβω ανηφόρα.....
Αφού με ταλαιπώρησε γνωστή αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη για 1 χρόνο..... την λύση την έδωσε ένα τοπικό συνεργείο που ασχολείται με injection κ.τ.λ. το πρόβλημα ήταν στον διανομέα http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=1331-EUR-01-1985-E30-BMW-318i&diagId=12_0110 έχει ένα μάτι κάτω από το ραουλο που γυρίζει και γεμίζει ρινισματα ..... πέρα από αυτό εμένα είχε φύγει και λίγο από το κέντρο όποτε δεν διάβαζε σωστά το ρεύμα που περνούσε για να πάει στα μπουζοκαλωδια ......
Άρα στις ανηφόρες και όπου χρειαζόταν φορτίο το αμάξι λόγω έλλειψης σωστών ρευμάτων ζοριζοταν και έσβηνε πολλές φορές....
Το άλλαξα όλο 450 ευρώ και ησύχασα.....η αντιπροσωπεία, για την ιστορία αρνιόταν να μου το αλλάξει.... μετά από βρισιμο και λέγοντας τους ότι με δική μου ευθύνη θέλω να μου το αλλάξετε το άλλαξαν.....για την ιστορία και πάλι ακόμη δεν το παραδέχονται ότι η ζημιά οφειλόταν στον διανομέα ενώ αυτοί κάναν την αλλαγή και κανένας άλλος δεν έβαλε χέρι....μάλλον έγινε θαύμα για αυτούς....:bowdown::party:

KAZA
11-01-17, 12:21
Οπλισου με υπομονή γιατί υπάρχουν άσχετοι και άχρηστοι παντού!
Αν σε παίρνει απο ηλικία δώσε για μηχανολόγος μηχανικός για να το βρεις μόνος σου, θα σου μείνει και ένα χαρτί παραπάνω....νομίζεις ότι οι άλλοι θα το βρουν γρηγορότερα.....;
:rofl2::rofl2::rofl2:

rapid_fast
11-01-17, 19:19
Γιατί πρέπει να λέμε τα ίδια καθε λίγο και λιγάκι;
Είπαμε τι είναι, δεν υπάρχει άλλη περίπτωση.
Μπορει να χάνεται ας πουμε η υποπιεση απο 10 λόγους τους οποίους θα εξετάσει ο μηχανικός ή μπορεί να χάνεται η υπερτροφοδοτηση απο αλλους 3, αλλά πάλι θα το ψαξει ο μηχανικος..

rapid_fast
11-01-17, 19:20
Ας μας πει ο φίλος που αναφέρει για τα ρεύματα τι ακριβώς εννοεί;

Δεν εχει ρεύματα το πετρέλαιο..

greg123
12-01-17, 17:00
Ρε παιδιά απευθύνθηκα και σε μαστόρι που έχει καλό όνομα και ασχολείται αποκλειστικά με αντλίες και τουρμπίνες diesel. Μου είπε αφού δίνω 2.000 στροφές για να ξεκινήσω άρα η τουρμπίνα έχει μπει σε λειτουργία και δεν είναι από αυτήν και επειδή δυσκολεύεται μόνο στην ανηφόρα τότε φταίει ο συμπλέκτης.Του είπα ότι συμπλέκτη άλλαξα δύο φορές χωρίς να βελτιωθεί το πρόβλημα χωρίς να πάρω απάντηση,το μόνο που επέμενε ότι δεν είναι τουρμπίνα.

greg123
12-01-17, 17:15
Από Δευτέρα πάω σε ηλεκτρολόγο που ασχολείται με tuning κλπ, για να κάνει έλεγχο στα πάντα τουρμπίνα,αντλία,μπεκ,εισαγωγή, φίλτρο dpf κλπ.Θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητο μία ημέρα.Αγωνιώ να δω τι θα βρει μετά τον έλεγχο.

PetrosD
12-01-17, 18:18
Δε μας βάζεις κάνα βιντεάκι να δούμε τί συμβαίνει;

greg123
12-01-17, 20:13
Φίλε PetroD, δυστυχώς δεν είμαι τόσο hi-tech για να το κάνω αυτό.

greg123
12-01-17, 20:33
Τώρα που το σκέφτομαι να αναφέρω κάτι που μου διέφυγε.
Η κατάσταση βελτιώθηκε πάρα πολύ όταν μία φορά έριξα στο ρεζερβουάρ ένα καθαριστικό υγρό για φίλτρα σωματιδίων (DPF), καθώς και κάποιες φορές που έριξα ενισχυτικό καυσίμων για diesel παρότι χρησιμοποιώ πάντα καύσιμο Vpower.

PetrosD
13-01-17, 18:06
Έχει γούστο να έχει βουλώσει το DPF! Το πλακώνεις στα γκάζια πού και πού το αυτοκίνητο ή το πας πάντα σαν γρια κυρία;

greg123
14-01-17, 10:04
PetroD και το πλακώνω το αυτοκίνητο και δουλεύει πάντα σε ανοιχτό δρόμο (Εγνατία). Πάντως το dpf θα ελεγχθεί για να δούμε πόσο τοις εκατό είναι βουλωμένο,παρότι ελέγχθηκε στο παρελθόν θέλω να το ξαναδώ. Όσο γι΄αυτό το γριά κυρία με έκανε και γέλασα δεν ισχύει,δεν ισχύει.

PetrosD
14-01-17, 17:58
Ναι, για αστείο το έγραψα, δε θέλω να παρεξηγηθείς.

greg123
18-01-17, 20:04
Λοιπόν η διάγνωση έδειξε τα εξής:α) καμένο maf, β) βουλωμένη εισαγωγή και κολλημένη βαλβίδα AGR λόγω μάκας, γ) καμένη πλακέτα προθερμαντήρων και ένας εξ' αυτών καμένος, δ) βουλωμένο dpf κατά 62%.
Κατά τα λοιπά η αντλία πετρελαίου λειτουργεί καλά,τα μπεκ καλά και η τουρμπίνα με λίγα κενά ο άξονας αλλά ακόμη καλή.Αναμένω και αναμένετε νεότερα μετά τις επισκευές.

PetrosD
18-01-17, 20:21
Πώς έφτασε σε τέτοια κατάσταση;

greg123
19-01-17, 09:34
Οι λόγοι είναι πολλοί.Ένας ότι η AGR επιτρέπει ένα μέρος των καυσαερίων να περνάει στην εισαγωγή, άλλος ότι είναι diesel που σαν καύσιμο είναι πιο βρώμικο από την βενζίνη και ακόμη το γεγονός ότι έπαψα να επισκέπτομαι την αντιπροσωπεία για τα service και τα διάφορα μαστόρια με τα διαγνωστικά τους τα έβρισκαν όλα OK.

BMW Power
19-01-17, 09:42
Να προσθέσω και εγώ την πολύ κακή ποιότητα του πετρελαίου κίνησης στην Ελλάδα.

tacos
19-01-17, 16:05
Το πετρελαιο κινησης εχει 10 PPM θειο,το θερμανσης 100 και το ναυτηλιας 1000.Αν καψεις ενα λιτρο ναυτηλιας η επιβαρυνση ειναι σαν εκατο λιτρα κινησης.Δυστυχως η νοθεια γινεται κυριως με ναυτηλιακο που εινναι τελειως αφορολογητο.

topmar
19-01-17, 21:22
Όλα είναι σχετικά, με την συντήρηση του αυτοκινήτου από τον νυν - και τους πρώην εάν αγοράστηκε μεταχειρισμένο - ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, η ποιότητα του πετρελαίου κίνησης δεν είναι τόσο τραγική, εφόσον τηρούνται κάποιοι κανόνες προστασίας (ένα πρατήριο εμπιστοσύνης, καθαριστικά συστήματος τροφοδοσίας & DPF κλπ.).

Πριν 3 βδομάδες ανοίχτηκε μοτέρ Ε90 320d φίλου, λόγω καμμένων προθερμαντηρων (δεν έβγαιναν και τους έσπασαν στην προσπάθεια εξαγωγής). Παρότι το μοτέρ είχε 180.000 ΚΜ, η πολλαπλή εξαγωγής ήταν σχετικά πολύ καθαρή, το δε DPF δεν ήταν ούτε καν 50% βουλωμένο. Ο ιδιοκτήτης όμως, το κινεί πλακωμένο συχνά, βάζει καύσιμα από 1 πρατήριο εμπιστοσύνης και συχνά πρόσθετα καθαριστικά μέσα.

Ενημερωτικά και μόνο φίλε greg123, πόσα ΚΜ είχε το αμάξι σου; Το πήρες μεταχειρισμένο; Ποιες οι διαδρομές του; Τα σέρβις όπως έγραψες δεν γίνονταν σε επίσημη αντιπροσωπεία αν κατάλαβα καλά.

greg123
20-01-17, 08:22
Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 42.000km (ήταν το test drive επίσημης αντιπροσωπείας BMW) και τώρα έχει 290.000km.
Το οδηγάω σε ανοιχτό δρόμο (Εγνατία Οδό), και πάντα φουλάρω με Vpower diesel.Την αντιπροσωπεία την σταμάτησα γιατί νομίζω ότι ευθύνονται για την ζημιά που προκλήθηκε στο βοηθητικό σασμάν (xdrive) του αυτοκινήτου μου, γιατί ενώ τους παρακάλαγα να μου αλλάξουν το λάδι ,αυτοί μου λέγανε ότι έιναι για μια ζωή. Αργότερα έμαθα από εξειδικευμένο μάστορα BMW ότι το λάδι στο βοηθητικό σασμάν πρέπει να αλλάζεται κάθε 60.000. Longlife είναι το λάδι των διαφορικών που κανονικά πρέπει και αυτό να αλλάζεται.

KATSARAIOS
21-01-17, 03:03
Παρομοιο προβλημα με βουλωμενη εισαγωγη και βαλβιδα ειχε φιλος - μελος και αυτος Χ3 diesel .
Κοστος σου ειπαν για ολο αυτο?

Υ.Γ να συμφωνησω οτι πρωτο ρολλο παιζει το κακης ποιοτητας καυσιμο στο ελλαδισταν...

rapid_fast
21-01-17, 10:11
Εγώ πάλι θα πεταχτώ σαν την τσ@@τσου και θα ξαναπώ..
στα πετρέλαια ή υποπίεση, ή υπερπίεση τουρμπίνας..
Δεν έχει κάτι άλλο..
Ξεκολάτε..
Σας δουλεύουν ψηλό γαζί στα συνεργεία..
Ούτε τα πετρέλαια φταίνε ούτε τίποτα..
Τα συνεργεία που επιλέγετε λόγω κόστους, είναι φτωχά σε γνώσεις και ξυπόλυτα
σε παροχή σέρβις..
ΕΣΕΙΣ οι ίδιοι τα χαλάτε τα αυτοκίνητα σας..(με εξαίρεση αυτούς που έχουν Ε46)
Οι μισοί που ξέρω βάζετε πετρέλαιο θέρανσης απο το σπίτι..
Δεν κάνω καθόλου πλάκα, ακόμα και ο συγκάτοικος μας αφόρασε όλο το πετρέλαιο
της δεξαμενης όταν αλλάξαμε σε φτσικό αέριο και το καίει κανονικά στο Ε90..
Και ξέρετε, η μυρωδιά είναι διαφορετική στο κίνητης, στο θέρμανσης και στο JP8..

Σε άλλα νέα...
Θελετε δεν θέλετε, κάθε 8000 χλμ ή εξάμηνο πρέπει να είσαστε στο συνεργείο για λάδια..
Κάθε 25000 πρέπει να είστε για γενικό σέρβις..
Είναι ασύλληπτο να έχει το αμάξι καμένο προθερμαντήρα και να μην το καταλαβαίνει
ούτε ο οδηγός ούτε το συνεργείο ούτε να το δείχνει στο ταμπλώ.
ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ!!!
Να έχει καμένο ΜΑΦ και να μην ανάβει λαμπάκι???
Είναι δυνατόν με καμένο ΜΑΦ να έχει το αμάξι σωστά καυσαέρια??
Δεν το θεωρώ απίθανο να μην έχει κάν κάρτα καυσαερίων το αμάξι..
Αυτά...:greenboun:twak:

PetrosD
21-01-17, 11:26
Κόλαφος...

greg123
21-01-17, 19:41
Κατ'αρχήν μία απάντηση στον φίλο rapidfast.Αναφέρεσαι σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμανσης στα αυτοκίνητά τους όταν έχω αναφέρει δύο φορές ότι χρησιμοποιώ μόνο Vpower, ούτε καν απλό κίνησης.
Οι προθερμαντήρες λειτουργούν μόνο κατά την διάρκεια που βάζεις εμπρός τον κινητήρα.Εάν κάποιος είναι καμένος λειτουργούν οι υπόλοιποι (είναι 4 στο σύνολο) και είναι αδύνατον να καταλάβεις ότι κάηκε καθώς δεν ανάβει καμία ένδειξη στο καντράν.Το πρόβλημα το εντοπίζει μόνο το διαγνωστικό μηχάνημα.
Για τον αισθητήρα MAF δεν μου άναβε καμία ένδειξη γιατί δεν ήταν εντελώς καμένος αλλά δεν δούλευε όπως έπρεπε,πρόβλημα που το εντόπισε και πάλι το διαγνωστικό.
Το αυτοκίνητο ασφαλώς και έχει κάρτα καυσαερίων γιατί οι ρύποι που εκπέμπει είναι εντελώς μέσα στα όρια.
Κατά τα λοιπά,σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο και ο μηχανικός έκανε πολύ καλή δουλειά.Το τράβηγμα και η δύναμη του κινητήρα είναι εμφανή σε όλο το φάσμα των στροφών με πολύ ομαλό ρελαντί.Κόστος 400 ευρώ εκ των οποίων τα 240 ήταν για το MAF (γνήσιο).
Σε άλλο post θα αναφέρω πως έλυσα το πρόβλημα της εκκίνησης στην ανηφόρα.

rapid_fast
23-01-17, 15:55
Κατ'αρχήν μία απάντηση στον φίλο rapidfast.Αναφέρεσαι σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν πετρέλαιο θέρμανσης στα αυτοκίνητά τους όταν έχω αναφέρει δύο φορές ότι χρησιμοποιώ μόνο Vpower, ούτε καν απλό κίνησης.
Οι προθερμαντήρες λειτουργούν μόνο κατά την διάρκεια που βάζεις εμπρός τον κινητήρα.Εάν κάποιος είναι καμένος λειτουργούν οι υπόλοιποι (είναι 4 στο σύνολο) και είναι αδύνατον να καταλάβεις ότι κάηκε καθώς δεν ανάβει καμία ένδειξη στο καντράν.Το πρόβλημα το εντοπίζει μόνο το διαγνωστικό μηχάνημα.
Για τον αισθητήρα MAF δεν μου άναβε καμία ένδειξη γιατί δεν ήταν εντελώς καμένος αλλά δεν δούλευε όπως έπρεπε,πρόβλημα που το εντόπισε και πάλι το διαγνωστικό.
Το αυτοκίνητο ασφαλώς και έχει κάρτα καυσαερίων γιατί οι ρύποι που εκπέμπει είναι εντελώς μέσα στα όρια.
Κατά τα λοιπά,σήμερα παρέλαβα το αυτοκίνητο και ο μηχανικός έκανε πολύ καλή δουλειά.Το τράβηγμα και η δύναμη του κινητήρα είναι εμφανή σε όλο το φάσμα των στροφών με πολύ ομαλό ρελαντί.Κόστος 400 ευρώ εκ των οποίων τα 240 ήταν για το MAF (γνήσιο).
Σε άλλο post θα αναφέρω πως έλυσα το πρόβλημα της εκκίνησης στην ανηφόρα.
Ναι σε αυτούς αναφέρομαι κατα βάση..
Προφανώς θεωρείς οτι λίγοι κάτοχοι (ειδικα μπεμβέ και μερσεντέ και πόρσε) βάζουν πετρέλαιο απο τη θερμανση..
Καμένος προθερμαντήρας σημαίνει αμέσως απώλεια ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί, και καπνό στην εξάτμιση (πάλι μέχρι να ζεσταθεί..)
Χαλασμένο ΜΑΦ και σωστά καυσαέρια δεν πηγαίνουν πακέτο..
Με λάθος αέρα, έχεις πάντα λάθος καυσαέρια..
:greenboun