PDA

Επιστροφή στο Forum : Φορτιστής Μπαταρίας (ακινησια αυτοκινητο)


bmw_3..
26-01-17, 10:54
Καλησπέρα,
επειδή προκειται να θεσω σε ακινησια του αυτοκινητο μου για το τρεχων ετος και βλεπουμε μετα...ηδη το εχω ακινητοποιημενο 2μηνες και τις προαλλες που πηγα να βαλω μπροστα δεν επαιρνε και χρειαστηκε να χρησιμοποιησω τα καλωδια για να το καταφερω.

Για να αποφυγω ολα αυτα στο μελλον και επειδη φανταζομαι οτι αν παω σε 2 μηνες παλι να το βαλω μπροστα το πιο πιθανο ειναι η μπαταρια να εχει παραδωσει πνευμα...σκεφτηκα τη λυση του φορτιστης μπαταρίας και οχι του εκκινητη που ειδα οτι υπαρχει σαν κατηγορια και αυτη.

Επομενως απο την εμπειρια σας ποιο φορτιστη μπαταριας θα μου προτεινατε?
Απο ελεγχο που εκανα στο ιντερνετ βρηκα καλα σχολια για αυτους
ειναι κατι που πρεπει να προσεξω στην επιλογη?



https://www.skroutz.gr/s/3456595/Black-Decker-BDV090.html Black & Decker BDV090

https://www.skroutz.gr/s/3457326/CTEK-MXS-5-0.html CTEK MXS 5.0

Fanatic
26-01-17, 10:59
Με ενφιαφερει και εμενα κάτι τέτοιο. Μπορεί να είναι μονίμως συνδεδεμένο με την μπαταρια χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα?

rapid_fast
26-01-17, 12:41
Εκατό το καλό το ματζαφλάρι..
και άλλα τόσα το ρευμα που θα ξοδέψει σε ένα χρόνο.. Διακόσια..
Και 150 ο πυροσβεστήρας, τριακοσια πενήντα..
μια μπαταρία κάνει 94...
Γιατί απλά δεν βγάζετε τον αρνητικό πόλο?
2 λεπτά δουλειά είναι..
Ο φορτιστής μπορεί ανα πάσα στιγμή να βάλει φωτιά..
Εγώ λέω αν δεν κάνετε φόρτιση παρουσία σας, να το αποφύγετε...

bmw_3..
26-01-17, 13:47
Εκατό το καλό το ματζαφλάρι..
και άλλα τόσα το ρευμα που θα ξοδέψει σε ένα χρόνο.. Διακόσια..
Και 150 ο πυροσβεστήρας, τριακοσια πενήντα..
μια μπαταρία κάνει 94...
Γιατί απλά δεν βγάζετε τον αρνητικό πόλο?
2 λεπτά δουλειά είναι..
Ο φορτιστής μπορεί ανα πάσα στιγμή να βάλει φωτιά..
Εγώ λέω αν δεν κάνετε φόρτιση παρουσία σας, να το αποφύγετε...

Εσυ δηλαδη αν καταλαβα καλα δε προτεινεις τη λυση ενος φορτιστη μπαταριας για περιπτωση που καποιος θελει να θεσει σε ακινησια το αμαξι του για διαστημα πανω απο 1 χρονο με μικρα διαλειμματα ανα 2 με 3μηνες.
Στη περιπτωση που βγαλω το αρνητικο πολο θα δημιουργηθει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο γενικοτερα? αναφερομαι σε θεματα οπως τον εγκεφαλο του αυτοκινητου, η κατι αλλο? αν το προβλημα ειναι οτι θα χασω...την ενδειξη της ωρας μπορω να ζησω και χωρι αυτο.
Στη περιπτωση που βγαλω το πολο η μπαταρια την επομενη φορα που θα την συνδεσω...θα λειτουργει οπως και την προηγουμενη φορα που ηταν συνδεδεμεη (πριν 2-3 μηνες) η θα εχω παλι θεματα...και θα χρειαζομαι καλωδια?

PetrosD
26-01-17, 15:06
Λυπάμαι που θα στο πω, αλλά θα χάσεις και τις μνήμες του ραδιοφώνου.

performance
26-01-17, 15:10
Απο εμπειρια χρησης κολλητων μου σε μοτοσυκλετες που μενουν για αρκετο διαστημα ακινητες λογο καιρου.Δηλαδη ο φορτιστης μενει ΜΟΝΙΜΑ συνδεμενος με την μπαταρια.
Κανενας δεν μου εχει αναφερει θεμα αναφλεξης.
Η μπαταρια ειναι παντα σαν καινουργια.
Αν δεν θελεις να χρησιμοποιησεις φορτιστη-που ειναι η πιο σωστη λυση,αλλα εχει κοστος-,τοτε φορτιζεις ΠΛΗΡΩΣ την μπαταρια και κατοπιν βγαζεις τον αρνητικο πολο,για ακομα πιο σωστα αποτελεσματα ΑΦΑΙΡΕΙΣ την μπαταρια και την αποθηκευεις σε σημειο που πρεπει να ειναι οσο πιο ζεστο γινεται.Το κρυο ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος της μπαταριας.

rapid_fast
26-01-17, 18:17
Ο μόνος χωρος που ειναι πυραντοχος υποχρεωτικα απο το νομο σε ολο τον πλανήτη ειναι το δωματιο φορτισης μπαταριών ηλεκτρικών παλετοφορων..
9/10 φωτιες στην βιομηχανία ξεσπουν εκει..
Και μιλαμε για μηχανήματα κλασης οχι αστεία..
Τη μια φορα μάλιστα μάλλον ποντικος την εκανε τη δουλεια και καηκε το συμπαν γιατι καηκε και ο ποντικος..
Εμένα μου έτυχε 2 φορες απο το 2003 μεχρι σήμερα..
Εύχομαι οτι και να επιλέξετε απλα να μη σας τυχει..
Ηθελα απλα να το μοιραστώ μαζι σας..

stef
26-01-17, 23:56
Προτείνω το CTEK MXS 5.0
Τον χρησιμοποιώ 2 μήνες και είμαι υπερ ευχαριστημένος.
Ο CTEK είναι ο ίδιος που πουλάει και η BMW/ Porsche με τα αντίστοιχα ΟΕΜ σήματα.
Μόνιμα συνδεδεμένο για 6-8-10 μήνες όσο τραβάει η ψυχή δας χωρίς κανένα πρόβλημα μου έλεγε φίλος που τον χρησιμοποιεί 5 χρόνια και απουσιάζει μήνες στο εξωτερικό
Ο συντηρητής είναι συνδεδεμένος σε πρίζα ασφαλείας BELKIN και δουλεύει ΑΨΟΓΑ πραγματικά
Τον συστήνω ανεπιφύλακτα

Fanatic
27-01-17, 09:10
Στην Αμερική και γενικά όπου ρίχνει άπειρο χιόνι ΠΟΛΥΣ κόσμος βάζει τις BMW του επί μήνες σε τέτοιους φορτιστές. Εάν υπήρχε θέμα ασφαλείας και φωτιάς νομίζω θα είχε ακουστεί.

Ωραίος αυτός που προτείνει και ο Στέφανος, όντως ο ίδιος που δίνει η BMW. Και λογική τιμή. Η BMW νομίζω το δίνει διπλάσια.

rapidfast δεν είναι το θέμα πόσο κάνει η μπαταρία όσο να ξέρεις ότι όταν θα πας να το βάλεις μπρος θα πάρει και θα φύγεις να πας εκεί που θες. Εγώ λείπω συχνά σε ταξίδια και το αμάξι μένει ακινητοποιημένο. Και άμα δεν κάνω μεγάλες διαδρομές όταν είμαι πίσω η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτίσει. Έχω καινούρια μπαταρία και έχω πρόβλημα μερικές φορές.

rapid_fast
27-01-17, 11:12
Στην Αμερική και γενικά όπου ρίχνει άπειρο χιόνι ΠΟΛΥΣ κόσμος βάζει τις BMW του επί μήνες σε τέτοιους φορτιστές. Εάν υπήρχε θέμα ασφαλείας και φωτιάς νομίζω θα είχε ακουστεί.

Ωραίος αυτός που προτείνει και ο Στέφανος, όντως ο ίδιος που δίνει η BMW. Και λογική τιμή. Η BMW νομίζω το δίνει διπλάσια.

rapidfast δεν είναι το θέμα πόσο κάνει η μπαταρία όσο να ξέρεις ότι όταν θα πας να το βάλεις μπρος θα πάρει και θα φύγεις να πας εκεί που θες. Εγώ λείπω συχνά σε ταξίδια και το αμάξι μένει ακινητοποιημένο. Και άμα δεν κάνω μεγάλες διαδρομές όταν είμαι πίσω η μπαταρία δεν προλαβαίνει να φορτίσει. Έχω καινούρια μπαταρία και έχω πρόβλημα μερικές φορές.

Παιδια αλήθεια συγγνώμη.
Φεύγω 23 μερες με ολισμενο συναγερμό.
Γυρνάω και στο αεροδρόμιο εχει -7 και το αμαξι ειναι κατω απο 15 ποντους χιονι..
Κανω μιση μιζια και αρπαζει αμεσως..
Εχω το αστρα 6 μηνες δεν το εβαλα μπρος, βαζω τον αρνητικο και παιρνει αμεσως..
Αλήθεια δεν τα καταλαβαίνω ολα αυτα..
Ουτε μπορω και να τα κανω γιατι εχω πυλωτη και οχι πάρκινγκ..
Αμαξι χωρις πινακίδες που δεν το κυκλοφορεις και δεν εισαι εξαρτημενος αν θα παρει μπρος δεν βλεπω το νοημα να το κρατας στην πριζα..
Για τις φωτιές ψαξτε λιγο αν θελετε..

topmar
27-01-17, 11:24
Έχω τον CTEK MXS 5.0 πάνω από 4 χρόνια και έχω κουμπωμένο κάθε βδομάδα (5 μέρες συνεχόμενες) το αμάξι της υπογραφής, μιας και κυρίως το οδηγώ Σαβ/κα.

Κανένα πρόβλημα έως τώρα, μια χαρά φορτιστής είναι και μάλιστα ίδιος με αυτόν της BMW χωρίς τη σφραγίδα της.

Fanatic
27-01-17, 11:33
Παιδια αλήθεια συγγνώμη.
Φεύγω 23 μερες με ολισμενο συναγερμό.
Γυρνάω και στο αεροδρόμιο εχει -7 και το αμαξι ειναι κατω απο 15 ποντους χιονι..
Κανω μιση μιζια και αρπαζει αμεσως..
Εχω το αστρα 6 μηνες δεν το εβαλα μπρος, βαζω τον αρνητικο και παιρνει αμεσως..
Αλήθεια δεν τα καταλαβαίνω ολα αυτα..
Ουτε μπορω και να τα κανω γιατι εχω πυλωτη και οχι πάρκινγκ..
Αμαξι χωρις πινακίδες που δεν το κυκλοφορεις και δεν εισαι εξαρτημενος αν θα παρει μπρος δεν βλεπω το νοημα να το κρατας στην πριζα..
Για τις φωτιές ψαξτε λιγο αν θελετε..

Όταν βάλεις καινούρια μπαταρια και κανεις το ίδιο μπες εδώ και ξαναγραψε. Με την παλιά μου μπαταρια που κράτησε 10 χρονια δεν είχα ποτε θέμα. Μόλις μπήκε η καινούρια επειδή δεν την φόρτισα ποτε καλα στην αρχή είχα θέματα. Νόμιζα ότι είχε πρόβλημα. Την πήγα την μετρησαν και τα ελεγξαν όλα και μου είπαν άμα το αμάξι κάθεται συνεχεια και όταν το πας βόλτα κάνεις 10-15 χιλιομετρα δεν προλαβαίνει να φορτίσει.

santo
27-01-17, 11:41
και εγώ έχω τον MXS 5.0 και φορτίζω την μπαταρία του 39, συνήθως την βγάζω και την αφήνω 1 24ωρο και γεμίζει, γιατί δεν έχω δική μου θέση στάθμευσης κλειστή με ρεύμα. το πήρα από ebay γερμανίας σε καλή τιμή και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

MarinosE46
27-01-17, 16:19
Όταν βάλεις καινούρια μπαταρια και κανεις το ίδιο μπες εδώ και ξαναγραψε. Με την παλιά μου μπαταρια που κράτησε 10 χρονια δεν είχα ποτε θέμα. Μόλις μπήκε η καινούρια επειδή δεν την φόρτισα ποτε καλα στην αρχή είχα θέματα. Νόμιζα ότι είχε πρόβλημα. Την πήγα την μετρησαν και τα ελεγξαν όλα και μου είπαν άμα το αμάξι κάθεται συνεχεια και όταν το πας βόλτα κάνεις 10-15 χιλιομετρα δεν προλαβαίνει να φορτίσει.

Η γνώμη μου είναι να κάνεις έναν έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη φόρτιση...Δε δικαιολογείται με καινούρια μπαταρία να έχει θέματα...Το δικό μου αυτοκίνητο ουσιαστικά κάθεται από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβρη-Νοέμβρη.Δεν έχω φορτιστή μπαταρίας,κάποιες φορές το αφήνω μέχρι και 2-3 μήνες μέχρι να το βάλω μπροστά και δεν έχω πρόβλημα κανένα.
Πρόπερσι που δεν πήρε,δεν φόρτιζε...Εκανα ένα rebuild στο δυναμό και είναι πάλι όπως πριν.

Fanatic
27-01-17, 16:35
Η γνώμη μου είναι να κάνεις έναν έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη φόρτιση...Δε δικαιολογείται με καινούρια μπαταρία να έχει θέματα...Το δικό μου αυτοκίνητο ουσιαστικά κάθεται από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβρη-Νοέμβρη.Δεν έχω φορτιστή μπαταρίας,κάποιες φορές το αφήνω μέχρι και 2-3 μήνες μέχρι να το βάλω μπροστά και δεν έχω πρόβλημα κανένα.
Πρόπερσι που δεν πήρε,δεν φόρτιζε...Εκανα ένα rebuild στο δυναμό και είναι πάλι όπως πριν.

Έγινε έλεγχος. Δεν βρήκαν κάτι.

PetrosD
27-01-17, 16:44
Δε νομίζω ότι είναι σωστό να μένει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ένα αυτοκίνητο χωρίς να πάρει μπροστά.
Εγώ βάζω τον πατέρα και βάζει μπρος το E30 τουλάχιστον 1 φορά το μήνα, μέχρι να φτάσει στην κανονική θερμοκρασία.

Dim77
27-01-17, 16:58
Η γνώμη μου είναι να κάνεις έναν έλεγχο ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα στη φόρτιση...Δε δικαιολογείται με καινούρια μπαταρία να έχει θέματα...Το δικό μου αυτοκίνητο ουσιαστικά κάθεται από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβρη-Νοέμβρη.Δεν έχω φορτιστή μπαταρίας,κάποιες φορές το αφήνω μέχρι και 2-3 μήνες μέχρι να το βάλω μπροστά και δεν έχω πρόβλημα κανένα.
Πρόπερσι που δεν πήρε,δεν φόρτιζε...Εκανα ένα rebuild στο δυναμό και είναι πάλι όπως πριν.

Και εγώ το ίδιο, και όχι μόνο σε ένα αυτοκίνητο.

stef
27-01-17, 17:42
80 CTEK & 125 η BMW
Προτείνω ανεπιφύλακτα CTEK και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Φίλος το χρησιμοποιεί μόνιμα σε Μ5 Ε60 εδώ και 4 χρόνια, όλες οι σκανδιναβικές χώρες έχουν κουμπωμένους CTEK σε supercars και δεν παθαίνουν τίποτα.
Οι προδιαγραφές του Σκανδιναβού δεν είναι παίξε γέλασε
Είναι απίστευτο μηχανάκι και μάλιστα έχει και επιλογη για συντήρηση μπαταρίας AGM ξεχωριστά.

rapid_fast
27-01-17, 18:57
Όταν βάλεις καινούρια μπαταρια και κανεις το ίδιο μπες εδώ και ξαναγραψε. Με την παλιά μου μπαταρια που κράτησε 10 χρονια δεν είχα ποτε θέμα. Μόλις μπήκε η καινούρια επειδή δεν την φόρτισα ποτε καλα στην αρχή είχα θέματα. Νόμιζα ότι είχε πρόβλημα. Την πήγα την μετρησαν και τα ελεγξαν όλα και μου είπαν άμα το αμάξι κάθεται συνεχεια και όταν το πας βόλτα κάνεις 10-15 χιλιομετρα δεν προλαβαίνει να φορτίσει.
Καινουρια ειναι η μπαταρια μου βρε...
Δεν τις κρατάω 10 χρονια τις μπαταρίες....
Εχω 2 ενισχυτές...
Αν η μπαταρία δεν εχει φορτιστει σωστά πριν την τοποθετήσεις ναι θα συμφωνήσω.
Αν ομως εχει φορτιστει θα διαφωνήσω.
Το αστρα το εχουμε απο το 2013 παρατημενο...
4 χρόνια βαζωβγαζω πολο...:greenboun:greenboun

bmw_3..
27-01-17, 19:50
Έχω τον CTEK MXS 5.0 πάνω από 4 χρόνια και έχω κουμπωμένο κάθε βδομάδα (5 μέρες συνεχόμενες) το αμάξι της υπογραφής, μιας και κυρίως το οδηγώ Σαβ/κα.

Κανένα πρόβλημα έως τώρα, μια χαρά φορτιστής είναι και μάλιστα ίδιος με αυτόν της BMW χωρίς τη σφραγίδα της.

Αν καταλαβαινω καλα...ο συγκεκριμενος φορτιστης πρεπει να ειναι μονιμα....συνδεδεμενος πανω στη μπαταρια?
η μπορω να το συνδεσω σε μια πεθαμενη μπαταρια...να το αφησω μια μερα (ενδεικτικος χρονος δεν ξερω) να φορτισει φουλ τη μπαταρια και μετα θα ειναι σαν καινουρια?

performance
28-01-17, 09:36
Αν καταλαβαινω καλα...ο συγκεκριμενος φορτιστης πρεπει να ειναι μονιμα....συνδεδεμενος πανω στη μπαταρια?
η μπορω να το συνδεσω σε μια πεθαμενη μπαταρια...να το αφησω μια μερα (ενδεικτικος χρονος δεν ξερω) να φορτισει φουλ τη μπαταρια και μετα θα ειναι σαν καινουρια?

Ο φορτιστης για τον οποιο μιλανε τα παιδια πιο πανω ειναι σχεδιασμενος για να συντηρει τη μπαταρια και το κανει με "εξυπνες" φορτισεις σε μελετημενη χρονικη διαρκεια κλπ.Αν η μπαταρια εχει "πεθανει" οπως γραφεις ειναι για ΠΕΤΑΜΑ.

compact
28-01-17, 11:34
χωρις πλακα ο φορτιστης απο το LIDL που δινει στα 20 ευρω κανει τρομερη δουλεια!!!!

MarinosE46
28-01-17, 18:14
Δε νομίζω ότι είναι σωστό να μένει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ένα αυτοκίνητο χωρίς να πάρει μπροστά.
Εγώ βάζω τον πατέρα και βάζει μπρος το E30 τουλάχιστον 1 φορά το μήνα, μέχρι να φτάσει στην κανονική θερμοκρασία.

Οτι ζημιά παθαίνει στο 2μηνο που το αφήνω,παθαίνει και στις 3 μέρες που θα το βάλεις μπροστά μετά από ακινησία.Μη σου πω και από το προηγούμενο βράδυ που το βάζεις μπροστά το πρωί να πας για δουλειά.
Λόγω βαρύτητας τα λάδια στραγγίζουν στο κάρτερ...Λίγα δευτερόλεπτα κάνει να σβήσει το λαμπάκι του λαδιού,είτε μετά από 2 μήνες είτε μετά από 2 μέρες...
Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να χρησιμοποιούμε τα σωστά ιξώδη λαδιού που συστήνει ο κατασκευαστής.Το 5άρι στο 5-40 πχ αυτό το νόημα έχει.Να πάει το λάδι όσο πιο γρήγορα και εύκολα από την αντλία λαδιού σε όλα τα κινούμενα μέρη.Το 10άρι θα πάει πιο δύσκολα από το 5άρι παντού όπως επίσης και οποιοδήποτε μεγαλύτερο πρώτο ιξώδες από το προτεινόμενο...