PDA

Επιστροφή στο Forum : Sos Πρόβλημα με λαδι x3 2.0 d 2007


Hampis
08-02-17, 22:53
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους. Πριν από περίπου 3 μήνες απόκτησα μια μεταχείρισμενη BMW x3 2.0 d 2007 . Μετά την επιβεβαίωση διαφόρων μηχανικόν ότι τα 250000 χλμ που είχε για πετρέλαιο δεν είναι υπερβολικά και μετά από έναν βασικό έλεγχο προχώρησα στην αγορά. . Το πρώτο πρόβλημα φάνηκε σύντομα.. δεν τραβούσε αρκετά. . Λέει δίσκο. . Τον αλαζω μικρή βελτίωση αλλά συνεχίζει και μετά από λίγο έπιανε τελική 50 χλμ. .!!! Πάω ξανά λέει φραγμενο φίλτρο μικροσοματιδιων. . Προτείνει να το αφεραισο και το κάνω. . Πριν μου παραδώσει το αμάξι το κάνει τεστ και δεν επερνε μπροστά! ! Μετά από 10 μέρες ψάξιμο ανακαλύπτει ότι είναι φραγμενη από την καπνα η εξάτμιση. . Την αφαιρεί καθαρίζεται και μετά από γενικό σέρβις το αμάξι πραγματικά πετάει. .. μετά από μερικές μέρες ανάβει λαμπάκι λαδιού. .. το μετράω άδειο το λάδι! !! Ξαναγεμιζω 5 λίτρα μετά από 15 μέρες πάλι ανάβει μετράω σχεδόν άδειο! !! Παιδιά πριν ξαναπάω στο σαηνι θέλω τα φώτα σας και την γνώμη σας. .. sos

MZ3
09-02-17, 01:58
με τόσα προβλήματα στους πρώτους 3 μήνες καλύτερα να βρεις ένα καλό δικηγόρο
θα σου λύση καλύτερα τα προβλήματα, από τους μηχανικούς μην περιμένεις και πολλά

καλός όρισες στο φόρουμ

peter79
09-02-17, 10:01
μετα την απομάκρυνση απο το ταμείο ουδεν λάθος αναγνωρίζεται... οπότε το θέμα δικηγόρων κλπ είναι κατα τη γνώμη μου ανούσιο, ακόμα και απο μάντρα με υποτιθέμενη εγγύηση να είχε αγοραστεί...

πάμε στα ουσιαστικά λοιπόν και μιας και τα προηγούμενα προβλήματα σου λύθηκαν καλό ειναι να βρεις ενα καλό μάστορα για τα BMW και να δειτε το θεμα κατανάλωσης λαδιού σου που προφανώς το αμάξι καίει λάδι αν δεν το χάνει απο διαρροές!

μην αγχώνεσαι απο τώρα. μια επισκευή σε ελατήρια και μεταλλα δεν είναι τόσο ακριβή αρκεί να γίνει μια σωστή διάγνωση του προβλήματος.

τα ΚΜ που έχει το αμάξι επάνω σε ενα βαθμό δικαιολογούν τις φθορές αυτές. θα έπρεπε όμως οι μηχανικοί που συμβουλέυτικες να σε έχουν ενημερώσει για το τι μπορεί πιθανά να παρουσιάσει ενα αμάξι με τόσα ΚΜ

giannis 116
09-02-17, 11:02
Πριν ξεκινησεις πιο χοντρες δουλειες, ελεγξε πρωτα τον εξαερισμο στροφαλοθαλαμου. Ισως να τον ακουσεις κι ως κυκλωνικο διαχωριστη. Εαν αυτος ειναι βουλωμενος δημιουργειται υποπιεση εντος του στροφαλοθαλαμου και πιθανον να σου τραβαει λαδια προς τα πανω και να τα καιει.

Dim77
09-02-17, 11:25
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους. Πριν από περίπου 3 μήνες απόκτησα μια μεταχείρισμενη BMW x3 2.0 d 2007 . Μετά την επιβεβαίωση διαφόρων μηχανικόν ότι τα 250000 χλμ που είχε για πετρέλαιο δεν είναι υπερβολικά και μετά από έναν βασικό έλεγχο προχώρησα στην αγορά. . Το πρώτο πρόβλημα φάνηκε σύντομα.. δεν τραβούσε αρκετά. . Λέει δίσκο. . Τον αλαζω μικρή βελτίωση αλλά συνεχίζει και μετά από λίγο έπιανε τελική 50 χλμ. .!!! Πάω ξανά λέει φραγμενο φίλτρο μικροσοματιδιων. . Προτείνει να το αφεραισο και το κάνω. . Πριν μου παραδώσει το αμάξι το κάνει τεστ και δεν επερνε μπροστά! ! Μετά από 10 μέρες ψάξιμο ανακαλύπτει ότι είναι φραγμενη από την καπνα η εξάτμιση. . Την αφαιρεί καθαρίζεται και μετά από γενικό σέρβις το αμάξι πραγματικά πετάει. .. μετά από μερικές μέρες ανάβει λαμπάκι λαδιού. .. το μετράω άδειο το λάδι! !! Ξαναγεμιζω 5 λίτρα μετά από 15 μέρες πάλι ανάβει μετράω σχεδόν άδειο! !! Παιδιά πριν ξαναπάω στο σαηνι θέλω τα φώτα σας και την γνώμη σας. .. sos

Μισό λεπτάκι...

Πρώτα από όλα τι εννοείς άδειο από λάδι? Η ένδειξη από MAX σε MIN είναι 1 λίτρο σε όλα τα αυτοκίνητα...Το λαμπάκι σου ανάβει όταν λείπει 1 λίτρο μόνο.

Κατά τα άλλα, τα συμπτώματα τα έχω ξαναδεί και σε X3 diesel 150ps με 80000χλμ... (αληθινά).
Οι μηχανικοί που σε καθοδήγησαν είναι λίγο άσχετοι ε?

rapid_fast
10-02-17, 14:40
μετά από μερικές μέρες ανάβει λαμπάκι λαδιού. .. το μετράω άδειο το λάδι! !! Ξαναγεμιζω 5 λίτρα μετά από 15 μέρες πάλι ανάβει μετράω σχεδόν άδειο! !! Παιδιά πριν ξαναπάω στο σαηνι θέλω τα φώτα σας και την γνώμη σας. .. sos
Δεν παίζει να άναψε κόκκινο λαμπάκι..
Μάλλον κίιτρινο σου άναψε..
Ο δημήτρης έχει δίκιο σε αυτό που λέει.
Απορώ όμως πώς συμπλήρωσες 5 λίτρα λάδι..
Πραγματικά απορώ..