PDA

Επιστροφή στο Forum : Schnitzer Compressor Kit


Fanatic
14-02-17, 17:09
Ποια η άποψη σας για το κιτ που έβγαζε πριν λίγα χρόνια ο Σπανός σε συνεργασία με την Schnitzer? Δουλευαν αξιόπιστα? Προσωπικές εμπειρίες με το κιτ θα ήταν χρήσιμες. Δεν θέλω να μπούμε σε διαδικασία δεν αξίζει, δεν βγάζει 1000 αλογα παραπάνω κτλ.

Μονο προσωπικές εμπειρίες παρακαλώ. :deal::thinkerg:

BMW Power
14-02-17, 17:22
Υπάρχουν κιτ κομπρεσέρ από αρκετές εταιρείες για Μ54.
Γιατί αναφέρεις συγκεκριμένα Schnitzer?

Fanatic
14-02-17, 17:23
Υπάρχουν κιτ κομπρεσέρ από αρκετές εταιρείες για Μ54.
Γιατί αναφέρεις συγκεκριμένα Schnitzer?

Γιατί παίζουν μερικά σε τόσο ξεφτίλα τιμή που ακόμα και rebuild να κάνεις τα πάντα είσαι σε λιγότερο από τα μισά λεφτά από όλα τα άλλα κιτ.

zaharias
14-02-17, 23:19
Με φιλο απο τη Θεσσαλονίκη που ειχα μιλήσει μου ειπε μακρυά απο αυτα τα κιτ..
Πολλές ζημιές ο κομπρεσσορας και καποιες φορές δημιουργούσε και άλλου προβλήματα. Πχ μου ειπε έχανε λάδια και έτρεχαν πανω στο δυναμό.. bye bye το δυναμό..
Υπάρχει λόγος που πωλούνται ξεφτίλα λοιπόν...
Κομπρεσσερ μονο απο χερι ή κούτα.. αυτη ειναι η άποψη μου.
Και καλύτερα να πληρώσεις παραπανω ενα bolt on kit για το αμαξι/μοτερ σου, παρα να παρεις ενα κομπρεσσορα σκέτο και να αρχίζεις να χτίζεις ενα κιτ....

basias
15-02-17, 09:51
το κιτ αυτό το έχω στο Ε39, το έβαλα στα 30.000Km και τώρα έχω 250.000km. Σε αυτά τα χρόνια και χιλιόμετρα την μόνη βλάβη που είχα ήταν ένα κομμένο λουρί κομπρέσσορα μετά απο 5 ημέρες αλλαγής του, λογικά χαλασμένο υλικό. Τίποτα άλλο.
Γενικά πολύ ευχαριστημένος απο το κιτ.

Σου είναι εύκολο να μου στείλεις info απο που τους βρίσκεις μτχ γιατι ενδιαφέρομαι και εγώ

Όσο αφορά την απόδοσή του, δεν σκοτώνει αλλά με τα 60 άλογα παραπόνα στο 520 του δίνει επιδόσεις αξιοπρεπέστατες. Απο κατανάλωση να σου πω την αλήθεια δεν είναι κάτι το τραγικό.

Fanatic
15-02-17, 11:43
το κιτ αυτό το έχω στο Ε39, το έβαλα στα 30.000Km και τώρα έχω 250.000km. Σε αυτά τα χρόνια και χιλιόμετρα την μόνη βλάβη που είχα ήταν ένα κομμένο λουρί κομπρέσσορα μετά απο 5 ημέρες αλλαγής του, λογικά χαλασμένο υλικό. Τίποτα άλλο.
Γενικά πολύ ευχαριστημένος απο το κιτ.

Σου είναι εύκολο να μου στείλεις info απο που τους βρίσκεις μτχ γιατι ενδιαφέρομαι και εγώ

Όσο αφορά την απόδοσή του, δεν σκοτώνει αλλά με τα 60 άλογα παραπόνα στο 520 του δίνει επιδόσεις αξιοπρεπέστατες. Απο κατανάλωση να σου πω την αλήθεια δεν είναι κάτι το τραγικό.


Επειδή βλέπω ότι έχεις και Ζ4 2.5, θα έβαζες το ίδιο στο Ζ4??

Fanatic
15-02-17, 11:49
Με φιλο απο τη Θεσσαλονίκη που ειχα μιλήσει μου ειπε μακρυά απο αυτα τα κιτ..
Πολλές ζημιές ο κομπρεσσορας και καποιες φορές δημιουργούσε και άλλου προβλήματα. Πχ μου ειπε έχανε λάδια και έτρεχαν πανω στο δυναμό.. bye bye το δυναμό..
Υπάρχει λόγος που πωλούνται ξεφτίλα λοιπόν...
Κομπρεσσερ μονο απο χερι ή κούτα.. αυτη ειναι η άποψη μου.
Και καλύτερα να πληρώσεις παραπανω ενα bolt on kit για το αμαξι/μοτερ σου, παρα να παρεις ενα κομπρεσσορα σκέτο και να αρχίζεις να χτίζεις ενα κιτ....

Ζαχο thanks for the info :cheers:

basias
15-02-17, 14:08
Επειδή βλέπω ότι έχεις και Ζ4 2.5, θα έβαζες το ίδιο στο Ζ4??

Θα το έβαζα ναι, απλά όταν το αγόρασα (2007) ο σπανός δεν το είχε τότε καινούριο και δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία για ΜΤΧ

InsaneDriver
15-02-17, 19:16
ΠΡΟΧΩΡΑ το με το απαραίτητο Service+τοποθέτηση intercooler...

Μη μασάς μία!!!

Fanatic
16-02-17, 04:07
Θα το έβαζα ναι, απλά όταν το αγόρασα (2007) ο σπανός δεν το είχε τότε καινούριο και δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία για ΜΤΧ

Basias εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=512975&postcount=14 αναφέρεις ότι έσπασε ο κομπρεσσορας. Τι έκανες τελικά??

basias
16-02-17, 06:36
Εσπασε το κέλυφος στο σημέιο που δένει με τον κινητήρα. Το κόλλησα σε δικό μου μηχανουργείο κ έκτοτε ψαχνω για ΜΤΧ ώστε να κάνω τράμπα το κέλυφος. Βέβαια αυτό συνέβη μετά απο 220.000κμ και 13 χρόνιας ζωής του.

Fanatic
16-02-17, 07:41
Εσπασε το κέλυφος στο σημέιο που δένει με τον κινητήρα. Το κόλλησα σε δικό μου μηχανουργείο κ έκτοτε ψαχνω για ΜΤΧ ώστε να κάνω τράμπα το κέλυφος. Βέβαια αυτό συνέβη μετά απο 220.000κμ και 13 χρόνιας ζωής του.

Για τα υπόλοιπα ανταλλακτικά εάν χρειαστείς κάτι τι κανείς; Ανέφερες ότι ο Σπανος δεν φέρνει πια τίποτα.

basias
16-02-17, 08:24
Δεν έχω χρειαστεί κάτι. Οι ιμάντες, τα ρουλεμάν και τα λάδια του είναι κοινά ανταλακτικά. Εκεί που υπάρχει πρόβλημα είναι σε περίπτωση που σπάσει το σώμα κέλυφος του compressor, που αυτό δεν υπάρχει πια.

vaspap
26-02-17, 13:36
το κιτ αυτό το έχω στο Ε39, το έβαλα στα 30.000Km και τώρα έχω 250.000km. Σε αυτά τα χρόνια και χιλιόμετρα την μόνη βλάβη που είχα ήταν ένα κομμένο λουρί κομπρέσσορα μετά απο 5 ημέρες αλλαγής του, λογικά χαλασμένο υλικό. Τίποτα άλλο.
Γενικά πολύ ευχαριστημένος απο το κιτ.

Σου είναι εύκολο να μου στείλεις info απο που τους βρίσκεις μτχ γιατι ενδιαφέρομαι και εγώ

Όσο αφορά την απόδοσή του, δεν σκοτώνει αλλά με τα 60 άλογα παραπόνα στο 520 του δίνει επιδόσεις αξιοπρεπέστατες. Απο κατανάλωση να σου πω την αλήθεια δεν είναι κάτι το τραγικό.
Το λουρι θελει αλλαγη καθε 50000χλμ.
Tο κιτ αυτο ειναι παρα πολυ καλο το ειχα κι εγω και λεω ειχα γιατι πουλησα το αμαξι.
Eιχα βαλει ιντερκουλερ και ειχα φτιαξει σε τορνο ενα δαχτυλιδι που ειχα βιδωσει επανω στον τροχαλια στροφαλου και σηκωσα 1.1 bar. και με προγραμμα το αμαξι εβγαλε 360 αλογα αλλα ειχα 2.8 μοτερ. καπου εχω τα πατρον για τις σωληνωσεις του ιντερκουλερ αν θελει καποιος κι εχω και φωτο του τροχαλια.

vaspap
26-02-17, 13:55
Μερικες φωτο για το πως εφτιαξα τον μεγαλυτερο τροχαλια στροφαλου.
Ετσι ωστε να δωσει πιο πολλες στροφες στον κομπρεσορα και να συκωσει πιεση.
Αυτο εγινε γιατι δεν υπαρχουν τροχαλιες του συγκεκριμενου κομπρεσορα.