PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά Ζ4 sdrive 23i Vs 35i


marauder
21-05-17, 07:58
Καλημέρα στο forum. Είμαι κάτοχος μιας Ζ4 2000, μοντέλο 2005 και ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Είμαι μεταξύ της 23i και 35i. Αρκετά μεγάλες διαφορές στα δυο αυτοκίνητα. Το 35i ειναι περισσότερα κυβικά και με φοβίζει η εξέλιξη των φόρων πολυτελείας και των τελών κυκλοφορίας. Οικονομικά μπορώ να φτάσω (οριακά) και στα δύο. Πείτε μου γνώμες και εμπειρίες. Υπάρχουν προβλήματα στα αυτοκίνητα;Άλλα θέματα που πρέπει να προσέξω; Σας ευχαριστώ!

Fanatic
21-05-17, 10:10
Καλημέρα στο forum. Είμαι κάτοχος μιας Ζ4 2000, μοντέλο 2005 και ήρθε η ώρα να την αλλάξω. Είμαι μεταξύ της 23i και 35i. Αρκετά μεγάλες διαφορές στα δυο αυτοκίνητα. Το 35i ειναι περισσότερα κυβικά και με φοβίζει η εξέλιξη των φόρων πολυτελείας και των τελών κυκλοφορίας. Οικονομικά μπορώ να φτάσω (οριακά) και στα δύο. Πείτε μου γνώμες και εμπειρίες. Υπάρχουν προβλήματα στα αυτοκίνητα;Άλλα θέματα που πρέπει να προσέξω; Σας ευχαριστώ!

Καλησπέρα φίλε. Το 23i 2500 ατμοσφαιρικό δεν ειναι? Εγώ δεν θα επέλεγα ένα απο τα ατμοσφαιρικά ειδικά Ν52 γιατι δεν έχεις περιθώρια βελτίωσης. Οποτε καλύτερα αν μπορείς το 35i ή ένα απο τα πιο καινούρια με δίλιτρο Τούρμπο.

georgepap
21-05-17, 11:54
Και οι 2 επιλογες ειναι αξιοπιστες πολυ.!!
Απλα προσεξε αν επιλεξεις το 3.5 μην εχει πεσει σε ''σιδεροφαγο''-''κοντρακια'' ....

marauder
21-05-17, 12:46
Μαζί με όλα τα άλλα υπερ και κατά που σκέφτομαι, είναι και το θέμα της τιμής και της εμπορικότητας. Τα 23i τα ζητάνε περίπου στα 24.000 και βλέπω να μην πουλιέται κανένα. Υπάρχει κι ένα με 18.500 και δεν φεύγει οούτε αυτό. Τα δε 35i, τα ζητάνε 26-30.000 και επίσης δεν φεύγουν. Νομίζω πως η τιμή τους είναι 20.000 για τα 23 και 24000 για τα 35. Τι λέτε;

stef
21-05-17, 18:28
Εαν δεν βλέπεις να φεύγουν, πάρε κάτι άλλο που εσυ θεωρείς εμπορικο..·
Τέτοια roadster από την φύση τους δεν είναι εμπορικά...

BMW Power
21-05-17, 21:16
Στην κατεστραμμένη ελληνική αγορά τα ακριβά ιδίως roadster είναι η χειρότερη επιλογή απο άποψη μεταπώλησης. Μπορείς να κάνεις τρέλα παζάρια αλλά το οξύμωρο είναι πως το 35 είναι πιο εμπορικό. Αν ήθελα τέτοιο αυτοκίνητα δεν θα κοίταζα καν κάποιο άλλο.

marauder
22-05-17, 10:18
Αυτό λέω, αν δεν είναι εμπορικά, θα πρέπει να τα πάρει κανείς σε τιμή που να αξίζει για να μην χάσεις τα νεφρά σου όταν το πουλήσεις. Ποια θεωρείτε πως είναι η τιμή που πρέπει να τα πάρει κανείς; Να πω την αλήθεια, συμφωνώ με όσους προτείνουν το 35, αν και φοβάμαι πως οι τουρμπατες μηχανές είναι πιο ευαίσθητες και υπάρχει ο φόβος του κόστους των ανταλλακτικών που μπορεί να είναι τεράστιο.

stef
22-05-17, 12:39
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος τιμή, υπάρχει το τι θες εσυ να πάρεις, τι αντέχει η τσέπη σου και τι πραγματικά μπορεί να κόψει ο εκάστοτε πωλητής...
Αν κοιτάξεις στο car.gr υπάρχει 35άρι με 25 αλλά υπάρχει και 35άρι με 40-45...
Αναλόγως της τιμής και η κατάσταση.
Τώρα αν μου πεις ότι θέλω να πάρω των 40 με 22 τότε να σαι σίγουρος πως δεν προκειται να γίνει κάτι τέτοιο ούτε το 2020...
Ας είμαστε λοιπόν λίγο λογικοί, να ζυγίζουμε τις αγγελίες, να δούμε τι μας προσφέρουν, σε τι κατάσταση είναι τα αμάξια αυτά αλλά και τι πραγματικά θέλουμε εμείς (πχ θέλω αμάξι με λίγα χλμ άβαφο? ε θα το πληρώσω, κρίση, ξεκρίση έτσι είναι αυτά τα πράγματα )

Fanatic
22-05-17, 18:44
Πάρε μια SLK να βρεις την ησυχία σου :D:ices_ange

stef
22-05-17, 20:40
Πάρε μια SLK να βρεις την ησυχία σου :D:ices_ange

Πούλα το και εσύ και πάρε....:loser:

Fanatic
22-05-17, 20:47
Πούλα το και εσύ και πάρε....:loser:

Κυκλοφορεί ένα ασημι στα Νότια, τουρμπισμενο που δεν μπορούσα να τον φτάσω :banghead::banghead:

Αν πάντως αγχώνεται για το που μπορεί να το πανε το θέμα με τα τέλη, το 1800αρι είναι μια χαρα επιλογή.

Dim77
23-05-17, 09:49
Κυκλοφορεί ένα ασημι στα Νότια, τουρμπισμενο που δεν μπορούσα να τον φτάσω :banghead::banghead:

Αν πάντως αγχώνεται για το που μπορεί να το πανε το θέμα με τα τέλη, το 1800αρι είναι μια χαρα επιλογή.

Έχει σχεδόν τη διπλή ισχύ από το δικό σου...

(πήγα να κάνω quote και πάτησα edit :loser: )

tsalin
23-05-17, 11:07
Ας είμαστε λοιπόν λίγο λογικοί, να ζυγίζουμε τις αγγελίες, να δούμε τι μας προσφέρουν, σε τι κατάσταση είναι τα αμάξια αυτά αλλά και τι πραγματικά θέλουμε εμείς (πχ θέλω αμάξι με λίγα χλμ άβαφο? ε θα το πληρώσω, κρίση, ξεκρίση έτσι είναι αυτά τα πράγματα )

Και που ακριβώς θα το βρεις αυτό με τα λίγα χιλιόμετρα που θα είναι και άβαφο?? :icon18: (Καλά, για τους μαντράδες & τους dealers ούτε λόγος)...

Fanatic
23-05-17, 13:03
Έχει σχεδόν τη διπλή ισχύ από το δικό σου...

(πήγα να κάνω quote και πάτησα edit :loser: )

Άντε? Το ξέρεις δηλαδή το αμαξι ε? Ηταν δύσκολη μετατροπή απο kompressor σε turbo? 1800 ε?

stef
23-05-17, 13:53
Και που ακριβώς θα το βρεις αυτό με τα λίγα χιλιόμετρα που θα είναι και άβαφο?? :icon18: (Καλά, για τους μαντράδες & τους dealers ούτε λόγος)...

Από ιδιώτη
Ορισμένοι μαντράδες και dealers κατα διαστήματα βγάζουν "καθαρα" αμάξια, μην τους κατηγορούμε όλους
Απλά πλέον τα αμάξια είναι ελάχιστα εως μηδαμινά σε κάθε κατηγορία...
Υπομονή θέλει, μπορεί να το βρείς πχ μετά από 1-1,5 χρόνο, δεν σου λέω ότι θα το βρεις αύριο πρωί και να σου πω την αλήθεια εμένα μ αρέσει προσωπικά αυτή η διαδικασία, σε άλλον μπορεί να θέλει αύριπ να πουλήσει και μεθαύριο να αγοράσει
Υποκειμενικά είναι αυτά

Dim77
23-05-17, 15:24
Άντε? Το ξέρεις δηλαδή το αμαξι ε? Ηταν δύσκολη μετατροπή απο kompressor σε turbo? 1800 ε?

Δε θυμάμαι λεπτομέρειες. Έχει κάνει τρελή δουλειά ο άνθρωπος.

Έχει 340-350 άλογα και πάνω από 450Nm ροπή...
Είναι στο forum της Mercedes:owned::thefinger:icon36: