PDA

Επιστροφή στο Forum : E34 525i m50 βελτίωση


Βαλάντης
07-02-19, 23:41
Γεια σας παιδιά ..
Έχω μια E34 525i και δεν μου φτάνει το γκάζι του και θέλω να ανέβουν τα άλογα ..
30 αλογάκια άμα μπορώ να πάρω η και παραπάνω θα είμαι καλύτερα ..
Πείτε μου τι μπορώ να κάνω ?
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα αυτους τους εκκεντροφόρους δεν ξέρω κατα πόσο θα βοηθήσει
https://www.turnermotorsport.com/BMW-E34/c-134-bmw-schrick-performance-camshafts
Βοήθεια please ..!!

///Mflyin'
08-02-19, 02:39
30 αλογα ατμοσφαιρικα δε θα παρεις ποτε εκτος και αν φτασεις σε επιπεδο να εχεις δαπανησει αρκετες χιλιαδες ευρω ..δυστυχως δεν υπαρχει λυση στο προβλημα σου που να μην πληρωθει αυτες τις χιλιαδες ευρω...ειτε αυτο ειναι μετατροπη ειτε ειναι τουρμπο/κομπρεσσορας κλπ ...οσο για τους εκκεντροφορους, οποιοι και αν ειναι αυτοι θελουν προγραμμα εξατμιση (ολοσωμη) και εισαγωγη για να δουλεψουν σωστα ...εκει πας λιγο πανω απο χιλιαρικο(χωρις την αγορα τους) αλλα για ενα αποτελεσμα 15 20 αλογων το πολυ ...η γνωμη μου ειναι να μεινεις οπως εισαι....σκληρο αλλα ειναι η πραγματικοτητα

Βαλάντης
08-02-19, 15:45
Έχει ένας γνωστός μηχανικός κομπρεσορα της schinzter τον δίνει 1μιση χιλιάρικο .. είναι σε E39 530 λογικά θα μπαίνει στο δικό μου έτσι δεν είναι ? Και αργότερα αν μπει ο κομπρεσορας πόσα άλογα μπορουν να ανέβουν με ασφάλεια χωρίς να αλλάξω κάτι στον κινητήρα ..?

///Mflyin'
09-02-19, 03:40
Δεν γνωριζω για τον κομπρεσσορα ...καλυτερα να σου απαντησει ατομο που το εχει κανει και ξερει ...σαν γενικο κανονα θα ελεγα να μην ξεπεραστει το 40%-50% σε αυξηση ιπποδυναμης

rapid_fast
09-02-19, 10:11
Έχει ένας γνωστός μηχανικός κομπρεσορα της schinzter τον δίνει 1μιση χιλιάρικο .. είναι σε E39 530 λογικά θα μπαίνει στο δικό μου έτσι δεν είναι ? Και αργότερα αν μπει ο κομπρεσορας πόσα άλογα μπορουν να ανέβουν με ασφάλεια χωρίς να αλλάξω κάτι στον κινητήρα ..?

Ο μόνος τρόπος για να πάρεις με ασφάλεια άλογα, είναι να αλλάξεις κινητήρα..
Οτιδήποτε άλλο είναι παραδοχή οτι μειώνεις την αντοχή και την μακροζωία του κινητήρα..

nik200
11-02-19, 10:13
αφου παρεις μια συμπιεση στο μοτερ, να δεις που βρισκεσαι, και αν ολα ειναι οκ..βαζεις ευκολα κομπρεσσορα αφου τσεκαρεις να κανει και για το μοτερ σου..ψαξε ιντερνετ ειναι γελοιο...με προγραμμα κλειδωνεις στο 0.4 bar..και οχι παραπανω αν θες την γνωμη μ..και ευκολα πας στα 30-40 ισως και παραπανω αλογακια....σαφεστατα..το προσεχεις παραπανω απο θεμα συντηρησης..πιο γρηγορα λαδια..παραφλου check κτλ κτλ..και λογικα δε θα χεις καποιο ιδιαιτερο θεμα..

υγ..αν το μοτερ σ εχει πολλα χιλιομετρα δεν στο συστηνω...μεχρι 180χιλ χιλιομετρα θα ελεγα να γινει κατι τετοιο...