PDA

Επιστροφή στο Forum : Προς ολους τους κατοχους Ε36!!


ΜΙΧΑΛΗΣ
26-12-05, 19:52
Εαν εχετε Ε36 και παρατηρειτε οτι σε ταχυτητα πανω απο 120 χιλιομετρα αισθανεστε μια μικρη ασταθεια στη μουρη του αυτοκινητου, που στη βροχη μπορει να αποβει μοιραιο....μια ειναι η λυση!!!!ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΙΣΩ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΜΑΣΙΦ!!ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΑΑΑΑ.... ΠΑΣ ΜΕ 200 ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ ΡΟΥΠΙ!!Εγω ειχα παθει πλακα με το αμαξι, μεχρι που μου ανοιξε τα ματια ενας μηχανικος στο Δημα!!Απο το συγκεκριμενο προβλημα εχει βγει και η βρομα οτι τα 36αρια ειναι αμαξια της τουμπας:nono: Πειτε μου εντυπωσεις παιδια σωθειτε!!!

Nick_compact
26-12-05, 20:01
Τέτοιο πρόβλημα που λες ποτέ δεν υπήρξε,ούτε έχω ακούσει ποτέ τέτοια φήμη. Πράγματι τα μασιφ είναι πολύ καλή βελτίωση. Όμως αν βάλεις τα έκκεντρα ζορίζουν πολύ το εμπρός σύστημα και δεν θα τα πρότεινα σε κανέναν. Την ακούνε,μετά από χιλιόμετρα, τα μπαλάκια τα ακρόμπαρα κλπ

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-12-05, 01:45
OK αφου δεν το ακουσες εσυ ετσι θα ειναι!!Τα σινεμπλοκ που λεω της BMW ειναι και ειναι γι αυτο το σκοπο δεν λεω για aftermarket πατεντα!!:twak: Τωρα εαν εσυ εισαι ευχαριστημενος με το κρατημα σου δικαιωμα σου!!Εχω επαφες με αρκετα συνεργεια και ασχολουμαι με αυτοκινητα και αγωνες πανω απο 10 χρονια!!Εχω ακουσει και δει παρα πολλα!!Οταν βρεξει βγες εξω να δεις ποια εχουν προβλημα και ελα πες μου!!Μαλλον θα τα κραταω για τον εαυτο μου αλλη φορα!!:tapedshut

megistanas
27-12-05, 02:02
Εχεις απολυτο δικιο ρε μιχαλη!
Οντως εβαλα απο Μ3 σινεμπλοκ και παω μαλλια συνεχως!
Δε τα εβαλα επειδη ειχα ακουση καποια φημη, τα εβαλα γιατι γουσταρω στησιμο του αυτοκινητου γενικα.......αλλα οντως ειναι η μερα με τη νυχτα!
Αληθεια δε κουναει ρουπι, ειδικα στις γρηγορες καμπες μπαινω με οσα ερχομαι πια!
Ακολουθηστε συμβουλη παιδες....πιανει!
Thanks μιχαλη......

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-12-05, 02:14
Εχω μπει σε μαμα 36αρι και καπακι σε 36αρι με αλλαγμενα σινεμπλοκ μαζι με ιδιοκτητη και μαστορα με @@@@, εγω απλα επαθα πλακα με τη διαφορα!! Φανταστειτε αυτο το ψαρωμα που κανει στο στεγνο και φαινεται ανουσιο στο βρεγμενο τι γινεται!!:105whistl

Nick_compact
27-12-05, 08:45
Dηλ. ας πούμε το αυτοκίνητο είναι προβληματικό με τα μαμά;;;Κάποιος που θα μπει και θα διαβάσει αυτό πρέπει να καταλάβει από το thread; Ή απλώς οτί τα μασίφ είναι μια καλή βελτίωση;Γιατί αν εσύ είχες εμπρός σινεμπλόκ κομμλενα δεν μπορείς να βαφτίζεις τα Ε36 επικίνδυνα.

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-12-05, 09:59
Το δικο ειναι ενα απο τα πολλα 36αρια που εχω μπει μεσα και δεν το λεω μονο συγκρινοντας το δικο μου!!Και στη τελικη ρε Νικο ας παρουν και μια γνωμη ο καθένας απο το μηχανικο τους!!Για καλο το λεω, δεν προσπαθω να πουλησω κατι!!Εαν δεν θες να το πεις προβληματικο, πες το βελτιωση!!Στο δικο μου πριν το μαθω αυτο, εχω αλλαξει λαστιχα, ευθυγραμμιση 2 φορες και τσεκαρισμα το αμαξι εξονυχιστικα απο κατω!!Τελικα ηταν απο αυτο!!:dblthumb2Δεν το λεω για τα m3 γιατι δεν τα εχω δει ποτε μαμα στο δρομο για να το πω!!Πιο πολυ για τα 1600,1800!!

E36M3ZF
27-12-05, 10:05
Dηλ. ας πούμε το αυτοκίνητο είναι προβληματικό με τα μαμά;;;Κάποιος που θα μπει και θα διαβάσει αυτό πρέπει να καταλάβει από το thread; Ή απλώς οτί τα μασίφ είναι μια καλή βελτίωση;Γιατί αν εσύ είχες εμπρός σινεμπλόκ κομμλενα δεν μπορείς να βαφτίζεις τα Ε36 επικίνδυνα.


Απο προσωπικ'ή πείρα και απο μέτρηση που έχω κάνει στις μπάρες τις εθνικής οδού έχω να πώ πως ο Μιχάλης έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Φίλε Nick compact ποιος σου είπε πως τα Ε36 δεν εχουν πρόβλημα με το κρατημα τους και πως δεν ψαρευει η μουρη συνεχώς και πιο πολύ με βροχή? Συγνώμη που σου απανταω ετσι αλλά είναι εντυπωσιακός , ίσως , ο τρόπος που απαντάς στην διαπίστωση του Μιχάλη που τελικά δεν είναι μόνο του Μιχάλη αλλά κοινή και γενική. Πιστευω ρε αδέλφια πως δεν υπάρχει λόγος να σφάξουμε τον άλλον για την αποψη του. Δεν την εστερνίζεσαι? οκ...Δεν συμφωνείς και τελίωσε...Μην αρπαζεστε με το παραμικρό. κάτι πρεπει να ξέρει και αυτος για να μιλαει.

Ταδε έφη
Κώστας

Nick_compact
27-12-05, 10:47
Δεν αρπαζομαι φίλε μου.Sorry κιόλας αν κατάλαβες έστι από το post μου.πάω πάσο! Ίσως κάποιες φορές να τα παραλέω και λίγο.
Τέλος πάντων εγώ δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα παρόμοιο,τα σινεμπλόκ τα είχα αλλάξει ευκαιριακά με κάποιες άλλες επισκευές που είχα κάνει.Βέβαια να σου πω την αλήθεια θα τα βγάλω τα έκκεντρα και θα βάλω μασιφ πάλι αλλά κανονικά.

Brown
27-12-05, 14:53
Τα μασίφ συνεμπλόκ, από Μ3, είναι μία πολύ καλή βελτίωση στο μπροστινό σύστημα, για τα Ε36. Το είχα κάνει και εγώ. Όταν τα αλλάξεις καταλαβαίνεις την διαφορά.
Νομίζω, ότι υπάρχουν και έκκεντρα μασίφ (αν κάνω λάθος παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος), από τα Μ3 μετά από το 95 ή 96.

manosbmw318ie30
27-12-05, 17:06
Δεν έχω άποψη από Ε36, αλλά θυμάμαι ότι στους 4Τροχούς που είχαν δοκιμάσει την Ε36 όταν είχε πρωτοέρθει στην Ελλάδα, είχαν αναφέρει την ασάφεια στο μπροστινό σύστημα της Ε36 σε μεγάλες ταχύτητες και στο φρενάρισμα. Άρα το πρόβλημα όντως υπήρξε!

Νομίζω ότι το διορθώσανε στη κουπέ Ε36, αλλά δε θυμάμαι καλά...

ΜΙΧΑΛΗΣ
27-12-05, 17:48
Περιμενω εντυπωσεις δεν θα πω τιποτα αλλο!!! Καιρος να μιλησουν τα αμαξια μας και στην πραξη οχι μονο στα λογια!!Μακαρι να ηταν διαφορετικη η κατασταση φιλε Νικο και αλλα τα μειον εγω τα λεω κι ας εχω το συγκεκριμενο αμαξι!!;)

melodic
27-12-05, 17:58
Γνωστα ολα αυτα αλλα με τα Μ3 σινεμπλοκ σε απλο ψαλιδι την ακουνε τα μπαλακια πιο συντομα...οχι οτι εχει αμμεσο προβλημα....απλα θα χρειαστουν πιο συντομα αλλαγη...

τεσπα θες σινεμπλοκ μ3? παρε το ψαλιδι ολοκληρο και τελειωνε...

και η διαφορα οντος ειναι τεραστια στο δρομο...
τωρα αυτος που ομως λεει ασαφειες στα νερα ενθικη κτλ...ας τον παω μια βολτα με το δικο μου που φοραω απλα σινεμπλοκ και ας ξαναμιλησει μετα...

megistanas
27-12-05, 18:02
Εντυπωσεις?
Η αληθεια ηταν οτι ημουν δυσπιστος αλλα.....
Οχι απλως βιδωθηκε η μουρη κατω.........
Π.σ. (προ σινεμπλοκ) επι βροχοπτωσης το ABS δουλευε υπερωριες τωρα.....
πρεπει να κανω μεγαλη ταρζανια για να γινει αυτο......
Αυτη ειναι η καλυτερη αποδειξη και εντυπωση βεβαια για τα σινε μπλοκ (εβελα βεβαια πακετο και αντιστρεπτικες απο Μ3) αλλα νομιζω οτι στη σταθεροτητα του συστηματος διαυθυνσης τα σινεμπλοκ εκαναν τη πιο πολυ δουλεια!!!!!
Δωστε δυναμη στα μασιφ σινεμπλοκ λεμε.......οεο!!!!!!

dbmw
31-12-05, 19:31
Καλησπέρα επειδή τώρα στήνω το αμάξι μου μια E36 και το έχω κοιτάξει το θέμα έχεις δίκιο αλλά πρέπει να ξέρεις τι ζαφορ φοράς πίσω και θα βγάλω τις μάνας του και θα μπουν από Μ3.

Fad3In
31-12-05, 20:21
τωρα αυτος που ομως λεει ασαφειες στα νερα ενθικη κτλ...ας τον παω μια βολτα με το δικο μου που φοραω απλα σινεμπλοκ και ας ξαναμιλησει μετα...

Εχεις ομως 'μαμα' αναρτηση κατα τ αλλα; Νομιζω οχι,οποτε...:offtopic:
Ν.

ΜΙΧΑΛΗΣ
31-12-05, 20:29
Γνωστα ολα αυτα αλλα με τα Μ3 σινεμπλοκ σε απλο ψαλιδι την ακουνε τα μπαλακια πιο συντομα...οχι οτι εχει αμμεσο προβλημα....απλα θα χρειαστουν πιο συντομα αλλαγη...

τεσπα θες σινεμπλοκ μ3? παρε το ψαλιδι ολοκληρο και τελειωνε...

και η διαφορα οντος ειναι τεραστια στο δρομο...
τωρα αυτος που ομως λεει ασαφειες στα νερα ενθικη κτλ...ας τον παω μια βολτα με το δικο μου που φοραω απλα σινεμπλοκ και ας ξαναμιλησει μετα...

Ασαφειες και για νερα λεω εγω φιλε και οπως προειπα κι εγω και αλλα παιδια και περιοδικα και αποδεδειγμενα για το Ε36 εχει οντως προβλημα ως μαμα και σε μικρες κατηγοριες!! Τωρα ετσι οπως το θετεις εσυ ειναι σαν να μας βγαζεις κουλους και ανοητους!Διαβασε απο την αρχη το θεμα και ολες τις δημοσιευσεις που εκανα και ασε τις ΒΟΛΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ για κανεναν μικρουλη!!Μας τα'παν κι αλλοι αυτα!!:gaysex:

DOC
01-01-06, 11:47
Να επιβεβαιωσω τα θετικα σχολια για τα Μ3 σινεμπλοκ.
Επι της ουσιας με καλυψαν οι προηγουμενοι.

Nick_compact
01-01-06, 12:23
Και εγώ επιβεβαιώνω για τα σινεμπλόκ οτί είναι παρα πολύ καλή βελτίωση. ΟΜΩΣ : θα πρότεινα σε όποιον βάλει σινεμπλόκ να ΜΗΝ βάλει τα έκκεντρα,να βάλει μασιφ αλλά κανονικά (Powerflex πχ). Όχι μόνο γιατί τα έκκεντρα προκαλούν πρόωρες φθορές,αλλά και γιατί αλλάζουν πολύ την γεωμετρία εμπρός,και το Μ3 για το οποίο είναι φτιαγμένα φοράει άλλα ψαλίδια και άλλα top mounts!

melodic
01-01-06, 20:14
Ασαφειες και για νερα λεω εγω φιλε και οπως προειπα κι εγω και αλλα παιδια και περιοδικα και αποδεδειγμενα για το Ε36 εχει οντως προβλημα ως μαμα και σε μικρες κατηγοριες!! Τωρα ετσι οπως το θετεις εσυ ειναι σαν να μας βγαζεις κουλους και ανοητους!Διαβασε απο την αρχη το θεμα και ολες τις δημοσιευσεις που εκανα και ασε τις ΒΟΛΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ για κανεναν μικρουλη!!Μας τα'παν κι αλλοι αυτα!!:gaysex:

Αν εσυ καταλαβες απο τα λεγομενα μου οτι σε βγαζω κουλο και ανοητο κατι θα ξερεις μαλλον....

οσο αναφορα για τα σινεμπλοκ απο Μ3 ειναι μονο για Μ3 αλλιως ειναι ΠΑΤΕΝΤΑ και σε λιγο καιρο θα την ακουσουν τα μπαλακια σου...
αυτα που σου λεω δεν τα λεω απο πειρα στους αγωνες αλλα απλα ετσι ειναι δεξου το ,ακομα αν το ε36 ειναι ασαφη στην βροχη να μην το αγοραζες ,τωρα αν δεν μπορεις να το δεχτεις ειναι δικο σου προβλημα
καλη χρονια και να χερεσε το αμαξι σου ...
:gaysex: :gaysex: :gaysex:

ΜΙΧΑΛΗΣ
01-01-06, 21:47
Αλλα διαβαζεις αλλα καταλαβαινεις και βαριεμαι να ασχοληθω!!!:nixweiss: :nixweiss:

Brown
03-01-06, 15:37
....οσο αναφορα για τα σινεμπλοκ απο Μ3 ειναι μονο για Μ3 αλλιως ειναι ΠΑΤΕΝΤΑ και σε λιγο καιρο θα την ακουσουν τα μπαλακια σου...
Δεν θα συμφωνήσω σε αυτό. Σε Ε36 316 του 94, έβαλα σινεμπλόκ από Μ3 (ομόκεντρα), χωρίς καμία πατέντα. Απλά ξεπρεσάρισα τα παλιά και πρεσάρισα τα καινούργια. Τα είχα αγοράσει από μαγαζί που πουλάει ανταλακτικά BMW.
Τα είχα 1,5 χρόνο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς μετά ο αδελφός μου μου το έκανε μπίλιες, οπότε δεν μπορώ να σου πω για αντοχή στον χρόνο.

kouk
04-01-06, 11:33
Καλή Χρονιά! :-)
Εχοντας Ε36 (2λιτρο και πρόσφατα 325) δεν έχω παρατηρήσει ψάρεμα του μπροστινού μέρους!
Ειτε με τα απλά σινεμπλόκ είτε με αυτά της Μ3 που εχω τώρα!
Βέβαια, επειδή αυτά τα σινεμπλόκ είναι έκκεντρα ετσι κι αλλοιώς, αλλάζει και η γωνια κάστερ! Αλλά αυτό είναι καλό! ;-)

vasilisZ3
04-01-06, 11:38
Καλημέρα,
Αλλάζοντας και γω σινεμπλόκ(έβαλα για Μ3) στο Ζ3 είδα μεγάλη διαφορά στα κρατήματα αλλά και στο φρενάρισμα.
Είναι όντως άλλη αίσθηση κ σου αλλάζει το στήσιμο του αυτοκινήτου σου

MPOWER
04-01-06, 12:32
Για να σταματήσουν οι αντιπαραθέσεις.....τα μασίφ συνεμπλόκ είναι μια πολύ καλή βελτίωση. Ο λόγος που θα την "ακούσουν" τα μπαλάκια λίγο νωρίτερα από το κανονικό είναι και ο λόγος για τον οποίο θα δούμε και τη βελτίωση...δηλαδή οτι σε ένα στρίψημο εκεί που το νορμάλ συνεμπλόκ θα απορροφούσε 3 χιλιοστά της πλευρικής δύναμης, τα ενισχυμένα θα απορροφήσουν ένα χιλιοστό για παράδειγμα με αποτέλεσμα να έχουμε πιο σταθερό κράτημα, αλλά το έχτρα ζόρι ....κάπου θα πάει...έτσι δεν είναι?
Για όποιους δεν θέλουν τώρα να παίξουν με την γεωμετρία του αυτοκινήτου τους ας βάλουν τα ενισυμένα (μασίφ) αλλά τα ομόκεντρα!

Υ.Γ Δεν μιλάμε για καμμία πατέντα μιας και η ΒΜW δίνει να ομόκεντρα του Μ3 για όλα τα E36 που έχουν σπορ ανάρτηση!

Minas DASC
04-01-06, 12:58
Tα μασιφ σινεμπλοκ ειναι οντως καλυτερα σε αισθηση απο να "νορμαλ"!

Εγω ομως τα αλλαξα παλι, και εβαλα τα "μαλακά" για ενα και μοναδικο λογο:
To τιμονι ειχε γινει πολυ ευαισθητο στην ζυγοσταθμιση των τροχων και ετρεμε με το παραμικρο...

Επειδη στο θεμα της ζυγισταθμισης ειμαι αρκετα περιεργος και ενιωθα τρεμουλο ακομα και οταν ελειπαν 5-10 gr αποφασισα να γυρισω στα "μαμα" σινεμπλοκ που αποροφουν καλυτερα τους κραδασμους!

Επιβεβαιωνω επισης οτι οντωσ τα μπαλακια των ψαλιδιων θα φαγωθουν πιο γρηγορα, μιας και εγω τα αλλαξα σε σχετικα μικρο χρονικο διαστημα...:)

Nick_compact
04-01-06, 19:21
ΥΓ Δεν μιλάμε για καμμία πατέντα μιας και η ΒΜW δίνει να ομόκεντρα του Μ3 για όλα τα E36 που έχουν σπορ ανάρτηση!

Να που κάτι μάθαμε και σήμερα.Αυτό δεν το ήξερα!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΤΣΑΚΗΣ
04-01-06, 20:16
Παιδιά έχοντας στην κατοχή μου 316 ε-36 4θυρο μοντ.95 για 3 χρόνια, όντως παρατηρούσα μια ασάφεια στην εθνική στο μπροστινό ,πάνω όμως απο τα 140 km(Παρόλο που τα μπαλάκια ήταν σε αρίστη κατάσταση και το αυτοκίνητο τελείως μαμά).
Τον τελευταίο χρόνο που έχω το coupe(316 e-36 97) ποτέ δεν διαπίστωσα ασάφεια του μπροστινού μέρους.Μάλιστα τελευταία άλλαξα και την ανάρτηση,(αμορισέρ bilstein κίτρινα και ελατήρια χαμηλώματος H&R) και το αμάξι έγινε πολύ πιο σταθερό και ευθύβολο ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική.Παρόλα αυτά θα με ενδιέφερε εαν αλλάζοντας τα σινεμπλόκ βελτίωνα κι άλλο την σταθερότητα χωρις βλαβερές συνέπειες για την αξιοπιστία του μπροστινού συστήματος.

billparas
08-06-07, 00:03
Και ήρθε και η δικιά μου ώρα να αλλάξω συνεμπλόκ στο is,λόγω του ότι έχουν αρχίσει να φθείρονται και παρατηρείται η ασάφεια στο εμπρός μέρος σε ταχύτητες άνω των 140. η απορία μου είναι: συνεμπλόκ μασίφ αλλά ομόκεντρα ή έκκεντρα;Ελπίζω μετά από ένα χρόνο και κάτι που υπάρχει το ποστ να έχουν βγει συμπεράσματα. Σε περίπτωση που βάλω τα έκκεντρα θα χρειαστεί και άλλες ρυθμίσεις το σύστημα ανάρτησης;

jonmedic
08-06-07, 01:09
EKKENTΡΑ..ΤΕΛΟΣ

DaywalkeR
08-06-07, 02:58
Εκκεντρα ειναι αυτα με την τρυπα στην μεση, παρακεντρα ειναι αυτα με την τρυπα στην ακρη αν δεν κανω λαθος...
Αν θελεις απλα καλυτερη πληροφορηση απο τον δρομο παρε τα εκκεντρα, αν ψαχνεις πιο γρηγορη επαναφορα τιμονιου και εξισου καλη πληροφορηση παρε τα παρακεντρα

K3RN3L
08-06-07, 11:29
Είχα το ιδιο προβλημα με ασταθεια του μπροστινου συστηματος στο ε36 (316) πριν ενα χρόνο... Αλλαξα τα συνεμπλοκ με κλειστα εκκεντρα και ολα καλα! Αυτό που διαπίστωσα ειναι οτι μετα απο ενα 6 μηνες χρειάστηκε να αλλαξω μπαλακια και ακρομπαρα και πανω στο χρονο πριν λιγο καιρό που εγινε μετατροπη στο αυτοκινητο απο 1600 σε 2800 ο μηχανικος μου ειπε παλι οτι τα μπαλακια και τα ακρόμπαρα ηταν σε αθλια κατασταση... Συμπερασμα οτι τα κλειστα ταλαιπωρουν αρκετα τα μπαλακια και τα ακρομπαρα.... Φυσικα αυτο εχει να κανει και με τον τροπο που οδηγας - τους δρομους που κινεισαι (εγω ειμαι πτολεμαιδα - πολυ λακουβα ρε παιδια) εξαρταται απο πολλους παραγοντες... Δεν ειναι απολυτο οτι θα σου τρωνε συνεχεια τα μπαλακια και τα ακρομπαρα...

nassosbmw1
08-06-07, 17:50
Tα μασιφ σινεμπλοκ ειναι οντως καλυτερα σε αισθηση απο να "νορμαλ"!

Εγω ομως τα αλλαξα παλι, και εβαλα τα "μαλακά" για ενα και μοναδικο λογο:
To τιμονι ειχε γινει πολυ ευαισθητο στην ζυγοσταθμιση των τροχων και ετρεμε με το παραμικρο...

Επειδη στο θεμα της ζυγισταθμισης ειμαι αρκετα περιεργος και ενιωθα τρεμουλο ακομα και οταν ελειπαν 5-10 gr αποφασισα να γυρισω στα "μαμα" σινεμπλοκ που αποροφουν καλυτερα τους κραδασμους!

Επιβεβαιωνω επισης οτι οντωσ τα μπαλακια των ψαλιδιων θα φαγωθουν πιο γρηγορα, μιας και εγω τα αλλαξα σε σχετικα μικρο χρονικο διαστημα...:)

μα,τότε "κουκούλωσες το πρόβλημα" αντί να το λύσεις....

Fairytale
08-06-07, 17:58
Ο Πρόεδρος έχει μιλήσει στο post no.25 του παρόντος thread με σαφήνεια... ανατρέξτε... γιατί μπερδεύεστε και ταλαιπωρείστε με πράγματα γνωστά και post-αρισμένα...
Τα μαμά είναι "κούφια" ομόκεντρα...
Τα ///Μ-pack είναι μασίφ ομόκεντρα...
Τα ///Μ3 είναι μασίφ έκκεντρα (ή αλλιώς παράκεντρα αν θέλετε να τα λέτε έτσι...).
C U out there

ΡΙΣΤΑΣ
08-06-07, 18:29
Στις 4/2 είχα ζήτηση βοήθεια από το φόρουμ για κάποιο άγνωστο πρόβλημα που είχα στο Ε36, έκανε συνεχής διακοπές (κομπιάσματα) κατά την επιτάχυνση, στο διαγνωστικό της BMW δεν έδειχνε τίποτα και είπανε ότι εμείς εδώ δεν βρίσκουμε τίποτα και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, «άστο να βγάλει τη βλάβη μόνο του», αυτή ήτανε η απάντηση στο πρόβλημα από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της. Δοκίμασα κάποιες προτάσεις που πρότειναν κάποιοι φίλοι από το φόρουμ εδώ, για έλεγχο σε πνεύμονας, πίεση αντλίας, πολλαπλασιαστής δεν είχα βελτίωση στη κατάσταση και έτσι το άφησα με το πρόβλημα του. Ένας φίλος πρότεινε να το πάω σε έναν ηλεκτρολόγο ηλεκτρονικό και όντως το πήγα τώρα πρόσφατα, το έκανε μια βόλτα το έβαλε στο διαγνωστικό του μηχάνημα το οποίο είχε δυνατότητες στιγμιαίας ανάλυσης λειτουργίας του κινητήρα και εγκέφαλου και όχι εντοπισμού βλάβης από μνήμη, πήραμε τα δεδομένα και το αποτέλεσμα ήτανε μικρές συνεχείς διακοπές τάσεις από τον αισθητήρα λάμδα, τον αντικαταστήσαμε και έστρωσε, όλα καλά. Ο προβληματισμός μου είναι κατά πόσο μπορώ να εμπιστευτώ πλέον το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σε κάποια μελλοντική βλάβη, με τέτοιες γνώσεις του προσωπικού και μηχανήματα που διαθέτει; .’Η είναι της λογικής τα αλλάζουμε όλα και ίσως κάποτε και με λίγη τύχη θα βρούμε τη βλάβη, τα συμπεράσματα δικά σας .

ΡΙΣΤΑΣ
08-06-07, 20:30
Λάθος θέση το παραπάνω μήνυμα (ΡΙΣΤΑΣ) είναι για το new thread

billparas
08-06-07, 20:59
Φίλε Ρίστας εμένα μου είπαν να ανοίξουν την πόρτα για να βρουν τη βλάβη ενώ εγώ ευτυχώς είχα ενημερωθεί από εδώ ότι είναι απλά το μπουτόν, σε ένα πρόβλημα με ηλεκτρικά παράθυρα.

Στο θέμα όμως,
Πήγα αντιπροσωπεία στην Κηφισιά και ζήτησα τα συνεμπλόκ της Μ3 3.2 Το πρόγραμμα εμφάνισε τον κωδικό για τα μασίφ ομόκεντρα (το έλεγξα και στο internet) Χθές το βράδυ είδα τα έκκεντρα και έτσι πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και ζήτησα τα έκκεντρα. Αφού το έλεγξαν μου είπαν ότι τα μασίφ έκκεντρα τα φορούσε η Μ3 2.8.
Η απορία μου είναι (fairytale δεν εννοώ ότι κάνεις λάθος):
1. μήπως κάνουν λάθος;
2. αν η μαμα BMW είχε τα έκκεντρα στο 2.8 και τα έκανε ομόκεντρα στο 3.2 που είναι βελτιωμένο μοντέλο μήπως είναι καλύτερα
3. αν τοποθετηθούν τα έκκεντρα τί συμβαίνει με κάμπερ, μετατρόχιο, και αν αλλάζει η καμπερ(υποθέτω ότι αυξάνεται) , θα παρατηρηθούν μεγαλύτερες φθορές;

Επειδή δεν γνωρίζω πως κανουν copy paste φωτογραφίες , αν κοιτάξει κανείς στο
link
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=31_0242&hg=31&fg=05
για Μ3 μετά το '97 στη λίστα ανταλλακτικών , για το Νο 5 του σχεδίου αναφέρεται ο κωδικός 31129069035 τα αποία είναι τα συνεμπλόκ που έχω στα χέρια μου και είναι ομόκεντρα με κόστος 56 Ε
Για Μ3 του 94 (link http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF91&mospid=47432&btnr=31_0242&hg=31&fg=05 )
αναφέρεται ο κωδικός 31129064875 με κόστος περιπου 80Ε σύμφωνα με την BMW τα οποία δεν τα έχω δει αφού δεν υπήρχαν σε στοκ.

Ελπίζω να βγεί κάποιο συμπέρασμα , ώστε αν στο μέλλον και κάποιος άλλος θελήσει να αλλάξει συνεμπλόκ να ξέρει τελικά ποια είναι η καλύτερη επιλογή.

tsilis
08-06-07, 21:24
Πολύ σωστά σου είπαν...
Τα έκκεντρα τα φόρεσε η Μ3 το 1995 και κάποιο μέρος του 1996..
Οι 3.2 φορούν ομόκεντρα...

Τα ερωτήματά σου αφορούν και εμένα,για το ποιο είναι καλύτερο...γιατί η BMW επέστρεψε στα ομόκεντρα?

Θεωρητικώς επηρρεάζεται μόνο το castor και όχι το camber

MZ3
09-06-07, 03:34
η αντιστρεπτικη στο μ3 ε36 evo κοινος με τα 321 αλογα ειναι λιγο πιο μπροστα η πιο πισω δεν ειμαι σηγουρος απο την αντιστρεπτικη του μ3 με τα 286
ισος γιαυτο να τοποθετησε και διαφορετικα σηνεμπλοκ
καπιος που ξερη για αντιστρεπτηκες που ειναι τοποθετημενες σε αυτα τα αυτοκηνητα ισος μας πει καλυτερα και αν γιαυτο χρειαστηκε να βαλουνε διαφορετικα σινεμπλοκ ωστε η καμπερ να ερχετε στα ισια του

billparas
12-06-07, 22:18
Δεν προέκυψε κάποια τελική απάντηση βλέπω. Επίσης απορώ γιατί το thread δεν εμφανιζόταν στα new posts. Τέλος πάντων θα τοποθετήσω την Πέμπτη τα ομόκεντρα αφού τα έχω΄αγοράσει και αν στο μέλλον προκύψει ότι τα έκκεντρα δεν επηρεάζουν την αξιοπιστία του μπροστινού συστήματος, θα δω αν αξίζει να τα αλλάξω. Πάντως θα με ενδιέφερε να ακούσω και άλλους που έχουν κάνει την παραπάνω βελτίωση.

Fairytale
13-06-07, 00:37
Σωστή η παρατήρηση που αναφέρατε:
-το ///Μ3 3.0lt Ε36 φορούσε "μασίφ" έκκεντρα ενώ
-το ///Μ3 3.2lt evo Ε36 φορούσε "μασίφ" ομόκεντρα.

Δεν πρόκειται για λάθος της BMW. Πρόκειται για 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που αν και ανήκουν στην ίδια γενιά έχουν πάρα πολλές διαφορές. Έτσι λοιπόν το 3.2lt έχει εντελώς διαφορετικά εμπρός ψαλίδια, πιο γρήγορη/κοντή κρεμαγιέρα, άλλα σημεία έδρασης των άκρων της μπροστινής αντιστρεπτικής (αυτό ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους ψάχνουν να τοποθετήσουν ζανφόρ από ///Μ3... προσέξτε ποιού ///Μ3 αγοράζετε...) και παχύτερες αντιστρεπτικές.
Το ότι "φοράει" λοιπόν ομόκεντρα δεν σημαίνει κάτι... όλο το σύστημα είναι διαφορετκό. Αυτά χρειαζόταν να "φορέσει" για να έχει την γεωμετρία και ακόλουθα την οδική συμπεριφορά που ήθελε το εργοστάσιο, αυτά φόρεσε...

Πάμε στα προηγούμενα ξανά... Τα υπόλοιπα 36άρια μπορούν φορέσουν και τους 2 τύπους των "μασίφ", ανάλογα με το πως θέλουμε να είναι το αυτοκίνητο μας. Στα υπόλοιπα 36άρια λοιπόν (ξεχάστε τα ///Μ3 για λίγο..) αν θέλουμε την γεωμετρία του μπροστινού συστήματος "μαμά" επιλέγουμε ομόκεντρα, αν ασχολούμστε με "ζεμπεκιές" και θέλουμε πιο γρήγορη επαναφορά τιμονιού (αφού προσθέτουν θεττική κάστερ) επιλέγουμε έκκεντρα. Υπάρχουν και άλλες διαφορές που επέρχονται στην γεωμετρία και άρα στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά η βασική είναι αυτή.
Και οι 2 τύποι των "μασίφ" θα αφαιρέσουν άνεση από το αυτοκίνητο. Θα "περνούν" πράγματα στο τιμόνι. Είναι το τίμημα της έξτρα πληροφορησης. Θα σας θυμίσει λίγο την αίσθηση ενός τιμονιού χωρίς το φιλτράρισμα της υδραυλικής υποβοήθησης.
Τέλος τα "μασίφ" δεν φθείρονται ιδιαίτερα αλλά είναι γεγονός ότι εξαιτίας τους θα φθαρούν πιο γρήγορα άλλα μέρη του μπροστινού συστήματος αφού η δυνάμεις που δέχονται κάπου πρέπει να καταλήξουν...
Ελπίζω η κατάσταση να είναι πια κρυστάλλινα καθαρή... :bigthumb:
C U out there

billparas
13-06-07, 21:07
Thanks fairytale , η κατάσταση έγινε πλέον πεντακάθαρη, αν και μπήκα σε σκέψεις για το τι άλλο θα μπορούσα να βελτιώσω στο μπροστινό σύστημα, αλλά αυτό στο μέλλον. Αύριο θα τα τοποθετήσω και ανυπομονώ να δω τη διαφορά

kouk
14-06-07, 10:33
http://img246.imageshack.us/img246/8399/thumbsup4kk.gif

Ωραίος Νίκο....

M3Convertible
14-06-07, 11:19
Εγώ φοράω τα έκκεντρα.
Είναι μια χαρά το τιμόνι μου.

psimos
14-06-07, 14:03
Σωστή η παρατήρηση που αναφέρατε:
-το ///Μ3 3.0lt Ε36 φορούσε "μασίφ" έκκεντρα ενώ
-το ///Μ3 3.2lt evo Ε36 φορούσε "μασίφ" ομόκεντρα.

Δεν πρόκειται για λάθος της BMW. Πρόκειται για 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που αν και ανήκουν στην ίδια γενιά έχουν πάρα πολλές διαφορές. Έτσι λοιπόν το 3.2lt έχει εντελώς διαφορετικά εμπρός ψαλίδια, πιο γρήγορη/κοντή κρεμαγιέρα, άλλα σημεία έδρασης των άκρων της μπροστινής αντιστρεπτικής (αυτό ενδιαφέρει ιδιαίτερα όσους ψάχνουν να τοποθετήσουν ζανφόρ από ///Μ3... προσέξτε ποιού ///Μ3 αγοράζετε...) και παχύτερες αντιστρεπτικές.
Το ότι "φοράει" λοιπόν ομόκεντρα δεν σημαίνει κάτι... όλο το σύστημα είναι διαφορετκό. Αυτά χρειαζόταν να "φορέσει" για να έχει την γεωμετρία και ακόλουθα την οδική συμπεριφορά που ήθελε το εργοστάσιο, αυτά φόρεσε...

Πάμε στα προηγούμενα ξανά... Τα υπόλοιπα 36άρια μπορούν φορέσουν και τους 2 τύπους των "μασίφ", ανάλογα με το πως θέλουμε να είναι το αυτοκίνητο μας. Στα υπόλοιπα 36άρια λοιπόν (ξεχάστε τα ///Μ3 για λίγο..) αν θέλουμε την γεωμετρία του μπροστινού συστήματος "μαμά" επιλέγουμε ομόκεντρα, αν ασχολούμστε με "ζεμπεκιές" και θέλουμε πιο γρήγορη επαναφορά τιμονιού (αφού προσθέτουν θεττική κάστερ) επιλέγουμε έκκεντρα. Υπάρχουν και άλλες διαφορές που επέρχονται στην γεωμετρία και άρα στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά η βασική είναι αυτή.
Και οι 2 τύποι των "μασίφ" θα αφαιρέσουν άνεση από το αυτοκίνητο. Θα "περνούν" πράγματα στο τιμόνι. Είναι το τίμημα της έξτρα πληροφορησης. Θα σας θυμίσει λίγο την αίσθηση ενός τιμονιού χωρίς το φιλτράρισμα της υδραυλικής υποβοήθησης.
Τέλος τα "μασίφ" δεν φθείρονται ιδιαίτερα αλλά είναι γεγονός ότι εξαιτίας τους θα φθαρούν πιο γρήγορα άλλα μέρη του μπροστινού συστήματος αφού η δυνάμεις που δέχονται κάπου πρέπει να καταλήξουν...
Ελπίζω η κατάσταση να είναι πια κρυστάλλινα καθαρή... :bigthumb:
C U out there

ΘΕΟΣ !!!!:smokin:

Οποτε οπως αναφερθηκε και παραπανω λογω των συνεμπλοκ ρε παιδια λετε να μη μπορω 100% να φτιαξω το αναθεματισμενο τιμονι και τρεμει συνεχεια? Παω για ζυγοσταθμιση και μετα απο λιγο παλι τρεμει...ελεος δηλαδη την εχω ψωνησει τελειως...

Nick_compact
14-06-07, 14:23
ΘΕΟΣ !!!!:smokin:

Οποτε οπως αναφερθηκε και παραπανω λογω των συνεμπλοκ ρε παιδια λετε να μη μπορω 100% να φτιαξω το αναθεματισμενο τιμονι και τρεμει συνεχεια? Παω για ζυγοσταθμιση και μετα απο λιγο παλι τρεμει...ελεος δηλαδη την εχω ψωνησει τελειως...

Τσέκαρε ακρόμπαρα και στραβωμένες ζάντες.

psimos
14-06-07, 14:57
Τσέκαρε ακρόμπαρα και στραβωμένες ζάντες.

Δε θελω να φανω κουραστηκος αλλα τα ακρομπαρα ποιος "επιστημων" θα μου τα δει?
Στο συνεργειο η στο βουλκανιζατερ ? Στο λεω γιατι για ακρομπραρα σε καποιο συνεργειο μου το ειχαν αποκλεισει πριν τα ελεγξουν...:scratchch

kouk
14-06-07, 15:05
Σου τρέμει συνέχεια (ακρόμπαρα, ψαλίδια) ή γύρω στα 110 (ζάντες, λάστιχα)...??

psimos
14-06-07, 15:16
Σου τρέμει συνέχεια (ακρόμπαρα, ψαλίδια) ή γύρω στα 110 (ζάντες, λάστιχα)...??

Κοντα στα 100-110 και εχω παρατηρησει οτι σε καποιους δρομους μπορει και καθολου (σπανιο αλλα εχει συμβει)... εαν ηταν ακρομπαρα θα ετρεμε συνεχεια?

kouk
14-06-07, 15:34
Ναι, αν ήταν ακρόμπαρα θα έτρεμε περισσότερο..

Ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση θέλεις μάλλον....

Τα λάστιχά σου είναι παλιά? Τα έχεις χτυπήσει τελευταία κάπου (π.χ. πεζοδρόμιο, λακούβα)?

billparas
14-06-07, 15:57
συμφωνώ με KOYK , όταν το έπαθα κι εγώ ήταν λόγω ελαστικών είχαν γίνει έκκεντρα και στα 100-110 έτρεμε τόσο που έβγαινε το cd έξω μόνο του. Το παράξενο είναι ότι το πάθαν και τα 4 μαζί , ακόμα και η ρεζέρβα που έβαλα όταν παρατήρησα αρχικά ότι το ένα λαστιχο είχε καρούμπαλο

psimos
14-06-07, 16:22
Τι να πω ρε παιδια, πριν κανα χρονο τα εβαλα...
Παντως το ενα μου το βρηκαν οτι ηταν στραβο-βαλμενο στη ζαντα...
Λογικα εαν ηταν στραβωμενα τα λαστιχα δεν θα μου το ελεγε ο λαστιχας που πηγα για ζυγοσταθμιση ?

Και να πεις οτι ανεβαινω πεζοδρομια...:(

str2004
14-06-07, 16:32
Τι να πω ρε παιδια, πριν κανα χρονο τα εβαλα...
Παντως το ενα μου το βρηκαν οτι ηταν στραβο-βαλμενο στη ζαντα...
Λογικα εαν ηταν στραβωμενα τα λαστιχα δεν θα μου το ελεγε ο λαστιχας που πηγα για ζυγοσταθμιση ?

Και να πεις οτι ανεβαινω πεζοδρομια...:(

Φιλε μου επειδη προσφατα ειχα και εγω τα ιδια συμπτωματα με εσενα ..... και εγω το ελυσα το προβλημα αυτο με δακτυλιδια που ΠΡΕΠΕΙ να φουρουνται στις ΜΗ γνησιες BMW ζαντες ...εστω και μπροστα. Με 1 ζευγαρι δακτυλιδια στις μπροστινες ζαντες σου θα εισαι ΟΚ ( εκτος και εχεις γνησιες BMW )

Μπορει επεισεις να εχεις και καμια στραβια ζαντα ....τσεκαρισε το :)

bmwangel
14-06-07, 17:07
Δεν προέκυψε κάποια τελική απάντηση βλέπω. Επίσης απορώ γιατί το thread δεν εμφανιζόταν στα new posts. Τέλος πάντων θα τοποθετήσω την Πέμπτη τα ομόκεντρα αφού τα έχω΄αγοράσει και αν στο μέλλον προκύψει ότι τα έκκεντρα δεν επηρεάζουν την αξιοπιστία του μπροστινού συστήματος, θα δω αν αξίζει να τα αλλάξω. Πάντως θα με ενδιέφερε να ακούσω και άλλους που έχουν κάνει την παραπάνω βελτίωση.

Φίλε Bill έχω Ε36 316 με ανάρτηση BILSTEIN κίτρινα χοντοκάλαμα και ελατήρια χαμηλώματος.Το αμάξι στρίβει αλλά μολις μπήκαν τα m3 σινεμπλόκ του 321ps τα ιδα όλα.
Τώρα πλέον το αμάξι δεν ξέρει πως στρίβει.Με τα όλα...
Βάλτα ανεπιφύλακτα και καλό στρίψιμο.
:hello:

Nick_compact
14-06-07, 17:25
Tα μασίφ σινεμπλόκ είναι μιας πρώτης τάξης βελτίωση, με μικρό κόστος και πολύ καλό αποτέλεσμα όσον αφορά την βελτίωση της αίσθησης του συστήματος διεύθυνσης. Όταν τα είχα βαλεί, έκκεντρα, η βελτίωση έγινε αισθητή απο το πρώτο δευτερόλεπτο. Εγω θα έλεγα σε όσους σκέφτονται τα μασίφ BMW, να σκεφτούν και τα Powerflex, μια και η διαφορά τους στην άνεση θα είναι μικρή, αν μπορεί να πει κάποιος οτί ένα ζευγάρι σινεμπλόκ στον εμπρός άξονα θα χαλάσει την άνεση. Εγώ προσωπικά δεν ένιωσα να έχασα τίποτα σε άνεση, άλλα πράγματα περιορίζουν δραστικά την άνεση κατά την γνώμη μου. (και εννοώ τα ελατήρια και τα αμορτισέρ, και τα πολύ "χαμηλά" ελαστικά). Το κόστος για τα Powerflex είναι πολύ προσιτό (γύρω στα 60 ευρώ) και βγαίνουν και αυτά ομόκεντρα και έκκεντρα.
Τα ακρόμπαρα μπορεί να τα ελέγξει οποιοσδήποτε που θέλει να λέγεται μηχανικός......... Αν δεν μπορεί να στα κοιτάξει, και στα αποκλείει από την πρώτη στιγμή,άλλαξε μηχανικό... Είχα τρέμουλο στο φρενάρισμα, άλλαξα ακρόμπαρα και έφτιαξε. Είχα τρέμουλο από τα 100 και πάνω μαζί με δυνατό τράνταγμα στο αμάξωμα και τράβηγμα ταυτόχρονα(!!!!) και έφταιγαν τα ζαντολάστιχα(στραβές ζάντες για το τράνταγμα και το τρέμουλο, ελαστικά για το τρέμουλο και το τράβηγμα). Αλλαξα ζάντες και λάστιχα και το αμάξι μεταμορφώθηκε από την μια στιγμή στην άλλη. Γενικά τα ψηλοπρόφιλα λάστιχα δεν είναι για πολλά ζόρια, το 60αρι προφίλ των Ε36 την ακούει στα στριψίματα, και μετά από πολλά στριψίματα ο σκελετός του παραμορφώνεται. Αυτά βάσει της εμπειρίας μου!

J.MULLER
14-06-07, 20:26
Εγω γιατι αυτη την ασταθεια την εχω στα 270;

matrixlord
15-06-07, 08:17
Εγω γιατι αυτη την ασταθεια την εχω στα 270;

Στα 290 φτιάχνει?

(Παίζεις με τον πόνο μας??????? Θα σου πάρω την τουρμπίνα!!)

thanassis
16-06-07, 18:11
Φιλε μου επειδη προσφατα ειχα και εγω τα ιδια συμπτωματα με εσενα ..... και εγω το ελυσα το προβλημα αυτο με δακτυλιδια που ΠΡΕΠΕΙ να φουρουνται στις ΜΗ γνησιες BMW ζαντες ...εστω και μπροστα. Με 1 ζευγαρι δακτυλιδια στις μπροστινες ζαντες σου θα εισαι ΟΚ ( εκτος και εχεις γνησιες BMW )

Μπορει επεισεις να εχεις και καμια στραβια ζαντα ....τσεκαρισε το :)

φίλε τι είναι αυτά τα δαχτυλίδια που αναφέρεις???



Εγω γιατι αυτη την ασταθεια την εχω στα 270;

και εμένα το ίδιο συμβαίνει..... αλλά μου είπαν ότι έτσι είναι...... μάλιστα εμένα "φυσάει" κιόλας(κάνει πολύ φασαρία) μετά τα 290, γιατί άραγε???:icon02::drive2:

kouk
18-06-07, 17:51
Tα δαχτυλίδια είναι πλαστικά. Μπαίνουν στον "αφαλό" της ζάντας ώστε αυτή να εφαρμόσει απόλυτα στον άξονα...

man369
26-06-07, 19:46
μαγκες καλησπερα εχω Ε-36 του φοραγα συνεμπλοκ Μ3 και τα εβγαλα για τον εξις λογο διαβαζε πολυ την καθε ανομαλια του δρομου και σε μεγαλες ταχυτητες στην παραλιακη ειχα πολλουσ κωλους σε καθε στροφη με λιγα λογια τα συνεμπλοκ Μ3 θελουν τοπ μαουθ και αμαξι Μ3 βαλτε απο 328 με την τρυπα του συνεμπλοκ στο κεντρο

billparas
27-06-07, 20:50
Εγω τελικά έβαλα τα ομόκεντρα και το μωρό μου απέκτησε τιμόνι χωρίς καμμία άλλη ιστορία. Μπορεί στο μέλλον να θελήσω να βάλω συνεμπλόκ και top mount εκκεντρα αλλά θα το έχω ψάξει πολύ με όλη τη γεωμετρία

billparas
30-09-07, 19:52
μετά από έλεγχο αφού είχα κι εγώ τα παραπάνω προβλήματα , τραβηγμα και τρέμουλο κατέληξα στο ότι χρειάζομαι ακρόμπαρα και ημίμπαρα και πιθανώς μπαλάκια στα ψαλίδια. Ασ τα κοιτάξει και αυτά όποιος συνεχίζει να έχει πρόβλημα

Stunt Mike
02-10-07, 21:38
μετά από έλεγχο αφού είχα κι εγώ τα παραπάνω προβλήματα , τραβηγμα και τρέμουλο κατέληξα στο ότι χρειάζομαι ακρόμπαρα και ημίμπαρα και πιθανώς μπαλάκια στα ψαλίδια. Ασ τα κοιτάξει και αυτά όποιος συνεχίζει να έχει πρόβλημα

Γι'αυτο μου ταλαιπωρεις τον μηχανικο μου και δεν εχει χρονο να φτιαξει το δικο μου ρε???:dance::yippee::smokin:

billparas
02-10-07, 23:21
[QUOTE=MikeM3EVO2;142514]Γι'αυτο μου ταλαιπωρεις τον μηχανικο μου και δεν εχει χρονο να φτιαξει το δικο μου ρε???
Αστον να ξεκουραστεί και λίγο ο άνθρωπος και να ασχοληθεί και με κανένα μικρό και νορμάλ αυτοκίνητο!!!!!!!!!:):hello:

elec
03-10-07, 01:57
εμενα παντος δεν μου ετρεμε καθολου το αμαξι με τα μαμα τα συνεμπλοκ και με 180 που πηγαινα.απλα μου ειχαν πει οτι ηθελαν αλλαγη λοξω του οτι ειχαν κοπει και ετσι τα αλλαξα πριν απο λιγο καιρο αλλα και παλι καμια διαφορα δεν εχω προσεξει.και ο μαστορας μου ειχε οτι θα βαλουμε απο Μ3 γιατι ειναι πιο ενισχυμενα.τωρα πια εβαλε....

fotiosioe36
16-10-07, 13:10
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ

billparas
16-10-07, 16:36
Θα ήθελα να δω αν κανείς παρατήρησε οτι το τιμόνι είναι πιο νευρικό τώρα στα πολλά χλμ στην ευθεία σε δρόμο με κακό οδόστρωμα, ή είναι δικιά μου ιδέα; Πάντως στα στροφιλίκια είναι άψογο

tsilis
01-02-08, 11:30
Το βάζω εδώ...

Αγοράζοντας τα έκκεντρα σινεμπλοκ της Μ3 παρατήρησα ότι έχουν ένα βέλος που δείχνει κατεύθυνση....
Ξέρει κανείς προς ποια κατεύθυνση πρεπει να δείχνει τοποθετημένο?

ή αλλιώς,
η έκκεντρη τρύπα στο αριστερό π.χ. σινεμπλοκ που πρέπει να είναι?
-Αριστερα?
-Δεξιά?
-Πανω?
-Κάτω?

Ελπίζω να έγινε αντιληπτό τι ερωτώ...

gkaos
01-02-08, 11:56
Το βάζω εδώ...

Αγοράζοντας τα έκκεντρα σινεμπλοκ της Μ3 παρατήρησα ότι έχουν ένα βέλος που δείχνει κατεύθυνση....
Ξέρει κανείς προς ποια κατεύθυνση πρεπει να δείχνει τοποθετημένο?

ή αλλιώς,
η έκκεντρη τρύπα στο αριστερό π.χ. σινεμπλοκ που πρέπει να είναι?
-Αριστερα?
-Δεξιά?
-Πανω?
-Κάτω?

Ελπίζω να έγινε αντιληπτό τι ερωτώ...

Η εκκεντρη τρυπα πρεπει να ειναι προς την Εξωτερικη(κοντα στο τροχο δλ) μερια .

tsilis
01-02-08, 12:06
Σε ευχαριστώ πολύ! :)

gkaos
01-02-08, 12:15
ναι προς τα εξω η τρυπα καλα ειπα αρχικα

bmw4ever
07-02-08, 14:13
παιδες, τα πραγματα είναι οπως τα λεει ο Μηχαλης! Εβαλα προσφατα συνεμπλόκ απο Μ3 (δεν ξερω ομως αν είνα τα ομόκεντρα ή εκεντρα) μαζι με bilstein αμορτισερ και βοκλαντ ελατήρια χαμηλόματος 3,5 πόντους. Το αμαξι έχει μεταμορφωθει στις στροφες!

billparas
07-02-08, 23:19
Στρίψε τους τροχούς τέρμα και θα τα δεις στο πίσω μέρος του ψαλιδιού. Θα δεις αν είναι τα έκκεντρα ή τα ομόκεντραν και πες μας αν διαβάζουν το δρόμο στα πολλά.

mpempas_cabrio
07-02-08, 23:36
εγω παιδες ειχα ακουσει τοσα πολλα.οπως οτι "θα σου διαβαζει το δρομο κατω μεχρι και τα χαλικια,θα σου ειναι πολυ ευαισθητο,πολυ τονα πολυ τ αλλο."
τελικα τα εβαλα και το αμαξι εχει γινει τελειο.οπως το ηθελα.λεπτομερια και στα πολλα κανενα προβλημα.
μιλαω για τα σινεμπλοκ τα Μ

GeorgeBG
01-03-08, 15:15
Δευτέρα πάω να τα βάλω επειγόντως μαζί με νέα ακραξόνια και ανάρτηση-ελατήρια... το αμάξι δέν έχει σινεμπλόκ αυτή τη στιγμή. Αχ ρε μάνα, χάθηκαν τα αυτοκινητάκια VW?? Έπρεπε να μου παίρνεις BMW και τώρα να την πληρώνω???? :)

GeorgeBG
04-03-08, 09:04
Για να προσθέσω στα διθυραμβικά σχόλια των υπολοίπων, εγώ έβαλα τα έκκεντρα και πιστέυω οτι είναι μία μεγάλη βελτίωση με πολύ χαμηλό κόστος. Αξίζει τον κόπο ακόμα και άν ώς αποτέλεσμα της βελτίωσης, έχεις περισσότερη φθορά στίς υπόλοιπες αρθρώσεις του εμπρόσθιου συστήματος.

steliosx
31-03-08, 21:30
για τι κόστος περίπου μιλάμε τα σινεμπλοκ της M;

thanassis
31-03-08, 21:36
για τι κόστος περίπου μιλάμε τα σινεμπλοκ της M;

50€ τα συνεμπλόκ + 20-25€ τα εργατικά έναντι των μαμά που κάνουν γύρω στα 30€.....
πάντως βλέπεις μεγάλη διαφορά στο τιμόνι....

SPYROS-MUSIC-CABRIO
06-04-08, 20:55
εμενα μου ειπε ο μηχανικος να βαλω σετ συνεμπλοκ μπροστα απο Μ3 Ε30.
υπενθυμηζω οτι εχω bmw e36.το εχει κανει αυτο κανενας?να βαλει συνεμπλοκ ε30 μ3 σε ε36?:nixweiss:

ARGYPAN
02-06-08, 20:25
εγω τα αλλαξα προσφατα και ειδα μεγαλη διαφοραααα

NIKOS Z3
02-06-08, 21:25
και εγω εβαλα του Μ τεραστια διαφορα 50 ευρω τα πηρα και 30 ευρω εργασια τα παλια ηχαν κενα και η τρυπα ηταν στη μεση τουΜ ειναι συμπαγη και η τρυπα λοξη αν του βαλω λεει και top mount απο Μ θα ειναι κορυφη.

billparas
02-06-08, 21:51
και εγω εβαλα του Μ τεραστια διαφορα 50 ευρω τα πηρα και 30 ευρω εργασια τα παλια ηχαν κενα και η τρυπα ηταν στη μεση τουΜ ειναι συμπαγη και η τρυπα λοξη αν του βαλω λεει και top mount απο Μ θα ειναι κορυφη.

αν εννοεις τα έκκεντρα τοπ μουντ , το εχω σκεφτεί κι εγώ αλλά κοστίζουν περ. 130 ευρω το ένα. Ελπίζω να τα βάλεις και περιμένω εντυπώσεις

E36-Hartge
28-10-09, 23:11
Ξεθάβω λοιπόν αυτό το θέμα που μάλλον έχει απασχολίσει πολλούς και τώρα και εμένα.
Το έχω διαβάσει όλο απο την αρχή αλλα δεν μπόρεσα να καταλάβω αν το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου έχει σχέση με όλα αυτα.
Έχει μια αστάθεια στο δρόμο και πιό συγκεκριμένα τραβάει η μούρη όπου έχει αυλάκι ο δρόμος άσχετα με το αν πατάω φρένο η είναι πάνω σε στροφή.
Είχα την εντύπωση οτι ήταν τα λάστιχα το πρόβλημα μιας και ήθελαν αλλαγή όμως τελικά δεν ήταν μετά την αλλαγή.

billparas
30-10-09, 16:21
Δυστυχώς είναι ένα πρόβλημα των Ε36 με φαρδιά λάστιχα μπροστά. Εννοείται σε μικρό μέγεθος.Τι διαστάσεις φοράς

strofimios
30-10-09, 16:35
Ενταξει ρε παιδια,μην ειμαστε και υπερβολικοι.Οταν εχεις φαρδυ και χαμηλοπροφιλο λαστιχο τοτε το tramlining ειναι αναμενομενο.Ακομα και στο δικο μου που φοραει 205-55-15 το φαινομενο ειναι πολυ εντονο σε σημεια οπου εχει σηκωθει η ασφαλτος,παραλληλα με τις λωριδες κυκλοφοριας,απο φορτηγα κλπ.

E36-Hartge
30-10-09, 22:31
Δυστυχώς είναι ένα πρόβλημα των Ε36 με φαρδιά λάστιχα μπροστά. Εννοείται σε μικρό μέγεθος.Τι διαστάσεις φοράς

225/45/17 και 245/40/17
Δεν πιστεύω να είναι απο τα λάστιχα γιατι ίδιο αυτοκίνητο με ίδια διάσταση στα λάστιχα δεν παρουσιάζει κάτι τέτοιο.

gregE36
04-12-13, 13:20
ξερουμε κωδικο απο τα ομοκεντρα σινεμπλοκ???

agrotis328
04-12-13, 16:42
αν τα μπροστινα βελτιωνουν τη συμπεριφορα κατα 60-70% τα πισω την βελτιωνουν κατα 1000%
ολα τα χαζα στο βρεγμενο και στο σημειο που αλλαζει η ασφαλτος εξαφανιζονται

bmwdakiaspower
06-12-13, 14:37
Δηλαδή ποια πίσω λες φίλε αγρότη? Γίνε λιγο ποιό συγκεκριμένος.....

6ylinder
06-12-13, 15:04
Λογικά το #4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

agrotis328
06-12-13, 23:29
Λογικά το #4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

ναι αυτο ειναι, εγω ειχα βαλει παουρφλεξ νομιζω περασαν και χρονια δεν θυμαμαι δεν ξερω αν βγαζει καποια αλλη εταιρια,αλλα πριν τα βαλω ειχα τρομερο προβλημα ιδιως στο βρεγμενο ενιωθα την ουρα να κουνιεται,φταινε και τα 245/18
τα μαμα ειναι ειναι πολυ μαλακα,οποιος το σηκωσει και βαλει ενα λεβιε το βλεπει ποσο ευκολα κουνιεται

gregE36
07-12-13, 16:24
για τα μπροστινα ????

6ylinder
07-12-13, 20:39
31121136531 δεν ξέρω αν είναι μασίφ, ας πει όποιος ξέρει...

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=31_0242&hg=31&fg=05&lang=el

και 31129069035 για Μ3 που είναι μασίφ σίγουρα

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BG91&mospid=47433&btnr=31_0242&hg=31&fg=05&lang=el

agrotis328
07-12-13, 20:40
για τα μπροστινα ????

τα μπροστινα τα κλασικα μ3 δεν λεει να το κανεις κουτσουρο μπορει να εχει αλλα θεματα μετα
και εννοειτε πως πρεπει να γινεται τακτικα ευθυγραμισση απο καποιον που κατεχει καλα το αθλημα
ακομη και αν δεν αλλαξουμε κατι

6ylinder
07-12-13, 20:48
τα μπροστινα τα κλασικα μ3 δεν λεει να το κανεις κουτσουρο μπορει να εχει αλλα θεματα μετα


Τρώει τα μπαλάκια ψαλιδιών γρήγορα.

gregE36
08-12-13, 07:18
σε ολα μου τα αμαξια παλιοτερα ειχα μασιφ σινεμπλοκ .μια χαρα ηταν δεν παθαιναν κατι τα μπαλακια.αν ηταν ετσι δεν θα τα βαζαν και στο Μ3 .

MarinosE46
08-12-13, 07:31
σε ολα μου τα αμαξια παλιοτερα ειχα μασιφ σινεμπλοκ .μια χαρα ηταν δεν παθαιναν κατι τα μπαλακια.αν ηταν ετσι δεν θα τα βαζαν και στο Μ3 .

Kαι εγώ δε νομίζω πως παθαίνει κάτι το αυτοκίνητο.Απλά υστερεί λίγο στην άνεση.

6ylinder
08-12-13, 09:03
σε ολα μου τα αμαξια παλιοτερα ειχα μασιφ σινεμπλοκ .μια χαρα ηταν δεν παθαιναν κατι τα μπαλακια.αν ηταν ετσι δεν θα τα βαζαν και στο Μ3 .

Kαι εγώ δε νομίζω πως παθαίνει κάτι το αυτοκίνητο.Απλά υστερεί λίγο στην άνεση.

Τα Μ3 έχουν άλλα ψαλίδια με ενισχυμένα μπαλάκια. Τα μπαλάκια του Μ3 δεν αλλάζουν, αλλάζεις όλο το ψαλίδι όπου έχει ενσωματωμένο μπαλάκι. Οπότε δεν μπορείς να βάλεις κ τα μπαλάκια του Μ3 στα υπόλοιπα Ε36.

Εγώ έχω μασίφ από Μ3.Πέρυσι το καλοκαίρι άλλαξα μπαλάκια και πριν 1 μήνα στο σέρβις που έκανα το αριστερό έχει αρχίσει να την ακούει. Η οδήγησή μου θα έλεγα είναι πολύ πολύ χαλαρή κ αποφεύγω κάθε λακούβα που μπορώ...πάραυτα σε ~13 μήνες (~15.000χλμ) τα 'φτυσε...

gregE36
08-12-13, 10:10
Τα Μ3 έχουν άλλα ψαλίδια με ενισχυμένα μπαλάκια. Τα μπαλάκια του Μ3 δεν αλλάζουν, αλλάζεις όλο το ψαλίδι όπου έχει ενσωματωμένο μπαλάκι. Οπότε δεν μπορείς να βάλεις κ τα μπαλάκια του Μ3 στα υπόλοιπα Ε36.

Εγώ έχω μασίφ από Μ3.Πέρυσι το καλοκαίρι άλλαξα μπαλάκια και πριν 1 μήνα στο σέρβις που έκανα το αριστερό έχει αρχίσει να την ακούει. Η οδήγησή μου θα έλεγα είναι πολύ πολύ χαλαρή κ αποφεύγω κάθε λακούβα που μπορώ...πάραυτα σε ~13 μήνες (~15.000χλμ) τα 'φτυσε...

οταν λες αρχισε να τα φτυνει, εχει τζογο η απλα αρχισε να σκιζετε το λαστιχο?ποσο χαμηλωμα εχεις μπροστα?

6ylinder
09-12-13, 08:24
οταν λες αρχισε να τα φτυνει, εχει τζογο η απλα αρχισε να σκιζετε το λαστιχο?ποσο χαμηλωμα εχεις μπροστα?

Έχει ένα μικρό τζόγο. Είχε 4cm χαμήλωμα κ σίγουρα το σκληρό σεταπ έπαιξε το ρόλο του...το θέμα είναι ότι αν δεν πρόσεχα πολύ στους καρόδρομους και συχνά πυκνά το πίεζα σε στροφιλίκια, θα είχαν χαιρετήσει πολύ πολύ νωρίτερα σε πολύ λίγα χλμ.

///Mflyin'
26-06-19, 00:08
Καλησπερα σε ολους παιδια! Σε λιγο καιρο θελω να κανω ενα γενικο τσεκ-απ στο δεσιμο του αυτοκινητου και θελω να αλλαξω συνεμπλοκ και να βαλω απο ε36 μ3...συγκεκριμενα ξερω οτι θα βαλω τα ομοκεντρα και οχι τα παρακεντρα απο ε36 μ3 321...ξερω οτι υπαρχουν αυτα τα 2 ειδη για τον εμπρος αξονα..για πισω ξερει κανεις αν πρεπει να τσεκαρω κατι αντιστοιχο και αν εχουν διαφορα του μ3 απο το απλο ε36 ? επισης θελω να τσεκαρω και ζαμφορ ..εκει υπαρχει διαφορα απο τα απλα ε36 και τα μ3? ...Γενικα θελω οτι αναλωσιμο αλλαζω απο εδω και μπρος να αποτελει βελτιωση μιας και εχω ξεμπλεξει απο ολα τα υπολοιπα οπως αναρτησεις, ζαντολαστιχα, θολομπαρες κλπ απο πλευρας στησιματος... οποιος ξερει και εχει ασχοληθει παρακαλω πολυ ας με διαφωτισει ..ευχαριστω!

6ylinder
26-06-19, 07:46
Πίσω τo 4 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BE71-EUR-07-1997-E36-BMW-318is&diagId=33_1004, μπορείς να το βάλεις νομίζω από Ε46 Μ3. Δες κωδικούς. Ταιριάζει.

Το Μ3 έχει άλλες αντιστρεπτικές από τα απλά Ε36. Νομίζω εμπρός πιάνουν στα αμορτισέρ και όχι στα ψαλίδια. Δεν υπάρχει κάτι άλλο σε μπρατσάκια ζανφόρ. Εκτός κι αν πας σε aftermarket. Αν δεν έχεις αντοστρεπτικές από M-pack μοντέλο μπορείς να βάλεις, είναι παχύτερες.

Αν δεν έχει, να βάλεις x-brace από cabrio.

///Mflyin'
27-06-19, 14:19
Το 318ις τι αντιστρεπτικες φοραει? 24 χιλιοστα εμπρος και 15 πισω? Του mpack ειναι 25,5 χιλιοστα εμπρος και 18 πισω?

6ylinder
27-06-19, 14:46
23,5 και 15 το απλό.
26 και 18 το m-pack

///Mflyin'
27-06-19, 15:45
Επομενως απο εργοστασιακες λυσεις η καλυτερη ειναι αυτη του μ-πακ? Φανταζομαι πως του μ3 επειδη εχει πολλη δυναμη στον πισω αξονα, εχουν βαλει μικροτερη διαμετρο στον μπροστινο αξονα για να μειωσουν την υπερστροφη...επομενως δε θα ηταν καταλληλες για απλο ε36 σωστα?

6ylinder
28-06-19, 17:16
Toυ M3 έχει άλλο πάχος γιατί είναι διαφορετικός ο τρόπος σύνδεσης. Η αντιστρεπτική έχει άλλη απόδοση όταν πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Θεωρητικά όταν πιάνει στο αμορτισέρ έχει πιο "σκληρή" λειτουργία. Απο εργοστασιακές λύσεις του μ-πακ είναι μια χαρά. Εκτός κι αν βάλεις απορτισέρ Μ3 και τις πιάσεις εκεί.

///Mflyin'
13-12-19, 00:52
Καλησπερα παιδια...εψαχνα καιρο για αντιστρεπτικες και τελικα ενας φιλος μου εδωσε τις δικες του απο ενα 328 μ-πακ το οποιο φορουσε 25,5 και 18 εμπρος πισω αντιστοιχα...το 318ις φορουσε σαν μ-πακ 26-18 ομως....υπολογισα επισης και με εναν τυπο ακαμψιας πως σε σχεση με τις μαμα 23,5-15 αντιστρεπτικες οι μ-πακ 26-18 δινουν 49,8% περισσοτερη ακαμψια ζαμφορ μπροστα και 107% πισω.... ενω του 328 και γενικα των 6κυλινδρων με 25,5-18 δινουν παλι 107% πισω αλλα 38,6% μπροστα ...συνεπως αν τις βαλω θα εχω χασει στην ουσια περιπου 11% ακαμψια στην μπροστα ζαμφορ σε σχεση με την μ-πακ που θα επρεπε να φοραω...και οκ την πισω την κραταω ....την μπροστα να την βαλω η να περιμενω να βρω 26αρα αντι για 25,5? εχει τοσο μεγαλη διαφορα που να μην αξιζει τον κοπο να τις βαλω τωρα και ας ειναι 25,5-18 ?? Ευχαριστω για την οποια συμβουλη προκαταβολικα!

Dim77
13-12-19, 10:09
Όσο πιο σκληρή αντιστρεπτική μπροστά (με σταθερή την πίσω), έχεις λιγότερη πλευρική πρόσφυση, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται.
Προφανώς και λόγω βάρους στα 6κύλινδρα για να μειωθεί η τάση για υποστροφή, η αντιστρεπτική είναι λίιιιγο μικρότερη (ενώ η πίσω μένη σταθερή).
Όλα αυτά πάλι αν δεν αλλάξεις τίποτα και ανάλογα με την υπάρχουσα τάση του αυτοκινήτου για υποστροφή ή υπερστροφή. Είναι λίγο περίεργο και δεν είναι κάτι ''πανάκεια''.
Έχει σχέση και με το προσωπικό στυλ του οδηγού (μιλάμε για υψηλό επίπεδο φυσικά για να καταλάβουν τις διαφορές και να ''διαλέξουν'').
Συνήθως οι εταιρείες μετά από πάμπολλες δοκιμές, επιλέγουν setup απλά ή σπορ (όπως πχ με τα m-pack) που ικανοποιούν τις συνθήκες δρόμου και αυτές σε ένα μεγάλο ποσοστό, όχι όμως 100%.

Εσύ τι έχεις, 318 ή 328? Τώρα οι διαφορές δε μπορεί να είναι μεγάλες (25.5 με 26). Ίσα ίσα που θα είναι λίιιιιιγο πιο υπερστροφικό γιατί επειδή είναι λίγο μικρότερη η μπροστά αντιστρεπτική θα δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση στο εμπρός μέρος.

Μιλάμε για μικρές διαφορές φυσικά.

///Mflyin'
13-12-19, 15:28
Εγω εχω 318is ...και γω ετσι το ειχα στο μυαλο μου ....οτι οσο αυξανεις παχος τοσο πιο αποτομα χανεται η προσφυση αλλα τοσο μειωνονται και οι κλισεις

///Mflyin'
19-12-19, 00:26
Μετα απο μια περιηγηση μου στο realoem ειδα οτι τα 316 φορουσαν αντιστρεπτικες 22.5 - 18 τα απλα και 26 - 18 τα μ-πακ.....εγω ηξερα οτι καποια δε φορουσαν και καθολου πισω....για ποιο λογο οσα φορουσαν να φορουσαν πισω μονιμα 18 και μπροστα 22,5 η 26 ? Για ποιο λογο τοσο πιο υπερστροφικο σεταπ ειδικα σαν μαμα μορφη ?

rapid_fast
19-12-19, 11:05
Μετα απο μια περιηγηση μου στο realoem ειδα οτι τα 316 φορουσαν αντιστρεπτικες 22.5 - 18 τα απλα και 26 - 18 τα μ-πακ.....εγω ηξερα οτι καποια δε φορουσαν και καθολου πισω....για ποιο λογο οσα φορουσαν να φορουσαν πισω μονιμα 18 και μπροστα 22,5 η 26 ? Για ποιο λογο τοσο πιο υπερστροφικο σεταπ ειδικα σαν μαμα μορφη ?

Για να μειώσεις το tank slapping..:wub::flipa:

///Mflyin'
18-03-20, 01:42
Γεια σε ολους! Ειχα την εξης απορια περι αντιστρεπτικων...νεμεν συγκρινουμε το παχος των αντιστρεπτικων μεταξυ τους, αλλα αυτο αποτελει μια μονο παραμετρο που συνολικα προσδιοριζει την ακαμψια...υπαρχουν κι αλλοι παραμετροι οπως υλικο, μηκος, σχημα καμπυλες κλπ, σημειο εδρασης στα ζαμφορακια (Αλλος μοχλισμος οπως στις ρυθμιζομενες που υπαρχουν 2 τρυπες στηριξης) κλπ.... ξερουμε ομως αν στα ε36 το παχος αντικατοπτριζει και την ακαμψια? Θα μπορουσε δηλαδη η m-pack αντιστρεπτικη των εξακυλινδρων 25,5mm να ειναι πιο ακαμπτη απο την 26mm των τετρακυλινδρων λογω σχηματος (αλλες κουρμπες) ή λογω διαφορετικου σημειου εδρασης στα μπρατσακια? (αλλος μοχλισμος)?
Και σε αυτο να προσθεσω επισης οτι: σε συγκριση των εξακυλινδρων με τα τετρακυλινδρα, στη μη m-pack εκδοση τα 6κυλινδρα φορουν πιο παχια αντιστρεπτικη 24>23,5mm , ενω στην m-pack μορφη φορουν πιο λεπτη 25,5<26mm
Γι αυτο ρωταω περι σχηματος, διαστασεων, μοχλισμου κλπ...μπορει δηλαδη να μην ειναι οι υπολοιπες παραμετροι σταθερες και η διαμετρος να μην αντικατοπτριζει ακριβως την ακαμψια..αν ξερει καποιος και εχει δει συγκριση μεταξυ τους ας μας πει.
Πιο πολυ για ενημερωση καθως οι διαφορες σιγουρα θα ειναι ανεπαισθητες.

6ylinder
26-03-20, 09:57
Μόνο στα μ3 η μπροστινή αντιστρεπτική πιάνει διαφορετικά από ό,τι στα υπόλοιπα ( πιάνει στα αμορτισέρ κ όχι στα ψαλίδια ). Οπότε σε όλα τα άλλα όσο παχύτερη βάζεις τόσο αυξάνεις την στρεπτική στιβατότητα ( κ όχι ακαμψία ).

///Mflyin'
28-03-20, 04:47
Ξερουμε εαν η αντιστρεπτικη του μ3 των 23 χιλιοστων δινει λιγοτερες κλισεις στo αυτοκινητο απο αυτη των 26 χιλιοστων του m-pack ? Λογικα πρεπει να ισχυει διοτι το μ3 φοραει και πιο παχια πισω αντιστρεπτικη 19 και 20 χιλιοστων εναντι των 18 χιλιοστων του m-pack και ειναι και πολυ πιο δυνατο, αρα για να εχει την ιδια περιπου οδικη συμπεριφορα απο αποψη υποστροφης/υπερστροφης θα πρεπει να ειναι πιο αποτελεσματικη στις κλισεις η εμπρος αντιστρεπτικη του απο την 26αρα του m-pack. Η μηπως κανω λαθος? Ρωταω γιατι η αναρτηση που φοραω πρεπει να εχει και υποδοχες για να πιαστουν οι αντιστρεπτικες και πανω στο αμορτισερ και θα ηθελα να το δοκιμασω.

///Mflyin'
28-03-20, 04:51
Επισης τα απλα 316i και 318i φορουν εμπρος αντιστρεπτικες 22,5 χιλιοστων οπως και το μ3 πρωτης γενιας...ξερουμε αν αυτες οι δυο αντιστρεπτικες ειναι ιδιες απλα εχουν αλλα σημεια εδρασης ?

6ylinder
28-03-20, 11:05
Είπαμε, στα μ3 πιάνει στο αμορτισέρ.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BF93-USA-03-1994-E36-BMW-M3&diagId=31_0267
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BE11-EUR-06-1993-E36-BMW-316i&diagId=31_0267

Το ψαλίδι είναι μή σταθερό σε σχέση με το αμορτισέρ. Δεν μπορείς να τα συγκριενις