PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤRACK DAY CARS-DRIFT CARS.


Action Man
27-12-05, 10:51
Καλημερα!
Σε αυτο το thread προτεινω να ανταλλασουμε πληροφοριες για διαφορα projects που ειναι στα σκαρια η να αναφερουμε specs για αυτοκινητα που ειναι ετοιμοπολεμα!
Τον τελευταιο καιρο πολλα μελη του club εχουν εκφρασει την επιθυμια για αποκτηση td-car:icon_kidr .........μερικοι ηδη απεκτησαν td-car...:105whistl
Ποιο μοτερ ειναι καταλληλο για το οχημα??Μπλοκε πρεπει να εχει?ποιες ειναι οι ιδανικες ρυθμισεις για drift και ποιες για γραμμες???Τι λαστιχα φορατε στο οχημα??Με το βαρος τι γινεται?Τα εξοδα ειναι εξωφρενικα??Αξιζει τελικα ενα παλιο αυτοκινητο για χρηση στην πιστα?
Οπως καταλαβατε ενα αυτοκινητο μεσα στην πιστα εχει μεγαλη καταπονηση στα φρενα ,σινεμπλοκ κτλ.Αυτες οι "ζημιες"κοστιζουν σε ενα καινουργιο αυτοκινητο,και ετσι η αποκτηση ενος(παλιου) drift-track day car ειναι καλη λυση!

Για τις μισες απο τις παραπανω αποριες εχω απαντησεις αλλα δεν υπαρχει χρονος για να τις γραψω....δωστε τα φωτα σας το θεμα αρχιζει να παιρνει διαστασεις!Αν εχετε κατι ετοιμο βαλτε και φωτογραφιες!

Strax
28-12-05, 11:03
Μαζευτήκαμε 3 φίλοι (Mpower, Scoopman και Strax) και αγοράσαμε τελικά ένα αμάξι που είχε φιλοξενηθεί και στις αγγελίες του site μας. Πρόκειται για ένα Ε30 του με μοτέρ 3.5 λίτρα (αυτό που φορούσαν τα Ε32 και τα Ε34). Το μοτέρ αυτό είχε στην εργοστασιακή καταλυτική του μορφή 211 άλογα. Το δικό μας πλέον φημολογείται ότι έχει αρκετά παραπάνω, αλλά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή τη στιγμή μια και βρισκόμαστε σε διαδικασία στρωσίματος. Κατά τ' άλλα το αμάξι φοράει διαφορικό από Ε28 με μπλοκέ που έχει ρυθμιστεί στο 55%, αμορτισέρ Osrav ρυθμιζόμενα, ελατήρια 800lb εμπρος και 400lb πίσω μαζί με ελατήρια προφόρτισης 200 lb. Έχει πλατώ Sachs Sport με "καλό" δίσκο, σασμάν, σινεμπλοκ και κοντή κρεμαγιέρα από Μ3 Ε30 και φρένα από Lancia Integrale 4πίστονα. Επίσης έχουμε 2 εγκεφάλους με διαφορετικά προγράμματα, από βολτίσια μέχρι πολύ "κακά". Περισσότερες λεπτομέριες θα σας πούμε στην πορεία!

bmw316i
28-12-05, 11:26
Μαζευτήκαμε 3 φίλοι (Mpower, Scoopman και Strax) και αγοράσαμε τελικά ένα αμάξι που είχε φιλοξενηθεί και στις αγγελίες του site μας. Πρόκειται για ένα Ε30 του με μοτέρ 3.5 λίτρα (αυτό που φορούσαν τα Ε32 και τα Ε34). Το μοτέρ αυτό είχε στην εργοστασιακή καταλυτική του μορφή 211 άλογα. Το δικό μας πλέον φημολογείται ότι έχει αρκετά παραπάνω, αλλά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή τη στιγμή μια και βρισκόμαστε σε διαδικασία στρωσίματος. Κατά τ' άλλα το αμάξι φοράει διαφορικό από Ε28 με μπλοκέ που έχει ρυθμιστεί στο 55%, αμορτισέρ Osrav ρυθμιζόμενα, ελατήρια 800lb εμπρος και 400lb πίσω μαζί με ελατήρια προφόρτισης 200 lb. Έχει πλατώ Sachs Sport με "καλό" δίσκο, σασμάν, σινεμπλοκ και κοντή κρεμαγιέρα από Μ3 Ε30 και φρένα από Lancia Integrale 4πίστονα. Επίσης έχουμε 2 εγκεφάλους με διαφορετικά προγράμματα, από βολτίσια μέχρι πολύ "κακά". Περισσότερες λεπτομέριες θα σας πούμε στην πορεία!
Άντε να εμφανίζονται τα Ε30 Strax και ΣΙΑ.
Καλορίζικο και πάντα υγειές....

Action Man
28-12-05, 13:54
Μαζευτήκαμε 3 φίλοι (Mpower, Scoopman και Strax) και αγοράσαμε τελικά ένα αμάξι που είχε φιλοξενηθεί και στις αγγελίες του site μας. Πρόκειται για ένα Ε30 του με μοτέρ 3.5 λίτρα (αυτό που φορούσαν τα Ε32 και τα Ε34). Το μοτέρ αυτό είχε στην εργοστασιακή καταλυτική του μορφή 211 άλογα. Το δικό μας πλέον φημολογείται ότι έχει αρκετά παραπάνω, αλλά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή τη στιγμή μια και βρισκόμαστε σε διαδικασία στρωσίματος. Κατά τ' άλλα το αμάξι φοράει διαφορικό από Ε28 με μπλοκέ που έχει ρυθμιστεί στο 55%, αμορτισέρ Osrav ρυθμιζόμενα, ελατήρια 800lb εμπρος και 400lb πίσω μαζί με ελατήρια προφόρτισης 200 lb. Έχει πλατώ Sachs Sport με "καλό" δίσκο, σασμάν, σινεμπλοκ και κοντή κρεμαγιέρα από Μ3 Ε30 και φρένα από Lancia Integrale 4πίστονα. Επίσης έχουμε 2 εγκεφάλους με διαφορετικά προγράμματα, από βολτίσια μέχρι πολύ "κακά". Περισσότερες λεπτομέριες θα σας πούμε στην πορεία!

:icon_kidr KAΛΟΤΑΞΙΔΟ:icon_kidr ΠΑΙΔΕΣ!

manosm3
28-12-05, 16:46
Μαζευτήκαμε 3 φίλοι (Mpower, Scoopman και Strax) και αγοράσαμε τελικά ένα αμάξι που είχε φιλοξενηθεί και στις αγγελίες του site μας. Πρόκειται για ένα Ε30 του με μοτέρ 3.5 λίτρα (αυτό που φορούσαν τα Ε32 και τα Ε34). Το μοτέρ αυτό είχε στην εργοστασιακή καταλυτική του μορφή 211 άλογα. Το δικό μας πλέον φημολογείται ότι έχει αρκετά παραπάνω, αλλά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή τη στιγμή μια και βρισκόμαστε σε διαδικασία στρωσίματος. Κατά τ' άλλα το αμάξι φοράει διαφορικό από Ε28 με μπλοκέ που έχει ρυθμιστεί στο 55%, αμορτισέρ Osrav ρυθμιζόμενα, ελατήρια 800lb εμπρος και 400lb πίσω μαζί με ελατήρια προφόρτισης 200 lb. Έχει πλατώ Sachs Sport με "καλό" δίσκο, σασμάν, σινεμπλοκ και κοντή κρεμαγιέρα από Μ3 Ε30 και φρένα από Lancia Integrale 4πίστονα. Επίσης έχουμε 2 εγκεφάλους με διαφορετικά προγράμματα, από βολτίσια μέχρι πολύ "κακά". Περισσότερες λεπτομέριες θα σας πούμε στην πορεία!
Περιμενω να το δω να κυκλοφορει στα Βριλησσια.
Χρωμα;

m3power
28-12-05, 23:29
να πω και εγω οτι τελικα καταφερα και αγορασα το αμαξι που παντα ηθελα απο πιτσιρικι,το ονομα αυτου ALFA ROMEO VELOCE 2000 cc!!!!!!! και 150 αλογακια,και 45αρια veber και 2 επικεφαλεις εκκεντροφορους!!!το αμαξι απο τον καινουργιο χρονο θα μπει μεσα για να ανακατασκευστει εξ ολοκληρου,και εχω σκοπο να το κανω να μην κυκλοφοραει αλλο σαν και αυτο!!!θα βαφτει μαυρο,με μπεζ δερμα παντου,ζαντες με τρελη πατουρα νικελωμενες,φιμε,αναρτησεις,εξατμιση,και φυσικα ψιλο τσιμπημενο μοτερ,τιγκα στο νικελ!!!!!

προβλεπω αμα το βγαλω με το καλο το bmw να το τρωει η μαρμαγκα!!!!!

εχω τρελα με αυτο το αμαξι!!!!!

Action Man
29-12-05, 00:35
ALFA ROMEO

Ε.........???:nutkick: :chair: :confused:























Πλακα κανω.........πολυ καλο οχημα καλογκαζοτο!!!!

Mr.Vercetti
29-12-05, 00:45
να πω και εγω οτι τελικα καταφερα και αγορασα το αμαξι που παντα ηθελα απο πιτσιρικι,το ονομα αυτου ALFA ROMEO VELOCE 2000 cc!!!!!!! και 150 αλογακια,και 45αρια veber και 2 επικεφαλεις εκκεντροφορους!!!το αμαξι απο τον καινουργιο χρονο θα μπει μεσα για να ανακατασκευστει εξ ολοκληρου,και εχω σκοπο να το κανω να μην κυκλοφοραει αλλο σαν και αυτο!!!θα βαφτει μαυρο,με μπεζ δερμα παντου,ζαντες με τρελη πατουρα νικελωμενες,φιμε,αναρτησεις,εξατμιση,και φυσικα ψιλο τσιμπημενο μοτερ,τιγκα στο νικελ!!!!!

προβλεπω αμα το βγαλω με το καλο το bmw να το τρωει η μαρμαγκα!!!!!

εχω τρελα με αυτο το αμαξι!!!!!

:dance: :dance: :bananasmi :bananasmi

έτος?

apostolos_m3
06-01-06, 09:22
σταμαντη φιλε μου κανε οτι θες με το veloche σου..

την μπεμπα παντως μην την αφησεις να την φαει η μαρμαγκα..ελα σπιτι μου να την αφησεις κατω στο γκαραζ και αμα ειναι καθομαστε και συζηταμε για πωληση..χιχι:rtfm:

megistanas
07-01-06, 01:07
Ρε Σταματη, οχι και η μαρμαγκα.....ελεος.....ελεος......

Θα μαζευτουμε κι εμεις 2-3-4-5-6-7 ατομα και θα το αγορασουμε.....

Μη παει και χαμενο!

Που ειναι το Escort MkII? οεο?

Baggelis Mpower
13-01-06, 11:31
Καλησπερες..μιας κ ανοιξατε ωραιο θεμα ας πω κ γω 2 πραματακια..
Εμενα το μοτερ που εχω τωρα ειναι ενα M3 E30 2.3 με το κλασσικο ZF σασμαν 25% με καποιες μικροβελτιωσεις :)
1:Εξατμιση ολωσομη Supersprint με τελικο χειροποιητο DTM style διπλομπουκο απο τον Θεοφιλο..κ με βγαλμενο καταλυτη..κ το φισακι πανω να κρεμετε..
2: Εκκεντροφοροι αγριωτεροι..λεπτομερειες δεν γνωριζω ακομα διοτι δεν εχω ξεκινησει το κανονικο project ;)
3: Φιλτρο αερος απο την Green
4: Μπουζωκαλοδια μικροτερης ωμικης αντιστασης silicone 8mm απο Magnecor..
5: Προσφατα αγορασα απο Γερμανια το Alpha N kit με το οποιο καταργειτε το AFM...αυτο θα γινει βγαζωντας το απο το φιλτροκουτι κ περνωντας μια σωληνα ελαστικια που θα περνα μεσα κ πανω σε αφτη τη σωληνα θα γινει μια τρυπα κ θα μπει ο σενσορας του αλφα Ν επειτα θα κοπει το καλωδιο που συνδεεται τωρα κ θα ενωθει με το καλωδιο του αλφα Ν το οποιο πιανει στο σενσορακο..κ.κκ.κκ αλλα κ τελοσπαντων καποιος οδηγαει κ συ με ενα Laptop ρυθμιζεις αναλογια αερος καυσιμου..
Βεβαια αυτα μεχρι στιγμης αλλα υπαρχει κ ενα μακροχρονιο progect...:
Με το νεο ετος. (2007)
Τετραπαταλλουδα 48mm με carbon εισαγωγη στα 48mm η τετραπ 50mm apo M5 E34 με κομμενα τα 2 τελευτεα κ καποιες αλλες μικροαλλαγες με carbon sta 50mm...Βαλβιδες εισαγωγης 38.5mm..k εξαγωγης 32.5mm..με αλλα ελατηρια μπεκ απο το 2.5 που ναι μεγαλυτερα απο το 2.3 μου..εκκεντροφοροι η αυτους που εχει η 290 degree/ 11.7 lift k 260 degr/11.3lift...
Κ μετα απο αυτα περναμε σε στροφαλοφορο απο το 2.5 με μπιελες Pauter 515gr βαρος η μια (παναλαφρες) κ πιστονια σφυριλατα απο J.E ...me compression ratio 11.5:1 or 12.5:1...τρομπα κ μπεκ λαδιου απο το EVO III..Δισκοι Sachs.. βολαν η ελαφρωμενο το δικο του στις 12 λιμπρες απο 17 που ναι το μαμα διοτι δεν κανει παραπανω υπαρχει προβλημα η aftermarket στις 8 λιμπρες....βεβαια δεν ειναι μονο αφτα αλλα τα υπολοιπα οταν το ξεκινησω..;)

Baggelis Mpower
13-01-06, 11:36
Ααα να συμπληρωσω φοραει κ τσιπακι τωρα οπως επισης κλιγο κατεβασμενο καπακι για να καθαρισουν οι εδρες αφτο το χα κανει οταν το εβαλα....μαζι με ελατηρια πιστονιων κ δαχτυλιδια στροφαλου καινουργια...

Geo_3D
13-01-06, 12:03
Καλημερα!
Σε αυτο το thread προτεινω να ανταλλασουμε πληροφοριες για διαφορα projects που ειναι στα σκαρια η να αναφερουμε specs για αυτοκινητα που ειναι ετοιμοπολεμα!
Τον τελευταιο καιρο πολλα μελη του club εχουν εκφρασει την επιθυμια για αποκτηση td-car:icon_kidr .........μερικοι ηδη απεκτησαν td-car...:105whistl
Ποιο μοτερ ειναι καταλληλο για το οχημα??Μπλοκε πρεπει να εχει?ποιες ειναι οι ιδανικες ρυθμισεις για drift και ποιες για γραμμες???Τι λαστιχα φορατε στο οχημα??Με το βαρος τι γινεται?Τα εξοδα ειναι εξωφρενικα??Αξιζει τελικα ενα παλιο αυτοκινητο για χρηση στην πιστα?
Οπως καταλαβατε ενα αυτοκινητο μεσα στην πιστα εχει μεγαλη καταπονηση στα φρενα ,σινεμπλοκ κτλ.Αυτες οι "ζημιες"κοστιζουν σε ενα καινουργιο αυτοκινητο,και ετσι η αποκτηση ενος(παλιου) drift-track day car ειναι καλη λυση!

Για τις μισες απο τις παραπανω αποριες εχω απαντησεις αλλα δεν υπαρχει χρονος για να τις γραψω....δωστε τα φωτα σας το θεμα αρχιζει να παιρνει διαστασεις!Αν εχετε κατι ετοιμο βαλτε και φωτογραφιες!
Αν απλα θελετε να ντριφταρετε στις στροφες,ενα αμαξακι με καλη ροπουλα και δυναμη στις χαμηλες και μεσαιες ειναι οτι πρεπει.Χαμηλοπροφιλα ελαστικα και σκληρη αναρτηση χρειαζεσαι μονο.Μπορεις πολυ ανετα να παιζεις με μεταφορα βαρους σε διαδοχικες στροφες μιας και δεν εχει την δυναμη για το λεγομενο power drift,αλλά μπορεις να κανεις το λεγομενο "πλασαρισμα".Ακομα και το μπλοκε ειναι προαιρετικο.
Αν παλι θελουμε να πηγαινουμε σαν τα starlet και το Ε30 του Πλουμιστου που δεν ισιωνουν πουθενα,τοτε παμε σε αλλη κατηγορια,ασυμφωρη κατα την γνωμη μου

Fad3In
22-01-06, 15:54
Αν απλα θελετε να ντριφταρετε στις στροφες,ενα αμαξακι με καλη ροπουλα και δυναμη στις χαμηλες και μεσαιες ειναι οτι πρεπει.Χαμηλοπροφιλα ελαστικα και σκληρη αναρτηση χρειαζεσαι μονο.Μπορεις πολυ ανετα να παιζεις με μεταφορα βαρους σε διαδοχικες στροφες μιας και δεν εχει την δυναμη για το λεγομενο power drift,αλλά μπορεις να κανεις το λεγομενο "πλασαρισμα".Ακομα και το μπλοκε ειναι προαιρετικο.


Προαιρετικο ειναι και τα χαληλοπροφιλα λαστιχα και οτιδηποτε αλλο...
Αν εχεις χερια,πλαγιαζεις οτιδηποτε μια χαρα-βλ.InsaneDriver! ;)
Ν.

InsaneDriver
22-01-06, 17:26
Προαιρετικο ειναι και τα χαληλοπροφιλα λαστιχα και οτιδηποτε αλλο...
Αν εχεις χερια,πλαγιαζεις οτιδηποτε μια χαρα-βλ.InsaneDriver! ;)
Ν.
Ρε μ@λ@κ@ είπαμε...Δεν έχω να σου δώσω δανεικά.:)

Fad3In
22-01-06, 19:25
Ρε μ@λ@κ@ είπαμε...Δεν έχω να σου δώσω δανεικά.:)
Μα ποιος μιλησε για 'δανεικα'; :rofl2:
Τα θες και πισω δηλαδη; :ices_ange
Ν.

STR
22-01-06, 20:11
Φιλε Fad3In συμφωνω μαζι σου ομως δεν εχουμε ολοι τα χερια του πλουμιστου που γυρναγε την βαρκα μου για πλακα σε ολη την πιστα στα Μεγαρα.Ενα καλοστημενο αυτοκινητο σε βοηθαει να γινεις και καλυτερος οδηγος, για drift παντα

Fad3In
24-01-06, 15:19
Φιλε Fad3In συμφωνω μαζι σου ομως δεν εχουμε ολοι τα χερια του πλουμιστου που γυρναγε την βαρκα μου για πλακα σε ολη την πιστα στα Μεγαρα.Ενα καλοστημενο αυτοκινητο σε βοηθαει να γινεις και καλυτερος οδηγος, για drift παντα
Ναι,δεν διαφωνω επι της ουσιας! ;)
Ν.

DRIFTER
08-02-06, 08:43
Mια φίλη μου ετοιμάζεται να βάλει στο cabrio Ε30 της μοτέρ Μ5...όσο να 'ναι θα γίνει ένα καλό drift car και πιθανόν εγώ θα τσιμπήσω το 2,5άρη μοτεράκι της....

Octane
11-12-06, 13:07
Ξεχασμενο το βλεπω αυτο το tread + ειπα να το ξαναφερω στην επιφανεια!!

Ο Παντελης λοιπον εκανε τρελη κινηση με το 13αρι του :bowdown: + λυπαμαι πολυ που δεν μπορεσα να το θαυμασω στα Μεγαρα χθες :( (θα μας φαει αυτη η Αυστρια...)

Για μενα ο Αγιος φετος τα Χριστουγεννα ηρθε νωριτερα + μου εφερε την προηγουμενη βδομαδα το δικο μου trackday caro,ενα 5πορτο starletακι (το πισωκινητο,το σωστο :icon_kidr ) + σιγα σιγα θα ετοιμαστει (Φεβρουαριο ξεκιναμε) για...ρομαντικες εξορμισεις...:love:

InsaneDriver
15-01-07, 18:48
Ο Βουδούρης φτιάχνει ένα κόκκινο Μ3 e-30 με μοτέρ από Μ5 e-39 v8 400 άλογα. Είδα το κουφάρι στο μαγαζί με το μοτέρ μόνο, κάτι 6πίστονα φρένα, αναρτήσεις pss9 από Μ3 e-46 προσαρμορμένες σε γόνατα για e-30 κτλπ.

Σκεφτείτε ότι το προηγούμενο είχε μοτέρ από Μ5 e-34 και δεν πάταγε πουθενάααα...Το καινούργιο δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει :icon11:

Action Man
15-01-07, 21:29
Πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!

http://www.mitjet-serie.com/public_fr/galerie_photos.php

MZ3
15-01-07, 21:34
Πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!

http://www.mitjet-serie.com/public_fr/galerie_photos.php



ενδιαφερον δεν λες τπτ..
τι ειναι αυτα καλε?

Action Man
15-01-07, 21:38
ενδιαφερον δεν λες τπτ..
τι ειναι αυτα καλε?

Σαν μικρα μπεμβεδάκια και μικρά πορσάκια είναι η όψη τους!
Είναι ένα νέο είδος εννιαίου ......που φυσικά δεν θα το δούμε ποτέ στην χώρα μας...

m_power_lunatic
16-01-07, 17:04
Ο Βουδούρης φτιάχνει ένα κόκκινο Μ3 e-30 με μοτέρ από Μ5 e-39 v8 400 άλογα. Είδα το κουφάρι στο μαγαζί με το μοτέρ μόνο, κάτι 6πίστονα φρένα, αναρτήσεις pss9 από Μ3 e-46 προσαρμορμένες σε γόνατα για e-30 κτλπ.

Σκεφτείτε ότι το προηγούμενο είχε μοτέρ από Μ5 e-34 και δεν πάταγε πουθενάααα...Το καινούργιο δεν μπορώ να φανταστώ τι θα κάνει :icon11:

Το project αυτο εχει ξεκινησει εδω και αρκετο καιρο απο τον Μακη και πραγματικα δεν εχει τσιγγουνευτει ουτε EURO σε ολους τους τομεις,αναρτησεις,μπαρες θολων μπρος-πισω,roll-cage,bucket,φρενα...τα παντα!Σιγουρα θα γινει πολυ καλο αν κρινω απο ολα Μ3 Ε30 που ειχε ολα τα χρονια.Ανολογο αυτοκινητο τρεχει και στο πρωταθλημα αναβασεων στην Γερμανια απο πολυ γνωστη εταιρεια που ασχολειται πολυ δυνατα με ///Μ και ειδικα με ///Μ3 Ε30....αν το κανει παντως στην τριχρωμια του Μ3 Ε30 DTM-WARSTEINER θα τραβαω τα @ρχ....α μου!!!:bugeye: :bugeye:

manosm3
16-01-07, 22:08
αν το κανει παντως στην τριχρωμια του Μ3 Ε30 DTM-WARSTEINER θα τραβαω τα @ρχ....α μου!!!:bugeye: :bugeye:

χαχαχ Προσεχε τι λες!!! :clap:

miniS
20-01-07, 17:18
΄Εχω παρακολουθήσει τη συζήτηση και θα ήθελα να ρωτήσω ποιός ακριβώς σε έχει άχτι ? Κ ποιόν πέρναγες και σε ποιά πίστα ?

nassosbmw1
21-01-07, 21:54
ενδιαφερον δεν λες τπτ..
τι ειναι αυτα καλε?


Tι ναναι αραγε....γαμω τη χωρα γαμωτ... ωρες-ωρες λεω ειμαι στη καλυτερη και στη χειροτερη χωρα ταυτοχρονα...:confused: