PDA

Επιστροφή στο Forum : M5 E34 3.8lt και βουλομένα μπεκ


santo
15-09-04, 20:46
Πρόβλημα με βουλομένο μπεκ προκάλεσε τρύπα στο πιστόνι και γδάρσιμο στο κύλινδρο. Μπορείται να δείτε φωτογραφείες από το μοτέρ.

Engine Rebuild Pics (http://santoe36m3.fotopic.net/c287681.html)

BMW Power
15-09-04, 20:49
Που τις έχεις τις φωτογραφίες??? Πάρε το τρύπιο πιστόνι μαζί σου στο meeting να φέρω και εγώ το δικό μου από το Ε30 να κάνουμε κόντρες. :D ;)

santo
15-09-04, 20:53
molis ekana edit!! deite kai postarete!!!
Sorry akoma den exei ginei refresh o server me tis fotografeies!! molis exw nea tha kanw edit..! Sorry!

BMW Power
15-09-04, 21:00
Δυστυχώς ακόμη δεν μπορώ να δω τις φωτο. Μήπως έχεις κάνει κάποιο λάθος στο link???

santo
15-09-04, 21:44
τώρα είναι οκ το λινκ.

engine rebuild #1 (http://santoe36m3.fotopic.net/c287681.html)

BMW Power
16-09-04, 02:26
Μπράβο βρε φίλε έκανες πολύ καλή τρύπα στο πιστόνι, αλλά ψάξε να με βρεις στο meeting (ο πιο χοντρός είμαι) θα έχω και εγώ το δικό μου μαζί για να δεις και το δικό μου λιώσιμο. :D

Παρεμπιπτόντως πολύ καλές οι φωτογραφίες και πολύ μου άρεσε αυτή δίπλα στο Ε30. ;)

S38B38 Monsta
16-09-04, 10:56
Πω πω ρε Σπύρο ωραία τρύπα ρε φίλε! Το μπεκ το γ@#$%^νο σου κανε τη ζημιά εεε? Είπα και γω γιατί τα S38B38 δεν σπάνε και τόσο εύκολα.

Τι θα κάνεις με την επισκευή στον κύλινδρο? Σου χουν δλωσει estimate για το κόστος??

Μήπως τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να το κάνεις stroke σε 3.9 και να πικράνεις πολύ κοσμάκη??? :) :D

Strax
16-09-04, 11:01
Κλασσική περίπτωση βλάβης!! Δυστυχώς, αυτά τα προβλήματα είναι συχνά και υπερβολικά επίπονα! Στην περίπτωση του βουλωμένου μπεκ σταματάει ή μειώνεται η παροχή βενζίνης στον συγκεκριμένο κύλινδρο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση προανάφλεξης (πυράκια), κάτι που φαίνεται από όλα τα μικρά σημαδάκια που έχει πάνω το πιστόνι. Η θερμοκρασία του κυλίνδρου εκτοξεύεται στα ύψη (μην ξεχνάται ότι η βενζίνη λειτουργεί και σαν ψυκτικό του κυλίνδρου) με αποτέλεσμα να λιώνει το πιστόνι. Τι κάνουμε λοιπόν? Είμαστε πάντα σε εγρήγορση για πυράκια, αλλά η πιο ασφαλής λύση είναι η τοποθέτηση ενός πυρόμετρου!

S38B38 Monsta
17-09-04, 12:14
Σπύρο πολύ χάρηκα που γνωριστήκαμε χθες. Ελπίζω να τελειώσεις σύντομα με την επισκευή για να μπορέσω να δω τον δικό σου δράκουλα in full action.

Τελικά ρε φίλε μετά απ όλες αυτές τις βελτιώσεις που έχει η μοτερούκλα σου, πρέπει να ρίχνεις με άνεση σε νορμάλ Ε46 Μ3. Το θέμα είναι τώρα ότι πρέπει να οπλιστείς με πολύ υπομονή να στρώσεις σωστά το μοτέρ.

Θυμάσαι αν οι εκκεντροφόροι σου είναι Schrick και ποιος έφτιαξε το πρόγραμμα?

santo
17-09-04, 15:37
Κώστα, θα ρωτήσω και τον μάστωρα για τους εκκεντροφόρους, αλλά για το πρόγραμμα είμαι αρκετά σίγουρος ότι είναι customia από Γερμανικό οίκο που έχει κλείσει και λεγόταν Holz Elektronik.

Αλήθεια για πόσα χιλιόμετρα λέτε να στρώσω το μοτέρ. Περίπου 2-3000 λέω.

!!! :confused:
Ανοίγω νεο τοπικ για στρώσιμο κινητήρων και σωστός τρόπος να το κάνεις.
είναι προτζεκτάκι έτσι??

S38B38 Monsta
17-09-04, 15:47
Ναι ναι άνοιξε να γράψουμε

santo
20-09-04, 22:01
Καλησπέρα παιδιά.
Δυστυχώς το Μ5 το δίνω όπως είναι έτσι με το πιστόνι τρύπιο. Τελικά μου έβγαλε ένα κοστολόγιο € 6500 ο μάστορας, το οποίο αυτή την στιγμή δεν μπορώ να καλύψω. Οπότε όπως καταλαβαίνετε το Μ5 μου θα πουληθεί έτσι.
:( :(

stef
20-09-04, 22:23
Ωωωωωω!
Κρίμα βρε Σπύρο!Τι να πω..!Στεναχωρέθηκα τώρα :(
Ελπίζω να βρεις κάτι κάλο να πάρεις απο Βαυαρία μερία..!

santo
20-09-04, 23:35
Thanks Stef. Kati koitaw apo ekei mexri 2 xrvnvn.
Tha doume!

Apo to club den xanomai. Tha parevriskomai se ola ta events,alla :( :(
Den peirazei.

Brown
21-09-04, 08:21
Πραγματικά λυπάμαι για αυτό.

Ray
21-09-04, 08:25
Πωπω πολύ κρίμα και πίκρα...καλό κουράγιο μέχρι την απόκτηση νέου δράκουλα φίλε...:(

Strax
21-09-04, 12:08
Δυστυχώς μερικές φορές πρέπει να υποστούμε και μερικά πικρά ποτηράκια :( ! Τι να κάνουμε, μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα! Για να μας μείνει τελικά και κάτι από την άτυχη στιγμή, πρέπει όλοι μας να φροντίσουμε να έχουμε ένα πυρόμετρο στο αυτοκίνητό μας (κυρίως στα βελτιωμένα), για να προλαβαίνουμε όλες αυτές τις ηλίθιες βλάβες (βουλωμένο μπεκ) που μπορεί όμως να έχουν σοβαρές επιπτώσεις :eek: !

ks50:50
21-09-04, 12:35
Τί να πω?Κουράγιο και καλή αναζήτηση νέου εργαλείου.

tasosbmwe30
21-09-04, 12:47
Δυστυχώς μερικές φορές πρέπει να υποστούμε και μερικά πικρά ποτηράκια :( ! Τι να κάνουμε, μέσα στο πρόγραμμα είναι όλα! Για να μας μείνει τελικά και κάτι από την άτυχη στιγμή, πρέπει όλοι μας να φροντίσουμε να έχουμε ένα πυρόμετρο στο αυτοκίνητό μας (κυρίως στα βελτιωμένα), για να προλαβαίνουμε όλες αυτές τις ηλίθιες βλάβες (βουλωμένο μπεκ) που μπορεί όμως να έχουν σοβαρές επιπτώσεις :eek: !


Strax....εγκυκλοπαιδικα και μονο θα μπορουσες να μου εξηγησεις τι ακριβως μετραει το πυρομετρο?????μηπως την θερμοκρασια του αερα πριν την εισαγωγη(λεω εγω τωρα)!!!!!?????

Nick_compact
21-09-04, 13:56
μετράει την θερμοκρασία των καυσαερίων κατά την στιγμή που αυτά περνούν από την πολλαπλή εξαγωγής(χταπόδι) και όπως πολύ σωστά είπαν άλλοι παραπάνω σε "καλά" μοτέρ είναι must.

tasosbmwe30
21-09-04, 13:59
μετράει την θερμοκρασία των καυσαερίων κατά την στιγμή που αυτά περνούν από την πολλαπλή εξαγωγής(χταπόδι) και όπως πολύ σωστά είπαν άλλοι παραπάνω σε "καλά" μοτέρ είναι must.



thank's nick!!!!

Strax
21-09-04, 14:02
Το πυρόμετρο μετράει τη θερμοκρασία λειτουργίας του κυλίνδρου. Ιδανικά τουλάχιστον αυτό θέλουμε! Αλλά επειδή αυτό δεν γίνεται ο αισθητήρας του πυρόμετρου τοποθετείται πάνω στο χταπόδι ή στην πολλαπλή αν πρόκειται για τούρμπο αμάξι και έτσι θα ακούσεις πολλές φορές να μιλάμε για θερμοκρασία καυσαερίων! Έτσι, για να σου δώσω και κάποιες τιμές λειτουργίας, θεωρούμε ότι αυτή η θερμοκρασία πρέπει να μην ξεπερνά τους 900 βαθμούς Κελσίου, όταν το σκίζουμε. Από εκεί και πάνω ζορίζονται τα πράγματα. Αυτό το νούμερο δεν είναι απόλυτο, αλλά έχει σχέση με τον τύπο του κινητήρα. Συνήθως τα τελευταίας τεχνολογίας μοτέρ δουλεύουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες, κυρίως για θέμα κατανάλωσης. Έτσι μπορούμε να δούμε θερμοκρασίες κοντά στους 900 ή και παραπάνω ακόμα και στο τρίχα γκάζι.
Στην περίπτωση του santoe34m5, το πυρόμετρο θα είχε σκαρφαλώσει σε θερμοκρασίες αρκετά πάνω από τους 1000 βαθμούς. Βλέπεις η βενζίνη λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο, οπότε το βουλωμένο μπεκ στέρησε από τον κινητήρα τη δροσιά του.
Αλλά και όταν ο κινητήρας βαράει πυράκια παρατηρείται αύξηση της θερμοκρασίας καυσαερίων.
Τώρα, αν κάποιος βάλει πυρόμετρο θα του πρότεινα να διαλέξει κάποιο που να έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με βομβητή, έτσι ώστες να έχουμε και ηχητική ειδοποίηση, όταν ξεπερνάμε τους βαθμούς που έχουμε ορίσει. Πιστέψτε με όταν βρίσκεσαι πάνω σε κόντρα, το τελευταίο πράγμα που κοιτάς είναι το πυρόμετρο.

tasosbmwe30
21-09-04, 14:04
Το πυρόμετρο μετράει τη θερμοκρασία λειτουργίας του κυλίνδρου. Ιδανικά τουλάχιστον αυτό θέλουμε! Αλλά επειδή αυτό δεν γίνεται ο αισθητήρας του πυρόμετρου τοποθετείται πάνω στο χταπόδι ή στην πολλαπλή αν πρόκειται για τούρμπο αμάξι και έτσι θα ακούσεις πολλές φορές να μιλάμε για θερμοκρασία καυσαερίων! Έτσι, για να σου δώσω και κάποιες τιμές λειτουργίας, θεωρούμε ότι αυτή η θερμοκρασία πρέπει να μην ξεπερνά τους 900 βαθμούς Κελσίου, όταν το σκίζουμε. Από εκεί και πάνω ζορίζονται τα πράγματα. Αυτό το νούμερο δεν είναι απόλυτο, αλλά έχει σχέση με τον τύπο του κινητήρα. Συνήθως τα τελευταίας τεχνολογίας μοτέρ δουλεύουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες, κυρίως για θέμα κατανάλωσης. Έτσι μπορούμε να δούμε θερμοκρασίες κοντά στους 900 ή και παραπάνω ακόμα και στο τρίχα γκάζι.
Στην περίπτωση του santoe34m5, το πυρόμετρο θα είχε σκαρφαλώσει σε θερμοκρασίες αρκετά πάνω από τους 1000 βαθμούς. Βλέπεις η βενζίνη λειτουργεί σαν ψυκτικό μέσο, οπότε το βουλωμένο μπεκ στέρησε από τον κινητήρα τη δροσιά του.
Αλλά και όταν ο κινητήρας βαράει πυράκια παρατηρείται αύξηση της θερμοκρασίας καυσαερίων.
Τώρα, αν κάποιος βάλει πυρόμετρο θα του πρότεινα να διαλέξει κάποιο που να έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί με βομβητή, έτσι ώστες να έχουμε και ηχητική ειδοποίηση, όταν ξεπερνάμε τους βαθμούς που έχουμε ορίσει. Πιστέψτε με όταν βρίσκεσαι πάνω σε κόντρα, το τελευταίο πράγμα που κοιτάς είναι το πυρόμετρο.



ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΣ!!!!!!

S38B38 Monsta
21-09-04, 14:09
Σπύρο, τα είπαμε στο τηλέφωνο στο γράφω και εδώ, αν τυχόν υπάρχει έστω και μία ελπίδα να κρατήσεις το αμάξι και να το φτιάξεις, τουλάχιστον να πάμε μαζί με τον δικό μου άνθρωπο να σου δώσει μία προσφορά που είναι και ειδικός στα Ε34 Μ5. Γιατί 6,500 εκεί δεν θα δώσεις.

Αν αλλάξεις γνώμη ξέρεις που θα με βρεις.

By the way, το A/C COMPRESSOR που ζητούσες είναι ολοκαίνουριο και θα το πάρεις μόνο 300 ευρά.

BMW Power
21-09-04, 15:46
Καλησπέρα παιδιά.
Δυστυχώς το Μ5 το δίνω όπως είναι έτσι με το πιστόνι τρύπιο. Τελικά μου έβγαλε ένα κοστολόγιο € 6500 ο μάστορας, το οποίο αυτή την στιγμή δεν μπορώ να καλύψω. Οπότε όπως καταλαβαίνετε το Μ5 μου θα πουληθεί έτσι.
:( :(


Σπύρο μην το δόσεις το αυτοκίνητο πριν πάρεις και άλλη τιμή για το rebuild ή για ένα άλλο μοτέρ. Πιστεύω ότι θα το μετανιώσεις γιατί είναι μοναδικό το Μ5 3.8 από κάθε άποψη. Αν θες στείλε μου ένα PM για να κοιτάξουμε τιμές γενικά. ;)