Mitsos
17-09-04, 15:50
Ειμαι κατοχος ενος 520ί Ε39 και πριν 1 μηνα τοποθετησα τροχους 235/45/17 εμπρος και 245/40/17 πισω.Εργοστασιακα 225/60/15 σε ολους τους τροχους.
Αμεσα χαθηκε μερος της ανεσης και σε 4μηνες οι ζαντες ηθελαν ισιωμα αν και δειχνω μεγαλη προσοχη στις λακουβες,σαμαρακια,ταφους ανοιχτους κλπ.(παρολο που η αναρτηση του Ε39 καταπινει καθε ανωμαλια του οδοστρωματος)Ολοι γνωριζουν την κατασταση πτων δρομων τα τελευταια 2-3 χρονια κυριως με τα εργα για τους Ολυμπιακους αγωνες.
Ομως η μπεμπα εγινε μου%$@^ρα,πολυ πιο σταθερη σε στροφες ,και ακομα πιο ευθυβολη στην ευθεια ακομα και σε ταχυτητες κοντα στην τελικη!
Τωρα που η κατασταση των δρομων εφτιαξε καπως ,μετα απο ασχημη οδηγικη εμπειρια(ευτυχως χωρις απωλειες,θα αναφερθω αλλη φορα)και επειδη το αμαξι ειναι ψηλο σαν Χ3-Χ5 και δειχνει ασχημα,αποφασισα να το χαμηλωσω αλλαζοντας αμορτισερ-ελατηρια με aftermarket.
Eχω παρει καποιες γνωμες με επικρατεστερη Bilstein(sprint-Kitrina)-HR(3mm).Υπαρχει και η λυση της Eibach για τα ελατηρια με τη διαφορα οτι ειναι σκληροτερα απο τα HR.
Εχω μπερδευτει καπως και επειδη η αναρτηση ειναι πολυ σημαντικο μερος καθε αυτοκινητου θα με βοηθησει πολυ η γνωμη και τυχον πειρα σας!
Υ.Γ Δεν ειδα κανενα Ε39 στη συγκεντρωση.Δεν εψαξα κι ολας αλλα νομιζω εχουμε ελλειψη..Μαγκες για μαζευτειτε!!!
Αμεσα χαθηκε μερος της ανεσης και σε 4μηνες οι ζαντες ηθελαν ισιωμα αν και δειχνω μεγαλη προσοχη στις λακουβες,σαμαρακια,ταφους ανοιχτους κλπ.(παρολο που η αναρτηση του Ε39 καταπινει καθε ανωμαλια του οδοστρωματος)Ολοι γνωριζουν την κατασταση πτων δρομων τα τελευταια 2-3 χρονια κυριως με τα εργα για τους Ολυμπιακους αγωνες.
Ομως η μπεμπα εγινε μου%$@^ρα,πολυ πιο σταθερη σε στροφες ,και ακομα πιο ευθυβολη στην ευθεια ακομα και σε ταχυτητες κοντα στην τελικη!
Τωρα που η κατασταση των δρομων εφτιαξε καπως ,μετα απο ασχημη οδηγικη εμπειρια(ευτυχως χωρις απωλειες,θα αναφερθω αλλη φορα)και επειδη το αμαξι ειναι ψηλο σαν Χ3-Χ5 και δειχνει ασχημα,αποφασισα να το χαμηλωσω αλλαζοντας αμορτισερ-ελατηρια με aftermarket.
Eχω παρει καποιες γνωμες με επικρατεστερη Bilstein(sprint-Kitrina)-HR(3mm).Υπαρχει και η λυση της Eibach για τα ελατηρια με τη διαφορα οτι ειναι σκληροτερα απο τα HR.
Εχω μπερδευτει καπως και επειδη η αναρτηση ειναι πολυ σημαντικο μερος καθε αυτοκινητου θα με βοηθησει πολυ η γνωμη και τυχον πειρα σας!
Υ.Γ Δεν ειδα κανενα Ε39 στη συγκεντρωση.Δεν εψαξα κι ολας αλλα νομιζω εχουμε ελλειψη..Μαγκες για μαζευτειτε!!!