PDA

Επιστροφή στο Forum : x brace - ενίσχυση στο πλαίσιο που φορούσαν τα Μ3 GTR


Nick_compact
03-01-06, 18:43
Το έχει βάλει κανείς; Στο 318ti.org το έχουν βάλει αρκετοί με πάρα πολύ καλά σχόλια.Αναρωτιέμαι όμως αν θα πρέπει να ανοίξουν τρύπες στην εμπρός γέφυρα για να μπει

melodic
03-01-06, 18:58
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=1596&page=2

κοιτα στο #61 post

εχετε δει οτι τα Ζ 3 και τα cabrio e36 φορανε εμπρος απο κατο ενα χιαστη σιδερο...??? ενα τετοιο εχει πεσει στα χερια μου και σκεφτομαι να το βαλω στο coupe μου... ομως η μαμα ΒΜW σε κανενα 4πορτο ή coupe το εβαζε ουτε καν στα Μ...

πιο συγκεκριμενα μιλαω για το CROSS REINFORCEMENT
part number 51718410212

τι λετε???


οτι info βρεις στειλε μου plz το εχω στην αποθηκη και δεν το εχω βαλει ακομα...

nick1
03-01-06, 20:39
το χρησιμοποιώ στο ε30 cabrio με πολύ καλά αποτελέσματα,

billy-san
26-01-06, 18:56
To x-brace το χρησιμοποιουν κυριως στα πιο χαμηλα μοντελα για να προστατευουν και το καρτερ .Προσδιδει ομως και ακαμψια στο πλαισιο.

melodic
26-01-06, 19:55
μετα απο καλο ψαξιμο με ανθρωπο μεσα απο την bmw ...
ειδαμε οτι για z3 και cabrio ε36 δινει το ιδιο κωδικο...
οπως επισης οτι το πλαισιο ειναι ιδιο...

κανενα coupe m3 δεν το φοραει απο την μανα του...
(το προγραμμα δεν μας εμφανιζει το m3 evo gt,ας πεις καποιος τι ειναι αυτο)

αλλα μας βγαζει οτι το φοραει το M3 USA LIGHTWEIGHT ....

Εγω πηρα την σιδερια την κοτσαρα απο κατο αλλα λειπει καποιο ανταλακτηκο προφανος για να βιδωσει...αυτο το ανταλλακτικο φενετε σε photo στο TIS αλλα δεν εμφανιζει ποιο αμαξι το φοραει απο την μανα του....

επομενο βημα τωρα ειναι να παρω την σιδερια και να την παω στο συνεργειο να δουμε τι παιζει ακριβως...

ακομα αυτη την σιδερια την πουλανε για coupe πολλοι american tuners...
:)

Nick_compact
26-01-06, 23:41
Πρέπει να κάνεις δυο τρύπες στην γέφυρα για να μπει! Αν ψάξεις θα βρεις DIY στα αγγλικα!

E36M3ZF
27-01-06, 00:26
Αδέλφια...επειδή το δικό μου το φοράει ( Ε36 Cabrio ) Νομιζω πως δεν θέλει τρυπεςσ την γεφυρα.....βεβαια για να απαντησω σιγουρα θα το κοιταξω μεθαυριο στο συνεργειο και θα σας απαντησω

Ταδε έφη
Κώστας

melodic
30-01-06, 16:16
Nick στην γεφυρα υπαρχουν οι τρυπες δεν χρειαζετε να τρυπησεις αλλα λειπει το σπυρωμα...............πακετο...

λυση no1 .πρεπει να βαλεις γεφυρα απο cabrio......
ουτε παξιμαδι μπορεις να βαλεις μεσα απο την γεφυρα (πως θα κρατησεις κοντρα)

σε ενα site omos http://www.vacmotorsports.com/cgi-bin/view_item.pl?item_id=169
ο τυπος πουλαει το Brace Riv-Nut Installation Kit #VAC-LXB-RNK



ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ Η BMW ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ PART NUMBER αντοιστιχο

Tο Μ3 COUPE lightweight φοραει γεφυρα με σπυρωμα???

οποιος απαντησει σε αυτο το ζητημα εδω περα ειναι bmw guru........:king:

m_power_lunatic
31-01-06, 19:25
Το αναφερομενο ανταλλακτικο το φοραω στο Μ3 μου,δεν χρειαζεται τρυπες στη γεφυρα των ///Μ και το φοραγανε απο το εργοστασιο τα Μ3 Ε36 CABRIO για ενισχυση της ακαμψιας του αμαξωματος,οσο για το αμερικανικο ///Μ,δεν εχουν τρυπες για την τοποθετηση του αντιστοιχου ανταλλακτικου.

Nick_compact
31-01-06, 19:39
Δεν χρειάζεται αλλαγή γέφυρας. Υπάρχει εξάρτημα που μπαίνει στις τρύπες και μετά το x brace βιδώνει. Έχω ολόκληρο pdf με οδηγίες , θα το ανεβάσω σύντομα.

melodic
31-01-06, 19:47
Φιλε m_power_lunatic το προβλημα που αντιμετοπιζω ειναι οτι...

η γεφυρα μου εχει τρυπες για το xbrace αλλα μπαινουν κανονηκα οι βιδες...αλλα δεν βιδωνουν....:shakehead

μου ειπαν σε μια bmw(συνεργειο μεγαλο) οτι στα cabrio η γεφυρα εκει στις τρυπες εχει σπυρωμα.... και οτι το M3usa LTW KAI TO GT EVO..εχουν γερυρα με σπυρωμα...

οι 6 μπροστινες βιδες (προς το ψυγειο δηλαδι) στο δικο σου βιδωθηκαν πανο στο σπιρωμα που ηδη εχει η γεφυρα? η εγινε κατι αλλο...???

μετα απο ωρες που ψαχνω κατι διαβασα για BLIND RIVET NUT....
51718175003 part number bmw

lunatic thanks για το ενδιαφερον:hello: ... αυτο το part ειναι τρελλο upgrade για τα Ε36
το γιατι δεν το φορουσαν απο την μανα τους τα Μ3 αποτελει μεγαλη κουβεντα....

αντε να βρουμε μια ακρη...epitelous
http://www.unofficialbmw.com/main.html

melodic
06-02-06, 11:27
Λοιπον παει και αυτο μετα απο μερες ψαξιματος τα καταφερα και το εβαλα!!!!....ΟΥΦΦΦΦ

λοιπον ολες οι γεφυρες εχουν τρυπες αλλα δεν εχουν το
51.71.8175.003...ειδηκα αν ειναι >1996 εκτος του Μ3 coupe sedan Ολα...

οποτε θα χρειαστει να παραγγηλετε
2x 31101095140
4x 07119915093
4x 51718175003 (φωλιες σαν μετταλικες ουπες ειναι)

κοστος 10 ευρο...(τα παραπανο)

μπορει να χρειαστει ενα δραπανο με 11 τρυπανι να μεγαλωσετε λιγο τις τρυπες να μπουν οι φωλιες...

και προσοχη στο σφηξημο γιατι οι 13αρες κοβονται για πλακα....:icon02:

Το xbrace ειναι το επομενο βημα αφου εχετε βαλει εμπρος μπαρα θολων ελατηρια αμορτισερ κτλ....

τωρα παμε για το επομενο project Χ BRACE ΓΙΑ ΠΙΣΩ!!!!
info μεχρι τωρα οτι βγαζει σιγουρα για e30....

Nick_compact
06-02-06, 15:19
μας έφτιαξες :)

E36M3ZF
06-02-06, 15:43
Λοιπον αδέφια...το κοιταξα όπως υποσχέθηκα....ΔΕΝ θελει τρυπες , τουλάχιστον στο δικό μου , ευκολα μπαινει και σε κουπε κατά τα λόγια του μάστορα και όσον αφορά τα κάμπριο και ειδικά το δικό μου είναι ενα απο τα MUST του αυτοκινήτου. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει στα καμπριο οπωσδήποτε για να κρατηθεί σωστά το αυτοκίνητο.Κάνει ακριβως την ιδια δουλεια με την αντιστρεπτικη.

Τάδε έφη
Κώστας

melodic
06-02-06, 17:22
μας έφτιαξες :)

nick οτι θες παρε με τηλ...αυτοι ειναι οι σωστοι κωδικοι παντος!!!!

το μονο αρνητικο μου ειπε οτι υπαρχει ελλειψη λεει στην ελλαδα apo xbrace...το οποιο δεν ειναι kai stadart!!!

Nick_compact
10-03-07, 03:02
Στην μια φωτογραφία φαίνεται το xbrace σε σχεση με το μαμά κομμάτι των Ε36,
και στην αλλη το xbrace τοποθετημενο!

xaros
10-03-07, 09:18
paraγγελνεις τα σπειρωματα απο την bmw.αυτο εκανα και ολα μια χαρα

bmw318cabrio
10-03-07, 10:05
Eμενα το εχει το δικο μου και μπορω να πω οτι τα κρατηματα του ειναι αρκετα καλα..βασικα ολα τα cabrio το εχουν το xbrace...

tsilis
10-03-07, 10:43
Στην μια φωτογραφία φαίνεται το xbrace σε σχεση με το μαμά κομμάτι των Ε36,
και στην αλλη το xbrace τοποθετημενο!

Για πες Νικόλα πως σου φαίνεται?

Κάνει όση δουλειά υποστηρίζουν οι Αμερικάνοι?
Σε σχέση με την πίσω μπάρα θόλων (την οποία θα βάλω...) πως το βλέπεις στην αίσθηση?

konc
20-03-07, 13:59
Τελικά αποφάσισα μετά από πολυυυύ καιρό να ξαναρχίσω μπάξιμο :) Παλιόπαιδα, πάνω που είχα ηρεμήσει!

Διάβασα το thread, διάβασα και άλλα στο internet αλλά μάλλον είμαι λίγο χαζούλης. Μπορεί κάποιος να γράψει αναλυτικά, ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα part numbers (μαζί με του xbrace) που θα χρειαστούν για να μπει στο αμάξι μου? Να πάω να τα πάρω και να τα δώσω δωράκι στον μηχανικό!

:offtopic: Nick_Compact σου έστειλα pm εδώ και μέρες για να μην γεμίζω το thread αλλά μάλλον σου ξέφυγε

Fairytale
20-03-07, 14:21
Cross reinforcement 51 71 8 410 212 τεμ. 1 -χιαστή μπαρά
Ηex bolt with washer 31 10 1 095 140 τεμ. 2 -βίδα Μ10*35-Ζ1-10.9
Flat washer 33 31 1 108 205 τεμ. 4 -παξιμάδι Α8,4
Hex bolt with washer 07 11 9 915 093 τεμ. 4 -βίδα Μ8*20-Ζ1
Nut 51 71 8 175 003 τεμ. 4 -ασφάλεια ή "φωλιά" βίδας
C U out there

konc
20-03-07, 14:28
Ευχαριστώ πολύ! Πάντα ακριβής, τώρα και γρήγορος :)
Πάω να τα παραγγείλω

M3MAN
20-03-07, 22:14
Το αναφερομενο ανταλλακτικο το φοραω στο Μ3 μου,δεν χρειαζεται τρυπες στη γεφυρα των ///Μ και το φοραγανε απο το εργοστασιο τα Μ3 Ε36 CABRIO για ενισχυση της ακαμψιας του αμαξωματος,οσο για το αμερικανικο ///Μ,δεν εχουν τρυπες για την τοποθετηση του αντιστοιχου ανταλλακτικου.

Απολυτα σωστος ο m_power_lunatic.
Το τροπετο μου ηταν απο Μ3 Ε36 CABRIO και ζητησα να μου βαλουν το Χ-brace το οποιο τοποθετηθηκε, πως δεν ξερω. Παντως υπαρχει και προστατευει και το καρτερ αμα λαχει (ολο εκει βρισκει οποτε βρισκω απο κατω).

DaywalkeR
20-03-07, 22:49
Μηπως ομως τιθεται θεμα καταπονησης στο σασι οταν βρισκει απο κατω?:scratchch

bmw318cabrio
20-03-07, 22:52
Μηπως ομως τιθεται θεμα καταπονησης στο σασι οταν βρισκει απο κατω?:scratchch

Αντιθετως το εχουν ολα τα καμπριο για δεσιμο και προστασια...:bananasmi :rockon: :kissass:

tsilis
20-03-07, 22:56
Για πειτε γνώμες βρε παιδιά,πώς σας φαίνεται όσοι το έχετε τοποθετήσει?

DaywalkeR
20-03-07, 22:57
Ξερω για αλλα αυτοκινητα που το τοποθετησαν ειχαν προβληματα με στρεβλωσεις, εκτος και αν καταλαβα λαθος, αυτο δεν ειναι που πιανει και στα ψαλιδια?

bmw318cabrio
20-03-07, 22:58
Εμενα εχει απο μαμα...τωρα χωρις αυτο δεν ξερω πως ειναι..παντως απο κατω κατι προστατευει και κραταει και το αμαξι πιο δεμενο...

konc
20-03-07, 22:59
Μη με ανυσηχείτε τώρα!
Διάβασα κάπου στο thread ότι οι τρύπες υπάρχουν έτοιμες, έτσι? Χρειάζεσαι μόνο τα extra πραγματάκια για να δέσει (φωλιές κλπ δεν ξέρω πως ακριβώς λέγονται)
Ελπίζω να κατάλαβα σωστά και οι τρύπες να λείπουν μόνο από τα USA spec M3 και στο δικό μου (316 compact '95 ελληνικό) να μπαίνει. Sorry που ρωτάω και ξαναρωτάω αλλά έχω πάρει απόφαση να το βάλω και δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα και να μου μείνει στο χέρι. Άσε που δεν είχα καμία ιδέα ότι υπάρχει, εδώ το έμαθα.

DaywalkeR
20-03-07, 23:07
Ναι ρε νικο σιγουρα δενει το αμαξι, απλα μιλαω για οταν βρισκει απο κατω(επαναλαμβανω, ισως καταλαβα λαθος, αλλα αν ειναι αυτο που δενει στα ψαλιδια μπορει οντως να υπαρχει προβλημα), μηπως ειναι υπερβολη η τοποθετηση του σε Coupe που εχει ηδη πολυ καλη ακαμψια?

Johnyb
20-03-07, 23:13
Το βάρος του πόσο είναι?Μήπως γίνεται πολυ μπροστόβαρο ένα coupe?

drohos
20-03-07, 23:21
Μη με ανυσηχείτε τώρα!
Διάβασα κάπου στο thread ότι οι τρύπες υπάρχουν έτοιμες, έτσι? Χρειάζεσαι μόνο τα extra πραγματάκια για να δέσει (φωλιές κλπ δεν ξέρω πως ακριβώς λέγονται)
Ελπίζω να κατάλαβα σωστά και οι τρύπες να λείπουν μόνο από τα USA spec M3 και στο δικό μου (316 compact '95 ελληνικό) να μπαίνει. Sorry που ρωτάω και ξαναρωτάω αλλά έχω πάρει απόφαση να το βάλω και δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα και να μου μείνει στο χέρι. Άσε που δεν είχα καμία ιδέα ότι υπάρχει, εδώ το έμαθα.

οι τρύπες υπάρχουν αλλα δεν έχει το σπείρωμα,θα πρέπει να πάρεις το σπείρωμα το οποιο θα πρέπει να κολληθεί μέσα στις τρύπες από ότι είδα σε κάτι φωτός από τοποθέτηση σε compact

drohos
20-03-07, 23:30
πρέπει όμως να ανοιχτεί στα 11 χιλιοστά όπως προαναφέρθηκε
να δες εδώ
http://www.328compact.co.uk/files/images/swap/tn_DSCN1053.JPG
http://www.328compact.co.uk/files/images/swap/tn_DSCN1056.JPG
http://www.328compact.co.uk/files/images/swap/tn_DSCN1057.JPG
http://www.328compact.co.uk/files/images/swap/tn_DSCN1059.JPG
οι φωτός είναι από το 318ti.org

konc
20-03-07, 23:53
Μπορώ να πω πως επιτέλους κατάλαβα ακριβώς τι παίζει με αυτό το πράγμα :) Πάω για την παραγγελία αύριο πρωι, να γράψω και εγώ στο "τι έμπαξες" thread!
Ευχαριστώ όλους, ήσασταν πολύ διαφωτιστικοί

Fairytale
21-03-07, 00:02
Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από τα parts που ανέφερα. Οι πρώτες μάλιστα βίδες είναι ουσιαστικά οι ίδιες με αυτές που έχετε στο σίδερο ενίσχυσης που υπάρχει ήδη και που θα αντικατασταθεί από το Χ-brace. Απλά δεν κοστίζουν τίποτα και με τα νερά θα έχουν πιθανότατα σκουριάσει γιαυτό και προτείνω να τις αντικαταστήσετε. Οι δεύτερες 4 βίδες είναι ειδικής κατασκευής με κέλυφος (κάτι σαν ούπα δηλ.). Θα χρειαστεί μόνο να ανοίξουν οι τρύπες όπως αναφέρθηκε νωρίτερα για να γλυστρήσουν μέσα τα κελυφη. Μετά βιδώνει η βίδα και ξεβιδώνει ενώ τα κελυφη παραμένουν πάνω στην γέφυρα. Οι τρύπες πρέπει να υπάρχουν λογικά στην γέφυρα σας. Σε εμένα υπήρχαν...
Το πράγμα δουλεύει (αρκεί να καταλαβαίνουμε τι ακριβώς κάνει... και αυτό είναι το να συνδέσει την μπροστινή γέφυρα με το σασί και παράλληλα της 2 πλευρές του σασί μεταξύ τους -χιαστί μπάρα- ώστε να μειωθούν οι στρεβλώσεις του μπροστινού μέρους). Δεν θέλω να δημιουργήσω φαντασιώσεις σε κανέναν σας αλλά οποιοσδήποτε από εσάς έχει αίσθηση του αυτοκινήτου του θα καταλάβει αμέσως την διαφορά ειδικά αν το πιέζει ή έχει σφιχτή ανάρτηση (οι δυνάμεις που περνούν την ανάρτηση εξασκούν πίεση στο υπόλοιπο αυτοκίνητο δημιουργώντας στρεβλώσεις).
Το θέμα βάρους είναι αστείο (δεν εννοώ αυτόν που το ανέφερε...), δεν πρόκειται για κάτι το σημαντικό.
C U out there

drohos
21-03-07, 00:10
άρα τα μεταλλικά ουπα που έχω βάλει εγώ πιο πάνω στην φωτό δεν πρέπει να είναι τις bmw γιατί αυτά σίγουρα θέλουν και κόλλημα ενώ τις bmw λογικά θα είναι ειδικά αφού λες ότι μένουν μέσα μονα τους

konc
21-03-07, 00:23
Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από τα parts που ανέφερα...

Τα ρέστα μου... Για άλλη μια φορά! Να γίνει η παραγγελία!

Stakaman318is
21-03-07, 00:25
Σε κάποιο post πριν αναφέρθηκε ότι πρέπει να υπάρχει ήδη σκληρό αμορτισέρ, ελατήρια κτλ, ώστε να λειτουργήσει σωστά αυτό το ''μαραφέτι''. Πρέπει να υπάρχει και μπάρα θόλων οπωσδήποτε;;;

Fairytale
21-03-07, 00:38
Οι φωτογραφίες σου μου θυμίζουν έντονα τα parts της BMW.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι γράφω παραπάνω γιαυτό θα γίνω πιο παραστατικός:
Το κέλυφος γλυστρά στην τρύπα (...πιθανότατα υπάρχουν ήδη στην γέφυρα σας οι τρύπες, αν δεν υπάρχουν, εφαρμόζετε το X-brace πάνω -"παίρνοντας τα ίσια" από τις θέσεις των 2 βίδων της μπάρας που υπάρχει ήδη και που θα αντικαταστήσει- και βγάζετε "πατρόν" για που θα τρυπήσετε), η βίδα βιδώνεται και ενώ βιδώνεται δημιουργεί το σπείρωμα στο κέλυφος. Το ίδιο σπείρωμα δημιουργείται ταυτόχρονα και από στην εξωτερική πλευρά του κελυφους και αυτό είναι ουσιαστικά που το αιχμαλωτίζει μέσα στην τρύπα. Δεν χρειάζεται να κολλήσετε τίποτα, όταν η βίδα βιδωθεί στο κέλυφος το κέλυφος δεν ξαναβγαίνει από την αρχική τρύπα της γέφυρας.
Γιαυτό δεν βιδώνουμε την βίδα στο κέλυφος πριν βάλουμε το κέλυφος στην τρύπα της γέφυρας. Αλλιώς δεν θα μπαίνει..! Μακάρι να είχα βγάλει φωτογραφίες...
C U out there

melodic
21-03-07, 02:19
Ρε παιδια μην τρελενεστε ειναι απλο το θεμα!!! αγοραζετε ενα x-brace περνετε τα
2x 31101095140
4x 07119915093
4x 51718175003

τα πατε στο μηχανικο σας και μεχρι να κανετε ενα τσιγαρο ειναι ετοιμο!!!

η γλωσσα του nick και του fairy εχει βγαλει μαλλια...τα ιδια και τα ιδια ποστ:banned: !!!
το ολο θεμα ΗΤΑΝ αυτοι οι 3 κωδικοι της μαμα bmw,αφου βρεθηκαν Τελος!!! γραφτε εντυπωσεις με την συμπεριφορα του καρου οχι τι πως και γιατι μπαινει!!!!:angryfire

οποιος ειναι στροφακιας να τρεξει αυριο να το βαλει, θα τρελαθει με την διαφορα!!

drohos
21-03-07, 02:34
έχω ψηθεί άσχημα αλλα θέλω πρώτα να βάλω το μοτέρ,γύρω στα 130 ευρώ δεν κοστίζει?

adiaf8oros
21-03-07, 03:15
έχω ψηθεί άσχημα αλλα θέλω πρώτα να βάλω το μοτέρ,γύρω στα 130 ευρώ δεν κοστίζει?
Το μοτέρ? Δύσκολο το βλέπω....

drohos
21-03-07, 16:01
Το μοτέρ? Δύσκολο το βλέπω....


lol καλά θα ήταν :D

Nick_compact
21-03-07, 16:15
Για όσους θέλουν να ψαχτούν πραγματικά με το xbrace, και τα μεταλικά "ούπα" που μπαίνουν στη γέφυρα, ας διαβάσουν αυτό:
http://www.unofficialbmw.com/e36/suspension/e36_rons_xbrace_install.html

drohos
21-03-07, 22:00
Για όσους θέλουν να ψαχτούν πραγματικά με το xbrace, και τα μεταλικά "ούπα" που μπαίνουν στη γέφυρα, ας διαβάσουν αυτό:
http://www.unofficialbmw.com/e36/suspension/e36_rons_xbrace_install.html


νάσαι καλά Νίκο τώρα κατάλαβα πως λειτουργούν αυτά τα ουπα

jonmedic
13-04-07, 01:46
πατε σε ενα καλο συνεργειο .130 συν 30 τοποθετηση και εληξε

kouk
28-12-07, 11:39
http://img99.exs.cx/img99/8577/yupi3ti.gif

Το έβαλα σήμερα! Και έπαθα πλάκα!http://img215.echo.cx/img215/5241/bouncingsmilie33nk5wp.gif

Πολύ καλή αίσθηση τόσο στο τιμόνι όσο και στις ανωμαλίες πάνω σε στροφή. "Δένει" πάρα πολύ το αυτοκίνητο!

Προσοχή. Οι βάσεις είναι πριτσίνια. Πρέπει να τοποθετηθούν στις τρύπες με πριτσιναδόρο (έχουν τα περισσότερα φανοποιεία και όλες οι αντιπροσωπείες BMW) ώστε να βιδώσει μετά η βίδα πάνω στην γέφυρα!

:)

tsilis
30-12-07, 01:59
Ήταν καλό τελικά έ? :)

kouk
30-12-07, 10:04
Πάρα πολύ καλό Τρούλη!:D

SUPERCHARGER
31-12-07, 14:21
Κυριοι,

Οι τρυπες υπαρχουν ετοιμες στην γεφυρα. Λοιπουν μονο τα σπυρωματα και υπαρχουν σαν κιτακι μαζι με τις βιδες.
Αν θυμαμαι καλα, το 2006 που τα αγορασα κοστιζαν 180€ το xbrace και καπου 12€ το κιιτακι με τις βιδες και τα υπολοιπα.
Τωρα απο πλευρας τοποθετησης, οποιος εχει γρυλακι, στριποδα και εργαλεια, σε μιση ωριτσα ειναι ετοιμος. Πανευκολο....
Προσοχη μονο στην τοποθετηση και στο σφυξιμο των τυφλων σπυρωματων.
Αν δεν μπαινουν ευκολα στις τρυπες της γεφυρας, μην τα χτυπησετε με σφυρι ΠΟΤΕ.
Στο σφυξιμο επισης προσοχη. Τα σπυρωματα ειναι μπρουτζινα και μπορει να κλωτσησουν. Αν γινει αυτο, για να βγουν μετα ειναι ενα δραμα.

Η διαφορα ειναι μεγαλη.
Το αυτοκινητο ειναι πιο στιβαρο και δεμενο και το ΝΙΩΘΕΙΣ αμεσως.
Ιδιως σε ανωμαλιες της ασφαλτου ή σε ανοιχτες γρηγορες στροφες η διαφορα ειναι μεγαλη.
Ολο το μπροστινο συστημα ΔΕΝΕΙ.
Αν εχετε δε (ή βαλετε μαζι) και μια μπαρα θολων, τοτε το αποτελεσμα ειναι απλα ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Ελπιζω να σας βοηθησα.

rigas
26-03-08, 22:06
Μπορει καποιος να μου πει τι κανει?

http://www.xlraceparts.com/ekmps/shops/xlmotorsport/images/s_xb_1_pic1.jpg

Αξιζει να το βαλω στην Μ3 μου.

Το εχει καποιος σε καποιο Ε36, μιας και εμαθα οτι μπαινει.

saikoE39
26-03-08, 23:16
Bαλτο και μην ρωτας.....χαχαχα....
Αυτο ητανεχτρα μπαρα στα καμπριο.....και ουσιαστικα το δενει απο κατω...!!!!!
Αξιζει να το βαλεις...

rigas
26-03-08, 23:40
Bαλτο και μην ρωτας.....χαχαχα....
Αυτο ητανεχτρα μπαρα στα καμπριο.....και ουσιαστικα το δενει απο κατω...!!!!!
Αξιζει να το βαλεις...

Ειναι απλη η τοποθετηση αν ξερεις η πρεπει να γινει πατεντα.

Στο δικο μου που φοραει αντιστρεπτικες της AC λες να εχω προβλημα.

:)

Nick_compact
26-03-08, 23:41
Κανένα πρόβλημα, μπαίνει κουτί και κάνει πολύ δουλειά. Διάβασε το thread για να δεις τι άλλο θέλει και τα part number!

rigas
26-03-08, 23:46
Λοιπον αδέφια...το κοιταξα όπως υποσχέθηκα....ΔΕΝ θελει τρυπες , τουλάχιστον στο δικό μου , ευκολα μπαινει και σε κουπε κατά τα λόγια του μάστορα και όσον αφορά τα κάμπριο και ειδικά το δικό μου είναι ενα απο τα MUST του αυτοκινήτου. ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει στα καμπριο οπωσδήποτε για να κρατηθεί σωστά το αυτοκίνητο.Κάνει ακριβως την ιδια δουλεια με την αντιστρεπτικη.

Τάδε έφη
Κώστας


2η ερωτηση εγω που εχω αντιστρεπτικες της ΑC ειναι αχρηστο?

http://www.ac-schnitzer.de/uploads/pics/S3_2232dc_01.jpg

Nick_compact
26-03-08, 23:47
Δεν έχει σχέση με τις αντιστρεπτικές η χιαστή. Οι αντιστρεπτικές είναι μέρος της ανάρτησης, η χιαστή μέρος του σασί. Την ακαμψία αυξάνει!

rigas
26-03-08, 23:50
Δεν έχει σχέση με τις αντιστρεπτικές η χιαστή. Οι αντιστρεπτικές είναι μέρος της ανάρτησης, η χιαστή μέρος του σασί. Την ακαμψία αυξάνει!

καταλαβα.

βρηκα απο εδω για παραγγελεια...

http://www.xlraceparts.com/bmw-motorsport-x-brace-199-p.asp

crazy_beaver
17-02-09, 19:49
μπα σε καλο σας με ψησατε κ μενα.

Fairytale
17-02-09, 20:00
Αν θυμάμαι σωστά ο Μιχάλης το είχε φορέσει στο αμάξι του (σου), χιχι.
Τον είχα φάει τότε να το "μπάξει".
Για τσέκαρε το μαζί του.
C U out there

crazy_beaver
18-02-09, 21:43
Σε ευχαριστω.Θα το κοιταξω!

Αντών///is
23-07-10, 19:03
...γραφτε εντυπωσεις με την συμπεριφορα του καρου οχι τι πως και γιατι μπαινει!!!!:angryfire
Ανταποκρινόμενος λοιπόν, 3 χρόνια και 4 μήνες μετά, στην παραπάνω έκκληση του melodic, γράφω την προσωπική εμπειρία μου από την τοποθέτηση της X-brace ή Cross Reinforcement (όπως την ονοματίζει η BMW).
Κατ' αρχήν, στο θέμα της εγκατάστασης, δεν έχω να προσθέσω κάτι. Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα έγραψαν οι προηγούμενοι συνάδελφοι (π.χ. Fairytale). Τυφλοσούρτης!

Κόστος ανταλλακτικών:
51718410212 Βάση λαμαρίνας 1 τμχ. ......... = 170.91 €
51718175003 Ασφάλεια.......... 4 τμχ. Χ 0.82 € = 3.28 €
33311108205 Ροδέλλα........... 4 τμχ. Χ 0.15 € = 0.60 €
07119915093 Βίδα 8Χ20......... 4 τμχ. Χ 0.36 € = 1.44 €
33306760652 Βίδα 10Χ35....... 2 τμχ. Χ 0.74 € = 1.48 €
Συνολικό κόστος ανταλλακτικών:............. 177.71 €

Κόστος εργασίας:
Στην περίπτωση που έχετε μία μακρόχρονη και "πιστή" σχέση με το συνεργείο σας, πιθανόν να μην σας χρεώσει καθόλου για την εργασία τοποθέτησης, ή να σας χρεώσει τυπικά με 10 - 15 €. Έτσι έγινε στην περίπτωσή μου. Πάντως, με βάση τις επίσημες τιμές του δικτύου BMW, η χρέωση θα ήταν, για 20' περίπου χρόνο εργασίας => 6 Aw = 32.00 €.

Συνολικό κόστος: 209.71 € (Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 23% - και μη χειρότερα!)

Εντυπώσεις:
Μακράν, η πλέον cost effective βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος στην Ε36. Είχα πιστέψει πως πρόκειται για εφαρμογή που θα αξιοποιηθεί σε ακραίες συνθήκες οδήγησης (π.χ. πίστα) και επειδή προσπαθώ να οδηγώ μιά - δυό φορές το χρόνο εκεί, αποφάσισα να την βάλω,με δεδομένο το μικρό σχετικά κόστος. Ομολογώ πως διάβαζα με σχετική δυσπιστία τα γραφέντα από τους έμπειρους συναδέλφους στο thread αυτό - αλλά και σε άλλα -, θεωρώντας πως υπερβάλλουν λιγάκι και πως η βελτίωση αυτή είναι πιο αισθητή - και οφέλιμη - στους κατόχους Μ3 και στους... γκαζοφονιάδες!

Επλανήθην πλάνην οικτράν! Αισθάνθηκα τη διαφορά ήδη στα πρώτα μέτρα, φεύγοντας από το συνεργείο, αλλάζοντας από 1η σε 2α. Πηγαίνοντας με 30 στην ευθεία ήμουν ήδη εντυπωσιασμένος! Αργότερα το βράδυ, τρέχοντας ενθουσιασμένος με 100 - 120 στον αυτοκινητόδρομο, είχα πια μια ολοκληρωμένη εικόνα περί του τι προσφέρει "τούτο 'δω το πραμματάκι", την οποία και σας μεταφέρω:

1.- Βελτιωμένη κατευθυντικότητα (στις αλλαγές κατεύθυνσης - όχι στις μικροδιορθώσεις).
2.- Συμπαγής αίσθηση του οχήματος.
3.- Βελτιωμένη πληροφόρηση για την τροχιά του οχήματος. Την επί πλέον αυτή πληροφόρηση δεν την λαμβάνεις από τους κατευθυντήριους τροχούς μέσω του τιμονιού, αλλά από το σύνολο του αμαξώματος - αν γίνομαι κατανοητός...
Αποτέλεσμα: Ενισχυμένη ακρίβεια, αυξημένη προβλεψιμότητα και εμπιστοσύνη, σίγουρες αποφάσεις και σταθερές κινήσεις από τον οδηγό στην διεύθυνση του οχήματος.
4.- Βελτιωμένη άνεση κύλισης. Όσο περίεργο ή αντιφατικό και αν σας φαίνεται, ισχύει! "Παίζοντάς το" λίγο Κύρος Γρανάζης (!) θα τολμούσα να το αποδώσω στην πιό εκτεταμένη και ισσόροπη κατανομή των στρεπτικών φορτίων που δέχεται το αμάξωμα από το σύστημα ανάρτησης. (Συγνώμη από τους συναδέλφους μηχανικούς που σίγουρα θα γελάνε μ' αυτά που διαβάζουν! Το διατυπώνω όπως το ένοιωσα...)

Για όσους θα ήθελαν μια ποσοτικοποίηση των παραπάνω βελτιώσεων, θα τολμούσα να την "μετρήσω" με αυτοσυγκράτηση σε 15 με 20%.

Συμπερασματικά, πιστεύω πως είναι απαραίτητο συμπλήρωμα μιας Motorsport ή M-Technic ανάρτησης - όπως είναι η δικιά μου - σε συνδιασμό με μία μπάρα θόλων (έχω επίσης).

Ευχαριστώ τούς Νικολήδες (Nick_compact & Fairytale) και όλους του συναδέλφους που έγραψαν ακούραστα προτρεπτικά post στο thread αυτό.

tsilis
23-07-10, 19:21
Προσυπογράφω τα πάντα Antoine!

Συνολικά ενίσχυση δομικής ακαμψίας και ευαίσθητων θόλων Ε36 σημαίνει:

- Εμπρόσθια μπάρα θόλων
- "Πιατέλες" ενίσχυσης εμπροσθίων θόλων από Μ3 Ε36 (αν υπάρχουν camber plates δεν χρειάζονται...)
- Χ brace
- Oπίσθια top mounts από Μ3 Ε46
- "Δακτυλίδια" ενίσχυσης οπισθίων θόλων από Ζ3
- Εναλλακτικά οπισθία μπάρα θόλων, που θα συμφωνήσω με τον Νικόλα Compact δείχνει τη διαφορά σε οριακές καταστάσεις

Εξυπακούεται ότι με τα παραπάνω, πέρα από τις δομικές διαφορές, βλέπεις κατά περίπτωση διαφορές και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου

nikos1400
23-07-10, 23:20
παντως και εγω το'βαλα στο προγραμμα.

αλλα τι λετε και για αλλες μαρκες?
πχ. bmtown:
http://www.bmtown.com/imagedata/e36/Strut-Brace-E36-Lower-2L.jpg

6ylinder
03-07-12, 14:46
Λοιπόν...βρήκα ένα στα 100€ ντόπιο...Τί λέτε; Το τσιμπάω; Καινούργιο κάνει στη BMW 175€...

bmwz3m44
03-07-12, 15:13
ακριβα το δινει..με 50 ειχα βρει στο car αλλα δε το προλαβα

6ylinder
03-07-12, 15:20
Ναι αλλά είναι σχετικά σπάνιο να το βρεις Ελλάδα...και 'γω πιστεύω έπρεπε να το δίνει λιγότερο...

Lambros
03-07-12, 15:50
Προσφορά και ζήτηση βρε παιδιά.Αν το ζητάνε π.χ 5 άτομα στην ελλάδα και το δίνει μόνο αυτός,ε,λογικό είναι να είναι κάπως ανεβασμένη η τιμή του.

6ylinder
03-07-12, 15:53
Αυτό είναι το θέμα...πως αυτό δεν πρέπει να το ζητάει κανένας:thumbsdow

Lambros
03-07-12, 16:19
Αυτό είναι το θέμα...πως αυτό δεν πρέπει να το ζητάει κανένας:thumbsdow

Ε τότε αστον λίγο καιρό και πάρτον μετά(αν υπάρχει ακόμα) και κάντου κανά παζάρι.

LEO328
03-07-12, 17:16
δωστου 80ε και παρτο....παντως αμα ειναι ιδιωτης ακριβα το δινει....εγω το πηρα 80ε απο ανταλακτικα στη λιοσιων και μετα πηρα τα ψιλικοκο απο την bmw....μετα βαλε και ολα τα υπολοιπα που λεει ο tsilis στο παλιο ποστ ;) (τα χω βαλει ολα εκτος απο πισω θολομπαρα λογω χωρου στο πορτμπαγκαζ....).

paganis
03-07-12, 17:52
μετα απο καποιες μετατροπες που ειχα κανει στην ζετα,...ειχα βγαλει το x-brace ,για καλυτερη προσβαση! το αποτελεσμα ηταν ,το αμαξι να αλλαξει χαρακτηρα...και να νοιωθω ολο το αμαξι μπροστα να ταλαντωνεται σε ανοιχτες καμπες με χιλιομετρα..ή σφιχτες στροφες..σε σημειο πληρης ασαφειας! εβαλα πανω το x-brace...και οντως η βελτιωση , ειναι τεραστια..! να σημειωσω πως δεν εχω αλλες μπαρες , μπρος ή πισω

gearboxer
04-07-12, 13:42
Γνωρίζει κανείς αν όταν υπάρχει ήδη το προστατευτικό κάρτερ (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=51_2218&hg=51&fg=75) αυτό εμποδίζει την τοποθέτηση του x brace;

tsilis
04-07-12, 15:42
Όταν υπάρχει, κανονικά δεν μπαίνει x brace.
Ωστόσο με κοπτοραπτική στο προστατευτικό μπαίνουν και τα 2!:cheers:

LEO328
04-07-12, 20:22
και το x-brace στην ουσια εκτος απο την ακαμψια ποτ φροντιζει ειναι και προστατευτικο.2 σε 1 δηλδ....:smokin:

nikos1400
05-07-12, 05:45
ακριβα το δινει..με 50 ειχα βρει στο car αλλα δε το προλαβα

αυτο πρεπει να το προλαβα εγω !
:D
50 ευρω απο Θεσσαλονικη.
μια χαρα!
100 ευρω ακουγονται πολλα...

6ylinder
20-07-12, 14:54
Τούτο λέει τίποτα; 140€
http://www.ultraracing.com.my/Bars.asp?ID=3691

teo21
20-07-12, 15:04
Γνωρίζει κανείς αν όταν υπάρχει ήδη το προστατευτικό κάρτερ (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=51_2218&hg=51&fg=75) αυτό εμποδίζει την τοποθέτηση του x brace;

Αυτό το προστατευτικό κάρτερ που αναφέρεις είναι απλό πλαστικό και βρίσκεται εκεί για να προστατεύει από νερά και να βοηθάει την αεροδυναμική. Απο μέσα έχει μονωτικό υλικό και ως αποτέλεσμα μειώνει ελάχιστα και τους θορύβους. Εγώ πρόσφατα το αφαίρεσα εντελώς γιατί είχε σκορπίσει και καινούριο δεν υπήρχε. Ημιτασιόν μόνο βρήκα στα 90 ευρώ. Καλύτερα το xbrace της ultra racing γιατί αυτό προστατεύει πραγματικά και δένει λιγάκι τo σασί στα coupe-sedan και περισσότερο στα cabrio.

6ylinder
20-07-12, 15:12
Δεν το κόβω να είναι καλύτερο από το x-brace τεο...Απλά σαν εναλλακτική το ψάχνω. Το x-brace έχει κ το καλό ότι προστατεύει το κάρτερ.

Σαν διάταξη το x-brace μου "πάει" καλύτερα....

teo21
20-07-12, 15:43
Οποιοδήποτε x-brace εννοώ, ακόμα και της ultra racing. Tο γνήσιο x-brace προστατεύει καλύτερα λόγω του X αλλά δύσκολο να το βρεις και καινούριο είναι πιο ακριβό. ;)

6ylinder
20-07-12, 16:06
Τελικά τώρα που σκέφτομαι το τί ακριβώς εξυπηρετεί το x-brace, μάλλον της ultra racing φαίνεται να έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

Τα χιαστί του x-brace για να λειτουργήσουν πρέπει το αυτοκίνητο να έχει την τάση να το παραμορφώσει εντός του επιπέδου του...ΕΙΚΟΝΑ 1.

Κάτι που νομίζω ότι γίνεται σε πολύ μικρό βαθμό. Η εκτός επιπέδου παραμόρφωση είναι αυτή που συμβαίνει στις στροφές και εκεί τα χιαστί του x-bραψε δεν δουλεύουν τόσο καλά όσο το πλαίσιο της ultra racing...

gearboxer
20-07-12, 17:43
Αυτό το προστατευτικό κάρτερ που αναφέρεις είναι απλό πλαστικό και βρίσκεται εκεί για να προστατεύει από νερά και να βοηθάει την αεροδυναμική. Απο μέσα έχει μονωτικό υλικό και ως αποτέλεσμα μειώνει ελάχιστα και τους θορύβους. Εγώ πρόσφατα το αφαίρεσα εντελώς γιατί είχε σκορπίσει και καινούριο δεν υπήρχε. Ημιτασιόν μόνο βρήκα στα 90 ευρώ. Καλύτερα το xbrace της ultra racing γιατί αυτό προστατεύει πραγματικά και δένει λιγάκι τo σασί στα coupe-sedan και περισσότερο στα cabrio.

Το δικό μου είναι αλουμινένιο και όχι πλαστικό. Στο λίνκ από realoem που έβαλα αν προσέξεις το γράφει κιόλας δεξιά.

teo21
20-07-12, 23:21
Και για το δικο μου μοντελο αλουμινιο το ελεγε στο realoem που ειχα κοιταξει αλλα ειναι πλαστικο... Να εχει αλλαχτει?? Ισως... Και το δικο μου απο ποιο μοντελο να ειναι???

chief
21-07-12, 17:43
Σε Ε46 Μ3 μπαινει κατι αντιστιχο με το X-brace του Ε36 ??

Nick_compact
21-07-12, 20:48
Ψάξε να δεις αν έχει καμιά έξτρα ενίσχυση στο πλαίσιο το cabrio από το realoem.

chief
22-07-12, 02:00
Το εψαξα λιγο αλλα δεν βρηκα καποια διαφορά.
Για DIY μπροστα-πισω με βλέπω, γιατι το σασι καταπονειται αρκετα στην πιστα και δεν θελω να εχω καποια ζημια σε αυτο το σημειο.

nick1
22-07-12, 08:53
για το ε30 εδω υπαρχουν οι σχετικες πληρ.
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=1272

teo21
22-07-12, 11:53
Το εψαξα λιγο αλλα δεν βρηκα καποια διαφορά.
Για DIY μπροστα-πισω με βλέπω, γιατι το σασι καταπονειται αρκετα στην πιστα και δεν θελω να εχω καποια ζημια σε αυτο το σημειο.

Τα εχεις δει αυτα chief??

http://shop.mobileweb.ebay.com.au/searchresults?cmd=SKW&pg=1&kw=e46+ultra+racing

Εχει μια μπαρα για το μπροστα μερος και 2 τριγωνικους συνδεσμους για πισω.

chief
22-07-12, 16:52
Το μπροστα μαλλον θα κανει http://item.mobileweb.ebay.com.au/viewitem?itemId=160712553547&index=3&nav=SEARCH&nid=74040911502

Τα πισω http://item.mobileweb.ebay.com.au/viewitem?itemId=280766472026&index=4&nav=SEARCH&nid=54825729930 ειναι για απολό τριαρι νομιζω. Το CSL εχει ενα εργοστασιακό δεσιμο πισω στο πάτωμα.

Dim77
22-07-12, 20:02
Φίλε Chief μήπως βάζοντας κάτι που φαίνεται να ενισχύει, μεταφέρει δυνάμεις σε άλλο σημείο και γίνει ζημιά χειρότερα.\
Να ήταν κάτι μελετημένο και δοκιμασμένο από κάποια αγωνιστική λύση (π.χ. M3 FIA GT) ή από κάποιον ''σοβαρό'' οίκο βελτίωσης.

chief
22-07-12, 22:31
Δημητρη, σιγουρα υπαρχει αυτός ο κυνδινος.
Επειδη τωρα λόγο καλοκαιριου θα ξαναπάω πιστα μαλλον σε 1-2 μηνες σκεφτομαι καποιους τροπους να προστατεψω το αμαξι απο μελλοντικες ζημιες στο πλαισιο (αν και μεχρι στιγμης δεν ειχα το παραμικρο).

Η πρωτη σκεψη ειναι αυτο ή κατι παρόμοιο και γι αυτο σκεφτομαι κατι και για μπροστινο μερος οπως το x-brace.

http://i1200.photobucket.com/albums/bb330/chiefcsl/thorney.jpg

chief
24-07-12, 05:03
Το M3 E46 εχει τελικά μπροστα ενισχυση που κρατάει δεμενο το πλαισιο.
Το Νο.3 απ το διαγραμμα.

http://i1200.photobucket.com/albums/bb330/chiefcsl/ac4a989d.png

Dim77
24-07-12, 10:03
Μη βάλεις τίποτα στο CSL.

Αν δεν αντέχει όπως το έφτιαξαν από τη BMW για χρήση πίστας....:bricks1:

Πιστεύω ότι με αφτερμαρκετ θα κάνεις χειρότερα αν υπάρχει θέμα.

Μόνη αξιόπιστη επιλογή, είναι λύσεις δοκιμασμένες και μελετημένες από επίσημα αγωνιστικά Μ3.

chief
24-07-12, 12:24
Δημητρη, δεν ψαχνομαι επειδη θελω να εχω καλυτερο κρατημα. Το κρατημα του αυτοκινητου ειναι κορυφαιο.

Ομως απ οτι διαβαζω και στο cslreagister.com υπηρχαν αυτοκινητα που ειχαν θεμα με το πισω πάτωμα.
Απλα προσπαθω να βρω ενα τροπο να το προστατεψω (και λογο της χρησης που του κανω) για οποιαδηποτε μελλοντικη ζημια εκει.

Πισω εχω μια θολόμπαρα. Ομως η αληθεια να λεγεται δεν κανει και κατι ουσιαστικό απο την στιγμη που εχω πισω coilover αναρτηση.
Προσπαθω να βρω ενα τροπο χωρις να χρειαστει να κανω συγκολλησεις.

teo21
24-07-12, 13:08
Τι εννοεις εχεις coilover και δεν κανει τιποτα η μπαρα θολων πισω? Δεν ισχυει κατι τετοιο. Για καποιον που μπαινει σε πιστα και εχει συνεχεις στρεβλωσεις στο σασι απο τις γρηγορες και πολλες αλλαγες κατευθυνσης ειναι απαραιτητη.

chief
24-07-12, 16:29
Οταν λέμε μια αναρτηση coilover και πισω, εννοόυμε οτι το ελατήριο ειναι τυπου linear και βρισκεται στο ιδιο σημειο και μαζι με το αμορτισερ.
Δεν ειναι τυπου βαρελακι δηλαδη να βρικετε εκει που ηταν το εργοστασιακό ελατηριο και οι προδιαγραφες των ελατηριων σε κιλα/εκατοστό ειναι διαφορετικες.


Ετσι δηλαδη :

http://i1200.photobucket.com/albums/bb330/chiefcsl/rearcoilover.jpg

Το συστημα αυτό αν και ειναι καλυτερο, εχει περισσοτερους κυνδινους για το αυτοκινητο (πχ. κοψιμο θόλων) .

Οταν εγραψα πιο πάνω οτι η πισω θολόμπαρα δεν κανει κατι ουσιαστικό, εννοούσα οτι δεν κανει κατι ωστε να αποτρεψει πιθανό κοψιμο πατωματος του αυτοκινητου.

teo21
24-07-12, 17:56
Εγω δεν καταλαβα τοτε. Οπως και να εχει παντως η θολομπαρα για σενα ειναι απαραιτητη! Η εντυπωση που εχω ομως ειναι οτι μετριαζει τον κινδυνο να κοπει το πατωμα γιατι μεταδιδει τον κραδασμο συνολικα στο πισω μερος και οχι μονο στο θολο.

chief
24-07-12, 18:28
teo, πατωμα σε bmw ακομη και 316i, κοψανε και ιδιοκτητες που το βγαζανε μονο καθε Κυριακη το αμαξι και οδηγουσαν πολύ σιγά.

Δεν εχει να κανει η πισω θολόμπαρα με το πατωμα που κοβει στην γεφυρα το Ε46. Μια καλή (και οχι κιζικη ) θολόμπαρα βοηθα σε αρκετα πραγματα που εχουν να κανουν με την ακαμψία κυριως ψηλα στους θόλους και γεννικα στην ακαμψία των ψηλων μερων του αυτοκινητου οπως ειναι οι θόλοι αλλα δεν εχει να κανει ουτε με το πάτωμα, ουτε προσφερει κάποια ουσιαστικη δυναμη σε ολο το πλαισιο.

Αμα δεις ενα σωστα στημενο αγωνιστικο τι κλιση παιρνει και πως σηκωνεται, ακομη και την ωρα που το σηκωνουν με γρυλο, θα καταλάβεις τι θελω να πω σχετικα με την ακαμψία.

teo21
24-07-12, 19:23
Δηλαδη μου λες οτι οταν στρεβλωνονται οι θολοι απο τις αλλαγες κατευθυνσης στη πιστα δε καταπονειται το πατωμα? Και αν οχι απο τι ανοιγει? Φιλικα παντα και προς ενημερωση για εμας που δεν ασχολουμαστε με αγωνες να μαθαινουμε.

chief
24-07-12, 20:41
Τα παντα στρεβλωνοντε και καταπονουντε στην πιστα! Ειδικα με λαστιχα που εχουν μεγαλη προσφυση η καταπονηση ειναι ακομη μεγαλυτερη.
Γι αυτο το ραψιμο-δεσιμο και το roll cage εκτος απο καλυτερο κρατημα μεσο της ακαμψιας προσφερει και προστασια στο πλαισιο.

Οι θολομπαρες σιγουρα βοηθουν εστω και σε μικρο βαθμο κατα την γνωμη μου στο θεμα ακαμψιας και προστασιας.
Ομως δεν βοηθουν σε κατι που αφορα το προβλημα πατωματος που εχουν τα 46αρια και οχι μονο.
Αν η θολομπαρες ελυναν το προβλημα τοτε ολοι θα εβαζαν μια πισω και θα ελυναν το προβλημα. Ομως δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Υπαρχουν ιδιοκτητες που το μονο που κανανε με το αμαξι τους ηταν μια βολτα την εβδομαδα, ειχαν και μπαρα πισω και παλι κοψανε πατωμα.
Τι σημαινει αυτο; Οτι οπου και να βοηθα η πισω θολομπαρα το σιγουρο ειναι οτι δεν βοηθα στο θεμα πατωματος.
Εκει χρειαζονται καποιες αλλες ενισχυσεις που για πολιτικο αμαξι ειναι δυσκολο να τις εχει.

Τεσπα, καμια φορα ειναι και θεμα τυχης. Οπως ειπα υπαρχουν παιδια που εκαναν μια βολτα την εβδομαδα και επαθαν ζημια και εγω με πανω απο 50 επισκεψεις σε πιστα δεν εχω προς το παρον κανενα θεμα.


Ενοειτε οτι συζητηση κανουμε.

EVERGET
24-07-12, 23:25
Γενικά για πίσω ενισχύσεις στο Μ3 κορυφαία είναι τα προιόντα της Μason Engineering.

Η μπάρα θόλων τους φαίνεται πολύ πιο ενισχυμένη από τις αντίστοιχες των Schnitzer, Wiechers, Racing Dynamics. Aπλά όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία για να μπει θέλει να ανοιχτούν νέες τρύπες στο θόλο (βλ. κάθετο τμήμα βάσεων της μπάρας).

http://www.masonengineering.net/images/E36threepc.gif

Από την άλλη, για ειδικές εφαρμογές υπάρχει και το X-Brace:

http://www.masonengineering.net/images/E46Floorsupport.jpg

http://www.masonengineering.net/Subpages/E46.htm

Βέβαια δε γνωρίζω κατά πόσο αξίζει σε 46άρι να μπει τόσο ακριβή και ενισχυμένη μπάρα πίσω, ή μία wiechers διαιρούμενη των 160 ευρώ είναι οκ???

chief
25-07-12, 00:52
Το x-brace κανει δουλεια. Χωρις αυτο να σημαινει οτι προστατευει το πατωμα πληρως γιατι ως επι το πλειστον αυτα προστατευουν τον θολο απο τις πισω coil over.
Ομως απο την στιγμη που δενει και το πατωμα σημαινει οτι κανει δουλεια.
Ειναι κατι παρόμοιο με το half cage της Thorney που ποσταρα πιο πανω.

6ylinder
19-01-14, 10:55
Γνωρίζει κανείς αν όταν υπάρχει ήδη το προστατευτικό κάρτερ (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=51_2218&hg=51&fg=75) αυτό εμποδίζει την τοποθέτηση του x brace;

Όταν υπάρχει, κανονικά δεν μπαίνει x brace.
Ωστόσο με κοπτοραπτική στο προστατευτικό μπαίνουν και τα 2!:cheers:

Από τότε που έβαλα x-brace, έβγαλα τα προστατευτικά όλα, παρότι τα ήθελα. Είμαι περίεργος τί γινόταν όμως στα cabrio (βόρειων χωρών) που υποχρεωτικά είναι και τα 2. Άλλο δεν φαίνεται να υπήρχε...

///Mflyin'
17-03-20, 23:06
Παιδια καλησπερα...Οταν εγω εβαλα το x brace στο ε36 μετατοπισα την ηδη υπαρχουσα ισια μπαρα, στις πισω ακριβως τρυπες...ετσι εχω και το x brace αλλα και την ισια μπαρα που φορουσε απο τη μανα του...οι τρυπες υπηρχαν μερικα εκατοστα πιο πισω και μου φανηκε λογικο...εκανα καλα? Μηπως δεν πρεπει να ειναι και τα 2 ταυτοχρονα???