PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ


vaspap
20-09-04, 12:37
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΕΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΤΕ ΝΕΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΙΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ 4 ΜΗΝΕΣ).
Η ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΧΑΝΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΕ.
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΦΘΟΡΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΑ ΜΕΡΙΑ, ΑΥΤΟ ΩΦΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ.
ΣΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΜΕ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ(ΑΠΟΚΛΙΣΗ). ΕΔΩ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΛΗΣΕΩΝ.
ΜΕΤΑ ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΜΑ ΜΠΟΥΝ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΨΑΛΙΔΙΑ Η' ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ. Η ΚΑΜΠΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΤΩΝ ΦΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΕΝΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΣΤΕΡ. ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ. ΠΑΝΤΑ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ(ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ). Ο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ.
ΒΑΣΙΛΗΣ

Z3 Fat Bastard
20-09-04, 12:44
Μιλαμε οτι ισως εμαθα τα περισσοτερα πραγματα που δεν ηξερα σε ενα τοσο μικρο post....

Πρεπει να κρατησω σημειωσεις για να τα θυμαμαι ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ vaspap και ευχαριστουμε για τις πολυτιμες πληροφοριες !

tasosbmwe30
20-09-04, 13:45
το μονο που μπορουμε να πουμε ειναι ενα μεγαλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" για τις πολυτιμες γνωσεις σου!!!!ευγε vaspap,μπραβο!!!!!

Υ.Γ. το εχω δει το αμαξι σου στο Ναυπλιο.......ωραιο χρωμα και πολυ ωραιοτερες ζαντες(θυμιζουν λιγο τις hamann!!!azev ειναι?)sorry για το ασχετο,αλλα ειχα ρωτησει σε προηγουμενο post και βρηκα την ευκαιρια να απαντησω τωρα!!!!

PantelisBMW-M3
20-09-04, 16:51
Τετοιες πληροφοριες ειναι ωραιο να δημοσιευονται, και γενικοτερα και σε αλλους τομεις. ΕΥΓΕ...!!! Ασε που ειναι και η ωρα μου για ζυγοσταθμιση-ευθυγραμιση. θελω και δακτιλίδια για τις ζαντες, το αμαξι ειναι Ε30-Μ40. γνωρίζεις κατι καλο?

vaspap
21-09-04, 15:56
το μονο που μπορουμε να πουμε ειναι ενα μεγαλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" για τις πολυτιμες γνωσεις σου!!!!ευγε vaspap,μπραβο!!!!!

Υ.Γ. το εχω δει το αμαξι σου στο Ναυπλιο.......ωραιο χρωμα και πολυ ωραιοτερες ζαντες(θυμιζουν λιγο τις hamann!!!azev ειναι?)sorry για το ασχετο,αλλα ειχα ρωτησει σε προηγουμενο post και βρηκα την ευκαιρια να απαντησω τωρα!!!!
ΟΤΑΝ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΚ!
ΒΑΣΙΛΗΣ

vaspap
21-09-04, 15:57
Τετοιες πληροφοριες ειναι ωραιο να δημοσιευονται, και γενικοτερα και σε αλλους τομεις. ΕΥΓΕ...!!! Ασε που ειναι και η ωρα μου για ζυγοσταθμιση-ευθυγραμιση. θελω και δακτιλίδια για τις ζαντες, το αμαξι ειναι Ε30-Μ40. γνωρίζεις κατι καλο?
ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΟΝΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΟΥ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
ΒΑΣΙΛΗΣ

tasosbmwe30
21-09-04, 15:58
ΟΤΑΝ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΚ!
ΒΑΣΙΛΗΣ



ΝΑ ΕΙΣΑΙ "ΣΙΓΟΥΡΟΣ" ΦΙΛΕ!!!!

vaspap
21-09-04, 16:04
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗΣ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΣΤΕΡ(ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ) ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΦΑΙΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ, Π.Χ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΛΥΠΟΘΗΜΗΣΕ, ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΒΑΣΙΛΗΣ

tasosbmwe30
21-09-04, 16:08
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗΣ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΣΤΕΡ(ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ) ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΦΑΙΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ, Π.Χ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΛΥΠΟΘΗΜΗΣΕ, ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΒΑΣΙΛΗΣ


θα μας "ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ" (με τη καλη εννοια παντα) με τις γνωσεις σου!!!!!να 'σαι καλα ρε φιλε!!!!!

DoctorAbo
21-09-04, 16:35
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗΣ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΣΤΕΡ(ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ) ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΦΑΙΘΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ, Π.Χ. Ο ΟΔΗΓΟΣ ΛΥΠΟΘΗΜΗΣΕ, ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ.
ΒΑΣΙΛΗΣ

Αγαπητέ φίλε το θέμα της προπορίας του Δεξιού τροχού με εξέπληξε. Φαίνεται λογικό. Δηλαδή, η δική μου Μ3 Ε 46 έχει μια αναιπέσθητη τάση προς τα δεξιά. Κυριολεκτικλά ανεπαίσθητη. Είναι για αυτό το λόγο?
Βοήθησέ μας και με τις παρακάτω απορίες παρακαλώ....
Η ευθυγράμμιση πρέπει να γίνεται με φορτίο στα πατώματα? Χωρίς φορτίο? Πως καταλαβαίνουμε ότι όντως ήρθε η ώρα να κάνουμε την ευθυγράμμιση?

PantelisBMW-M3
21-09-04, 17:10
ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΟΝΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΟΥ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
ΒΑΣΙΛΗΣ
Πολυ ωραια η επισυμανση σου για τη καστερ δεξιου τροχου!
Ομως αν και η ζαντα ειναι BBS ο κεντρικος κυκλος ειναι μεγαλυτερος απο κυκλο στιριξης του ταμπουρου και στα 140Km μου τρεμει. Καλος ή κακος τις ζαντες τις πειρα με κλειστα ματια. Υπαρχει λυση? :confused: :rolleyes:

alexk
21-09-04, 21:06
Κάποιος άλλος φίλος είπε στο thread 'to chip or not to chip' ότι θέλει να βάλει προσθήκες στους πίσω τροχούς, γιατί είναι πολύ μέσα. Αυτό θα είναι μια πολύ λάθος κίνηση, μιας και όλη η γεωμετρία του αυτοκινήτου θα αλλάξει, με αποτέλεσμα να έχει πολύ χειρότερο κράτημα.

Η γωνία ως προς τον διαμήκη νοητό άξονα του αυτοκινήτου, που έχουν τα εμπρός άκρα των τροχών, στα οποία προσαρμόζονται οι μπάρες της κρεμαγιέρας, και στρίβουν τους τροχούς, υπολογίζεται βάσει του μεταξονίου και μετατροχίου του αυτοκινήτου. Έτσι, αν αλλάξεις το εμπρός ή πίσω μετατρόχιο, τα δεδομένα θα αλλάξουν τελείως, με αποτέλεσμα η γεωμετρία που έχει η ανάρτηση του αυτοκινήτου να μην είναι πλέον σωστή.

Θα συνιστούσα προσοχή σε αυτά, γιατί μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα χειρότερη οδηγική συμπεριφορά.

popolaros
21-09-04, 22:09
Κάποιος άλλος φίλος είπε στο thread 'to chip or not to chip' ότι θέλει να βάλει προσθήκες στους πίσω τροχούς, γιατί είναι πολύ μέσα. Αυτό θα είναι μια πολύ λάθος κίνηση, μιας και όλη η γεωμετρία του αυτοκινήτου θα αλλάξει, με αποτέλεσμα να έχει πολύ χειρότερο κράτημα.

Η γωνία ως προς τον διαμήκη νοητό άξονα του αυτοκινήτου, που έχουν τα εμπρός άκρα των τροχών, στα οποία προσαρμόζονται οι μπάρες της κρεμαγιέρας, και στρίβουν τους τροχούς, υπολογίζεται βάσει του μεταξονίου και μετατροχίου του αυτοκινήτου. Έτσι, αν αλλάξεις το εμπρός ή πίσω μετατρόχιο, τα δεδομένα θα αλλάξουν τελείως, με αποτέλεσμα η γεωμετρία που έχει η ανάρτηση του αυτοκινήτου να μην είναι πλέον σωστή.

Θα συνιστούσα προσοχή σε αυτά, γιατί μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα χειρότερη οδηγική συμπεριφορά.


epitelous enas pou me niothi........

vaspap
01-10-04, 14:20
Πολυ ωραια η επισυμανση σου για τη καστερ δεξιου τροχου!
Ομως αν και η ζαντα ειναι BBS ο κεντρικος κυκλος ειναι μεγαλυτερος απο κυκλο στιριξης του ταμπουρου και στα 140Km μου τρεμει. Καλος ή κακος τις ζαντες τις πειρα με κλειστα ματια. Υπαρχει λυση? :confused: :rolleyes:
ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΡΝΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΗ ΤΟΥ ΜΟΥΑΓΙΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΖΑΧΤΥΛΙΔΗ ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΔΑΧΤΥΛΙΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ.
ΑΝ ΟΜΩΣ Η ΖΑΝΤΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΔΑΚΤΥΔΙΑ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ANTIΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ BBS ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΜΟΥΑΓΙΕ. Η' ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΠΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ BBS ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΝ, ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ.
ΦΤΙΑΞΤΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΞΕΣΦΥΓΓΟΥΝ ΤΑ ΜΠΟΥΛΟΝΙΑ.
ΒΑΣΙΛΗΣ

vaspap
01-10-04, 14:29
Αγαπητέ φίλε το θέμα της προπορίας του Δεξιού τροχού με εξέπληξε. Φαίνεται λογικό. Δηλαδή, η δική μου Μ3 Ε 46 έχει μια αναιπέσθητη τάση προς τα δεξιά. Κυριολεκτικλά ανεπαίσθητη. Είναι για αυτό το λόγο?
Βοήθησέ μας και με τις παρακάτω απορίες παρακαλώ....
Η ευθυγράμμιση πρέπει να γίνεται με φορτίο στα πατώματα? Χωρίς φορτίο? Πως καταλαβαίνουμε ότι όντως ήρθε η ώρα να κάνουμε την ευθυγράμμιση?
ΑΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΣΚΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ.
Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΣΤΕΡ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΜΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΥΤΟ.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΟΙΩΘΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ, ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ, ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, ΤΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ.
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΛΕΝΧΟΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗΣ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
ΒΑΣΙΛΗΣ