PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλήματα σε Ζ4


Panoz
27-01-06, 09:14
Η συνέχεια εδώ!

Για αναφορά στο παλιό thread πατήστε εδώ:

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=3074

DjBac
27-01-06, 15:54
Λοιπόν, τα προβλήματα δε σταματάνε εδώ δυστυχώς!!! Σιγά που θα σταμάταγαν!!!

Τη Δευτέρα πάω χαρούμενος στον Κουλούρη να παραλάβω και να τοποθετήσουμε το hard-top!!! Μπαίνει μια χαρά, χωρίς καμία καθυστέρηση και αναμονή από τον υπεύθυνο φανοποιείου (ευχαριστημένος από τον συγκεκριμένο :) )... Έγινε μια ρύθμιση και μου λέει σε λίγες μέρες να το φέρω πάλι, αφού κάτσουν τα λάστιχα για ρύθμιση.. ΟΚ λέω...
Από τη στιγμή που μπήκε έχω τα εξής προβλήματα: 1) Όταν ανοίγεις την πόρτα του ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ βρίσκει το τζάμι στο hard-top.. 2) Ακούγεται ένας ενοχλητικότατος και εντονότατος τριγμός στο εσωτερικό στη μεριά του ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ο οποίος προέρχεται από το hard-top... 3) Όλα αυτά, όταν η ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ του hard-top είναι ελάχιστα πιο πάνω από την αριστερή... Καθόλου φυσιολογικό, αφού το παράθυρο του οδηγού δεν τρίζει και ούτε τριγμοί υπάρχουν.... Σκέφτομαι πως με τη ρύθμιση θα διορθωθούν αυτά!!

Πάω λοιπόν σήμερα (χαρούμενος πάλι) για την τελική ρύθμιση.. Πάλι χωρίς αναμονή κτλ κτλ... Ανεβάζουμε τη ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ του hard-top και άλλο.. Βρίσκει το παράθυρο.. Και άλλο, πάλι βρίσκει.. Πλέον είναι αισθητά (και με το μάτι) πιο πάνω η ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ... Μου λέει να ρυθμίσουμε το παράθυρο λίγο πιο κάτω (αλλά μπορεί να μπαίνουν νερά με την κουκούλα, βέβαια αυτό δεν έιναι καινούριο, αλλά το θεωρώ ΓΕΛΟΙΟ αυτό).. Το κατεβάζουμε, πάλι βρίσκει.. Το ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ, ανεβάζουμε τη ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ του hard-top και τώρα είναι ΟΡΙΑΚΑ OK το παράθυρο...

Όμως για να γίνει αυτό, η ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ του hard-top είναι πιο πάνω από την αριστερή και το παράθυρο του ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ είναι ρυθμισμένο πιο κάτω απ'ότι έπρεπε, με φόβο να μπαίνουν πιο εύκολα τα νερά πλέον!!! Θα περάσω από το Pet Shop να πάρω και 2-3 χρυσόψαρα να μου κάνουν παρέα όταν είμαι μόνος στο αυτοκίνητο!!!

Τι συμπερένετε λοιπόν? Προσωπικά εκτός από τον μηχανικό από το Τεχνικό Επιμελητήριο θα το πάω σε φανοποιό γνωστό να μου πει αν είναι τρακαρισμένο!!! Ε δε γίνεται η ΔΕΞΙΑ ΜΕΡΙΑ να έχει ΟΛΟ προβλήματα!!! Ξέρετε κάποιον φανοποιό που να ειδικεύεται σε αυτό??

Το εξόδικο είναι έτοιμο προς αποστολή, αλλά σκέφτομαι να βάλω και το πρόβλημα αυτό του hard-top!!!

BMW-Racing
27-01-06, 16:04
Και καλά θα κάνεις.Είναι εύκολο πιστεύω να δεις αν το αμάξι έχει στραβώσει αν το βάλεις σε μια καλίμπρα κ ξέρεις τα νούμερα για να συγκρίνεις.Το δύσκολο είναι να τους αποδείξεις οτι το είχαν τρακάρει αυτοί....

geovass
27-01-06, 16:24
Θα περάσω από το Pet Shop να πάρω και 2-3 χρυσόψαρα να μου κάνουν παρέα όταν είμαι μόνος στο αυτοκίνητο!!!

:bananasmi :bananasmi :bananasmi xaaxaxaxaxaxax!
Αχ ωρε Αντωνη! Τι αλλο θα σου συμβει ? Δεν πας για κανενα ευχελαιο ???:bugeye:

DjBac
27-01-06, 16:50
Και καλά θα κάνεις.Είναι εύκολο πιστεύω να δεις αν το αμάξι έχει στραβώσει αν το βάλεις σε μια καλίμπρα κ ξέρεις τα νούμερα για να συγκρίνεις.Το δύσκολο είναι να τους αποδείξεις οτι το είχαν τρακάρει αυτοί....
Μήπως ξέρεις κάποιον που να μπορεί να το κάνει αυτό? Επίσης τα νούμερα που λες πως μπορώ να τα βρω? Όπως καταλαβαίνεις, με τα νεύρα και την απογοήτευση που είχα δεν είχα διάθεση να ρωτήσω για τα καλύμματα!!!


Γιώργο, άστα να πάνε... Τι άλλο με περιμένει, δυστυχώς δεν το ξέρω!!!

geovass
27-01-06, 16:59
Τουλαχιστον ειναι ομορφη με το Hard Top?

DjBac
27-01-06, 17:01
Κούκλα είναι, αλλά... :(

Strax
28-01-06, 16:14
Aντί να τρέχεις στην καλίμπρα που πρέπει να ξηλώσεις το μισό αυτοκίνητο, δεν κοιτάς πρώτα αν έχει βαφτεί το αυτοκίνητο ποτέ? Αφού το πήρες καινούριο θα πρέπει φυσιολογικά να είναι άβαφτο. Τσέκαρε πρώτα αυτό και μετά βλέπεις!

DjBac
28-01-06, 16:41
Δεν ήξερα πως πρέπει να ξηλωθεί το αυτοκίνητο για να μπει στην καλίμπρα!! Και ΑΝ έχουν έρθει κομμάτια βαμμένα από το εργοστάσιο??

DjBac
30-01-06, 20:13
Μήπως ξέρει κανείς κάποιον μηχανικό (με το αζημείωτο εννοείται) που να μπορέσει να έρθει μαζί μου όταν θα είμαι με το μηχανικό που έχει ορίσει το ΤΕΕ, για να το ελένγξει μαζί καινα βγάλει πόρισμα?

saikoE39
30-01-06, 20:27
Aντί να τρέχεις στην καλίμπρα που πρέπει να ξηλώσεις το μισό αυτοκίνητο, δεν κοιτάς πρώτα αν έχει βαφτεί το αυτοκίνητο ποτέ? Αφού το πήρες καινούριο θα πρέπει φυσιολογικά να είναι άβαφτο. Τσέκαρε πρώτα αυτό και μετά βλέπεις!
Συμφωνω απολυτα...μην κανεις το λαθος και πας να το βαλεις σε καλιμπρα για να δεις αν εχει γινει κατι.....το κανε ο πατερας μου ειχε βεβαια λογο και ηθελε να ειναι σιγουρος....
Να το κανεις μονο αν εισαι σιγουρος και θες στοιχεια...γιατι μετα το ξηλωμα παιζει να τριζει ακομα πιο πολυ.......

Strax
31-01-06, 09:39
99 φορές στις 100 όταν το αμάξι έχει βαφτεί εκτός εργοστασίου μπορεί να εντοπιστεί από "εκπαιδευμένα" μάτια, οπότε θα καταλάβεις αν έχει βαφτεί το αυτοκίνητό σου. Τώρα αν πέσεις στο 1%...
Υπάρχουν ακόμα και μηχανηματάκια που ελέγχουν το πάχος της μπογιάς σε όλο το αυτοκίνητο. Οπότε και εκεί ανωμαλία σημαίνει ότι μάλλον κάποιο κομμάτι έχει βαφτεί.

DjBac
31-01-06, 13:06
99 φορές στις 100 όταν το αμάξι έχει βαφτεί εκτός εργοστασίου μπορεί να εντοπιστεί από "εκπαιδευμένα" μάτια, οπότε θα καταλάβεις αν έχει βαφτεί το αυτοκίνητό σου. Τώρα αν πέσεις στο 1%...
Υπάρχουν ακόμα και μηχανηματάκια που ελέγχουν το πάχος της μπογιάς σε όλο το αυτοκίνητο. Οπότε και εκεί ανωμαλία σημαίνει ότι μάλλον κάποιο κομμάτι έχει βαφτεί.
Ευχαριστώ πολύ!!! Θα κοιτάξω αύριο μετά την εξέταση να ρωτήσω τον άνθρωπο που ξέρω!!