Επιστροφή στο Forum : 318is
Αν πουλάει κανείς 318is ή έχει ακούσει κάτι τέτοιο ας μου πει γιατί με ενδιαφέρει. Και φυσικά όποιος ενδιαφέρεται για 316 coupe '97 full x-tra!
Προφανώς ενδιαφέρεσαι για coupe?
Ρωτάω γιατί έχω υπόψη μου ένα πολύ προσεγμένπ, αλλά είναι τετράπορτο.
Προφανώς ενδιαφέρεσαι για coupe?
Ρωτάω γιατί έχω υπόψη μου ένα πολύ προσεγμένπ, αλλά είναι τετράπορτο.
Ναι θα προτιμούσα Coupe.Μήπως πουλάει κινητήρα?Ενδιαφέρομαι και για κινητήρα αν βρεθεί.
Ολόκληρο το πουλάει, ο συγκεκριμμένος. Όσο για κινητήρα βρομάει ο τόπος από is και βέβαια προτίμησε τον 1.9 αντί του 1.8, γιατί και 4 περισσότερα άτια βγάζει και πιο καινούριος (πιθανόν) θα είναι!
Ολόκληρο το πουλάει, ο συγκεκριμμένος. Όσο για κινητήρα βρομάει ο τόπος από is και βέβαια προτίμησε τον 1.9 αντί του 1.8, γιατί και 4 περισσότερα άτια βγάζει και πιο καινούριος (πιθανόν) θα είναι!
Γιατι εβγαινε και 318iS με 1.8??? :confused:
Μα η διαφορα του 318i απτο 318iS στο θεμα κινητηρα ηταν οτι ο πρωτος ειχε τον 1.8 με τα 115 και ο δευτερος τον 1.9 με τα 140
Γιατι εβγαινε και 318iS με 1.8??? :confused:
Μα η διαφορα του 318i απτο 318iS στο θεμα κινητηρα ηταν οτι ο πρωτος ειχε τον 1.8 με τα 115 και ο δευτερος τον 1.9 με τα 140
Τα πρώτα Ε36 318is είχαν μια εξέλιξη του 318is E30 , ήταν 1.8 και έβγαζαν 140 άλογα, μέτα ηρθε το 1.9 με τα 143-144 άλογα.
Επίσης βασική διαφορά ότι ο 318i ήταν οχταβάλβιδος, σε αντίθεση με τους is που είναι 16v! Eκει λοιπόν είναι και η βασικές διαφορές στις ιπποδυνάμεις!
Τα ταμπελάκια αναγνώρισης στο δεξί μέρος στον χώρο του κινητήρα έγραφαν Ε18 για το 1.8 και Ε19 για το 1.9.
Αυτά¨ ;)
Τα πρώτα Ε36 318is είχαν μια εξέλιξη του 318is E30 , ήταν 1.8 και έβγαζαν 140 άλογα, μέτα ηρθε το 1.9 με τα 143-144 άλογα.
Επίσης βασική διαφορά ότι ο 318i ήταν οχταβάλβιδος, σε αντίθεση με τους is που είναι 16v! Eκει λοιπόν είναι και η βασικές διαφορές στις ιπποδυνάμεις!
Τα ταμπελάκια αναγνώρισης στο δεξί μέρος στον χώρο του κινητήρα έγραφαν Ε18 για το 1.8 και Ε19 για το 1.9.
Αυτά¨ ;)
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μαλιστα
Γηρασκω αει διδασκομενος,που ειχε πει και καποιος......
Πόσο δύσκολο θα είναι να ανταλάξω τον 1,6 με 1,9is και σίγουρα να πληρώσω και μια διαφορά, γιατί αν είναι πολύ δύσκολο φοβάμαι πως θα φορτοθώ τον 1,6!
Είναι αρκετά δύσκολο γιατί κανένας μαντραδόρος δεν πρόκειται να τον πάρει, καθώς ως γνωστόν αυτοι αγοράζουν τα ανταλλακτικά με το κιλό. Ακόμα και αν δεχτεί να γίνει η ανταλλαγή θα σου το πάρει για ψίχουλα ή θα σου φορτώσει την τιμή του is!
Ξεχνάς όμως ότι δεν χρειάζεσαι μόνο κινητήρα, αλλά και εγκέφαλο και πλεξούδα, για να γίνει η μετατροπή.
Το σασμαν και το διαφορικό ταιριάζουν και δεν θα έχεις πρόβλημα, κάποιες μόνο μικρές διαφορές υπάρχουν στην τελική σχέση μετάδοσης!
Κατά την άποψή μου προτιμότερο είναι να το "σπρώξεις" και να βρεις κάποιο γνήσιο is, υπάρχουν πολλά, και έτσι θα είσαι ήσυχος, και δεν θα έχεις και μπλεξίματα με υπουργεία, κτεο, κλπ!
Προφανώς ενδιαφέρεσαι για coupe?
Ρωτάω γιατί έχω υπόψη μου ένα πολύ προσεγμένπ, αλλά είναι τετράπορτο.
Είναι εύκολο να μάθεις τιμή, γιατί το σκέφτομαι.
Είναι εύκολο να μάθεις τιμή, γιατί το σκέφτομαι.
Θα μάθω και θα ενημερώσω σύντομα!
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.