PDA

Επιστροφή στο Forum : Ζ4 3.0 Vs Civic


MAC Z4
12-02-06, 19:06
Παιδιά για να μπείτε λίγο στο κλίμα...
Αγόρασα την Ζ4 3.0 με 32.000 Km πρίν 50 ημέρες και ακόμα το μαθαίνω το μωρό...

Πήγα Νέα Μάκρη για καφεδάκι από πεντέλη και πίσω μου είχα ένα Civic τουλάχιστον 5 ετείας ....
Ανεβάζω ρυθμό (είμαστε πεντέλη) και πάω 70-130 αυτός από πίσω και πολύ χαλαρά....
Κάποια στιγμή σε μία αριστερή (90-120 μοίρες) και με 90km επάνω στο αυτοκίνητο περνάει από πάνω μου για πλάκα... και γκαζώνει...
Πάω να το ακολουθήσω -με τίποτα.
Ασχετο αλλά τα λάστιχα μου (35.000Km) μάλλον θέλουν αλλαγή.

Συμπέρασμα.. ή ο τύπος ήταν μεγάλη οδηγάρα ή εγώ φοβάμαι το Ζ4 και ενώ έχει να πάει δεν τολμάω....

Το προηγούμενο μου ήταν η GTV 2.0 V6 Turbo και το αυτόκίνητο μπορεί να ξύλωνε άσφαλτο αλλά από το δρόμο δεν κουνιώταν σε κάμία στροφή... αν είχα την Alfa το είχα το civic (όχι άνετα αλλά τον είχα)
Η αίσθηση στη στροφή με πολλά Km είναι τελείως διαφορετική με το Ζ4...
μήπως πρέπει να ξεθαρέψω λίγο....
Τί λέτε,,,?

DjBac
12-02-06, 20:23
Σιγά-σιγά!!! Αν νοιώθεις πως δεν μπορείς μην το κάνεις ακόμα!! Εγώ το έχω σχεδόν 5 μήνες και τους πρώτους 2 το πήγαινα χειρότερα από το Corolla 1.4 που είχα!!! :D :D

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
13-02-06, 01:12
Μακ δεν είναι τίποτα. στα ίδια στάδια κυμαινόμαστε. συνήθεια είναι και απλά χώσου και μη μασάς. Υπάρχουν και τα μέγαρα!!!!!!

vasilis-E36
13-02-06, 02:06
λογικο ειναι φιλε...αφου ειχες και ιταλικο που ειναι απο τα πιο προβλεψιμα αυτοκινητα με παρα πολυ καλα κρατηματα.Αλλα!! και γω το ιδιο ΄προβλημα΄ειχα στην αρχη.Τωρα μετα απο 1,5 χρονο το BMW το παω αερα! ειναι χασμα η εμπρος με την πισω κινηση να το ξερεις και θα σου παρει λιγο χρονο να τη συνηθισεις,αλλα πιστεψε με οταν τη μαθεις καλα δ θα τη βαρεθεις ποτε!

STR
14-02-06, 09:47
Γιωργο την επομενη φορα που θα παμε Μεγαρα να ερθεις.Εκει θα καταλαβεις πολλα για το αυτοκινητο σου ,τα ορια του ,τα δικα σου καθως και τα περιθωρια βελτιωσης γυρο με το γυρο.Και φυσικα με μεγαλυτερη ασφαλεια απ'οτι στο δημοσιο δρομο.

sakis
14-02-06, 14:41
Παιδιά για να μπείτε λίγο στο κλίμα...
Αγόρασα την Ζ4 3.0 με 32.000 Km πρίν 50 ημέρες και ακόμα το μαθαίνω το μωρό...

Πήγα Νέα Μάκρη για καφεδάκι από πεντέλη και πίσω μου είχα ένα Civic τουλάχιστον 5 ετείας ....
Ανεβάζω ρυθμό (είμαστε πεντέλη) και πάω 70-130 αυτός από πίσω και πολύ χαλαρά....
Κάποια στιγμή σε μία αριστερή (90-120 μοίρες) και με 90km επάνω στο αυτοκίνητο περνάει από πάνω μου για πλάκα... και γκαζώνει...
Πάω να το ακολουθήσω -με τίποτα.
Ασχετο αλλά τα λάστιχα μου (35.000Km) μάλλον θέλουν αλλαγή.

Συμπέρασμα.. ή ο τύπος ήταν μεγάλη οδηγάρα ή εγώ φοβάμαι το Ζ4 και ενώ έχει να πάει δεν τολμάω....

Το προηγούμενο μου ήταν η GTV 2.0 V6 Turbo και το αυτόκίνητο μπορεί να ξύλωνε άσφαλτο αλλά από το δρόμο δεν κουνιώταν σε κάμία στροφή... αν είχα την Alfa το είχα το civic (όχι άνετα αλλά τον είχα)
Η αίσθηση στη στροφή με πολλά Km είναι τελείως διαφορετική με το Ζ4...
μήπως πρέπει να ξεθαρέψω λίγο....
Τί λέτε,,,?

Φιλέ MAC Z4, αν φοράς ακόμη τα run-flat και στα χιλιόμετρα που έχεις θα δυσκελευτείς. Γλυστράει αφόρητα, αλλα πλαγιάζει πολύ ευκολά. :dance:

Νομίζω η αλλαγή των run-flat σε κανονικά λάστιχα, θα αλλάξει την εικόνα του αυτοκινήτου δραματικά. Και εγώ σε αυτή την διαδικασία είμαι.....

kostas*
22-02-06, 08:18
Αν και εχω ξαναπει πως στα στροφιλικια παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο οδηγος, αντικειμενικα θεωρω το Ζ4 ανωτερο απο το Αλφα (και απο πολλα αλλα). Για τα λαστιχα σου δεν ξερω αλλα τα δικα μου στα 19.000 χλμ ειναι μια χαρα.

MAC Z4
22-02-06, 10:43
Αν και εχω ξαναπει πως στα στροφιλικια παιζει πολυ μεγαλο ρολο ο οδηγος, αντικειμενικα θεωρω το Ζ4 ανωτερο απο το Αλφα (και απο πολλα αλλα). Για τα λαστιχα σου δεν ξερω αλλα τα δικα μου στα 19.000 χλμ ειναι μια χαρα.

Στις στροφές .... δεν ξέρω τι να σου πω...!

kostas*
23-02-06, 12:44
Στις στροφές .... δεν ξέρω τι να σου πω...!
Ειλικρινα μου προξενει μεγαλη εντυπωση που δεν εισαι ικανοποιημενος απο τα κρατηματα. Να μου ελεγες για φρενα (αντοχη) το καταλαβαινα αλλα στα στροφιλικια!
Εμενα αυτο που με εχει εντυπωσιασει στο Ζ4 ειναι τα κρατηματα. Τι να πω για ψαξτο λιγο το θεμα.

Fanatic
23-02-06, 12:49
Ειλικρινα μου προξενει μεγαλη εντυπωση που δεν εισαι ικανοποιημενος απο τα κρατηματα. Να μου ελεγες για φρενα (αντοχη) το καταλαβαινα αλλα στα στροφιλικια!
Εμενα αυτο που με εχει εντυπωσιασει στο Ζ4 ειναι τα κρατηματα. Τι να πω για ψαξτο λιγο το θεμα.


Mηπως εννοει οτι δεν το εχει πιεσει στις στροφες να δει ποσο ψηλα ειναι τα ορια του?Η οδηγηση πισωκινητου διαφερει πολυ απο το προσθιοκινητο και ειναι λογικο να μην εμπιστευεται ακομα τον εαυτο του...

MAC Z4
23-02-06, 14:51
Ειλικρινα μου προξενει μεγαλη εντυπωση που δεν εισαι ικανοποιημενος απο τα κρατηματα. Να μου ελεγες για φρενα (αντοχη) το καταλαβαινα αλλα στα στροφιλικια!
Εμενα αυτο που με εχει εντυπωσιασει στο Ζ4 ειναι τα κρατηματα. Τι να πω για ψαξτο λιγο το θεμα.

Δεν είπα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος
Περισσότερο μιλάω για το feelling μέσα στην στροφή...
Με την GTV ένιωθα πιό ντούρος... πιο σίγουρος
... αλλά είπαμε είναι αρχή ακόμα....

Εάν βγάλω τα ηλεκτρονικά σίγουρα η GTV έμπαινε με πιο πολλά.
Σε συγκεκριμένη στροφή (από κατεχάκη για ζωγράφου κάτω από την πεζογέφυρα) έχω μπεί με την GTV (καινούργια λαστιχα) με 130 και ούτε που κουνήθηκε. Μπήκα και με το Ζ4 (120km) (αλλα με λαστιχα 36.000km) και το κωλαράκι έφυγε 23-30cm (οχι σοβαρά πράγματα)

God
23-02-06, 14:58
Σε συγκεκριμένη στροφή (από κατεχάκη για ζωγράφου κάτω από την πεζογέφυρα) έχω μπεί με την GTV (καινούργια λαστιχα) με 130 και ούτε που κουνήθηκε. Μπήκα και με το Ζ4 (120km) (αλλα με λαστιχα 36.000km) και το κωλαράκι έφυγε 23-30cm (οχι σοβαρά πράγματα)


E ειδες που η Ζ4 μπηκε και με στυλ? :nod:

Θελεις μαλλον λαστιχα. Εχω δει Ζ4 να μπαινει σε στροφες, να εχω τρομαξει εγω που τον βλεπω και να μην χανει ποντο απο τον δρομο. Εχει πολυ καλη γεωμετρια ως αυτοκινητο, και φυσικα αλλο στυλ οδηγησης απο την Α. Οχι αποτομες κινησεις στο τιμονι...

Φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι βγες τωρα αμεσως εξω και πλακωσε το και μπες με 250 στο στενο για να παρκαρεις. Απλα θελεις (μαζι με εμενα) μια πιστα η ανοιχτο χωρο για να κανεις σιγουρη εξασκηση. Μετα θα ξερεις το αμαξι σου και αυτο εσενα...

kostas*
24-02-06, 09:50
Συμφωνω απολυτα με τον Θεο (God).
Το τιμονι της Ζ4 θελει λιγο να το συνηθισεις, καθως ειδικα στο SPORT προγραμμα, η παραμικρη κινηση των χεριων μεταφραζεται σε μετακινηση του αμαξωματος. Παντως εμενα συνηθως μου μουριαζει αμα το πιεσω.
Κατα τη γνωμη σε ταχυτητες πανω απο 100 ασε τα ηλεκτονικα ON. Απο οσο εχω δει μονο σε κλειστες στροφες νιωθεις πως σε κοβουν.

MAC Z4
24-02-06, 16:35
Συμφωνω απολυτα με τον Θεο (God).
Το τιμονι της Ζ4 θελει λιγο να το συνηθισεις, καθως ειδικα στο SPORT προγραμμα, η παραμικρη κινηση των χεριων μεταφραζεται σε μετακινηση του αμαξωματος. Παντως εμενα συνηθως μου μουριαζει αμα το πιεσω.
Κατα τη γνωμη σε ταχυτητες πανω απο 100 ασε τα ηλεκτονικα ON. Απο οσο εχω δει μονο σε κλειστες στροφες νιωθεις πως σε κοβουν.


Σε αυτό δεν έχεις καθόλου άδικο...!

Fad3In
24-02-06, 19:30
:+1:
Eαν θεωρησουμε δεδομενο οτι τον δρομο τον ηξερες,
τοτε προφανως ειναι το αμαξι που δεν 'κατεχεις' ακομα 100%!
Practice makes perfect! Καλα χιλιομετρα φιλε MAC Z4!
Το αμαξι σου ειναι εκτος απο γρηγορο και πανεμορφο!
Ν.

NICK_M3
28-02-06, 10:48
practice makes perfect my friend...
δεν είναι τίποτα απλα συνήθεια....εδώ δυσκολεύτηκα να μάθω το δικό μου που είχα το προηγούμενο μοντέλο!!!!ποσο μάλλον απο μπροστά να πάς στην πίσω κίνηση.....μόνο προπόνηση θέλει...
σκέψου λίγο και το ενδεχόμενο να το στήσεις απο ανάρτηση και να παίξεις με κάμπερ, κάστερ, και τοε....θα το κάνεις τραπέζι και θα χαίρεσαι να το στρίβεις το πράμα!!!!!