PDA

Επιστροφή στο Forum : Αμάξωμα


BMW-Lover
28-09-04, 11:59
Ρε παιδιά έχω μια απορία.Κάποιος μου είπε ότι το αμάξωμα του 318is είναι πιο δεμένο, πιο στιβαρό από αυτό του 316 Coupe.Μιλάμε για Ε36 πάντα.Ισχύει αυτό και κατα πόσο?Ρωτάω γιατί αν τελικά δεν πουλήσω την 316 μου σκέφτομαι να της βάλω εναν 1,8is αλλά αυτό που άκουσα με έβαλε σε σκέψεις μήπως αρχίσουν όλα να τρίζουν.

Fanis
28-09-04, 12:04
Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο και δε νομίζω οτι ισχύει.

Πιθανόν η Μ3 να έχει κάποιες ενισχύσεις....αλλά οχι τα υπόλοιπα μοντέλα, μέχρι και την 328i.

antonio
28-09-04, 14:01
Όλα τα τετρακύλινδρα έχουν ακριβώς τις ίδιες ενισχύσεις!
Οι διαφορές είναι στα εξακύλινδρα που είναι όλα πιο ενισχυμένα, απο 320 δηλ και πάνω!
Το έχω ψάξει πολύ το θέμα!
Οι ενισχύσεις είναι στους θόλους, στα ράμφη και στην πίσω "λεκάνη"
Για αυτό είναι προτιμότερο αμάξωμα από εξακύλινδρο όταν πρόκειται για μετατροπή σε Μ3!

Fanis
28-09-04, 14:23
Thanks Antonio ;) για της πληροφορίες....αυτό δεν το ήξερα (όπως και πολλά άλλα!).

Όσοι είχα ρωτήσει μου είχαν πει οτι μέχρι 328 είναι ίδια...αλλά ομολογώ οτι δεν το έψαξα και πολύ. Αποφάσισα να μην προχωρήσω σε αλλαγή κινητήρα με 6-κύλινδρο.

BMW-Lover
28-09-04, 15:54
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, τελικά μάλλον θα προχωρήσω σε αντικατάσταση του 1.6 με 1.8is αν δεν το πουλήσω

antonio
28-09-04, 18:39
Πάντως έχετε υπόψη ότι και τα δεσίματα των τετρακύλινδρων είναι αρκούντος ικανά να αντέξουν μεγάλες ιπποδυνάμεις!!
ΒΜw είναι ρε παιδιά!!!! :d ;)

Fanatic
28-09-04, 18:47
Πάντως έχετε υπόψη ότι και τα δεσίματα των τετρακύλινδρων είναι αρκούντος ικανά να αντέξουν μεγάλες ιπποδυνάμεις!!
ΒΜw είναι ρε παιδιά!!!! :d ;)

Πες το ρε Αντωνη γιατι αγχωσες κοσμο!!

MPOWER
29-09-04, 09:12
Φίλε Αντώνη, επίτρεψέ μου να σε διαψεύσω ευχάριστα όμως :)
ΟΛΑ τα σασί των Ε36 απο το ταπεινό 316 μέχρι το θηρίο Μ3 3.2 έχουν ακριβώς το ίδιο σασί και τις ίδιες ραφές!

Fanis
29-09-04, 09:25
Φίλε Αντώνη, επίτρεψέ μου να σε διαψεύσω ευχάριστα όμως :)
ΟΛΑ τα σασί των Ε36 απο το ταπεινό 316 μέχρι το θηρίο Μ3 3.2 έχουν ακριβώς το ίδιο σασί και τις ίδιες ραφές!

Και εγώ αυτό ήξερα...αλλά μέχρι το 328, για το Μ3 (Ε36 πάντα) είχα ακούσει οτι έχει κάποιες ενισχύσεις. Όπως είπα όμως, δεν είμαι σιγουρος γιατί δεν το έψαξα πολύ.

Πάντως όλα έχουνε σημειωμένα στα κανάλια για τα ηλεκτρικά τον αριθμό 4 ή 6, άρα λογικά είναι το ίδιο αμάξωμα.

MPOWER
29-09-04, 09:48
Είναι σίγουρα το ίδιο και για του λογου το αληθές το part# όλων αυτών των σασί είναι 41 00 8 205 087 χωρίς οροφή και 41 00 8 205 089 σασί με οροφή! :)

antonio
29-09-04, 10:16
Φίλε Αντώνη, επίτρεψέ μου να σε διαψεύσω ευχάριστα όμως :)
ΟΛΑ τα σασί των Ε36 απο το ταπεινό 316 μέχρι το θηρίο Μ3 3.2 έχουν ακριβώς το ίδιο σασί και τις ίδιες ραφές!


Παιδιά oι πληροφορίες που έχω είναι μέσα απο την ίδια την BMW και Ελλάδας και Γερμανίας!
Επίσης είναι γραμμένο και σε περιοδικά ειδικού τύπου, 4τροχοί και auto motor und sport, αλλά αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι τα τεύχη.
Θα προσπαθήσω να ανατρέξω στην βιβλιογραφία μου και θα ενημερώσω a.s.a.p.!

MPOWER
29-09-04, 10:49
Φίλε Αντώνη...προς Θεού δεν αμφισβητώ το οτι έχεις λάβει αυτές τις πληροφορίες, αλλά όπως θα έχεις διαπιστώσει και μόνος σου κάποιες φορές οι "ειδικοί" μόνο ειδικοί δεν είναι! Την ορθότητα αυτού που λέω μπορείς να την διαπιστώσεις τηλεφωνόντας σε οποιαδήποτε εξουσιοδοτημένη BMW, ζητώντας το τμήμα ανταλλακτικών, και ρωτόντας σε τι ανταλλακτικό αντιστοιχεί το part# που εδωσα παραπάνω, και τέλος σε ποιά αυτοκίνητα χρησιμοποιείται αυτό!

Strax
29-09-04, 11:01
Απ' ότι γνωρίζω o Mpower έχει δίκιο και το σασί είναι ακριβώς το ίδιο. Μήπως εννοείται έξτρα ενισχυσούλες, όπως μικρά λαμάκια που δεν τα πιάνει καν το μάτι σου, μπαίνουν σε διάφορα σημεία και δεν περιλαμβάνονται μαζί με το "κυρίως" σασί?

MPOWER
29-09-04, 11:14
Αυτό είναι το μόνο που διαφέρει μεταξύ όλων αυτών των αυτοκινήτων!
Λαμάκια για την συγκράτηση διαφόρων parts όπως ο μετρητής αέρως, το δοχείο του νερού των καθαριστήρων, το δοχείο του υγρού του υδραυλικού και άλλα τέτοια τα οποία όμως είναι ξεχωριστά, μπένουν εκ των υστέρων στο σασί και δεν έχουν καμμία σχέση με τα δεσίματα του σασί!

Υπάρχουν επίσης και πρόσθετα κάτι spacer rings για τους εμπρός και του πίσω άξονες! (μόνο για τα Μ3)

M5-Matzos
29-09-04, 12:03
Ρε παιδιά έχω μια απορία.Κάποιος μου είπε ότι το αμάξωμα του 318is είναι πιο δεμένο, πιο στιβαρό από αυτό του 316 Coupe.Μιλάμε για Ε36 πάντα.Ισχύει αυτό και κατα πόσο?Ρωτάω γιατί αν τελικά δεν πουλήσω την 316 μου σκέφτομαι να της βάλω εναν 1,8is αλλά αυτό που άκουσα με έβαλε σε σκέψεις μήπως αρχίσουν όλα να τρίζουν.

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο φίλε μου ! :cool:

DoctorAbo
29-09-04, 12:19
Ρε παιδιά έχω μια απορία.Κάποιος μου είπε ότι το αμάξωμα του 318is είναι πιο δεμένο, πιο στιβαρό από αυτό του 316 Coupe.Μιλάμε για Ε36 πάντα.Ισχύει αυτό και κατα πόσο?Ρωτάω γιατί αν τελικά δεν πουλήσω την 316 μου σκέφτομαι να της βάλω εναν 1,8is αλλά αυτό που άκουσα με έβαλε σε σκέψεις μήπως αρχίσουν όλα να τρίζουν.

ΒΜW Lover, έκανα αυτό που θες να κάνεις το 1996. Δεν υπήρξε ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Βάλε το μοτεράκι και μη μασάς από οτιδήποτε λένε.

alexk
29-09-04, 14:15
Φίλε MPOWER, θα διαφωνήσω ότι το σασί της Μ3 Ε36 είναι ίδιο με τα άλλα.

Έχω τα τεχνικά φυλλάδια που περιγράφει όλες τις διαφορές της Μ3 από τα 'normal' αδερφάκια του. Οι διαφορές είναι στους εμπρός θόλους, στα νεύρα του κάτω τμήματος της καμπίνας, στις βάσεις του σασμάν και του άξονα καθώς και στις πίσω θέσεις στήριξης της γέφυρας. Το part number μπορεί να είναι ίδιο γιατί δίνει το ίδιο ανταλλακτικό. Και όταν μιλάμε για ένα ολόκληρο αμάξωμα, δεν είναι κάτι απλό όπως ένα ψαλίδι ώστε να έχεις πολλά διαφορετικά και για ένα αυτοκίνητο που αφ'ενός δεν είναι πλέον στην παραγωγή και αφ'ετέρου, δεν έχει μεγάλη ζήτηση (το συγκεκριμμένο ανταλλακτικό).

Λίγο άσχετη αλλά σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι το Μ3 Ε36 evo, έχει πόρτες αλουμινίου και καπώ (όπως και το Μ3 Ε36 3.0 GT). Οι πόρτες συγκεκριμμένα, είναι πολύ πιο ελαφριές από τις κανονικές.

BMW-Lover > Συμφωνώ με τον Doctor. Βάλε τον κινητήρα και δεν θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα.

SUZANA
29-09-04, 14:22
logiko einai to 318is na einai poio demeno logo to oti einia sporting ekdosi kai basika ola ta is einai pio sfixta pio demena kai pio stimena apo ta alla fisika oxi apo ta m

antonio
30-09-04, 09:51
logiko einai to 318is na einai poio demeno logo to oti einia sporting ekdosi kai basika ola ta is einai pio sfixta pio demena kai pio stimena apo ta alla fisika oxi apo ta m


Νo comments!! :) :p

PS Suzana αν σου είναι εύκολα μην χρησιμοποιείς grenglish, είναι ένας κανόνας για να είναι πιο όμορφο και ομοιόμορφο το forum!
Eυχαριστώ! ;)

STAIO-CI
30-09-04, 10:19
Ρε παιδιά έχω μια απορία.Κάποιος μου είπε ότι το αμάξωμα του 318is είναι πιο δεμένο, πιο στιβαρό από αυτό του 316 Coupe.Μιλάμε για Ε36 πάντα.Ισχύει αυτό και κατα πόσο?Ρωτάω γιατί αν τελικά δεν πουλήσω την 316 μου σκέφτομαι να της βάλω εναν 1,8is αλλά αυτό που άκουσα με έβαλε σε σκέψεις μήπως αρχίσουν όλα να τρίζουν.

Δεν πιστευω να ισχυει αυτο φιλε BMW-Lover.
Ειναι ακριβως το ιδιο αμαξωμα . :cool:

Fanatic
30-09-04, 10:20
ρε παιδια εχω μπερδευτει!!Τελικα τι ισχυει? :confused:

MPOWER
30-09-04, 10:36
Λοιπόν τα σασί είναι ΙΔΙΑ. Επειδή είναι εντελώς αντι-οικονομικό μια εταιρία να βγάζει περισσότερα απο ένα σασί για την ίδια σειρά όταν αυτό δεν είναι απολύτως απαραίτητο, βλέπουν τις απαιτήσεις του δυνατότερου σε ιπποδύναμη αυτοκινήτου και το σασί αυτό το χρησημοποιούν και στα λιγότερο δυνατά αυτοκίνητα! Τους συμφέρει οικονομικά απο το να φτιάχνουν δύο ή περισσότερα διαφορετικά σασί!
Οι διαφορές που αναφέρει ο alexk μερικές ισχύου, μερικές όχι! Αυτές που ισχύουν είναι οι διαφορές σε πράγματα που δεν ανήκουν στον όρο σασί, όπως η βάση του σασμάν (άλλο βιδωτό ανταλλακτικό) και οι βάσεις και στις δύο γέφυρες που είναι επίσεις ξεχωριστά ανταλλακτικά και είναι τα spacer rings για τους εμπρός και του πίσω άξονες που ανέφερα νωρίτερα!
Σκεφθείται, ποιός ο λόγος να μην είναι όλα τα σασί σαν του Μ3 (μιας και δεν έχει μεγαλύτερα φτερά) αφού στην κατασκευή δεν θα αυξανόταν το κόστος του! Οτι διαφέρει είναι περιφεριακά και μόνο!

Παρεπιτόντως αυτός είναι και ο λόγος που μπορείς επίσημα να δηλώσεις μετατροπή απο 316 σε Μ3 αφού η BMW διαβεβαιώνει το υπουργείο οτι και τα δύο αυτά αυτοκίνητα έχουν το ίδιο σασί!

m_power_lunatic
02-10-04, 12:04
Παιδια τα σασι ειναι ολοιδια απο ιδια εμπειρια συμφωνω με τον Mpower.Εξαλλου αν εχετε καποιο γνωστο με γνησιο M3 E36 που το ξεσκιζει στα παντιλικια και στα Drift ρωτηστε τον αν εχει ξεκολλησει το σασι του στα πισω σημεια του πλαισειου του.Το ιδιο προβλημα εχουν και τα απλα 316 δυστυχως!!!!!!!!!!!!!

Fanatic
02-10-04, 12:11
αν εχετε καποιο γνωστο με γνησιο M3 E36 που το ξεσκιζει στα παντιλικια και στα Drift ρωτηστε τον αν εχει ξεκολλησει το σασι του στα πισω σημεια του πλαισειου του.Το ιδιο προβλημα εχουν και τα απλα 316 δυστυχως!!!!!!!!!!!!!

αυτο διορθωνεται ευκολα??

MAGNUS
02-10-04, 13:14
Ρε παιδιά έχω μια απορία.Κάποιος μου είπε ότι το αμάξωμα του 318is είναι πιο δεμένο, πιο στιβαρό από αυτό του 316 Coupe.Μιλάμε για Ε36 πάντα.Ισχύει αυτό και κατα πόσο?Ρωτάω γιατί αν τελικά δεν πουλήσω την 316 μου σκέφτομαι να της βάλω εναν 1,8is αλλά αυτό που άκουσα με έβαλε σε σκέψεις μήπως αρχίσουν όλα να τρίζουν.

Ola ta E36 coupe einai idia! H diafora me to M3 einai sto crossmember! An thes na kaneis kati gia to desimo yparxi crossbrace apo tin BMW pou denei olo to mprostino tmima kai einai standar antalaxtiko gia to M3 GT e36! den einai poli akribo kai einai diathesimo apo tin BMW! Telos an allaxis moter bale apo 320 kai panw giati tha to baretheis to 318is kai den pernei poli peiragma! to 320 tha einai sxedon idia timi kai me ena chip exatmisi kai filtro tha koitas 170-180 aloga anetotata kai tha exeis kai ropato moter!

m_power_lunatic
02-10-04, 19:48
Το ανταλακτικο που αναφερεις φιλε MANGUS το φοραει και το Μ3 Ε36 το cabrio και ειναι αρκετα φθηνο εαν σκεφθει κανεις τη δουλεια που κανει...γυρω στα 150 EURO αν δεν κανω λαθος και την φοραω στο Μ3 μου.

MAGNUS
02-10-04, 23:41
nai exeis dikio kai to cabrio to foraei!