PDA

Επιστροφή στο Forum : Ολα σχετικα με αμαξια απο Γερμανια :-(


handball-n11
05-03-06, 21:03
Παιδια, χρειζομαι την βοηθεια σας !
Τοσο καιρο που προσπαθω να μαθω τι παιζει με τις αγορα αυτοκινιτου απ οεξωτερικο, μοθ εχει γινει το κεφαλι καζανι!
Εγω εχω Γερμανικη ιπικοτητα ( δεν κσερω αν γραφεται ετσι) και νομιζω οτι καποιο πολο παιζει ..... αν μπορει ας μοθ πει καμια σλειδα στο ιντερνετ για να δω. Παρακαλω βοηθήστε με.

Geo_3D
05-03-06, 21:04
www.mobile.de

www.autoscout24.com

M535 E28
05-03-06, 21:23
αν είσαι γερμανός υπήκοος μπορείς άνετα να πάρεις με γερμανικές πινακίδες και να ησυχάσεις

Fanatic
05-03-06, 23:15
Στεφανε εισαι σιγουρος οτι η υπηκοοτητα αρκει και δεν χρειαζεται να δηλωνεις κατοικια εκει επισης? Αμα ειναι να το ψαξω να φερω κανα δεξιοτιμονο!

M535 E28
06-03-06, 00:16
Στέλιο αν κάποιος είναι πχ γερμανός υπήκοος σημαίνει ότι έχει κάποιους/κάποιον συγγενή εκεί...οπότε μπορεί να δηλώσει κατοικία
αλλά λογικά να το πάρουμε αν κάποιος γερμανός έρθει για εργασία στην ελλάδα και μένει εδώ χωρίς να έχει κατοικία στη γερμανία πλέον, δε θα μπορεί να φέρει το αμάξι του? νομίζω πως γίνεται...και κάποιον θυμάμαι που το έκανε
anyway πώς θα καταφέρεις να οδηγάς το δεξιοτίμονο???

kacey
06-03-06, 08:47
Αν εχεις ξενη υπηκοοτητα τοτε απλα λες οτι μενεις στο εξωτερικο και καθαριζεις, και μπορεις να κυκλοφορεις με τις ξενες πινακιδες 6 μηνες εδω. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ειναι "καθε 6 μηνες πας μεχρι συνορα βγαινεις εξω και ξαναμπαινεις" αλλα το αυτοκινητο πρεπει 6 μηνες συνολικα στον χρονο να ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ εξω.

Fanatic
06-03-06, 10:26
anyway πώς θα καταφέρεις να οδηγάς το δεξιοτίμονο???

Eχω και εγω ξενη υπηκοοτητα...ειναι λιγο μακρια(Ν.Ζηλανδια) αλλα μπορω να φερω κανενα skyline:banhim:

Πως καταλαβαινουν ποιους και εαν κυκλοφορεις 6 μηνες εδω?

greekm3
06-03-06, 10:54
Δεν μπορεις να κυκλοφορησεις το αυτοκινητο παραπανω απο 6 μηνες οπως σωστα αναφερει ο kacey ,πλεον δεν τιθεται θεμα κατοικιας αλλα εργασιας,που κανεις δηλωση....ακομη και εαν εισαι γερμανος πρεπει να ζεις , να εργαζεσαι εκει,..το αυτοκινητο να εχει κανονικες γερμανικες πινακιδες με οτι αυτο συνεπαγεται,εκει τελη,ασφαλειες κτλ....

handball-n11
06-03-06, 11:57
Με αλλα λογια δηλαδη δεν αξιζει .......... Εγω αυτο καταλαβα απο την ολη ιστορια!!!!!

konstantinos
06-03-06, 12:14
Διαβασα σε κιτρινα φυλλα της κυριακατικης εφημεριδας "Ελευθεροτυπια" (σελιδα δυο. 5/3/06)
οτι εξεταζεται η μειωση φορου σε μεταχειρισμενα ΙΧ για να σταματησουν οι αθροες εισαγωγες μεταχειρισμενων μεγαλου κυβισμου απο το εξωτερικο(30 000).Οι μειωσεις θα κυμαινονται απο 750 ευρω εως 1500 αναλογα με τον κυβισμο και την παλαιοτητα.

nikosvg
06-03-06, 14:04
Το ειχα ψαξει παλαιοτερα, δεν ειναι θεμα το που εργαζεσαι. Αν μεινεις στη Γερμανια (ή αν καποιος εκει δηλωνει οτι σε φιλοξενει) κανεις κατι σαν registration στον εκει δημο, δεν χρειαζεται να δουλευεις εκει. Ουτε η υπηκοοτητα χρειαζεται. Λογω EU ο καθε ευρωπαιος μπορει να διαμενει και να εργαζεται σε οποια χωρα επιθυμει. Ουτε φορολογικο ειναι το θεμα. Μπορεις να εχεις μια επιχειρηση στην Ελλαδα (ή στα νησια Cayman), να φορολογησε στην Ελλαδα (η τελοσπαντον στην εδρα της εταιριας) και να μενεις πχ στην Γερμανια. Απλα τα εξοδα για ασφαλειες, TUV, και τελη στη Γερμανια ειναι πολυ υψηλοτερα απο οτι στην Ελλαδα. Κανονικα το αυτοκινητο μπορει να μεινει μεχρι 6 μηνες στη χωρα, αν για οποιοδηποτε λογο δεν ειναι δυνατον να βγει εκτος χωρας (λογω πχ ασθενειας του ιδιοκτητη) φωναζεις το τελωνειο το οποιο στο σφραγιζει στο χωρο σου και το αποσφραγιζει οταν ειναι ετοιμο να βγει απο τη χωρα.
Γεγονος ειναι οτι πλεον οι ελεγχοι εχουν ατονισει σε σχεση με το παρελθον, αλλα η ελληνικη "καρφωτη" ζει και βασιλευει. Αν καποιος εχει εικονικη κατοικια και διπλωμα απο το εξωτερικο, κανενα προβλημα, οι αρχες δεν το "ζοριζουν" πολυ. Ενας δημοσιος υπαλληλος ομως με διευθυνση κατοικιας στη Γερμανια και ξενες πινακιδες δυσκολα θα το κυκλοφορει Ελλαδα πανω απο το νομιμο εξαμηνο (ειδικα στην επαρχεια οπου ολοι γνωριζονται).
Νικος

E36M3ZF
07-03-06, 00:27
Διαβασα σε κιτρινα φυλλα της κυριακατικης εφημεριδας "Ελευθεροτυπια" (σελιδα δυο. 5/3/06)
οτι εξεταζεται η μειωση φορου σε μεταχειρισμενα ΙΧ για να σταματησουν οι αθροες εισαγωγες μεταχειρισμενων μεγαλου κυβισμου απο το εξωτερικο(30 000).Οι μειωσεις θα κυμαινονται απο 750 ευρω εως 1500 αναλογα με τον κυβισμο και την παλαιοτητα.



Ουαου....κονομησαμε......Καλα τα -750 και τα -1500 ......... τα αλλα 13,500 που θελουν επιπλεον που θα βρουμε δεν μας ειπανε

handball-n11
07-03-06, 21:22
Eνας φιλος εχει μια απορια ...... Βρηκε μια 328 με γερμανικες πινακιδες, και σκευτηκε να αγορασει μια 316 η κατι αλλο ..... και να αλλαξει μοτερ. Κατα ποσο ειναι εφικτο να γινει μια τετοια μετατροπη και γενικωσ αξιζει??

Fanis
07-03-06, 22:41
Κάτι άλλο βασικό για να κυκλοφορείς με ξένες πινακίδες: ¶λλαξε ο ασφαλιστικός νόμος και πλέον ΔΕΝ μπορείς να ασφαλίσεις αυτοκίνητο σε χώρα Ευρωπαϊκής Ένωσης με διαφορετικές πινακίδες απο την χώρα κυκλοφορίας για πάνω απο έξι μήνες.:shakehead Δηλαδή το αυτοκίνητο με Γερμανικές πινακίδες που κυκλοφορεί στην Ελλάδα πάνω απο έξι μήνες πρέπει να ασφαλιστεί σε ελληνική ασφαλιστική, αλλά για να γίνει αυτό θέλει Ελληνικές Πινακίδες!:screwy:

Την πάτησε ο ξάδερφός μου που έφερε το αυτοκινητό του απο το Βέλγιο στη Γαλλία (πλήρωσε αλλά πολύ λίγο για την έκδοση πινακίδων) και τώρα ούτε συζήτηση να το φέρει Ελλάδα που πρέπει να πληρώσει και φόρο.

TNT
10-03-06, 01:22
Δεν θελω να κανω τον κινδυνολογο,αλλα επειδη τυχαινει να ειμαι νομικος(σχεδον,γκουχ γκουχ) και γνωριζω λιγα πραγματα απο διοικητικα δικαστηρια θα ηθελα να επισημανω τα εξης.Ολα τα αυτοκινητα με ξενες πινακιδες,με το που θα περασουν τα συνορα "παρακολουθουνται" απο την αρμοδια υπηρεσια.Αν καποιος με τετοιο αυτοκινητο παραμεινει στην χωρα για παραπανω απο το προβλεπομενο χρονικο διαστημα διακινδυνευει χοντρο προστιμο (μερικες φορες δυσαναλογο με την αξια του αυτοκινητου).Οι ελεγχοι δεν ειναι τοσο αθωοι και τοσο χαλαροι οσο φαινονται κατα την γνωμη μου.Ιδιαιτερα τωρα που "ανθιζουν" κυκλωματα λαθρεμποριας κλεμμενων η πιο απλη και αθωα παραβαση μπορει να οδηγησει σε χοντρα μπλεξιματα.Προσοχη επισης με την παραποιηση αριθμου πλαισιου.Αν δεν με απατα η μνημη μου,εχει δημοσιευτει στα Ποινικα Χρονικα υποθεση οπου μια τετοια παραποιηση τιμωρηθηκε ως ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΑ.Μεγαλη προσοχη!

MAC Z4
10-03-06, 16:04
Όποιος έχει χρόνο και χρήμα είναι νομικά κατοχειρομένος

Εάν δεν έχεις τι να κάνεις στη ζωή σου σερνεις το ελληνικό δημόσιο στο ευρωπαικό δικαστήριο αντί να πηγαίνεις για ψάρεμα...

Αν θυμάμαι καλά ο 2ος ευρωπαικός νόμος λέει ότι ο οποιοσδήποτε euro πολιτης μπορεί να αγοράσει ότι θέλει από όπου θέλει και να το έχει όπου θέλει και για οσο θέλει μέσα στην ευρωπαική ένωση...
Είναι περιουσιακό του στοιχείο έχει πληρώσει μία φορά φπα στον τόπο της αγοράς και καθάρισε... δεν ξαναφορολογείτε!
Αυτό ισχυεί για όλους και για όλα τα προιόντα... (και τα αυτοκίνητα)

Οι πινακίδες από την στιγμή που είναι ευρωπαικές δεν είναι καν θέμα προς σηζήτιση..... ειδικά μεσα στο δικαστήριο.

Στην Ελλάδα είναι τόσο καραγκιόζιδες που σε πανε στο αυτόφωρο... και κατάσχουν το αυτοκίνητο.... δηλ την περιουσία σου.

Αν έχεις τα φράγκα τους πας ένα ευρωπαικό και τους ξεσκίζεις (απώλεια εισοδείματος, την αξία του αυτοκινήτου την στιγμή της κατάσχεσης και πάει λέγοντας) αφού είναι τελείως παρανομοι και δεν έχουν καμία νομική βάση σε τιποτα ούτε στο αυτόφωρο ούτε στην κατάσχεση.

Υπάρχουν 10-15 δεδικασμενα...!

Fanatic
10-03-06, 17:22
Ρε σεις εχουμε κανα δικηγορο στην παρεα να ετοιμασουμε οπως ειμαστε 1000 τοσα ατομα εδω, μια μυνηση προς το Ελληνικο κρατος να γουσταρουμε??????

Και τωρα που το σκεφτομαι...οχι μονο εμεις αλλα να ενωθουμε ολα τα club της Ελλαδας....εεε ρε ονειρααααααααααα που κανωωωωω!!!

manosm3
10-03-06, 21:06
Δηλαδη αν δηλωσω μονιμη κατοικια στη Γερμανια κι εχω ενα λογαριασμο που κινειται (Πανο δε θα τον κουναω πολυ χαχαχ) μπορω να παρω αμαξι με γερμανικες πινακιδες;
ΠΑΩ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

TNT
11-03-06, 00:19
Όποιος έχει χρόνο και χρήμα είναι νομικά κατοχειρομένος

Εάν δεν έχεις τι να κάνεις στη ζωή σου σερνεις το ελληνικό δημόσιο στο ευρωπαικό δικαστήριο αντί να πηγαίνεις για ψάρεμα...

Αν θυμάμαι καλά ο 2ος ευρωπαικός νόμος λέει ότι ο οποιοσδήποτε euro πολιτης μπορεί να αγοράσει ότι θέλει από όπου θέλει και να το έχει όπου θέλει και για οσο θέλει μέσα στην ευρωπαική ένωση...
Είναι περιουσιακό του στοιχείο έχει πληρώσει μία φορά φπα στον τόπο της αγοράς και καθάρισε... δεν ξαναφορολογείτε!
Αυτό ισχυεί για όλους και για όλα τα προιόντα... (και τα αυτοκίνητα)

Οι πινακίδες από την στιγμή που είναι ευρωπαικές δεν είναι καν θέμα προς σηζήτιση..... ειδικά μεσα στο δικαστήριο.

Στην Ελλάδα είναι τόσο καραγκιόζιδες που σε πανε στο αυτόφωρο... και κατάσχουν το αυτοκίνητο.... δηλ την περιουσία σου.

Αν έχεις τα φράγκα τους πας ένα ευρωπαικό και τους ξεσκίζεις (απώλεια εισοδείματος, την αξία του αυτοκινήτου την στιγμή της κατάσχεσης και πάει λέγοντας) αφού είναι τελείως παρανομοι και δεν έχουν καμία νομική βάση σε τιποτα ούτε στο αυτόφωρο ούτε στην κατάσχεση.

Υπάρχουν 10-15 δεδικασμενα...!


Φιλε μου Μακ οντως η Ευρωπαικη ενωση μας εχει επιβαλει προστιμο για τα πανακριβα αυτοκινητα αλλα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο τα παρουσιαζεις.Πρωτα απολα το χαρατσι που πληρωνουμε εμεις δεν ειναι φπα αλλα "τελος ταξινομησης".Το φπα υποτιθεται πως τοχουμε ηδη πληρωσει στη Γερμανια (πλακα πλακα εκει ειναι 16%) και ειναι εντελως διαφορετικη η φυση του τελους ταξινομησης απο τη φυση του φπα.Δεν γνωριζω εαν υφισταται δεδικασμενο για το συγκεκριμενο θεμα αλλα εαν υπηρχε θα ειχε γινει σαλος και θα το ειχαμε παρει πρεφα.Νομιζω πως ειναι πρακτικα ανεφικτο να επιτυχεις τη μειωση της φορολογιας των αυτοκινητων (που ειναι θεμα νομοθετικης φυσεως πια,εαν εχει επικυρωθει απο τη Βουλη) με ενδικα βοηθηματα/ενδικα μεσα.Λυση σε αυτο το θεμα μπορει να δωσει μονο ο νομοθετης Η ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥ) ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ.Αυτο το τελευταιο εχετε το κατα νου σε περιπτωση δημοψηφισματος η δημοσκοπησης ;)

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
11-03-06, 04:08
Πως θα μπορούσα να δω για τέτοιου είδους θέματα? Δηλαδή τι λέει το ευρωπαϊκό σύνταγμα? Υπάρχει κάποιο site ή κάπου που πορώ να κοιτάξω?

TNT
13-03-06, 09:44
Λοιπον.Το ευρωπαικο συνταγμα δεν φανταζομαι να λεει κατι συγκεκριμενα για την αγορα αυτοκινητων αλλα αν περιεχει ρητρα του τυπου "ο καθενας ειναι ελευθερος να αγοραζει προιοντα και να φορολογειται μονο μια φορα στο κρατος προελευσης " η τελος παντων μια ρητρα που με καταλληλη ερμηνεια μπορει να καλυψει την περιπτωση σου ΟΚ.Το λινκ ειναι http://www.unizar.es/euroconstitucion/Treaties/Treaty_Const.htm
.Αν δεν πολυδιαφωτιστεις απο εκει μπορεις να ψαξεις στην σελιδα του Ελληνικου ερευνητικου κεντρου δημοσιου δικαιου που σιγουρα θα εχει καποιο λινκ για να δεις το ευρωπαικο συνταγμα.Ειναι www.law.uoa.gr/adimitrop .Καλο κουραγιο!

jimbo
16-03-06, 10:24
δεν ξέρω τι παίζει από την στιγμή που θα το φέρεις, αλλά για να το φέρεις ειναι μεγάλη υπόθεση...ο πατέρας μου είναι εκτελωνιστής,-όχι τελωνειακός-και πριν κανα εξάμηνο ψάχναμε για να φέρουμε το καινούργιο mustang:banhim: στην αμερική έχει μόνο 20.000 δολλάρια .φυσικά δεν ξέρω τι αλλαγές υπάρχουν επειδή το αμέρικα δεν είναι ευρωπαική ενωση αλλά ακουστε...20.000 δολλάρια είναι περίπου 17.000 ευρώ, εφώσων καταφέρεις να πάρεις έγκριση από το κράτος γιατί το αμάξι δεν εισάγεται από κάποια εταιρία στην Ελλάδα,και δεν ξέρω αν γίνετε γιατί δεν νομίζω να πληρεί τις προυποθέσεις ρύπων. Μετά το άσχημο είναι ότι πρέπει να πληρώσεις τα κέ.....ατα σου,στο περίπου που τα βγάλαμε, για να το φέρεις εδώ χωρίς τα μεταφορικά ήταν περίπου 31.000 ευρω!!!:nixweiss: έλεος!!! οπότε λέει ο πατέρας μου δεν αξίζει, με αυτά τα λεφτά πέρνεις από δω μία 320. και είχε δίκιο...αυτό που μου είπε όμως είναι ότι συμφέρει πολύ να φέρεις από έξω ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ... εκεί τα έξοδα είναι κατά πολύ λιγότερα... Αυτά. ελπίζω να βοήθησα...

race535
17-03-06, 09:31
Οντως στις ΗΠΑ ειναι παμφθηνα αφου εχουν απο 0 εως 6%ΦΠΑ.Επεστρεψα εχθες απο αμερικη και πηγα για αγορα αυτοκινητου!Για να ερθει οποιοδηποτε αμερικανικο αυτοκινητο στην ευρωπαικη ενωση ειναι πολυ ευκολο...Τονιζω (ευρωπαικη ενωση)αλλα οχι ΕΛΛΑΔΑ!!! και αυτο γιατι απαγορευεται να εισαχθουν οχηματα μη ΕΕ στην ελλαδα.Ειμαστε προτοποροι στις μαλ=€.*^_;:<ιες βλεπετε!!!
Η μεταφορα του αυτοκινητου απο ΗΠΑ Γερμανια ειναι επισης φτηνη με 10%τελωνειο και 16%ΦΠΑ για να βγαλεις πινακιδες.Οι αλλαγες που πρεπει να γινουν στο οχημα ειναι τα φλας αμερικανικου τυπου να αλλαχθουν σε ευρωπαικου τυπου-κατι που ειναι ευκολο- και ειναι επιτρεπτο να μπουν στην χωρα αυτοκινητα οποιασδηποτε αντιρυπαντικης τεχνολογιας!!!!!!!πχ ενα Corvette του 67 που εφερε ενας γνωστος μου.Το mustang σε καινουργιο και μη,πληρη ολες προυποθέσεις ρύπων για την ΕΕ μιας και εισαγονται τεραστιοι αριθμοι αυτοκινητων καθε χρονο στην Γερμανια.
Γενικως οσον αφορα την Ελλαδα λογω καποιας εμπειριας που εχω σε εξαγωγες αυτοκινητων απο Γερμανια μπορω να πω οτι τα ελληνικα τελωνεια ειναι ο μεγαλυτερος κλεφτης της ΕΕ,τρωνε ανεπαλληλα προστημα καθε χρονο απο την ΕΕ αλλα δεν τους καιγετε καρφι αφου τα εσοδα ανερχονται σε πολλα δις ευρο!!!! και σαφως δυστηχως για ολους μας δεν προκειτε να καταργηθουν ποτε!!!! Αυτα και απο μενα και συγνωμη για την επιθετικοτητα των γραπτων μου αλλα η απογοητευση μου με την κατασταση των ελλ τελωνειων συγκρεινομενη με αλλες χωρες ειναι πολυ μεγαλη!!!Ελπιζω να με καταλαβαινετε :twak:

Fanatic
17-03-06, 18:58
Aστα να πανε...οσο για την αντιρυπαντικη τεχνολογια, αν δεν κανω λαθος οι νομοι στις ΗΠΑ ειναι πιο αυστηροι απο οτι στην ΕΕ....τεσπα...Ελλας το μεγαλειο σου!!!

bebis
17-03-06, 20:22
Για να παρεις αυτ/το με ξενες πινακιδες χωρις να κινδυνευεις απο κατασχεση πρεπει να εχεις αφμ εξωτερικου,μονιμη διευθυνση εξωτερικου κτλ.ΑΝ εχεις και την υπηκοοτητα ακομα καλυτερα.Οπερ πληρωνεις τελη και ασφαλεια του αυτ/του στη χωρα προελευσεις του και οχι ςτην ελλαδα οπως γινοταν παλια.Εχει περασει σχετικως νομος.

TNT
18-03-06, 00:52
Σαν γνησιος μαιντανος που ειμαι να συμπληρωσω οτι στην Γερμανια τα ασφαλιστρα ειναι θεοτρελλα πανακριβα.

handball-n11
18-03-06, 17:35
Και πες που τα εχω αυτα (γιατι τα εχω χεχε) ποσο καιρο μπορω να το κυκλοφορω στην ελλαδα... ? 6 μηνες? και μετα πρεπει να το εχω αλλους 6 στην γερμανια? Αλλιως τι..? τι συμβαινει?

xatzios
19-03-06, 18:55
Καταρχήν χαιρετώ όλη την παρέα.

Είμαι ΚΥΠΡΙΟΣ και σπουδάζω στην Πάτρα, έχω πάρει αμάξι απο Γερμανία το 10/2004 και ήρθε με πινακίδες που ίσχυαν για 15 μέρες (για να ρθει το αμάξι στο ονομά μου το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια φωτοτυπία του διαβατηρίου μου που έδωσα σε αυτόν που μου έφερε το αμάξι).

Στη συνέχεια πήρα πινακίδες απο το τελωνείο Πατρών (για να πάρω όμως τις πινακίδες αυτές, έδειξα στο τελωνείο απολυτήριο λυκείου, βεβαίωση απο τη σχολή, βεβαίωση ότι οι γονείς μου είναι μόνιμοι κάτοικοι Κύπρου, σήμα απο ασφαλιστική και το διαβατήριο μου). Οι πινακίδες αυτές ισχύουν για ένα χρόνο.

Δηλαδή εγώ δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας, αλλα πληρώνω στο τελωνείο για να πάρω πινακίδες (για ανανέωση πρέπει να δείξω ότι έχω εγγραφεί στη νέα σχολική χρονία και νέο σήμα από ασφαλιστική πάλι). Οι πινακίδες αυτές για ένα 316 κοστίζουν γύρω στα 300 ευρώ (φίλος μου με 318 τα ίδια με εμένα πλήρωσε).

Το αμάξι είναι γραμμένο στο διαβατήριο μου και έχω προσωρινό τίτλο ιδιοκτησίας που μου έβγαλε το τελωνείο Πατρών. Είναι προσωρινός γιατί το αμάξι είναι αφορολόγητο.
(Σημείωση, ότι όταν τελειώσω τις σπουδές πρέπει να πουλήσω το αμάξι γιατί δεν θα μου ανανεώνουν τις πινακίδες.)

Τι γίνεται με άλλες περιπτώσεις δεν ξέρω?
Στη Πάτρα όμως βλέπω συχνά αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες, κυρίως απο φοιτητές.

Επίσης το άλλο που ήθελα να αναφέρω είναι ότι για παράδειγμα αν εγώ έφερνα αυτοκίνητο από Κύπρο, τότε θα μπορούσα να το κυκλοφορήσω για 6 μήνες, μετά θα έπρεπε το αυτοκίνητο να βγεί απο τη χώρα (όχι όμως για 6 μήνες) και να ξαναμπεί στη χώρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως νομίζω ότι εάν γίνει έγκαιρη ειδοποίηση στο τελωνείο (που μπήκε το αυτοκίνητο), τότε δίνεται παράταση.

Ελπίζω να βοήθησα.

kastorianos88
11-04-06, 22:52
γεια και απο μενα παιδια,
επιδει εχω δει κατι εξεφτελιστικες τιμες στο ebay οπως kaddett cabrio 2.0 με 200-300ευρω μιπως γνωριζει κανεις ποσα θα σκασω στο κρατος για να το φερω εδω γιατι απο τα παραπανω δε καταλαβα και πολλα.
ευχαριστω!

race535
13-04-06, 10:20
Δεν νομιζω να σε συμφερει.Για αυτοκινητα συμβατικης τεχνολογιας το ποσοστο τελους(τελωνειο)ειναι για απο 1801-2000κε 266% και απο 2001κε 346%.Δεν Θες να ξερεις τι σημαινει!
Ενας γνωστος εφερε στην Ελλαδα ενα 320 Ε36 επειδη ο πεθερος του,του το εκανε δωρο στην Γερμανια.Οποτε αναγκαστηκε να το εκτελωνισει πληρωνοντας 20000€ τελωνειο!!!!!!!!!

dion999
13-04-06, 11:09
Δεν νομιζω να σε συμφερει.Για αυτοκινητα συμβατικης τεχνολογιας το ποσοστο τελους(τελωνειο)ειναι για απο 1801-2000κε 266% και απο 2001κε 346%.Δεν Θες να ξερεις τι σημαινει!
Ενας γνωστος εφερε στην Ελλαδα ενα 320 Ε36 επειδη ο πεθερος του,του το εκανε δωρο στην Γερμανια.Οποτε αναγκαστηκε να το εκτελωνισει πληρωνοντας 20000€ τελωνειο!!!!!!!!!
Εισαι σιγουρος?μου κανει εντυπωση το ποσο που αναφερεις γιατι αν ηταν ετσι δε θα ειχε γεμισει ο κοσμος και οι μαντρες με αμαξια που εχουν ερθει απο γερμανια.

Gary Kokkin
13-04-06, 16:22
Γίνονται υποτιμολογήσεις από τους εμπόρους σε συνεργασία με αντίστοιχους Γερμανούς εμπόρους, αλλά οι φόροι αφορούν και την χρονολογία κυκλοφορίας αυτοκινήτου,αφού μόνο τα 5-7 έτων εχουν χαμηλότερους δασμούς ,για περιβαντολογικούς λόγους στην Ελλάδα

Επίσης για τους δασμούς παίζουν ρόλο και ο εξοπλισμός,και τα άμαξια από Γερμανία δεν εχουν καλό εξοπλισμό,από τα αντίστοιχα πακέτα Ελληνικών αντιπροσωπειών.

race535
13-04-06, 21:26
Χωρις να θελω να θιξω κανενος τα λεγομενα,
αλλα οι υποτιμολογισεις και ο εξοπλισμος του καθε αυτοκινητου δεν εχει απολυτως καμια σχεση με τους νομους του κρατους!!!!!!!!
Το τελωνειο ειναι ενας παρα πολυ δυσκολος γριφος που δεν μπορει να εξηγηθει ευκολα. Για να απαντησω στην απορια του Dion999 εγω δεν ειδα ποτε kadett εισαγομενο να μοστραρει σε καμοια εκθεση.
Τα αυτοκινητα που εισαγονται ειναι εντελως συγκεκριμενα.Οπως 316i Ε36 BMW και οχι μεγαλητερο,εκτος αιξερεσεων. και ουτο καθε εξης.....
Γενικως επιτρεπεται να εισαχθουν αυτοκινητα που πληρουν εκ κατασκευης, προδιαγραφες ορισμενων οδηγιων που εχουν δοθει απο την ΕΟΚ και καθε χωρα πρεπει να συμορφωνεται αναλογα με αυτες!
Αν και παλι καποια αυτοκινητα δεν πληρουν αυτες τις οδηγιες μπορουν να εκτελωνιστουν αν ο ιδιοκτητης το επιθυμει και εχει παρα πολλα λεφτα να διαθεσει!!!!!!

TNT
14-04-06, 00:44
Γίνονται υποτιμολογήσεις από τους εμπόρους σε συνεργασία με αντίστοιχους Γερμανούς εμπόρους, αλλά οι φόροι αφορούν και την χρονολογία κυκλοφορίας αυτοκινήτου,αφού μόνο τα 5-7 έτων εχουν χαμηλότερους δασμούς ,για περιβαντολογικούς λόγους στην Ελλάδα

Επίσης για τους δασμούς παίζουν ρόλο και ο εξοπλισμός,και τα άμαξια από Γερμανία δεν εχουν καλό εξοπλισμό,από τα αντίστοιχα πακέτα Ελληνικών αντιπροσωπειών.

"υποτιμολογησεις"????υπενθυμιζω στη Γερμανια αυτο ονομαζεται εχμ φορολογικη α π α τ η .Πιθανως πλημμελημα.Μεγαλη προσοχη σε ο,τι κανετε παιδια.

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
14-04-06, 04:20
Συμπέρασμα: Πάρτε καινούριο για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!

dion999
14-04-06, 08:22
Χωρις να θελω να θιξω κανενος τα λεγομενα,
αλλα οι υποτιμολογισεις και ο εξοπλισμος του καθε αυτοκινητου δεν εχει απολυτως καμια σχεση με τους νομους του κρατους!!!!!!!!
Το τελωνειο ειναι ενας παρα πολυ δυσκολος γριφος που δεν μπορει να εξηγηθει ευκολα. Για να απαντησω στην απορια του Dion999 εγω δεν ειδα ποτε kadett εισαγομενο να μοστραρει σε καμοια εκθεση.
Τα αυτοκινητα που εισαγονται ειναι εντελως συγκεκριμενα.Οπως 316i Ε36 BMW και οχι μεγαλητερο,εκτος αιξερεσεων. και ουτο καθε εξης.....
Γενικως επιτρεπεται να εισαχθουν αυτοκινητα που πληρουν εκ κατασκευης, προδιαγραφες ορισμενων οδηγιων που εχουν δοθει απο την ΕΟΚ και καθε χωρα πρεπει να συμορφωνεται αναλογα με αυτες!
Αν και παλι καποια αυτοκινητα δεν πληρουν αυτες τις οδηγιες μπορουν να εκτελωνιστουν αν ο ιδιοκτητης το επιθυμει και εχει παρα πολλα λεφτα να διαθεσει!!!!!!
Η απορεια μου δεν αφορουσε φυσικα καποιο cadett αλλα την 320(e36) που ο γνοστος σου πληρωσε 20,000euro τελωνειο.(μηπως ηταν μετατροπη m3?).

GEORGE36
14-04-06, 09:05
θα συμφωνήσω με race535 . μιας και 2 γνωστοί μου έχουν αντιπροσωπείες με καινούργια και μεταχείρω μου έχουν εξηγήσει τη χαοτική και παράλογη διαδικασία που διέπει τους εκτελωνισμούς.

GEORGE36
14-04-06, 10:37
Πολύ σωστό το έντυπο .
Νομίζω όμως όιτ δεν είναι ο μόνος παράγοντας αξιολόγησης του αυτοκινήτου που διαμορφώνει την τελική αξία . Θεώρώ ότι μεγάλη σημασία έχουν και τα έξτρας.
Με παράδειγμα το δικό μου 9ος 99 μου έφτασε τα 24.000 όταν αντίστοιχα ελληνικά 18άρια 36άρια το 12ο 2004 πουλούσανε 20.000 μαξ. και μάλιστα γυμνά , χωρίς κλίμα , τριπ κομ , Μ τιμόνια ή μπουφο Μ πακέτα , εκτινασόμενες μπάρες , θερμαινόμενα καθίσματα κ.ο.
το παράδειγμα του 535 μου φαίνεται με υψηλό κόστος αλλά με γνώμονα το δικό μου 318 εαν στη γερμανία έκανε 14.000 κι έφτασε εκεί που αναφέρω τότε γιατί και το 320 να μην φτάνει το ποσό που αναγράφηκε από το φίλο μας.

race535
14-04-06, 16:27
Το εντυπο που παρουσιαζεις Dion999 ειναι πολυ σωστο αλλα και σχετικα καινουργιο!!Η πατεντα στον γριφο ειναι οτι αυτες οι οδηγιες αλλαζουν σαν πουκαμισα.Και θα σου απαντησω και στην απορια του 320.
Η μεγαλη απατη τωρα στον γριφο ειναι οτι οταν δεν υπαρχει τιμολογιο αγορας που να ικανοποιει το τελωνειο,τοτε παει στην(υπηρεσια αξιων)το αυτοκινητο και αξιολογειτε η τιμη του οχι στην χωρα προελευσης του αλλα στην Ελλαδα,Δηλαδη........-ποσο αξιζει κυριοι το 320 στην Γερμανια??? 10000€- ποσο αξιζει στην Ελλαδα??? 23000€ *και συμφωνα με τα εξτρα*
Ωραια λοιπον θα πληρωσει δασμους συμφωνα με την αξια του στην Ελλαδα!!!!!
Εκει λοιπον ειναι που την πατανε πολλοι και αρχιζει το κλαμα!!!

Και ειναι και παρα πολλες αλλες λεπτομερειες που υπαρχουν που ειναι αδυνατον να εξηγηθουν σε λιγες μονο γραμματοσειρες,αλλιως θα γραψω ολοκληρο βιβλιο εδω.
και κατι ακομα πολυ βασικο ειναι οτι δεν ειμαι κανενας εκτελωνιστης και κανενας τελωνειακος!!!!!!!Αυτες τις πληροφοριες τις γνωριζω λογω της δουλειας μου και λογω του οτι το συγκεκριμενο ζητημα με εχει απασχολησει παρα πολυ τα τελευταια χρονια!
Η αποψη μου ειναι,αν καποιος ενδιαφερεται να εισαγει ενα αυτοκινητο απο το εξωτερικο καλο ειναι να απευθυνθει σε εναν επαγγελματια εκτελωνιστη για τυχον αποριες του,διοτι το ζητημα ειναι αρκετα λεπτο και δυσκολο για να το λυσουμε η να το επεκτεινουμε εμεις!!!!

MrZ
14-04-06, 19:01
Δε νομιζω πως διαφωνει κανεις σε κατι,ειναι γνοστο πως δε συμφερει να φερεις αμαξι απο εξωτερικο αν η ημερομηνια παραγωγης του ειναι πριν το 2000.

Δηλαδή αν για παράδειγμα θέλεις να φέρεις κάτι τέτοιο http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pontiac-Firebird-Bandit-II-1989-One-of-a-kind-BANDIT-II-1-owner-NEW-CONDITION_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6420QQitemZ46 29537277QQrdZ1

ούτε λόγος να γίνεται ε...Μαντράς μπορεί να το φέρει?Ή θα μου πεί να αλλάξω πλευρό να δώ άλλο όνειρο?...

¶ και κάτι άλλο που ακούω κατα καιρούς...ισχύει το: φέρνω ένα αυτοκίνητο σε κομμάτια και το συναρμολογώ εδώ?(δεν μου ακούγεται σωστό,αλλά μου το έχουν πεί και αυτό!)

TNT
17-04-06, 17:21
Δηλαδή αν για παράδειγμα θέλεις να φέρεις κάτι τέτοιο http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pontiac-Firebird-Bandit-II-1989-One-of-a-kind-BANDIT-II-1-owner-NEW-CONDITION_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6420QQitemZ46 29537277QQrdZ1

ούτε λόγος να γίνεται ε...Μαντράς μπορεί να το φέρει?Ή θα μου πεί να αλλάξω πλευρό να δώ άλλο όνειρο?...

¶ και κάτι άλλο που ακούω κατα καιρούς...ισχύει το: φέρνω ένα αυτοκίνητο σε κομμάτια και το συναρμολογώ εδώ?(δεν μου ακούγεται σωστό,αλλά μου το έχουν πεί και αυτό!)

Χωρις να κατεχω πολλα απο το θεμα,αλλα η λογικη ερωτηση ειναι "πως θα βγει αδεια κυκλοφοριας για αυτο"????οεο?

ygkamoulak
19-04-06, 16:03
Παιδιά γειά χαρά!!Πριν 2 εβδομάδες έφερα από τη γερμανία ένα 320ci ε46 μοντέλο 2004.Το αυτοκίνητο άξιζε στη γερμανία 21500 ευρώ,και το τελωνείο που πλήρωσα ήταν ακριβώς 9600 ευρώ συν βέβαια μεταβίβαση-τέλη κυκλοφορίας-κτέο και πινακίδες δηλαδή 900 ευρώ περίπου.Να διευκρινήσω ότι το αυτοκίνητο φορολογήθηκε στη τελωνείο χωρίς να είναι το ίδιο εκεί αλλά απλά δείχνοντας ένα έντυπο του εργοστασίου γνωστό καί σαν "δελτίο συμμόρφωσης"το οποίο αναγράφει με κωδικούς τα [B]εργοστασιακά εξτρά[B]του αυτοκινήτου στα οποία εκεί είναι που πέφτει και το βαρύ χαράτσι.Κατά συνέπεια είναι πολύ φτηνότερο ένα 320 ci με εργοστασιακά έξτρα από ένα 320ci με έξτρα που μπήκαν αργότερα

Gary Kokkin
25-04-06, 14:14
Με κάποιον τρόπο φαίνεται από το έντυπο του εργοστασίου και η παλαιότητα και τα χιλιόμετρα για να κριθεί η αξία του σαν μεταχειρισμένο +τα extra.