PDA

Επιστροφή στο Forum : Koenigsegg CCX ...αργοοο!!!


megistanas
12-03-06, 03:09
To νέο supercar της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το CCX χαρακτηρίζεται από το εντελώς νέο αμάξωμα αλλά το νέο εσωτερικό του διάκοσμο.Το νέο του πρόσωπο περιλαμβάνει επανασχεδιασμένους εμπρός προφυλακτήρες, νέο σύστημα ψύξης των φρένων, προβολείς ομίχλης αλλά και τοποθέτηση εμπρός φωτιστικών σωμάτων αμερικανικών προδιαγραφών. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα επανασχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ταυτίζονται απόλυτα με το νέο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα.

Υπάρχει νέα εισαγωγή αέρα στο καπό, ενώ καινούριους αεραγωγούς διακρίνει κανείς πίσω από τους εμπρός τροχούς, οι οποίοι φροντίζουν για να φεύγει αέρας από το κόκπιτ . Ακόμη οι πολλές τροποποιήσεις στο σχεδιασμό του κυρίως στο εμπρός μέρος λειτουργούν αποτελεσματικότερα όταν το υπεραυτοκίνητο βρεθεί κυρίως μέσα στην πίστα. Για την καλύτερη αεροδυναμική άντωση, αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με το κορυφαίο πρόγραμμα Icem Surf CAD. Τα αποτελέσματα είναι εμφανή!
Το αυτοκίνητο είναι 88 χλστ. πιο μακρύ για να πληροί τις αμερικανικές προδιαγραφές αλλά και για να μπορεί να διαθέτει ελεύθερο αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για αποθηκευτικούς χώρους σ’ ένα τέτοιο αριστούργημα, όμως θεωρείται μια σχεδιαστική κίνηση η οποία τουλάχιστον να μπορεί να καλύψει τις βασικές μεταφορικές ανάγκες δύο επιβατών. Μπορεί να φαντάζει...κωμωδία όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό, όμως μην ξεχνάτε ότι προορίζεται για την αγορά των Η.Π.Α και όχι την ελληνική... Δεν υποτιμάμε την όμορφη Ελλάδα όμως οι δρόμοι της συγκριτικά με τους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής δεν έχουν καμία απολύτως σχέση.

Εκλεπτυσμένη σχεδίαση όμως έχει το πίσω μέρος που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Η αεροδυναμική σχεδίαση μας παραπέμπει σε άτρακτο αεροπλάνου με πολλές εφαρμογές και έξυπνες λύσεις οι οποίες εξομαλύνουν τη γραμμή του αέρα και την εκμεταλλεύονται στο μέγιστο βαθμό. Για να γίνει κατανοητό ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι Cd 0.3!

Το νέο CCX διαθέτει ακόμη 50 χλστ, περισσότερα σε σχέση με τον προκάτοχό του για για το ύψος των επιβατών. Αυτη η ιδιαιτερότητα το καθιστά το κορυφαίο στην κατηγορία του από πλευράς χώρων, το οποίο βέβαια βολεύει τους ψηλούς οδηγούς. Αυτό διότι το υψηλότερο σημείο του αυτοκινήτου απέχει 1120 χλστ. από το έδαφος. :party:

Το κάθισμα του CCX έχει εξελιχθεί από τον Λόρις Μπικότσι σε συνεργασία μ,ε την Sparco και την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα. Το σύστημα πέδησης πλαισιώνεται από κεραμικούς δίσκους στον εμπρός άξονα διαστάσεων 382 χλστ. και 8-πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω φέρει δίσκους 362 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες. Είναι η πρώτη φορά που οι τροχοί αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα για να μειωθεί το συνολικό βάρος κατά 3 κιλά, ενώ ακόμη δύο κιλά έχουν εκταμιευθεί από την χρήση κεραμικών δίσκων. :friday:

To μηχανικό σύνολο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και έχει χωρητικότητα 4.7 λίτρων και αποδίδει 900 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και διαθέτει δύο υπετροφοδότες όπου η ισχύς εμφανίζεται στις 6,900 σ.α.λ ενώ η ροπή του φτάνει τα 820 Nm στις 5,700 σ.α.λ. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 400 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3.2’’!:icon02:

Να δουμε και καμια φωτο??? οεο???

http://www.ego.gr/filesystem/images/20060209/engine/newego_LARGE_t_741_301648__type11104.jpg (http://www.e-go.gr/filesystem/images/20060209/engine/newego_LARGE_t_741_301648__type11104.jpg)

http://www.ego.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301649__type11104.jpg (http://www.e-go.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301649__type11104.jpg)

http://www.ego.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301651__type11104.jpg (http://www.e-go.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301651__type11104.jpg)

http://www.ego.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301652__type11104.jpg (http://www.e-go.gr/filesystem/images/20060309/engine/newego_LARGE_t_741_301652__type11104.jpg)

Υ.Γ. Απο αρθρο του e-go...

megistanas
12-03-06, 03:11
Ρε παιδια ολα τα γραφει, αλλα δε λεει και μια τιμουλα...

Να μαζευουμε κανενα φραγκο €€€€ αν ειναι...

Τι λετε για group buy??? οεο???

:):):)

NAtS
12-03-06, 18:17
Κάνει 800,000e (στην Ευρώπη) και υπάρχουν 20 Koenigsegg στο κόσμο.

Kostas Christ
13-03-06, 19:02
Μαλλον με τα ιδια λ7 θα επαιρνα κατι σε πιο γρηγορο σε κλειστα στροφιλικια.

Fanatic
13-03-06, 19:07
Tρελλο οχημα!!!Αλλο ενα supercar που δεν προερχεται απο εταιρια με παραδοση...

αααα και το μοτερ (το μπλοκ) ειναι ford

Μαλλον με τα ιδια λ7 θα επαιρνα κατι σε πιο γρηγορο σε κλειστα στροφιλικια.

Σαν? Βεβαια και εγω θα μπορουσα να σκεφτω 100 αυτοκινητα να επαιρνα παρα αυτο αλλα δεν μπορω να πω....και το Σουηδικο ειναι αλλου!χεχεχε

NAtS
13-03-06, 20:45
ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΛ@|<1@ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ! Ιδού οι πραγματικές τιμές στην Ευρώπη:
Standard price: 458.000 Euro + VAT & ex works
Fully equipped: 510.000 Euro + VAT & ex works

Σχεδόν μισή τιμή απ' ότι είπα πριν!

Fanatic
13-03-06, 21:21
ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΛ@|<1@ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ! Ιδού οι πραγματικές τιμές στην Ευρώπη:
Standard price: 458.000 Euro + VAT & ex works
Fully equipped: 510.000 Euro + VAT & ex works

Σχεδόν μισή τιμή απ' ότι είπα πριν!

Ουφ ευτυχως και ειχα αρχισει να αγχωνομαι....:bs:

manosm3
13-03-06, 23:01
ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΛ@|<1@ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ! Ιδού οι πραγματικές τιμές στην Ευρώπη:
Standard price: 458.000 Euro + VAT & ex works
Fully equipped: 510.000 Euro + VAT & ex works

Σχεδόν μισή τιμή απ' ότι είπα πριν!
Κι εγω νομισα οτι επεσα εξω απο τον προϋπολογισμο μου! :dance: