PDA

Επιστροφή στο Forum : Active steering με τρέλλα και κορδέλλα!!!!


Panoz
01-10-04, 09:36
Έδωσα λοιπόν χτές (το παίρνω σήμερα) το Μ3 για τα μέταλλα μπιελλών...είχα ζητήσει και ένα Ε60 520 για να κυκλοφορώ μέχρι να παραλάβω το Μ3....η επιθυμία μου λοιπόν πραγματοποιήθηκε και βρίσκομαι μπροστά σε ένα απαστράπτον 520 με Steptronic....ρωτάω λοιπόν τον ευγενέστατο πωλητή αν το συγκεκριμμένο έχει active steering, μιάς και με τόσα που έχω διαβάσει ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, και μου απάντάει "βεβαίως"....βγαίνω λοιπόν Κηφισίας και μέχρι το σπίτι μου στο Κεφαλάρι ίσα-ίσα γλύτωσα το εγκεφαλικό....και σήμερα το πρωί βγήκα και εθνική για να πάω στη δουλειά μου. Εξηγούμαι λοιπόν:

1) Δεν έχω ξαναοδηγήσει όχημα με τόσο άμεση αίσθηση πίσω από το τιμόνι.
2) Δεν έχω ξαναοδηγήσει όχημα δρόμου με τόσο γρήγορο και κοφτερό τιμόνι.
3) 1.5 στροφή απο τέρμα σε τέρμα σας κάνει?
4) Το γεγονός ότι δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ να σταυρώσεις τα χέρια σου σε γρήγορη οδήγηση σας κάνει?
5) Η απίστευτη ευκολία στο παρκάρισμα και η μεταβαλλόμενη σκληρότητα, ανάλογα με ταχύτητα και πλευρική επιτάχυνση, σας κάνει?

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ και δεν ξέρω πώς θα αισθανθώ όταν γυρίσω πίσω στο συμβατικό τιμόνι της Μ3 (το οποίο δεν είναι και ότι καλύτερο σε αίσθηση παρεπιπτόντως)......
Δε ξέρω αν έχει κανείς σας δοκιμάσει το εν λόγω σύστημα αλλά για μένα μόνο αυτό είναι ικανό να σε κάνει να αγοράσεις το αυτοκίνητο.

BRAVO BMW!!!!

P.S.: Το i-drive δεν είναι και τόσο δύσκολο όταν έχεις εξοικείωση με υπολογιστές...

MPOWER
01-10-04, 10:33
Το είχα δοκιμάσει όταν ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η BMW Hellas και διοργάνωσε μια εκδήλωση στο παλαιό αεροδρόμιο έχοντας διάφορα αυτοκίνητα για test drive όπως 735, 745, όλα τα καινούρια 5άρια και ένα Ζ4!
Η σύλληψη ήταν ακριβώς αυτή! Δηλαδή να δοκιμάζεις αυτοκίνητα συμβατικά (χωρίς κάποιο ειδικό σύστημα) και μετά να δοκιμάζεις το ίδιο αυτοκίνητο με active steering για παράδειγμα! Ομολογουμένως η οδήγηση με active steering όπως και μια επίδειξη του DSC ήταν τα πιο εντυπωσιακά! :)

popolaros
01-10-04, 10:41
ego giati ksero 1.8 strofes apo akri se akri mexri ta 120km/h (i 100km/h den thimame kala) kai meta anebeni sta 3.0...........???

DoctorAbo
01-10-04, 10:56
Το είχα δοκιμάσει όταν ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η BMW Hellas και διοργάνωσε μια εκδήλωση στο παλαιό αεροδρόμιο έχοντας διάφορα αυτοκίνητα για test drive όπως 735, 745, όλα τα καινούρια 5άρια και ένα Ζ4!
Η σύλληψη ήταν ακριβώς αυτή! Δηλαδή να δοκιμάζεις αυτοκίνητα συμβατικά (χωρίς κάποιο ειδικό σύστημα) και μετά να δοκιμάζεις το ίδιο αυτοκίνητο με active steering για παράδειγμα! Ομολογουμένως η οδήγηση με active steering όπως και μια επίδειξη του DSC ήταν τα πιο εντυπωσιακά! :)

Wow. Εγώ λοιπόν, Πάνο μου, διάβασα αυτά που λες και πρόκειται να αποφύγω να οδηγήσω αυτοκίνητο με active steering για να μην μπώ σε προβληματισμό με το αυτοκίνητό μου ¨)

M5-Matzos
01-10-04, 11:08
Wow. Εγώ λοιπόν, Πάνο μου, διάβασα αυτά που λες και πρόκειται να αποφύγω να οδηγήσω αυτοκίνητο με active steering για να μην μπώ σε προβληματισμό με το αυτοκίνητό μου ¨)

DrAbo μήπως πρέπει να εξετάσεις μια ενδεχόμενη αγορά ενός Μ5 Ε60 το οποίο έχει παπάδες επιπλέον ?????

Panoz
01-10-04, 11:11
ego giati ksero 1.8 strofes apo akri se akri mexri ta 120km/h (i 100km/h den thimame kala) kai meta anebeni sta 3.0...........???

Απ'οτι θυμάμαι έχεις δίκιο.....φαντάζεσαι όμως να δοκιμάσω στα 140 πόσες στροφές έχει το τιμόνι???? Πλάκα θα έχει :eek: :eek:

Πάντως όπως και να'χει για μένα είναι η πιό αξιόλογη τεχνολογική εφαρμογή σε αυτοκίνητο μετα το ABS....και δε σου χαλάει την οδηγική ευχαρίστηση...απεναντίας σε κάνει να ψάχνεις δρόμο με κλειστές στροφές...

Panoz
01-10-04, 11:11
Wow. Εγώ λοιπόν, Πάνο μου, διάβασα αυτά που λες και πρόκειται να αποφύγω να οδηγήσω αυτοκίνητο με active steering για να μην μπώ σε προβληματισμό με το αυτοκίνητό μου ¨)

Εγώ Δημήτρη μου ήδη προβληματίζομαι.... :rolleyes:

Panoz
01-10-04, 11:12
DrAbo μήπως πρέπει να εξετάσεις μια ενδεχόμενη αγορά ενός Μ5 Ε60 το οποίο έχει παπάδες επιπλέον ?????

Μη παίζεις με το πόνο μου..... :p

Fanis
01-10-04, 11:13
DrAbo μήπως πρέπει να εξετάσεις μια ενδεχόμενη αγορά ενός Μ5 Ε60 το οποίο έχει παπάδες επιπλέον ?????

....αλλά -τουλάχιστον σύμφωνα με τον ειδικό τύπο- Active Steering, δεν έχει! Οι υπέυθυνοι της BMW είπανε οτι δεν το χρειάζεται....τι να πώ κάτι παραπάνω απο εμάς θα ξέρουν :confused:

kacey
01-10-04, 11:48
Η Μ5 ΔΕΝ εχει active steering...

Απο κει και περα, εμενα μου φαινεται πολυ πιο λογικο στα πολλα το τιμονι να "αποκτα" πιο πολλες στροφες ακρη-ακρη γιατι εκει δεν χρειαζονται μεγαλες γωνιες για στριψιμο, ενω στα λιγα να αποκτα 1.5-2 στροφες ακρη0ακρη για να ειναι ευκολο σε παρκαρισμα, ελιγμους σε μικρο χωρο και γενικα στριψιμο σε στενακια πολης κλπ κλπ.

Fanis
01-10-04, 12:02
Η Μ5 ΔΕΝ εχει active steering...

Απο κει και περα, εμενα μου φαινεται πολυ πιο λογικο στα πολλα το τιμονι να "αποκτα" πιο πολλες στροφες ακρη-ακρη γιατι εκει δεν χρειαζονται μεγαλες γωνιες για στριψιμο, ενω στα λιγα να αποκτα 1.5-2 στροφες ακρη0ακρη για να ειναι ευκολο σε παρκαρισμα, ελιγμους σε μικρο χωρο και γενικα στριψιμο σε στενακια πολης κλπ κλπ.

Πολύ Σωστά τα λές και αυτό που σου φαίνεται λογικό είναι και ο τρόπος που δουλεύει το Active Steering. Στις μικρές ταχύτητες ''κόβει'' πολύ και όσο ανεβαίνει η ταχύτητα τόσο μακραίνει το βήμα του τιμονιού.

Daskalopoylos
01-10-04, 12:54
Δεν ηξερα οτι υπηρχε κατι τετοιο...
ειναι τοσο καλο.....
ποσο δοκιμασμενο ειναι....
αλλα αυτο που φερνω τωρα στο νου μου ειναι οτι για να εχεις ευελιξια στα πολλα χρειαζεσαι μικρες διαδρομες του τιμονιου... αλλα για να δημιουργησαν το αντιθετο κανω λαθος ..
δεν μπορω να φανταστω πως θα ειναι..... :(

Fanis
01-10-04, 14:03
αλλα αυτο που φερνω τωρα στο νου μου ειναι οτι για να εχεις ευελιξια στα πολλα χρειαζεσαι μικρες διαδρομες του τιμονιου...

Σωστό μεν, αλλά σκέψου στα 150χλμ/ώρα να στρίψεις μισή στροφή το τιμόνι και αυτό να στρίψει τελείως τους τροχούς (όπως κάνει στα λίγα χλμ, για ευκολία στην πόλη).....έχεις φύγει απο τον δρόμο πριν προλάβεις να πεις Μ5!

Άσε που στις μεγάλες ταχύτητες θες μικρή στροφή των τροχών για να στρίψεις σε καμπές κλπ., οπότε ή κανονική σχέση στο τιμόνι είναι μια χαρά.

kacey
01-10-04, 14:05
Ακριβως οπως τα λεει ο Fanis.
Φαντασου στο παρκαρισμα να ηθελες 3 στροφες, και στα 200 χαω με 10 μοιρες στριψιμο του τιμονιου να γυρναβε 30 μοιρες οι ροδες... :eek:

Daskalopoylos
01-10-04, 14:13
σωστο αλλα δεν το ειχα επεξαργαστει στο μυαλο μου....
πρεπει να ειναι καλο....

Dark_Niaou
01-10-04, 14:33
Έδωσα λοιπόν χτές (το παίρνω σήμερα) το Μ3 για τα μέταλλα μπιελλών...είχα ζητήσει και ένα Ε60 520 για να κυκλοφορώ μέχρι να παραλάβω το Μ3....η επιθυμία μου λοιπόν πραγματοποιήθηκε και βρίσκομαι μπροστά σε ένα απαστράπτον 520 με Steptronic....ρωτάω λοιπόν τον ευγενέστατο πωλητή αν το συγκεκριμμένο έχει active steering, μιάς και με τόσα που έχω διαβάσει ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, και μου απάντάει "βεβαίως"....βγαίνω λοιπόν Κηφισίας και μέχρι το σπίτι μου στο Κεφαλάρι ίσα-ίσα γλύτωσα το εγκεφαλικό....και σήμερα το πρωί βγήκα και εθνική για να πάω στη δουλειά μου. Εξηγούμαι λοιπόν:

1) Δεν έχω ξαναοδηγήσει όχημα με τόσο άμεση αίσθηση πίσω από το τιμόνι.
2) Δεν έχω ξαναοδηγήσει όχημα δρόμου με τόσο γρήγορο και κοφτερό τιμόνι.
3) 1.5 στροφή απο τέρμα σε τέρμα σας κάνει?
4) Το γεγονός ότι δεν χρειάζεται ΠΟΤΕ να σταυρώσεις τα χέρια σου σε γρήγορη οδήγηση σας κάνει?
5) Η απίστευτη ευκολία στο παρκάρισμα και η μεταβαλλόμενη σκληρότητα, ανάλογα με ταχύτητα και πλευρική επιτάχυνση, σας κάνει?

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ και δεν ξέρω πώς θα αισθανθώ όταν γυρίσω πίσω στο συμβατικό τιμόνι της Μ3 (το οποίο δεν είναι και ότι καλύτερο σε αίσθηση παρεπιπτόντως)......
Δε ξέρω αν έχει κανείς σας δοκιμάσει το εν λόγω σύστημα αλλά για μένα μόνο αυτό είναι ικανό να σε κάνει να αγοράσεις το αυτοκίνητο.

BRAVO BMW!!!!

P.S.: Το i-drive δεν είναι και τόσο δύσκολο όταν έχεις εξοικείωση με υπολογιστές...

Εγώ είχα μείνει μαγεμένος ότανη ΒΜW στην Χαλκίδα είχε φέρει για test drive ένα 645 ολοκαίνουριο!!!!
Παιδιά ΄ταν μία μοναδική εμπειρία!! Δεν ξέρω εάν είχε το ίδιο σύστημα αλλά το τιμόνι του ήταν ΞΥΡΆΦΙ!!!

Panoz
02-10-04, 06:56
Εγώ είχα μείνει μαγεμένος ότανη ΒΜW στην Χαλκίδα είχε φέρει για test drive ένα 645 ολοκαίνουριο!!!!
Παιδιά ΄ταν μία μοναδική εμπειρία!! Δεν ξέρω εάν είχε το ίδιο σύστημα αλλά το τιμόνι του ήταν ΞΥΡΆΦΙ!!!

Η 645 έχει standard active steering....Η Μ5 δεν έχει διότι στη πολύ σκληρή και απότομη χρήση, το τιμόνι μπορεί να βαρύνει απότομα και να χαθεί ο έλεγχος....το σύστημα δεν έχει τελέιοποιηθεί ακόμα....

Dark_Niaou
02-10-04, 22:58
Η 645 έχει standard active steering....Η Μ5 δεν έχει διότι στη πολύ σκληρή και απότομη χρήση, το τιμόνι μπορεί να βαρύνει απότομα και να χαθεί ο έλεγχος....το σύστημα δεν έχει τελέιοποιηθεί ακόμα....

Πάνο, η 645 (δεν ξέρω εάν την έχεις οδηγήσει) είναι μια κούκλα!!! Εάν αυτοκίνητο θεϊκό!!!

Geo_3D
02-10-04, 23:14
Η 645 έχει standard active steering....Η Μ5 δεν έχει διότι στη πολύ σκληρή και απότομη χρήση, το τιμόνι μπορεί να βαρύνει απότομα και να χαθεί ο έλεγχος....το σύστημα δεν έχει τελέιοποιηθεί ακόμα....
Παντως ακομα και ετσι,η παλη που θα κανεις με το τιμονι εχει και αυτο την γλυκα του,if you know what i mean???????? :cool:

Panoz
04-10-04, 09:30
Παντως ακομα και ετσι,η παλη που θα κανεις με το τιμονι εχει και αυτο την γλυκα του,if you know what i mean???????? :cool:

Βεβαίως.....βεβαίως!!!!

Panoz
04-10-04, 09:31
Πάνο, η 645 (δεν ξέρω εάν την έχεις οδηγήσει) είναι μια κούκλα!!! Εάν αυτοκίνητο θεϊκό!!!

Το θέλω.....

konstantinos
04-10-04, 22:08
Τον ιουνιο η bmw motion n style εδινε την ευκαιρια στο κοινο να οδηγησει μια 520 μια 3αρα και ενα μινι στην εθνικη οδο στον κωτσοβολο .Οδηγησα την 520 και ηταν εκπληκτικο αυτοκινητο, πολυτελες, ανετο ,αθορυβο αρκουντως γρηγορο.Δυστυχως ηταν η πλεον φτωχη εκδοση χωρις το active steering αλλα η αμεσοτητα του συμβατικου τιμονιου ηταν πολυ καλη,φανταζομαι πως θα ηταν με το συστημα αυτο ή ποσο θα βοηθαει το head up display.Δε μου αρεσε πολυ το i drive οντας δυσχρηστο και η εξωτερικη σχεδιαση

alexk
05-10-04, 06:52
Πάνο θυμάσαι που τρώγαμε την προηγούμενη εβδομάδα και σου έλεγα για το active steering και ότι θα πάθεις πλάκα??? Ελπίζω να μην έπεσα και πολύ έξω... :)

Dark_Niaou
05-10-04, 07:34
Το θέλω.....


Και εγώ ρε φίλε το θέλω... Ασε να περάσει κανένας χρόνος ακόμα και μετά.... Θα το φέρουμε απ'έξω!!

Panoz
05-10-04, 09:12
Πάνο θυμάσαι που τρώγαμε την προηγούμενη εβδομάδα και σου έλεγα για το active steering και ότι θα πάθεις πλάκα??? Ελπίζω να μην έπεσα και πολύ έξω... :)

Δεν έπεσες καθόλου έξω....είχα ακούσει πολλά αλλά άλλο πράγμα να το βιώνεις :eek:

Thunder M3
05-10-04, 09:44
ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ...ΞΥΡΙΣΜΑ :D
Το Σαββτο μου δοθηκε η ευκαιρεια να οδηγησω την Ε60 520 με active steering. Μιαμιση στροφη απ' ακρη σ' ακρη σε σταση και εκπληκτικο στριψιμο(σε συνθηκες πολης τουλαχιστον που το οδηγησα...) με μικρες κινησεις των χεριων. Ειναι τοσο αμμεσο και γρηγορο που νομιζεις οτι στριβει μονο που το σκεφτεσαι πριν προλαβεις να κουνισεις τα χερια... :)
Ολο το αυτοκινητο ειναι τελειο. Ποιοτητα, σχεδιαση, πολυτελεια...
Το i drive χρειαζεται 10λεπτη εξοικιωση, το οποιο παρεχει απιστευτες πληροφοριες στον οδηγο.
Το μονο -κατα τη γνωμη μου- "κακο" που εχει, ή μαλλον που δεν εχει ειναι η ελλειψη της οδηγοκεντρικης θεσης οδηγησης, οπως αλλωστε ολα τα καινουρια μοντελα. :(

Black5
05-10-04, 12:42
Το μονο -κατα τη γνωμη μου- "κακο" που εχει, ή μαλλον που δεν εχει ειναι η ελλειψη της οδηγοκεντρικης θεσης οδηγησης, οπως αλλωστε ολα τα καινουρια μοντελα. :(

Στην 1 το επαναφέρανε!!!

Thunder M3
05-10-04, 13:19
Στην 1 το επαναφέρανε!!!

Ευχαριστω για την πληροφορια Black5. Δεν το ηξερα για τη σειρα1.

konstantinos
05-10-04, 16:05
Και εγώ ρε φίλε το θέλω... Ασε να περάσει κανένας χρόνος ακόμα και μετά.... Θα το φέρουμε απ'έξω!!

Χωρις δασμους?δε λετε και σε μενα πως θα το φερετε μηπως και ακολουθησω την τακτικη σας

DoctorAbo
05-10-04, 16:24
Σωστό μεν, αλλά σκέψου στα 150χλμ/ώρα να στρίψεις μισή στροφή το τιμόνι και αυτό να στρίψει τελείως τους τροχούς (όπως κάνει στα λίγα χλμ, για ευκολία στην πόλη).....έχεις φύγει απο τον δρόμο πριν προλάβεις να πεις Μ5!

Άσε που στις μεγάλες ταχύτητες θες μικρή στροφή των τροχών για να στρίψεις σε καμπές κλπ., οπότε ή κανονική σχέση στο τιμόνι είναι μια χαρά.

Φάνη ο λόγος ππυ λέγεται active είναι γιατί η σχέση περιστροφής δεν είναι σταθερή. Μεταβάλεται ανάλογα με την ταχύτητα και τις υπόλοιπες συνθήκες. :p

Fanis
05-10-04, 18:10
Φάνη ο λόγος ππυ λέγεται active είναι γιατί η σχέση περιστροφής δεν είναι σταθερή. Μεταβάλεται ανάλογα με την ταχύτητα και τις υπόλοιπες συνθήκες. :p

Το ξέρω Doctor, αυτό ακριβώς λέω και εγώ!

Απλώς εξηγούσα στον φίλτατο συμφορουμίστα, γιατί μακραίνει η σχέση στις μεγάλες ταχύτητες, και όχι το ανάποδο, όπως ρώταγε στο ποστ του ;) Αν δεις το ποστ που απαντάω, θα καταλάβεις γιατί γράφω αυτά :p

Σε αυτώ απαντάω:
....αλλα αυτο που φερνω τωρα στο νου μου ειναι οτι για να εχεις ευελιξια στα πολλα χρειαζεσαι μικρες διαδρομες του τιμονιου...(