PDA

Επιστροφή στο Forum : 330 CI VS SUBARU IMPREZA WRX STI


GS1821
19-03-06, 11:00
Μιας και στο προηγουμενο thread δεν βγήκαν συμπεράσματα (Μ3 Ε36 vs 325ci E46 - το αποτελεσμα ήταν σχεδόν 50-50) .
Μία τελευταία βοηθεια .....

ΒMW 330CI 2001 MONTEΛΟ FULL EXTRA E46 231 HP ή
SUBARU IMPREZA WRX STI 2002 MONTEΛΟ 265 HP

papajim
19-03-06, 11:34
Νομίζω πως τώρα θα μπερδευτείς ακόμα περισσότερο!!:D
Προσωπικά διαλέγω 330,όχι επειδή είναι "bmw και μετά το χάος", αλλά γιατί ταιριάζει στα γούστα μου.Είναι ένα πανέμορφο αμάξωμα με έναν καταπληκτικό κινητήρα.Είναι και ότι πιο κοντινό στο Μ.
Το wrx είναι πιο brutal,προσφέρει άλλου είδους οδηγική απόλαυση, πιο πολεμική αλλά σίγουρα λιγότερο άνετη & χλιδάτη.
Μια σχετική διαφορά τίθεται στο θέμα φορολογίας..από εκεί και πέρα είναι όλα θέμα προσωπικής επιλογής και προτιμήσεων...μπεμπε για μένα

Υ.Γ...αν είχες βάλει 330 με Μ3 στο προηγούμενο poll,εκεί να δεις 50%-50%! :twak:

Manos_RC
19-03-06, 12:07
Δε νομιζω πως ειναι και πολυ δυσκολη αποφαση..και εξηγουμαι:

Ειναι 2 πολυ διαφορετικα αυτοκινητα με μονο κοινο στοιχειο το αφθονο γκαζι!

Εαν θελεις εκτος απο το γκαζι τρομερη ποιοτητα κυλισης,χλιδη-πολυτελεια,αριστη ποιοτητα κατασκευης τοτε φυσικα η super-πισωκουνα ειναι μονοδρομος!

Εαν θελεις εκτος απο το γκαζι τρελο κρατημα απο ενα πολυ καλο συστημα τετρακινησης που ειναι και απαραιτητο με τους δρομους που εχουμε, αγωνιστικο με πολιτικη περιβολη,πολεμικη ατμοσφαιρα και feeling..τοτε ο ιαπωνας σου κλεινει το ματι..

Για να μην παρεξηγηθω εννοειται πως και η μπεμπα εχει τρελο κρατημα αλλα ..μιλαμε για φοβερη τετρακινηση εδω..

Οποτε..ειναι απλα το τι θελεις-κριτηρια σου..αν εχεις ξεκαθαρισει αυτα ξερεις και τι να διαλεξεις!
Προσωπικα..επειδη καποτε θα μεγαλωσω κιολας..διαλεγω το πισωκουνικο μωρο..ο ιαπωνας καποια στιγμη θα σε κουρασει οπως και να χει..

santo
19-03-06, 12:17
Κοίταξε εγώ ώς κάτοχος ενός 330ci, θα σου έλεγα το 330 είναι μονόδρομος,
εάν δεν θέλεις να γίνεις αιμοδότης στην Subaru, ειδικά μεταχειρισμένο τουρμπο-παιχνίδι είναι επίφοβο.
Στην Ελλάδα το 330 είναι πάρα πολύ γρήγορο, και θα σου κάνει όλα τα χατίρια σε γλυστερή άσφαλτο. Έχει τρομερά φρένα και ανεβάζει χιλιόμετρα γρήγορα και αβίαστα. Έχει πολύ ωραίο σχήμα και με μία σωστή ζαντούλα γίνεται τέλειο.
Βέβαια Μ3 δεν είναι αλλά όταν βαρεθείς τα γκάζια του, υπάρχουν πολλά κιτάκια (Ατμόσφαιρα ή Kompressor ή Turbo) για να διαλέξεις και να παίζεις..

Fanis
19-03-06, 12:46
330 λόγω κινητήρα, πίσω κίνησης, ποιότητα κύλισης και κατασκευής....το WRX είναι πιο καθαρομαίο, αλλά δεν πιστεύω ότι συνδιάζει όλα τα στοιχεία της 330 (σπορ, καλό κράτημα, fun to drive, άνετο ταξίδι, ποιότητα και αισθητική σαλονιού κλπ.)

Kostas Christ
19-03-06, 12:54
Βέβαια Μ3 δεν είναι αλλά όταν βαρεθείς τα γκάζια του, υπάρχουν πολλά κιτάκια (Ατμόσφαιρα ή Kompressor ή Turbo) για να διαλέξεις και να παίζεις..

Βλεπε το overdrive του drive απριλιου 2006.

Οπως μου εχουν πει το σκουμπι αργει να τουρμπισει και σου σπαει τα νευρα και ξεφουσκωνει σχετικα γρηγορα αρα αν θες 4κινητο παρε ενα EVO (κατα προτιμηση 6 ΤΜΕ).
Κατα τη γνωμη μου παρε το 330 γιατι και χλιδη εχει και ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο εχει το οποιο μπορει να πηγαινει αερα και με γραμμες και με τις παντες.

giannis316
19-03-06, 13:30
Φιλε GS1821 σου προτεινω BMW330.
Το SUBARU μεσα ειναι πολυ αδιο, απλο.
Το BMW σου προσφερει πολυτελεια, χλιδα, ανεση,
Ελπιζω αυτη τη φορα να βρεις την ακρη.

E36M3ZF
19-03-06, 13:41
Ιεροσυλε Γιωργο.....330 με κλειστά τα μάτια. Για έναν και μόνο λόγο....η μαλλον 2...η μαλλον 3 ...η μαλλον....τεσπα για πολλού λόγους αλλα οι ποιο βασικοι για μένα....
1) Η Subaru ...καλή χρυσή αγια αλλα...σε 1 χρόνο απο σήμερα το αυτοκίνητο που θα βγεί σήμερα θα ανανεωθεί στην λογική μιας περίεργης τάσης να αλλάζουν μοντέλα καθε λίγο και λιγακι οπότε θα έχεις ενα ολοκαινουργιο αυτοκίνητο αλλα....το προηγούμενο μοντελο....Τι θεω να πω με αυτττττττττ...? ο αγοράζεις σήμερα ολοκαίνουργιο καισε χρόνιαπου θας πας να το πουλησεις θα σου πυν....μεγάλ ειναι το προηγούμενο μοντελο...το προπροηγούμενο οπότε πεσε και αλλο κατω την τιμή.Αυτό για μένα είναι βασικός παράγωντας εκτός και αν εχεις σκοπό να αγοράσεις βέρες ...μια για σενα μια για το αυτοκίνητο οπότε μην το λαβεις υπόψη σου. Μετα ειναι η πίσω κινηση....μετα η αξιοπιστία....και μετα.....επειδή ετσι μου αρεσει.....αααααα μα πια...

GS1821
19-03-06, 14:44
....E!!! αυτή τη φορα τα πραγματα δείχνουν απο την αρχη οτι θα είναι ποιο ξεκάθαρα .........
Μπορεί να μου πει καποιος περι κατανάλωσης (εντος - εκτος πολης ) ,και κόστος συντηρησης για την 330ci??

M535 E28
19-03-06, 14:45
νομίζω πως η απάντηση είναι αυτονόητη....330
αν κάποιος απαντούσε subaru ή evo θα έπρεπε να είναι σε άλλο club γραμμένος...
είμαστε εδώ γιατί πάνω απ'όλα προτιμούμε bmw...επομένως οι αναλύσεις είναι περιττές πιστεύω

santo
19-03-06, 17:31
....E!!! αυτή τη φορα τα πραγματα δείχνουν απο την αρχη οτι θα είναι ποιο ξεκάθαρα .........
Μπορεί να μου πει καποιος περι κατανάλωσης (εντος - εκτος πολης ) ,και κόστος συντηρησης για την 330ci??

Να σου πώ λοιπόν.
Κατανάλωση: Μέσα στην πόλη 14-19 lt/100km
Εκτός: 9,6:bugeye: - 12 lt/100 Km
Και τα δύο είναι βασισμένα στο οικονομόμετρο του αυτοκινήτου.

Από συντήρηση νομίζω είναι ακριβώς ίδιο με οποιοδήποτε εξακύλινδρο, 320-330..
με μία μικρή επιφύλαξη για τακάκια εμπρός-πίσω τα οποία δεν έχω αλλάξει ακόμα, έχοντας κάνει 31.000 km από τότε που το πήρα μεταχειρισμένο (12/2004).:dance:

Στην Ελλάδα εάν ήμουνα μόνιμα θα είχα αλλάξει τουλάχιστον 2-3 φορές σετάκι τα πίσω λάστιχα, διότι είναι βαρύ και τα καίει.. :p:

mixalhs
19-03-06, 20:05
Subaru γιατι το αμαξι απλα ειναι τερας.
Ανεβαζει PS ευκολα γιατι το εχει στο αιμα του(turbo).
Μ'αρεσουν οι διαδρομες με στροφες και το αμαξι αυτο μπορει να κανει τρελα μπασιματα.

InsaneDriver
19-03-06, 23:56
Βασικά η 330 θα βλέπει με το κυάλι το Subaru σε στροφές και ευθείες.
Αλλά δεν μετράει μόνο αυτό σε ένα αυτοκίνητο. Μετράνε και πράγματα όπως άνεση, κόστος συντήρησης, κατανάλωση, value for money(δηλ. εμένα δεν μου πάει να δώσω τόσα λεφτά για ένα ταξί μόνο και μόνο επειδή έχει άλογα και στρίβει) κτλπ.

Νομίζω ότι αν σκεφτόμουν ποτέ να αγοράσω αυτοκίνητο της κατηγορίας Subaru Impreza, δεν θα ήταν αυτό αλλά ο ανταγωνιστής του(Lancer).

Το Bmw πάντως είναι όσο γρήγορο χρειάζεται για να στρίβεις με το γκάζι και να το χαίρεσαι, με την προϋπόθεση ότι θα βάλεις και ένα μπλοκέ διαφορικό.

Dark_Niaou
20-03-06, 06:34
Ελεος..... περίμενες διαφορετική απάντηση;

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 07:35
Το σκέφτεσαι???? 330.
Θες ποιότητα? την έχεις
Θες ασφάλεια? την έχεις
Θες ταξιδιάρικο αμάξι? το έχεις
Θες δύναμη? την έχεις
Θες ομορφιά? την έχεις
Τι άλλο θες??? όλα τα'χεις.

GS1821
20-03-06, 08:54
.....Η αλήθεια είναι οτι οι καταναλωσεις της 330 είναι το κάτι άλλο .......
Κατανάλωση: Μέσα στην πόλη 14-19 lt/100km
Εκτός: 9,6 - 12 lt/100 Km

..και επειδη δεν τρέχω.... καθολου έχω την αισθηση θα ξεχασω το όνομα μου!!!!!!
Έχω ένα ραντεβου σημερα για 330 για να δουμε......!!!!

Action Man
20-03-06, 08:56
Μπορεις να μας πεις τιμη της 330i?

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 09:04
Καινούρια βασική τιμή έχει 49900.

Action Man
20-03-06, 09:07
Καινούρια βασική τιμή έχει 49900.
Mια μεταχειρησμενη 330ci ποσο εχει περιπου??(οχι facelift,ειναι ασχημη)

GS1821
20-03-06, 09:17
Oι τιμές παίζουν ανάλογα αν είναι coupe ή 4 door steptronic - manual -smg

4door manual 28000-31000
4door steptronic 26500-30000
coupe manual 30000-35000
coupe steptronic 28000-32000
coupe smg 33000 (Mία έχω βρει)
Οι παραπάνω ειναι οι τιμές που εχω βρει σε εφημεριδες ,περιοδικα ,ιδιωτες

Η αλήθεια είναι οτι λόγω κυβικών το αμάξι χάνει πολυ στην τιμή μεταπώλησης.....Μέ όσους έχω μιλήσει μου αναφερουν το ιδιο θεμα ...και οι τιμές βέβαια πεφτουν,(λόγω μη ύπαρξης ρευστου) και θα πέσουν και αλλο μετα την παρουσιαση της νέας coupe...
Τήν πρώτη φορά που είχα παει στον φίλο ,που έχω ραντεβου σημερα, μου ειχε πει τιμη 3500 ακριβοτερα απο την σημερινη τιμή....

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 09:19
Mια μεταχειρησμενη 330ci ποσο εχει περιπου??(οχι facelift,ειναι ασχημη)

Παντελή εννοώ για την καινούρια μιλάω.. με τα 258 άλογα.

GS1821
20-03-06, 09:23
http://www.car.gr/Cars/BMW/48736

Όπως ακριβως είναι αυτη την έχω βρει ,απο ιδιωτη στα 31000 ...Με τον ίδιο εξοπλισμό ..

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 09:26
αυτή είναι αυτόματη?

GS1821
20-03-06, 09:29
όχι ,,οχι manual ,γενικά δεν ψάχνω για steptronic ...μόνο αν κάτσει SMG

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 09:39
Τελικά τι θα πάρεις? bmw ή scooby?? Μπερδεύτηκα!!

GS1821
20-03-06, 10:07
Eίμαι γενικά στο ψαξιμο .........ξεκίνησα απο Μ3 Ε36 .....με κόστος εως 20000 αλλά βλέπω οτι θα το φάω μετα .....Στην συνέχεια βρήκα πολλές 320 2.2 (170) και 325 αλλα λέω τωρα αν ειναι να δώσω 30000 δεν παίρνω μία 330 ci??? και πέσαν οι φίλοι απο κοντα και αρχισαν subaru ,audi ,honda και ήρθα και ζαλιστηκα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
20-03-06, 10:14
Εγώ θα σου έλεγα 330 αλλά θα κοίταζα και για κάμπριο!!!

Action Man
20-03-06, 10:24
Eίμαι γενικά στο ψαξιμο .........ξεκίνησα απο Μ3 Ε36 .....με κόστος εως 20000 αλλά βλέπω οτι θα το φάω μετα .....Στην συνέχεια βρήκα πολλές 320 2.2 (170) και 325 αλλα λέω τωρα αν ειναι να δώσω 30000 δεν παίρνω μία 330 ci??? και πέσαν οι φίλοι απο κοντα και αρχισαν subaru ,audi ,honda και ήρθα και ζαλιστηκα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παρε την 330!!!Την 325 θα την συνηθησεις συντομα....

Nemerkon
20-03-06, 12:51
Το Αγροτικο και το Τζιπ μου τα θελω τετρακινητα.Το αμαξι μου πισωκινητο.
Τουλαχιστον αν ειναι να παρεις "αγροτικο" παρε το Lancer!Αν και δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει κοσμος που ασχολειτε με αμαξια που εχουν να δειξουν μονο "γκαζι"!για μενα το αμαξι πρεπει να ειναι ΑΣΦΑΛΕΣ,ΑΣΦΑΛΕΣ,αξιοπιστο να κανει ταξιδια και να ειναι fun to drive στην πολη!
ΦΙΛΙΚΑ αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη!

Christos 330i ///M
20-03-06, 13:09
Απο προσωπικη εμπιρια ενος κολητου μου εχει ως εξης το εχει σχεδον ενα χρονο και το εχει ελλαξει ειδη δυο φορες τον δισκο πλατο ευτυχως ειχε εγγυηση..στο φιναλε??εχει ξενερωσει και τωρα το πουλαει???τιμη???για γελια σκοτομα γιατι βγηκε το καινουργιο....γνωμη μου 330 εξακυλινδρο,χλιδατο,ορεξατο για ολα και δυσκολα να το βαρεθεις πολυ ροπη!!!!μηπος να πω και καλοριζικο???

E36M3ZF
20-03-06, 13:33
Eίμαι γενικά στο ψαξιμο .........ξεκίνησα απο Μ3 Ε36 .....με κόστος εως 20000 αλλά βλέπω οτι θα το φάω μετα .....Στην συνέχεια βρήκα πολλές 320 2.2 (170) και 325 αλλα λέω τωρα αν ειναι να δώσω 30000 δεν παίρνω μία 330 ci??? και πέσαν οι φίλοι απο κοντα και αρχισαν subaru ,audi ,honda και ήρθα και ζαλιστηκα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Μπραβο ρε Γιωργο.....Ωραιους φιλους εχεις :icon02:

makman
20-03-06, 13:45
γιωργο......ξερεις ποσο κοστιζει η συντηρηση στα scooby? αστα να πανε......:bugeye: δισκοι πλατω,τουρμπινες.....δραμα.και εχει και 3 διαφορικα το ριμαδι.ενα και καλο γιωργοοοοοοοοο.330 6cyl με κλειστα ματια.

Fad3In
20-03-06, 15:13
SUBARU IMPREZA WRX STI
...επειδη ειναι πιο πολεμικο και στην τελικη...
ετσι,για κατι διαφορετικο! :nod:
Ν.

dimosbmw
20-03-06, 15:18
SUBARU IMPREZA WRX STI
...επειδη ειναι πιο πολεμικο και στην τελικη...
ετσι,για κατι διαφορετικο! :nod:
Ν.


ρε εισαι τρελος? μην ακους τιποτα 330 με κλειστα τα ματια!

GS1821
20-03-06, 15:53
SUBARU IMPREZA WRX STI
...επειδη ειναι πιο πολεμικο και στην τελικη...
ετσι,για κατι διαφορετικο!

...Moυ αρεσεις γιατι είσαι αντιδραστικος!!!!!!!!!!!!

Θα λεω σε ολους οτι θα παρω 330 ....και θα ανεβασω fotos απο SUBARU!!!!!

Fad3In
20-03-06, 17:37
...Moυ αρεσεις γιατι είσαι αντιδραστικος!!!!!!!!!!!!

Θα λεω σε ολους οτι θα παρω 330 ....και θα ανεβασω fotos απο SUBARU!!!!!

Xεχεχε,δικα σου τα λεφτα,δικη σου και η επιλογη! :dblthumb2
Ν.

Nick_compact
20-03-06, 17:58
Τα άλογα που φτάνει το Subaru και το tuning που μπορεί να σηκώσει στην ανάρτηση είναι πέρα από κάθε όριο!! Στρίβει και τρελά!! Είχα μια μικρή εμπειρία στο κάθισμα του συνοδηγού σε ένα STi 360 ps και ήταν φοβερή! Ούτε έτριζε αλλά ούτε και η ανάρτηση με ενόχλησε στις κακοτεχνίες των δρόμων μας! Μόνο μειονέκτημα που μπορώ να καταλογίσω είναι η σχεδίαση του εσωτερικού και αυτές οι ταπετσαρίες που έχει... είναι άθλιες.
Αν θες να ευχαριστηθείς στο έπακρο το 330 βασική προυπόθεση είναι να βάλεις μπλοκέ διαφορικό! Και θα ξέρεις οτι κάθε κίνηση για βελτίωση θα είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ και θα αποδίδει λίγο σε αντίθεση με το Impreza που κάθε κίνηση που κάνεις αποδίδει πάρα πολύ!!
Όμως και πάλι θα διάλεγα το 330Ci !!!!!!!!!!!!! Και συγκεκριμένα θα'θελα ένα 330Ci silver gray χρώμα με 18αρες Schnitzer και M Pack!!!!!! Ζητάω πολλά ε;;;;;;

Vinci
20-03-06, 18:33
Αν δε ψήνεσαι για την 330 ΜΗΝ πάρεις το Subaru. Μπορείς να παραγγείλεις το EVO 9 και μέχρι να σου έρθει να έχεις τελικά το EVO11!!! ή ακόμη χειρότερα να σου έρθει το 9 και να παρουσιάζεται το 11...
Πάρε την 330

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
21-03-06, 11:25
Μισό λεπτό γιατί ξεφύγαμε λίγο. Αν είναι να πάρει ο άνθρωπος ένα αμάξι και να ρίξει άλλα τόσα για να το κάνει πιο τούμπανο και το ένα και το άλλο ασ'τα να πάνε. Εγώ στο λέω ξεκάθαρα. Αν θες ΜΟΝΟ γκάζι πάρε το σκούμπι. Αλλά θα το μετανιώσεις. Καλύτερα πάρε το 330 το οποίο και δύναμη έχει και ασφάλεια και πολυτέλεια και για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο ρε αδερφέ. Τι συζητάμε. Για μένα θα είναι μεγάλη βλακεία να πάρεις το σουμπαρού. Καταρχήν ήσυχο ταξείδι δεν πρόκειται να κάνεις. Θα πρέπει να είσαι με ένα βυτίο από πίσω. Και δεν έχεις και ασφάλεια. Κοίτα τα κρας τεστ και σύγκρινέ τα. 231 άλογα με 30 σχεδόν κιλά ροπή δεν είναι και λίγα. Μην τρελαθούμε. Και θέμα ποιότητας και ομορφιάς.
Για μένα αν πάρεις σουμπαρού πόσο μάλλον και μεταχειρισμένο=σκισμένο θα είναι ΜΕΓΑ λάθος. Αυτά.

Action Man
21-03-06, 11:29
Αν παρεις το σκουμπι..............σε τρεις μηνες που θα το πουλησεις ........θα χασεις πολλα χρηματα......
Στα λογια ολοι το σκουμπι γουσταρουν...........οταν το αγοραζουν ομως ξεκινανε οι πικρες..........σου μιλαω εκ πειρας...
Παρε την 330ci........ειναι αμαξαρα!

saikoE39
21-03-06, 11:51
Για εμενα εχεις σκοπο για να το εχεις και σαν καθημερηνο...παρε 330....
Αν παρεις το σκουμπι...να εισαι σιγουρος πως στο μηνα θα ψαχνεις για αλλο ενα μικρο αυτοκινητο για μεσα στην αθηνα....
Καλο το σκουμπι....γκαζι κλπ αλλλα για να το αντεξεις καθημερινα πρεπει να εισαι κα@λογκ@ζος...να μην σε νοιαζει ανεση κλπ....ανεση εχει σε μαμα μορφη αλλα καμια σχεση με της 330......μερα με νυχτα.......
Εγω αν ημουν στην θεση σου θα επερνα το σκουμπι παντως...και ας ηθελα και αλλο ενα μικρο μετα......:friday:

MZ3
21-03-06, 12:20
330 δαγκοτω! προσοπικα ομος δεν θα το επερνα γιατη στιν πορηα θα ειθελα να το κανο Μ και τα λεφτα ειναι πολλα αν δεν εισαι τις μετατροπης μιν το σκεφτεσαι αν εισαι τις μετατροπης (που πολης κοσμος ειναι) παρε ενα 316 και σιγα σιγα κανετο Μ3 εγω αυτο θα εκανα και ειπα να πω την γνομη μου :hello:

EVANGELOS
21-03-06, 13:32
Ρε guys μιλάμε για δύο ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ αυτοκίνητα.
Δεν μπορώ να φανταστώ καν το δίλημα.

Το 330 δεν απευθείνεται στον πορωμένο μοτερίστα με διάθεση για στοφιλίκι-ευθεία , γκάζι, value 4 money tuning, κτλ , αλλά στον συνειδητοποιημένο αγοραραστή που θέλει λίγο από όλα με ΑΡΙΣΤΗ ποιότητα κατασκευής.
Τις αρετές του STi νομίζω όλοι τις γνωρίζουν , όπως και τα προβλήματα.

Παραπιπτόντως επειδή είδα κάτι για 258hp νομίζω ότι το 330ci (coupe E46) "βγαίνει" μόνο(!?) με 231hp αλλά δεν είναι εκεί το θέμα...

Άρα αν ήταν Μ3-STi να το συζητήσουμε αλλά 330ci-STi ΔΕΝ νομίζω ότι έχουν καμία σχέση για να τα συγκρίνουμε.

Geo_3D
21-03-06, 13:34
Άρα αν ήταν Μ3-STi να το συζητήσουμε αλλά 330ci-STi ΔΕΝ νομίζω ότι έχουν καμία σχέση για να τα συγκρίνουμε.
Και ελεγα δεν θα πει καπου για ///Μ????Να που τελικα ηταν στο τελος.
χεχεχεχεχεχε:D::p:

EVANGELOS
21-03-06, 14:24
Και ελεγα δεν θα πει καπου για ///Μ????Να που τελικα ηταν στο τελος.
χεχεχεχεχεχε:D::p:

Είμαι ///Μ-αμάκιας πως να το κρύψομε άλλωστε....

Fad3In
22-03-06, 00:16
Άρα αν ήταν Μ3-STi να το συζητήσουμε αλλά 330ci-STi ΔΕΝ νομίζω ότι έχουν καμία σχέση για να τα συγκρίνουμε.

Πολυ παιζουμε με ξενα λεφτα,δε νομιζετε; :pth:
Ν.

EVANGELOS
23-03-06, 14:11
Πολυ παιζουμε με ξενα λεφτα,δε νομιζετε; :pth:
Ν.

Κάθε άλλο , δεν το έθεσα σε βάση οικονομική αλλά τελείως διαφορετικού χαρακτήρα των δύο αυτοκινήτων (330-sti) και νομίζω συμφωνείς ότι τα δύο συγκεκριμένα δεν μπορούν να συγκριθούν , δεν έχουν καμία σχέση , το ένα είναι κυριλίκη και απόλυτα ποιοτικό , το δε άλλο έχει αγωνιστικές καταβολές και στήσιμο και απευθείνεται σε οδηγό με όρεξη για "γρηγοράδες"...

nikvak27
01-04-06, 19:57
πανω απο ολα bmw......................