papajim
08-04-06, 10:34
από flash.gr
H Audi τράβηξε το σεντόνι από το νέο ΤΤ
Μέσα στη χρονιά που διανύουμε και με πιθανότερη ημερομηνία το φθινόπωρο, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του νέου ΤΤ, ενός μοντέλου που ουσιαστικά βασίζεται στο πάτωμα του Golf και διαθέτει αμάξωμα 2+2 θέσεων (αν και στις πίσω δεν μπορούν να φιλοξενηθούν ενήλικες παρά μόνο παιδιά). Αρχικά -όπως συνέβη και με την 1η γενιά- θα παρουσιαστεί η έκδοση κουπέ, με το ρόουντστερ να ακολουθεί περίπου ένα χρόνο μετά. Όλο το προηγούμενο διάστημα, τα στελέχη της Audi δήλωναν σε όλους τους τόνους πως η αναγνωρισιμότητα του υπάρχοντος μοντέλου, σχεδόν καθιστούσε απαγορευτική την σχεδιαστική απόκλιση από αυτό.
Πράγματι, η 2η γενιά του πρωτοποριακού όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ΤΤ, αποτελεί μια βελτίωση του ήδη υπάρχοντος μοντέλου, προσαρμοσμένη θα λέγαμε στα αισθητικά δεδομένα που ισχύουν αυτή τη στιγμή στη μάρκα. Η τραπεζοειδής μάσκα για παράδειγμα ήταν αναμενόμενο να τοποθετηθεί στο νέο ΤΤ, όπως και τα πιο μακρόστενα φώτα μπροστά. Στο πίσω μέρος οι δύο εξατμίσεις έχουν διατηρηθεί, με τη διαφορά ότι έχουν μετακινηθεί στα άκρα, ενώ σε κάθε περίπτωση οι καμπύλες έχουν παραμείνει αν και λιγότερο «απαλές» σε σύγκριση πάντοτε με το ΤΤ που ξέρουμε.
Κατά το λανσάρισμα, το ΤΤ θα διατίθεται με δύο κινητήρες που γνωρίζουμε ήδη από το Golf. O πρώτος είναι αυτός που τοποθετείται στο Golf GTI, 4κύλινδρος, 2.0 λίτρων FSI με 200 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm. Πρόκειται για ένα σύνολο με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στη βασική έκδοση. Με αυτόν, το ΤΤ θα ολοκληρώνει τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 σε 6,6'' (6,4'' με αυτόματο κιβώτιο) και θα έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο, είναι 7,7 λ/100 χλμ.
Στη δεύτερη περίπτωση, έχουμε τον V6 3.2 λίτρων που εφοδιάζει το Golf R32. Δεν είναι ο καινούργιος 3.2 τεχνολογίας FSI που τοποθετείται στα Passat και Touareg, ωστόσο η απόδοσή του φτάνει τους 250 ίππους. Η έκδοση αυτή του ΤΤ θα διαθέτει στάνταρ σύστημα Quattro (η δίλιτρη θα έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς) και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Audi, είναι 0-100 σε 5,9'' (5,7'' με αυτόματο κιβώτιο) και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η Audi υποστηρίζει πως κατά μέσο όρο ανέρχεται σε 10,3 λ/100 χλμ. Το... παράδοξο της καλύτερης επιτάχυνσης με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο, εξηγείται από την παρουσία ενός κιβωτίου παρόμοιου σε λειτουργία με το DSG, μόνο που τώρα ονομάζεται S-tronic.
Το αλουμίνιο, είναι ένα υλικό που χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα στο νέο ΤΤ, με το 61% του αμαξώματος να αποτελείται από αυτό (μπροστινά φτερά, πόρτες, καπό κλπ.) και το υπόλοιπο 39% από ατσάλι. Τα τμήματα από ατσάλι αφορούν κατά κύριο λόγο το πίσω μέρος, προκειμένου να ισορροπηθεί το βάρος. Η ελαφρύτερη έκδοση ζυγίζει 1.335 κιλά (2λιτρη, κίνηση μπροστά, χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ η βαρύτερη 1.505 κιλά (V6, Quattro, αυτόματο κιβώτιο). Από πλευράς διαστάσεων, το ΤΤ έχει μεγαλώσει συνολικά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο (MxΠxY: 4.178/1.842/1.352), κυρίως σε πλάτος. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως είναι ελάχιστα μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, από μια BMW Z4. To μεταξόνιο δε, φτάνει τα 2.468 χλστ.
Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 290 λίτρα και κρίνεται ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας των κουπέ με παρόμοιες διαστάσεις, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, θα μπορεί να φτάσει και τα 700 λίτρα. Η δίλιτρη έκδοση θα διαθέτει ζάντες 16 ιντσών με ελαστικά 225/55, ενώ η V6 ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 245/45. Προαιρετικά θα προσφέρονται και ζάντες 19 ιντσών. Η Audi αναφέρει ως στοιχεία εξοπλισμού τους κατευθυνόμενους προβολείς, την υποβοήθηση στο παρκάρισμα, το Bluetooth και το σύστημα πλοήγησης που ελέγχεται από ένα σύστημα παρόμοιο με το ΜΜΙ που διαθέτουν τα Audi A6, A8 και Q7 και βρίσκεται τοποθετημένο στο ταμπλό. Πάντως, δεν αναφέρεται τι απ'όλα αυτά θα ανήκει στον βασικό και τι στον έξτρα εξοπλισμό.
Το μόνο που λείπει από αυτό το αυτοκίνητο (όπως και από το προηγούμενο) είναι η πισωκίνηση!!
H Audi τράβηξε το σεντόνι από το νέο ΤΤ
Μέσα στη χρονιά που διανύουμε και με πιθανότερη ημερομηνία το φθινόπωρο, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του νέου ΤΤ, ενός μοντέλου που ουσιαστικά βασίζεται στο πάτωμα του Golf και διαθέτει αμάξωμα 2+2 θέσεων (αν και στις πίσω δεν μπορούν να φιλοξενηθούν ενήλικες παρά μόνο παιδιά). Αρχικά -όπως συνέβη και με την 1η γενιά- θα παρουσιαστεί η έκδοση κουπέ, με το ρόουντστερ να ακολουθεί περίπου ένα χρόνο μετά. Όλο το προηγούμενο διάστημα, τα στελέχη της Audi δήλωναν σε όλους τους τόνους πως η αναγνωρισιμότητα του υπάρχοντος μοντέλου, σχεδόν καθιστούσε απαγορευτική την σχεδιαστική απόκλιση από αυτό.
Πράγματι, η 2η γενιά του πρωτοποριακού όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ΤΤ, αποτελεί μια βελτίωση του ήδη υπάρχοντος μοντέλου, προσαρμοσμένη θα λέγαμε στα αισθητικά δεδομένα που ισχύουν αυτή τη στιγμή στη μάρκα. Η τραπεζοειδής μάσκα για παράδειγμα ήταν αναμενόμενο να τοποθετηθεί στο νέο ΤΤ, όπως και τα πιο μακρόστενα φώτα μπροστά. Στο πίσω μέρος οι δύο εξατμίσεις έχουν διατηρηθεί, με τη διαφορά ότι έχουν μετακινηθεί στα άκρα, ενώ σε κάθε περίπτωση οι καμπύλες έχουν παραμείνει αν και λιγότερο «απαλές» σε σύγκριση πάντοτε με το ΤΤ που ξέρουμε.
Κατά το λανσάρισμα, το ΤΤ θα διατίθεται με δύο κινητήρες που γνωρίζουμε ήδη από το Golf. O πρώτος είναι αυτός που τοποθετείται στο Golf GTI, 4κύλινδρος, 2.0 λίτρων FSI με 200 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm. Πρόκειται για ένα σύνολο με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στη βασική έκδοση. Με αυτόν, το ΤΤ θα ολοκληρώνει τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 σε 6,6'' (6,4'' με αυτόματο κιβώτιο) και θα έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο, είναι 7,7 λ/100 χλμ.
Στη δεύτερη περίπτωση, έχουμε τον V6 3.2 λίτρων που εφοδιάζει το Golf R32. Δεν είναι ο καινούργιος 3.2 τεχνολογίας FSI που τοποθετείται στα Passat και Touareg, ωστόσο η απόδοσή του φτάνει τους 250 ίππους. Η έκδοση αυτή του ΤΤ θα διαθέτει στάνταρ σύστημα Quattro (η δίλιτρη θα έχει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς) και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Audi, είναι 0-100 σε 5,9'' (5,7'' με αυτόματο κιβώτιο) και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η Audi υποστηρίζει πως κατά μέσο όρο ανέρχεται σε 10,3 λ/100 χλμ. Το... παράδοξο της καλύτερης επιτάχυνσης με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο, εξηγείται από την παρουσία ενός κιβωτίου παρόμοιου σε λειτουργία με το DSG, μόνο που τώρα ονομάζεται S-tronic.
Το αλουμίνιο, είναι ένα υλικό που χρησιμοποιήθηκε εκτεταμένα στο νέο ΤΤ, με το 61% του αμαξώματος να αποτελείται από αυτό (μπροστινά φτερά, πόρτες, καπό κλπ.) και το υπόλοιπο 39% από ατσάλι. Τα τμήματα από ατσάλι αφορούν κατά κύριο λόγο το πίσω μέρος, προκειμένου να ισορροπηθεί το βάρος. Η ελαφρύτερη έκδοση ζυγίζει 1.335 κιλά (2λιτρη, κίνηση μπροστά, χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ η βαρύτερη 1.505 κιλά (V6, Quattro, αυτόματο κιβώτιο). Από πλευράς διαστάσεων, το ΤΤ έχει μεγαλώσει συνολικά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο (MxΠxY: 4.178/1.842/1.352), κυρίως σε πλάτος. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως είναι ελάχιστα μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, από μια BMW Z4. To μεταξόνιο δε, φτάνει τα 2.468 χλστ.
Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 290 λίτρα και κρίνεται ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας των κουπέ με παρόμοιες διαστάσεις, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, θα μπορεί να φτάσει και τα 700 λίτρα. Η δίλιτρη έκδοση θα διαθέτει ζάντες 16 ιντσών με ελαστικά 225/55, ενώ η V6 ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά 245/45. Προαιρετικά θα προσφέρονται και ζάντες 19 ιντσών. Η Audi αναφέρει ως στοιχεία εξοπλισμού τους κατευθυνόμενους προβολείς, την υποβοήθηση στο παρκάρισμα, το Bluetooth και το σύστημα πλοήγησης που ελέγχεται από ένα σύστημα παρόμοιο με το ΜΜΙ που διαθέτουν τα Audi A6, A8 και Q7 και βρίσκεται τοποθετημένο στο ταμπλό. Πάντως, δεν αναφέρεται τι απ'όλα αυτά θα ανήκει στον βασικό και τι στον έξτρα εξοπλισμό.
Το μόνο που λείπει από αυτό το αυτοκίνητο (όπως και από το προηγούμενο) είναι η πισωκίνηση!!