PDA

Επιστροφή στο Forum : z4 3.0 vs type-r


sheriff
15-04-06, 10:08
τσαγακι σε πολλες γευσεις και εξηγουμαι:

πριν απο καμμια ωρα και ενω γυρνουσα απο βολτουλα για φαγητο ανεβαινα την εθνικη για το σπιτι,στο υψος της ρενω και ενω πηγαινα με 60-70 και μεσαια τσουκ σκαει απο αριστερη ενα type-r κοντοστεκεται λιγο ,σκαει μια ξερογκαζια και πυραυλος εξαφανιζεται...
δεν ηθελα και πολυ,πανω απο δυο εβδομαδες χωρις βολτα και παθαινεις στερηση...στο θεμα μας ομως.κατεβαζω 2η ,βαζω 3η,βαζω 4η τιποτα το ταπερ να ειναι μπροστα και να κρατιεται δυνατα χωρις να μαζευω

στο υψος της αττικης οδου κοβει και πλεον ειμαστε διπλα διπλα με τον ......(δεν ξερω αν θελει)!τι να δω ειχα ξεχασει να πατησω το sport ανοιγουμε απο τριτες σχετικα ψηλα και το χοντα εκτοξευεται δυνατα και μου κανει 1-1,5 αυτοκινητο,αλλαγη 4η και η διαφορα φτανει τα 3-4 αυτοκινητα στην πεμπτη μου κρατιομουν με σταθερη διαφορα εκει πισω χωρις να πλησιαζω η να ανοιγει.
αυτο το ανοιγμα εγινε αλλη μια φορα με το ιδιο αποτελεσμα,ανοιξαμε και απο δευτερες και ημουν λιγο πιο κοντα αλλα και παλι πισω.
μετα καθισαμε λιγο στο βασιλοπουλο οπου διαπιστωσα μετα απο τα πραγματα,τα αλογα και το βαρος του συγκεκριμενου χοντα οτι εγω τελικα παω πολυ καλα και ειχα απογοητευτει

specs Ζ4 φ.π.ε
type-r ?

megistanas
15-04-06, 10:56
Ρε Κωστα...ελεος ρε Κωστα

Τι εγινε ορε??

Τι ειχε το ατιμο πανω??? Κομπρεσσορ ηταν???

Τι παραπανω μπορεις να πειραξεις σε ενα ταπερ???

Εεεεεε.....μπουκωμενος ησουν???

Παντως συγχαρητηρια για την κοντριτσα και για την παραδοχη της ανωτεεροτητας του...

Κριμα ομως...

Θα νομιζει οτι εχει αμαξι...(περιπου)...

Π.Ν.

Geo_3D
15-04-06, 13:22
οπου διαπιστωσα μετα απο τα πραγματα,τα αλογα και το βαρος του συγκεκριμενου χοντα οτι εγω τελικα παω πολυ καλα και ειχα απογοητευτει

specs Ζ4 φ.π.ε
type-r ?
Για αλογα,αντε να ειχε 30,το πολυ 40 αλογα παραπανω
Για το βαρος που λες......μηπως ηταν "γυμνο" εντελως?Μηπως ηταν και κοκκινο???;)

Xeno-318is
15-04-06, 13:33
Ελα να μην λεμε και οτι θεμε....ταπερ ξεταπερ ειναι 200 αλογατα και ειναι και καμια 400αρια κιλα πιο ελαφρυ απτο Ζ4,και στριβει και φρεναρει,και τα κανει ολα και συμφερει...Στο θεμα μας!!!
Προσωπικα δε θα με στεναχωρουσε αν μουφευγε το Type-R αλλα θα ημουν αν μη τι αλλο χαρουμενος για την διαφορα!Ακριβως οπως ειπες και εσυ, αναλογησου μονο τα κιλα/ιππο, και επεισης σκεψου πως μιλαμε για 4κυλινδρο (ΓΙΑΠΟΝΕΖΙΚΟ) που στροφαρει μεχρι τις 9!!


Φιλε megistana, το συγγεκριμενο ταπερ,με φιλτρο mugen,επαναπρογραμματισμο απτη Hondata και εκκεντροφορους παλι mugen, χαζεψε τα δυναμομετρα!!

Οποτε καλο θα ηταν να μαθουμε να χανουμε αξιωπρεπως ητε αυτο ειναι απο "ταπερ" ητε απο "αμαξαρα"!!

Παντως μπραβο για το κουραγιο σου να τα βαλεις με το χοντακι,και πρεπει να παρουμε ολοι μας παραδειγμα απο εσενα οταν χανουμε, να αναλογιζομαστε το ποσο καλα πηγαμε στην κοντρα,αναλογα με τον αντυπαλο και οχι να ψαχνουμε δικιολογιες του στυλ:Δε μου κουμπωσε καλα η δευτερα γιαυτο μου ανοιξε!!
Ειπαμε....Η αξια του ηττημενου, δινει την αναλογη δοξα στο νικητη!!!

saikoE39
15-04-06, 13:39
Κωστα αμα ειναι αυτο που λενε τα παιδια..καλα παει το δικο σου...
Αλλα και αυτο να μην ειναι κυκλοφορουν πολλα ταπερακια που ειναι δυνατα και δεν το δειχνουν καθολου....
:jumpgirl:

Geo_3D
15-04-06, 13:39
Ναι,αλλά να σου θυμησω Xeno,οτι το "κοντραδικο estoril" που λεει ο alexk (για του santo),εχει ανοιξει δικαβαλο με Type-R (1 ατομο) και εχει φαει το Honda,αρκετες καροτσες.Προσφατα εγραψε σκηνικο και καποιος φιλος με 330 απο Θεσσαλονικη.Οταν εχουμε λοιπον ενα 330 μαμα και κατα 100+ κιλα βαρυτερο απο Ζ4 3.0,να ριχνει αβερτα,τοτε ενα Ζ4 με φ.π.ε τι θα εκανε?
Αρα παιζει κατι τρελλο με το Honda.Εμενα παντως το μυαλο μου δεν παει τοσο στα αλογα,οσο στο βαρος,μιας και το αναφερει ο Κωστας....

Xeno-318is
15-04-06, 13:47
Ρε geo σε καμια περιπτωση δεν "βαζω" πιο πανω το Honda!
Γι'αυτο εγραψα και τις δυνατοτητες του να μαζευει αλογα με μικρες επεμβασεις γιατι ως γνωστο,τα περισοτερα τζαπανια ειναι μπουκωμενα απτη μαμα!
Σιγουρα κατι πεζει με τα κιλα του γιατι λογικα στα κουπμωματα 4ης θα επρεπε να αρχισει να χανει εδαφος το Honda (εκει θα μιλαγανε τα κυβικα της μπεμπας!!)

santo
15-04-06, 15:29
Κώστα εάν ήτανε Μάυρο και σε είχε .. τότε είναι ένα κομπρεσοράτο ενός γνωστού. αλλά του ετοιμάζω ράμματα για την γούνα του..

Άσχετο: Μήπως άνοιξες με ένα Ε30 άγνώστων λοιπόν στοιχείων εχθές στην Μεσωγείων???

Μόλις κατέβω θα τα πούμε από κοντά..
Θα την βρούμε την λύση..;) στους αναιδείς γιάπωνες..

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
15-04-06, 16:28
Κώστα το έκανες μαμά? Ρε συ τι ήταν αυτό που διάβασα? Έτσι έχουμε πει? Έτσι ρε? ντάξει ρε Κώστα ντάξει. Τι να σου πω? φτου σου

greekm3
15-04-06, 21:28
To type-r μπορει να φτασει με την σωστη βελτιωση τα 130-140 αλογα το λιτρο δηλαδη καπου στα 260-280 παντα ατμοσφαιρικα..βασιζεται κατα πολυ στο S2000,υπολογιστε και την διαφορα βαρους και ιδου το αποτελεσμα...εαν ομως ητανε ετσι,τοτε το Ζ4 του φιλου μας παει οντως καλα

Nick_compact
15-04-06, 23:20
Πρέπει να ήταν πολύ κτήνος το type R για να περάσει Ζ4 3.0 βελτιωμένο!
Ένα μαμά S2000 έχει 0-1000 σε περίπου 27.5 και ένα Ζ4 σε 26.... Δεν μπορώ να φανταστώ λοιπόν τι βελτίωση μπορεί να είχε για να σε περάσει εκτός από καμιά μπουκάλα NOS!!!!!

sheriff
16-04-06, 01:54
λοιπον εχουμε και λεμε

γραψατε τα παντα απο νιτρα και κομπρεσσορες μεχρι τουρμπο,ελα ντε που ηταν ατμοσφαιρα!!!

λοιπον ουτε το βαρος ηταν κατι αξιοσημειωτο 1200 κιλα οπως βγαινει μαμα,φιλε ξενο οχι και 400 κιλα η διαφορα με το Ζ4.εγω εχω ζυγιστει και ειμαι 1355 οποτε 150 κιλακια δεν ειναι καθολου λιγα ειναι σαν να ειμαι τρικαβαλος.

santo δεν ημουν εγω στην μεσογειων

νικολακη δεν κανω τετοια λαθη


λοιπον το ταπερ ειναι ποντικι και ειναι του φωτεινελλη junior.
φοραει εισαγωγη,πεταλουδα,hondata,τροχαλιες,εκκεντροφορου ς toda ψιλομπαμπουλες,χταποδι,εξω καταλυτη και εξατμιση n1.δυναμομετρηθηκε 257 αλογα στο power την προηγουμενη εβδομαδα

InsaneDriver
16-04-06, 02:02
λοιπον το ταπερ ειναι ποντικι και ειναι του φωτεινελλη junior.
φοραει εισαγωγη,πεταλουδα,hondata,τροχαλιες,εκκεντροφορου ς toda ψιλομπαμπουλες,χταποδι,εξω καταλυτη και εξατμιση n1.δυναμομετρηθηκε 257 αλογα στο power την προηγουμενη εβδομαδα
Aυτό είχα σκεφτεί και εγώ:D
Το αμάξι πυροβολάει ψηλά...Πολύ μελετημένο.:loser:

sheriff
16-04-06, 02:14
πολυυυ δυνατο το ταπερ,αλλα επειδη τον γιαννη τον ξερω θελω να ανοιξω παλι οταν βαλω χταποδια,ελευθερους καταλυτες και εισαγωγη.τοτε πιστευω θα παιζομαστε δυνατα

manosm3
16-04-06, 02:18
Σου ηρθε κι αλλη φλασια;

sheriff
16-04-06, 02:27
Σου ηρθε κι αλλη φλασια;
χαχαχα ρε μανο με εχεις ικανο να το κανω μαμα?ουτε πανω απο το πτωμα μου δεν βγαινει μια βιδα απο αυτα που εχω βαλει:bigthumb:
εχω υψηλους στοχους,ειδωμεν!σιγα σιγα

μετα την αρχικη απογοητευση που δεν τον μαζευα ουτε στα 230 σκεφτηκα οτι ναι ειναι δυνατον να χασω,απο ενα υποδιαιστερο αυτοκινητο σε αλογα απο μαμα,οταν εχει ριξει παρα πολλα χρηματα και στην τελικη το εχει κανει και πιο δυνατο απο το δικο μου

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
16-04-06, 02:39
Ότι και να'ναι είναι τάπερ. Τέλος.

Nick_compact
16-04-06, 11:21
Ότι και να'ναι είναι τάπερ. Τέλος.

Φίλε Νίκο,ας μην το υποτιμάμε. Εγώ θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν έβγαζε η BMW ένα τέτοιο μοτέρ που να φτάνει εύκολα 260 άλογα από 2 λίτρα ατμόσφαιρα χωρίς καν να χρησιμοποιεί τετραπετάλουδο!

Πάντως ακόμα και για τα πράγματα που έχει πάνω και τα άλογα που έχει πάλι ανεξήγητα μεγάλη μου φαίνεται η διαφορά ... Εντάξει να ήτανένα αμάξι η διαφορά! Ναι μεν είναι 150 κιλά βαρύτερο το Ζ4 αλλά νόμιζα οτι 10 kg παραπάνω ροπή θα έκαναν την διαφορά στα πολλά... Δεν ξέρω... Αυτό το τάπερ μάλλον παραείναι δυνατό!!

greekm3
16-04-06, 11:21
Oταν ειπα εγω οτι ατμοσφαιρικα φτανει τα 260-280 αλογα δεν μακουγατε..

Geo_3D
16-04-06, 11:25
Oταν ειπα εγω οτι ατμοσφαιρικα φτανει τα 260-280 αλογα δεν μακουγατε..
Για 30 αλογα πανω ατμοσφαιρα ηξερα...αλλά για 60-80 ομολογω οτι με επιασες αδιαβαστο...:hello:

Φίλε Νίκο,ας μην το υποτιμάμε. Εγώ θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν έβγαζε η BMW ένα τέτοιο μοτέρ που να φτάνει εύκολα 260 άλογα από 2 λίτρα ατμόσφαιρα χωρίς καν να χρησιμοποιεί τετραπετάλουδο!


Εβγαλε!!!!!!!!!!!:dance:

sheriff
16-04-06, 11:32
Φίλε Νίκο,ας μην το υποτιμάμε. Εγώ θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν έβγαζε η BMW ένα τέτοιο μοτέρ που να φτάνει εύκολα 260 άλογα από 2 λίτρα ατμόσφαιρα χωρίς καν να χρησιμοποιεί τετραπετάλουδο!

Πάντως ακόμα και για τα πράγματα που έχει πάνω και τα άλογα που έχει πάλι ανεξήγητα μεγάλη μου φαίνεται η διαφορά ... Εντάξει να ήτανένα αμάξι η διαφορά! Ναι μεν είναι 150 κιλά βαρύτερο το Ζ4 αλλά νόμιζα οτι 10 kg παραπάνω ροπή θα έκαναν την διαφορά στα πολλά... Δεν ξέρω... Αυτό το τάπερ μάλλον παραείναι δυνατό!!

μου ειπε οτι εβγαλε η 23 η 24 κιλα ροπη,δεν το θυμαμαι.

DjBac
16-04-06, 13:08
Κώστα, μήπως ήταν Type-R βαμμένο μαύριο (σκούρο γκρι) ματ με αυτοκόλλητο papras.gr??

sheriff
16-04-06, 13:12
Κώστα, μήπως ήταν Type-R βαμμένο μαύριο (σκούρο γκρι) ματ με αυτοκόλλητο papras.gr??

no sticks,γκρι απλα,οχι βαμμενο,παρεπιπτωντος θα ειναι στο επομενο power.ηταν και πριν κανα δυο τευχη και ειχε βγαλει 247 χωρις εκκεντροφορους και αλλαγμενα χταποδια

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
16-04-06, 17:02
Νίκο εντάξει συμφωνώ μαζί σου.... Και εγώ θα ήμουν ευτυχισμένος γιατί θα μπορούσα να το πάρω φουλ έξτρα και να έβαζα τα πάντα μέσα.

Christos 330i ///M
16-04-06, 20:17
Καλησπερα...
Ρε παιδια για να φτασει το TYPE R το 330 πρεπει να ειναι κιαλα γαργαλεμενο αντε 257 αλογα δεκτον ειναι διλιτρο οτι και να κανει κρεμαει....
Το τριανταρι ειναι τριανταρι 30 ροπη δεν ξερω τι να πω εγω ενω τα φωβομουνα τωρα ξερω τι ματρακαδες ειναι μηπως παιζει κατι αλλο???
Δεν μιλαω απο θεμα συγουριας επηδει περασα ενα TYPE R αλλα οπως και να το κανεις υπαρχει διαφορα τερεστια σε ολα...!!!!

sheriff
16-04-06, 23:10
Καλησπερα...
Ρε παιδια για να φτασει το TYPE R το 330 πρεπει να ειναι κιαλα γαργαλεμενο αντε 257 αλογα δεκτον ειναι διλιτρο οτι και να κανει κρεμαει....
Το τριανταρι ειναι τριανταρι 30 ροπη δεν ξερω τι να πω εγω ενω τα φωβομουνα τωρα ξερω τι ματρακαδες ειναι μηπως παιζει κατι αλλο???
Δεν μιλαω απο θεμα συγουριας επηδει περασα ενα TYPE R αλλα οπως και να το κανεις υπαρχει διαφορα τερεστια σε ολα...!!!!
ρε φιλε μαλλον πλακα κανεις ετσι?,τι εννοεις κρεμαει?το μοτερ χτυπαει 9αρες για πλακα και στις αλλαγες τρελενεται.οταν λες περασες ενα ταπερ δεν μας λες συνθηκες αν ηταν μαμα κ.α
εδω μιλαμε για stage 2 που ειναι πολυυ δυνατο και περναει τα s2000 για πρωινο ποσο μαλλον τα νορμαλ ταπερ.δεν λεω οτι εχω το σουπερ γρηγορο αυτοκινητο αλλα το συγκεκριμενο ταπερ πριν την περαιτερω εξελιξη που δεχτηκε τον τελευταιο καιρο ειχε


0-100 σε 6,09
0-200 σε 22,61

Nick_compact
17-04-06, 02:44
Eμένα σε όλα αυτά δεν μου φαίνεται περίεργο το ότι το type R πέρασε μπροστά αλλά η διαφορά με την οποία το έκανε. Δεν το ήξερα καν οτι μπορεί το type R να φτάσει τόσα πολλά άλογα ατμόσφαιρα για πλάκα. Είναι πάρα πολύ δυνατό.
Και εσύ φίλε Ζ4 3.0 δεν πας πίσω σε 0-100. 6.1 είχαν μετρήσει στο drive Ζ4 3.0 SMG με δυο άτομα και όργανα μετρήσεων και είχε τις 18αρες επάνω.Η BMW δηλώνει 0-100 σε 5.9,και εσύ έχεις και βελτίωση κιόλας και το πας και πολύ καλά το SMG απότι λένε και τα άλλα παιδιά. Δεν απορώ με τις δυνατότητες σου η του αυτοκινήτου σου αλλά με του type R!!

Christos 330i ///M
18-04-06, 20:59
Ισα ισα μιλαω απολυτα σοβαρα να μου πεις 5 χιλιαδες με 7 χιλιαδες στροφες οτι ξιραφιαζει να το δεχτω αλλα δεν ξερω αν εχεις μπει σε ΤYPE R απο εφτα μεχρι εννια χιλιαδες στροφες δεν ειναι ικανοποητικο και ενα χοντα για να βγαλει δυναμη θελει παρα πολυ σκαληγμα μα παρα πολυ...
Ισως αυτο το κλουβι να αποτελει εξαιρεση ρε παιδι μου...

manosm3
18-04-06, 23:15
Ισα ισα μιλαω απολυτα σοβαρα να μου πεις 5 χιλιαδες με 7 χιλιαδες στροφες οτι ξιραφιαζει να το δεχτω αλλα δεν ξερω αν εχεις μπει σε ΤYPE R απο εφτα μεχρι εννια χιλιαδες στροφες δεν ειναι ικανοποητικο και ενα χοντα για να βγαλει δυναμη θελει παρα πολυ σκαληγμα μα παρα πολυ...
Ισως αυτο το κλουβι να αποτελει εξαιρεση ρε παιδι μου...
Εχεις ακουσει/διαβασει ποιες ειναι οι στροφες στις οποιες αποδιδουν ολη τη δυναμη τα honda? (s2000, type-r και γενικοτερα v-tec)

Xeno-318is
18-04-06, 23:56
To oτι τα γιαπονεζικα και ιδικα τα Honda θελουνε και πολυ σκαληγμα για να βγαλουνε αλογα....Πρωτη φορα τ'ακουω...
Κατι εχει παρει τ'αυτι μου για πνηγμενα μοτερ λογω νομοθεσιας και περιορισμους στα καυσαερια...

Θα το σκισωωωωωωωωωω!!

sheriff
19-04-06, 00:22
Ισα ισα μιλαω απολυτα σοβαρα να μου πεις 5 χιλιαδες με 7 χιλιαδες στροφες οτι ξιραφιαζει να το δεχτω αλλα δεν ξερω αν εχεις μπει σε ΤYPE R απο εφτα μεχρι εννια χιλιαδες στροφες δεν ειναι ικανοποητικο και ενα χοντα για να βγαλει δυναμη θελει παρα πολυ σκαληγμα μα παρα πολυ...
Ισως αυτο το κλουβι να αποτελει εξαιρεση ρε παιδι μου...
φιλε μου τα χοντα βγαζουν ιπποδυναμη και ροπη πολυ κοντα στο οριο των στροφων τους.

σε μια προηγουμενη εξελιξη του αυτοκινητου του γιαννη που ειχε παρουσιαστει σε περιοδικο ειχε 247/8258 με οριο 8900
στις 5000 ειχε 127 αλογα!!!!!!!!!!!!!! και στις 7000 215 αλογα!!!!!!!!!!!!!!!

οποτε το ευρος που λες 5-7 ειναι ακυρο

επισης αυτο που λες ισχυει κατα μια εννοια γιατι ειναι δυσκολο να βελτιωσεις ενα μοτερ με 100-120 αλογα στο λιτρο
αλλα και απο την αλλη εχουν βγει τοσες πολλες εταιριες και τα προιοντα τους ειναι δοκισμενα οποτε γινεται ευκολη υποθεση

saikoE39
19-04-06, 00:29
Οεο...το Ταπερ...ειχε δυναμη....
Κωστα δωσε δυναμη αγορι μου......να γινουν τα πραγματακια στο αμαξι σου και να δωσεις δυναμη....
Οσο για το ταπερ....μαμα που ειναι σκοτωνει.....πειραγμενο κανει φονο....και τρελο γαργαλημενο μαμαει.......
Οσο για το αν κρεμαει το ταπερ απλα γελαω.....σιγουρα ειναι μπροστα το 330 αλλα οχι οτι κρεμαει το ταπερ....εκει που δινει δυναμη....nop...
Παντως απο οτι δειχνει τα εμαθαν καλα τα ταπερ οι μηχανικοι και τωρα πια περνουν δυναμη αντι να χανουν(οπως παλια)....

EVANGELOS
19-04-06, 13:44
Επιτέλους αληθινή ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΗ αναφορά της αλήθειας. Να και κάποιος που και έχει την κούκλα της 3λίτρη και λέει και τα πράγματα όπως έχουν.

Τώρα αν κάποιοι επιμένουν για κολώνες στο S2000 με το 330 Ε46 ας σκεφτούν ότι το Ζ4 που είναι και 100kg από το Ε46 είναι λίγο πίσω από το type-r.
Μόνο Μ για να κάνεις πλάκα με τα jap - (τα μαμά πάντα...)

Fanatic
19-04-06, 14:25
Τώρα αν κάποιοι επιμένουν για κολώνες στο S2000 με το 330 Ε46 ας σκεφτούν ότι το Ζ4 που είναι και 100kg από το Ε46 είναι λίγο πίσω από το type-r.


Το Ζ4 δεν ειναι πισω απο Type-r και S2000 απλα στην περιπτωση μας ηταν πισω απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ type-r το οποιο ειναι πολλααααα αλογα...και μαλιστα ισως παραπανω απο το Ζ4...αναφορικα τελος ποιος σου ειπε οτι τα 330 Ε46 δεν εχουν ελπιδα με S2000??Μπορει να μην μιλαμε για κολωνες και τετοια αλλα μιλαμε για μια πολυ καλη μαχη...

DjBac
19-04-06, 16:28
Αν έχουμε μαμά Τype-R, S2000 και Ζ4 τότε είναι μπροστά η Ζ4 (δοκιμασμένο σε πολλά ανοίγματα, από στάση και ρολλαριστά)!!

sheriff
19-04-06, 21:06
Το Ζ4 δεν ειναι πισω απο Type-r και S2000 απλα στην περιπτωση μας ηταν πισω απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ type-r το οποιο ειναι πολλααααα αλογα...και μαλιστα ισως παραπανω απο το Ζ4...αναφορικα τελος ποιος σου ειπε οτι τα 330 Ε46 δεν εχουν ελπιδα με S2000??Μπορει να μην μιλαμε για κολωνες και τετοια αλλα μιλαμε για μια πολυ καλη μαχη...

στελιο ειναι σιγουρα περισσοτερα αλογα απο το Ζ4 και πιο ελαφρυ.τωρα οποιος μιλησει για το πλεονεκτημα της ροπης του Ζ4 αυτο εξανεμιζεται απο την ευστροφια του χοντα.αυτα
και επιμενω το παιδι ειναι βελτιωτης και εχει αλλαξει παρα πολλα εξαρτηματα και μετα απο πολλες ρυθμισεις και δυναμομετρησεις εχει συνδιασει τα καλυτερα για την αποδοση.τουλαχιστον δυο χταποδια ,δυο εισαγωγες,δυο σετ εκκεντροφορους και αλλα πολλα.κατι αδυνατο για εμας τους ερασιτεχνες

djbac:αντωνη αυτο δεν χωραει αμφισβητηση οτι τα Ζ4 θα ειναι μπροστα και θα ακολουθει κατα ποδας το s2000 και αρκετα πισω το ταπερ.

και κατι αλλο οι μεγαλες αποστασεις ευνοουν τα χοντα

και ξερετε που θα γινει η διαφορα?οσο και να φανει περιεργο,κατα 90% στην εκκινηση.

DjBac
20-04-06, 00:19
Σε αυτές τις μικρές διαφορές η εκκίνηση όντως είναι το παν!!!

Christos 330i ///M
22-04-06, 15:43
Καλησπερα και παλι οσο και να το αναλυουμε δυσκολα θα βγει ακρη παντως εγω μετα την συγκεκριμενη κοντρα που εβαλα και μετα απο την πρωσοπικη μου βολτα με το ταπερ καταληγω και λεω οτι ειναι γκαζοτενεκες...
Αν ειναι δυναμη το οτι με το ζορι πιανει εννιαρες και οτι εχει μονο 20.5 ροπη αμαξι με 200 αλογα και θεωρειται ποιο γρηγορο απο το τριλιτρο με 231 και 30.5 ροπη τοτε δεν λεει καν να το αναφερουμε...
Παρακαλαω να βρω S2000 πιστευω οτι θα το περασω αναμεσα απο τα καθισματα πανυγηρικα κιολας ας ειναι και 240 αλογα....


Υ.Γ Χροννια πολλα και καλη ανασταση σε ολους σας με υγεια . . . .

DjBac
22-04-06, 16:13
20.5 κιλά ροπής από 2λιτρο μοτέρ!!! της bmw στα 2000cc βγάζει 20 κιλά!! Της Honda όμως 200/240 άλογα στην ίδια ροπή!!!

Δεν είναι τυχαίο ότι ο κινητήρας του s2000 επί 3 συνεχή χρόνια ήταν ο πρώτος στην κατηγορία ατμοσφαιρκών μαζικής παραγωγής!! Πλέον τον ξεπέρασε ο 5λιτρος της M5 E60...

S2000 να το περάσεις πανυγηρικά με μαμά 330 δε νομίζω!! Αργά-αργά ναι!!

Κανείς δεν είπε πως ΜΑΜΑ τάπερ θεωρείται πιο γρήγορο από Z4 3.0i

Christos 330i ///M
22-04-06, 16:33
Τωρα μετραμε τα διλιτρα με τα διλιτρα?η τα διλιτρα με τα τριλιτρα για να ξερω...
Καταρχας αλλο μοτερ s2000 αλλο μοτερ του ταπερ σωστα???
Οσο για το s2000 μην εισαι και τοσο συγουρος ξερεις πολυ καλα οτι τα μοτερ τα οποια φοραμε δεν εχουν καμια σχεση με τα jap καλο το v-τεc αλλα ως ενα σημειο οταν μιλαμε για εξακυλινδρο Μ 54 κιολας δεν τιθεται συζητηση διαμαντι ενα σκαλι κατο απο το Μ3...
Το θεωρω πολυ ευκολη υποθεση το s2000 εστω και ενα μετρο μπροστα αλλα θα ναι μπροστα οπως και να εχει...

sheriff
22-04-06, 19:04
Τωρα μετραμε τα διλιτρα με τα διλιτρα?η τα διλιτρα με τα τριλιτρα για να ξερω...
Καταρχας αλλο μοτερ s2000 αλλο μοτερ του ταπερ σωστα???
Οσο για το s2000 μην εισαι και τοσο συγουρος ξερεις πολυ καλα οτι τα μοτερ τα οποια φοραμε δεν εχουν καμια σχεση με τα jap καλο το v-τεc αλλα ως ενα σημειο οταν μιλαμε για εξακυλινδρο Μ 54 κιολας δεν τιθεται συζητηση διαμαντι ενα σκαλι κατο απο το Μ3...
Το θεωρω πολυ ευκολη υποθεση το s2000 εστω και ενα μετρο μπροστα αλλα θα ναι μπροστα οπως και να εχει...
και ομως φιλε το ταπερ εχει καλυτερο μοτερ και ας ειναι 40 αλογα λιγοτερα μιας και εχει ivtec.γι' αυτο και εχει καλυτερη ροπη.πες απλα οτι ειναι detuned απο την ιδια την χοντα

αστο καλυτερα φιλε μην πετυχεις s με οδηγο που να ξερει να το παει γιατι βλεπω το αυτοκινητο σου στις αγγελιες απο τωρα αν νομιζεις οτι θα εισαι μπροστα.και ξαναλεω να ξερει να το παει

χωρις παρεξηγηση αλλα η σιγουρια ειναι κακο πραγμα

Geo_3D
22-04-06, 19:19
Τωρα μετραμε τα διλιτρα με τα διλιτρα?η τα διλιτρα με τα τριλιτρα για να ξερω...
Καταρχας αλλο μοτερ s2000 αλλο μοτερ του ταπερ σωστα???
Οσο για το s2000 μην εισαι και τοσο συγουρος ξερεις πολυ καλα οτι τα μοτερ τα οποια φοραμε δεν εχουν καμια σχεση με τα jap καλο το v-τεc αλλα ως ενα σημειο οταν μιλαμε για εξακυλινδρο Μ 54 κιολας δεν τιθεται συζητηση διαμαντι ενα σκαλι κατο απο το Μ3...
Το θεωρω πολυ ευκολη υποθεση το s2000 εστω και ενα μετρο μπροστα αλλα θα ναι μπροστα οπως και να εχει...
1oν.Το 330 δεν ειναι ενα σκαλοπατι κατω απο Μ3,αλλά μια σκαλωσια ολοκληρη.
και 2ον,δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολη αυτη η φασαρια.Σε εργοσταστιακη μορφη,ειναι πισω απο Ζ4 3.0,αλλά με ενα σωρο βελτιωτικα προιοντα επανω,καταφερνει και μενει αρκετα μπροστα.Thats all.Που ειναι το περιεργο δηλαδη????Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο σας ρε παιδια...

e39_528
22-04-06, 19:24
και ομως φιλε το ταπερ εχει καλυτερο μοτερ και ας ειναι 40 αλογα λιγοτερα μιας και εχει ivtec.γι' αυτο και εχει καλυτερη ροπη.πες απλα οτι ειναι detuned απο την ιδια την χοντα

αστο καλυτερα φιλε μην πετυχεις s με οδηγο που να ξερει να το παει γιατι βλεπω το αυτοκινητο σου στις αγγελιες απο τωρα αν νομιζεις οτι θα εισαι μπροστα.και ξαναλεω να ξερει να το παει

χωρις παρεξηγηση αλλα η σιγουρια ειναι κακο πραγμα
Ο οδηγος παιζει ρολο στην εκεινιση ,απο κι και μετα το αμαξη.Σιγουρα το ταπερ ειναι ενα δυνατο αμαξη,αλλα δεν εχω δει ταπερ η γενικος v-tec,vvti,v-ti κτλ.με 200.000 250.000χλμ αρα τα 2 μοτερ 3.0 Μ54 με ivtec δεν σιγκρινοντε ουτε για πλακα.Γνωμη μου!

sheriff
22-04-06, 19:33
Ο οδηγος παιζει ρολο στην εκεινιση ,απο κι και μετα το αμαξη.Σιγουρα το ταπερ ειναι ενα δυνατο αμαξη,αλλα δεν εχω δει ταπερ η γενικος v-tec,vvti,v-ti κτλ.με 200.000 250.000χλμ αρα τα 2 μοτερ 3.0 Μ54 με ivtec δεν σιγκρινοντε ουτε για πλακα.Γνωμη μου!

ρε παιδια ειναι δυνατον?εδω ιδια αυτοκινητα απο τσουλητες 1ες η απο ρεπριζ 2ης εχουν διαφορα.το αυτοκινητο οταν ειναι περιπου ιδιας δυναμης δεν παιζει κανενα μα κανενα ρολο.ολα εξαρτωνται απο τον οδηγο λιγο να ξεχαστει με παραπανω στροφες στις αλλαγες,λιγο να αφησει το γκαζι στην αλλαγη και η κοντρα αντε γεια

e39_528
22-04-06, 20:03
παντα φιλικα!δεν εχω δει κανεναν στην κοντρα να κανει αλαγει στεις 3500/min η να αφηνει το γκαζι.και ποτε 2 ιδια αμαξια δεν ειναι ολοιδια το λενε και οι κατασκευαστες με αποκλιση -1% +1%

DjBac
23-04-06, 02:16
Αν υποθετικά ξεκινήσουν 2 αμάξια (στην περίπτωσή μας, να είναι ίδια) από ρολαριστές πρώτες, τότε το παν είναι ο οδηγός και το κατά πόσο ξέρει το αμάξι του.. Σε ποιο σημείο θα κάνει την αλλαγή, η ταχύτητα της αλλαγής και η σύμπλεξη είναι 3 σημαντικά σημεία!! Επίσης και ο τρόπος της αλλαγής!!

sheriff
23-04-06, 09:07
Αν υποθετικά ξεκινήσουν 2 αμάξια (στην περίπτωσή μας, να είναι ίδια) από ρολαριστές πρώτες, τότε το παν είναι ο οδηγός και το κατά πόσο ξέρει το αμάξι του.. Σε ποιο σημείο θα κάνει την αλλαγή, η ταχύτητα της αλλαγής και η σύμπλεξη είναι 3 σημαντικά σημεία!! Επίσης και ο τρόπος της αλλαγής!!

γι'αυτο πηραμε smg:cheers: :cheers: :cheers:

M535 E28
23-04-06, 10:07
λοιπόν παιδιά τσάμπα γίνεται συζήτηση...η honda και η bmw είναι οι δύο κορυφαίες εταιρίες στους κινητήρες παραγωγής
η honda παίζει μπάλα στους μικρούς κινητήρες και η bmw στους μεγάλους
είμαι σίγουρος ότι αν ήθελε η bmw θα έπαιζε και στους μικρούς αλλά δεν έχει λόγο να το κάνει
τώρα όσον αφορά το type-r έχω ξαναναφέρει κάπου ότι με 535 Ε28 1400 κιλά,που καίει απίστευτα λάδια(πάει για αλλαγή το μοτέρ),συνεπώς βία 200 άλογα και 30 κιλά ροπή, έφαγε πολύ ξύλο σε μεγάλη ανηφόρα και κοντά στα 180 με 200χλμ/ώρα
να σημειώσω ότι ήμουν μαζί με το πατέρα μου και αυτός μόνος του
και για να μην πει κάποιος ότι δεν το πάτησε και άλλα τέτοια, αυτός προκάλεσε την μονομαχία αρκετές φορές μέχρι να ενδώσει ο πατέρας μου
ήπιε το lipton του και ηρέμησε!

sheriff
23-04-06, 16:08
λοιπόν παιδιά τσάμπα γίνεται συζήτηση...η honda και η bmw είναι οι δύο κορυφαίες εταιρίες στους κινητήρες παραγωγής
η honda παίζει μπάλα στους μικρούς κινητήρες και η bmw στους μεγάλους
είμαι σίγουρος ότι αν ήθελε η bmw θα έπαιζε και στους μικρούς αλλά δεν έχει λόγο να το κάνει
τώρα όσον αφορά το type-r έχω ξαναναφέρει κάπου ότι με 535 Ε28 1400 κιλά,που καίει απίστευτα λάδια(πάει για αλλαγή το μοτέρ),συνεπώς βία 200 άλογα και 30 κιλά ροπή, έφαγε πολύ ξύλο σε μεγάλη ανηφόρα και κοντά στα 180 με 200χλμ/ώρα
να σημειώσω ότι ήμουν μαζί με το πατέρα μου και αυτός μόνος του
και για να μην πει κάποιος ότι δεν το πάτησε και άλλα τέτοια, αυτός προκάλεσε την μονομαχία αρκετές φορές μέχρι να ενδώσει ο πατέρας μου
ήπιε το lipton του και ηρέμησε!
αφου το ανεφερες να επαναλαβω αλλη μια φορα.το συγκεκριμενο type-r ειναι οπλο δεν μιλησε κανεις για τα μαμα ταπερ οπου στην κερατεα και τα 1300 μετρα απο εκκινηση ειμαι μπροστα περιπου 2,5 με 3 κολωνες.μιλαμε ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,απορω πως δεν μπορει να το καταλαβουν μερικοι και συγχεουν τα μηλα με τα πορτοκαλια.ΟΛΗ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ TYPE-R.

ουφ ηρεμησα:D :D :D

Fairytale
24-04-06, 00:45
Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι γιατρειά δεν έχεις...
ξεροκαταπίνοντας την παραπλανητική (όπως αποδείχτηκε...) υπογραφή (!!!), η λύση σου είναι το πλήρες πρόγραμμα ενδυνάμωσης της Hartge (υπερκυβισμός στα 3.4lt -το περισσότερο που μπορείς να πάρεις...) με υπογραφή "The biggest displacement in every chassis". Τα νούμερα είναι 305hp & 36 κιλά ροπής... Με την πλήρη εξατμισοκατάσταση της Supersprint που έρχεται... καθώς και την ήδη "περιποιημένη" ECU σου, υπολόγισε ότι τα καθαρόαιμα θα ανέλθουν πλέον κοντά σε μια πλήρη ακολουθία του 3 (!!!).
Το SMG θα συνεχίσει να φροντίζει για σωστές αλλαγές ενώ εσύ θα μεθύσεις από την επιτυχία σε S2000 (2.2lt πλέον!!!)...
Για :bananasmi επί "κλειστών" αντιπάλων θα πρέπει να φέρεσαι ανάλογα... ;)
C U out there

M535 E28
24-04-06, 08:45
αφου το ανεφερες να επαναλαβω αλλη μια φορα.το συγκεκριμενο type-r ειναι οπλο δεν μιλησε κανεις για τα μαμα ταπερ οπου στην κερατεα και τα 1300 μετρα απο εκκινηση ειμαι μπροστα περιπου 2,5 με 3 κολωνες.μιλαμε ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,απορω πως δεν μπορει να το καταλαβουν μερικοι και συγχεουν τα μηλα με τα πορτοκαλια.ΟΛΗ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ TYPE-R.

ουφ ηρεμησα:D :D :D

φυσικά και γνωρίζω ότι μιλούσες για το συγκεκριμένο φτιαγμένο type-r(δεν είμαι τόσο χαζός)...αν πρόσεξες όμως πιο πάνω η περισσότερη κουβέντα έγινε για το πόσο πάνε τα μαμά type-r & s-2000
μπερδεύω και τα φρούτα στο μανάβη :GrowUp:

taz
24-04-06, 23:44
Χαίρεται και από μένα.:hello:

Χρόνια πολλά σε όλους.
Αν και το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα, θα αναφέρω προσωπικές μου εμπειρίες.
Πετυχαίνω ένα παλικάρι με Ζ4 3.0 μαύρη πέρυσι στη Βουλιαγμένης, βράδυ και μιλήσαμε μου είπε ότι ήθελε καιρό να ανοίξει με S2000 σε ανοιχτό δρόμο και με ηρεμία για να βγάλει τα συμπεράσματά του. Αυτός μόνος, εγώ δικάβαλο. Κάνουμε τρείς εκκινήσεις καλές και στις τρείς πετάχτηκα μπροστά μισό αμάξι και μέχρι τελείωμα τετάρτης ζήτημα να είχε γίνει ένα ολόκληρο. Ανοίγουμε από ρολαριστές δευτέρες άλλες δύο φορές και φεύγει η Ζ4 μπροστά μισό αμάξι και μείναμε έτσι μέχρι και πέμπτες. Συμπέρασμα:τα αμάξια μαμά πάνε το ίδιο. Η Ζ4 έχει το πλεονέκτημα ότι με λίγες βελτιώσεις μπορεί να δυναμώσει αρκετά, ενώ εγώ ότι και να κάνω ατμοσφαιρικά το πολύ να πάρω 10 άλογα. Από την άλλη το S2000 είναι πιό καλοστημένο αμάξι πιο απόλυτο και σαφώς πιό επικύνδυνο στο όριο.
Η 330i είναι πιό βαριά, άλλης κατηγορίας και κανά δυό φορές που έχω ανοίξει διαπίστωσα ότι είναι πιό αργές από τις Ζ4.Μπορεί να φταίνε και οι ζάντες που είχανε πάνω.Ο ένας φόραγε 19ες...
Α και κάτι τελευτάιο, τη Μ3 Ε46 τη θαυμάζω μηχανολογικά όμως το σχήμα της μου είναι λίγο αδιάφορο. Η καινούρια Ζ4Μ θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το επόμενό μου αυτοκίνητο η οποία συνδυάζει και τεχνολογία ( μοτεράκλα-διαφορικό-φρένα) και εμφάνιση. Δεν ξέρω από ανάρτηση πως θα είναι και φαντάζομαι ότι η ακαμψία θα είναι ελάχιστα υποδιέστερη της Μ3.Αυτά.;)

MAC Z4
25-04-06, 09:55
Η Ζ4 έχει το πλεονέκτημα ότι με λίγες βελτιώσεις μπορεί να δυναμώσει αρκετά....)
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμενος...?
Πως μπορώ να πάω τη δική μου Απο 231 σε 250 άλογα.... Γινεται κατι τέτοιο?

manosm3
25-04-06, 10:05
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμενος...?
Πως μπορώ να πάω τη δική μου Απο 231 σε 250 άλογα.... Γινεται κατι τέτοιο?
Ρωτα τον Κωστα (Ζ4 3.0) ;) :)

DjBac
25-04-06, 14:18
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμενος...?
Πως μπορώ να πάω τη δική μου Απο 231 σε 250 άλογα.... Γινεται κατι τέτοιο?
Μπορείς και λίγο παραπάνω με ένα Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση (αλλά όλη την εξάτμιση)!!

Christos 330i ///M
25-04-06, 15:19
και ομως φιλε το ταπερ εχει καλυτερο μοτερ και ας ειναι 40 αλογα λιγοτερα μιας και εχει ivtec.γι' αυτο και εχει καλυτερη ροπη.πες απλα οτι ειναι detuned απο την ιδια την χοντα

αστο καλυτερα φιλε μην πετυχεις s με οδηγο που να ξερει να το παει γιατι βλεπω το αυτοκινητο σου στις αγγελιες απο τωρα αν νομιζεις οτι θα εισαι μπροστα.και ξαναλεω να ξερει να το παει

χωρις παρεξηγηση αλλα η σιγουρια ειναι κακο πραγμα



Και φυσηκα δεν θα παρεξηγηθω για μια τοση απλη συζητηση απλα για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ειται ταπερ ειται S2000 οποιος και να ειναι ο οδηγος με ενα αυτοκινητο ανωτερο στα ποιο πολλα το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο...
Δεν ειναι η συγουρια ειναι για μενα η πραγματικοτητα...
Μεσα στην βδομαδα θα βαλω με ενα μαμα S με 16αρες ζαντες κιολας αντε να δω τι θα κανει που το εχεται ως προτηπω αυτοκινητου και ας εχω225-40-18 εμπρος 255-35-18 πισω ζαντολαστιχα...

sheriff
03-05-06, 20:52
τσαγακι σε πολλες γευσεις και εξηγουμαι:

πριν απο καμμια ωρα και ενω γυρνουσα απο βολτουλα για φαγητο ανεβαινα την εθνικη για το σπιτι,στο υψος της ρενω και ενω πηγαινα με 60-70 και μεσαια τσουκ σκαει απο αριστερη ενα type-r κοντοστεκεται λιγο ,σκαει μια ξερογκαζια και πυραυλος εξαφανιζεται...
δεν ηθελα και πολυ,πανω απο δυο εβδομαδες χωρις βολτα και παθαινεις στερηση...στο θεμα μας ομως.κατεβαζω 2η ,βαζω 3η,βαζω 4η τιποτα το ταπερ να ειναι μπροστα και να κρατιεται δυνατα χωρις να μαζευω

στο υψος της αττικης οδου κοβει και πλεον ειμαστε διπλα διπλα με τον ......(δεν ξερω αν θελει)!τι να δω ειχα ξεχασει να πατησω το sport ανοιγουμε απο τριτες σχετικα ψηλα και το χοντα εκτοξευεται δυνατα και μου κανει 1-1,5 αυτοκινητο,αλλαγη 4η και η διαφορα φτανει τα 3-4 αυτοκινητα στην πεμπτη μου κρατιομουν με σταθερη διαφορα εκει πισω χωρις να πλησιαζω η να ανοιγει.
αυτο το ανοιγμα εγινε αλλη μια φορα με το ιδιο αποτελεσμα,ανοιξαμε και απο δευτερες και ημουν λιγο πιο κοντα αλλα και παλι πισω.
μετα καθισαμε λιγο στο βασιλοπουλο οπου διαπιστωσα μετα απο τα πραγματα,τα αλογα και το βαρος του συγκεκριμενου χοντα οτι εγω τελικα παω πολυ καλα και ειχα απογοητευτει

specs Ζ4 φ.π.ε
type-r ?


οοοεεεεοοοο σημερα πηρα το καινουριο power και εχει τεστ το συγκεκριμενο χοντα....
λοιπον 256.7 στις 8000 στρ/λεπτο
23 κιλα ροπη στις 7700στρ/λεπτο

0-100 5.98
0-160 12.85:bugeye: :bugeye: για να καταλαβετε περιπου τι εννοω οταν ετρεξα 400αρι εκανα 14.5 με εξοδο 162 περιπου δηλαδη 0-162 σε 14.5 και αυτο εχει 0-160 σε 12.85:bugeye: :bugeye: και δεν φοραει και μπλοκε!!!!!


παλι καλα που η διαφορα ηταν μονο μια κολωνα στα 210+

Nick_compact
04-05-06, 22:33
Στο 0-100 είσαι μάλλον ελάχιστα πιο γρήγορος. Αλλά στο 0-160 αυτό το τάπερ πλησιάζει επικίνδυνα τα Μ3!!! 11.5 έχει το Μ3!! Να σου πω την αλήθεια όμως το 0-160 σου μου φαίνεται σχετικά πολύ... Το 130 μετρημένο στο Drive έβγαζε 13.6 περίπου και είναι όμως 1500++ κιλά!

Black5
05-05-06, 11:56
Aπλά να αναφέρω ότι το 0-100 η 0-160 ΔΕΝ δείχνουν πιο αμάξι θα είναι μπροστά σε μία κόντρα... Αυτό το βλέπεις από το 0-400μ ή 0-1000μ!:takecover

EVANGELOS
05-05-06, 12:05
Aπλά να αναφέρω ότι το 0-100 η 0-160 ΔΕΝ δείχνουν πιο αμάξι θα είναι μπροστά σε μία κόντρα... Αυτό το βλέπεις από το 0-400μ ή 0-1000μ!:takecover

Έτσι ακριβώς για κόντρα από στάση.
Τα type-r και τα S2k έχουν απίστευτο μοτέρ και είναι πανάλαφρα. Θέλουν Μ για να ηρεμήσουν...