PDA

Επιστροφή στο Forum : Δίσκος-Πλατώ για 318is Ε36


s318is
20-04-06, 03:27
Έφτασε δυστηχώς η ώρα αλλαγής όλου του σετ στα 120,000χλμ
Ξέρει κάποιος τι μάρκα φοράει από το εργοστάσιο?Ξέρω παντως οτι δεν είναι SACHS.Υπάρχει καμια πρόταση για πιο ενισχυμένο από τον "μαμά" ή να παραμείνω στον SACHS και στον μαμίσιο?

Fairytale
20-04-06, 18:28
Λοιπόν παλίκαρε... αν τα θυμάμαι καλά τα πράγματα:

εργοστασιακοί προμηθευτές είναι η Sachs και η Luk.


υπάρχουν 2 τύποι (για κάθε εταιρεία) το "απλό" και το "ενισχυμένο" (που εφοδίαζε τα αυτοκίνητα που είχαν εργοστασιακό a/c -από την γραμμή παραγωγής εννοώ).

Ανάμεσα στα προiόντα των 2 εταιρειών ακριβότερα αλλά και πιο ποιοτικά είναι τα Sachs. Τέλος τα χλμ που "κράτησε" είναι πολύ καλά...
C U out there

s318is
21-04-06, 12:06
Ευχαριστώ για την απάντηση.Όντως καλά κράτησε!Άλλοι έχουν αλλάξει πολύ πιο πριν,με την ανάλογη χρήση βέβαια:drive2:

pant75gr
23-04-06, 16:54
Μολις αλλαξα Δισκο - Πλατο - Ρουλεμαν - Παντοφλα σασμαν αντλια συμπλεκτη - Βολαν - και μιζα. Οχι απλά ειχανε λιωσει αλλα ητανε καμμενα. Κανονικο χειρουργειο περασε η μπεμπα μου.
Αν θυμαμαι καλα μου βαλανε Πλατο Luk και Δισκο Sachs (μπορει και το αντιστροφο). Και θα σου κοστισει μαζι με εργασια κανα 400αρι ευρω.

Nick_compact
25-04-06, 17:43
Μου στοίχησε 140 ευρώ το δισκόπλατο και 75 ευρώ η εργασία για το δισκόπλατο, και έβαλα Sachs.
Fairytale, η Sachs έναν τύπο δίνει στον online κατάλογο της , ανεξάρτητα από το ac.
Τέλος, το εργοστασιακό μου ήταν Luk και κράτησε 180.000 km , και μάλλον θα κρατούσε όσο και το μοτέρ αν δεν κολλούσα σε άμμο μια φορά και δεν είχε φάει εκκινήσεις και καρφωτές!!

Fairytale
25-04-06, 19:14
Μου στοίχησε 140 ευρώ το δισκόπλατο και 75 ευρώ η εργασία για το δισκόπλατο, και έβαλα Sachs.
Fairytale, η Sachs έναν τύπο δίνει στον online κατάλογο της , ανεξάρτητα από το ac.
Τέλος, το εργοστασιακό μου ήταν Luk και κράτησε 180.000 km , και μάλλον θα κρατούσε όσο και το μοτέρ αν δεν κολλούσα σε άμμο μια φορά και δεν είχε φάει εκκινήσεις και καρφωτές!!
Τώρα τι να πω με έχεις αφήσεις άφωνο... ανέτρεψες όσα ήξερα ή θυμόμουν...

αν η Sachs δίνει τον ίδιο τύπο και για το Compact 316i (αυτό δεν καβαλάς..?)

αν τα Luk βγάζουν τόσα, τα (καλύτερα) Sachs τι βγάζουν..?
Αν και βέβαια οι φθορές από τον 1.6lt είναι συγκριτικά μικρότερες.
C U out there

Nick_compact
26-04-06, 00:38
Αλίμονο,δεν προσπαθώ να ανατρέψω τίποτα απόσα ξέρεις. Σου λέω απλά την εμπειρία μου! 180.000 km έφτασε το luk και το άλλαξα γιατί πατινάριζε σε εκκίνηση full από στάση και στις κοντράδικες αλλαγές. Σε νορμάλο οδόγηση φυσιολοξικού οδηγου μπορείς να φανταστείς πόσο θα άντεχε! Και φαντάσου οτί όταν κόλλησε στην άμμο έβγαλε καπνίλα....!!! Και τελικά όταν βγήκε δεν είχε φαγωθεί τέρμα,είχε πάρα πολύ ακόμα... ήταν "καμένο"! Και το αμάξι είναι πρώτο χέρι για να ξέρεις!
Ξέχασα να αναφέρω οτί η Sachs δίνει έναν τύπο για τα 316i και τα 318i , και δίνει δυο τύπους για το iS! Ο ένας είναι ο ίδιος με τα 316 και 318!

MTB
26-04-06, 02:07
Δεν θέλω να σε ξενερώσω αλλά έτσι όπως το βλέπω εγώ το ότι άλλαξες τον δίσκο στα 180.000 δεν πάει να πει πως άντεξε και τόσο.
Από τη στιγμή που έχει αρχίσει να πατινάρει τόσο όσο λες και έχεις χαλάσει και το βολάν προσωπικά πιστεύω πως χάλασε αρκετά νωρίτερα...
Ίσως να έχω άδικο.. Ίσως όχι...
Ακόμα έχει σημασία που έκανες τα χιλιόμετρα.
Εγω το sachs το άλλαξα στα 150.000, είχε κάποια ποσότητα πριν τα πριτσίνια και άλλαξα και το βολάν γιατί είχε μελανιάσει και είχε και μία μικρή πατούρα.
Αν το άλλαζα στα 120.000 δεν θα ήθελα ούτε βολάν.
Και να σκεφτείς πως το πατινάρισμα που μου έκανε το έκανε λίγο στην εκίνηση και λίγο στις αλλαγές.

ΥΓ:Συγνώμη αν το ποστ αυτο φανει σε κάποιον επιθετικό, δεν είναι ο σκοπός μου αυτός, αλλά τέτοια ώρα και με νύστα που να κατσω να προσέξω τι γράφω...

Nick_compact
26-04-06, 17:00
Δεν θέλω να σε ξενερώσω αλλά έτσι όπως το βλέπω εγώ το ότι άλλαξες τον δίσκο στα 180.000 δεν πάει να πει πως άντεξε και τόσο.
Από τη στιγμή που έχει αρχίσει να πατινάρει τόσο όσο λες και έχεις χαλάσει και το βολάν προσωπικά πιστεύω πως χάλασε αρκετά νωρίτερα...
Ίσως να έχω άδικο.. Ίσως όχι...
Ακόμα έχει σημασία που έκανες τα χιλιόμετρα.
Εγω το sachs το άλλαξα στα 150.000, είχε κάποια ποσότητα πριν τα πριτσίνια και άλλαξα και το βολάν γιατί είχε μελανιάσει και είχε και μία μικρή πατούρα.
Αν το άλλαζα στα 120.000 δεν θα ήθελα ούτε βολάν.
Και να σκεφτείς πως το πατινάρισμα που μου έκανε το έκανε λίγο στην εκίνηση και λίγο στις αλλαγές.

ΥΓ:Συγνώμη αν το ποστ αυτο φανει σε κάποιον επιθετικό, δεν είναι ο σκοπός μου αυτός, αλλά τέτοια ώρα και με νύστα που να κατσω να προσέξω τι γράφω...


Το βολάν δεν έχει αλλαχτεί ούτε και έχει τίποτα! Όπως προείπα το δισκόπλατο δεν είχε κανένα απολύτως προβλημα σε νορμάλ οδήγηση. Πατινάριζε μόνο σε συνθήκες κόντρας! Δηλαδή εκκίνηση 4-4500rpm με απότομο άφημα αλλά περισσότερο από πρωτη σε δευτέρα. Και είχε πολύυυυυυυ ακόμα να φαγωθεί,αλλά η επιφάνεια δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

melodic
26-04-06, 23:27
518 E34 380.000km Με της μανας του!!!! οποτε τα 180.000 γινονται για πλακα...
+ το δικο μου εχει 120.000 και απο τις 70.000 ειναι στα χερια μου!!!!(το κακομοιρο) και αντεχει,μια χαρα (εκτος απο οταν εχω 5αδα μεσα με full clima το καλοκαιρι και ανηφορα του στηλ λυκαβητος)

MTB
26-04-06, 23:58
Το βολάν δεν έχει αλλαχτεί ούτε και έχει τίποτα! Όπως προείπα το δισκόπλατο δεν είχε κανένα απολύτως προβλημα σε νορμάλ οδήγηση. Πατινάριζε μόνο σε συνθήκες κόντρας! Δηλαδή εκκίνηση 4-4500rpm με απότομο άφημα αλλά περισσότερο από πρωτη σε δευτέρα. Και είχε πολύυυυυυυ ακόμα να φαγωθεί,αλλά η επιφάνεια δεν ήταν σε καλή κατάσταση.

SORRY...!
Ήμουν σε μια κατάσταση υπνηλίας και μπέρδεψα τα ποστ που είχαν γραφτεί...!
Έτσι όπως τα λές όντως κράτησε πάρα πολύ.
Ακόμα και τα περισσότερα χιλιόμετρα στην εθνική να τα έκανες σου κράτησε πολύ καλά.
Μακάρι να είχαμε όλη την ίδια σχέση με τον συμπλέκτη μας...!

taxigis
14-11-06, 19:13
Παιδες πητε τι τιμες παιζουν τα δισκοπλατω για την IS
Μου ειπαν τιμη με ρουλεμαν 280....
Εμενα, στα 130000 που μολις το πηρα εινα κοπρια... η τριτη πατιναρειιιιιιιιιι

Nick_compact
15-11-06, 13:54
Σκέτο ανταλακτικό γύρω στα 150 για Sachs.