PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΙΕΣΕΙΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ Μ-cars.......


m_power_lunatic
11-10-04, 08:46
Γνωριζει κανεις να μου πει κανεις τι πιεσεις λαδιου δουλευουν τα μοτερ των M3 E30 κυριως αλλα και τα M3 E36 3.0,3.2 και τα M5 E34 3.6,3.8 καθως και των M3 E46????????????Ζηταω πολλα ε??Απλα οπως ολοι ξερετε η ενδειξη της πιεσης λαδιου λεει πολλα για την κατασταση του κινητηρα οποτε καλο ειναι να γνωριζουμε ολοι ακριβως.Αυτο το σκεφτηκα υποκινουμενος απο τις πρωτες ματιες που ριχνω για αγορα M3 E30 στην Γερμανια και καλο θα ηταν να ενημερωσω τον ανθρωπο που εχει αναλαβει να το βρει και να ξερει τι να κοιταξει.Α και κατι αλλο,η πιεση λαδιου την κοιταμε εν κινησει με ταχυτητα και γκαζι η ρελαντι και στροφαροντας??

MPOWER
11-10-04, 08:49
Δέν νομίζω να βρείς άκρη με την πίεση λαδού γιατί έχει μεγάλες διακυμάνσεις, ανάλογα με τις στροφές του μοτέρ, την θερμοκρασία του λαδιού, ακόμα και τον τύπο του λαδιού που έχεις στο μοτέρ σου!

m_power_lunatic
11-10-04, 09:10
Αμαν!!MPOWER σε εσενα υπολογιζα σιγουρα,εισαι σιγουρακι οπως λεγαμε στο πανεπιστημιο για οποιαδηποτε παρανομη πληροφορια σε εξετασεις-ακου τι θυμηθηκα ο ψυχακιας!!!!Οταν ειναι κρυο οντως δουλευουν πιο ψηλα την πιεση λαδιου,οποιαδηποτε πληροφορια καλοδεχουμενη,πιστευω να ανοιξα πολυ ενδιεφερον thread,ο καθενας εαν πει τι γνωριζει θα βγαλουμε ακρη δεν μπορει!

MPOWER
11-10-04, 09:45
Το πρόβλημα ξεκινάει απο το ότι κανένα αυτοκίνητο που γνωρίζω εκτός απο κάτι παλιά ΜΒ "ταξί" δεν έχουν όργανο πίεσης λαδιού! Πρέπει λοιπόν να το έχεις βάλει μετά! Στο μόνο μου αυτοκίνητο που έχω ένδειξη πίεσης λαδιού είναι ένα 518 Ε34 Turbo όπου για να καταλάβεις την πίεση πρέπει να πολλαπλασιάσεις την πίεση που βλέπεις Χ2 μιας και άλλαξα όργανο (είχα 0-10bar και έβαλα 0-5Bar) αλλά δεν αξιώθηκα να αλλάξω την βαλβίδα που μετράει την πίεση και άφησα την 0-10Bar!
Θα σου πώ οτι η πίεση που βλέπω (η πραγματική) είναι max 6bar και min 1,8 bar όταν είναι ζεστά τα λάδια και οι στροφές στο ρελαντί! Είναι αρκετά δύσκολο να δείς αυτή την πίεση με ακρίβεια!
Τώρα που σιγά σιγά λέω να φτιάξω το M3 μου (Ε30) και ένας πολύ φίλος μου έκανε δώρο μια εκπληκτική κονσόλα για όργανα για Ε30 και ένα ψηφιακό όργανο μέτρησης, μπορεί να έχεις και στοιχεία από το αυτοκίνητο που θές!

m_power_lunatic
11-10-04, 10:02
Φιλε MPOWER σκεφτομουνα μηπως εχουμε ακρη να μαθουμε απο καποιο service manual η καποια οδηγια για BMW τεχνιτες-απο τα γνωστα CD-ωστε να ξερουμε απο πρωτο χερι τι πληροφοριες δινει η μαμα BMW για τα ///Mωρακια της.

MPOWER
11-10-04, 11:16
Τότε αλλάζει το θέμα :)
Λοιπόν για τον S14 έχουμε:

Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 1.0
Πίεση ελέγχου : bar : 4

Z3 Fat Bastard
11-10-04, 12:26
Τότε αλλάζει το θέμα :)
Λοιπόν για τον S14 έχουμε:

Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 1.0
Πίεση ελέγχου : bar : 4

Damn !!!!! Man , where do you get this information and so fast ????

DoctorAbo
11-10-04, 12:32
Μου ανέβηκε η πίσεση με τόσες τις λεπτομέρειες που ξέρει αυτό παιδί. Μιχάλη υποψιάζομαι πως κάνεις λάθος δουλειά. Μάλλον πρέπει να κάνεις τη δουλειά χόμπυ και τούμπαλιν.

Ευπειθώς - ο Doctor του Club. :)

MPOWER
11-10-04, 12:45
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ελπίζω όταν κατέβω στις εκλογές νε με ψηφίσετε ;)

m_power_lunatic
11-10-04, 13:19
Μηπως ξερουμε για το Μ3 Ε36 3.0,ελα βρισε με το αξιζω........

Fanis
11-10-04, 13:26
Μου ανέβηκε η πίσεση με τόσες τις λεπτομέρειες που ξέρει αυτό παιδί. Μιχάλη υποψιάζομαι πως κάνεις λάθος δουλειά. Μάλλον πρέπει να κάνεις τη δουλειά χόμπυ και τούμπαλιν.

Ευπειθώς - ο Doctor του Club. :)

Συμφωνώ και επαυξάνω.....μακάρι να ξέρανε και στα συνεργεία της BMW τα μισά απόσα ξέρει ο Μιχάλης! ;)

MPOWER
11-10-04, 14:34
Λοιπόν για το Μ3 Ε36 (S50 B30 & B32) έχουμε:
Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 1.0
Πίεση ελέγχου : bar : 4

Για το Μ3 Ε36 (S52 B32) έχουμε:
Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 0.5
Πίεση ελέγχου : bar : 4

Για το Μ3 Ε46 (S54) έχουμε:
Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 0.7
Πίεση ελέγχου : bar : 4

Για το Μ5 Ε34 (S38 B35, B36 & B38) έχουμε:
Πίεση λαδιού στο ρελαντί με κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας : ελάχιστη σε bar : 1.0
Πίεση ελέγχου : bar : 4


Κάτι άλλο?

m_power_lunatic
11-10-04, 15:26
Σε ευχαριστω ///Μιχαλη.......

MPOWER
11-10-04, 22:25
Χαρά μου! :)

Brown
12-10-04, 06:22
Μιά και δεν το γνωρίζω, μία διευκρίνηση:
Οι κωδικοί S και B, που αναφέρονται :confused:

MPOWER
12-10-04, 09:45
Απο S αρχίζουν οι κωδικοί των μοτέρ Mpower, ενώ των "συμβατικών" μοτέρ ήταν μέχρι τώρα από Μ οι κωδικοί και τώρα έχουμε και Ν
Το Β ακολουθούμενο απο δύο ψηφία δείχνει τον κυβισμό του μοτέρ!

Fanatic
12-10-04, 10:05
Μ3 Ε36 (S50 B32)

Μ3 Ε36 (S52 B32)


Ποια η διαφορα των 2 αυτων???Το 3,2 δεν ειναι??Μηπως Αμερικανικο και Ευρωπαικο? :confused:

MPOWER
12-10-04, 10:40
Στέλιο δέν είναι το Αμερικάνικο. Το Αμερικάνικο λέγεται είναι S50US B30 και όπως δηλώνει το Β30 είναι τρίλιτρο.
Το S50 B32 και το S52 B32 είναι δύο εντελώς διαφορετικά μοτέρ.
Οι διαφορές τους είναι οι εξείς:
S50 B32
Διαδρομή εμβόλου 91,0
Κυβισμός 3201cc
Σχέση συμπίεσης 11,3/1
Μέγιστος Επιτρεπόμενος αριθμός στροφών 7600+/-50

S52 B32
Διαδρομή εμβόλου 89,6
Κυβισμός 3152cc
Σχέση συμπίεσης 10,5/1
Μέγιστος Επιτρεπόμενος αριθμός στροφών 6800

Fanatic
12-10-04, 10:49
Mε μπερδεψες Μιχαλη τωρα!Τα Μ3 Ε36 321 ποιο μοτερακι φορανε??Του Σκανδαλη και Μ3ΜΑΝ ποιο μοτερ φορανε??Και πανω απο ολα γιατι ειναι διαφορετικα μοτερ και εκτος απο τον κοφτη που ειναι πιο ψηλα στο ενα,την ελαχιστη διαφορα κυβισμου και συμπιεσης,τι διαφορα εχουν στην ιποδυναμη?Και τελος ποτε φοραγε το καθενα το Μ3 Ε36??Πωωωωωωω το παρακανα στις ερωτησεις!! :eek: Συγνωμη αλλα μεγαλωνω και εγω και θελω να μαθω! :D

Brown
12-10-04, 11:04
Σε ευχαριστώ, για τις διευκρινήσεις και αναμένω τις απαντήσεις και προς τον Στέλιο, για να μαθαίνουμε.

MPOWER
12-10-04, 11:55
Θα προσπαθήσω να είμαι σύντωμος.

Το S52 B32 έχει 239 άλογα, όσα δηλαδή και το αμερικάνικο με την διαφορά οτι έχει μεγαλύτερη ροπή και πιο χαμηλά λόγω κυβισμού!
Η ύπαρξη αυτού του μοτέρ δεν μας απασχολεί γιατί είναι απλά η Low Compression έκδοση που συχνά δημιουργείται για χώρες που έχουν πρόβλημα με την ποιότητα των καυσίμων τους

Fanatic
12-10-04, 17:26
Mαλιστα!Μπραβο ρε δασκαλεεεεε!! :d