PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 Μ3 με V8 από Ε39


S38B38 Monsta
12-10-04, 14:40
Δεν ξέρω αν κάποιος άλλος πήρε το καινούριο EVO, αλλά σε κάποιο σημείο αναφέρει ξεκάθαρα ότι η ΜΥ 05-06 Μ3 θα φοράει τον θεϊκό V8 από την Ε39.

Τώρα τι να πω, όταν το διάβασα αυτό έμεινα με ανοιχτό το στόμα σα βλάκας για κάνα μισάωρο, αφού η γυναίκα μου με ρώτησε αν είμαι καλά ή αν έπαθα κάποιο mini εγκεφαλικό...

Δηλαδή κάτσε για να το εμπεδώσουμε καλά, αν διάβασα σωστά η Μ3 σε ένα-δυο χρόνια θα φοράει τον V8 της Ε39 με 400 εργοστασιακά, ατμοσφαιρικά και πάνω απ' όλα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ άλογα.

Είχα υπόψη μου ότι σε 1-2 χρόνια θα πάρει η γυναίκα 4-πορτο και ο Κωστάκης πάλι coupe, οπότε ψηνόμουν για ελαφρο-μεταχειρισμένη Μ3 (ΜΥ 03-04), αυτό όμως αλλάζει ριζικά τα σχέδιά μου.

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 2-3 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ Μ3 ΜΕ V8 - YEEEEEEEEEES SIR!!!!!!!!!!!

kacey
12-10-04, 14:51
Χμμμ, οτι θα φοραει V8 η καινουρια Μ3 ειναι γνωστο απο καιρο, αλλα εισαι σιγουρος οτι θα ειναι αυτος της Μ5 Ε39? Λιγο περιεργο μου φαινεται, εγω ηξερα οτι θα ετοιμασουν εναν καινουριο V8 αναλογης τεχνολογιας με τον V10 της Μ5 Ε60

S38B38 Monsta
12-10-04, 14:56
Χμμμ, οτι θα φοραει V8 η καινουρια Μ3 ειναι γνωστο απο καιρο, αλλα εισαι σιγουρος οτι θα ειναι αυτος της Μ5 Ε39? Λιγο περιεργο μου φαινεται, εγω ηξερα οτι θα ετοιμασουν εναν καινουριο V8 αναλογης τεχνολογιας με τον V10 της Μ5 Ε60

Δεν είναι η καινούρια. Απ ότι γράφουνε η ''ΜΥ 05-06 θα φοράει τον V8 από την Ε39''.

Το μοντέλο για τη Μ3 παραμένει Ε46 μέχρι τότε.

MPOWER
12-10-04, 14:57
ΧΑΧΑ :) Και βλέπω την γυναίκα με...τα πόδια!!! :D

S38B38 Monsta
12-10-04, 15:01
ΧΑΧΑ :) Και βλέπω την γυναίκα με...τα πόδια!!! :d

Δε νομίζω, απλά μπορεί να μου ζητήσει να πάρει το Ε34 Μ5...οπότε η οικογένεια θα χει δύο ///Μ :)

Octane
12-10-04, 15:54
Δηλαδή κάτσε για να το εμπεδώσουμε καλά, αν διάβασα σωστά η Μ3 σε ένα-δυο χρόνια θα φοράει τον V8 της Ε39 με 400 εργοστασιακά, ατμοσφαιρικά και πάνω απ' όλα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ άλογα.

Κωστα αυτο το κανει η Hartge εδω + καιρο!!
Καπου εχω ενα συγκριτικο βιντεακι,θα ψαξω να το βρω!! ;)

S38B38 Monsta
12-10-04, 16:07
Ναι και η Alpina στα Ζ4.

Εγώ όμως δε μιλάω για μετατροπή. Ο καθένας ας πούμε μπορεί να βάλει έναν S50b32 κάτω από το καπό μιας Ε30...

Κακά τα ψέμματα, άλλο πράμα θα ναι το εργοστασιακό, θα χει άλλη ανάρτηση, αποκλείεται τ αμάξι να ναι ακριβώς το ίδιο...

DoctorAbo
12-10-04, 16:26
Ναι και η Alpina στα Ζ4.

Εγώ όμως δε μιλάω για μετατροπή. Ο καθένας ας πούμε μπορεί να βάλει έναν S50b32 κάτω από το καπό μιας Ε30...

Κακά τα ψέμματα, άλλο πράμα θα ναι το εργοστασιακό, θα χει άλλη ανάρτηση, αποκλείεται τ αμάξι να ναι ακριβώς το ίδιο...

Φίλε Monsta, εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός. Η κατανόηση που έχω από την Μ3 Ε 46 μου λέει πως το V8 πρέπει να είναι πολύ μεγάλο και πολύ βαρύ για να μπει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το υπάρχον μεταξόνιο. Ξέρω πως θα το φοράει η επόμενη γενιά, η οποία όμως θα έχει ελαφρά μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις.

S38B38 Monsta
12-10-04, 17:48
Θα ψάξω να βρω τα κιλά των μοτέρ από περιέργεια να δούμε τις διαφορές τους.

alexk
13-10-04, 08:09
Γεια σας και από εμένα.
Η Μ3 GTR E46 έχει V8 κινητήρα, σούπερ ελαφρύ (τουλάχιστον έτσι λένε). Πολύ πιθανόν, ο νέος V8 να έχει μπλόκ από μαγνήσιο ή κάτι τέτοιο (όπως ο τρίλιτρος που έρχεται τώρα με valvetronic) και να είναι ελαφρύς.Το σίγουρο είναι ότι θα είναι πιο κοντός από τον εξακύλινδρο που έχει τώρα η Μ3, οπότε το βάρος θα έρθει πιο πίσω από τον εμπρός άξονα.

DoctorAbo
13-10-04, 09:34
Χθες βράδυ διάβαζα στο drive για την καινούργια C55 AMG. Οι μάγκες της AMG τελικά χώρεσαν τον V 8 μέσα στην C . Παρόλο που φένεται εντυπωσιακό το αυτοκίνητο, από τα γραφόμενα του αρθρογράφου προκύπτει ότι ούτε το τιμόνι της είναι όσο ξουράφι είναι της Μ3 ούτε το ζύγισμα. Προκύπτει δηλαδή απ΄πο τα γραφόμενα ότι λειτουργεί αρκετά μπροστόβαρα και με πιο πολλές μούρες από το προβλεπόμενο. Είμαι σίγουρος, πως όταν προκύψει η νέα Μ3 θα είναι σωστή σε αυτό τον τομέα. Υπομονή.

tasosbmwe30
13-10-04, 12:00
Γεια σας και από εμένα.
Η Μ3 GTR E46 έχει V8 κινητήρα, σούπερ ελαφρύ (τουλάχιστον έτσι λένε). Πολύ πιθανόν, ο νέος V8 να έχει μπλόκ από μαγνήσιο ή κάτι τέτοιο (όπως ο τρίλιτρος που έρχεται τώρα με valvetronic) και να είναι ελαφρύς.Το σίγουρο είναι ότι θα είναι πιο κοντός από τον εξακύλινδρο που έχει τώρα η Μ3, οπότε το βάρος θα έρθει πιο πίσω από τον εμπρός άξονα.



σωστος ο Αλεξης!!!!καπου το εχω διαβασει κι εγω αυτο!!!!!

S38B38 Monsta
13-10-04, 12:43
Εντάξει διάβασα ξανά το άρθρο που πήγα σπίτι χθες και κάνω quote:

''....και η νέα Μ3 (05-06) θα φοράει τον V8 της Ε39.''

Είναι ξεκάθαρο ότι η BMW δεν έχει λόγο να εξελίξει από την αρχή νέο V8 (έστω και αυτόν της GTR). Το μοτέρ είναι σχετικά καινούριο, δοκιμασμένο, έχει αποδειχτεί αξιόπιστο, ενώ με βελτίωση cams, non-restricted air filters, chip, full exhaust, ξεπερνάει τα 450ΗΡ ΧΩΡΙΣ να σπάει!

BMW Power
13-10-04, 12:50
Λοιπόν όντως η πληροφόρηση από τον ειδικό τύπο μιλάει για V8 στο καινούριο Μ3 αλλά όχι για αυτόν του Ε39 αλλά για ένα καινούριο μοτέρ. Ο Hartge το 2001 έβαλε σε ένα 318 ci το μοτέρ της Ε39 Μ5 και το ονόμασε H50. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε από θέμα χώρου κάτω από το καπό ήταν το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων, το οποίο και μετέφερε στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου. Ο φίλος μας Hartge είναι γνωστός για την βλάβη του, μιας και οι περισσότεροι θα θυμάστε το Η36 Μ3 Ε30 με το μοτέρ της Μ5 Ε34. Έχω και “συγκριτικό” τεστ στο BMW Car Απριλίου 2001.

Όσον αφορά τώρα στο Μ3 GTR, το αγωνιστικό που παρουσιάστηκε στον αγώνα 24 ωρών της Daytona, φορούσε το μοτέρ του Μ5 ελαφρώς βελτιωμένο ώστε να αποδίδει 445 PS περίπου. Τα Μ3 GTR όμως που έτρεχαν στο ALMS έπρεπε να έχουν ομολογκασιόν, οπότε η BMW έπρεπε να φτιάξει αυτοκίνητα δρόμου με το μοτέρ που θα χρησιμοποιούνταν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τον τετράλιτρο V8 της εταιρίας ο οποίος στην αγωνιστική έκδοση θα απέδιδε περίπου 460 με 470 PS. Η έκδοση δρόμου υποθετικά παρήχθη σε 45 αντίτυπα και φορά τον τετράλιτρο V8, αλλά ουσιαστικά κανείς δεν ξέρει, εκτός ίσως από τους ευτυχείς ιδιοκτήτες, πόσα άλογα αποδίδει και λοιπές λεπτομέρειες.

nikos_E34
13-10-04, 19:14
Κωστα αυτο το κανει η Hartge εδω + καιρο!!
Καπου εχω ενα συγκριτικο βιντεακι,θα ψαξω να το βρω!! ;)

to exo kai ego afto to videaki test metaksi M3,ALPINA B3 kai BMW M HARTGE legetai...
to proto kserete pio einai
to deftero einai ekseliksi tou 330 alla se 270kati aloga kai fisika to 400ari oplostasio tis hartge pou sto telos leei o tester afto to amaksi kala einai otan psilovrexei i ean den eiste kala na to kratate sto garaz dioti thelei 101 % apo tin prosoxi tou odigou :eek:

S38B38 Monsta
14-10-04, 09:56
Λοιπόν όντως η πληροφόρηση από τον ειδικό τύπο μιλάει για V8 στο καινούριο Μ3 αλλά όχι για αυτόν του Ε39 αλλά για ένα καινούριο μοτέρ.

Που το διάβασες αυτό?

BMW Power
14-10-04, 15:01
Που το διάβασες αυτό?

BMW Car and Total BMW ;)

stef
15-10-04, 01:49
Παιδιά απόψε βλέπαμε με avog το videaki που αναφέρετε πιο πάνω με το Η50!
Καλά ήταν άλλου το αυτοκίνητο!
Σίγουρα εαν βγει το Μ3 , Μ4 ή όπως αλλιώς θα λέγεται με κινητήρα V8 το αμάξι θα είναι σε διαφορετικό πλανήτη....!

kacey
26-10-04, 21:23
Συμφωνα με το αγγλικο Autocar η καινουρια Μ3 θα φοραει ενα νεο, 4λιτρο V8 μοτερ. Αρα δεν θα ειναι αυτο της Μ5 Ε39, το οποιο ειναι 5λιτρο.