Επιστροφή στο Forum : Methanol Compact
Είναι κυριακή πρωί και με τρώει από το σάββατο να πειραματιστώ με το αυτοκίνητο μου. χιχιχιχι
Βρίσκω παλιό καύσιμο από το τηλεκατευθυνόμενο (μεθανόλη, με 25% νιτρομεθανόλη και λάδι). Έχω αφήσει το compact με 3 λίτρα βενζίνη (ρεζέρβα για πολλά χιλιόμετρα) και αδειάζω το ένα περίπου λίτρο μεθανόλης στο ρεζερβουάρ. Ωραία, πάμε για δοκιμή!!!
Το αυτοκίνητο επιταχύνει αρκετά καλύτερα (θα έλεγα μία 10% βελτίωση), ενώ με παραξενεύει ότι η 2α και η 3η τελειώνουν αυτή τη φορά σχετικά γρήγορα (για τις επιδόσεις του compact). Το λάδι μυρίζει λιγάκι, ενώ τα καυσαέρια έχουν τη γνωστή μυρουδιά της καμμένης μεθανόλης.
Μετά από λίγο πήγα στο πρατήριο για να βάλω κανονική βενζίνη. :( Το λίτρο καυσίμου που έβαλα μέσα κάνει 18 euro. Κρίμα ε?
Με το Δαφνί ποιά η σχέση σου? :D
Dark_Niaou
13-10-04, 10:20
Με το Δαφνί ποιά η σχέση σου? :d
Πολύ καλό Μιχάλη!!
Με το Δαφνί ποιά η σχέση σου? :d
Περνάω κάθε μέρα από έξω. Πλέον δεν με αφήνουν να μπω... Είναι πολύ υψηλό το επίπεδο μου γι'αυτό το ίδρυμα λένε.
Καλά αυτό το παιδί είναι psycho, αυτά τα μοτέρ της BMW τα καίνε όλα!!!!
S38B38 Monsta
13-10-04, 12:34
αυτά τα μοτέρ της BMW τα καίνε όλα!!!!
Σπύρο μιλάς από εμπειρία εε? :p
Περνάω κάθε μέρα από έξω. Πλέον δεν με αφήνουν να μπω... Είναι πολύ υψηλό το επίπεδο μου γι'αυτό το ίδρυμα λένε.
Ίσως θα έπρεπε να δοκιμάσεις την κλινική Γαλήνη του Σηνιούρη. Εκεί νομίζω δέχονται τέτοια περιστατικά γιατί είχαμε κάνει αίτηση με τον BMW Enthusiast κατά κόσμον Γεώργιο Χ. και μας δέχτηκαν, όταν προσπαθούσαμε πριν από 2 χρόνια να τουρμπίσουμε τον V10 της Williams και να προσθέσουμε 2 τουρμπίνες και νίτρο στο Ε39 Μ5, αλλά τελικά αποφασίσαμε για λόγους αξιοπιστίας να βάλουμε 1 τουρμπήνα και έναν κομπρέσορα χωρίς νίτρο και όλα αυτά στο μπαλκόνι του σπιτιού μου. Τότε απέρριψαν την αίτησή μας μιας και όπως μας δήλωσαν αυτό δεν ήταν αρκετά τρελό. :D
Εγω παλι το σκεφτομαι πολυ σοβαρα πλεον να γεμισω την εξατμιση με ασβεστη,οπως στο ανεκδοτο με το παπακι και την Porsche. :cool: :cool:
Οταν θα κανει μπαμ τι θα κανεις?
Οταν θα κανει μπαμ τι θα κανεις?
"Λεπτομερεια"!!!!!!!!!!! :D
"Λεπτομερεια"!!!!!!!!!!! :D
1. Δεν θα κάνει μπαμ. Γιατί να κάνει μπάμ?
2. Και μπαμ να κάνει, θα είναι μία πάρα πολύ καλή ευκαιρία να αλλάξω κινητήρα.
Πρέπει να βρω σκέτη μεθανόλη και νιτρομεθανόλη. Είναι κολλητός μου, χημικός μηχανικός. Αλλά πρέπει να δούμε τι αντοχή έχει στη συμπίεση (λογικά έχει μεγάλη, γιατί οι κινητήρες των μοντέλων έχουν υψηλή συμπίεση). Παλιά ρίχναμε στο παπάκι του (φτιαγμένο) και έκανε πολύ μεγάλη διαφορά και σε αυτό. Μέχρι που, ανοίγοντας το γκάζι έκανε σκασίματα (!!!). Στο vts δεν είχα δοκιμάσει με μεθανόλη δυστυχώς.
Ένας φίλος (να είναι καλά εκεί που είναι τώρα) που ήταν πιλότος σε ελικόπτερα, είχε ρίξει σε Lada JP4 κηροζίνη. Το Lada έπιασε 200 και η θερμοκρασία στο κόκκινο. Μάλλον πρέπει να το γυρίσω σε κηροζίνη, θα είναι και πιο φθηνή λογικά.
Το πιο τρελό καύσιμο, είναι ο πετρελαϊκός μεθυλαιστέρας. Μιλάμε για καύσιμο super powerfull, με ένα μεγάλο μειονέκτημα. Είναι εξαιρετικά εκρηκτικό. Έτσι, ένα απότομο κούνημα προκαλεί έκρηξή του. Ένας γνωστός μου έκανε έρευνα με αυτό (ο φίλος μου κάτι εργαστήρια) και μου έλεγε ότι ανεβάζει την απόδοση σε τρελά επίπεδα. Αλλά, κάνει μπαμ το ρεζερβουάρ πολύ εύκολα.
Σκέψου όμως με το ΜΠΑΜ τι ώθηση θα πάρεις.
Σκέψου όμως με το ΜΠΑΜ τι ώθηση θα πάρεις.
xexe
alex mipos na valis kai neo kernel? :P
Θα κανει μπαμ γιατι η μεθανολη καιγεται σε εντελως διαφορετικες αναλογιες απο την βενζινη, με αποτελεσμα να δουλευει το μοτερ σε ΕΝΤΕΛΩΣ λαθος μειγματα (προς το φτωχο, ενδεικτικα αναφερω οτι κανονικα θες διπλασια περιπου ποσοτητα μεθανολης απο οτι βενζινη για την ιδια ποσοτητα αερα), αρα σε καποια στιγμη θα το καψεις...
Εμενα παλι ενας φιλος μου ειχε βαλει στο παπακι του νευθαλινη (αυτη για το σκορο) μεσα στο ρεζερβουαρ και πηγαινε σαν τρελο...μεχρι που κολισε η μηχανη :rolleyes: :rolleyes:
Εγω λεω να βαλω στο BMW αρωματικο λεβαντα...ποσα αλογα λετε να κερδισω :confused:
σε διχρονους κινητηρες "παιζει" καλα η νιτρομεθανολη!!!
σε αναλογια 1 προς 10 (9 βενζινη super plus)
περιπου + 10 κλμ
σε 4χρονους δεν εχω παιξει ακομα!!!!!
Εμενα παλι ενας φιλος μου ειχε βαλει στο παπακι του νευθαλινη (αυτη για το σκορο) μεσα στο ρεζερβουαρ και πηγαινε σαν τρελο...μεχρι που κολισε η μηχανη
Αυτό για την ναυθαλίνη ισχύει και γενικά με αρψματικούς υδρογονάνθρακες. Ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνται τέτοια καύσιμα είναι οι ρύποι που εκπέμπουν!
Για τα Redex εχετε ακουσει τιποτα?Κατι για ενισχυτικο οκτανιων γραφουνε επανω και καθαρισμο.Δεν θυμαμαι ακριβως.Γνωριζει κανεις τιποτα?
Johnie_be_good
17-10-04, 13:08
Για τα Redex εχετε ακουσει τιποτα?Κατι για ενισχυτικο οκτανιων γραφουνε επανω και καθαρισμο.Δεν θυμαμαι ακριβως.Γνωριζει κανεις τιποτα?
Ενας φιλος χρησιμοποιει ενισχυτικο οκτανιων...αλλα δεν θυμαμαι πιο...θα μαθω και θα σου πω...παντως κανει δουλεια καλη και δουλευει καλυτερα το αμαξι
Φιλικα,
Johnie_be_good
Ρε παιδιά άμα βάλω στη κλούβα λέτε να δουλέπσει??:p:p
Εγώ έβαζα στο 318is και στο vts, της STP, octane booster. Πολύ καλό, έκανε διαφορά.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.