PDA

Επιστροφή στο Forum : S.o.s. ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΗΣΤΕ Na ΒΡΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!


ASTRAGS99
13-10-04, 13:41
Πωλείται ή ανταλλάσεται Οpel Astra G 1.4sport σε άριστη κατάσταση μοντέλο 12/99.
Συγχρόνως ζητείται BMW 320 (97-98) και πάνω κατά προτίμηση original περί τα 17000-18000 ευρώ, σε περίπτωση ανταλλαγής με το Astra μια διαφορά της τάξης των 6000-8000 ευρώ.
(καθώς καταλαβαίνετε κάνω μια προσπάθεια εύρεσης το σωστού δρόμου πάλι, καθώς ήμουν μέχρι και το 2003 κάτοχος μιας Ε30 318i.!)

DRIFTER
13-10-04, 14:58
ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΕ ΧΕ...ΓΙΑ ΔΕΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ;)

BMW Power
13-10-04, 15:16
Είναι πολύ δύσκολο να βρείς 320 καλό και original. Έψαχνε φίλος μου πολύ καιρό και κατέληξε στο να αγοράσει ένα 316 και να κάνει μετατροπή. Πάντως θα μπορούσες να ανταλλάξεις το astra με ένα πολύ καλό 316 M-Pack σε έναν έμπορο και να το κάνεις 320 ή 325. ;)

ASTRAGS99
13-10-04, 16:04
Το ειχα σκεφτει αυτο το ενδεχόμενο BMW POWER φίλε μου αλλά προτειμώ να αποφύγω την εκδοχή της μετατροπής για τώρα, άσε τα 316 που ειναι full extra και σε καλή κατάσταση με Μpack τα χτυπάνε πολύ 17500-18500 ευρώ

antonio
13-10-04, 17:13
Είναι πολύ δύσκολο να βρείς 320 καλό και original. Έψαχνε φίλος μου πολύ καιρό και κατέληξε στο να αγοράσει ένα 316 και να κάνει μετατροπή. Πάντως θα μπορούσες να ανταλλάξεις το astra με ένα πολύ καλό 316 M-Pack σε έναν έμπορο και να το κάνεις 320 ή 325. ;)


Έχει απόλυτο δίκιο, εγώ έκανα αμάν να βρω το original 320 και ότι είχα βρει ήταν σε απαράδεκτη κατάσταση! Μετά απο ψάξιμο όμως όλα βρίσκονται!! ;)

ASTRAGS99
14-10-04, 09:02
Που έψαξες γενικά , πόσο κατάφερες να το πάρεις και με τι εξτρά, για να έχω μια γενική ιδέα που και πως πρέπει να κινηθώ
ευχαριστώ εκ των προτέρων

antonio
14-10-04, 12:08
Έψαξα σε μάντρες, εφημερίδες κλπ αλλά τελικά το βρήκα απο μια αγγελεία, από ένα παληκάρι που το είχε σε άψογη κατάσταση.
Είναι full M pack coupe, με λευκά δέρματα Μ3, αυτά του πάγου, clima και όλα τα σχετικά, εντελώς ατρακάριστο, με κάτι εμφανής μόνο γρατζουνιές λόγω του μαύρου χρώματος, και το πήρα 17.000.
Πιστεύω ότι είναι πολύ καλή τιμή γιατί το παιδί καιγόταν να το δώσει για προσωπικούς λόγους. Είναι μοντέλο 11/96.
Είχα βρει κανα-δύο ακόμα σε μάντρες αλλά ήταν απαράδεκτα!

BMW Power
14-10-04, 13:35
Που έψαξες γενικά , πόσο κατάφερες να το πάρεις και με τι εξτρά, για να έχω μια γενική ιδέα που και πως πρέπει να κινηθώ
ευχαριστώ εκ των προτέρων


Για να καταλάβεις τι εννοώ, ο φίλος που ανέφερα πιο πάνω, είδε συνολικά 35 αυτοκίνητα και τελικά αγόρασε το 36ο. Τα πιο πολλά ήταν 316 βέβαια αλλά κανένα δεν ήταν στην κατάσταση που όλοι θέλουμε. Τα 320 ιδίως ήταν όλα χάλια!!!! Οπότε σου εύχομαι καλή τύχη και υπομονή!!!!

Για την ιστορία αναφέρω ότι το 316 που αγόρασε τελικά είναι μπλε με οροφή ζάντες 17άρες Schnitzer replica και τεμπέλη από εξοπλισμό, αλλά είναι ατρακάριστο μοντέλο 94 και το πήρε 11.000 ευρώ. Με 4.000 ακόμη το έκανε 320 και ήταν πολύ ικανοποιημένος μέχρι να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι. Τώρα ψάχνει μοτέρ 25άρι. :D

tasosbmwe30
14-10-04, 14:54
Πωλείται ή ανταλλάσεται Οpel Astra G 1.4sport σε άριστη κατάσταση μοντέλο 12/99.
Συγχρόνως ζητείται BMW 320 (97-98) και πάνω κατά προτίμηση original περί τα 17000-18000 ευρώ, σε περίπτωση ανταλλαγής με το Astra μια διαφορά της τάξης των 6000-8000 ευρώ.
(καθώς καταλαβαίνετε κάνω μια προσπάθεια εύρεσης το σωστού δρόμου πάλι, καθώς ήμουν μέχρι και το 2003 κάτοχος μιας Ε30 318i.!)



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!ευχομαι να βρεις γρηγορα αυτο που ψαχνεις φιλε!!!!!

ASTRAGS99
14-10-04, 15:09
ΑΠΟΡΙΑ: παίρνω 318is και βρίσκω κινητήρα 2,0 ή 2,5 ή 2,8, στη πιθανή μετατροπή αυτή θα χρειαστεί εκτός από κινητήρα να αλλάξω κι άλλα πράγματα (π.χ. κιβώτιο,διαφορικό-βασικά, φρένα, αναρτήσεις,clima,board computer) ή θα είναι συμβατά αυτά του 318is
Bmw Power η μετατροπή που περιέγραψες τι περιελάμβανε?

BMW Power
14-10-04, 15:22
ΑΠΟΡΙΑ: παίρνω 318is και βρίσκω κινητήρα 2,0 ή 2,5 ή 2,8, στη πιθανή μετατροπή αυτή θα χρειαστεί εκτός από κινητήρα να αλλάξω κι άλλα πράγματα (π.χ. κιβώτιο,διαφορικό-βασικά, φρένα, αναρτήσεις,clima,board computer) ή θα είναι συμβατά αυτά του 318is
Bmw Power η μετατροπή που περιέγραψες τι περιελάμβανε?

Στην συγκεκριμένη μετατροπή αλλάχτηκαν όλα τα μηχανικά εκτός του κιβωτίου μιας και ήταν καλλίτερο αυτό του 316. Όλα τα μηχανικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως έχουν στο 318is και να αλλάξεις απλά μοτέρ σε 20, 25, 28. ;)

ASTRAGS99
14-10-04, 15:29
Η διαφορά 4κύλινδρου με 6κυλινδρο κινητήρα δεν έχει διαφορές στα ηλεκτρλογικά , εγκέφαλο και ηλεκτρικά (board computer , clima)?

BMW Power
14-10-04, 15:42
Η διαφορά 4κύλινδρου με 6κυλινδρο κινητήρα δεν έχει διαφορές στα ηλεκτρλογικά , εγκέφαλο και ηλεκτρικά (board computer , clima)?

Εννοείται ότι όταν μιλάμε για αλλαγή μοτέρ εννοούμε με εγκέφαλο και καλωδίωση. Αλλά το B/C και το clima σαν όργανα δεν αλλάζουν. Το compressor όμως του clima των 4κίλινδρων είναι διαφορετικό από αυτό των 6κίλινδρων.

ASTRAGS99
14-10-04, 16:21
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες
και για να ανακεφαλαιόσουμε είτε μετατρέψω 318is είτε 320i το κόστος της μετατροπής θα είναι εφάμιλλο όπως και τα πράγματα που θα αλλαχτούν?
Ρωτάω ξανα και ξανα γιατί το να βρω 318is foul extra είναι πολύ πιο εύκολο
απ' οτι 320 και θέλω να δω ότι με συμφέρει κάτι τέτοιο στη πιθανή μετατροπή η οποία δεν θα είναι απαραίτητο να γίνει άμεσα και συγχρώνως δε θα χω κάτι τελείως ψώφιο. Τέλος αν βρω 318is με antispin θα 'χει μπλοκε διαφορικό ή όχι? Εσένα γενικά με την ιδέα αυτή ποια είναι η αποψή σου?(δεν θέλω να πάω σε 316 γιατι έτσι όπως το θέλω οι τιμές τους είναι πανω κάτω ίδιες και λόγω το ότι η μετατροπή θα πρέπει να γίνει άμεσα).

antonio
14-10-04, 16:32
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να ψάξεις να βρεις γνήσιο εξακύλινδρο, που πιστεύω ότι με λίγη υπομονή θα βρεις, έτσι ώστε να μην έχεις προβλήματα και με το υπουργείο ή να μην κυκλοφορείς με αδήλωτη μηχανή!
Ακόμα και 25αρι να το κάνεις ή και παραπάνω, οπτικά θα είναι όμοια με το δίλιτρο! ;)

BMW Power
15-10-04, 13:24
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες
και για να ανακεφαλαιόσουμε είτε μετατρέψω 318is είτε 320i το κόστος της μετατροπής θα είναι εφάμιλλο όπως και τα πράγματα που θα αλλαχτούν?
Ρωτάω ξανα και ξανα γιατί το να βρω 318is foul extra είναι πολύ πιο εύκολο
απ' οτι 320 και θέλω να δω ότι με συμφέρει κάτι τέτοιο στη πιθανή μετατροπή η οποία δεν θα είναι απαραίτητο να γίνει άμεσα και συγχρώνως δε θα χω κάτι τελείως ψώφιο. Τέλος αν βρω 318is με antispin θα 'χει μπλοκε διαφορικό ή όχι? Εσένα γενικά με την ιδέα αυτή ποια είναι η αποψή σου?(δεν θέλω να πάω σε 316 γιατι έτσι όπως το θέλω οι τιμές τους είναι πανω κάτω ίδιες και λόγω το ότι η μετατροπή θα πρέπει να γίνει άμεσα).


Το καλό με το is είναι ότι ουσιαστικά μπορείς να αλλάξεις μόνο το μοτέρ (είπαμε με εγκέφαλο, πλεξούδα) :D . Και είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις ένα μοτέρ 20 ή 25 από ότι ένα ολόκληρο τροπέτο που θα χρειαστείς για να κάνεις την μετατροπή από το 16 σε εξακύλινδρο. Τώρα για το θέμα του μπλοκέ, είναι καθαρά θέμα εξοπλισμού. Στα 36 υπήρχε η δυνατότητα να το παραγγείλεις με μπλοκέ το αυτοκίνητο. Όχι όπως στα 46!!!!!! :mad: Αν βρείς αυτοκίνητο με μπλοκέ ακόμα καλλίτερα γιατί είναι σπάνια και πολύ ακριβά.

Ripper
15-10-04, 16:22
Asexeto alla mipos iparxi tropos na mpi mploke se e46? (esto kai oxi bmw..)

Fanis
15-10-04, 16:27
Asexeto alla mipos iparxi tropos na mpi mploke se e46? (esto kai oxi bmw..)

Πιθανόν να έχει η Quaife, (www.quaife.co.uk), αλλά είναι αρκετά ακριβά και δεν είμαι σίγουρος αν συνεργάζεται με τα ηλεκτρονικά, οπότε τα απενεργοποιείς.

Fanatic
15-10-04, 16:31
Asexeto alla mipos iparxi tropos na mpi mploke se e46? (esto kai oxi bmw..)

Διαβασε λιγο εδω και ισως βγαλεις μια ακρη :) http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=54