PDA

Επιστροφή στο Forum : Καυστήρας?


alex-kal
28-06-06, 13:31
Οσο και να έψαξα στο forum δεν βρήκα κάτι σχετικό:
Τι είναι ο καυστήρας?
Βλέπω κάποια μεταχειρισμένα , και γράφουν ότι έχει καυστήρα!!
Λίγο μου θυμίζει τις νταλίκες που πάνε εξωτερικό και έχουν καλοριφέρ με δικό τους καυστήρα!!

Υ.Γ.Μάλλον βρήκα να δώσω το δικό μου.
Σε λίγο καιρό και επίσημα δικό σας μέλος!

Strax
28-06-06, 14:01
Νομίζω ότι εννοείς το εξάρτημα που μπορεί να ζεστάνει το όχημά σου, ακόμα και αν είναι σβηστός ο κινητήρας. Έχει και τηλεχειρισμό! Εννοείται ότι η χρησιμότητά του επικεντρώνεται στις κρύες μέρες του χειμώνα...

Geo_3D
28-06-06, 14:04
Πρωτα απ'ολα χρονια σου πολλα.Να τα εκατοστησεις
Στο θεμα μας τωρα
Ο καυστηρας για να το πουμε πολυ χοντρικα εχει σαν σκοπο να ζεστενει το νερο (βλ. καλοριφερ σπιτιου).Απο εκει και περα δεν εχω ακουσει ποτε για οποιονδηποτε ειδους καυστηρα στα αυτοκινητα.

alex-kal
28-06-06, 14:04
Δηλαδή ξεκινάει το μοτέρ στο ρελαντί και το ζεσταίνει , έτσι ώστε να το βρω έτοιμο?
Αν βάλω συνεγερμό με turbo timer (ο elser που έχω τώρα) το ίδιο κάνει..(έχει και εκίνηση κινητήρα).
Απλά ρωτάω για να μη μου λένε μετά και μου πουλάνε υποχρέωση ότι και καλά είναι μοναδικό σύστημα..

BMW5S
28-06-06, 14:24
Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κινητήρα Μπορείς να προγραμματίσεις να ξεκινήσει να θερμαίνει το εσωτερικό του αυτοκίνητου πριν το πάρεις έτσι ώστε να φτάσει αυτό στην επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό του

DjBac
28-06-06, 17:16
Ακριβώς, λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κινητήρα!! Σου ζεσταίνει το εσωτερικό, έχει τηλεχειρισμό αλλά αν θεσ λειτουργεί ΚΑΙ με κλήση από το κινητό!!

nikos_E34
28-06-06, 19:31
κανει οτι ακριβως κανει και στα φορτηγα
ειναι μικρος βενζινοκινητηρας που η εργασια του ρυθμιζεται απο το μπορντ κομπιουτερ :banghead: καίει κοντα 2-3 λιτρα το 12ωρο και αν παρατηρησεις 2-3 κολλαρα απο το ψυγειο μπαινουν σε αυτο..με αποτελεσμα να ζεστενει τα νερα του ψυγειου κοντα στους 80 βαθμους ,να φορτιζει τη μπαταρια του αυτοκινητου και εν συνεχεια να δουλευει το καλοριφερ...στο Ε34 ειχε της Βεμπάστο και το ρυθμιζες απο τι ώρα μεχρι πια ωρα να δουλευει ή το αφηνες να δουλευει μεχρι να πας στο αμακσι..και στις 2 περιπτωσεις στους 80 βαθμους σταματουσε και εδω στους βαρβάτους χειμωνες (-20 με -30) το αμαξι μου ηταν το μοναδικο που ειχε καθαρα τζαμια και με το που εβαζες το κλειδι η βελονα της θερμοκρασιας του νερου έδειχνε "12 παρα 5" δηλαδη και το πρωινο σταρτ ηταν ανωδυνο...αυτα είχα να πω...α...να μην σας πω τι ηδονη ειναι να μπαινεις στο αμακσι σου το πρωι και εκει που εισαι σακουλιασμενος με 2-3 μπουφαν να ανοιγεις παραθυρο επειδη σκας και ιδρωνεις

oldcarskickass
28-06-06, 20:07
Μήπως ζεσταίνει και το λάδι;Γιατί είναι πιο σημαντική η σωστή κυκλοφορία του λαδιού στη σωστή θερμοκρασία από αυτή του νερού(<--σε κάποια όρια βέβαια).
Καλή φάση πάντως.

DjBac
28-06-06, 20:53
Το ότι ζεσταίνει το νερό, δε σημαίνει πως ζεσταίνει και το λάδι της μηχανής!! Άρα όταν ξεκινάς τον κινητήρα με ζεστό νερό και κρύο λάδι, μπρερδεύεσαι από τον δείκτη θερμοκρασίας!!!

oldcarskickass
28-06-06, 21:34
Το ότι ζεσταίνει το νερό, δε σημαίνει πως ζεσταίνει και το λάδι της μηχανής!! Άρα όταν ξεκινάς τον κινητήρα με ζεστό νερό και κρύο λάδι, μπρερδεύεσαι από τον δείκτη θερμοκρασίας!!!

Όχι δε μπερδεύτηκα απλά ρώτησα(ίσως δεν ήμουν σαφής) αν μαζί με το νερό ζεσταίνει και το λάδι της μηχανής,γιατί θεωρώ πιο σημαντικό να έχει έρθει το λάδι στην θερμοκρασία λειτουργίας του παρά το νερό,άσε που κάποιοι από την ένδειξη του νερού όταν είναι στη μέση υποθέτουν ότι και το λάδι έφτασε στη θερμ.λειτουργίας και αρχίζουν το πλάκωμα.

DjBac
28-06-06, 21:59
Λάθος μου που δεν έκανα quote!!
Δεν πήγαινε σε εσένα, αλλά στον nikos_E34...

Φιλικά πάντα!!!

oldcarskickass
28-06-06, 22:31
Δεν τρέχει τίποτα,έτσι κι αλλιώς κι εγώ πληροφοριακά ρωτάω.

God
28-06-06, 23:48
Μια πληροφορια παρακαλω...

Πλεον εχουμε 2 Ε34, ενα Μ50 525 και ενα Μ50 520 αυτοματο. Και τα δυο του 90. Υπαρχει περιπτωση να εχουν καυστηρα αυτα και να μην το εχουμε παρει χαμπαρι 1 μηνα τωρα??


ΥΓ. Κοιτα να δεις που μονο υπεραυτοματη καφετερια δεν εχουν βαλει και ειναι το πιο χρησιμο απο ολα.

alex-kal
29-06-06, 09:37
Πρωτα απ'ολα χρονια σου πολλα.Να τα εκατοστησεις
Στο θεμα μας τωρα
Ο καυστηρας για να το πουμε πολυ χοντρικα εχει σαν σκοπο να ζεστενει το νερο (βλ. καλοριφερ σπιτιου).Απο εκει και περα δεν εχω ακουσει ποτε για οποιονδηποτε ειδους καυστηρα στα αυτοκινητα.

Σε ευχαριστώ πολύ (το δείχνει το forum τελικά, δεν το είχα προσέξει)..
Τελικά αν έχεις τα νερά ζεστά, μετά από 10 λεπτά και τα λάδια θα είναι οκ..
Επειδή έχω θερμοκρασία λαδιού, το χειμώνα τρομάζουν να ζεστάνουν (για να αρχίσω το σκίσιμο)..
[off topik]
Τώρα σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα , τα λάδια σε τι θερμοκρασίες παίζουν?
Δεδομένου του ότι εδώ δεν έχουμε και μεγάλα κρύα , αξίζει ο καυστήρας?

nikos_E34
29-06-06, 18:34
βορεια ελλαδα και ορεινες περιοχες δεν αξιζει...εδω το χειμωνα κανει κρυο οχι μ!@#@#κιες και τα χιονια ειναι πολλα...αν και τωρα λιωνουμε 37 βαθμους ειχε σημερα...
οσον αφορα το βεμπάστο δεν το εχουν ολα τα αμαξια...ακομα και γερμανικα δεν το εχουν ολα...γκολφακι τζι-τι-αι με τα 150 άλογα του 96 εχει βεμπάστο :bugeye: ενός φίλου ..τι να πείς..πάντως είναι ένα απο τα εξτρά του αυτοκινήτου...μια φορα με είχε βοηθήσει όταν λογω χιονοθυελλας σταματησα δλδ κόλλησα στην εθνικη οδο και αναγκαστηκα να σταματήσω στην ακρη μεχρι το πρωι ..εσβησα το αμαξι και εβαλα μπροστα το καυστηρα,μουσικουλα,τσιγαρακι,πισω το καθισμα δλδ αρχηγος και δεν κάνει και θορυβο..σαν μοτερακι ψυγειου ακουγετε...

φυσικα μονο τα νερα ζεσταινει φιλε μου αλλα τα λαδια πιο γρηγορα ζεσταινονται...αν εχεις ξεχωριστο οργανο για θερμοκρασια λαδιων θα το δεις και μονος σου...στην κυριολεξια ενα τσιγαρο χρονος