PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με run-flat


mpikounis
19-10-04, 08:00
Σήμερα το πρωί που ήρθα δουλειά παρατήρησα οτι το μπροστά αριστερό run-flat λάστιχο έχει παραμορφωθεί ελαφρώς όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες.

Ξέρεις κανείς αν είναι επικίνδυνο ή αν απλά κάποιο από τα τειχώματα του run-flat παραμορφώθηκε από λακούβα;

MPOWER
19-10-04, 08:35
Καλημέρα Mike!
Αυτό προφανώς έγινε απο κάποια λακούβα!
Αν και συχνά θα ακούσεις το αντίθετο, εγώ θα σου πώ οτι δεν είναι επικίνδυνο και μήν ανησυχείς! Έχω έτσι και τα δύο μου πίσω λάστιχα εδώ και δύο χρόνια. Αν δεν είναι πίσω, φρόντισε να το βάλεις πίσω!
Αν πάλι δεν θυμάσαι να έπεσες σε καμμία λακούβα έτσι ώστε να δικαιολογείται αυτό, τότε πρέπει να το κοιτάξεις γιατι δείχνει πραγματικά προβληματικό λάστιχο

compact
19-10-04, 08:40
εχει ξεκολησει το πελμα απο τα πλα'ι'να!!

μπορει να ειναι απο λακουβα η' απο πεζοδρομιο.
αν δεν θυμασε να επεσες σε λακουβα,πηγαινε εκει που τα πηρες και πες του ,τι εγινε εδω???
κανονικα πρεπει να στα αλλαξει και τα δυο!!!!!!
δεν νομιζω οτι φταις εσυ σε κατι.ειναι καμια φορα κατασκευαστικο λαθος.

ps αν δεν εχει πεσει σε λακουβα θα το αποδειξεις και ευκολα γιατι δεν θα ειναι σταβομενη η ζαντα!για να μην σου πουνε καμια μα***ια!!

mpikounis
19-10-04, 08:46
Το λάστιχο είναι το "μαμά" που έρχεται με το αυτοκίνητο. Δεν θυμάμαι λακούβα και η ζάντα είναι μια χαρά όπως και τα άλλα 3 λάστιχα. Mpower το να το βάλω πίσω είναι λίγο δύσκολο μια και είναι άλλη διάσταση!

M3EST
19-10-04, 08:52
Βαλτο πισω και δειξε σαν αντρας τι μπορεις να του κανεις.Ο Mpower
γουσταρει γιατι εχει δυο βυζια στα λαστιχα που πανε πανω κατω.Ποιος
αλλωστε δεν θελει βυζια στην Bmw του να κουνιουνται???? :d :d :d

Strax
19-10-04, 08:59
Να αποφύγεις την οριακή οδήγηση. Αν και ξέρω ότι δεν είναι η καταλληλότερη εποχή, μήπως θα έπρεπε να κοιτάξεις για μια τετράδα λαστιχάκια κανονικά να αναβαθμίσεις γενικώς την ποιότητα κύλησης. Άντε γιατί θυμήθηκα κάτι αξεσουάρ τώρα και γελάω μόνος μου! :d

MPOWER
19-10-04, 09:03
"Οριακή Οδήγηση" is his middle name :D
Όσο για τα αξεσουάρ...μπάνιου..... :p

aVog
19-10-04, 10:27
Βαλτο πισω και δειξε σαν αντρας τι μπορεις να του κανεις.:d :d :d

Δεν γίνονται αυτα που λετε για βασικούς λόγους όπως για παράδειγμα φοράει αλλα διάσταση μπροστά και άλλη πίσο YOU KNOWWW!!!!!!! :cool:

alexk
19-10-04, 10:42
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι θα είναι απαράδεκτο να μην αλλάξεις αυτό το λάστιχο. Για λάστιχα μιλάμε, όχι για κάτι που δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια. Και φυσικά, μιλάμε για ένα Ζ4. Ζ4 και να έχει χτυπημένα λάστιχα??? :confused: Για όνομα!!!

Και έχω να προσθέσω το εξής. Και πίσω να είναι, εγώ δεν θα ήθελα να μου σκάσει πίσω λάστιχο ενώ στρίβω με 180, και όπως πατάει στο σκαλοπάτι (από την νέα ασφαλτόστρωση που έχει γίνει). Όχι, σίγουρα όχι. Γιατί και πίσω να είναι αυτό που θα σκάσει, θα έφερνα 32 σβούρες και κωλοτούμπες.

Dark_Niaou
19-10-04, 11:16
Φίλε εάν θέλεις και την δική μου ταπινή γνώμη, αλλαξέ το!! Δεν παίζουμε με την ζωή μας ούτε και εσύ με την κούκλα σου!!

Brown
19-10-04, 11:43
Μπορεί να μην είναι λακούβα αλλά πεζοδρόμιο.
Έχουν κοπεί τα λινά, δηλαδή έχει πάθει ζημιά ο σκελετός του ελαστικού.
Πολύ μεγάλη ευαισθησία (λόγω μειωμένου αριθμού λινών), στα πλαϊνά, έχουν τα Michelin - Uniroyal (αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό).
Γνώμη μου, να τα αλλάξεις. Αν γίνει μία στραβή, το κόστος θα είναι μεγαλύτερο από το κόστος των ελαστικών.

mpikounis
19-10-04, 14:16
Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας! Αν ήταν κανονικό λάστιχο και εγώ θα το άλλαζα χωρίς πολλά πολλά μια και θα το φοβόμουν. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση μιλάμε για ένα λάστιχο που είναι φτιαγμένο για να μπορεί να πηγαίνει και χωρίς καθόλου αέρα.

Με αυτό το σκεπτικό νομίζω πως ότι και να γίνει (ακόμα και να χάσει όλο τον αέρα απότομα) δεν θα επηρεαστεί τόσο πολύ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Θεωρητικά η BMW λέει πως αν δεν έχεις το Tire Pressure Control μπορεί και να μην καταλάβεις οτι έχεις λάστιχο.

Άρα για να επανέλθω στην αρχική μου ερώτηση, υπάρχει κάποιος που να ΞΕΡΕΙ τί γίνεται σε ένα RUN FLAT ελαστικό αν πχ σπάσει το πλαινό σε ένα σημείο;

Ray
19-10-04, 14:26
Βαλτο πισω και δειξε σαν αντρας τι μπορεις να του κανεις.Ο Mpower
γουσταρει γιατι εχει δυο βυζια στα λαστιχα που πανε πανω κατω.Ποιος
αλλωστε δεν θελει βυζια στην Bmw του να κουνιουνται???? :d :d :d
XAXAXAXAXA κορυφαίος :D

DoctorAbo
19-10-04, 14:43
Μεγάλε Mpikouni ,

αν δε στο αλάξουν εντός εγγύησης , πλήρωσε τα μπικικίνια και άλαξέ το εσύ για λόγους ασφάλειας.

tasosbmwe30
19-10-04, 16:43
ταπεινη μου αποψη ειναι να "το" αλλαξεις "αμεσως"(και οχι μονο το ενα)!!!!!αφου πρωτα πας στην Bmw να τους το δειξεις....μπας και γλυτωσεις το κοστος του συγκεκριμενου ελαστικου που μαλλον εχει "καταστροφει"!!!!!οσο γι'αυτο που λενε οι εταιριες για τα συγκεκριμενα ελαστικα(οτι δεν υπαρχει περιπτωση "κλαταρισματος" του συγκεκριμενου ελαστικου)......οταν ερθει η "κακια η ωρα"................παρ'το αυγο και κουρευ'το(οπως λεει και ο λαος)!!!!!!!!!!!!!

alexk
19-10-04, 17:09
Υποθέτω ότι ο φίλος mpikounis έσκασε σε λακούβα ή πεζοδρόμιο, αλλιώς δεν θα συνέβαινε αυτό (εχώ αλλάξει και εγώ 2 μπροστινά από λακούβες στην εθνική).

Το βλέπω λίγο δύσκολο να βγει λάστιχο εγγύηση από τέτοια ζημιά, που έχει
προκληθεί από κακή χρήση (Mpikouni, δεν ξέρω πως το έπαθες, για την δικιά μου περίπτωση που ξέρω αναφέρομαι). Αν έγινε από μόνο του, τότε κάτι μπορεί να γίνει.

Εγώ έχω Michelin Pilot Sport 2, και έχω πετάξει 2 μέχρι τώρα (τι ωραία...). Σε κανένα μήνα θα τα αλλάξω τελείως.

Action Man
19-10-04, 17:33
Σήμερα το πρωί που ήρθα δουλειά παρατήρησα οτι το μπροστά αριστερό run-flat λάστιχο έχει παραμορφωθεί ελαφρώς όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες.

Ξέρεις κανείς αν είναι επικίνδυνο ή αν απλά κάποιο από τα τειχώματα του run-flat παραμορφώθηκε από λακούβα;
Αλλαξε το για να εισαι σιγουρος!

Black5
19-10-04, 21:42
Εγώ έχω Michelin Pilot Sport 2, και έχω πετάξει 2 μέχρι τώρα .

Kι εγώ αυτά έχω αλλά ευτυχώς χωρίς κανένα προβλημα αν και τις έχω φάει τις λακουβίτσες μου!!! OFF TOPIC!!!

Brown
20-10-04, 07:26
...Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση μιλάμε για ένα λάστιχο που είναι φτιαγμένο για να μπορεί να πηγαίνει και χωρίς καθόλου αέρα.

Με αυτό το σκεπτικό νομίζω πως ότι και να γίνει (ακόμα και να χάσει όλο τον αέρα απότομα) δεν θα επηρεαστεί τόσο πολύ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου...
Μήπως όμως μιλάμε, ότι θα χάσει αέρα από κάτι που θα πατήσει (καρφί π.χ.) και όχι από καταστροφή του σκελετού :confused:
Μήπως τελικά, μία ερώτηση στον κατασκευαστή του ελαστικού (ακόμα και στο εργοστάσιο), θα έλυνε τις όποιες απορίες :confused:

M5-Matzos
20-10-04, 08:11
mpikounis η γνώμη μοθ είναι να το αλλάξεις φίλε. Δεν πρέπει να ρισκάρεις με τέτοια πράγματα πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μπροστινό λάστιχο. :cool:

cmos_ioan
20-10-04, 18:22
κανονικά δεν έπρεπε να ανάψει η προειδοποιητική λυχνία του run flat στο εσωτερικό? έχω την αίσθηση ότι το σύστημα δεν μετράει μπάρ στο ελαστικό αλλά έχει έναν αισθητήρα που μετράει τις στροφές της ρόδας ανα λεπτό. Το καρουμπαλο δεν επηρεάζει αυτές τις στροφές ? :confused:

BMWER
20-10-04, 23:20
Καλοί φίλοι.Τα ελαστικά αυτά παρέχουν προστασία όταν υπάρχει κλατάρισμα
ξαφνικό και εκει πρέπει να μείνει ζανταρισμένο το ελαστικό μετα το πρόβλημα.
Στο λάστιχο αυτο υπάρχει μια αιτία η οποία δεν είναι βέβαιο οτι σε εκτακτη ανάγκη θα αντιδράσει με το προσδοκομενο τρόπο.Η ενίσχυση του υπάρχει
στο σημείο που τελειωνει το προφίλ ξαι αρχίζει το πέλμα,στο συγκεκριμένο λάστιχο το πρόβλημα υπάρχει ποιό ψηλά πρ'αγμα που το κάνει επικινδυνο.
Εγώ θα έλεγα ότι πρέπει να αντικατασταθεί.

mpikounis
10-11-04, 08:33
Μετα απο τις συμβουλές όλων περι ασφαλειας αλλα και της συμβουλης του Panoz περι καλυτερης ποιοτητας κυλησης, τα run-flat του Z4 πηραν δρομο και τη θεση τους πηρε ενα σετ απο Pirelli PZero Rosso.

Ομολογω πως περιμενα περισσοτερη αλλαγη στην αισθηση του αυτοκινητου χωρις τα run-flat τα οποια υποτιθεται πως χαλαν τη ποιοτητα κυλησης αλλα τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν εχω δει κατι φοβερο. Ισως το αυτοκινητο να κραταει καλυτερα, αλλα και παλι αυτο ειναι λογικο μια και τα PZero ειναι καλυτερα λαστιχα απο τα Bridgestone που φοραγε πριν (ανεξαρτητως run-flat).

Φτανω λοιπον στο συμπερασμα οτι η διαφορα run-flat και κανονικων ελαστικων οσο αφορα στη ποιοτητα κυλησης εξαρταται ΠΟΛΥ απο το μεγεθος του ελαστικου. Πιστευω πως η διαφορα ειναι εντονοτερη σε 17" ζαντες που το προφιλ ειναι μεγαλυτερο και σχεδον ανεπαισθητη στις 18" ζαντες που το προφιλ ειναι πολυ μικρο.

Panoz
10-11-04, 08:45
Μετα απο τις συμβουλές όλων περι ασφαλειας αλλα και της συμβουλης του Panoz περι καλυτερης ποιοτητας κυλησης, τα run-flat του Z4 πηραν δρομο και τη θεση τους πηρε ενα σετ απο Pirelli PZero Rosso.

Ομολογω πως περιμενα περισσοτερη αλλαγη στην αισθηση του αυτοκινητου χωρις τα run-flat τα οποια υποτιθεται πως χαλαν τη ποιοτητα κυλησης αλλα τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν εχω δει κατι φοβερο. Ισως το αυτοκινητο να κραταει καλυτερα, αλλα και παλι αυτο ειναι λογικο μια και τα PZero ειναι καλυτερα λαστιχα απο τα Bridgestone που φοραγε πριν (ανεξαρτητως run-flat).

Φτανω λοιπον στο συμπερασμα οτι η διαφορα run-flat και κανονικων ελαστικων οσο αφορα στη ποιοτητα κυλησης εξαρταται ΠΟΛΥ απο το μεγεθος του ελαστικου. Πιστευω πως η διαφορα ειναι εντονοτερη σε 17" ζαντες που το προφιλ ειναι μεγαλυτερο και σχεδον ανεπαισθητη στις 18" ζαντες που το προφιλ ειναι πολυ μικρο.

ΕΊναι λογικό στις 18ρες η αλλαγή ποιότητας κύλισης να είναι μικρότερη. Θαύματα δε γίνονται μια και καθόμαστε σχεδόν στο πίσω άξονα...απλά αυτό που παρατήρησα εγώ ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν είναι πια τόσο ξερό στις αντιδράσεις του...η σκληρότητα δεν άλλαξε και πολύ...απλά δε κοπανάει ενοχλητικά.
Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι το λάστιχο που έβαλες είναι μακράν καλύτερο απο αυτό που είχες...τη μεγάλη διαφορά θα τη δείς όταν πιέσεις το αυτοκίνητο (μετά τα πρώτα 400χλμ βέβαια). Στο βρεγμένο ειδικά, ή διαφορά είναι μεγάλη....
Καλές βόλτες!!!

Υ.Γ. Να σου πώ τι θα έκανα εγώ? Λίγο extreme βέβαια αλλά θα το πώ!!....Θα κρατούσα το σέτ με τις 18ρες για πίστα και θα χρησιμοποιούσα ένα σετ 17ρες για το δρόμο....

aVog
10-11-04, 09:13
αναρωτιέμαι αν το μέγεθος της διαφοράς έχει να κάνει και με τις αναρτήσεις. αν δηλαδη φοράει τις σπορ ο πανος και για αυτο είδε μεγάλη διαφορά (για την ακριβεια το ελπίζω για να δω και εγω).
εχω μπεί και εγω στην διαδικασία της αλλαγής τους, και μάλλον καταλήγω στην ίδια λύση με εσάς για τα πιρέλι.

Panoz
10-11-04, 09:26
αναρωτιέμαι αν το μέγεθος της διαφοράς έχει να κάνει και με τις αναρτήσεις. αν δηλαδη φοράει τις σπορ ο πανος και για αυτο είδε μεγάλη διαφορά (για την ακριβεια το ελπίζω για να δω και εγω).
εχω μπεί και εγω στην διαδικασία της αλλαγής τους, και μάλλον καταλήγω στην ίδια λύση με εσάς για τα πιρέλι.

Καλημέρα Αντώνη! Δε φοράω τη sport ανάρτηση (ευτυχώς!)....πάντως το ποσοστό της διαφοράς πιστεύω ότι θα είναι αναλογικά το ίδιο είτε με τη μία είτε με την άλλη ανάρτηση....

DoctorAbo
10-11-04, 09:59
Οι θεωρίες είναι υπέροχες και συναρπαστικές. Το καλυτερότερο όμως είναι ότι στο μεταξύ ο φίλος μας ο Mpikounis άλλαξε λάστοιχα και τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε τις θεωρίες πάνω σε ασφαλή βάση.

Α και πούσε φίλε Mpikouni. Πρέπει να ξοδέψεις λίγα λεφτάκια παραπάνω τώρα. Χρειάζεσε τουλάχιστον 2 μεγάλα fast από κανα βενζινάδικο ή τουλάχιστον μια αντλία μαμακίσια (αν έχει χώρο να τη σταθεροποιήσεις στο πόρτ μπαγκάζ.
Εγώ (που επίσης δεν έχω ρεζέρβα αλλά έχω αντλία μαμακίσια, (σκέπτομαι να αγοράσω και ένα κιτ επισκευής για δύσκολες ώρες. Αυτό με το λαστιχένιο κορδόνι και τη σακοράφα. Μέχρι να το κάνω όμως, έχω πάντα μια βίδα μαζί μου ώστε σε περίπτωση ανάγκης να βιδώσω τη βίδα βαθειά στο λάστοιχο και να φουσκώσω. :nod:

Panoz
10-11-04, 10:18
Οι θεωρίες είναι υπέροχες και συναρπαστικές. Το καλυτερότερο όμως είναι ότι στο μεταξύ ο φίλος μας ο Mpikounis άλλαξε λάστοιχα και τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε τις θεωρίες πάνω σε ασφαλή βάση.

Α και πούσε φίλε Mpikouni. Πρέπει να ξοδέψεις λίγα λεφτάκια παραπάνω τώρα. Χρειάζεσε τουλάχιστον 2 μεγάλα fast από κανα βενζινάδικο ή τουλάχιστον μια αντλία μαμακίσια (αν έχει χώρο να τη σταθεροποιήσεις στο πόρτ μπαγκάζ.
Εγώ (που επίσης δεν έχω ρεζέρβα αλλά έχω αντλία μαμακίσια, (σκέπτομαι να αγοράσω και ένα κιτ επισκευής για δύσκολες ώρες. Αυτό με το λαστιχένιο κορδόνι και τη σακοράφα. Μέχρι να το κάνω όμως, έχω πάντα μια βίδα μαζί μου ώστε σε περίπτωση ανάγκης να βιδώσω τη βίδα βαθειά στο λάστοιχο και να φουσκώσω. :nod:

Το μαμακίσιο κομπρεσεράκι με τον αφρό κάνει €230....στην Autoplus βρήκα ένα γερμανικό κιτ επιδιόρθωσης με κομπρεσεράκι και υγρό στα €50....Ο νοών νοείτω....

stef
10-11-04, 13:48
Καλημέρα Αντώνη! Δε φοράω τη sport ανάρτηση (ευτυχώς!)........

Γιατί Πάνο αναφέρεις πως (ευτυχώς) δεν φοράς την σπορ ανάρτηση?

Panoz
10-11-04, 14:41
Γιατί Πάνο αναφέρεις πως (ευτυχώς) δεν φοράς την σπορ ανάρτηση?

Διότι η σπορ ανάρτηση είναι πολύ σκληρή για τους ελληνικούς δρόμους και για το Ζ4 που κάθεσαι σχεδόν στο πίσω άξονα....καταλαβαίνεις τα πάντα (σε υπερβολικό βαθμό)...εδώ με τη νορμάλ ανάρτηση και το αυτοκίνητο χοροπηδάει.....δεν είμαστε βλεπεις στη γερμανία!

MPOWER
10-11-04, 15:01
Μήπως ήρθε η ώρα να παντρευτείς :offtopic: ?
Δεν είσαι αυτός που γνώρισα (ή άκουσα για αυτόν) κάποτε :banhim:

Panoz
10-11-04, 15:16
Πόσο χαίρομαι όταν με μπριζώνουν :D Τη βρίσκω βρε παιδί μου!!!!

1) Λοιπόν....πράγματι έχει έρθει η ώρα να παντρευτώ....ειμαι και 33....
2) Για μένα το ιδανικό αυτοκίνητο πρέπει να συνδυάζει:

α) Στύλ (έχει πολύ η Ζ4)
β) Επιδόσεις (κάτι κάνει η Ζ4)
γ) Οδική συμπεριφορά (καλή τη βλέπω τη Ζ4)
δ) Αποδεκτή άνεση για μακρινά ταξίδια (με 17ρια και συμβατικά λάστιχα είναι στο όριο)
ε) Παθητική ασφάλεια (θέλω να ζήσω και να απολαύσω και άλλα οχήματα...)

και το σημαντικότερο απ'όλα...ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ!
Πάντως με τη Ζ4 έχω πιάσει κανα δυό φορές τη κουβεντούλα....
:)

Το μικρόβιο της οδήγικής ευχαρίστησης και των απόλυτων επιδόσεων δε πρόκειται να μου φύγει ποτέ.....και αν είχα τη δυνατότητα χρόνου και χρήματος, θα έφτιαχνα ένα track car (Μ3 Ε30 ΕVO II 2.5lt) και θα ήμουν κάθε σαββατοκύριακο στις πίστες....δε πειράζει όμως...η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...

Α!...και κάτι τελευταίο...εσυ κύριε MPOWER που αυθαδίασες, θα γυρίσεις στα μέγαρα μαζί μου με ανοιχτή την οροφή σε ρυθμούς αγωνιστικούς :smashtard

MPOWER
10-11-04, 15:20
Α!...και κάτι τελευταίο...εσυ κύριε MPOWER που αυθαδίασες, θα γυρίσεις στα μέγαρα μαζί μου με ανοιχτή την οροφή σε ρυθμούς αγωνιστικούς :smashtard


:flipa: ΠΟΤΕ!!!! :ices_ange

Panoz
10-11-04, 15:23
:flipa: ΠΟΤΕ!!!! :ices_ange

Ποτέ μη λές ποτε! Έτσι κι αλλιώς πρέπει να σου αποδείξω πως δε γέρασα ακόμα :dance:

BMWER
10-11-04, 21:08
Ειναι ώρα νε εκφράσω την συμπαράσταση μου στον φίλο MPOWER μην μασάς
Μιχάλη εμπρός στον δρομο της κόντρας με τον PANOZ ο TURNER να είναι καλά.

Strax
11-11-04, 08:32
Και εγώ ήρθε η ώρα να συμπαρασταθώ στον Mpower και να τον στηρίξω στην προσπάθειά του να ΜΗ γυρίσει με αγωνιστικούς ρυθμούς μαζί με τον Panoz! BMWER για λόγους εμπειρίας και μόνο, βέβαια, αξίζουν μερικοί γύροι με τον Panoz.

Panoz
11-11-04, 09:02
Όσοι στηρίζουν τον MPOWER θα γυρίσουν και αυτοί στη πίστα με ανάλογους ρυθμούς! :whip:

DoctorAbo
11-11-04, 09:30
Όσοι στηρίζουν τον MPOWER θα γυρίσουν και αυτοί στη πίστα με ανάλογους ρυθμούς! :whip:


Δεν τον στηρίζω αφεντικό !!! Δεν τον στηρίζω καθόλου :D

Panoz
11-11-04, 09:43
Δεν τον στηρίζω αφεντικό !!! Δεν τον στηρίζω καθόλου :D

Οι γνώστες ηέρουν τι κάνουν :nod:

bmwfan
12-11-04, 22:56
Οι γνώστες ηέρουν τι κάνουν :nod:

Εγω δεν ξερω φιλε μου Πανο αλλα δεν εχω προβλημα να δουμε τη λεει το Ζ4 σε δραση. :smashtard

DoctorAbo
12-11-04, 23:39
Εγω δεν ξερω φιλε μου Πανο αλλα δεν εχω προβλημα να δουμε τη λεει το Ζ4 σε δραση. :smashtard

Αυτό το παιδί προκαλεί την τύχη του :)

Geo_3D
13-11-04, 02:40
Φιλε Πανο καλυτερες βολτες στην πιστα των Μεγαρων απο το Μ3 δεν νομιζω να κανει το Ζ4.Οποτε αφου καταφερα να βγω ζωντανος απο το Μ3 με εσενα οδηγο,οπως λενε και στην συμπρωτευουσα,ΧΑΛΛΑΡΑ μπαινω μαζι σου και στο Ζουτα :dance:

bmwfan
14-11-04, 09:27
Αυτό το παιδί προκαλεί την τύχη του :)


Λες DoctorAbo να το ξανασκεφτώ;Σαν να έχεις δίκιο μου φαίνετε.
:banghead: