PDA

Επιστροφή στο Forum : Καθαρισμός ΜΠΕΚ


BMW-Lover
19-10-04, 10:44
Εξουσιοδωτημένο συνεργείο της BMW μου είπε πως αν καθαρίσω τα ΜΠΕK (Ε36 316 coupe) αμέσως μειώνεται ο χρόνος ζωής τους και πως επειδή το αυτοκίνητο έχει περίπου 100.000 χλμ, μπορεί μετά τον καθαρισμό να έχω προβλήματα!!! Ισχύουν αυτά? Έχει καθαρίσει κανείς ΜΠΕΚ και έχει αντιμετωπίσει προβλήματα?

MPOWER
19-10-04, 10:56
Ο καθαρισμός των μπέκ είναι μια προσωρινή λύση μιάς και αν ένα μπέκ αρχίσει να οξειδώνεται και να το καθαρίσεις πολύ σύντομα θα ξανα-οξειδωθεί! Αν τώρα είναι απλά βρώμικο (λίγο δύσκολο) με ένα καθαρισμό..."καθαρίζεις" :cool:

Fanis
19-10-04, 10:58
Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο....μάλιστα στο Εξουσιοδοτημένο στην Χαλκίδα (Κεμίδης) είχαν προτείνει και τον καθαρισμό Μπέκ στον θείο μου.

Αυτό που ξέρω είναι πως όταν αρχίζεις τους καθαρισμούς, σημαίνει οτι τα Μπέκ σε λίγο καιρό θα είναι για αλλαγή (15-20.000 χλμ).

BMW-Lover
19-10-04, 10:59
Η μόνιμη λύση ποια είναι? Πόσο στοιχίζει η αλλαγή τους?

MPOWER
19-10-04, 11:32
Υπολογίζεις περίπου 120€ :eek: το καθένα!

ks50:50
19-10-04, 21:07
Ρίξε ένα μπουκαλάκι καθαριστικό μπεκ της Stp (το μαύρο) και θα καθαρίσουν αρκετά.Το έκανε γνωστός σε Alfa και πραγματικά δούλεψε.

kacey
19-10-04, 22:50
Υπολογίζεις περίπου 120€ :eek: το καθένα!

Οχι ρε παιδια....
Βρειτε τι μαρκα ειναι τα μπεκ (συνηθως Bosch) και αγοραστε τα απο την ιδια την Bosch. Ακου εκει 120 το ενα

Strax
20-10-04, 09:00
Δεν νομίζω ότι φταίει η Bmw για αυτή την τιμή. Γενικά αυτή είναι η τάξη μεγέθους που ακούω για όλα τα καινούρια μπεκ, 100-120€.

MPOWER
20-10-04, 09:38
Οχι ρε παιδια....
Βρειτε τι μαρκα ειναι τα μπεκ (συνηθως Bosch) και αγοραστε τα απο την ιδια την Bosch. Ακου εκει 120 το ενα

Το έκανα και βγαίνει ακριβώς ίδια τιμή για το Μ3 μου!

Black5
20-10-04, 09:46
Kαι μετά τοποθέτηση?

MPOWER
20-10-04, 09:51
Δεν ξέρω αλλά εγώ θα τα βάλω μόνος μου! :)

Z3 Fat Bastard
20-10-04, 11:43
Εγω παντως πολλα χρονια πριν (δεκαετια 90) οταν καθαρισα τα ΜΠΕΚ στο Ε30 318i ειδα τρελη διαφορα στις επιδοσεις !!! :D

Εγω θα προτεινα να το δοκιμασεις δεν εχεις τιποτα να χασεις !!! :p

Και αν δε δεις αποτελεσματα σε 15 - 20,000 χλμ τα αλλαζεις !

Action Man
20-10-04, 11:54
Εξουσιοδωτημένο συνεργείο της BMW μου είπε πως αν καθαρίσω τα ΜΠΕK (Ε36 316 coupe) αμέσως μειώνεται ο χρόνος ζωής τους και πως επειδή το αυτοκίνητο έχει περίπου 100.000 χλμ, μπορεί μετά τον καθαρισμό να έχω προβλήματα!!! Ισχύουν αυτά? Έχει καθαρίσει κανείς ΜΠΕΚ και έχει αντιμετωπίσει προβλήματα?
Στο Ε30 τα καθαρισα και μετα απο 10000km ηθελαν αλλαγη.

BMW-Lover
20-10-04, 13:24
Όπως τα βλέπω τα πράγματα δεν τη γλυτώνω τη 500άρα!Τι τώρα, τι μετά από 15000km!?

BMW Power
20-10-04, 14:33
Όπως τα βλέπω τα πράγματα δεν τη γλυτώνω τη 500άρα!Τι τώρα, τι μετά από 15000km!?

Μιάς και δεν πρόκειται να γλιτώσεις την αλλαγή των μπέκ ούτως ή άλως, άλλαξέ τα τώρα για να τελειώνεις. :cool:

Christaras
20-10-04, 15:37
Καθάρισα μια φορά τα μπέκ (πριν απο ένα χρόνο) και διαφορά δεν είδα !!! Εδώ και 2 εβδομάδες περίπου απο 2ες μέχρι 5ες όταν το πλακώνω, απο τις 4500rpm μέχρι και τον κόφτη ανεβάζει με κομπιάσματα... Δεν μπορώ να καταλάβω εάν είναι θέμα τροφοδοσίας (μπέκ) ή μπουζοκαλώδια.... any ideas???

Strax
20-10-04, 16:32
Δυστυχώς, είναι από τα προβλήματα που μπορούν να προέρχονται από πολλά πράγματα. Μπορεί να υπάρχει κάποια διαρροή στα μποθζοκαλώδια, ειδικά αν έχουν φάει τα χρονάκια τους. Μπορεί επίσης να είναι από μπουζί. Το γεγονός ότι το κάνει στις ψηλές στροφές με παραπέμπει περισσότερο σε θέμα τροφοδοσίας βενζίνης. Για έλεγξε τρόμπα, πίεση βενζίνης κλπ. Επίσης από μετρητή αέρος τι γίνεται?

Christaras
21-10-04, 02:05
Τι εννοείς μετρητή αέρος M Strax ?? Δεν ξέρω ρε γαμώτο, θα πάω συνεργείο να πάρω μια γνώμη ακόμη γιατί δεν είναι για πειράματα.... πολύυυυ το χρήμα....... πανάκριβα τα μπουζοκαλώδια, ούτε χρυσός να ήταν... κι αν είναι μπέκ???? ΦΥΛΑΚΗΗΗ ΘΑ ΠΑΜΕ......

Strax
21-10-04, 09:01
Εννοώ το κλαπέτο του γκαζιού που έχει μετά το φιλτροκούτι για να μετράει την ποσότητα αέρα που μπαίνει στο μοτέρ. Υποθέτω έχεις το εξακύλινδρο 325 με injection?

Christaras
22-10-04, 03:37
Ναι Strax αυτό έχω... άρα εσύ εννοείς το luft... όχι, απο εκεί είμαι οκ, μεταξύ μπουζοκαλωδίων και μπέκ παίζω, η νεκροψία θα δείξει, χε χε.....

melodic
06-11-04, 14:31
apo oti blepw epikratei xamos me an tha prepei na kazarizoume ta mpek..

merikoi xerw oti oti ta kaharizoun (ennow ta bgazoun kai ta bazoun sto mixanima me tous iperixous) kahe megalo servis diladi 15.000-20.000km

auto einai lahos??? epeidi exw dei me ta matia mou mpek meta prin kai meta apo katharismo einai san kainourgio...

den katalavenw giati meta apo ena katharismo mpek auto na einai gia petama meta apo 15.000km???

akoma i antiprosopia pou pigenw to amaxi mou mou eipe oti den xreiazete katharismos paramono otan yparxei problima...

auto omos nomizw oti den einai swsto giati oi benzines den einai toso kathares...

kai epeidi o kahenas leei ta dika tou akoma kai kahigites stin sxoli mou pou rotisa,etsi kai egw rwtisa pollous tarifes kai autoi oi perisoteroi eipan oti katharizoun ta mpek sta taxi kahe 50.000km eipidi to petreleo einai pio <brwmiko> apo tin benzini... kai rotaw egw se ena amaxi pou exei kanei 100.000 kai den exei problima prepei na katharistoun ta mpek???
telos giro apo to akrofisio yparxei mia plastiki tsimouxa kai auti me to kairo sklilerenei kai trivete...opos epixeis kai oi ta kalwdia tou mpek mporei na exoun diabrwhei. telos gia antikatastasi anti gia katharismo to thewrw trelo...me 50-80 euro kaneis katharismo me teuleteas texnologias mixanima me yperixous kai oxi sto xeri me aloifi opos palia.. enw na agoraseis new thes 500euro peripou...as mas apantisei kapoios epitelous ti ginetai me ton katharismo twn mpek kai ti krivete apo piso...

Black5
06-11-04, 19:05
Εγώ καθάρισα τα μπεκ πριν ενάμισι χρόνο περίπου. Τελευταία παρατηρώ κάποιο κόμπιασμα μετξυ 1500 και 2000 rpm καθώς και παραπάνω τρέμουλο στο ρελαντί. Μπορεί να είναι από αυτό?

Black5
11-11-04, 16:57
Τελικά το πήγα για έλεγχο και μου είπαν να το πάω για ρύθμιση εκκεντροφόρων..... Ξεριε κανείς πώς ρυθμίζονται?

InsaneDriver
11-11-04, 18:36
Από το γρανάζι τους ρυθμίζονται οι εκκεντροφόροι αν δεν κάνω λάθος.

manosbmw318ie30
11-11-04, 18:54
ΕΓΩ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΑ ΜΠΕΚ ΤΟΥ Μ40 ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ 96.000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 2 ΜΗΝΕΣ. ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ.... ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΠΩΣ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ! ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΟΨΗ! ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΥΠΕΡΗΧΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. ΦΑΝΗΚΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΩ, ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΩΔΙΚΟΙ. ;)

ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ :dupe:

ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ~2 ΛΙΤΡΑ / 100 ΧΛΜ. ΤΕΛΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΑ. :whip:

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ 1988, ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΜΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΟΤΕ. :banghead:

Black5
13-11-04, 01:01
Τελικά το πήγα για έλεγχο και μου είπαν να το πάω για ρύθμιση εκκεντροφόρων..... Ξεριε κανείς πώς ρυθμίζονται?

τι ακριβώς ρυθμίζεται? Ο χρονισμός? Είναι αυτό που λέγαμε σε άλλο thread το έχω αρύθμιστο?!!!!!

bmwfan
14-11-04, 09:55
Βασικά τα μπεκ καλό είναι να τα καθαρίζουμε οταν έχουν πρόβλημα γιατι διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να τα καθαρίζουμε.Εγώ στο δικό μου τα καθάρισα στις 40.000ΚΜ και δεν είδα καμία διαφορά και τα καθάρισα ετσι για να μου φύγει η ιδέα.Τα μπέκ του πετρελαιου δεν εχουν καμία σχέση με αυτα των βενζινοκινητήρων και η ταρίφες τα καθαρίζουν συχνά γιατί η ποιότητα πετρελαιου εδω στην ελλαδα είναι χάλια σε σχεση με την βενζίνη.
Τώρα εαν καποιο αμάξι εχει προβλημα απο τα μπέκ και τα καθαρίσουμε το αμάξι θα στρωση αλλα μολις θα ξανα παρουσιαστή το βούλωμα στα μπέκ καλό ειναι να τα αλλάζουμε.Αμα τωρα τα καθαρίσεις σε ενα αμάξι που έχει 100.000κμ σιγουρα ο οδηγος θα αντιληφθει μεγαλη διαφορα του αυτοκινητου ως προς την απόδοση ως και προς την κατανάλωση.

Τελος η ρύθμιση των εκκεντροφορων ειναι ο συγχρονισμος του με τον στροφαλοφορο άξονα. δεν ξερω εαν κατάλαβες αλλα εδώ είμαστε. :dance:

Black5
14-11-04, 13:18
Τελος η ρύθμιση των εκκεντροφορων ειναι ο συγχρονισμος του με τον στροφαλοφορο άξονα. δεν ξερω εαν κατάλαβες αλλα εδώ είμαστε. :dance:

Το καταλαβαίνω αυτό απλά μου είπαν ότι θα τους βγάλουν τελείως έξω και θα τους ρυθμίσουν γι αυτό δεν κατάλσαβα τι άκριβώς γίνεται! Έλεγα μήπως υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης των δοντιών που έχει..... Υ.Γ. αν υπάρχει πρόβλημα με τους εκκεντροφόρους δεν μπορεί να κάνει βλάβη και στις βαλβίδες?

nikos_E34
15-11-04, 05:27
pssst!!filarako esi me to E34 525...metatopise ligo ta ekedroforia kai sfira :nod: :party: hehehe...

ego exo problima me ta mpek kai skeftomai na ta kathariso kai ego me iperixous alla me simvoulepsan apo to sinergeio oti an ta kathariso iparxei kindinos na xalasoun xeirotera...kai ego exo ena kompiasma metaksi 15-2000 rpm...dokimasa to stp,trixes, tis castrol akoma xeirotera...xrisimopiisa ena amerikaniko CYCLO legete se aspro mpoukali...ekei amesos eida ti diafora...an kompiazei sta psila paei na pei ena pragma...adlia venzinis i i adlia tou injection mprosta sti mixani...check it out

Strax
15-11-04, 10:16
Οι εκκεντροφόροι ρυθμίζονται μόνο αν το αμάξι διαθέτει ρυθμιζόμενο γρανάζι. Αλλιώς έχουν σωστή ή λάθος θέση. Από ότι θυμάμαι το 525 δεν έχει ρυθμιζόμενο γρανάζι. Η μόνη περίπτωση είναι να έχει πηδήξει δόντι που δεν το βλέπω και πολύ πιθανό!

nikos_E34
15-11-04, 10:34
re proedre...fisika den exei granazi alla kaneis den sou leei na min tou valeis ;) me pianeis??:) edo toulaxiston piga ena komati alouminio se ena tornadoro-sidera klp pou exei mixanimata kai mou ta eftiakse...tora ekei pou ekane kiklakia,donuts kai burnout me deftera tora ta kanei me tin triti...otan mou perisepsei kana lastixo gia petama tha kanw videaki kai foto na deite ti esti ena malakismeno granazaki:)

Strax
15-11-04, 11:17
Εννοείται ότι μπορείς να βάλεις ρυθμιζόμενο γρανάζι. Αλλά όχι ότι ξαφνικά παρουσιάστηκε πρόβλημα και θέλει ρυθμιζόμενο γρανάζι για να διορθωθεί, ενώ πριν δούλευε κανονικά!

Black5
15-11-04, 14:59
adlia venzinis out

Αντλία βενζίνης άλλαξα πριν κάνα μήνα! εσύ τους άλλαξες ή έκανες μετατροπή στους ίδιους?

Strax
15-11-04, 15:21
Ρυθμιζόμενο είναι το γρανάζι που δεν βιδώνει σε συγκεκριμένη θέση αλλά σε ένα εύρος 5-10 μοιρών, έτσι ώστε να μπορείς κάνεις να δίνει προπορεία ή αργοπορεία στους εκκεντροφόρους. Αυτό το σύστημα όταν δουλεύει αυτόματα και ρυθμίζεται εν κινήσει είναι το γνωστό μας VANOS.

Black5
15-11-04, 15:27
Ρθμιζόμενο είναι το γρανάζι που δεν βιδώνει σε συγκεκριμένη θέση αλλά σε ένα εύρος 5-10 μοιρών, έτσι ώστε να μπορείς να κάνεις δίνεις προπορεία ή αργοπορεία στους εκκεντροφόρους. Αυτό το σύστημα όταν δουλεύει αυτόματα και ρυθμίζεται εν κινήσει λέγεται VANOS.

Το μοτέρ που φοράω είναι μετατροπή και είναι του 95 (μου είπαν!) και έχει vanos. Άρα έχει ρυθμιζόμενο γρανάζι! :D Thanks!

Strax
15-11-04, 15:37
Αν είναι του 1995 έχει Vanos στον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Είναι από τις πρώτες εφαρμογές του VANOS το οποίο διαθέτει απλά 2 θέσεις σε αντίθεση με σήμερα, όπου ρυθμίζεται σε άπειρες θεωρητικά θέσεις ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές. Ίσως να έχεις πρόβλημα στον μηχανισμό του VANOS, το οποίο να κολλάει και να μην ενεργοποιείται στη θέση που βοηθάει τις χαμηλές στροφές. Πάντως, τα ρυθμιζόμενα γρανάζια χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα χωρίς μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και ρυθμίζονται σε μια θέση, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού για καλύτερη απόδοση είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές. Δεν ρυθμίζονται εν κινήσει, όπως συμβαίνει με το VANOS. Άρα εσύ δεν θα χρησιμοποιήσεις ρυθμιζόμενο γρανάζι. Απλά πρέπει να επισκευάσεις το μηχανισμό του VANOS αν όντως το πρόβλημα προέρχεται από εκεί.

Black5
15-11-04, 15:41
Αν είναι του 1995 έχει Vanos στον εκκεντροφόρο εισαγωγής. Είναι από τις πρώτες εφαρμογές του VANOS το οποίο διαθέτει απλά 2 θέσεις σε αντίθεση με σήμερα, όπου ρυθμίζεται σε άπειρες θεωρητικά θέσεις ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές. Ίσως να έχεις πρόβλημα στον μηχανισμό του VANOS, το οποίο να κολλάει και να μην ενεργοποιείται στη θέση που βοηθάει τις χαμηλές στροφές. Πάντως, τα ρυθμιζόμενα γρανάζια χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα χωρίς μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και ρυθμίζονται σε μια θέση, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού για καλύτερη απόδοση είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές. Δεν ρυθμίζονται εν κινήσει, όπως συμβαίνει με το VANOS. Άρα εσύ δεν θα χρησιμοποιήσεις ρυθμιζόμενο γρανάζι. Απλά πρέπει να επισκευάσεις το μηχανισμό του VANOS αν όντως το πρόβλημα προέρχεται από εκεί.

ΟΚ! Ευχαριστώ! You 've been very helpful...

Strax
15-11-04, 18:28
Το τρέμουλο στο ρελαντί στο κάνει μόνο όταν το βάζεις μπροστά, αφού το έχεις αφήσει αρκετή ώρα (όλο το βράδυ π.χ.) ή το κάνει συνέχεια?

Black5
15-11-04, 22:34
Το τρέμουλο στο ρελαντί στο κάνει μόνο όταν το βάζεις μπροστά, αφού το έχεις αφήσει αρκετή ώρα (όλο το βράδυ π.χ.) ή το κάνει συνέχεια?

Το κάνει πάντα. είτε κρύο είτε ζεστό. Βενζίνη βάζω σχεδόν πάντα v-power racing οπότε δεν νομίζω να φταίει η βενζίνη...

Strax
16-11-04, 08:31
Να ελέγξεις και την πάνω φλάτζα από το ψευτοκάπακο, στην οποία το λάστιχο ξεραίνεται πολύ συχνά και αφήνει λάδι να τρέχει καμμιά φορά έξω από το καπάκι, αλλά και μέσα στο σημείο που είναι τα μπουζί τα οποία και μπορεί να βραχυκυκλώνουν. Το είχε πάθει το 525 μου, οπότε δες και αυτό.

bmwfan
17-11-04, 21:58
Το καταλαβαίνω αυτό απλά μου είπαν ότι θα τους βγάλουν τελείως έξω και θα τους ρυθμίσουν γι αυτό δεν κατάλσαβα τι άκριβώς γίνεται! Έλεγα μήπως υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης των δοντιών που έχει..... Υ.Γ. αν υπάρχει πρόβλημα με τους εκκεντροφόρους δεν μπορεί να κάνει βλάβη και στις βαλβίδες?

Οι εκκεντροφόροι δεν χρειάζεται να βγουνε για να ρυθμιστούν,τώρα γιατι εσένα σου το είπανε αυτο δεν το γνωρίζω.μήπως δεν κατάλαβες καλά;Τα 520-525 χωρίς vanos είχανε καποια τρέμουλα στο ρελαντί και πράγματι με μια συγκεκριμένη ρύθμιση των εκκεντροφόρων το πρόβλημα διορθωνοταν κατά πολύ.Με vanos πάντος δεν εχω δεί τρέμουλο και να "φταίει" η ρύθμιση των εκκεντροφορων.
Πάντος ολα τα 24v τηs bmw m50(με vanos η χωρίς vanos) εχουν ρυθμιζόμενα γρανάζια.Μην αλλάξεις κατι στο οποιο εχεις απλα μια υποψία οτι φταιει,ισως να αντικαταστησεις κατι στο οποιο δεν ευθυνεται στην βλάβη σου και να το πληρωσεις τσαμπα.

Black5
18-11-04, 19:39
Μετά την ρύθμιση των εκκεντροφόρων το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι!!

InsaneDriver
07-03-07, 23:41
Eπαναφέρω το χαμένο τόπικ και ρωτάω...Αν ένα μπεκ δεν έχει χαλάσει εμφανώς, είναι σωστό και χρήσιμο να κάνουμε καθαρισμό λόγω πολλών χιλιομέτρων π.χ 100.000 με το μηχάνημα των υπέρηχων;

Μπορεί ο καθαρισμός αυτός να χαλάσει τη λειτουργία των μπεκ;

Ακούω και διαβάζω πολλά και τελικά δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι όχι.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων.

streetracing
08-03-07, 08:25
εγω στα 57000 εκανα προαιρετικο καθαρισμο με υπερηχους αλλα καποιο μπεκ πρεπει να ηταν παρα πολυ χαλια απο πριν κ μουκανε διαφορα μπουκωματα μολις το εβαζα μπρος μετα το καθαρισμο.
τα αλλαξα κ ησυχασα.
καλυτερα αλλαγη παρα καθαρισμος<αυτο το ακουσα απο παρα πολλους>

InsaneDriver
02-05-07, 22:42
Γνωρίζετε κάποιον καλό μπεκά να μου συστήσετε;

Η δουλειά πως ακριβώς γίνεται; Τα μετράει πριν, τα καθαρίζει και τα μετράει ξανά;

Τι κόστος περίπου έχει η όλη δουλειά;

Ευχαριστώ πολύ.

BMW523i
02-05-07, 22:55
Εγώ που ρώτησα στην αντιπροσωπεία μου είπαν αν δεν σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα δεν υπάρχει λόγος για καθαρισμό, και πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό, και μιλάμε για το δικό μου που έχει και 180.000 χιλιόμετρα χωρίς να πειράξω μπεκ!

sotiris 328i
03-05-07, 00:29
Γνωρίζετε κάποιον καλό μπεκά να μου συστήσετε;

Η δουλειά πως ακριβώς γίνεται; Τα μετράει πριν, τα καθαρίζει και τα μετράει ξανά;

Τι κόστος περίπου έχει η όλη δουλειά;

Ευχαριστώ πολύ.
Γυρω στα 50e περνουν για καθαρισμα αποτι ξερω.τα βγαζουν τα βαζουν σε ενα μηχανημα τα μετραν και αν ενα απο αυτα ειναι χαλασμενο καλυτερα να τα αλαξεις ολα.

kouk
03-05-07, 09:46
Εγώ που ρώτησα στην αντιπροσωπεία μου είπαν αν δεν σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα δεν υπάρχει λόγος για καθαρισμό, και πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό, και μιλάμε για το δικό μου που έχει και 180.000 χιλιόμετρα χωρίς να πειράξω μπεκ!
Κάθε 60.000-70.000 πρέπει να καθαρίζουμε και να καλιμπράρουμε τα μπεκ. Και άσε την αντιπροσωπεία να λέει.


Το καλιμπράρισμα, ιδιαίτερα, είναι πολύ σημαντικό. Αφού τυχόν απόκλιση στην γωνία έγχυσης καυσίμου επηρεάζει συνολικά την απόδοση του κινητήρα.

Και, οχι, αν ένα μπεκ είναι χαλασμένο, δεν τα αλλάζουμε όλα αλλά μόνο αυτό.

Υπάρχουν ειδικά μαγαζιά για αυτή την δουλειά. Και δεν ξέρω καμία αντιπροσωπεία που να μπορεί να το κάνει. Όλες στέλνουν έξω τα μπεκ για καθαρισμό!

:)

Chalyps
03-05-07, 10:02
Μετράνε την Ωμική αντισταση πριν και μετά.
Κοστίζει 60Ε!
Ξέρω διεύθυνση στην περιοχή Χαιδαρίου για όποιον ενδιαφέρεται....
Η αλλαγή μπεκ πάντως είναι ακριβή!!!!!

Dark_Angel_
03-05-07, 12:08
επειδη σε καμια βδομαδα θα καθαρισω τα μπεκ και μενω χαιδαρι μπορεις να πεις ακριβως διευθυνση και επισης ξερεις αν στο συγκεκριμενο μαγαζι τα καθαριζουν με υπερηχους

InsaneDriver
03-05-07, 12:35
Fairytale ποια είναι η άποψη σου για το θέμα;

Κανά καλό μπεκά έχετε να μου συστήσετε;

autodream
03-05-07, 12:38
κανεις φιλε μου δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι αν καθαριστουν τα μπεκ θα ησυχασεις,εγω τουλαχιστον δεν το συνιστω ,βεβαια το να τα αλλαξεις κοστιζει αλλα ειναι κατι αναποφεκτο.Αν λοιπον μπορεις φιλε μου αλλαξε τα να τελειωνεις αρκει να ειναι οντως αυτο το προβλημα.

Strax
03-05-07, 13:14
Η πρόφατη εμπειρία μου από τον καθαρισμό των μπεκ έχει ως εξής:

Καθάρισα τα μπεκ μου σε κάποια αντιπροσωπεία. Μετά από τον καθαρισμό, το αμάξι είχε διαφορά στις χαμηλομεσαίες, αλλά προέκυψε πρόβλημα. Κάποιο από τα μπεκ άρχισε να κατουράει (λόγω καθαρισμού) και όταν το αμάξι έπαιρνε μπροστά έκανε ένα πολύ μικρό μπέρδεμα.

Αναγκάστηκα να ξαναβγάλω τα μπεκ και να τα στείλω μαζί με μια άλλη εξάδα (προσφορά γνωστού και μη εξαιρεταίου γιατρού) για μέτρηση και καθαρισμό. Ο σκοπός ήταν να φτιαχτεί μια καλή εξάδα και να δοκιμαστεί. Έτσι και έγινε. Τα μπεκ πήγαν σε κάποιο συστημένο στην Αργυρούπολη. Εκεί μετρήθηκε η αντίστασή τους, ελέγχθηκε το σπρέι τους και μετρήθηκε η ροή τους. Στη συνέχεια καθαρίστικαν και μετρήθηκαν πάλι όλα. Επιπλεόν, μετρήθηκε ο ψεκασμός τους με παλμούς (όπως δηλαδή και στην πράξη) σε διάφορες στροφές και διάφορους παλμούς.

Η διαφορά στον ψεκασμό μετά τον καθαρισμό ήταν αρκετή σημαντική και κυμαινόταν στο 3-5%. Το σημαντικότερο ήταν ότι όλα τα μπεκ ήρθαν πολύ κοντά στην ποσότητα ψεκασμού. Στην αρχή ειχαν μικροδιαφορούλες. Αυτό δεν είναι κακό στο Μ3 μια και το αμάξι κάνει trimming σε κάθε κύλινδρο ξεχωριστα, αλλά σε παλαιότερης τεχνολογίας εγκεφάλους μπορεί να είναι σημαντικό. Το αμάξι δουλεύει πάλι άριστα, αν και πλέον ελαφρώς πλούσιο μέχρι νεοτέρας...

Συμπερασμα: Αν ξεκινήσουν τα προβλήματα με τα μπεκ, το πιο ασφαλές είναι να τα αλλάξεις. Με τον καθαρισμό μπορείς να πάρεις παράταση. Πάντως ακόμα και τα καινούρια μπορεί να έχουν διαφορές στην ποσότητα ψεκασμού του. Από όσο γνωρίζω τα Bosch δίνουν -/+ 3% και στην πράξη έχουν αποδειχθεί και χειρότερα. Οπότε μπορεί να φτάσεις και μέχρι 6% διαφορές. Οπότε οι βαριά άρρωστοι πρέπει να μετρήσουν και να ταιριάξουν ακόμα και τα καινούρια μπεκ.

Υ.Γ. με την ευκαιρία! Αυτό είναι το λεγόμενο blueprinting!!

Chalyps
03-05-07, 13:16
επειδη σε καμια βδομαδα θα καθαρισω τα μπεκ και μενω χαιδαρι μπορεις να πεις ακριβως διευθυνση και επισης ξερεις αν στο συγκεκριμενο μαγαζι τα καθαριζουν με υπερηχουςΗ κάρτα που γράφει
Β.Μαρκάτος - Ι.Γιογιάκας
Πελασγίας 127 - Περιστέρι
Τηλ. 210 5750680

Είναι κοντά στο Χαιδάρι, δεν είναι μέσα στο Περιστέρι

πάρε τηλέφωνο να σου δώσει οτι info χρειάζεσαι....

α και έτσι για να έχουμε κάποια νόυμερα υπόψη μας για να συγκρίνουμε και να ξέρουμε τι λέμε , κόστος αλλαγής μπεκ για κάποια αυτοκίνητα 270 - 300 ευρώ έκαστον

InsaneDriver
03-05-07, 13:28
Τα μπεκ πήγαν σε κάποιο συστημένο στην Αργυρούπολη.


Για αυτό με πορώνει αυτός ο Στράτος.

Πάντα δίνει ψαγμένες απαντήσεις.:dblthumb2

Να γίνουν τα p.m ή τα reply στο thread με τηλέφωνα, ονόματα, διευθύνσεις κτλπ.:bullhorn:

Fairytale
03-05-07, 13:58
Ο Strax ήταν ως συνήθως αποκαλυπτικός...

Το μόνο που μπορώ να προσθέσω στα παραπάνω (μιας και εκλήθην) είναι ότι υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία της BOSCH που κάνουν τέτοιες δουλειές υπεύθυνα και με τα σωστά μηχανήματα.

Αυτό που έχω καταλάβει πάντως είναι ότι το καθάρισμα διορθώνει μια κατάσταση για συγκεκριμένο διάστημα. Όταν αρχίσετε να μπαίνετε στην διαδικασία του καθαρίσματος των μπεκ, ο επόμενος καθαρισμός είναι συνήθως πολύ πιο κοντά από τον πρώτο... Ουδείς επαγγελματίας του χώρου δεν κατάφερε να μου εξηγήσει επαρκώς και πειστικά το γιατί συμβαίνει αυτό.

Ίσως η λύση να είναι η προμήθεια καινούργιων μπεκ κατευθείαν από την εταιρεία παραγωγής τους παρακάμπτοντας την BMW και τη δική της υπερτιμολογημένη σφραγίδα.

Πάντως είμαι κατά του προληπτικού καθαρισμού κάθε κάποιες δεκάδες χλμ. ειδικά αν προσέχουμε τις βενζίνες που χρησιμοποιούμε...
C U out there

BMW523i
03-05-07, 15:34
Αυτό λέω και εγώ διότι δεν μπορώ να καταλάβω πχ σε εμένα τι διαφορά θα κάνει αν καθαρίσω τα μπεκ μου?? Δεν έχω κανένα πρόβλημα και είμαι στα 180.000 χιλιόμετρα, αν τα καθαρίσω θα δω πτώση κατανάλωσης? Πάει κάτω από τα 8λιτρα στα 100 χιλιόμετρα?? Θα πέσουν τα καυσαέρια και άλλο?? Θα πάει πιο γρήγορα???? Δηλ αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα ποιος ο λόγος να το κάνεις??? Δεν λέω ότι είναι κακό αλλά να μάθουμε που και τι διαφορά έχει??

Strax
04-05-07, 09:17
Επειδή δεν οργανώθηκε η όλη διαδικασία από εμένα, δεν ξέρω στοιχεία αυτή τη στιγμή. Περιμένω όμως τηλέφωνο για να μου τα δώσουν. Μόλις τα έχω, θα ενημερώσω.

InsaneDriver
04-05-07, 13:12
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Περιμένω Στράτο. :dblthumb2

oldcarskickass
04-05-07, 13:52
Αυτό λέω και εγώ διότι δεν μπορώ να καταλάβω πχ σε εμένα τι διαφορά θα κάνει αν καθαρίσω τα μπεκ μου?? Δεν έχω κανένα πρόβλημα και είμαι στα 180.000 χιλιόμετρα, αν τα καθαρίσω θα δω πτώση κατανάλωσης? Πάει κάτω από τα 8λιτρα στα 100 χιλιόμετρα?? Θα πέσουν τα καυσαέρια και άλλο?? Θα πάει πιο γρήγορα???? Δηλ αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα ποιος ο λόγος να το κάνεις??? Δεν λέω ότι είναι κακό αλλά να μάθουμε που και τι διαφορά έχει??


ΡΕ Θόδωρα αυτό λέμε τόση ώρα, ότι αν ΔΕΝ πας σε κατάστημα της BOSCH με τα κατάλληλα εργαλεία καθαρισμού καλό είναι να ΜΗΝ τα καθαρίσεις αλλά να τα αλλάξεις.

Στην πράξη επειδή η φθορά των μπεκ είναι σταδιακή είναι δύσκολο να καταλάβεις αν έχει πέσει η απόδοση τους.

nikos_kalogridis
07-05-07, 15:05
Εγω πάντως που έξαχνα πριν κανα χρόνο να αλλάξω τους ψεκαστηρες μου σε ενα μοτερ με 290.000ΚΜ βρήκα αυτό το site.

http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsBMW.asp (http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsBMW.asp)

Ηρθαν πολυ γρήγορα και νομίζω οτι η τιμές του είναι πολύ καλές.

shido
12-03-08, 22:34
μιας και ψαχνομαι,στα 115,000 χλμ και ενω δεν εχω καποιο προβλημα ,κανω καθαρισμο μπεκ η οχι?περιμενω αποψεις :)
(χρησιμοποιω παντα racing και 100bp)

Nick_compact
12-03-08, 22:37
Πιστεύω ότι αν όλα δουλεύουν ρολόι δεν πρέπει να βάλεις χέρι!

agrotis328
12-03-08, 22:37
μιας και ψαχνομαι,στα 115,000 χλμ και ενω δεν εχω καποιο προβλημα ,κανω καθαρισμο μπεκ η οχι?περιμενω αποψεις :)
(χρησιμοποιω παντα racing και 100bp)

ουτε να το σκεφτεσαι

KATSARAIOS
12-03-08, 22:38
ποσο κοστιζει ρε παιδια αυτη ηδουλεια?

oldcarskickass
12-03-08, 22:39
μιας και ψαχνομαι,στα 115,000 χλμ και ενω δεν εχω καποιο προβλημα ,κανω καθαρισμο μπεκ η οχι?περιμενω αποψεις :)
(χρησιμοποιω παντα racing και 100bp)



Επειδή ακούστηκαν πολλά για τα << καθαρισμένα >> μπεκ (άλλα καθάρισαν και άλλα πάλι << καθάρισααανννν >> ) και κρίνοντας από τα χρήματα και το ψάξιμο που έχεις κάνει για το όχημα σου, καλό θα είναι να κάνεις μια ογκομέτρηση πρώτα και μετά.

δλδ να σου βγάλουν τα μπεκ και να τα βάλουν σε κάτι ειδικά δοχεία να δούνε τα χαρακτηριστικά τους και μετά βλέπεις.

Αν και δε νομίζω να έχεις πρόβλημα γιατί

1)κάνεις πολλά χλμ και ως τώρα δεν έχεις τίποτα
2)αν είχαν κάτι τα μπεκ με τις τόσες αναβαθμίσεις κάτι θα είχες ψυλλιαστεί.

shido
12-03-08, 22:40
Δεν εχω καποιο προβλημα ,οποτε τα αφηνω στην ησυχια τους καταλαβα.
θενκ γιου boys.

agrotis328
12-03-08, 22:42
αντε την γλυτωσες την εξαδα

shido
12-03-08, 22:44
χεχε ,ηθελα να ρωτησω γιατι καπου ειχα διαβασει οτι εχουν ενα οριο ζωης κοντα στα 100,000 χλμ

shido
12-03-08, 22:46
να σου βγάλουν τα μπεκ και να τα βάλουν σε κάτι ειδικά δοχεία να δούνε τα χαρακτηριστικά τους και μετά βλέπεις.



Δεν ηξερα γιαυτην την διαδικασια,ευχαριστω και μαλλον θα το κανω,

agrotis328
12-03-08, 23:01
Δεν ηξερα γιαυτην την διαδικασια,ευχαριστω και μαλλον θα το κανω,

ναι κανε μια ογκομετρηση ωστε να ξερεις την παροχη για περεταιρω βελτιωσεις

billparas
29-03-08, 18:11
σε αυτοκίνητο με 200.000χλμ είναι πρέπον να καθαριστούν τα μπεκ τελικά;δεν έχω κομπιάσματα αλλά τρέμουλο στο ρελαντί

gkaos
29-03-08, 18:51
Αν τα βγαλεις κ τα μετρησουν στην ογκομετρηση θα δουν αν καποιο εχει προβλημα.Σε φιλου τα εβγαλε τα τσεκαραν κ το ενα ηθελε αλλαγη,ειχε προβλημα που δεν διορθωνοταν.Απ την αλλη με ενα σετακι καινουργια εχεις ησυχο το κεφαλι σου...:takecover

fmaik
07-05-08, 18:19
Πήγα το E36 316i του 92' περίπου 190.000 χλμ για να βγάλω κάρτα καυσαερίων και ο μηχανικός μου είπε ότι επείδη τα καυσαέρια είναι πολύ κοντά στα όρια πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ με υπέρηχους. Κοστολόγιο 80 ευρώ. Ισχύει κάτι τέτοιο? γιατί το μυαλό μου πήγε στον καταλύτη

NICK BMW LOVER
07-05-08, 21:17
Ισχυει,ο καθαρισμος των μπεκ συμβαλλει και σε επιδοσεις,συγκριτικα με πριν τον καθαρισμο εφοσον εχει κανει καμποσα χλμ ο κινητηρας,και σε λιγοτερους ρυπους,προλαμβανοντας και αποκλειοντας καποια "προβληματακια" που ενδεχομενως να παρουσιαζοταν εαν δεν ειχε γινει ο καθαρισμος των μπεκ,και στην καλυτερη λειτουργια του κινητηρα!!!Αυτο που ειπαν στον φιλο μας που ανοιξε το συγκεκριμενο thread,αυτοι που μιλησαν για καθαρισμο των μπεκ,και ειπαν οτι μειωνεται ο χρονος ζωης τους,για μενα εχουν τραγικο λαθος,με οτι αντιλαμβανεται ο καθενας σας!!!

fmaik
07-05-08, 21:27
Σαν αρχή λέω να ρίξω στο ρεζερβουάρ καθαριστικό υγρό για τα μπεκ να δούμε αν θα αλλάξει κάτι...

laantonios
19-08-10, 19:01
επαναφέρω το θέμα μετά απο 2 !! χρόνια καθώς ήρθε η σειρά μου

μετά απο service ο μηχανικός μου πρότεινε καθαρισμό μπεκ.

Τα συμπτώματά μου;
1. Κόμπιασμα μετά το βραδυνό άραγμα του αυτοκινήτου.
2. δεν έδινε (κόμπιαζε) στην 1η και την 2α
3. η απόληξη της εξάτμισης μαύριζε κάτι που μου έβαλε υποψίες μετά απο τις 8 σελίδες που διάβασα

έκλεισα ραντεβού εδώ Βέροια σε άνθρωπο που κάνει. Δεν ήξερα οτι καθαρίζεται με μηχάνημα υπερήχων και ελπίζω να έχει κάτι τέτοιο.
Απο κόστος μου είπε 60-70 (στο περίπου) και αυτό διοτι πρέπει να βγάλει κεφαλή εισαγωγής

θα δώσω νεότερα αύριο

Fairytale
20-08-10, 16:33
Δεν τραβάς και ένα βιντεάκι αν έχεις την δυνατότητα;
C U out there

laantonios
20-08-10, 17:22
δεν ήμουν παρών στον καθαρισμό δυστυχώς. Έγινε με υπερήχους βέβαια. Κράτησε 9-12.30 σήμερα.
Ωστόσο είχα πάλι αυξημένη κατανάλωση & καυσαέρια οπότε έγινε αντικατάσταση του αισθητήρα λ με καινούριο {αξία 165€} που όμως και πάλι δεν έλυσε το πρόβλημα. Ευτυχώς το μαστόρι μου ξανάβαλε τον αισθητήρα μου που δεν είχε πρόβλημα αλλά μάλλον έχει θέμα ο εγκέφαλος (κάτι που θα δω απο βδομάδα)

Θέμα για κομπιάσματα ακόμη δεν μπορώ να πω αν έχω, οπότε ο καθαρισμός μπεκ ίσως παίζει όντως ρόλο.

rapid_fast
20-08-10, 18:21
δεν ήμουν παρών στον καθαρισμό δυστυχώς. Έγινε με υπερήχους βέβαια. Κράτησε 9-12.30 σήμερα.
Ωστόσο είχα πάλι αυξημένη κατανάλωση & καυσαέρια οπότε έγινε αντικατάσταση του αισθητήρα λ με καινούριο {αξία 165€} που όμως και πάλι δεν έλυσε το πρόβλημα. Ευτυχώς το μαστόρι μου ξανάβαλε τον αισθητήρα μου που δεν είχε πρόβλημα αλλά μάλλον έχει θέμα ο εγκέφαλος (κάτι που θα δω απο βδομάδα)

Θέμα για κομπιάσματα ακόμη δεν μπορώ να πω αν έχω, οπότε ο καθαρισμός μπεκ ίσως παίζει όντως ρόλο.

Ο ρυθμιστής πρωινού καθαρίστηκε??

laantonios
20-08-10, 18:43
δεν το γνωρίζω και δεν έχω διάθεση να του τηλ αν το έκανε
βλέπω και την υπογραφή σου και με τρελλαίνει!!

rapid_fast
21-08-10, 10:10
δεν το γνωρίζω και δεν έχω διάθεση να του τηλ αν το έκανε
βλέπω και την υπογραφή σου και με τρελλαίνει!!

Ρίξτε μια ματιά εκεί, 5 λεπτά δουλειά είναι...
Τα συμπτώματα ταιριάζουν...

giannis kalamata
13-04-12, 13:19
υπαρχρει περιπτοση να καπνιζει απο τα μπεκ?

Dim77
13-04-12, 19:26
υπαρχρει περιπτοση να καπνιζει απο τα μπεκ?

Ρωτάς τα ίδια ασταμάτητα ενώ σου έχουν ήδη απαντήσει (και στο thread που άνοιξες).
Οχι δεν είναι.. Απλά έχεις χάσει την μπάλα..
Δεν καίει λάδια, αλλά καπνίζει=μπεκ..

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=460676#post460676