PDA

Επιστροφή στο Forum : Κοφτης?


mikevchq
06-07-06, 23:45
Καλησπερια παιδια! Εχω μια 36αρα 1.6 και σημερα στην Αττικη Οδο προς Μαρκοπουλο αποφασισα να δω την τελικη της. Η ομορφια μου εβγαλε 210 στο κοντερ :clap: . Την πατησα μεχρι που εφτασε κοφτη η 5η. Και εδω ειναι η απορια μου... Οταν χτυπησε κοφτη φανηκε να κοβεται η τροφοδοσια του καυσιμου αλλα δεν επανηλθε μεχρι αφησω το γκαζι απο το πατωμα :confused: Ειχα την εντυπωση οτι οταν το αμαξι χτυπαει κοφτη απλα δουλευει σταθερα σε ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων και οχι οτι ριχνει τοσο πολυ τις στροφες! Εκανα κατι λαθος? Εχω ψιλομπερδευτει :scratchch

Johnyb
07-07-06, 00:00
Βασικά και εγώ στα 210 χτύπησα κόφτη με τη δικιά μου!Άρα λογικά μιά χαρα είναι!Πάντως ο κόφτης δεν επεμβαίνει συνεχόμενα άλλα διακεκομμένα!

mikevchq
07-07-06, 00:19
Παιζει τοτε να εχει καποιο προβλημα ο κοφτης μου? Μολις εφτασα κοφτη στην πεμπτη μου κοψε αμεσως την βενζινη και το αμαξι σκυλιασε και αρχισε να κοβει αποτομα :bugeye: αφου σταματησε να δουλευει η μηχανη.

MZ3
07-07-06, 01:13
Παιζει τοτε να εχει καποιο προβλημα ο κοφτης μου? Μολις εφτασα κοφτη στην πεμπτη μου κοψε αμεσως την βενζινη και το αμαξι σκυλιασε και αρχισε να κοβει αποτομα :bugeye: αφου σταματησε να δουλευει η μηχανη.



παντος ολα τα εχω ακουση για την bmw να και κατι που δεν εχω ξανακουση

< προβλημα στον κοφτη >

αααααχ θα μας τρελανουνε αυτα τα μπε μπε :dance: :dance:

Geo_3D
07-07-06, 01:19
Και ετσι επρεπε να κανει.Τιποτα το ανησυχιτικο.Ολα φυσιολογικα

mikevchq
07-07-06, 01:24
Δεν θα πρεπε να κρατησει τις στροφες σταθερες κατω απο τον κοφτη (να κοβει και να δινει πολυ γρηγορα δηλαδη) ωστε να διατηρησω τα 210???

Strax
07-07-06, 08:57
Ο κόφτης που βάρεσες στα 210 είναι κόφτης στροφών που δουλεύει όπως σε όλες τις υπόλοιπες ταχύτητες. Ο κόφτης που αναφέρεις που είναι πιο ομαλός είναι ο κόφτης χιλιομέτρων και αυτόν τον βλέπεις μόνο στα 250-255 πραγματικά χιλιόμετρα.

rapid_fast
16-07-06, 08:38
ο ρόλος του κόφτη στροφών, είναι να δίνει λάθος ρευμα στα μπουζι..
Αν πχ χρειάζεται να πετάξει σπίθα ο πρώτος κύλινδρος, το ρευμα θα πάει
στον κύλινδρο 4..
Αμεσως μετά όμως ο 3 θα πάρει κανονικά ρευμα για να μην αρχισει να χάνει
το αυτοκίνητο στροφές..
Ο κόφτης στροφών δεν κόβει καυσιμο..

mikevchq
16-07-06, 12:08
ο ρόλος του κόφτη στροφών, είναι να δίνει λάθος ρευμα στα μπουζι..
Αν πχ χρειάζεται να πετάξει σπίθα ο πρώτος κύλινδρος, το ρευμα θα πάει
στον κύλινδρο 4..
Αμεσως μετά όμως ο 3 θα πάρει κανονικά ρευμα για να μην αρχισει να χάνει
το αυτοκίνητο στροφές..
Ο κόφτης στροφών δεν κόβει καυσιμο..


Δεν ηξερα πως ακριβως δουλευει και γι'αυτο υπεθεσα οτι κοβει μονο την παροχη της βενζινης. Αφου ομως μετα το κοψιμο δεν δινεται ξανα αμεσως σημαινει οτι ο κοφτης μου δεν δουλευει σωστα?

Nick_compact
16-07-06, 16:43
Ο κόφτης στροφών κόβει την παροχή καυσίμου στιγμιαία. Αυτό ξέρω εγώ.

vasilis-E36
16-07-06, 21:26
οχι ρε παιδια! αν εκοβε καυσιμα θα υπηρχε κινδυνος για τον κινητηρα! το ρευμα κοβει!

Nick_compact
16-07-06, 23:46
οχι ρε παιδια! αν εκοβε καυσιμα θα υπηρχε κινδυνος για τον κινητηρα! το ρευμα κοβει!

Aν έκοβε το ρεύμα, και όλη η βενζίνη έβγαινε άκαυτη στην πολλαπλή εξαγωγής, τότε θα το αυτοκίνητο θα έκανε σαν Evo με antilag την στιγμή που βαράει κόφτη.Θα έκανε πολύ δυνατά σκασίματα. Έτσι νομίζω εγώ. Μπορεί να κάνω και λαθος.

E46 POWER
17-07-06, 00:13
και εμενα που ειναι 1.9 κοφτη στα 210 εχει και μου φαινονται πολυ λιγα ρε γμτ..εστω 215 δεν επρεπε να βγαζει? το honda στα 1.6 2004 μ βγαζει 223....ο κοφτης βσικα πως βγαινει?

Strax
17-07-06, 09:04
Όπως είπα και πιο πάνω δεν πρέπει να μπερδεύεται τον κόφτη στροφών με τον κόφτη χιλιομέτρων. Κανένα "μικρό" BMW δεν έχει κόφτη χιλιομέτρων στην Ευρώπη. Αυτό που ενεργεί είναι ο κόφτης στροφών, ο οποίος βρίσκεται εκεί για την προστασία του μοτέρ. Μπορεί με πρόγραμμα να ανέβει λίγο αλλά όχι για να κινείσαι με τελική ταχύτητα, δηλαδή με παρατεταμένη λειτουργία στις 6500-6600 σαλ. Ο σωστός τρόπος να αυξήσεις την τελική είναι με αλλαγή του διαφορικού με ένα πιο μακρύ.

rapid_fast
17-07-06, 09:27
Δεν ηξερα πως ακριβως δουλευει και γι'αυτο υπεθεσα οτι κοβει μονο την παροχη της βενζινης. Αφου ομως μετα το κοψιμο δεν δινεται ξανα αμεσως σημαινει οτι ο κοφτης μου δεν δουλευει σωστα?
Τι εννοεις?? χάνεις περισσότερα απο 5% σε χιλιόμετρα και στροφές???

rapid_fast
17-07-06, 09:29
Aν έκοβε το ρεύμα, και όλη η βενζίνη έβγαινε άκαυτη στην πολλαπλή εξαγωγής, τότε θα το αυτοκίνητο θα έκανε σαν Evo με antilag την στιγμή που βαράει κόφτη.Θα έκανε πολύ δυνατά σκασίματα. Έτσι νομίζω εγώ. Μπορεί να κάνω και λαθος.
Ρευματα κόβει... ούτε κουβέντα επ'αυτου... πχ το παρακάτω δίνει μια καλή
εξήγηση στο θέμα...
http://www.boss302.com/rev.htm

rapid_fast
17-07-06, 09:30
Όπως είπα και πιο πάνω δεν πρέπει να μπερδεύεται τον κόφτη στροφών με τον κόφτη χιλιομέτρων. Κανένα "μικρό" BMW δεν έχει κόφτη χιλιομέτρων στην Ευρώπη. Αυτό που ενεργεί είναι ο κόφτης στροφών, ο οποίος βρίσκεται εκεί για την προστασία του μοτέρ. Μπορεί με πρόγραμμα να ανέβει λίγο αλλά όχι για να κινείσαι με τελική ταχύτητα, δηλαδή με παρατεταμένη λειτουργία στις 6500-6600 σαλ. Ο σωστός τρόπος να αυξήσεις την τελική είναι με αλλαγή του διαφορικού με ένα πιο μακρύ.
Πολύ σωστα, διότι αν ανεβάσεις τον κόφτη, θα υπάρχει πρόβλημα με τον χρονισμό των βαλβίδων και σύντομα θα πάρεις το κεφαλάρι στο χέρι...

rapid_fast
17-07-06, 09:37
και εμενα που ειναι 1.9 κοφτη στα 210 εχει και μου φαινονται πολυ λιγα ρε γμτ..εστω 215 δεν επρεπε να βγαζει? το honda στα 1.6 2004 μ βγαζει 223....ο κοφτης βσικα πως βγαινει?
Οτι και να βγάζει το χοντάκι, έχει 300 κιλά λιγότερα.. εκει είναι
η διαφορά...

mikevchq
17-07-06, 18:33
Τι εννοεις?? χάνεις περισσότερα απο 5% σε χιλιόμετρα και στροφές???

Αν δεν αφησω το γκαζι στιγμιαια οι στροφες δεν ξανανεβαινουν ποτε...:banghead:

rapid_fast
18-07-06, 08:42
Αν δεν αφησω το γκαζι στιγμιαια οι στροφες δεν ξανανεβαινουν ποτε...:banghead:
Έχεις πρόβλημα στο κύκλωμα του κόφτη...
τον εμπλέκει, αλλά δεν τον απεμπλέκει...
Αυτό να το κοιτάξεις...

mikevchq
28-07-06, 20:22
Λοιπον εκανα λαθος τελικα! Ο κοφτης δουλευει μια χαρα απλα εχει 2 τροπους που κοβει.. Αν πατησω το γκαζι ομαλα και το φτασω μεχρι τον κοφτη τοτε διατηρει τις στροφες (οπως κανει κανονικα ο κοφτης), αν ομως το εχω σανιδωμενο δεν διατηρει τις στροφες και κοβει τελειως μεχρι να αφησω το pedal το γκαζιου και να το ξαναπατησω. Προφανως οταν ειναι σανιδωμενο ειναι μεγαλο σε ποσοτητα το μιγμα που παει προς καυση οποτε ειναι επικινδυνο για το μοτερ ακομα κι αν κοβεται απλα το ρευμα (μπορει και να κανω λαθος σε αυτο το τελευταιο, απλα αυτο ειναι το λογικο συμπερασμα που μπορω να εξαγω)!

rapid_fast
23-08-06, 09:02
Λοιπον εκανα λαθος τελικα! Ο κοφτης δουλευει μια χαρα απλα εχει 2 τροπους που κοβει.. Αν πατησω το γκαζι ομαλα και το φτασω μεχρι τον κοφτη τοτε διατηρει τις στροφες (οπως κανει κανονικα ο κοφτης), αν ομως το εχω σανιδωμενο δεν διατηρει τις στροφες και κοβει τελειως μεχρι να αφησω το pedal το γκαζιου και να το ξαναπατησω. Προφανως οταν ειναι σανιδωμενο ειναι μεγαλο σε ποσοτητα το μιγμα που παει προς καυση οποτε ειναι επικινδυνο για το μοτερ ακομα κι αν κοβεται απλα το ρευμα (μπορει και να κανω λαθος σε αυτο το τελευταιο, απλα αυτο ειναι το λογικο συμπερασμα που μπορω να εξαγω)!
Δηλαδή αν έχεις νεκρό, και πατήσεις τερμα γκάζι, και χτυπήσει κόφτη μετά
θα αρχίσει να χάνει στροφές μέχρι να σβήσει??
Δεν είναι καθόλου μα καθόλου λογικό αυτό που κάνει το αυτοκίνητο σου.
Κανονικά θα πρέπει να χτυπιέται σαν χταπόδι...:drive2:

mikevchq
23-08-06, 14:45
Χτυπιεται σαν χταποδι (και κανει και απιστευτο ηχο μαλιστα :dance:) αρκει να το παω στον κοφτη με το μισο pedal και οχι σανιδωμενο. Αν το σανιδωσω κοβει τελειως αλλα δεν ξερω το αν σβηνει διοτι δεν το εχω κρατησει ποτε, φοβαμαι πολυ να το κανω..

rapid_fast
23-08-06, 14:52
Κάτι πάει στραβά...:drive2: