Επιστροφή στο Forum : Καθαρισμός φιλτροχοάνης
Σε αυτό το how-to βλέπουμε πως καθαρίζουμε μια φιλτροχοάνη. Στην προκειμένη, πρόκειται για μια K&N.
Είναι σημαντικό να έχουμε υπ'όψιν μας τα εξής.
1. Χρησιμοποιούμε τα προϊόντα συντήρησης της εταιρείας της φιλτροχοάνης.
2. Ποτέ μα ποτέ δεν φυσάμε με αέρα, δεν στεγνώνουμε με πιστόλι θερμού αέρα, δεν χρησιμοποιούμε διαλυτικά ή βενζίνη στις φιλτροχοάνες. ¶ν το κάνουμε, απλά καταστρέφονται.
3. Λίγο λάδι στην φιλτροχοάνη, σημαίνει κακό φιλτράρισμα της σκόνης. Πολύ λάδι, σημαίνει ότι λούζουμε τον μετρητή αέρα με λαδάκι και δεν δουλεύει σωστά. Λίγο μέτρο, ούτε πολύ ούτε λίγο.
Φυσικά και ο υπογραφών δεν φέρει καμμία ευθύνη για τυχών ζημιά/βλάβη που μπορεί να προκληθεί.
Ξεκινώντας, καλό είναι να έχουμε ένα σετ-άκι χειρουργικά γαντάκια (γάντια εξέτασης τα ζητάμε στο φαρμακείο - πολύ φθηνά) για να μην λερώσουμε τα χέρια μας.
Και να το θύμα στο κλουβί του...
1. Βγάζουμε την φιλτροχοάνη. Ξεβιδώνουμε τον παπά στην προκειμένη (στο Ε46 compact) και την βγάζουμε στο φως.
2. Έχουμε έτοιμα τα καθαριστικά προϊόντα. Συνήθως (πάντα δηλαδή) είναι το καθαριστικό και το λάδι.
3.
α. Πρώτα τινάζουμε την φιλτροχοάνη μαλακά, για να φύγουν τυχών χοντρές βρωμιές (πετραδάκια, έντομα κτλ).
β. Στη συνέχεια, διαλύουμε στην προβλεπόμενη (από τη συσκευασία ποσότητα) το καθαριστικό σε ένα κουβά με (κρύο) νεράκι. Βάζουμε την φιλτροχοάνη να κάνει το μπάνιο της. Προσοχή, το ύψος του νερού να μην είναι πιο πάνω από το ύψος της φιλτροχοάνης, για να μην μπουν οι βρωμιές στο εσωτερικό της. Την αφήνουμε γύρω στα 10 λεπτάκια.
4. Ξεπλένουμε με κρύο νεράκι, από μέσα προς τα έξω, ώστε να φεύγουν οι βρωμιές.
Σε περίπτωση που δεν έχει καθαρίσει καλά και υπάρχουν ακόμη βρωμιές (μαυρίλα), επαναλαμβάνουμε τα βήματα 3β και 4.
5. Τινάζουμε την πλέον καθαρή φιλτροχοάνη ώστε να φύγουν τα πολλά νερά. Την αφήνουμε να στεγνώσει φυσικά (θέλει κάτι ώρες, αναλόγως και τις καιρικές συνθήκες).
6. Χρησιμοποιώντας το λαδάκι που είναι σε μορφή σπρεϋ, ψεκάζουμε την περιοχή της γάζας της φιλτροχοάνης ώστε να δημιουργηθεί ένα λεπτό και ομοιόμορφο στρώμα. Σε αυτό το βήμα, ανάλογα με το χρώμα του λαδιού η φιλτροχοάνη θα πάρει το αρχικό της χρώμα (κόκκινο, μπλε, πράσινο κ.ο.κ).
Η φιλτροχοάνη μας είναι καθαρή και έτοιμη για νέες αναπνοές. :dance:
Ωραίο DYI!
ΠΡΟΣΟΧΗ! Στο βήμα 6 πρέπει να προσέξετε να μην το παρακάνετε με το λάδι, γιατί κινδυνεύετε να λερώσετε το MAF με γνωστά επακόλουθα. Ένα πολύ λεπτό στρώμα λαδιού αποκλειστικά από την εξωτερική πλευρά αρκεί!
Στην προκείμενη περίπτωση καλύτερα λιγότερο, παρά περισσότερο.
Ερωτηση.....
Στο κανονικο φιλτρο(ελευθερο..οχι φιλτροχοανη)....μονο την απεξω πλευρα ψεκαζουμε....ή και της δυο πλευρες....???
Ερωτηση.....
Στο κανονικο φιλτρο(ελευθερο..οχι φιλτροχοανη)....μονο την απεξω πλευρα ψεκαζουμε....ή και της δυο πλευρες....???
Την απέξω μόνο, όχι την από μέσα.
Την απέξω μόνο, όχι την από μέσα.
Thnks...παραλιγο και θα την εκανα την...:bricks1:
InsaneDriver
13-07-06, 23:23
Δηλαδή αν εγώ που έχω φιλτροχοάνη της Green ψεκάσω με λάδι της KN, τι θα γίνει;;; Απλά δεν θα πάρει το σωστό χρώμα...σιγά...
Δηλαδή αν εγώ που έχω φιλτροχοάνη της Green ψεκάσω με λάδι της KN, τι θα γίνει;;; Απλά δεν θα πάρει το σωστό χρώμα...σιγά...
Όντως, θα πάρει άλλο χρώμα... Κοίτα με ότι θέλει ψεκάζει ο καθένας. Δεν θα μαλώσω κανέναν.
Ωραίο "do it yourself". ¶ξιος.
Να σημειώσω ότι όλο και πιο συχνά ακούω διάφορους "πυράκιδες" να επιμένουν στο μη λάδωμα του φίλτρου αφού έτσι θα μπάζει περισσότερο αέρα. Αμ δεν μπάζει μόνο αέρα έτσι, αλλά και υγρασία και σωματίδια σκόνης. Μόνο τις πέτρες κόβει.
Αλέξη, να προτείνω κάτι? Το επόμενο μάθημα να είναι πως γίνεται ένα σωστό πλύσιμο αυτοκινήτου στο χέρι. Θα είμαι πολύ πρόθυμος να σου παραχωρήσω το δικό μου για να κάνεις την επίδειξη και μπορώ να σε βοηθήσω και με τις φωτογραφίες. :rofl2:
C U out there
Επειδή πολύς κόσμος έχει μπάξει φιλτροχοάνες... να υπενθυμίσω ότι υπάρχει αυτό το thread :loser:
Επειδή πολύς κόσμος έχει μπάξει φιλτροχοάνες... να υπενθυμίσω ότι υπάρχει αυτό το thread :loser:
Θα μου φανεί χρήσιμο στο νέο μου φιλτράκι!
κάθε πότε την πλένουμε? :woowoo: (την φιλτροχοάνη)
απο τι ξερω εχει ζωη για αρκετα χλμ ,αλλα δεν θα της κανεις & κακο αν την καθαριζεις καθε 10.000 χλμ. Με την ευκαιρεια να ρωτισω, ειχα προβλημα με (φτωχο μειγμα ) ετσι εδειξε το διαγνωστικο. Τελικα ηταν μπουκωμενη η φιλτροχοανη ( εως τωρα δεν εχει αναψει προβλημα & ελπιζω να ηταν αυτο) . Ετσι με την ευκαιρεια εβαλα 1 supersprint που την ειχα χρησιμοποιησει ελαχιστα .Την φυσηξα πριν την βαλω,λετε να υπαρχει προβλημα ?
stauros772000
23-04-07, 17:02
saikoe39 για πιο κανονικο....ελευθερο μιλας?το χαρτινο?
εχτες ρωτησα εκει που εβαλα την φιλτροχοανη & μου ειπε οτι ειναι ξηρου τυπου & καθαριζει με αερα ,ισχυει ?
εχτες ρωτησα εκει που εβαλα την φιλτροχοανη & μου ειπε οτι ειναι ξηρου τυπου & καθαριζει με αερα ,ισχυει ?Ισχύει... προφανώς είναι χάρτινη ή συρμάτινη. Δεν είναι και ότι καλύτερο για το φιλτράρισμα. Το λάδι (όταν υπάρχει πάνω της...) κάνει καλύτερη κατακράτηση υγρασίας και σωματιδίων. Αλλά η δικιά σου δεν λαδώνεται, θα την χαλάσεις!
C U out there
saikoe39 για πιο κανονικο....ελευθερο μιλας?το χαρτινο?
Ελευθερας στον παπα.....
Εγω το καθαριζω καθε 5.000χλμ....τουλαχιστον...
Με την ευκαιρία καθαρισμού του φίλτρου,
το link με τις "επίσημες" οδηγίες καθαρισμού των φίλτρων K&N
(Οι οποίες ταυτίζονται με τις οδηγίες του thread, απλά τις έβαλα για να υπάρχουν :) )
http://www.knfilters.com/cleaning.htm
SerafeimS3
20-04-11, 22:22
χρησιμοποιώ Pipercross και κάθε 10.000 χλμ την πλένω με απλό σαπούνι και άφθονο νερό..την αφήνω να στεγνώσει καμια μέρα χωρίς να την χτυπάει ο ήλιος ή να είναι κοντά σε υψηλή θερμοκρασία και γίνεται σα καινούρια..κατα την γνώμη μου είναι λάθος να μπαίνει λάδι μόνο και μόνο ότι μπορεί να χαλάσει το μαφ όπου είναι και σύνηθες φαινόμενο.
σε περίπτωση όμως που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει λάδι θέλει μεγάλη προσοχή στη ποσότητα...
χρησιμοποιώ Pipercross και κάθε 10.000 χλμ την πλένω με απλό σαπούνι και άφθονο νερό..την αφήνω να στεγνώσει καμια μέρα χωρίς να την χτυπάει ο ήλιος ή να είναι κοντά σε υψηλή θερμοκρασία και γίνεται σα καινούρια..κατα την γνώμη μου είναι λάθος να μπαίνει λάδι μόνο και μόνο ότι μπορεί να χαλάσει το μαφ όπου είναι και σύνηθες φαινόμενο.
σε περίπτωση όμως που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει λάδι θέλει μεγάλη προσοχή στη ποσότητα...
Ισχύει... Το λάδι (όταν υπάρχει πάνω της...) κάνει καλύτερη κατακράτηση υγρασίας και σωματιδίων. Αλλά η δικιά σου δεν λαδώνεται, θα την χαλάσεις!
C U out there
η δικη σου ειναι αφρωδης..
στις τυπου γαζας χρειαζεται ομως...:nod:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.