PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα εκκινήσεις


tonisgr
15-07-06, 07:48
Παιδιά έχω μια 3.16 mod 96 και τώρα τελευταία μου παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα.
Όταν είναι κρύο το αμάξι η μίζα παίρνει άμεσος μπροστά αλλα αν κάνω κάνα 5-10 km και ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας και παω να εκκινήσω πάλι δεν πιάνει άμεσως αν δεν δώσω λίγο gaz.
Αυτό το κάνει κάπου κάπου και όταν είναι κρύο.
Θέλει λίγο ώθηση με το γκάζι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας.
Καμια ιδέα κάποιος τι μπορεί να φταίει?
Ευχαριστώ

Nick_compact
15-07-06, 13:22
Μήπως πατινάρει το γρανάζι της μίζας πάνω στο βολάν και δεν γυρίζει όσο πρέπει για να πάρει κανονικά μπροστά; Αυτό είναι συνηθησμένο πρόβλημα

oldcarskickass
15-07-06, 14:01
Μήπως το βηματικό του ρελαντί πνέει τα λοίσθια;Σου ρετάρει στο ρελαντί καθόλου;κρύο ή ζεστό;

tonisgr
15-07-06, 19:34
Όχι παιδιά το ρελαντί είναι ok οι στροφές του είναι καλές και σταθερές.
Τώρα τι να πω δεν είμαι και μηχανικός.
Κάποιος άλλος καμια ιδέα?

Nick_compact
15-07-06, 20:20
H μίζα ακούγεται να είναι εντάξει; Την ακούς να γυρίζει δυνατά; Κανένας περίεργος θόρυβος;

rapid_fast
16-07-06, 08:52
Παροχή καυσίμου δείχνει το πρόβλημα σου.
Οπως το περιγράφεις, φοβάμαι οτι ένα απο τα μπέκ σου διαρρέει καυσιμο..
Να πάς να κάνεις έλεγχο-καθαρισμό τα μπέκ..

tonisgr
16-07-06, 21:13
H μίζα ακούγεται να είναι εντάξει; Την ακούς να γυρίζει δυνατά; Κανένας περίεργος θόρυβος;

Η μίζα ακούγεται καλά όπως παλιά δηλαδή δεν άλλαξε κάτι στον ήχο

tonisgr
16-07-06, 21:15
Παροχή καυσίμου δείχνει το πρόβλημα σου.
Οπως το περιγράφεις, φοβάμαι οτι ένα απο τα μπέκ σου διαρρέει καυσιμο..
Να πάς να κάνεις έλεγχο-καθαρισμό τα μπέκ..


Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι αλλα όπως λες αν έχει κάποιο mpek διαρροή δεν θα μύριζε βενζίνη?

rapid_fast
17-07-06, 09:49
Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι αλλα όπως λες αν έχει κάποιο mpek διαρροή δεν θα μύριζε βενζίνη?
Οχι φίλε μου, γιατί δεν την διαρρέει έξω, μέσα στον κύλινδρο την πετάει..
Αν δεν είναι μπέκ πάντως, είναι σίγουρα λ.....

tonisgr
18-07-06, 09:41
Ok παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Θα το κοιτάξω αυτές τις μέρες

rapid_fast
18-07-06, 13:55
Να μας πεις τι βρήκες, να ξέρουμε....:search:

bmwfan
18-07-06, 21:47
Οχι φίλε μου, γιατί δεν την διαρρέει έξω, μέσα στον κύλινδρο την πετάει..
Αν δεν είναι μπέκ πάντως, είναι σίγουρα λ.....

φιλε rapid εχεις δει πολλα αυτοκινητα να μην περνουν μπροστα απο λαμδα;;;
μου αρεσει η σιγουραδα σου.

Snoopy
20-07-06, 19:10
εμένα το ε46 320 έπαιρνε μπροστά αλλά δεν ανέβαζε στροφές. επρεπε να πατήσω γκάζι δηλαδή για να φύγει απο το ρελαντ'ι και να ξεκινησει.
εφταιγε η σκατοβενζίνη που έβαζα και είχε βουλ΄ωσει μπεκ και φίτρο.

rapid_fast
21-07-06, 12:01
φιλε rapid εχεις δει πολλα αυτοκινητα να μην περνουν μπροστα απο λαμδα;;;
μου αρεσει η σιγουραδα σου.
Φυσικά, ανάβει ο κινητήρας, πάει να πάρει 1100 στροφές και αμέσως σβήνει..
Η κλασικότερη περίπτωση βλάβης του λ...

bmwfan
24-07-06, 23:26
Παιδιά έχω μια 3.16 mod 96 και τώρα τελευταία μου παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα.
Όταν είναι κρύο το αμάξι η μίζα παίρνει άμεσος μπροστά αλλα αν κάνω κάνα 5-10 km και ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας και παω να εκκινήσω πάλι δεν πιάνει άμεσως αν δεν δώσω λίγο gaz.
Αυτό το κάνει κάπου κάπου και όταν είναι κρύο.
Θέλει λίγο ώθηση με το γκάζι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας.
Καμια ιδέα κάποιος τι μπορεί να φταίει?
Ευχαριστώ

Εδω ο φιλος rapid_fast λεει οτι το αμαξι του δεν παιρνει μπροστα και οχι οτι παιρνει και σβηνει(που και αυτο να εκανε λιγο δυσκολο να ειναι λαμδα).Δευτερον εαν διαβασες καλα λεει οτι το αμαξι, του το κανει καπου καπου και κρυο και ο λαμδα εαν γνωριζεις ,οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο,δεν δινει τιμη ρυθμισεις στον εγκεφαλο ,οποτε ειναι απιθανο να φταιει αυτο.Ισως να μην διαβασες με προσοχη τα λεγομενα του.

Tonisgr
Κατα πασα πιθανοτητα ειναι η βαλβιδα του ρελαντι και για αυτο παιρνει με γκαζι.Οταν πατας μιζα για να παρει μπροστα ο κινητηρας θελει οξυγονο και βενζινη,η βαλβιδα επιτρεπει να περασει το οξυγονο γιατι η πεταλουδα του γκαζιου ειναι κλειστη αφου δεν πατας γκαζι.Αυτο οταν ολα λειτουργουν φυσιολογικα.Στην περιπτωση σου ομως,εαν κολαει η βαλβιδα ρελαντι κλειστη απο που θα παρει το οξυγονο που χρειαζετε;;;το παιρνει απο το γκαζι που πατας ,ανοιγοντας την πεταλουδα γκαζιου.

Παντα φιλικα.

rapid_fast
25-07-06, 12:43
Εδω ο φιλος rapid_fast λεει οτι το αμαξι του δεν παιρνει μπροστα και οχι οτι παιρνει και σβηνει(που και αυτο να εκανε λιγο δυσκολο να ειναι λαμδα).Δευτερον εαν διαβασες καλα λεει οτι το αμαξι, του το κανει καπου καπου και κρυο και ο λαμδα εαν γνωριζεις ,οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο,δεν δινει τιμη ρυθμισεις στον εγκεφαλο ,οποτε ειναι απιθανο να φταιει αυτο.Ισως να μην διαβασες με προσοχη τα λεγομενα του.

Παντα φιλικα.

Φιλε bmwfan, εγώ άλλο καταλαβαινω οτι λέει ο φίλος.
Οταν είναι κρύο, παίρνει αμέσως μπροστά, και μετά απο 10 χλμ (που το
αυτοκίνητο έχει ζεσταθει) δεν ανάβει η μηχανή, εκτός και αν πατάει γκάζι.
Άρα, μιας και έχει ανέβει η θερμοκρασία, ο λ εργάζεται κανονικά..
Η δευτερη περίπτωση που συμβαινει κάπου κάπου, είναι καθαρά απο βρωμιά στα μπέκ ή κακό καυσιμο. (μάλλον)
Αν είχε πρόβλημα η βαλβίδα του ρελαντί, δε θα έκανε και διακοπές κατά την κίνηση ζεστο? Δε θα έκανε "μπλου-μπλου μπλου" στην εκκίνηση?? δε λέει
ο φίλος κάτι τέτοιο...
Έτσι καταλαβαινω εγώ..:)

tonisgr
04-08-06, 07:35
Παιδιά μόλις χτες γύρισα από άδεια.
Το πρόβλημα παραμένει δεν πήγα να το κοιτάξω ακόμα λόγο του ότι ήμουν διακοπές.
Απλός να αναφέρω κάτι που ειπώθηκε πιο πάνω για διακοπές.
Mετά λοιπόν τι εκκίνηση και μέχρι να κάνω περίπου 1-2 KM το αμάξη είναι σαν μπουκωμένο και όταν πατάω το petal του γκαζιού κλοτσάει.
Αλλα μετά τα πρώτα 1-2 Km όλα Ok.
Το αναφέρω αυτό μήπως βοηθήσει να βρούμε τι φταίει τελικά

mikevchq
09-08-06, 01:00
Παιδιά μόλις χτες γύρισα από άδεια.
Το πρόβλημα παραμένει δεν πήγα να το κοιτάξω ακόμα λόγο του ότι ήμουν διακοπές.
Απλός να αναφέρω κάτι που ειπώθηκε πιο πάνω για διακοπές.
Mετά λοιπόν τι εκκίνηση και μέχρι να κάνω περίπου 1-2 KM το αμάξη είναι σαν μπουκωμένο και όταν πατάω το petal του γκαζιού κλοτσάει.
Αλλα μετά τα πρώτα 1-2 Km όλα Ok.
Το αναφέρω αυτό μήπως βοηθήσει να βρούμε τι φταίει τελικά


Το συγκεκριμενο που αναφερεις μου το κανει και μενα (Ε36 316i) καθε φορα που το ξεκιναω κρυο και σταματαει οταν ο κινητηρας φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας του. Εχω παρατηρησει οτι συμβαινει μονο οταν ειμαι στα Χανια, μιλαμε για τρελη υγρασια στις 8 το πρωι! :banghead: