PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα εκκινήσεις


tonisgr
15-07-06, 07:48
Παιδιά έχω μια 3.16 mod 96 και τώρα τελευταία μου παρουσιάζει πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα.
Όταν είναι κρύο το αμάξι η μίζα παίρνει άμεσος μπροστά αλλα αν κάνω κάνα 5-10 km και ζεσταθεί λίγο ο κινητήρας και παω να εκκινήσω πάλι δεν πιάνει άμεσως αν δεν δώσω λίγο gaz.
Αυτό το κάνει κάπου κάπου και όταν είναι κρύο.
Θέλει λίγο ώθηση με το γκάζι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας.
Καμια ιδέα κάποιος τι μπορεί να φταίει?
Ευχαριστώ

Nick_compact
15-07-06, 13:22
Μήπως πατινάρει το γρανάζι της μίζας πάνω στο βολάν και δεν γυρίζει όσο πρέπει για να πάρει κανονικά μπροστά; Αυτό είναι συνηθησμένο πρόβλημα

oldcarskickass
15-07-06, 14:01
Μήπως το βηματικό του ρελαντί πνέει τα λοίσθια;Σου ρετάρει στο ρελαντί καθόλου;κρύο ή ζεστό;

tonisgr
15-07-06, 19:34
Όχι παιδιά το ρελαντί είναι ok οι στροφές του είναι καλές και σταθερές.
Τώρα τι να πω δεν είμαι και μηχανικός.
Κάποιος άλλος καμια ιδέα?

Nick_compact
15-07-06, 20:20
H μίζα ακούγεται να είναι εντάξει; Την ακούς να γυρίζει δυνατά; Κανένας περίεργος θόρυβος;

rapid_fast
16-07-06, 08:52
Παροχή καυσίμου δείχνει το πρόβλημα σου.
Οπως το περιγράφεις, φοβάμαι οτι ένα απο τα μπέκ σου διαρρέει καυσιμο..
Να πάς να κάνεις έλεγχο-καθαρισμό τα μπέκ..

tonisgr
16-07-06, 21:13
H μίζα ακούγεται να είναι εντάξει; Την ακούς να γυρίζει δυνατά; Κανένας περίεργος θόρυβος;

Η μίζα ακούγεται καλά όπως παλιά δηλαδή δεν άλλαξε κάτι στον ήχο

tonisgr
16-07-06, 21:15
Παροχή καυσίμου δείχνει το πρόβλημα σου.
Οπως το περιγράφεις, φοβάμαι οτι ένα απο τα μπέκ σου διαρρέει καυσιμο..
Να πάς να κάνεις έλεγχο-καθαρισμό τα μπέκ..


Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι αλλα όπως λες αν έχει κάποιο mpek διαρροή δεν θα μύριζε βενζίνη?

rapid_fast
17-07-06, 09:49
Και εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι αλλα όπως λες αν έχει κάποιο mpek διαρροή δεν θα μύριζε βενζίνη?
Οχι φίλε μου, γιατί δεν την διαρρέει έξω, μέσα στον κύλινδρο την πετάει..
Αν δεν είναι μπέκ πάντως, είναι σίγουρα λ.....

tonisgr