PDA

Επιστροφή στο Forum : ΚΟΝΤΡΕΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΜΕ Ζ3


Z3 Fat Bastard
22-05-04, 09:54
(Διαβαστε με φωνη Πανου Σομπολου)

Το βραδι της Παρασκευης αναμεσα απο τις βιλες της Φιλοθεης δυο σπορ διθεσια cabrio αυτοκινητα γονων γνωστων οικογενειων (τουλαχιστον ο ενας) εθεαθησαν να κανουν επικινδυνους ελιγμους στο οδοστρωμα.

Στο ενα αυτοκινητο (Audi TT - 150 PS) ο εμπειρος οδηγος (Κος Ρ) ηταν σιγουρος για την νικη του αφου ο αντιπαλος του (Κος Λ) ειχε αυτοκινητο με μικροτερη ιπποδυναμη (Ζ3 1.9 - 16V - 143 PS) αλλα και τουλαχιστον την μιση εμπειρια του Κου Ρ σε τετοιου ειδους "αθληματα".

Η εκκινηση εγινε σε ελαφρως ανηφορικο κομμάτι του δρομου και με αρκετα κακη ασφαλτο. Ο Κος Ρ με το ΤΤ ξεκιναει αποτομα και οι εμπρος τροχοι του αυτοκινητου χανουν την προσφυση ομως καταφερνει να πεταξει "μισο προφυλακτηρα". Ο κος Ν με το Ζ3 εχει ανεβασει πολλες στροφες και οι πισω τροχοι του BMW χανουν προσφυση κατα την εκκινηση.

Δυστυχως για τον Κο Ρ, ειναι η στιγμη που ο συνδυασμος μπλοκε διαφορικου, ζαντων 17" με ελαστικα Michelin P.S. αλλα και τα λιγοτερα κιλα (αυτοκινητου ΚΑΙ οδηγου), δινουν την προσφυση στο Ζ3. Τα επομενα τρια δευτερολεπτα ειναι δραματικα. Το Ζ3 του Κου Λ εκσφενδονιζεται μπροστα και ο Κος Ρ με το ΤΤ ηδη βλεπει αν η εξατμιση του Ζ3 ειναι οβαλ ή στρογγυλη.

Στην αλλαγή σε δευτέρα και μεχρι τα 100 η διαφορά πλεον έχει φτασει σε επιπεδα αστεια (κολωνα +) οποτε και ο Κος Λ φρεναρει το Ζ3. Ο κος Ρ βγαινει απο το πλεον αργο ΤΤ καπως σαστσμενος και μπερδεμενος. Ταχυτατα βρισκει δικαιολογια για να φυγει απο το τοπο του εγκληματος (δηλωνει οτι εχει επιτακτικη αναγκη τουαλετας) οποτε και "εξαφανιζεται".

Δυστυχως ο χωρος δεν μας επετρεψε να συνεχισουμε την κοντρα και σε υψηλοτερα επιπεδα. Βεβαια σε τετοια περιπτωση ισως ο Κος Ρ να μην χρειαζοταν πλεον τουαλετα αλλα μπανιο για να πλυθει και μια καινουργια αλλαξια.

Βεβαια ο Κος Ρ δηλωνει οτι θα επιστρεψει με διαφορα mods για να ανεβασει τις επιδοσεις του. Εμεις τον περιμενουμε για να τον κερασουμε παλι τσαϊ αυτη τη φορα ICED TEA. :p

Strax
22-05-04, 11:01
Μπράβο στον κύριο Λ που έδειξε ότι έχει μέλλον και για καρριέρα στους αγώνες αυτοκινήτων. Έχεις υπόψιν σου ότι η Williams ψάχνει για 2 οδηγούς για το νέο έτος?? ;)

MPOWER
24-05-04, 10:55
Αξιος ο κύριος Λ!!! Έδειξε οτι οποιοδήποτε Bmw μπορεί να δείξει τι αξίζει, έχοντας βέβαια έναν έμπειρο οδηγό πίσω απο το τιμόνι! :)

cmos_ioan
24-05-04, 18:56
Well Done and Beautifully MADE :cool:

Z3 Fat Bastard
25-05-04, 08:12
Well Done and Beautifully MADE :cool:

Thanks cmos ioan! Επρεπε να εχω φωτογραφισει τον οδηγο του ΤΤ αφου βγηκε απο το αυτοκινητο, ηταν καπως ετσι :eek:

cmos_ioan
25-05-04, 20:33
Κα εσύ φαντάζομαι πως ήσουν κάπως έτσι http://jm.g.free.fr/smileys/smiley_aayz.gif

DUKE
01-06-04, 13:57
Meta mallon 8a se mazeye logo rophs...
Alla esy exeis thn kinhsh ston swsto axona.
Mh stenaxwriesai lebentia!

Z3 Fat Bastard
22-06-04, 12:13
Αγαπητοι φίλοι,

Επαναφερω το συγκεκριμενο thread διοτι και χθες το βραδι κατα τις 02:00 που επεστρεφα απο τις εξοδους μου.... μου ετυχε "καλη" κοντρα!

Ερχεται διπλα μου Ζ3 2,0 (κωλο lifted) με δυο ατομα μεσα (ενας κυριος με τας κοπελας του)

Για να μην πολυλογω πρωτο ξεκινημα περιμενω να δω αν θα ξεκινησει ο τυπος και οντως ξεκιναει. Παταω και εγω και μεχρι την δευτερα τον εχω φτασει και περασει !!! :confused:

Επομενο φαναρι (μετα το S της Κηφισιας, προς Κηφισια) ξεκιναμε πλεον κανονικα και μεχρι τριτες ειμαι μπροστα τρια (3) αμαξια. (χωρις υπερβολες) Αφου ο τυπος σταματαει διπλα μου και ρωταει "Ρε φιλε, μας περνας απο πανω!! Γιατι ?"

Και ρωτω : WHAT THE **** ?????? Πως γινεται το 1,9 16V να ειναι τοσο πιο γρηγορο απο 2,0 24 V?????? Και δεν εχει να κανει με οδηγο γιατι και ρολαριστοι στη πρωτη περιπτωση παλι ημουν πιο γρηγορος !!!

mpikounis
22-06-04, 12:21
Αγαπητοι φίλοι,
Και ρωτω : WHAT THE **** ?????? Πως γινεται το 1,9 16V να ειναι τοσο πιο γρηγορο απο 2,0 24 V?????? Και δεν εχει να κανει με οδηγο γιατι και ρολαριστοι στη πρωτη περιπτωση παλι ημουν πιο γρηγορος !!!
Το δικό σου είναι 140 άλογα ενώ το άλλο 150. Η διαφορά 10 αλόγων, είναι σχετικά μικρή αν σκεφτείς οτι είχε δεύτερο άτομο και αρκετά πιο βαρύ μοτέρ (6κύλινδρο).

Νομίζω εκεί είναι η διαφορά... (και φυσικά στις πανάλαφρες ζάντες και τα άσπρα φλάς σου!)

Strax
22-06-04, 13:06
Το βάρος είναι μεγάλος εχθρός των επιδόσεων! Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να υπολογίσεις τα εξής:
1) Το 2.0 face lifted είναι αρκετά πιο βαρύ από το δικό σου, λόγω εξακύλινδρου μοτέρ, καλύτερου εξοπλισμού (ASC, DSC, ηλ. κουκούλας κλπ).
2) Το δεύτερο άτομο είναι σημαντικό μειονέκτημα, όπως και να το κάνεις.
3) Το μοτέρ σου έχει πιο καλή γραμμική απόδοση, οπότε ακόμα και αν υστερείς λίγα άλογα ψηλά, σχεδόν σίγουρα είσαι πιο γεμάτος στις χαμηλομεσαίες (ιδίως αν το 6κύλινδρο μοτέρ ήταν με το μονό Vanos).
4) Επίσης, υπάρχει περίπτωση να έχεις γενικά πολύ καλύτερη πρόσφυση, λόγω μπλοκέ και 17"αρων ή και να είχε ξεχάσει ο "αντίπαλος" το DSC on!

P.S. Για το φόρουμ του είπες?

Fanatic
22-06-04, 14:41
xamila pio gematos o 16v apo to 24v??periergo mou akougetai.ego exo akousei to antitheto!mono vanos apokleietai na eixe to face lift to 2,0.tespa to sigouro einai oti to varos epaixe megalo rolo stin kontra kai ta 10 aloga pou eixe parapano den arkousan..alithia,to face lift den exei mploke??

Strax
23-06-04, 08:28
Κανένα BMW πια δεν έχει μπλοκέ (εκτός από τα Μ) και δεν διατίθεται πια ούτε σαν προαιρετικός εξοπλισμός όπως γινόταν πιο παλιά! Καταραμένα ηλεκτρονικά! Ο 6κύλινδρος 24βάλβιδος κινητήρας έχει δεχτεί μεγάλη κριτική για την ροπή του στις χαμηλομεσαίες μια και υστερούσε πολύ. Το φαινόμενο είναι έντονο ακόμα και στον 2.5 πόσο μάλλον στον 2.0λιτρο. Πάντως με τον ερχομό του Vanos είχε κερδίσει μια ανάσα και έχει βελτιωθεί αισθητά σε αυτούς με τα 2.2 λίτρα και το διπλό Vanos.