PDA

Επιστροφή στο Forum : VALVOLINE 5W40 ΓΙΑ N42


stefos
02-08-06, 11:21
Καλημέρα καταρχήν

Σήμερα έκανα το service (το πρώτο μεγάλο μαζί με μπουζί) στο 318 compact (2000 κ.εκ.) μου και ο μηχανικός μου έβαλε λάδια Valvoline 5W40. Ήξερα ότι το δικό μου και με βάση τους πίνακες που υπάρχουν στο site συνήθως παίρνει 5W30, όπως και του το διευκρίνησα. Μου απάντησε ότι ακριβώς επειδή τα "τσιμπάει" λιγάκι τα λάδια τα έκαναν λιγο πιο χοντρά χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Αφου ξανακοίταξα τους πίνακες με το που τελείωσα το service δεν μπορώ να βρώ πουθενά τα λάδια αυτά! Επειδή έχω αρχίσει να πανικοβάλομαι ότι με δούλεψε, υπάρχει περίπτωση να έχει βγεί καινούργια λίστα με λάδια;; Ισχύει κατι τέτοιο που μου είπε; Τα νεύρα μου!! Γιατί κάθε μηχανικός λέει τα δικά του; Με εκνευρίζουν όλοι τους! Και μου φάνηκε γνώστης του αντικειμένου και γενικά μου άφησε θετική εντύπωση για την δουλειά του. Εννοείτε ότι ήμουν πάνω από το κεφάλι του όλη την ώρα...

Snoopy
02-08-06, 11:31
Στα πόσα χιλιόμετρα άλαξες μπουζί?
Αυτό το λάδι είναι το πανάκριβο στο μπλέ κουτί?
Το βιβλίο σου το επιτρέπει?
:feedback:

stefos
02-08-06, 11:35
5 λίτρα λάδι που μου έβαλε έκαναν 75 ευρώ. Ναι ήταν σε μπλέ κουτί. Έχω 35.000 χλμ και είναι η πρώτη φορά που αλλάζω μπουζί. Ήταν άρκετά ταλαιπωρημένα και ήταν τα τετραάκιδα NGK αυτά που έβγαλε΄και έβαλε ακριβώς τα ίδια σε καινούργια...

Strax
02-08-06, 11:57
Πάνω στο κουτί του λαδιού γράφει ποιες προδιαγραφές καλύπτει (LL01, LL98, LL04 κλπ).

Πάντως με μια γρήγορη ματιά, βρήκα Valvoline 5W-40 με προδιαγραφές μόνο LL98. Για τον Ν42 προβλέπεται μόνο LL01 FE, LL1 και LL04.

stefos
02-08-06, 11:59
Αυτο λέω και εγώ.... δεν το βρήκα στους πίνακες για τον δικό μου κινητήρα και με έζωσαν τα φίδια..

stefos
02-08-06, 13:53
Βρήκα από το site της Valvoline αυτό εδώ που με ήρέμισε κάπως, μιάς και το έχει στα αναγνωρισμένα λάδια για ΒΜW. Υπάρχει περίπτωση να έχει βγεί καινούργια λίστα με λάδια και να μην την έχουμε;


http://www.valvoline.com/products/Synpower.pdf

:calm:

doria
08-08-06, 18:47
Βρήκα από το site της Valvoline αυτό εδώ που με ήρέμισε κάπως, μιάς και το έχει στα αναγνωρισμένα λάδια για ΒΜW. Υπάρχει περίπτωση να έχει βγεί καινούργια λίστα με λάδια και να μην την έχουμε;


http://www.valvoline.com/products/Synpower.pdf

:calm:
Εδω στο Germany η BMW έχει τα original λάδια της με ετικέτα BMW τα αποία είναι Castrol:bugeye:
Λοίπον όσο για τα valvoline που είπες ναι υπάρχει αναγνωρισμένο λάδι απο την BMW το οπίο είναι το 5W-30 και πάιζει απο 13.50 EUR - 16.00 EUR

Αν θες έχω άκρη να αγοράσεις μια κούτα για να μένεις ύσηχος και να μην την πληρώνεις κάθε φορά 75 EUR!!!:bugeye:

jackdaniels
08-08-06, 20:01
Ότι να’νε! Εγώ άλλαξα σήμερα στα 30.000, μου έβαλε 10-40, δεν κοίταξα καν αν είναι συνθετικό, απ’ την απόδειξη είδα ότι είναι 10-40, κόστος γύρω στα 65-70 ευρώ, μπουζιά δεν ξέρω καθόλου πότε θα αλλάξω, ακόμα και το φίλτρο με το ζόρι τους έβαλα και το άλλαξαν την προηγούμενη φορά!:smashtard

doria
08-08-06, 20:13
Ότι να’νε! Εγώ άλλαξα σήμερα στα 30.000, μου έβαλε 10-40, δεν κοίταξα καν αν είναι συνθετικό, απ’ την απόδειξη είδα ότι είναι 10-40, κόστος γύρω στα 65-70 ευρώ, μπουζιά δεν ξέρω καθόλου πότε θα αλλάξω, ακόμα και το φίλτρο με το ζόρι τους έβαλα και το άλλαξαν την προηγούμενη φορά!:smashtard
Εκτώς των MOTUL δεν γνωρίζω κανένα 10W-40 να ναι 100% συνθετικό όλα τα υπολοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι ημί-συνθετικά.

Αν το μοτεράκι σου είναι 316 τοτε έβαλες οκ λαδάκι,αν ειναι 6κύλινδρο τοτε δεν εβαλες καλό λαδάκι...συγκεκριμένα η BMW έχει βγάλει και ιδικό 10W-60 για κηνητήρες Μ

stefos
08-08-06, 20:24
Εδω στο Germany η BMW έχει τα original λάδια της με ετικέτα BMW τα αποία είναι Castrol:bugeye:
Λοίπον όσο για τα valvoline που είπες ναι υπάρχει αναγνωρισμένο λάδι απο την BMW το οπίο είναι το 5W-30

Άσχετα με την μάρκα των λαδιών που έβαλα, θέλω να είμαι σίγουρος ότι τα 5W40 είναι αναγνωρισμένα από την BMW για τον συγκεκριμένο κινητήρα και δεν θα προκαλεσουν πρόβλημα...Πάντως έχω προσέξει ότι έχει μειωθεί σημαντικά ο χαρακτηριστικός θόρυβος που κάνουν οι Valvetronic κινητήρες ενώ μου έχει δωθεί και η εντύπωση ότι αργεί να ανεβάσει στροφές πλεόν...Σαν να δυσκολεύεται.. Μπορει και να κάνω λάθος βεβαια.. :banghead:

jackdaniels
08-08-06, 21:29
Εκτώς των MOTUL δεν γνωρίζω κανένα 10W-40 να ναι 100% συνθετικό όλα τα υπολοιπα που κυκλοφορούν στην αγορά είναι ημί-συνθετικά.

Αν το μοτεράκι σου είναι 316 τοτε έβαλες οκ λαδάκι,αν ειναι 6κύλινδρο τοτε δεν εβαλες καλό λαδάκι...συγκεκριμένα η BMW έχει βγάλει και ιδικό 10W-60 για κηνητήρες Μ

316 έχω αλλά κι ορυκταίλεο να του έβαζαν δεν θα με ενδιέφερε, θεωρό υπερβολική την αλλαγή κάθε 10.000χλμ :bs:

doria
09-08-06, 10:27
Άσχετα με την μάρκα των λαδιών που έβαλα, θέλω να είμαι σίγουρος ότι τα 5W40 είναι αναγνωρισμένα από την BMW για τον συγκεκριμένο κινητήρα και δεν θα προκαλεσουν πρόβλημα...Πάντως έχω προσέξει ότι έχει μειωθεί σημαντικά ο χαρακτηριστικός θόρυβος που κάνουν οι Valvetronic κινητήρες ενώ μου έχει δωθεί και η εντύπωση ότι αργεί να ανεβάσει στροφές πλεόν...Σαν να δυσκολεύεται.. Μπορει και να κάνω λάθος βεβαια.. :banghead:
Αν το λάδι που έβαλες είναι σε ανοιχτό ασιμή κουτί ναι είναι αναγνωρισμένο απο τη BMW και μάλιστα είναι και longlife
Σου παραθέτω τι πρέπει να γράφει πάνω το κουτί:API: SL/CF,ACEA:A3-02,B3-98(issue2),B4-02,Mercedes-Benz 229.3,229.1,Rover group RES.22.OL G4/PD-2,VW 502.00/505.00,BMW LonglifeOil,Porche,Rolls Royce Bentley.

SYNPOWER SAE 5W-40

αυτα για το λαδάκι που ζήτησες.αν πάλι ήταν σε μπλε κουτί χωρίς να θέλω να σε φοβήσω ήταν για πετρελαιοκινητήρα...όχι πως σου κάνει κακό στο μοτέρ απλα δεν έχει τις ίδιες αποδώσεις με το λάδι του βενζηνοκινητήρα.Ρίξε όμως μια ματιά να το τσεκάρεις

stefos
09-08-06, 10:40
Υπέροχα....:icon42:
Τον γ@μ@ς ή δεν τον γ@μ@ς τώρα;:icon02:
Εν'τωμεταξύ σήμερα που μέτρησα και την ποσότητα που μου έβαλε διαπίστωσα ότι είναι λάθος. Η BMW με αλλαγή φιλτρου λαδιού δίνει 4,25 λίτρα, και αυτός μου έβαλε 5! Αν βγάλεις και δείς τον δείκτη, έχει λάδι σχεδόν μέχρι την κορυφή του δείκτη, αρκετά πιο πάνω από το κανονικό!!!!

doria
09-08-06, 12:56
Υπέροχα....:icon42:
Τον γ@μ@ς ή δεν τον γ@μ@ς τώρα;:icon02:
Εν'τωμεταξύ σήμερα που μέτρησα και την ποσότητα που μου έβαλε διαπίστωσα ότι είναι λάθος. Η BMW με αλλαγή φιλτρου λαδιού δίνει 4,25 λίτρα, και αυτός μου έβαλε 5! Αν βγάλεις και δείς τον δείκτη, έχει λάδι σχεδόν μέχρι την κορυφή του δείκτη, αρκετά πιο πάνω από το κανονικό!!!!
Τελείως πληροφοριακα 180 ευρω εχει η κουτα των 12 λίτρων μαζί με το ΦΠΑ.

παρε μια κουτα να σου βγαίνει και φθηνότερα η αλλαγή και να χεις και το κεφαλάκι σου ύσηχο.

Strax
11-08-06, 15:38
Υπέροχα....:icon42:
Τον γ@μ@ς ή δεν τον γ@μ@ς τώρα;:icon02:
Εν'τωμεταξύ σήμερα που μέτρησα και την ποσότητα που μου έβαλε διαπίστωσα ότι είναι λάθος. Η BMW με αλλαγή φιλτρου λαδιού δίνει 4,25 λίτρα, και αυτός μου έβαλε 5! Αν βγάλεις και δείς τον δείκτη, έχει λάδι σχεδόν μέχρι την κορυφή του δείκτη, αρκετά πιο πάνω από το κανονικό!!!!

Αυτό είναι το πιο ανησυχητικό στην ιστορία σου. Θα σου πρότεινα να βγάλεις επειγόντως το έξτρα λάδι (ανοίγοντας την τάπα από κάτω). Μπορεί να προκαλέσεις σοβαρή ζημια στους καταλύτες και κατά πάσα πιθανότητα για αυτό έχει χάσει ελαφρώς την ευστροφία του.

Tasulis
27-02-07, 23:18
Οχι και την κάτω τάπα βρε παιδια. Με μια συριγγα τραβας το λάδι και εισαι οκ.

MZ3
27-02-07, 23:23
Αυτό είναι το πιο ανησυχητικό στην ιστορία σου. Θα σου πρότεινα να βγάλεις επειγόντως το έξτρα λάδι (ανοίγοντας την τάπα από κάτω). Μπορεί να προκαλέσεις σοβαρή ζημια στους καταλύτες και κατά πάσα πιθανότητα για αυτό έχει χάσει ελαφρώς την ευστροφία του.


ασε που ο κηνητηρας οταν δουλευη εχει καπιο αερα μεσα.. οταν παραγεμειζη με λαδακη μειονετε ο αερας και ειναι πολη περισοτερο πεπιεσμενος απο οτι κανονικα με αποτεσμα να μην ειναι ευστροφος αλλα και να ζωρηζοντε ολες η τσιμουχες που εχει το μοτερ μεσα και μετα εχουμαι απολια λαδιον.. απο παντου

xaros
27-02-07, 23:30
μπορει να εχει και υδροδυναμικη αντισταση αν ο στροφαλος γυριζοντας βρισκει στο επιπλεον λαδι αντι να γυριζει στον αερα(μικροτερη αντισταση) οποτε δυσκολευεται

Tasulis
27-02-07, 23:47
Και ομως αρκετοι ΜΑΣΤΟΡΕς ρωταν εαν τσιμπάνε λάδια τα μοτερ μας και βάζουν μερικά γραμμαρια παραπάνω εν γνώση τους-μας.

xaros
28-02-07, 00:05
παντως πιστευω οτι να ειναι μεγαλυτερος ο δευτερος αριθμος(40 αντι για 30)βοηθαει στις μεγαλυτερες εξωτερικες θερμοκρασιες,οπως της ελλαδος.αν κανω λαθος διορθωστε με,αν το νεο λαδι τηρει τις προδιαγραφες του κινητηρα

Dark_Niaou
28-02-07, 10:00
Μετά από αυτο το θρετ άρχισα να αναρωτιέμαι εάν το Valvoline 5-40 κανει για το δικό μου μοτερ Μ54.....
Τα φώτα σας παρακαλώ....:calm:

Fanis
28-02-07, 10:50
Στο site της Valvoline αναφέρει και για το Synpower 5-30 και για το 5-40 τα εξής: ''Meets or exceeds the engine performance requirements for BMW'' Βέβαια στον αναλυτικό πίνακα που έχει, αναφέρει μόνο το 20-50 και το 5-40 ώς BMW LL04 και το 5-40 ώς BMW LL01 και όχι το 5-30!!

Οπότε η ασφαλέστερη επιλογή είναι το 5-40, κατά τη γνώμη μου.

M_enzo
13-05-10, 22:45
@stefos
τελικά τι λαδι του βαζεις? 5-40 ή 5-30? καποια συγκεκριμενη μαρκα ή το brand της bmw?

stefos
13-05-10, 23:11
Δουλεύω τον Ν42Β20 με Castrol Edge Sport 0W40. Το συγκεκριμένο λάδι είναι στη λίστα με τα εγκεκριμένα λάδια της BMW και καλύπτει τις προδιαγραφές LL04.

gyiama
13-05-10, 23:28
ρε παιδια μιας και αναφερθηκε ξανα το θεμα αυτο το castrol ειναι καλυτερο απο το γνησιο της bmw η ειναι ιδια?σε τιμη δεν νομιζω να εχουν διαφορα και αμαν!!εγω γνησια τα παιρνω 10-11 το λιτρο 0-40 !!το castrol ποσο παει?

dimtz
13-05-10, 23:41
ρε παιδια μιας και αναφερθηκε ξανα το θεμα αυτο το castrol ειναι καλυτερο απο το γνησιο της bmw η ειναι ιδια?σε τιμη δεν νομιζω να εχουν διαφορα και αμαν!!εγω γνησια τα παιρνω 10-11 το λιτρο 0-40 !!το castrol ποσο παει?

φιλε μου ιδια λαδια ειναι ιδιες προδιαγραφες εχουν οποιο και να βαλεις καλο ειναι απλα να αντιστοιχη στο νουμερο της bmw l04 αν ειναι της bmw το ιδιο να ειναι και στο castrol, και κατι αλλο μη βαζετε πιο χοντρο λαδι ποτε μα ποτε και ας καιει λιγο :cheers:

dimtz
13-05-10, 23:43
και κατι αλλο εγω το λιτρο 5-30 της bmw το πληρωσα 18euro, τωρα που βρηκα ακρες ουτε που θα με ξαναδουνε

M_enzo
14-05-10, 00:15
εγω που εχω πολλα χιλιομετρα (~200Κ) να βαλω το 0-40 ή το 5-30? και μενα μου ειπαν στο συνεργειο να βαλω 5-40 γιατι το 5-30 το καιει... ερχονται και ζεστες και κινηση...

dimtz
14-05-10, 00:23
εγω που εχω πολλα χιλιομετρα (~200Κ) να βαλω το 0-40 ή το 5-30? και μενα μου ειπαν στο συνεργειο να βαλω 5-40 γιατι το 5-30 το καιει... ερχονται και ζεστες και κινηση...

κοιτα φιλε με τα νουμερα που λες δε βαζεις πιο χοντρο λαδι, το 5 ειναι το ποσο χοντρο η λεπτο ειναι και το 30 οι θερμοκρασιες που αντεχει ενα λαδι, καλα σου ειπε ο μαστορας δεν εχεις promblem, αν εβαζες 5-30 βαλε 5-40

M_enzo
14-05-10, 00:44
http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9016593&contentId=7029857
μαλλον αυτα θα βαλω. βλεποντας και κανοντας μετα.